abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24088744
Dit is toch ontopic? Er staan in dat dorp gewoon geen umts masten, dat heb je moeten toegeven. Ondertussen wel hysterisch lopen krijsen dat je moeder er ziek van geworden is. Gewoon een beetje onzin, dus he?
Kan iemand Extreme Troll even kicken? Dan kunnen we hier weer normaal doen.
  zondag 19 december 2004 @ 22:00:08 #152
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_24090468
TT
quote:
Het AIDS Project, De Creatie van Een virus.
dus zou het toch Offtopic noemen
pi_24090928
Oeps.. Dat is waar ook .. Vergissinkje
Wat zei Nietze ook weer? 'Hij die tegen trollen vecht moet oppassen niet zelf een trol te worden' Ofzoiets..
Het valt echt niet mee om die malloot te negeren.. Waarom is me een raadsel..
Nou ja, ontopic dan maar weer
  zondag 19 december 2004 @ 23:42:39 #154
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_24093059
Heb nog geen ontopic post gezien van je hier, anders.

Flowchart is trouwens nog steeds te halen voor iedereen! op http://externallink.t35.com
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
  zondag 19 december 2004 @ 23:46:12 #155
94904 ExtremeKnowledge
pi_24093170
quote:
Op zondag 19 december 2004 20:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dit is toch ontopic? Er staan in dat dorp gewoon geen umts masten, dat heb je moeten toegeven. Ondertussen wel hysterisch lopen krijsen dat je moeder er ziek van geworden is. Gewoon een beetje onzin, dus he?
Kan iemand Extreme Troll even kicken? Dan kunnen we hier weer normaal doen.
Het kaartje was bewezen out-dated. Gebruik dat toch niet steeds, herhaling: 9 umts in A'dam is te weinig!.

Bij de weg, het halve stop umts topic gaat over hoe slecht GSM wel niet is, en daar staan er nog 3 van.

En nog iets, dit topic is gestart, buiten jou om, als je niet kan openstaan voor dingen, blijf gewoon weg dan. Of start een topic om mensen in een gevangenis-denken te stoppen.

Hier een goeie spreuk, kijkend naar de jouwe.

"De enige verstandige manier van opvoeden bestaat eruit een voorbeeld te zijn, desnoods een waarschuwend voorbeeld."

- Albert Einstein

En de ALLER belangrijkste, waarbij elke Fokker goed moet blijven nadenken:

"Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid."

- Albert Einstein

[ Bericht 7% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 20-12-2004 00:16:19 ]
But now we are awake!.
pi_24095869
Voor het feit dat ik per ongeluk in het verkeerde topic reageerde bied ik je mijn oprechte verontschuldigingen aan. Maar ik blijf inhoudelijk bij alles wat ik eerder postte.

Dat mijn persoon niet aan jouw criteria voldoet is geen reden om weg te blijven uit jouw topics. Dit is een openbaar forum.
  maandag 20 december 2004 @ 04:34:16 #157
94904 ExtremeKnowledge
pi_24095884
Akkoord, maar ik blijf bij mijn mening,

Ik hou namelijk niet zo ervan om in een discussie aan persoonlijke aanvallen mee te doen.

Ik accepteer een andere mening, maar het enige wat ik vraag, is een onderbouwing, die sterk genoeg is om duidelijkheid te verschaffen.

Ik post deze onderwerpen hier uit hele serieuze overtuigingen, en ik vraag alleen maar om een acceptatie van het onderwerp, en niet het gelijk bestempelen als onzin, of, hoe heet dat ene woord ook alweer.. Troll.. Ben er nog steeds niet helemaal uit wat het betekent.
But now we are awake!.
pi_24113238
quote:
Op zondag 19 december 2004 23:42 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Heb nog geen ontopic post gezien van je hier, anders.

Flowchart is trouwens nog steeds te halen voor iedereen! op http://externallink.t35.com
heb je hem al opgestuurd naar de RUG?.. ben nou wel es benieuwd..aangezien het tot nu toe lijkt alsof het kaartje over kanker gaat.. en jij er toch maar mee blijft komen...
  dinsdag 21 december 2004 @ 19:58:13 #159
94904 ExtremeKnowledge
pi_24123150
Ja, het gaat inderdaad over de manier waarop je "virus-kankers" maakt.. Deze is gebaseerd op pokken, en vernietigd het immuun systeem zodanig dat het kanker veroorzaakt.

Is inderdaad al opgstuurd, nog geen antwoord helaas
But now we are awake!.
pi_24123338
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 19:58 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ja, het gaat inderdaad over de manier waarop je "virus-kankers" maakt.. Deze is gebaseerd op pokken, en vernietigd het immuun systeem zodanig dat het kanker veroorzaakt.

Is inderdaad al opgstuurd, nog geen antwoord helaas
waarom blijf je er dan mee rondstrooien in dit topic als het helemaal niet over aids gaat
pi_24126226
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:07 schreef nikao het volgende:

[..]

waarom blijf je er dan mee rondstrooien in dit topic als het helemaal niet over aids gaat
moeite om de samenhang te zien:

creatie van virussen die kanker veroorzaakt, creatie van virussen genaamd aids, creatie van virussen uberhaupt??????
  woensdag 22 december 2004 @ 03:41:35 #162
94904 ExtremeKnowledge
pi_24131409
En een heel interessant artikel op de site van de conspacy researcher David Icke!

http://www.davidicke.net/medicalarchives/aids/aidscure.html
But now we are awake!.
pi_24131572
- Vreemd dat die arts zo'n verbod kreeg. Vooral omdat artsen in principe kunnen voorschrijven wat ze willen. En wie zou erachter komen? Die arts moet toch in de verleiding zijn geweest als ie zo begaan was dat ie een hele middag de tijd nam om met haar moeder te kletsen.

- Het niveau van een virus? Ik neem dat ze de hoeveelheid van een bepaald virus bedoelen. Virussen kunnen in het bloed helemaal niet aangetoond worden. Antistoffen wel..

- Wordt die arts niet vervolgd?

- Is dit te verifieren via andere nieuwsbronnen?
pi_24131921
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 22:14 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

moeite om de samenhang te zien:

creatie van virussen die kanker veroorzaakt, creatie van virussen genaamd aids, creatie van virussen uberhaupt??????
we hebben het hier over aids.. of dat gecreeerd is of niet. Dan is een bewering dat kanker ook gecreeerd is imho geen sterk argument voor de discussie. dan moeten we het gaan hebben over de creatie van virussen en ziektes in het algemeen...
  woensdag 22 december 2004 @ 08:42:43 #165
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_24132259
Incubatie tijd van HIV is een jaar of tien, de AIDSepidemie begon begin jaren 80, dat betekend die mensen waren al een jaar of 10 besmet waren,
Ergo, al in begin jaren 70 was het flink verspreid, dus leg mij eens uit hoe je op zijn best met jaren 60 stand van recombinant DNA technologie een virus maakt...
Lijkt me ook erg lastig om als je dit virus maakt, hoe kijk je of succes had? Duurt immers jaren voor dat je proeven resultaten kunnen hebben. En wat gebruik je? Lab-ratten zijn niet ontvankelijk voor het virus.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_24158776
Allemaal lulkoek als je het mij vraagt. Een virus ontwikkelen dat er op gericht is om de zwarte bevolking uit te dunnen? Hoe willen ze dat doen dan? Lijkt mij onmogelijk. Er is niet één "zwart" genotype, er zijn er veel meer, om nog maar te zwijgen van alle halfbloedjes etc. Onmogelijk dus. Wat je dan zou moeten doen is zorgen dat het virus in de leefomgeving van "zwarten" voorkomt, ook al zoiets onmogelijks aangezien het milieu erg divers is en het risico van overspringen op de blanke bevolking erg groot.

Het feit dat juist in Afrika het virus hard toeslaat komt gewoon omdat ze daar of te dom zijn om te snappen hoe een condoom werkt (oh, we nemen nog een maagd te grazen, is het virus ook weer weg ) of te dom zijn om kritisch tegenover uitspraken van een demente oude vent genaamd de Paus te staan.
Trouwens, het virus komt ook veel in Zuid-Oost Azië voor, toch niet echt een gebied waar veel negers rondlopen. Wel een gebied vol derdewereld landen. Net zoals Afrika. Toeval? Dacht het niet. Gewoon gebrekkige voorlichting en slechte voorzieningen.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_24159166
Ow ik dacht dat je ging zeggen dat de negers met de apen neukten ...

Wel origineel gevonden moet ik zeggen.

Bah, het ergste moet nog komen.
Ze hebben onlangs de Spaanse griep bestudeerd (die miljoenen slachtoffers gemaakt heeft) en ze hebben vastgesteld dat het overdraagbaar was via dieren. Een beetje te vergelijken met de vogelziektes (23/12 : Vogelgriep in zes Vietnamese provincies) van vandaag ...
Vorige week nog hebben wetenschappers nog gewaarschuwd voor een komende griep-pandemie.
Serieuse stroomversnelling zou ik zeggen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 23 december 2004 @ 21:15:17 #168
94904 ExtremeKnowledge
pi_24166562
Dutch Courage.

Afrika is een continent, dat voor 100% in staat is, om zichzelf te voeden en te onderhouden.
De interne stammenoorlog, is een virtueel gezicht wat er van gemaakt wordt.

De onderlinge staten hebben een hele hoop met elkaar gemeen, zo denk je bijvoorbeeld.. aan de taal, de muziekstijlen, de religie.. etcetera.

Er zijn in Ethiopie kerken ontdekt, die veel weghadden van de kerken uit onze middeleeuwen.. en de renaissance tijd..
Die kerken stamme uit 400 v Christus!!!!

Je moet je voorstellen, dat wij westerse landen.. helemaal niet zo lief en aardig voor elkaar waren als we nu zijn. Alle macht ging naar het Christendom.. die namens de kerk het "woord van god" verspreidde.

Dit ging niet door middel van praatjes, en de hedendaagse doctrines.. maar dat ging door middel van de HARDE HAND.
Overal kwamen sterk christelijke koningen uit europa, tevoorschijn.. die gigantische legers stuurden naar bijna alle plaatsen op de Eurazie en Afrika.

Dat ging onder de naam Kruistochten.

Afrika is door ons ondergeschikt gemaakt, en gehouden.. vergeet dat niet.. ooit waren het de machtigste en meest vergevorderde culturen op aarde.

Het is dus belangrijk om na te denken, wat gebeurt er op dit moment nog??

Dit virus, ik zeg niet dat het zo is (ook al heb ik de flowchart voor de creatie van Virus-Kankers hier voor me liggen) is gemaakt door Robert Manaker, en Paul Kotin.

Het is een bewerkt pokken-virus.

Robert Manaker Paul Kotin Negroes Are Only Momentary Individuals ==> MK NAOMI.
Het nazisme lijkt dus nog sterk te bestaan.

Ken uw vijand, de beste defensie is het offensief.
Om deze mensen, die nazi onderdelen uit de regering tegen te gaan, moeten we wel op de hoogte zijn van alles.

Of het wel zo is, of niet zo is.. je moet het niet afcijferen met.. Oh nee het is toch absurd.. dat doet toch niemand..

Nee dat doet toch niemand, toch gingen er 88miljoen Duitsers mee in de verhalen van Hitler.. en er is geen Massale opstand gekomen, toen men wist wat er werkelijk gebeurde.
But now we are awake!.
  donderdag 23 december 2004 @ 21:24:01 #169
94904 ExtremeKnowledge
pi_24166763
quote:
Op woensdag 22 december 2004 07:51 schreef nikao het volgende:

[..]

we hebben het hier over aids.. of dat gecreeerd is of niet. Dan is een bewering dat kanker ook gecreeerd is imho geen sterk argument voor de discussie. dan moeten we het gaan hebben over de creatie van virussen en ziektes in het algemeen...
Weet je wel wat de ziekte AIDS inhoudt?

ik vind dit asociaal om uit te leggen.

Kanker is het laatste waar je aan sterft bij de ziekte aids, omdat het een virus is.. (mycoplasma) mogen we zeggen dat het een Virus is dat kanker veroorzaakt.

Uiteraard is het niet het hoogste percentage HIV patienten, dat sterft aan kanker daardoor..
andere voorbeelden van Immuunsysteem-verzwakking zijn bijvoorbeeld ontstekingen, longontstekingen als belangrijk voorbeeld.. maar er zijn nog zoveel ziektes die toeslaan als je immuun systeem aangetast is.

De Ziekte Kanker zelf, heeft uiteraard niks met HIV te maken.. enkel dit Mycoplasma virus veroorzaakt OOK kanker..
Immers ontstaat kanker door een overmatige uitputting van het immuun systeem, waardoor vrije radicalen de overhand krijgen.
But now we are awake!.
  donderdag 23 december 2004 @ 21:35:28 #170
45206 Pietverdriet
pi_24167052
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:15 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

Het is een bewerkt pokken-virus.
Hoe bewerk je een pokkenvirus met, op zijn best jaren 60 kennis en technologie?
  donderdag 23 december 2004 @ 21:47:08 #171
94904 ExtremeKnowledge
pi_24167378
mwoah, men kon ze eind 19e eeuw al aantonen.

In de jaren 40 werd al volop geexperimenteerd met biologische wapens.
But now we are awake!.
  donderdag 23 december 2004 @ 21:51:14 #172
45206 Pietverdriet
pi_24167486
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:47 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
mwoah, men kon ze eind 19e eeuw al aantonen.

In de jaren 40 werd al volop geexperimenteerd met biologische wapens.
Je hebt er duidelijk geen antwoord op, voor alle duidelijkheid, recombinant DNA technologie was is de tijd dat het virus al een epidemie was niet in staat om een virus te bewerken.
pi_24167520
Experimenteren is heel iets anders dan doelbewust iets in elkaar sleutelen.
Get a hold man, we zijn nog niet eens in staat om een simpel influenza virusje te bestrijden, laat staan dat we zelf zoiets zouden kunnen ontwerpen op de tekentafel.
  donderdag 23 december 2004 @ 21:53:50 #174
94904 ExtremeKnowledge
pi_24167552
Het moment dat de uiteindelijke uitwerking van het AIDS virus wereldwijd verspreidt werd, is het moment dat men Pokken vaccins ging verspreiden in New York en in Afrika.
But now we are awake!.
  donderdag 23 december 2004 @ 21:56:43 #175
94904 ExtremeKnowledge
pi_24167635
Wie claimt dat we er niet toe in staat zijn? in India woont een hoog-intelligente jongen, die zowel AIDS als Kanker kan genezen.. volgens de media, en de doktoren daar.

Hoe weet je zo zeker,datdat wat in de massa wordt uitgebracht, altijd de nieuwste ontwikkeling is?

Als je het meest geavanceerde mobieltje op de markt koopt, denk je dan werkelijk dat het de meest geavanceerde ter wereld is?
But now we are awake!.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')