Wat een gigantische flauwekul. Natuurlijk is het weer een samenzwering van het Westen tegen de arme Afrikaanse bevolking.quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:12 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
"The 1971 flowchart makes it perfectly clear, the design, intent and purpose of the U.S. Special Virus program. As Dr. Peter Piot, Executive Director of UNAIDS says, the HIV/AIDS virus is the result of many steps in the laboratory, it was no accident.
The 1971 flowchart provides absolute evidence of the United States' intent to kill its own citizens and others."
In 2002 is de Flowchart te voorschijn gekomen, En sinds toen is ook bekend geworden.. dat HIV een project was van Amerikaanse geleerden, met hulp van Ex Nazi geleerden, die met behulp van Project Paperclip, naar Engeland en de States waren gehaald.
Dit project is gestart om de Afrikaanse bevolking in te dammen, omdat volgens hen, de groei te snel ging.
Op dit moment heeft dit virus bijna de complete Afrikaanse bevolking het leven gekost.
Het is tijd dat we er iets aan doen, je creeert nooit een ziekte, zonder er een medicijn voor te hebben.
Ondanks het feit dat er Aids heerst in africa starten ze zelf de meeste oorlogen, oude stamtwisten etc.quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:27 schreef OpenYourMind het volgende:
Wie nog steeds gelooft dat de derde wereld landen arm zijn door de eigen stommiteiten is wel heel erg blind.
Hoe denk je dat het komt dat Afghanistan nu de grootste drugsleverancier van de VS is?
je bent niet de slimste thuis of wel;)quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:19 schreef LangeJan het volgende:
Wel knap dat een stel zwarten zo een mooi verhaal kunnen verzinnen over dat aids iets is wat uigevonden is door blanken om de zwarten uit te roeien.
Ik bedoel wat is het nut? Wie gebruiken we dan om het vuile werk op te knappen?
dus kortom, aids is gewoon mensgemaakt?quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:41 schreef Pumatje het volgende:
dus kortom, aids is gewoon mensgemaakt?
en dat zou niet in de kranten komen.. internationaal nieuws? Hoofdpagina's vullen, bij elk aids bericht zo'n soort bericht, invloed hebben gehad op de amerikaanse verkiezingen..
ik kan dit moeilijk geloven.
:'(quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:39 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Als onze bevolking met deze snelheid doorgroeit lopen er anno 2025 30miljard mensen over deze planeet..
Sterker nog, het stond in de kranten.. Het speelt meer in Amerika, dat zal verklaren waarom je er zo weinig van weet.quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:42 schreef Pumatje het volgende:
[..]
dus kortom, aids is gewoon mensgemaakt?
en dat zou niet in de kranten komen.. internationaal nieuws? Hoofdpagina's vullen, bij elk aids bericht zo'n soort bericht, invloed hebben gehad op de amerikaanse verkiezingen..
ik kan dit moeilijk geloven.
Dat is Pure wiskunde, dat heet "kwadratisch" het aantal kinderen per huishouden loopt in stijgende lijn.quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
:'(:'(
Wat een onzin, je kunt zo te zien slecht rechtlijnig denken, de bevolking zal toenemen maar lang niet in zulke mate als jij het beweert, en daarbij passen er geen 30 miljard mensen op deze aardbol30 miljard
Wowww...das niet mis.
Nergens op die site hoef je te betalen, het gaat om de tijdslijn.. en de Flowchart..quote:Op zaterdag 20 november 2004 08:34 schreef TheDeadGuy het volgende:
en sorry maar als ik de enige link volg die jij als bewijs aanvoert moet ik betalen voor elk stukje info, smells kinda fishy don't it?
daarnaast zijn de bewoordingen op die site niet erg....ehm...wetenschappelijk.....ik bedoel diabolical research institute????
heb je meer bronnen, of alleen deze door paypal en banners omgeven site
Je zou een punt hebben, als ik niet de desbetreffende informatie had geplaatst.quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:00 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Wat een gigantische flauwekul. Natuurlijk is het weer een samenzwering van het Westen tegen de arme Afrikaanse bevolking.Absoluut zelf geen verantwoordelijkheid nemen en inspanning leveren en de schuld afschuiven op anderen is kenmerkend voor veel Afrikanen en Afrikaanse landen. De afschuwelijke ziekte Aids maakt ontzettend veel slachtoffers in Afrika en dat is afschuwelijk, maar je kunt bij lange na niet stellen dat deze ziekte bijna de complete Afrikaanse bevolking het leven kost. Het is wel zou dat in verhouding met Westerlingen veel meer Afrikanen met deze ziekte besmet zijn. Aids wordt overigens overgebracht door bepaalde contacten zoals iedereen weet en men kan daarom zelf veel doen om deze ziekte te voorkomen.
dankuquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Op de IDFA -International Documentary Filmfestival Amsterdam- is er een docu te zien over dit onderwerp: The origins of AIDS door Peter Chappell en Catherine Peix.
Sinds wanneer is dat zo? Ik dacht juist dat dat extreme high counsil (of hoe het ook mag heten) juist de mennekes zijn die echt alle (!) macht in handen hebben.quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:35 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Omdat de hoogste rechters door dhr Bush benoemd zijn, ...
ja hoor kijk maar.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:36 schreef kneejo het volgende:
Trouwens, heb je Bush ooit de naam Jesus in de mond horen nemen? Mooie evangelist is dat zeg! Als hij nou zelf Jezus was, kon ik me het nog voorstellen, maar dat kan ik me dus niet voorstellen.
Ik zie zowel op de website als in OP alleen maar een heleboel beweringen.. Waarom zou dat geloofwaardig zijn?quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:48 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
oh, en wat betreft, mijn eigen inbreng in het start bericht van dit topic:
Ik wilde het eerst helemaal vertalen naar het Nederlands, maar toen bedacht ik me, er is niemand op kindercreche Fok! die dit serieus neemt, of althans, dit openbaar durft toe te geven..
Ik ben totaal niet bang voor een reactie van een dergelijke regering, omdat er genoeg bewijzen zijn om ze allemaal af te zetten.. En dat weten ze.
Ik snap niet, dat je als Fokker niet kan bedenken.. dat in het republikeinse Amerika, met partijdige rechters, deze man allang was aangeklaagd, en ALLANG in de cel had gezeten.. als ie niet gelijk had gehad.
De Flowchart is echt, de authenticiteit is bekend als 100%
dhr Bush mocht 2 rechters benoemen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:36 schreef kneejo het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat zo? Ik dacht juist dat dat extreme high counsil (of hoe het ook mag heten) juist de mennekes zijn die echt alle (!) macht in handen hebben.
Trouwens, heb je Bush ooit de naam Jesus in de mond horen nemen? Mooie evangelist is dat zeg! Als hij nou zelf Jezus was, kon ik me het nog voorstellen, maar dat kan ik me dus niet voorstellen.
Als we het konden temmen, kan het "complot" tussen de VS, Engeland, Frankrijk, Duitsland en Rusland niet meer doorgaan;)quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als AIDS echt een door de mens ontworpen ziekte is hebben ze wel goed werk geleverd iig. We zijn na tientallen jaren nog niet in staat om het virus te temmen.
Of hij Christelijk is, valt te betwijfelen.. hij noemt zichzelf een NewBorn Christian.. iemand die Christus gezien heeft..quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:36 schreef kneejo het volgende:
[..]
Huh? dat geeft helemaal niks aan, en trouwens.. Aids is bij Chimpansees ook in de omloop.quote:Op zaterdag 20 november 2004 08:21 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat er Aids heerst in africa starten ze zelf de meeste oorlogen, oude stamtwisten etc.
Dat afghanistan nu weer drugs levert (heroine) komt door het wegvallen van de taliban, deze verbood de kweek van heroine, nu is deze macht er niet meer en je weet hoe de amerikanen een land achter laten nadat ze het geciviliseerd hebben.
Waarom stort amerika zich volgens jouw betoog dan wel in een oorlog tegen saddam, hadden ze daar ook niet 1 of andere ziekte los kunnen laten? een bacteriele infectie (ebola met een langere incubatietijd) is en slopender en makkelijker in de hand te houden wanneer je op voorhand weet welke bacterie je moet bestrijden.
Aids is te perfect om door mensen handen gemaakt te zijn, alleen al het feit dat het bij apen niet dodelijk is geeft al aan dat deze populatie de ziekte weldegelijk langer kent en dat het virus hier de tijd heeft gekregen om zich te evolueren.
hoe zit het volgens jou met CJD? uitgevonden door de burgerking omdat mcdonalds te groot werd?
Op de voorpagina staat een citaat van Graves, en een foto van een mannetje die een stuk papieromhoog houdt.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:08 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
De zaak is al weggemoffeld? ik bedoel, wat zou anders de reden zijn dat de gemiddelde fokker! dit niet weet, en dat er duizenden idioten staan te dancen voor een medicijn tegen aids.
Wat er allang is.
De bewijsvoering, staat op de VOORPAGINA, de hele akte is te lezen.
Alsjeblieft zeg
De Tijdslijn die ik hier geplaatst heb, is direct opgebouwt uit de data afkomstig uit de Flowcart, en deze theorie staat nog steeds rechtop, en totdat je met Het bewijs komt, dat deze info niet klopt.. lees dan en huiver.
Deze man heeft wereldwijd minstens zoveel aanhang, als de aanhang die er is aan het bestaande AIDS sprookje..quote:Op zondag 21 november 2004 12:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Op de voorpagina staat een citaat van Graves, en een foto van een mannetje die een stuk papieromhoog houdt.
Is dat bewijsvoering? Wie zegt dat die hele chart geen hoax is?
Met wegmoffelen bedoel ik natuurlijk dat iemand die zo staatsgevaarlijk is allang omgelegd zou zijn, of in een inrichting was beland.
Heb je ook geen uitgebreide doofpotcampagne nodig, met alle risico's van dien.
Dat betekent dat de helft van de mensheid zijn idee aanhangt.. Zonet zei je nog dat de gemiddelde Fokker er niks van weet omdat de zaak weggemoffeld is.quote:Op zondag 21 november 2004 16:54 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Deze man heeft wereldwijd minstens zoveel aanhang, als de aanhang die er is aan het bestaande AIDS sprookje..
Hoe dit komt? Omdat ook tientallen andere grootschalige onderzoeken op dezelfde conclusies uitkwamen..
Verder is dat leuke papiertje, wat die man in zijn hand houdt.. de FLOWCHART.. een FLOWCHART is een project-logboek wat in defensie, en in de staatsgebeurtenissen vaak wordt bijgehouden.
De meeste zijn gedeporteerd naar Rusland trouwens.quote:Op zondag 21 november 2004 17:32 schreef BaajGuardian het volgende:
de nazis maakten trouwens al virusen , ever wonderred why america wanted the scientists so badly?
De argumenten staan in de tijdslijn, die zijn op authenticiteit na te gaan.quote:Op zondag 21 november 2004 22:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat betekent dat de helft van de mensheid zijn idee aanhangt.. Zonet zei je nog dat de gemiddelde Fokker er niks van weet omdat de zaak weggemoffeld is.
En waarom zou die flowchart echt zijn?
'Uit tientallen onderzoeken blijkt' lees ik ook in de gemiddelde afslankwonderpil advertentie..
Ik wil echt de mogelijkheid niet uitsluiten dat verschillende landen van het zg. beschaafde westen genocide probeert te plegen, maar dan moet je toch met argumenten komen.
Ik sta er wel voor open, maar bij een internationaal schandaal van deze omvang, zou een kritiekloze houding alleen maar dom zijn.quote:Op maandag 22 november 2004 17:17 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
De argumenten staan in de tijdslijn, die zijn op authenticiteit na te gaan.
Als je erachter komt dat ook de context 100% authentiek is, kijk je er toch even anders naar.
En trouwens, wie zegt dat die Afslankwonderpil niet echt werkt? als je de verschillende ingredienten, op authentieke eigenschappen kan bespeuren, en kan kijken of de verschillende ingredienten echt deze werking hebben.
Dan kan je toch met je eigen ogen zien of deze afslankpil doet wat het moet doen?
Kom op zeg, ik weet dat het erg moeilijk is om dit te accepteren.. maar blijf er tenminste voor open staan.
Het complot is tussen de VS, Engeland, Duitsland en Frankrijk.
Wees niet bang, dat de Flowchart niet echt is.. een Flowchart is altijd Authentiek. Het is namelijk een logboek van de regering, bij de release zijn er daarom ook 26 paginas gecensureerd.
Uiteraard bestaan er ook andere regeringen met een flowchart, en laat daar nou net afspraken instaan op bepaalde data die WEL gecensureerd staan in de Amerikaanse, ivm de context, maar Niet in die van andere landen waar men dus deze afspraken mee maakte..
Ook bestaat er nog zoiets als de vrije media, en vrije media heeft ook bepaalde gebeurtenissen op een rijtje gezet
Verder wordt dit verhaal niet door deze man alleen geclaimd, maar door de
UN-AIDS-sectie.
Dat even voor de duidelijkheid.
Onze regering mag nog behoorlijk Individueel gezien worden, Afgezien van ons in publieke mysterie gehulde koningshuis..
Onze regering werkt hier niet aan mee, wij hebben de kans om iets te veranderen.
Oftewel:quote:Op maandag 22 november 2004 20:11 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb hier toevallig een boek waar iets over aids instaat (het ontstaan ervan) let op het laatste stukje.
(moet wel alles met de hand overtiepen dus giveme some credit :p )
Waar komt aids vandaan?
het is niet met zekerheid te zeggen waar aids zijn oorsprong heeft . Vermoed wordt dat de ziekte via verschillende routes vanuit centraal afrika naar de verenigde staten is overgebracht.
Een van de redenen voor dit vermoeden is de ontdekking van een op een HIV *lijkend* virus bij afrikaanse apen .
er zijn verschillende theorieen die verklaren hoe dit apevirus is overgebracht op de mens en zich heeft ontwikkeld tot HIV.
Een van de theorieen veronderstelt dat het virus is overgebracht door de beet van een aap of door insekten die het virus bij zich hadden.
Een ander aanwijzing voor het ontstaan van AIDS in afrika is , dat HIV antistoffen zijn aangetroffen in een serum van afrikanen uit de jaren '60 - voordat de ziekte was uitgebroken.
Vooralsnog zijn er echter geen afdoende bewijzen die de oorsprong van aids met afrika verbinden.
In 1957, future U.S. president, Rep Gerald Ford and others gave the U.S. Pentagon permission to aggressively deploy offensive biological agents. There are no recorded cases of AIDS prior to the 1957 creation of “Special Operation-X.” (The SOX) program served as the immediate prototype program for the Special Virus program to begin in 1962.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:31 schreef Knarf het volgende:
[..]
Oftewel:
Er is bloed afgenomen bij afrikanen in de jaren 60.
Deze afrikanen blijken anti-stoffen te hebben voor HIV.
Dit zegt niets over de oorsprong van AIDS, alleen dat er in de jaren 60 al afrikanen met anti-stoffen rondliepen. Dus zij zijn in die tijd al in aanraking gekomen met HIV, maar er wordt niet bij verteld waar zij het vandaan gekregen hebben.
thanks... is niet echt te begrijpen voor een leek als ik... voor de rest vind ik het een merkwaardig iets om te zeggen dat AIDS opzettelijk is verspreid, nog merkwaardiger zou ik het vinden als het later echt zo blijkt te zijn...quote:Op dinsdag 23 november 2004 03:46 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
OP Breed verzoek van al het publiek hier, heb ik de Flowchart online gezet.
Hij is te vinden op http://externallink.t35.com
Maar vind daar geen bewijs in wat bewijst dat Aids gecreeerd is en/of dat deze flowchart authentiek is.quote:Op dinsdag 23 november 2004 03:46 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
OP Breed verzoek van al het publiek hier, heb ik de Flowchart online gezet.
Hij is te vinden op http://externallink.t35.com
yep Baaj, dat zei ik dus hoger ook al.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:31 schreef CrackerJack het volgende:
Want er was ook sprake in dat boek dat zwarte mensen in feite geen aids kunnen krijgen (weet niet meer over welke stof ze beschikten waardoor dat niet kon)
Tegen de 100% zelfs van de mensen die aids hebben, werd volgens de auteur met opzet besmet.
Nee, dat is mijn homepage. ik heb de flowchart op verzoek online gezet.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar vind daar geen bewijs in wat bewijst dat Aids gecreeerd is en/of dat deze flowchart authentiek is.
Inderdaad, tegen de 100% is met opzet besmet.. aids is namelijk bewezen als supplemet geleverd aan de Pokken vaccins.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:33 schreef CrackerJack het volgende:
[..]
yep Baaj, dat zei ik dus hoger ook al.
nu moet ik mezelf nog quoten hehe.
ok, leuke statement. enkel Als dit werkelijk met dit doel is ontwikkeld, is er dan een tegengif nodig?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het is een taboe hier iets als onzin te verklaren, maar ik doe het toch. AIDS is niet gemaakt in een lab. Namelijk het eerste wat je doet na het 'maken' van een ziekte is een 'tegengif' maken. Dat is niet gebeurd. Ten tweede is AIDS strict genomen een virus en dus een levend wezen. Je kunt niet voor god spelen. En als het nu wel kan kon het zeker niet in de '70er jaren.
Lijkt me wel. Als bijvoorbeeld 1 van de vermeende ontwikkelaars besmet zou raken tijdens de "ontwikkeling".quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:22 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
ok, leuke statement. enkel Als dit werkelijk met dit doel is ontwikkeld, is er dan een tegengif nodig?
Het is wetenschappelijk bewezen dat Afrikanen gemiddeld een lager IQ hebben dan welke wereldburger dan ook. Bovendien zaag je hiermee je eigen theorie onderuit, je zegt namelijk dat AIDS op natuurlijke wijze kan ontstaan. Dat kan een gefabriceerd virus toch niet?quote:Wij zitten met high quality condooms, en de hele dag door tv over Aids.. geen westerling die het hier zal oplopen, enkel als die persoon erg dom is.
Totzover heeft men enkel maar AIDSremmers ontwikkeld. Tenminste, als ik niet achterloop.quote:Ten 2e, een tegengif wordt nu gefabriceerd, na de vondst van sectie 6 van de flowchart.
Men ontwikkeld nu medicijnen, met de hulp van de kennis. dat de personen die het creeerden, allereerst Macro virussen op Vee uitprobeerden
Kan net zo goed toeval zijn. Het kan raar lopen.quote:Ten 3e, Het is als supplement geleverd bij 2 pokken vaccinatie verspreidingen,
1 in New York,. en 1 in Afrika.
Deze plaatsen zijn universeel bekend als de plaatsen waar de eerste uitbraken van Aids waren.
Dat zegt niets. Kanker heeft ook altijd bestaan en is beslist niet vanaf deze tijd. Dus het zou wel bestaan kunnen hebben voor 1957, alleen het zou niet als ziekte erkend zijn.quote:Tevens is er voor het jaar 1957 geen enkel spoor van Aids terug te vinden
Hiervan zou ik graag een linkje willen zien.quote:En is bewezen dat Afrikanen, voor de aanpassingen immuun waren voor deze ziekte.
Het is erg vreemd om te denken, dat deze ziekte zich automatisch heeft gemuteerd, om zwarte mensen en homos te doden.
Ehm, de ontdekking van het bestaan van Macro Virussen, in Microplasma, dat deze zich kunnen verspreiden door bloed, of door structuren in bepaalde graansoorten.. Is al bekend sinds de 19e eeuw.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Als bijvoorbeeld 1 van de vermeende ontwikkelaars besmet zou raken tijdens de "ontwikkeling".
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat Afrikanen gemiddeld een lager IQ hebben dan welke wereldburger dan ook. Bovendien zaag je hiermee je eigen theorie onderuit, je zegt namelijk dat AIDS op natuurlijke wijze kan ontstaan. Dat kan een gefabriceerd virus toch niet?
[..]
Totzover heeft men enkel maar AIDSremmers ontwikkeld. Tenminste, als ik niet achterloop.
[..]
Kan net zo goed toeval zijn. Het kan raar lopen.
[..]
Dat zegt niets. Kanker heeft ook altijd bestaan en is beslist niet vanaf deze tijd. Dus het zou wel bestaan kunnen hebben voor 1957, alleen het zou niet als ziekte erkend zijn.
[..]
Hiervan zou ik graag een linkje willen zien.
Waaruit blijkt dat de authenticiteit gewaarborgd is vanwege deze quote ofzo?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:05 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn homepage. ik heb de flowchart op verzoek online gezet.
De authenticiteit is gewaarborgd, tenzij je denkt dat de Amerikaanse Regering voor de fun zo'n flowchart maakt.
quote:Dit is de waarheid, en de enige waarheid, doe er mee wat je er mee wil doen.
Nee leer jij dan eens discusieren, tekst en zgn authentieke flowcharts neerplempen en daarbij hard roepen dat het de "absolute waarheid" is kan iedereen, vandaar de associatie met Baajquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:51 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
een kloon van baaj? zoek dan tenminste een goed argument kind
Men was vlak na de 2e WO al met virussen en het combineren van virussen bezig. En het is bekend dat er in de zestiger jaren speciaal onderzoek werd gedaan naar het creeeren van virussen als biologische wapens. Zowel door de Amerikanen als de Russen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het is een taboe hier iets als onzin te verklaren, maar ik doe het toch. AIDS is niet gemaakt in een lab. Namelijk het eerste wat je doet na het 'maken' van een ziekte is een 'tegengif' maken. Dat is niet gebeurd. Ten tweede is AIDS strict genomen een virus en dus een levend wezen. Je kunt niet voor god spelen. En als het nu wel kan kon het zeker niet in de '70er jaren.
ik geef je verdorie de Flowchart, uit handen van de regering.. en nog zeur jequote:Op dinsdag 23 november 2004 19:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee leer jij dan eens discusieren, tekst en zgn authentieke flowcharts neerplempen en daarbij hard roepen dat het de "absolute waarheid" is kan iedereen, vandaar de associatie met Baaj
Als het aids virus is bedoeld om de zwarte bevolkin (vnl Afrika?) in te dammen. hoe verklaar je dan dat de Afrikaanse bevolking het snelst groeit van de hele wereld en tegen 2050 meer inwoners heeft dan China? en hoe verklaar je dan de Aids epidemie die zich afspeelt in Rusland?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:51 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
een kloon van baaj? zoek dan tenminste een goed argument kind.
Ik onderbouw mijn statements naar alle redelijkheid, doe jij dat dan ook?
Ik doe al jaren onderzoek naar de invloed van dergelijke grote racisten, en ik weet dan ook van project Paperclip, met behulp van Ex Nazi geleerden.
Ik weet ook dat het illuminati gebeuren hierdoor dichterbij komt.
Wat ik ook weet, is dat mensen als jij, gedoemd zijn, jij zal bij de grote oorlog in je stulpje zitten.. en als de bom valt.. dan zal jij het niet weten.
In 1 ooghoek heb ik medelijden met je, de andere ooghoek, verafschuw ik je voor het "belachelijk" maken van het onderwerp, omdat ik je daarmee zie als een potentiele moordenaar.
Dat is ook het probleem met internet, door de hoeveelheid bullshit die er staat is het zeer moeilijk om de juiste informatie er uit te halen, verder wijs ik je graag op mijn sig.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:03 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Het feit dat er in deze topic nog geen enkel tegensprekend argument is opgedoken, vind ik voor mezelf ook al veel zeggend.
Immers, een ieder die onderzoekt zal het zelfde vinden.
Als het aids virus is bedoeld om de zwarte bevolkin (vnl Afrika?) in te dammen. hoe verklaar je dan dat de Afrikaanse bevolking het snelst groeit van de hele wereld en tegen 2050 meer inwoners heeft dan China? en hoe verklaar je dan de Aids epidemie die zich afspeelt in Rusland?quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:09 schreef Chewie het volgende:
Inderdaad, en die is juist zo toepasselijk.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem met internet, door de hoeveelheid bullshit die er staat is het zeer moeilijk om de juiste informatie er uit te halen, verder wijs ik je graag op mijn sig.
Volgens bronnen zoals VN en de population reference bureau groeit de bevolking juist het snelst in Centraal en Oost en west Afrika, in die delen van Afrika zitten nu juist de armste landen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:17 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Dat is gewoonweg niet waar!, er zijn landen in Afrika waar meer dan 50% van de bevolking besmet is met Aids, dan ook nog eens doorgevend aan hun kinderen.
Tuurlijk zijn er bepaalde landen waar het beter gaat, maar de armste landen zijn gedoemd.
Dan zou je dus geen epidemie verwachten maar juist minder infecties, het is wel logisch (bij een virus) dat er juist in Rusland een epidemie plaats vind (of plaats gevonden heeft). Dit land is nog niet zo lang open voor de buitenwereld, dus bevolking hoefde eerst geen resistentie op te bouwen.quote:De Aids epidemie is heel logisch te verklaren, zoals de nieuwsberichten al zeggen.. de immuniteit is nu langzaam aan het muteren... we beginnen immuun te raken..
Volgens mij heeft dat meer te maken met meer omgang tussen verschillende volkeren, zo gaat het immers met alle virus infecties.quote:Wat nu ineens in me opkomt, is dat het nog extremer zou kunnen zijn.. dat alleen blond met blauwe ogen het niet zou kunnen krijgen ofzo..
Maarja dat is maar een suggestie.
Het is inderdaad zoiets als een mislukt racistisch experiment, immers is het ook met ex nazi geleerden gestart.
De Afrikaanse bevolking groeide eerst nog sneller, toen is Smallpox op ze losgelaten.. en later de variant van Smallpox.. H.I.V. die bijna niet meer terug te kennen is.
Lesbische vrouwen kunnen het ook krijgen, alleen niet overdragen op de manier hoe dit virus zich verspreidt (of er moet bloed bij komen).quote:En ja, ik kan persoonlijk niet verkaren, waarom homos het kunnen krijgen.. en niet bijv lesbische mensen..
Wat ik begrepen heb zijn onze genen meer gemuteerd en die van de Afrikanen "puurder" (sorry White Supremacy aanhangersquote:Ik kan ook niet verklaren waarom Europeanen immuniteit beginnen te creeeren, en dit niet gebeurt in Afrika..
Wat ik ook niet kan begrijpen, is waarom de Afrikanen eerst Immuun waren voor aids, en later niet meer.. dus het muteerde.. en nu muteert het weer zodat wij immuun worden..
Raar toch?
Je begrijp geloof ik niet helemaal wat Korzybski bedoeld met zijn uitspraak.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:19 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Inderdaad, en die is juist zo toepasselijk.
Doubt everything.. de wereld zit niet meer zo mooi in elkaar..
Believe everything, wat de wereld je leert, en het zal fout gaan..
Twijfel aan wat je geleerd hebt, en je zal veel te weten komen natuurlijk;)
Ja, ik laat de extra stukjes maar even weg.. want dat doet niet ter sprake..quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je begrijp geloof ik niet helemaal wat Korzybski bedoeld met zijn uitspraak.
Als jij eens even een paar 100 kilometer onder de grond gaat zitten klojo. Wat hebben mensen met HIV aan deze klote ''waarheden'' van jou? Wat lost het op?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:04 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
NOZEM, jij hebt niks gelezen van deze hele topic dus
Dit is de waarheid, en de enige waarheid, doe er mee wat je er mee wil doen.
En weet, dat het moment zal komen, dat de complete Afrikaanse bevolking, met behulp van onze onwetendheid is omgekomen.
Een gehersenspoelde klojo die gewoon wat roept, daarmee heel veel mensen enorm kwetst en daarbij op de koop toe nog moeite heeft om een zin op een dergelijke manier te formuleren dat ik er geen instant-braakneigingen van krijg.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:39 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Ja, ik laat de extra stukjes maar even weg.. want dat doet niet ter sprake..
Het is niet de bedoeling om de makkelijkste weg te zoeken in mijn ogen, maar de weg die je het beste lijkt.
Nou nou, hou je rustig knaapje.. denk om je bloeddruk.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Een gehersenspoelde klojo die gewoon wat roept, daarmee heel veel mensen enorm kwetst en daarbij op de koop toe nog moeite heeft om een zin op een dergelijke manier te formuleren dat ik er geen instant-braakneigingen van krijg.
Wie denk je wel dat je bent man?
Als jou nou ook nog eens een tegenargument in te brengen had, maar goed dat doet er natuurlijk weer niet toe.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Een gehersenspoelde klojo die gewoon wat roept, daarmee heel veel mensen enorm kwetst en daarbij op de koop toe nog moeite heeft om een zin op een dergelijke manier te formuleren dat ik er geen instant-braakneigingen van krijg.
Wie denk je wel dat je bent man?
Ik heb wat andere posts van je gelezen en mijn conclusie is dat je het pad behoorlijk kwijt bent op veel punten, maargoed ieder zijn zienswijze. Heb eens lef en post dit op www.hivnet.org, kijken of er nog mensen open staan voor discussie. Oh nee, wacht, er is geen discussie mogelijk aangezien jij je bontgekleurde mening als vaststaand feit etaleert.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:57 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Als jou nou ook nog eens een tegenargument in te brengen had, maar goed dat doet er natuurlijk weer niet toe.
Wie denk jij dat je bent, te kunnen oordelen over deze arme mensen, die met z'n allen in protest komen.
Het bewijs ligt voor je, denk toch na.. wie is hier nou de gehersenspoelde?
Denk je nou echt dat jouw samenleving de engelen van de wereld zijn?
Ga jij je nou maar fijn vermaken op http://www.foxkids.nl
Sinterklaas-special!!!!
Het feit dat je zo hypocriet reageert zegt al genoeg, het is niet erg om het niet te geloven.. dat vind ik eigenlijk vrij logisch op het eerste gezicht..
Als je enkel het bewijs voor je ziet liggen, kan je niet meer roepen "gehersenspoelde klootzak", omdat je jezelf daarmee behoorlijk voor schut zet.
Amen,quote:Op woensdag 24 november 2004 07:55 schreef BaajGuardian het volgende:
wat het oplost is dat we straks nog meer mensen op deze planeet hebben.
wat in eerste instantie niet al te best lijkt , maar als je er bij neemt dat er een gedeelte van het westen van de planeet afgaat is het toch weer te doen.
waarom denkt men hier dat aids ontwikkeld is? , om de negertjes te pesten?
nee om het in de ogen van de elite : zwakke volk , uit te roeien zodat er geen overbevolking = overconsumptie is.
diablolisch maar intelligent zijn de bedenkers hiervan.
nog even en de wereld laat haar ware gedaante zien , wees maar beter vorbereid.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:17 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Als het aids virus is bedoeld om de zwarte bevolkin (vnl Afrika?) in te dammen. hoe verklaar je dan dat de Afrikaanse bevolking het snelst groeit van de hele wereld en tegen 2050 meer inwoners heeft dan China? en hoe verklaar je dan de Aids epidemie die zich afspeelt in Rusland?
Aids is dan volgens jouw redenering een mislukt (racistisch) experiment?
uhm.. nu ben je jezelf weer aan het tegenspreken? ook jij beweerde eerder in dit topic dat de afrikaanse bevolking groeidequote:Dat is gewoonweg niet waar!, er zijn landen in Afrika waar meer dan 50% van de bevolking besmet is met Aids, dan ook nog eens doorgevend aan hun kinderen.
Tuurlijk zijn er bepaalde landen waar het beter gaat, maar de armste landen zijn gedoemd.
[...]
De Afrikaanse bevolking groeide eerst nog sneller, toen is Smallpox op ze losgelaten.. en later de variant van Smallpox.. H.I.V. die bijna niet meer terug te kennen is.
los van jouw zeer beperkt vermogen om iets in te schatten.. (je bekijkt het puur wiskundig en laat de biologie maar even voor wat het is.....) vind ik dit een interessante contradictie van jezelf.. in een topic waar je hoog van de toren blaast dat jij allemaal wel even weet hoe het zit.quote:Dat is Pure wiskunde, dat heet "kwadratisch" het aantal kinderen per huishouden loopt in stijgende lijn.
Nee niet in Nederland, maar wel in veel Afrikaanse landen, en NIET te vergeten de Aziatische landen!!..
De schattingen zullen nu wat lager uitvallen, na de verschrikkelijke Exxodus in Afrika, maar het zal zeker rond de 25/30 miljard zitten rond het jaar 2050
Denk je werkelijk dat er op dit moment maar 7 miljard mensen rondlopen? laatste peilingen laten zien dat het rond 8 miljard al zit, en dat is het aantal Geregistreerde Bewoners.
Mijn eigen schatting is dat het aantal ongeregistreerden, minstens 15% moet zijn wereldwijd.. als ik 15% van 8miljard, daarbij optel.. kom ik al gauw op 10/11 miljard.
wederzijds respect is waar het om draait lijkt me Baaj..quote:Op maandag 29 november 2004 09:40 schreef BaajGuardian het volgende:
las het nog even allemaal over , en zag weer zon typische reactie staan.
hoeveel klonen heeft baaj wel niet
nu dan ik heb GEEN klonen.
enige account is deze.
ten tweede de opmerking dat baaj reactie dit is de waarheid en enige waarheid is.
ik maak nooit die opmerking , er word mee om mijn hoofd gesmeten , het word zo opgevat , ik zeg zelfs vaak genoeg dat het niet de waarheid is die ik perse verkondig , maar dat het gene wat ik ermee aanval iig NIET de waarheid is.
daarnaast , lopen mijn topics of posts altijd uit op een discussie over hoe links / gek / moslim of schizofreen baaj wel niet is.
reden : onbegrip en ignorantie van 99% van de bezoekers op fok.
het wekt mij niet meer frustraties , men lacht maar , men hangt maar de complete gehersenspoelde uit.
wacht maar.
de tijd komt nog wel.
@ Extremeknowledge : front line.
quote:Op maandag 29 november 2004 09:02 schreef nikao het volgende:
[..]
[..]
uhm.. nu ben je jezelf weer aan het tegenspreken? ook jij beweerde eerder in dit topic dat de afrikaanse bevolking groeide
[..]
los van jouw zeer beperkt vermogen om iets in te schatten.. (je bekijkt het puur wiskundig en laat de biologie maar even voor wat het is.....) vind ik dit een interessante contradictie van jezelf.. in een topic waar je hoog van de toren blaast dat jij allemaal wel even weet hoe het zit.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 04:35 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Persoonlijke aanval, is zelfvernietiging in een discussie.
Verder wil ik je er op wijzen dat mijn mening er eigenlijk niet toe doet, aangezien de feiten op tafel liggen.
quote:Op zondag 21 november 2004 17:32 schreef BaajGuardian het volgende:
de nazis maakten trouwens al virusen , ever wonderred why america wanted the scientists so badly?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 04:48 schreef Poepoog het volgende:
Fuck die Zweedse wetenschappers met een mogelijke medicijn moeten dood, anders klopt de theorie hier niet
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:12 schreef nikao het volgende:
[..]
hmm.. maar wat mij verbaast is dat zelfs jij blijkbaar niet weet wat de feiten zijn die op tafel liggen![]()
hehe.. en LEES jij aub eens voor je wat zet..de enige die zichzelf hier voor schut zet ben jij..aangezien jij beweert dat het allemaal zo helder en zonneklaar is en de feiten op tafel liggen.quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:22 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Kom nou eens met een tegen argument zeg, moet ik me nou constant naar jouw lage hersencapaciteit aanpassen?
Voor de 15e keer, (ja echt!) de flowchart heb ik gemirrord op mijn website
http://externallink.t35.com
Dat is de originele Flowchart, de FEITEN. Het Logboek van de Regering.
Denk alsjeblieft na voordat ie iets zegt, zet jezelf niet zo voor schut
Klopt, en wat voor je voor je ziet is de evolutie van microplasma in vee en granen, tot aan aids.quote:Op maandag 6 december 2004 12:41 schreef Mad_Scientist het volgende:
En wat zegt die flowchart dan?
Ik heb de chart bekeken en alles wat ik zie is een overzicht van een programma om virussen op te sporen (en later te behandelen) die kanker kunnen veroorzaken.
Volgens mij is een probleem hier dat de meesten de termen in die chart niet begrijpen en er daarom geen zinnig woord over kunnen zeggen.
Dat kan ik er echt niet in zien en ik ben toch een gepromoveerd medisch bioloog. Denk overigens dat je mycoplasma bedoelt en geen microplasma.quote:Op maandag 6 december 2004 19:36 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Klopt, en wat voor je voor je ziet is de evolutie van microplasma in vee en granen, tot aan aids.
Dat kan ik er echt niet in zien en ik ben toch een gepromoveerd medisch bioloog, dus ik heb wel enige achtergrond kennis. Denk overigens dat je mycoplasma bedoelt en geen microplasma.quote:Op maandag 6 december 2004 19:36 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Klopt, en wat voor je voor je ziet is de evolutie van microplasma in vee en granen, tot aan aids.
Dat komt omdat in die flowchart niets over aids of hiv staat, maar wel over kanker. Denk dat die chart niet begrepen wordt omdat mensen onbekend zij met de terminologie zoals ik al eerder zei.quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:10 schreef nikao het volgende:
uhm..wacht eens even.. het ging toch om aids hier? .. en die flowchart zou toch aantonen dat het gecreeert is?.. maar nu gaat het plots over kanker?
Ja ik heb het gezien. Ik heb een jaar of vijf geleden mijn afstuurscriptie over HIV geschreven en toen heb ik me er wel in verdiept. Inmiddels zit ik op een ander vakgebied dus het is niet echt mijn onderwerp, maar ik denk niet dat het waar is wat hij zegt. Dat wil niet zeggen dat duidelijk is hoe HIV van dieren naar mensen is gekomen. Wat mij betreft is dat lastig aan te tonen en daardoor allemaal nogal theoretisch. Maar HIV muteert snel en het is helemaal niet onwaarschijnlijk dat het daardoor op een gegeven moment ook besmettelijk is geworden voor mensen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:32 schreef Hallulama het volgende:
Nou, probleem bijna opgelost, nu Mad_Scientist nog even The Strecker Memorandum laten zien en dan zijn we d'r vermoedelijk uit
http://www.xs4all.nl/~hydrogen/AIDS - The Strecker Memorandum.rm (20 MB)
Ik ben benieuwd!
Ben geen viroloog, wel bioloog. Het lichaam maakt inderdaad antilichamen tegen HIV, maar dit wil niet zeggen dat de infectie onder controle is. Je kunt ook antilichamen vinden in lichamen van overledenen tegen de ziekte waaraan ze zijn overleden. HIV muteert snel en daardoor is het lastiger onder controle te krijgen. Maar ook blijft het virus in cellen aanwezig doordat de cellen niet direct kapot gaan zoals bij veel andere virussen. Er blijft dus altijd een pool van geinfecteerde cellen die de besmetting op gang houden. Daarbij komt nog dat HIV juist cellen die deel uitmaken van het immuunsystmeem infecteren en daardoor verzwakt dat systeem dus ook. Uiteindelijk gaat een AIDS patient daardoor meestal dood aan een zogenaamde oppurtinistiche infectie: door de verzwakking van het immuunsysteem ziet een bacterie of schimmel zijn kans schoon als het ware. Een voorbeeld is longontsteking.quote:Op dinsdag 7 december 2004 21:38 schreef Merovingian. het volgende:
Hier een link naar een topic dat ik begin dit jaar had gepost. Nu ik het terug lees vind ik persoonlijk dat ik iets minder "biased" had mogen zijn, maar goed...ik was toen nog vrij nieuw in conspiracy-land.
HIV veroorzaakt mogelijk geen "immume deficiency"
Of het waar is of niet weet ik niet en kan wel een paar redenen bedenken waarom deze mensen evt deze info kunnen verspreiden zonder aangeklaagd te worden.
Mad Scientist is viroloog? Kan jij misschien iets duidelijk zeggen over die "anti-lichamen theorie" die is beschreven in de link? (forum is atm te traag om topic door te lezen wat evt al gezegd is)
Helaas, mad scientist.. sta je met die bewering tegenover elke AIDS onderzoeker die er is geweest..quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:43 schreef Mad_Scientist het volgende:
[..]
Dat komt omdat in die flowchart niets over aids of hiv staat, maar wel over kanker. Denk dat die chart niet begrepen wordt omdat mensen onbekend zij met de terminologie zoals ik al eerder zei.
nou..ExtremeKnowledge is er ook weer hoor.. lappen tekst worden weer gecopy paste.. en met welke reden?.. . bovenstaand artikel gaat over een vent die denkt dat er genetische biologische wapens gemaakt worden.. door ZUID AFRIKA.quote:Op woensdag 8 december 2004 01:28 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
"We don't castrate people anymore, but by not providing them access to health care, we still mistreat the weak and the poor."
--------------------------------------------------------------------------------
Genetic bioweapons
by Jim Wilson,
Popular Mechanics
Feb., 2001
A former official in the Clinton administration says the South African military attempted to develop biological weapons that targeted victims based on their genetic makeup.
Jonathan Moreno, a biomedical ethicist at the University of Virginia (UV) in Charlottesville, revealed the project in a presentation at the annual meeting of the American Association for the Advancement of Science (AAAS), which met the week of Feb. 19, 2001 in San Francisco. AAAS is the umbrella organization for the nation’s leading scientific organizations.
"Under the old apartheid government, the South African Defense Force conducted research for the possible development of biological agents that could be used against the black population," Moreno tells POPULAR MECHANICS. "They were particularly interested in seeking ways to sterilize women of color."
Rumors of the existence of weapons that could distinguish among individuals based on their DNA have circulated since the late 1970s, and had been repeatedly denied by the South African government. Moreno’s remarks have reopened the issue because of his reputation for uncovering secret government experiments. Prior to becoming director of the UV Center for Biomedical Ethics, he served on the senior staff for two Clinton administration advisory commissions that investigated the use of unwitting human subjects in radiation experiments financed by the U.S. government.
"It was during my commission work on human radiation experiments that I became aware of the potential threat from ethically targeted biological weapons," he says. Unlike conventional biological weapons that kill by disabling the nervous system, Moreno believes that the genetic weapons would work subtly, and for this reason could strike undetected. "Genetically, target agents could affect the birthrates of a population, infant mortality rates, disease proclivity or even crop production," he explains. "It might take decades to realize an attack has even occurred. By that point, a population of people might be seriously diminished."
Moreno says that although the United States has signed a treaty prohibiting biological weapons research, it extended only to offensive weapons. He says that experiments that advance genetic weapons could be easily disguised as attempts to create defensive measures against bioweapons, or as basic medical research.
Moreno suggests the imposition of criminal sentences as the best way to prevent scientists from working on gene-targeting weapons.
Published by
Popular Mechanics
Zoals gezegd ben ik geen viroloog maar bioloog. Er wordt wel degelijk onderzoek gedaan naar natuurlijke resistentie. Kijk daarvoor eens in de medische literatuur. De reden dat ik dat niet doe is simpel ik doe onderzoek naar de vetstofwisseling.quote:Op woensdag 8 december 2004 01:21 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Helaas, mad scientist.. sta je met die bewering tegenover elke AIDS onderzoeker die er is geweest..
Wel eens gehoord wat meestal het allerlaatste symptoom is, va AIDS?
Terminale kanker, omdat dat zich kan voortplanten door verzwakte anti-kracht, en verzwakte cel structuur..
Verder laat de ziekte, etnische achtergronden zien...wederom erg vreemd..
Kan jij me misschien, als viroloog duidelijk maken, waarom er mensen bestaan, met een natuurlijk afweersysteem in hun lichaam tegen aids?? En waarom mensen zoals jij nog niet bezig zijn met die aspecten uit te buiten?
Akkoord, doe ik, ik stuur het naar de R.U.G.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:28 schreef Mad_Scientist het volgende:
Nog twee opmerkingen.
Als er geen mensen waren die resistentie tegen de pest hadden gehad dan waren we nu allemaal dood geweest. Het is niet zo gek dat er mensen zijn die niet aan HIV doodgaan. Er zijn altijd mensen te vinden die niet overlijden bij dit soort epidemieen.
Misschien een leuk onderzoekje. Stuur je flowchart eens naar een aantal onderzoekers op kanker en aids gebied van verschilende universiteiten en vraag waar de flowchart over gaat.
Zeer interessant stuk. Ik heb hier ook een 2 uur durende documentaire (HIV AIDS Fact Or Fiction) over gezien en het klonk allemaal heel logisch. Ik heb alleen niet de kennis om dit goed te kunnen beoordelen. Dat van het medicijn dat juist aids ondersteund door het immuumsysteem aan te vallen en dat het een geflopt medicijn was doordat het te schadelijk bevonden werd en later alsnog gebruikt werd tegen aids zodat het dure medicijn toch nog heel veel geld op kon brengen was ook erg interessant. Die fabrikanten van die medicijnen verdienen hier goud geld aan. Dan nog de vage beschrijving van wat aids is en wanneer het nu wel of geen aids is roept ook een hoop vraagtekens op.quote:Op dinsdag 7 december 2004 21:38 schreef Merovingian. het volgende:
Hier een link naar een topic dat ik begin dit jaar had gepost. Nu ik het terug lees vind ik persoonlijk dat ik iets minder "biased" had mogen zijn, maar goed...ik was toen nog vrij nieuw in conspiracy-land.
HIV veroorzaakt mogelijk geen "immume deficiency"
Of het waar is of niet weet ik niet en kan wel een paar redenen bedenken waarom deze mensen evt deze info kunnen verspreiden zonder aangeklaagd te worden.
Mad Scientist is viroloog? Kan jij misschien iets duidelijk zeggen over die "anti-lichamen theorie" die is beschreven in de link? (forum is atm te traag om topic door te lezen wat evt al gezegd is)
Dat mensen hiervan overtuigd zijn dat geloof ik ook en met geschiedschrijving is door de eeuwen heen ook gerommeld, maar ik zie gewoon geen bewijzen voor deze stellingen. Ja wat internetpagina's met wilde theorien, maar als bioloog wil ik gewoon ruwe data zien van proeven.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:06 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Helaas ben ik geen Viroloog, of Bioloog, ik ben alleen maar afgestudeerd op geschiedenis en archeologie aan de R.U.G.
Ik kan zelf niet beoordelen of dit alles klopt, ik weet alleen wel zeker.. dat deze mensen er van overtuigd zijn..
En dat er op dit moment nog geen goed verhaal aanwezig is, hoe AIDS nou eigenlijk zo ver is gekomen.
Tevens is het uitermate verontrustend, dat alleen caucasian, en aziatische mensen er resistensie tegen lijken op te bouwen.
Verder weet ik ook, dat de Flowchart is gebruikt in de rechtzaken van het volk, en de amerikaanse aids patienten.. tegen de staat.
Dat is gewoon zoals het was, tevens is Boyd E. Graves behoorlijk gemarteld op de dagen 3, 4, 5,6 en 7 juli in het jaar 2002. Op de dagen dat hij zijn bewijsvoering voerde.
Het is erg verontrustend, dat jij als viroloog niet op de hoogte bent van al die aids onderzoeken, die direct claimen dat het door mensen handen gemaakt moet zijn.
Het zou volkomen onredelijk zijn, mij persoonlijk aan te vallen, op deze pakkende stellingen.. Mijn enige reden voor de verhoogde interesse hiervoor is, omdat ik behoorlijk veel 100% geverifieerde bewijzen heb, voor het feit dat er geknoeit wordt met de geschiedenisboeken.
Dank u voor deze bijdrage. Dit zegt meer over jou dan over EK. Geweldig hoe mensen nergens voor openstaan en gelijk de messenger moeten afschieten om zich maar niet druk te hoeven maken om andere "waarheden" dan hun eigen.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Extreme Knowledge, de TS, is in een ander topic door de mand gevallen als trol Dat maakt ieder topic van hem ongeloofwaardig.
Als iemand totale onzin vertelt, (zendmasten zouden mensen ziek maken terwijl later blijkt dat er op die plaats helemaal geen zendmasten staan) spot met ernstige ziektes (famileleden zouden op sterven liggen vanwege kanker), andere users bedreigt ("Ik kom je halen als.. ")quote:Op donderdag 16 december 2004 22:14 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Dank u voor deze bijdrage. Dit zegt meer over jou dan over EK. Geweldig hoe mensen nergens voor openstaan en gelijk de messenger moeten afschieten om zich maar niet druk te hoeven maken om andere "waarheden" dan hun eigen.
Nu je deze onderbouwing geeft ben ik het inderdaad met jou eens en neem ik mijn beschuldigingen terug. Ik reageerde voornamelijk omdat jij in jouw opmerking stelde dat elk topic van Extreme Knowledge ongeloofwaardig zou zijn. Dit vatte ik zo op dat dit suggereerde dat elk topic dat hij opende samen met alles wat verder in dat topic over het onderwerp besproken werd ongeloofwaardig was en dat het onderwerp daarom ook maar genegeerd moest worden. Met jouw uitleg erbij is dit echter niet het geval en blijkt dat dus een verkeerde interpretatie van mij.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als iemand totale onzin vertelt, (zendmasten zouden mensen ziek maken terwijl later blijkt dat er op die plaats helemaal geen zendmasten staan) spot met ernstige ziektes (famileleden zouden op sterven liggen vanwege kanker), andere users bedreigt ("Ik kom je halen als.. ")
Dan vind ik dat deze 'messenger' afgeschoten mag worden..
Normaal gesproken ben ik het met je eens dat je niet op de man moet spelen, maar kenmerk van een trol is dat je hem niet serieus kunt nemen en dat er geen gesprek mee mogelijk is.
Als jij mensen in bescherming neemt die erop uit zijn om te zieken, dan zegt dat wat over jou...
Iedereen kan een eigen conclusie trekken, vanuit zijn eigen beperkte zienswijze.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Extreme Knowledge, de TS, is in een ander topic door de mand gevallen als trol Dat maakt ieder topic van hem ongeloofwaardig.
Het topic over aids gaat over een goed onderbouwt verhaal.. het zegt niks over mijn meningquote:Op donderdag 16 december 2004 22:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als iemand totale onzin vertelt, (zendmasten zouden mensen ziek maken terwijl later blijkt dat er op die plaats helemaal geen zendmasten staan) spot met ernstige ziektes (famileleden zouden op sterven liggen vanwege kanker), andere users bedreigt ("Ik kom je halen als.. ")
Normaal gesproken ben ik het met je eens dat je niet op de man moet spelen, maar kenmerk van een trol is dat je hem niet serieus kunt nemen en dat er geen gesprek mee mogelijk is.
Als jij mensen in bescherming neemt die erop uit zijn om te zieken, dan zegt dat wat over jou...
Denk je dat ik uit mijn "nek" lul als ik praat over familieleden die dergelijke ziektes hebben.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En jij bent er één van.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:46 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Iedereen kan een eigen conclusie trekken, vanuit zijn eigen beperkte zienswijze.
Het zit hier vol met Trolls, minstens 2 tegenstanders hebben in dat topic toegegeven bij telefoonmaatschappijen te werken.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Claimen dat je moeder dodelijk ziek is geworden door zendmasten die daar helemaal niet zijn, is grove smaad voor alle mensen die met kanker te maken hebben gehad.
Doe dan..quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:29 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Post je weer zoiets, heb je een aanklacht te pakken.
zo iemand als PietVerdriet bijv.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:46 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Het zit hier vol met Trolls, minstens 2 tegenstanders hebben in dat topic toegegeven bij telefoonmaatschappijen te werken.
cool !!quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:58 schreef Flowce het volgende:
http://english.pravda.ru/science/19/94/377/13117_wonderBoy.html
Diamantbaars.. Mijn profiel is nooit gewijzigd en ik wacht op je dagvaarding.quote:Op zaterdag 18 december 2004 02:25 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
![]()
Grote jongen hoor, snel alle info uit zn profiel gewist;) je provider heeft de betreffende info ook hoor.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik vergeef het je, omdat je zo'n mooie goudvis bent
Ik weet niet of je zelf familie hebt, maar je laat niet spotten met hun ziekte.
Zeker niet door iemand die de naam draagt van een goudvis.
Maar ondertussen is er aangetoont dat er geen enkele UMTS mast bij jouw in het dorp staat, dat beweer je alleen maar, gewoon hupsakee.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:51 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Denk je dat ik uit mijn "nek" lul als ik praat over familieleden die dergelijke ziektes hebben.
Er staat hier een gigantische mast
Een gigantische Televisie mast, met UMTS onderdelen op "lage" hoogte.
Het zal naar schatting niet hoger zijn dan 10 meter
En als hier iemand beweert dat het niet zo is, dan mag tie komen kijken.
In het dorp hier is het de belangrijkste oorzaak voor een behoorlijke ziekte-stijging onder bekenden.. binnen deze 400m straal.
Het is gewoon na te gaan! Als je hier langs de deur gaat, en in deze wijk vraagt hoe het met hun gezondheid gesteld is.
Maargoed, het is niet mijn doel om ondersteuning te halen hier, ik ben niet van 1 of andere instantie.. Ik zet het hier neer zodat het opgemerkt wordt
Het kaartje was bewezen out-dated. Gebruik dat toch niet steeds, herhaling: 9 umts in A'dam is te weinig!.quote:Op zondag 19 december 2004 20:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dit is toch ontopic? Er staan in dat dorp gewoon geen umts masten, dat heb je moeten toegeven. Ondertussen wel hysterisch lopen krijsen dat je moeder er ziek van geworden is. Gewoon een beetje onzin, dus he?
Kan iemand Extreme Troll even kicken? Dan kunnen we hier weer normaal doen.
heb je hem al opgestuurd naar de RUG?.. ben nou wel es benieuwd..aangezien het tot nu toe lijkt alsof het kaartje over kanker gaat.. en jij er toch maar mee blijft komen...quote:Op zondag 19 december 2004 23:42 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Heb nog geen ontopic post gezien van je hier, anders.
Flowchart is trouwens nog steeds te halen voor iedereen! op http://externallink.t35.com
waarom blijf je er dan mee rondstrooien in dit topic als het helemaal niet over aids gaatquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:58 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ja, het gaat inderdaad over de manier waarop je "virus-kankers" maakt.. Deze is gebaseerd op pokken, en vernietigd het immuun systeem zodanig dat het kanker veroorzaakt.
Is inderdaad al opgstuurd, nog geen antwoord helaas
moeite om de samenhang te zien:quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:07 schreef nikao het volgende:
[..]
waarom blijf je er dan mee rondstrooien in dit topic als het helemaal niet over aids gaat![]()
we hebben het hier over aids.. of dat gecreeerd is of niet. Dan is een bewering dat kanker ook gecreeerd is imho geen sterk argument voor de discussie. dan moeten we het gaan hebben over de creatie van virussen en ziektes in het algemeen...quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:14 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
moeite om de samenhang te zien:
creatie van virussen die kanker veroorzaakt, creatie van virussen genaamd aids, creatie van virussen uberhaupt??????
Weet je wel wat de ziekte AIDS inhoudt?quote:Op woensdag 22 december 2004 07:51 schreef nikao het volgende:
[..]
we hebben het hier over aids.. of dat gecreeerd is of niet. Dan is een bewering dat kanker ook gecreeerd is imho geen sterk argument voor de discussie. dan moeten we het gaan hebben over de creatie van virussen en ziektes in het algemeen...
Hoe bewerk je een pokkenvirus met, op zijn best jaren 60 kennis en technologie?quote:Op donderdag 23 december 2004 21:15 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Het is een bewerkt pokken-virus.
Je hebt er duidelijk geen antwoord op, voor alle duidelijkheid, recombinant DNA technologie was is de tijd dat het virus al een epidemie was niet in staat om een virus te bewerken.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:47 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
mwoah, men kon ze eind 19e eeuw al aantonen.
In de jaren 40 werd al volop geexperimenteerd met biologische wapens.
TS Is een beetje in de war door wat familie toestanden, en ziet overal een complot in.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:52 schreef MindlessWanker het volgende:
Experimenteren is heel iets anders dan doelbewust iets in elkaar sleutelen.
Get a hold man, we zijn nog niet eens in staat om een simpel influenza virusje te bestrijden, laat staan dat we zelf zoiets zouden kunnen ontwerpen op de tekentafel.
Enig idee hoe vaccins gemaakt worden, dappere dodo?quote:Op donderdag 23 december 2004 21:53 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Het moment dat de uiteindelijke uitwerking van het AIDS virus wereldwijd verspreidt werd, is het moment dat men Pokken vaccins ging verspreiden in New York en in Afrika.
Toch knap, 4 jaar voor de uitvinding van de "gene sequencer"quote:Op donderdag 23 december 2004 22:04 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ja, maar het is niet wat ik heb gezegd aye
http://www.boydgraves.com
check maar even
Ze zijn er voor naar het gerecht, en het congres geweest, met achtereenvolgens hevige martelingen.
--
Boyd E. Graves, J.D. displays the 1971 HIV Flow Chart after urging UN AIDS officials to provide oversight during the US GAO's investigation into the missing appropriations of the mostly secret virus development program, "US Special Virus".
En dat geloofde de massa ook, totdat men aantoonde dat het anders was.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:24 schreef MindlessWanker het volgende:
Er zijn ook heel veel mensen in de wereld die geloven (lees: weten) dat God de aarde in 7 dagen geschapen heeft. Het grootste deel zelfs. Maakt dat het tot een feit?
Maak dat maar eens hard.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:29 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Je tijdslijn:
Wat betreft de genetische onderzoeken.
Voorlopig toon jij niets aan, maar sleur en pleur je wat je aan bagger je met google vind.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:30 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
En dat geloofde de massa ook, totdat men aantoonde dat het anders was.
Leer nou ALSJEBLIEEFT eens lezen, je hebt nog niet eens gelezen waar dit topic over gaat.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voorlopig toon jij niets aan, maar sleur en pleur je wat je aan bagger je met google vind.
En daarom heeft de man gelijk?quote:Op donderdag 23 december 2004 22:36 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Leer nou ALSJEBLIEEFT eens lezen, je hebt nog niet eens gelezen waar dit topic over gaat.
Dat is de informatie die van BOYD E GRAVES komt, en waar dit topic mee gestart is.
Boyd E Graves is de man, die met een groep HIV patienten de rechtzaak gevoerd heeft, en door hevige martelingen geforceerd was het in de publiciteit te gooien.. vrezend voor zijn eigen leven.
ter informatie
Moeilijk, niet? als iemand je tegenspreekt..quote:Op donderdag 23 december 2004 22:45 schreef kokoskip het volgende:
en pietverdriet
Waarom rot jij niet op uit dit topic?
Want je gelooft het toch niet..
en je staat er ook niet voor open..
Een normaal mens gaat dan weg..
en denkt.. boeie ik ga me niet druk maken over die kul..
En jij blijft maar overobsessed hier heen komen..
jezus zoek een leven ofzow
www.google.nl
hoooooooi
'De massa' gelooft het nog steeds. 80% van de wereldbevolking om precies te zijn.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:30 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
En dat geloofde de massa ook, totdat men aantoonde dat het anders was.
Meer kan je er niet tegenin brengen?quote:Op donderdag 23 december 2004 22:47 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Omdat er een sterke rechtzaak gevoerd is, waar nog steeds geen definitieve uitspraak over gedaan is.
Wel.
Denk je werkelijk dat een persoon als Boyd Graves met een fictief verhaaltje een rechtzaak tegen de staat over zoiets gaat voeren?
Met ondersteuning van DUIZENDEN handtekeningen, en nu een massale online petitie (na de tijd)
Wat betreft de datums
http://www.google.nl
Je zal daar wel wat corresponderende hoogstaande bronnen vinden.
Nee, een tegenbewering zou zijn dat je me uitlegt hoe men voor de ontwikkeling van de technologie in staat is een virus te maken.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:54 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Je moet dan ook goed lezen Piet, Ik heb de data er neer gezet waarop volgens de flowchart de ontdekkingen gedaan werden.
Dat is een tegenbewering,
Op pagina 1t/m4 zijn al genoeg reacties geweest, misschien zou je die ook even moeten lezen.
We hebben het niet over mobieltjes, we hebben het er over dat jij beweerd dat er dus gemaakte virussen waren vier jaar voordat ontdekt was wat DNA is en hoe de structuur is.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:15 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ja en toch is dat nieuwste mobieltje wat jij koopt, niet het nieuwste mobieltje wat er bestaat.
Wie verneukt er nu topics?quote:Op donderdag 23 december 2004 23:21 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
TROLL!!! ben jij een Nazi vriend?
Nee, als je goed leest, is het in vrij grote stappen gedaan, en is het uiteindelijke project pas eind jaren 80 in New York en Afrika losgelaten.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh, dus er waren voor watson en kirk (die een nobelprijs wonnen voor de fundamentele ontdekking) in jouw optiek al mensen die dat fundamentele werk al gedaan hadden, en vervolgens daar dingen mee hebben gedaan waar de gehele Celbiologische wetenschap, ja een hele milliarden industrie een kleine 50 jaar over heeft gedaan om maar in de buurt te komen van dat kennis nivo.
Ik verneuk het topic niet, ik geef inhoudelijke argumenten over het subject, en spreek je visie daarmee tegen. Als je alleen maar mensen om je heen wilt die het met je eens zijn had je prins bernhard moeten worden.
quote:Op donderdag 23 december 2004 23:31 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Je naam kerel, Ik wou dat ik een ijsbeer was==> wil je enkel witte vrienden en leven op het witte land?
Om nog maar niet te spreken hierover:
Law Order and Stability, Keihard aanpakken, niets tolereren, Schluss mit Lustig
quote:Op maandag 20 december 2004 04:34 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ik hou namelijk niet zo ervan om in een discussie aan persoonlijke aanvallen mee te doen.
Wat is daar erg van, ik vind jou linkse icoon veel storender, woon je in een kraakpand ofzo?quote:Op donderdag 23 december 2004 23:31 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Je naam kerel, Ik wou dat ik een ijsbeer was==> wil je enkel witte vrienden en leven op het witte land?
Sommige mensen geven meer om de grondvesten van de Nederlandse staat dan de doctrines van een Duitser van enkel 60 jaar geleden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 03:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat is daar erg van, ik vind jou linkse icoon veel storender, woon je in een kraakpand ofzo?
Er niet van houden, is voor piet verdriet altijd een uitzondering maken.quote:
Neemt niet weg dat je beweert dat er al ver door de ontdekking van de structuur van het DNA een door mensen gemaakt virus zou zijn.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:33 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Nee, als je goed leest, is het in vrij grote stappen gedaan, en is het uiteindelijke project pas eind jaren 80 in New York en Afrika losgelaten.
Toen waren die nobelprijswinnaars er dus allang.
Voor die tijd waren er natuurlijk allang experimenten op dit gebied.
En nee, Project Paperclip, wat globaal bekend is, bevatte oud-nazi geleerden.. en ik neem aan dat zij voor die dingen geen nobelprijs zochten.
Is in Nederlandse versie ooit gezongen door de zanger van gruppo sportivo voor "clip klup"een kinderprogramma, naar Grauzone, een duits punkbandje (Ich möchte ein Eisbär sein).quote:Op donderdag 23 december 2004 23:31 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Dat jij daar gelijk een Nazi vergelijk in wilt zien en een complot, verbaast me niet, jij ziet immers overal een complot in.quote:Ik wou dat ik een ijsbeer was
op de koude noordpool
Ik wou dat ik een ijsbeer was
lang leve de lol
Heb jij wel eens een ijsbeer zien huilen?
Heb jij wel eens een ijsbeer zien huilen?
op de koude noordpool
lang leve de lol
Bonjour.quote:Op vrijdag 24 december 2004 04:41 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Vrijheid gelijkheid en broederschap.
Schelden op iemands naam en ondertitel is echt een zwaktebod. Vooral omdat je niet op zijn kritiek ingaat.quote:Op vrijdag 24 december 2004 04:42 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Er niet van houden, is voor piet verdriet altijd een uitzondering maken.
idd, maar daar zou hij nog van kunnen beweren dat het gefaked is. De uitbraak kan EK niet omheen dacht je dan, maar goed, dan komt ie met een geheim lab, waar mensen in stilte 50 jaar voorliggen op de rest van de wetenschap...quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:11 schreef raptorix het volgende:
Daarnaast is het AIDS virus al gevonden in bloedsamples uit de jaren 50, daar gaat je theorie.
In 1957, future U.S. president, Rep Gerald Ford and others gave the U.S. Pentagon permission to aggressively deploy offensive biological agents. There are no recorded cases of AIDS prior to the 1957 creation of “Special Operation-X.” (The SOX) program served as the immediate prototype program for the Special Virus program to begin in 1962.quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:11 schreef raptorix het volgende:
Daarnaast is het AIDS virus al gevonden in bloedsamples uit de jaren 50, daar gaat je theorie.
Iemand ontoerekeningsvatbaar noemen omdat er familieleden ziek zijn?quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Schelden op iemands naam en ondertitel is echt een zwaktebod. Vooral omdat je niet op zijn kritiek ingaat.
En waarom eigenlijk? Hij hefet je toch niets gedaan, behalve tegenargumenten leveren?
Dus, nogmaals, jij bent er van overtuigt dat voordat Watson en Kirk de structuur van het DNA ontdekte, er al mensen waren die mbv Recombinant DNA technologie in staat waren een virus te bouwen?quote:In 1949, Dr. Bjorn Sigurdsson isolates the VISNA virus. Visna is man made and shares some “unique DNA” with HIV.
Waarschijnlijk nog een belangrijke bron van een groot deel van die complottheoriën ook, mensen die allerlei zaken in gebrekkig Engels op het internet plaatsen en allerlei gebrekkig Engels lezende mensen die dan gaan lezen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat begrijp je niet aan "Visna is man made"?
Is zelfs engels te hoog gegrepen?
Door wie en wanneer?quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:37 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Het is echt waar, en publiekelijk bevestigd..
Door iemand die een eigen website heeft om zijn eigen overtuiging te verspreiden, zoals gebruikelijk.quote:
Als hij het in 1949 isoleert, dan moet het toch zeker voor dat jaar al gemaakt zijn? Gelul dusquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:31 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
LEZEN
DAT STAAT ER NIET
ER STAAT DAT MEN DAT NU WEET, er staat gewoon dat wat uniek dna deelt met aids
er staat verder alleen dat in 1949 die vent dat isoleert.
GOED LEZEN NOIGMAALS
Dat was niet de beste reactie van mij, hoewel:quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:03 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Iemand ontoerekeningsvatbaar noemen omdat er familieleden ziek zijn?
Nee, ook niet over andermans naam.quote:Dit topic gaat niet over mij toch??!
Waar zeg ik dat het iets met jou te maken heeft? Val zelf geen mensen persoonlijk aan. Dat is alles wat ik wilde zeggen.quote:Dit hele verhaal heeft trouwens geen ene "fuck" met mij te maken.. het gaat hier om bekende zaken, onderzoek het.. en probeer me niet persoonlijk aan te vallen.
Je verneukt je eigen topic, door mensen persoonlijk aan te vallen.quote:Je bereikt er niks mee, en blijft topics verneuken.
Vraagje aan jou PietV: waar haal jij je feiten dan vandaan? boeken, TV, radio dus jij weet heeeel zeker dat de wereld pas in '53 ondekte hoe&wat v.d. structuur van DNA?quote:Op donderdag 23 december 2004 23:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Terwijl men pas in 1953 ontdekt hoe de structuur van het DNA er uit ziet (Watson & Kirk)
Check jij je feiten vriend.
Algemeen bekend feit dacht ik zo, maar als je het beter weet, toon maar aan!quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:08 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Vraagje aan jou PietV: waar haal jij je feiten dan vandaan? boeken, TV, radio dus jij weet heeeel zeker dat de wereld pas in '53 ondekte hoe&wat v.d. structuur van DNA?
just a question
dan haak ik alsnog af met mijn bijdrage aan Dance4Life die diezelfde giftige produkten van de farmaceutische industrie alleen maar steunenquote:AIDS TREATMENT
FOR THE WORLD HAS BEEN
SUPPRESSED FOR OVER TWO YEARS
by
THE UNITED STATES FEDERAL GOVERNMENT
THE NATIONAL INSTITUTE OF HEALTH
THE FEDERAL DRUG ADMINISTRATION
AND THE WHITE HOUSE!
Het heeft geen zin om met bepaalde mensen hier te redeneren. Het beste is om die mensen gewoon te negeren en alleen in te gaan op diegenen die geen kronkel in hun hoofd hebben (die zijn er wel hier..) en loze conspiracy sites betrouwbaarder vinden dan alle normale media.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Algemeen bekend feit dacht ik zo, maar als je het beter weet, toon maar aan!
Ik Bedoel, dit is net zoiets als vragen of je wel zeker weet of Einstein de relativiteits theorie heeft bedacht,
Nee, de reden is dat het technisch gezien niet goed mogelijk is om een degelijk vaccin te maken.quote:Dat er weinig gedaan wordt aan de bestrijding van AIDS komt doordat er in de nabije toekomst enorme bedragen te verdienen zijn met het verkopen van medicijnen. Als je dat opvoert als complottheorie dan wil ik dat geloven. Maar om nou te zeggen dat men graag wil dat iedereen de pijp uitgaat lijkt me bullshit, dat is namelijk niet zo erg gunstig voor de verkopen. De wereld draait om geld en niet om clubjes die zo nodig mensen aan zich willen onderwerpen.
Er zin al vrij goede aidsremmers op de markt, maar die worden dus niet aan Afrika gegeven omdat er daar geen geld is. De patenten zijn in handen van de ondernemingen en er moet nu eenmaal gecasht worden en als je het niet betalen kan is dat pech. Het is de meest smerige handel van de afgelopen eeuwen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:13 schreef Speth het volgende:
Nee, de reden is dat het technisch gezien niet goed mogelijk is om een degelijk vaccin te maken.
Dat is niet smerig, maar logisch.quote:Er zin al vrij goede aidsremmers op de markt, maar die worden dus niet aan Afrika gegeven omdat er daar geen geld is. De patenten zijn in handen van de ondernemingen en er moet nu eenmaal gecasht worden en als je het niet betalen kan is dat pech. Het is de meest smerige handel van de afgelopen eeuwen.
Je maakt een denkfout, als men geen patenten op geneesmiddelen mag voeren, zal de commercieele ontwikkeling ook op houden te bestaan.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:44 schreef MindlessWanker het volgende:
[..]
Er zin al vrij goede aidsremmers op de markt, maar die worden dus niet aan Afrika gegeven omdat er daar geen geld is. De patenten zijn in handen van de ondernemingen en er moet nu eenmaal gecasht worden en als je het niet betalen kan is dat pech. Het is de meest smerige handel van de afgelopen eeuwen.
Jij ook prettig kerstfeest
Waarvan zou ik Je moeten kennen, rekenwonder?quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:02 schreef rekenwonder het volgende:
@Pietverdriet: die vragen hebben geen zin, men begint toch weer over iets anders (btw: kennen wij elkaar?).
Dit gaat tamelijk hard klinken maar: Denk jij echt dat het een goed idee is om AIDSremmers aan mensen te geven die doorlopend onveilig rondneuken?quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:44 schreef MindlessWanker het volgende:
[..]
Er zin al vrij goede aidsremmers op de markt, maar die worden dus niet aan Afrika gegeven omdat er daar geen geld is.
Precies.quote:Op zondag 26 december 2004 00:58 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dit gaat tamelijk hard klinken maar: Denk jij echt dat het een goed idee is om AIDSremmers aan mensen te geven die doorlopend onveilig rondneuken?
Doen "we" helemaal niet want "we" vragen gewoon fortuinen voor die AIDSremmers.quote:Op zondag 26 december 2004 01:41 schreef MindlessWanker het volgende:
Nee het maakt mij geen zak uit, maar hypocriet is het wel want we doen graag alsof we ons om die mensen bekommeren.
Oh ja? Ik denk eerder dat dat onveilige geneuk wordt veroorzaakt door het niet omdoen van condooms. Dat vindt dan weer deels zijn oorzaak in de adviezen van een niet nader te noemen religieus instituut.quote:Bovendien wordt onveilige geneuk van hun vaak veroorzaakt door gebrek aan geld en educatie.
Het lijkt Nederland wel...(en de rest van de wereld). Toch zal daar iets anders aan de hand zijn. Misschien wordt er meer anaal geneukt ofzo. Anaal neuken werkt namelijk ook vrij goed als "voorbehoedsmiddel"quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:56 schreef Speth het volgende:
het werkelijke probleem is dat men als een kip zonder kop met jan en alleman het bed in duikt zonder voorbehoedsmiddel.
Ik niet hoor, zolang ze zich als een stel idioten blijven gedragen met offerstieren, stammenoorlogen en onveilig neuken kunnen ze me aan m'n reet roesten.quote:maar hypocriet is het wel want we doen graag alsof we ons om die mensen bekommeren.
Als je geen geld hebt voor voorbehoedsmiddelen neuk je gewoon niet. Als je niet weet dat neuken zonder condoom onveilig is heb je de aflopen 20 jaar in een hap zand gewoond....quote:Bovendien wordt onveilige geneuk van hun vaak veroorzaakt door gebrek aan geld en educatie.
Dat zou ik niet wetenquote:Anaal neuken werkt namelijk ook vrij goed als "voorbehoedsmiddel"
Klasse reactiequote:Op zondag 26 december 2004 01:49 schreef Speth het volgende:
In dat zooitje ongeregeld steek ik geen geld.
Leer lezen Piet, ken je het engelse verschil in verleden en tegenwoordige tijd?quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat begrijp je niet aan "Visna is man made"?
Is zelfs engels te hoog gegrepen?
Dat onveilige geneuk,komt omdat er geen goeie condooms zijn.quote:Op zondag 26 december 2004 01:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Doen "we" helemaal niet want "we" vragen gewoon fortuinen voor die AIDSremmers.
[..]
Oh ja? Ik denk eerder dat dat onveilige geneuk wordt veroorzaakt door het niet omdoen van condooms. Dat vindt dan weer deels zijn oorzaak in de adviezen van een niet nader te noemen religieus instituut.
Jeminee, er is allang een vaccin! (india, vs)quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:13 schreef Speth het volgende:
[..]
Nee, de reden is dat het technisch gezien niet goed mogelijk is om een degelijk vaccin te maken.
Verder zou men heel wat meer goodwill tonen t.o.v Afrika als men daar nou eindelijk eens veilig neukt. Als het virus was gemaakt om zwarten uit te roeien, helpen ze het lot zelf wel erg een handje.. Als men nou eens zou ophouden met zoveel kinderen maken, de Paus z'n bek houdt over voorbehoedsmiddelen en als men for crying out loud eens op grote schaal aan condooms gaat doen daar wil ik er wel weer geld in steken.. Zolang dat allemaal nog niet het geval is is het redelijk hopeloos.
Om dezelfde reden ben ik tegen al die ontwikkelingshulp aan bijgelovige mensen die er een offerstier voor kopen, of andere korte termijn oplossingen voor individuele zaken. Geef ze een hengel in plaats van een vis.
Vrolijk kerstfeest trouwens.
Ik ga inderdaad niet op argumenten in, waar de tegenbeweringen al in de start van dit topic stonden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat was niet de beste reactie van mij, hoewel:
- je beweerde dat een ernstige ziekte veroorzaakt werd door een zender, wat al heel moeilijk te bewijzen is.
- die zender daar later helemaal niet bleek te staan.
- je dat eerst toegaf en later weer ontkrachtte.
- je er daarna er een andere draai aan gaf.. Dan zal het wel een ander type zender zijn geweest.
- In naam daarvan andere users bedreigen
niet het beste in andere mensen naar boven haalt...
Ik vind nog steeds dat je het agument van de ziekte van je moeder (Ik ga er even vanuit dat het waar is) misbruikt door de schuld te geven aan een zendmast die daar helemaal niet is. En op zijn minst ben je slecht op de hoogte van de situatie in je eigen dorp.
Hier sprak ik je aan op je gedrag.. Ik vind dat trollen. Ik zei dat ik daarom twijfelde aan de rest van je posts en kennelijk terecht,, iemand pakken op zijn naam heeft echt nergens wat mee te maken.
Jammer dat je er weer over begint, ik had dat willen laten rusten om een flamewar te voorkomen.
[..]
Nee, ook niet over andermans naam.
[..]
Waar zeg ik dat het iets met jou te maken heeft? Val zelf geen mensen persoonlijk aan. Dat is alles wat ik wilde zeggen.
[..]
Je verneukt je eigen topic, door mensen persoonlijk aan te vallen.
Daarbij ga je op geen enkel redelijk argument in, je speel zelf op de man, terwijl je beweert dat anderen dat doen en gaat dan lopen roepen dat je topic verneukt wordt.. Je bereikt er idd. niks mee.
En wat heeft PV jou gedaan, dat je hem voor racist uitmaakt?
Nou ja, als je dit spelletje leuk vindt, veel plezier ermee
"VISNA is man made" betekent dat het door een mens is gemaakt. Het kan niets anders betekenen. Dat betekent de term "man made" nu eenmaal, niet dat het ontdekt is door een mens, niet dat het geraffineerd is door een mens maar dat het gemaakt is door een mens. Dus is de vraag nog steeds: Hoe hebben mensen een virus gemaakt terwijl de daarvoor benodigde theorie nog niet eens bestond?quote:Op zondag 26 december 2004 18:51 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Dat VISNA is MAN Made dat gaat er over dat men dat NU weet.
Nee, het komt omdat ze die condooms niet gebruiken. Ik bedoel, in Zuid-Afrika bijvoorbeeld, zijn zat drogisten en dergelijke.quote:Op zondag 26 december 2004 18:52 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Dat onveilige geneuk,komt omdat er geen goeie condooms zijn.
Men is sterk religieus daar, het belangrijkste is bijvoorbeeld dat men geen sex mag voor het huwelijk.
Niet zo asociaal reageren dus.![]()
Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat dit ik dit onbegrijpelijk gelul vind.quote:Op zondag 26 december 2004 19:02 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
In 1949, Dr. Bjorn Sigurdsson isolates the VISNA virus. Visna is man made and shares some “unique DNA” with HIV.
Terwijl men pas in 1953 ontdekt hoe de structuur van het DNA er uit ziet (Watson & Kirk)
Je ziet hier toch dat er 2 totaal verschillende tijdsgedeeltes zijn?
1: 1949: Dr Bjorn Isoleert het Visna virus
2: heden: Visna is mens-gemaakt, en deelt wat uniek DNA met HIV
Wat klopt daar niet aan?
Hij blijft maarliefst 6 posts doorgaan, met doordrammen dat er wat anders zou staan... dan wel dat Dr Bjorn 1 of andere god is, en voor de gehele mensheid spreekt.. namelijk
Dr Bjorn isoleert, DUS is VISNA mensgemaakt.
Dat staat er niet!
IDDquote:Op zondag 26 december 2004 20:02 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat dit ik dit onbegrijpelijk gelul vind.
"Visna is man made"
In 1949 isolleert die kerel het. Dan moest het dus al in 1949 bestaan. Met andere woorden: het moet voor 1949 door mensen gemaakt zijn (wat onmogelijk is), anders kon het niet geisoleerd worden.
Wat snap je hier niet aan?
Zoals je weet, is project Paperclip een project geweest, in Engeland en de VS met ex- nazi geleerden. (1300 maarliefst in totaal (tnx Merovingian))quote:Op zondag 26 december 2004 19:11 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
"VISNA is man made" betekent dat het door een mens is gemaakt. Het kan niets anders betekenen. Dat betekent de term "man made" nu eenmaal, niet dat het ontdekt is door een mens, niet dat het geraffineerd is door een mens maar dat het gemaakt is door een mens. Dus is de vraag nog steeds: Hoe hebben mensen een virus gemaakt terwijl de daarvoor benodigde theorie nog niet eens bestond?
[..]
Nee, het komt omdat ze die condooms niet gebruiken. Ik bedoel, in Zuid-Afrika bijvoorbeeld, zijn zat drogisten en dergelijke.
Ik reageer helemaal niet asociaal. Het is gewoon onverstandig om AIDSremmers onder de kostprijs te verstrekken aan hordes mensen die willens en wetens nog steeds mensen blijven besmetten door seks te hebben na hun diagnose. Hoewel je op die manier wel je afzet markt vergroot.
Dus er bestond volgens jouw informatie al een door de mens gemaakt virus voordat die persoon hem isoleerde. Je kan hem namelijk niet isoleren voordat ie gemaakt is, niet?quote:Op zondag 26 december 2004 20:55 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Geisoleerd, betekent dat hij het in zijn laboratiorum aan het bestuderen was.
Visna bestond dus wel in die tijd ja!
Verder staat er een komma tussen het zinnetje, het 2e deel is dus een beschrijving.
Visna is man made, is wat men er over zegt in de Flowchart, niet wat die kerel zei toen hij het isoleerde.
Het is heel simpel Engels, maar ik snap dat je het verkeerd kan lezen.
Dat is hier meestal zo, vrees ikquote:Op zondag 26 december 2004 21:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Je hebt er dus geen antwoord op, je hebt alleen maar beschuldigingen, en vage verhalen.
Toch wel hoor! Op dezelfde manier als waarop je kanker kan oplopen door een niet bestaande UMTS zender.quote:Op zondag 26 december 2004 21:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus er bestond volgens jouw informatie al een door de mens gemaakt virus voordat die persoon hem isoleerde. Je kan hem namelijk niet isoleren voordat ie gemaakt is, niet?
Nee, dat komt omdat het vaag is. Jij komt met beschuldigingen en argumentaties daarvoor en dan blijkt dat (1) je eigen argumentaties elke vier à vijf posts veranderen (behalve die ene van "jullie moeten beter lezen"), (2) je jezelf tegenspreekt, (3) er geen enkel bewijs voor die uitspraken van jou zijn (sorry, een "flowchart" waar je voor moet betalen, aha...) en (4) dat er wel logische argumenten tegen jouw kolder zijn gegeven (die ge-wel-dig weerlegd zijn met een goed geplaatste "je moet beter lezen").quote:Op zondag 26 december 2004 21:37 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ja het lijkt allemaal best vaag, dat komt omdat je er niet naar kijkt.
Weetje wat erg is? dat er mensen gemarteld worden in Tibet, en dat je in Nederland er niks van hoor (oh het zal wel niet waar zijn)quote:
A- wetenschappelijker kan je het niet krijgen.quote:Op maandag 27 december 2004 08:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Toch wel hoor! Op dezelfde manier als waarop je kanker kan oplopen door een niet bestaande UMTS zender.
Kijk natuurlijk lijkt het allemaal vaag, maar dat komt omdat je er niet naar kijkt.. Je moet alles wat voor de hand ligt niet geloven, maar alles wat moeilijk bewijsbaar is kritiekloos aannemen. Vooral als je dat goed uitkomt. Je kunt ook gewoon volhouden dat anderen bv. geen Engels kunnen lezen en van alles verkeerd begrijpen. Twijfel natuurlijk nooit aan je eigen vaardigheden.
Dan kom je een heel eind, vooral als je het zelf gelooft
Jij opent 4 posts achter elkaar en noemt mij een spammerquote:Op maandag 27 december 2004 18:41 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
oh oh oh, de 3 musketiers hoor.
Ik zie geen enkele bron
Daag kinderen!!
Karboenkeltje Obesus en Speth, de 3 bekende spammers.
http://www.boydgraves.com
quote:Op maandag 27 december 2004 19:04 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Geen bron dude.
Dat is spam.
Edit: Oh en over het woord "skeptisch" .. bedenk goed wie hier nou eigenlijk goedgelovig is, en wie skeptisch is tegenover de doctrines van de samenleving!
Foto, geverifieerd op 1971!
[afbeelding]
Ik zie hier geen enkel bewijs dat aantoond dat je virus uit 1948 door mensen gemaakt is, knul..quote:Op maandag 27 december 2004 19:13 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Zoals je kan zien, laat de foto rechtsonder Gallo's onderzoek zien, waarmee hij bewijst dat Visna vrijwel gelijk is aan AIDS
Visna is bewezen dat het door mensen gemaakt is.
Centre for HIV information:
http://hivinsite.ucsf.edu/InSite?page=pr-02-10&doc=2098.3cce
Is Aids a man made genocide?
http://www.universalway.org/aidsmanmade.html
Aids, The double faced syndrome!:
http://seasilver.threadnet.com/Preventorium/aids-1.htm
Als ik dat doe zie ik naast dit forum alleen maar alternatieve sites. Die geloof ik niet. Ik wil een wetenschapper horen.quote:Op maandag 27 december 2004 20:16 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Oooh, dat is al decennia bewezen.. typ maar in op google.. Visna man made. en ga naar de eerste de beste Defensie site.
De amerikaanse regering heeft Dat zelfs toegegeven
Dat Visna en HIV (en SIV en nog een hele verzameling virussen) op elkaar lijken is niet verwonderlijk. Het zijn allemaal retrovirussen. Om ze dan meteen gelijk te stellen is een gedachtentrein die lijkt op: "VolksWagens hebben vier wielen dus zijn alle auto's met vier wielen VolksWagens."quote:Op maandag 27 december 2004 19:13 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Zoals je kan zien, laat de foto rechtsonder Gallo's onderzoek zien, waarmee hij bewijst dat Visna vrijwel gelijk is aan AIDS
Visna is bewezen dat het door mensen gemaakt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |