In 1957, future U.S. president, Rep Gerald Ford and others gave the U.S. Pentagon permission to aggressively deploy offensive biological agents. There are no recorded cases of AIDS prior to the 1957 creation of “Special Operation-X.” (The SOX) program served as the immediate prototype program for the Special Virus program to begin in 1962.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:31 schreef Knarf het volgende:
[..]
Oftewel:
Er is bloed afgenomen bij afrikanen in de jaren 60.
Deze afrikanen blijken anti-stoffen te hebben voor HIV.
Dit zegt niets over de oorsprong van AIDS, alleen dat er in de jaren 60 al afrikanen met anti-stoffen rondliepen. Dus zij zijn in die tijd al in aanraking gekomen met HIV, maar er wordt niet bij verteld waar zij het vandaan gekregen hebben.
thanks... is niet echt te begrijpen voor een leek als ik... voor de rest vind ik het een merkwaardig iets om te zeggen dat AIDS opzettelijk is verspreid, nog merkwaardiger zou ik het vinden als het later echt zo blijkt te zijn...quote:Op dinsdag 23 november 2004 03:46 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
OP Breed verzoek van al het publiek hier, heb ik de Flowchart online gezet.
Hij is te vinden op http://externallink.t35.com
Maar vind daar geen bewijs in wat bewijst dat Aids gecreeerd is en/of dat deze flowchart authentiek is.quote:Op dinsdag 23 november 2004 03:46 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
OP Breed verzoek van al het publiek hier, heb ik de Flowchart online gezet.
Hij is te vinden op http://externallink.t35.com
yep Baaj, dat zei ik dus hoger ook al.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:31 schreef CrackerJack het volgende:
Want er was ook sprake in dat boek dat zwarte mensen in feite geen aids kunnen krijgen (weet niet meer over welke stof ze beschikten waardoor dat niet kon)
Tegen de 100% zelfs van de mensen die aids hebben, werd volgens de auteur met opzet besmet.
Nee, dat is mijn homepage. ik heb de flowchart op verzoek online gezet.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar vind daar geen bewijs in wat bewijst dat Aids gecreeerd is en/of dat deze flowchart authentiek is.
Inderdaad, tegen de 100% is met opzet besmet.. aids is namelijk bewezen als supplemet geleverd aan de Pokken vaccins.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:33 schreef CrackerJack het volgende:
[..]
yep Baaj, dat zei ik dus hoger ook al.
nu moet ik mezelf nog quoten hehe.
ok, leuke statement. enkel Als dit werkelijk met dit doel is ontwikkeld, is er dan een tegengif nodig?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het is een taboe hier iets als onzin te verklaren, maar ik doe het toch. AIDS is niet gemaakt in een lab. Namelijk het eerste wat je doet na het 'maken' van een ziekte is een 'tegengif' maken. Dat is niet gebeurd. Ten tweede is AIDS strict genomen een virus en dus een levend wezen. Je kunt niet voor god spelen. En als het nu wel kan kon het zeker niet in de '70er jaren.
Lijkt me wel. Als bijvoorbeeld 1 van de vermeende ontwikkelaars besmet zou raken tijdens de "ontwikkeling".quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:22 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
ok, leuke statement. enkel Als dit werkelijk met dit doel is ontwikkeld, is er dan een tegengif nodig?
Het is wetenschappelijk bewezen dat Afrikanen gemiddeld een lager IQ hebben dan welke wereldburger dan ook. Bovendien zaag je hiermee je eigen theorie onderuit, je zegt namelijk dat AIDS op natuurlijke wijze kan ontstaan. Dat kan een gefabriceerd virus toch niet?quote:Wij zitten met high quality condooms, en de hele dag door tv over Aids.. geen westerling die het hier zal oplopen, enkel als die persoon erg dom is.
Totzover heeft men enkel maar AIDSremmers ontwikkeld. Tenminste, als ik niet achterloop.quote:Ten 2e, een tegengif wordt nu gefabriceerd, na de vondst van sectie 6 van de flowchart.
Men ontwikkeld nu medicijnen, met de hulp van de kennis. dat de personen die het creeerden, allereerst Macro virussen op Vee uitprobeerden
Kan net zo goed toeval zijn. Het kan raar lopen.quote:Ten 3e, Het is als supplement geleverd bij 2 pokken vaccinatie verspreidingen,
1 in New York,. en 1 in Afrika.
Deze plaatsen zijn universeel bekend als de plaatsen waar de eerste uitbraken van Aids waren.
Dat zegt niets. Kanker heeft ook altijd bestaan en is beslist niet vanaf deze tijd. Dus het zou wel bestaan kunnen hebben voor 1957, alleen het zou niet als ziekte erkend zijn.quote:Tevens is er voor het jaar 1957 geen enkel spoor van Aids terug te vinden
Hiervan zou ik graag een linkje willen zien.quote:En is bewezen dat Afrikanen, voor de aanpassingen immuun waren voor deze ziekte.
Het is erg vreemd om te denken, dat deze ziekte zich automatisch heeft gemuteerd, om zwarte mensen en homos te doden.
Ehm, de ontdekking van het bestaan van Macro Virussen, in Microplasma, dat deze zich kunnen verspreiden door bloed, of door structuren in bepaalde graansoorten.. Is al bekend sinds de 19e eeuw.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Als bijvoorbeeld 1 van de vermeende ontwikkelaars besmet zou raken tijdens de "ontwikkeling".
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat Afrikanen gemiddeld een lager IQ hebben dan welke wereldburger dan ook. Bovendien zaag je hiermee je eigen theorie onderuit, je zegt namelijk dat AIDS op natuurlijke wijze kan ontstaan. Dat kan een gefabriceerd virus toch niet?
[..]
Totzover heeft men enkel maar AIDSremmers ontwikkeld. Tenminste, als ik niet achterloop.
[..]
Kan net zo goed toeval zijn. Het kan raar lopen.
[..]
Dat zegt niets. Kanker heeft ook altijd bestaan en is beslist niet vanaf deze tijd. Dus het zou wel bestaan kunnen hebben voor 1957, alleen het zou niet als ziekte erkend zijn.
[..]
Hiervan zou ik graag een linkje willen zien.
Waaruit blijkt dat de authenticiteit gewaarborgd is vanwege deze quote ofzo?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:05 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn homepage. ik heb de flowchart op verzoek online gezet.
De authenticiteit is gewaarborgd, tenzij je denkt dat de Amerikaanse Regering voor de fun zo'n flowchart maakt.
quote:Dit is de waarheid, en de enige waarheid, doe er mee wat je er mee wil doen.
Nee leer jij dan eens discusieren, tekst en zgn authentieke flowcharts neerplempen en daarbij hard roepen dat het de "absolute waarheid" is kan iedereen, vandaar de associatie met Baajquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:51 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
een kloon van baaj? zoek dan tenminste een goed argument kind
Men was vlak na de 2e WO al met virussen en het combineren van virussen bezig. En het is bekend dat er in de zestiger jaren speciaal onderzoek werd gedaan naar het creeeren van virussen als biologische wapens. Zowel door de Amerikanen als de Russen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het is een taboe hier iets als onzin te verklaren, maar ik doe het toch. AIDS is niet gemaakt in een lab. Namelijk het eerste wat je doet na het 'maken' van een ziekte is een 'tegengif' maken. Dat is niet gebeurd. Ten tweede is AIDS strict genomen een virus en dus een levend wezen. Je kunt niet voor god spelen. En als het nu wel kan kon het zeker niet in de '70er jaren.
ik geef je verdorie de Flowchart, uit handen van de regering.. en nog zeur jequote:Op dinsdag 23 november 2004 19:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee leer jij dan eens discusieren, tekst en zgn authentieke flowcharts neerplempen en daarbij hard roepen dat het de "absolute waarheid" is kan iedereen, vandaar de associatie met Baaj
Als het aids virus is bedoeld om de zwarte bevolkin (vnl Afrika?) in te dammen. hoe verklaar je dan dat de Afrikaanse bevolking het snelst groeit van de hele wereld en tegen 2050 meer inwoners heeft dan China? en hoe verklaar je dan de Aids epidemie die zich afspeelt in Rusland?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:51 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
een kloon van baaj? zoek dan tenminste een goed argument kind.
Ik onderbouw mijn statements naar alle redelijkheid, doe jij dat dan ook?
Ik doe al jaren onderzoek naar de invloed van dergelijke grote racisten, en ik weet dan ook van project Paperclip, met behulp van Ex Nazi geleerden.
Ik weet ook dat het illuminati gebeuren hierdoor dichterbij komt.
Wat ik ook weet, is dat mensen als jij, gedoemd zijn, jij zal bij de grote oorlog in je stulpje zitten.. en als de bom valt.. dan zal jij het niet weten.
In 1 ooghoek heb ik medelijden met je, de andere ooghoek, verafschuw ik je voor het "belachelijk" maken van het onderwerp, omdat ik je daarmee zie als een potentiele moordenaar.
Dat is ook het probleem met internet, door de hoeveelheid bullshit die er staat is het zeer moeilijk om de juiste informatie er uit te halen, verder wijs ik je graag op mijn sig.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:03 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Het feit dat er in deze topic nog geen enkel tegensprekend argument is opgedoken, vind ik voor mezelf ook al veel zeggend.
Immers, een ieder die onderzoekt zal het zelfde vinden.
Als het aids virus is bedoeld om de zwarte bevolkin (vnl Afrika?) in te dammen. hoe verklaar je dan dat de Afrikaanse bevolking het snelst groeit van de hele wereld en tegen 2050 meer inwoners heeft dan China? en hoe verklaar je dan de Aids epidemie die zich afspeelt in Rusland?quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:09 schreef Chewie het volgende:
Inderdaad, en die is juist zo toepasselijk.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem met internet, door de hoeveelheid bullshit die er staat is het zeer moeilijk om de juiste informatie er uit te halen, verder wijs ik je graag op mijn sig.
Volgens bronnen zoals VN en de population reference bureau groeit de bevolking juist het snelst in Centraal en Oost en west Afrika, in die delen van Afrika zitten nu juist de armste landen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:17 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Dat is gewoonweg niet waar!, er zijn landen in Afrika waar meer dan 50% van de bevolking besmet is met Aids, dan ook nog eens doorgevend aan hun kinderen.
Tuurlijk zijn er bepaalde landen waar het beter gaat, maar de armste landen zijn gedoemd.
Dan zou je dus geen epidemie verwachten maar juist minder infecties, het is wel logisch (bij een virus) dat er juist in Rusland een epidemie plaats vind (of plaats gevonden heeft). Dit land is nog niet zo lang open voor de buitenwereld, dus bevolking hoefde eerst geen resistentie op te bouwen.quote:De Aids epidemie is heel logisch te verklaren, zoals de nieuwsberichten al zeggen.. de immuniteit is nu langzaam aan het muteren... we beginnen immuun te raken..
Volgens mij heeft dat meer te maken met meer omgang tussen verschillende volkeren, zo gaat het immers met alle virus infecties.quote:Wat nu ineens in me opkomt, is dat het nog extremer zou kunnen zijn.. dat alleen blond met blauwe ogen het niet zou kunnen krijgen ofzo..
Maarja dat is maar een suggestie.
Het is inderdaad zoiets als een mislukt racistisch experiment, immers is het ook met ex nazi geleerden gestart.
De Afrikaanse bevolking groeide eerst nog sneller, toen is Smallpox op ze losgelaten.. en later de variant van Smallpox.. H.I.V. die bijna niet meer terug te kennen is.
Lesbische vrouwen kunnen het ook krijgen, alleen niet overdragen op de manier hoe dit virus zich verspreidt (of er moet bloed bij komen).quote:En ja, ik kan persoonlijk niet verkaren, waarom homos het kunnen krijgen.. en niet bijv lesbische mensen..
Wat ik begrepen heb zijn onze genen meer gemuteerd en die van de Afrikanen "puurder" (sorry White Supremacy aanhangersquote:Ik kan ook niet verklaren waarom Europeanen immuniteit beginnen te creeeren, en dit niet gebeurt in Afrika..
Wat ik ook niet kan begrijpen, is waarom de Afrikanen eerst Immuun waren voor aids, en later niet meer.. dus het muteerde.. en nu muteert het weer zodat wij immuun worden..
Raar toch?
Je begrijp geloof ik niet helemaal wat Korzybski bedoeld met zijn uitspraak.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:19 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Inderdaad, en die is juist zo toepasselijk.
Doubt everything.. de wereld zit niet meer zo mooi in elkaar..
Believe everything, wat de wereld je leert, en het zal fout gaan..
Twijfel aan wat je geleerd hebt, en je zal veel te weten komen natuurlijk;)
Ja, ik laat de extra stukjes maar even weg.. want dat doet niet ter sprake..quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je begrijp geloof ik niet helemaal wat Korzybski bedoeld met zijn uitspraak.
Als jij eens even een paar 100 kilometer onder de grond gaat zitten klojo. Wat hebben mensen met HIV aan deze klote ''waarheden'' van jou? Wat lost het op?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:04 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
NOZEM, jij hebt niks gelezen van deze hele topic dus
Dit is de waarheid, en de enige waarheid, doe er mee wat je er mee wil doen.
En weet, dat het moment zal komen, dat de complete Afrikaanse bevolking, met behulp van onze onwetendheid is omgekomen.
Een gehersenspoelde klojo die gewoon wat roept, daarmee heel veel mensen enorm kwetst en daarbij op de koop toe nog moeite heeft om een zin op een dergelijke manier te formuleren dat ik er geen instant-braakneigingen van krijg.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:39 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Ja, ik laat de extra stukjes maar even weg.. want dat doet niet ter sprake..
Het is niet de bedoeling om de makkelijkste weg te zoeken in mijn ogen, maar de weg die je het beste lijkt.
Nou nou, hou je rustig knaapje.. denk om je bloeddruk.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Een gehersenspoelde klojo die gewoon wat roept, daarmee heel veel mensen enorm kwetst en daarbij op de koop toe nog moeite heeft om een zin op een dergelijke manier te formuleren dat ik er geen instant-braakneigingen van krijg.
Wie denk je wel dat je bent man?
Als jou nou ook nog eens een tegenargument in te brengen had, maar goed dat doet er natuurlijk weer niet toe.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Een gehersenspoelde klojo die gewoon wat roept, daarmee heel veel mensen enorm kwetst en daarbij op de koop toe nog moeite heeft om een zin op een dergelijke manier te formuleren dat ik er geen instant-braakneigingen van krijg.
Wie denk je wel dat je bent man?
Ik heb wat andere posts van je gelezen en mijn conclusie is dat je het pad behoorlijk kwijt bent op veel punten, maargoed ieder zijn zienswijze. Heb eens lef en post dit op www.hivnet.org, kijken of er nog mensen open staan voor discussie. Oh nee, wacht, er is geen discussie mogelijk aangezien jij je bontgekleurde mening als vaststaand feit etaleert.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:57 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Als jou nou ook nog eens een tegenargument in te brengen had, maar goed dat doet er natuurlijk weer niet toe.
Wie denk jij dat je bent, te kunnen oordelen over deze arme mensen, die met z'n allen in protest komen.
Het bewijs ligt voor je, denk toch na.. wie is hier nou de gehersenspoelde?
Denk je nou echt dat jouw samenleving de engelen van de wereld zijn?
Ga jij je nou maar fijn vermaken op http://www.foxkids.nl
Sinterklaas-special!!!!
Het feit dat je zo hypocriet reageert zegt al genoeg, het is niet erg om het niet te geloven.. dat vind ik eigenlijk vrij logisch op het eerste gezicht..
Als je enkel het bewijs voor je ziet liggen, kan je niet meer roepen "gehersenspoelde klootzak", omdat je jezelf daarmee behoorlijk voor schut zet.
Amen,quote:Op woensdag 24 november 2004 07:55 schreef BaajGuardian het volgende:
wat het oplost is dat we straks nog meer mensen op deze planeet hebben.
wat in eerste instantie niet al te best lijkt , maar als je er bij neemt dat er een gedeelte van het westen van de planeet afgaat is het toch weer te doen.
waarom denkt men hier dat aids ontwikkeld is? , om de negertjes te pesten?
nee om het in de ogen van de elite : zwakke volk , uit te roeien zodat er geen overbevolking = overconsumptie is.
diablolisch maar intelligent zijn de bedenkers hiervan.
nog even en de wereld laat haar ware gedaante zien , wees maar beter vorbereid.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:17 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Als het aids virus is bedoeld om de zwarte bevolkin (vnl Afrika?) in te dammen. hoe verklaar je dan dat de Afrikaanse bevolking het snelst groeit van de hele wereld en tegen 2050 meer inwoners heeft dan China? en hoe verklaar je dan de Aids epidemie die zich afspeelt in Rusland?
Aids is dan volgens jouw redenering een mislukt (racistisch) experiment?
uhm.. nu ben je jezelf weer aan het tegenspreken? ook jij beweerde eerder in dit topic dat de afrikaanse bevolking groeidequote:Dat is gewoonweg niet waar!, er zijn landen in Afrika waar meer dan 50% van de bevolking besmet is met Aids, dan ook nog eens doorgevend aan hun kinderen.
Tuurlijk zijn er bepaalde landen waar het beter gaat, maar de armste landen zijn gedoemd.
[...]
De Afrikaanse bevolking groeide eerst nog sneller, toen is Smallpox op ze losgelaten.. en later de variant van Smallpox.. H.I.V. die bijna niet meer terug te kennen is.
los van jouw zeer beperkt vermogen om iets in te schatten.. (je bekijkt het puur wiskundig en laat de biologie maar even voor wat het is.....) vind ik dit een interessante contradictie van jezelf.. in een topic waar je hoog van de toren blaast dat jij allemaal wel even weet hoe het zit.quote:Dat is Pure wiskunde, dat heet "kwadratisch" het aantal kinderen per huishouden loopt in stijgende lijn.
Nee niet in Nederland, maar wel in veel Afrikaanse landen, en NIET te vergeten de Aziatische landen!!..
De schattingen zullen nu wat lager uitvallen, na de verschrikkelijke Exxodus in Afrika, maar het zal zeker rond de 25/30 miljard zitten rond het jaar 2050
Denk je werkelijk dat er op dit moment maar 7 miljard mensen rondlopen? laatste peilingen laten zien dat het rond 8 miljard al zit, en dat is het aantal Geregistreerde Bewoners.
Mijn eigen schatting is dat het aantal ongeregistreerden, minstens 15% moet zijn wereldwijd.. als ik 15% van 8miljard, daarbij optel.. kom ik al gauw op 10/11 miljard.
wederzijds respect is waar het om draait lijkt me Baaj..quote:Op maandag 29 november 2004 09:40 schreef BaajGuardian het volgende:
las het nog even allemaal over , en zag weer zon typische reactie staan.
hoeveel klonen heeft baaj wel niet
nu dan ik heb GEEN klonen.
enige account is deze.
ten tweede de opmerking dat baaj reactie dit is de waarheid en enige waarheid is.
ik maak nooit die opmerking , er word mee om mijn hoofd gesmeten , het word zo opgevat , ik zeg zelfs vaak genoeg dat het niet de waarheid is die ik perse verkondig , maar dat het gene wat ik ermee aanval iig NIET de waarheid is.
daarnaast , lopen mijn topics of posts altijd uit op een discussie over hoe links / gek / moslim of schizofreen baaj wel niet is.
reden : onbegrip en ignorantie van 99% van de bezoekers op fok.
het wekt mij niet meer frustraties , men lacht maar , men hangt maar de complete gehersenspoelde uit.
wacht maar.
de tijd komt nog wel.
@ Extremeknowledge : front line.
quote:Op maandag 29 november 2004 09:02 schreef nikao het volgende:
[..]
[..]
uhm.. nu ben je jezelf weer aan het tegenspreken? ook jij beweerde eerder in dit topic dat de afrikaanse bevolking groeide
[..]
los van jouw zeer beperkt vermogen om iets in te schatten.. (je bekijkt het puur wiskundig en laat de biologie maar even voor wat het is.....) vind ik dit een interessante contradictie van jezelf.. in een topic waar je hoog van de toren blaast dat jij allemaal wel even weet hoe het zit.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 04:35 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Persoonlijke aanval, is zelfvernietiging in een discussie.
Verder wil ik je er op wijzen dat mijn mening er eigenlijk niet toe doet, aangezien de feiten op tafel liggen.
quote:Op zondag 21 november 2004 17:32 schreef BaajGuardian het volgende:
de nazis maakten trouwens al virusen , ever wonderred why america wanted the scientists so badly?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 04:48 schreef Poepoog het volgende:
Fuck die Zweedse wetenschappers met een mogelijke medicijn moeten dood, anders klopt de theorie hier niet
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:12 schreef nikao het volgende:
[..]
hmm.. maar wat mij verbaast is dat zelfs jij blijkbaar niet weet wat de feiten zijn die op tafel liggen![]()
hehe.. en LEES jij aub eens voor je wat zet..de enige die zichzelf hier voor schut zet ben jij..aangezien jij beweert dat het allemaal zo helder en zonneklaar is en de feiten op tafel liggen.quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:22 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Kom nou eens met een tegen argument zeg, moet ik me nou constant naar jouw lage hersencapaciteit aanpassen?
Voor de 15e keer, (ja echt!) de flowchart heb ik gemirrord op mijn website
http://externallink.t35.com
Dat is de originele Flowchart, de FEITEN. Het Logboek van de Regering.
Denk alsjeblieft na voordat ie iets zegt, zet jezelf niet zo voor schut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |