abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 november 2004 @ 03:09:42 #51
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_23508675
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 00:31 schreef Knarf het volgende:

[..]

Oftewel:
Er is bloed afgenomen bij afrikanen in de jaren 60.
Deze afrikanen blijken anti-stoffen te hebben voor HIV.

Dit zegt niets over de oorsprong van AIDS, alleen dat er in de jaren 60 al afrikanen met anti-stoffen rondliepen. Dus zij zijn in die tijd al in aanraking gekomen met HIV, maar er wordt niet bij verteld waar zij het vandaan gekregen hebben.
In 1957, future U.S. president, Rep Gerald Ford and others gave the U.S. Pentagon permission to aggressively deploy offensive biological agents. There are no recorded cases of AIDS prior to the 1957 creation of “Special Operation-X.” (The SOX) program served as the immediate prototype program for the Special Virus program to begin in 1962.
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
  dinsdag 23 november 2004 @ 03:13:31 #52
94904 ExtremeKnowledge
pi_23508679
Dr. Gallo found his 1971 Special Virus experiments and name at the top of the list of primary defendants on April 11, 2001 with the filing of the U.S. Supreme Court Case 00-9587 in appeal to the Sixth Circuit's November 7, 2000 denial.

While the U.S. Supreme Court denied the peoples' case without comment June 4, 2001, the same week the U.S. Surgeon General's office contacted Dr. Graves to encourage him on his war of truth and fact .

Like Gallo, The U.S. Surgeon General's office admitted no prior knowledge of the U.S. Special Virus Cancer Program's 1971 Research Logic Flow Chart, discovered by Dr. Graves in 1999.
But now we are awake!.
  dinsdag 23 november 2004 @ 03:41:38 #53
94904 ExtremeKnowledge
pi_23508717
En hier nog even een stukje over hoe de Amerikaanse regering reageerde op de aanklacht.

The peoples’ case was not dismissed," Graves said. "The people have a real shot at the full disclosure of the U.S. Special Virus Program."

Court documents indicate Graves was ‘accosted from his home, beaten, drugged and admitted to the maximum security psychiatric unit of the Veteran’s Hospital in La Jolla, California’ on July 4, 2003 and incarcerated through July seventh.

The Internal Affairs division of the San Diego Police Department is investigating Graves’ arrest, and his allegations of physical abuse during his incarceration between July 4th and 7th, 2003.
But now we are awake!.
  dinsdag 23 november 2004 @ 03:46:12 #54
94904 ExtremeKnowledge
pi_23508722
OP Breed verzoek van al het publiek hier, heb ik de Flowchart online gezet.

Hij is te vinden op http://externallink.t35.com
But now we are awake!.
pi_23508741
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 03:46 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
thanks... is niet echt te begrijpen voor een leek als ik... voor de rest vind ik het een merkwaardig iets om te zeggen dat AIDS opzettelijk is verspreid, nog merkwaardiger zou ik het vinden als het later echt zo blijkt te zijn...

Ik weet nog wel iig dat ik zwaar boos werd op die nobelprijswinnares (...) die laatst verkondige dat de blanken in het westen opzettelijk AIDS hebben verspreid... we shall see!
pi_23509988
Dat is toch mooi klote voor alle blanken in Westerse landen die seropositief worden, dat hebben ze dan vast niet zo gewild, die gemene schurken..

Damn man, wat een onzin loop je hier te verkondigen en daarbij, waar het ook vandaan komt, het is een vreselijke ziekte die iedereen kan krijgen (1 gescheurd condoom of aanvaring met junk) kan al genoeg zijn.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_23511467
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 03:46 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

Maar vind daar geen bewijs in wat bewijst dat Aids gecreeerd is en/of dat deze flowchart authentiek is.
  dinsdag 23 november 2004 @ 13:33:29 #58
101909 CrackerJack
the truth shall set you free
pi_23514495
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 19:31 schreef CrackerJack het volgende:
Want er was ook sprake in dat boek dat zwarte mensen in feite geen aids kunnen krijgen (weet niet meer over welke stof ze beschikten waardoor dat niet kon)
Tegen de 100% zelfs van de mensen die aids hebben, werd volgens de auteur met opzet besmet.
yep Baaj, dat zei ik dus hoger ook al.

nu moet ik mezelf nog quoten hehe.
  dinsdag 23 november 2004 @ 19:04:38 #59
94904 ExtremeKnowledge
pi_23522726
Het maakt me totaal niet uit, wat iemand van jullie geloofd..

Het is waarheid wat hier is gebeurt, en gelukkig weet men dit in Amerika wel, waar de rechtzaak zich afspeelt.

NOZEM, jij hebt niks gelezen van deze hele topic dus

Dit is de waarheid, en de enige waarheid, doe er mee wat je er mee wil doen.

En weet, dat het moment zal komen, dat de complete Afrikaanse bevolking, met behulp van onze onwetendheid is omgekomen.

Weet dat zelfs elk Afzonderlijk onderzoek naar een medicijn voor aids, aangeeft dat er alle tekenen zijn dat Aids mensgemaakt is.
Ivm Algoritmes e.d.

[ Bericht 37% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 23-11-2004 19:10:11 ]
But now we are awake!.
  dinsdag 23 november 2004 @ 19:05:44 #60
94904 ExtremeKnowledge
pi_23522755
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 11:15 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar vind daar geen bewijs in wat bewijst dat Aids gecreeerd is en/of dat deze flowchart authentiek is.
Nee, dat is mijn homepage. ik heb de flowchart op verzoek online gezet.

De authenticiteit is gewaarborgd, tenzij je denkt dat de Amerikaanse Regering voor de fun zo'n flowchart maakt.
But now we are awake!.
  dinsdag 23 november 2004 @ 19:06:59 #61
94904 ExtremeKnowledge
pi_23522793
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 13:33 schreef CrackerJack het volgende:

[..]

yep Baaj, dat zei ik dus hoger ook al.

nu moet ik mezelf nog quoten hehe.
Inderdaad, tegen de 100% is met opzet besmet.. aids is namelijk bewezen als supplemet geleverd aan de Pokken vaccins.

Afrikanen konden deze ziekte niet krijgen, wat de reden is dat men het MK NAOMI project is gestart.

De westerse landen vonden de "zwarte" bevolking dus te snel groeien, men was immers immuun voor deze ziekte, die wij blanken wel konden krijgen.
But now we are awake!.
pi_23523065
Het is een taboe hier iets als onzin te verklaren, maar ik doe het toch. AIDS is niet gemaakt in een lab. Namelijk het eerste wat je doet na het 'maken' van een ziekte is een 'tegengif' maken. Dat is niet gebeurd. Ten tweede is AIDS strict genomen een virus en dus een levend wezen. Je kunt niet voor god spelen. En als het nu wel kan kon het zeker niet in de '70er jaren.
  dinsdag 23 november 2004 @ 19:22:24 #63
94904 ExtremeKnowledge
pi_23523181
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 19:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het is een taboe hier iets als onzin te verklaren, maar ik doe het toch. AIDS is niet gemaakt in een lab. Namelijk het eerste wat je doet na het 'maken' van een ziekte is een 'tegengif' maken. Dat is niet gebeurd. Ten tweede is AIDS strict genomen een virus en dus een levend wezen. Je kunt niet voor god spelen. En als het nu wel kan kon het zeker niet in de '70er jaren.
ok, leuke statement. enkel Als dit werkelijk met dit doel is ontwikkeld, is er dan een tegengif nodig?

Wij zitten met high quality condooms, en de hele dag door tv over Aids.. geen westerling die het hier zal oplopen, enkel als die persoon erg dom is.

Ten 2e, een tegengif wordt nu gefabriceerd, na de vondst van sectie 6 van de flowchart.
Men ontwikkeld nu medicijnen, met de hulp van de kennis. dat de personen die het creeerden, allereerst Macro virussen op Vee uitprobeerden

Ten 3e, Het is als supplement geleverd bij 2 pokken vaccinatie verspreidingen,
1 in New York,. en 1 in Afrika.
Deze plaatsen zijn universeel bekend als de plaatsen waar de eerste uitbraken van Aids waren.

Tevens is er voor het jaar 1957 geen enkel spoor van Aids terug te vinden

En is bewezen dat Afrikanen, voor de aanpassingen immuun waren voor deze ziekte.

Het is erg vreemd om te denken, dat deze ziekte zich automatisch heeft gemuteerd, om zwarte mensen en homos te doden.

En waarom is voor god spelen onmogelijk? Aids laat alle tekenen zien van mensgemaaktheid, bij ELK onderzoek naar een medicijn.. ga maar na.

Deze zogenaamde "conspiracy" theorie wordt dus geclaimt door de United Nations Aids sector he.

Op dit moment kunnen we toch ook zoveel verschillende soorten virussen maken? we durven zelfs al te claimen dat we bacterien maken, die chemokuren naar de plaats van bestemming in het lichaam kunnen brengen.
But now we are awake!.
pi_23523417
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 19:22 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
ok, leuke statement. enkel Als dit werkelijk met dit doel is ontwikkeld, is er dan een tegengif nodig?
Lijkt me wel. Als bijvoorbeeld 1 van de vermeende ontwikkelaars besmet zou raken tijdens de "ontwikkeling".
quote:
Wij zitten met high quality condooms, en de hele dag door tv over Aids.. geen westerling die het hier zal oplopen, enkel als die persoon erg dom is.
Het is wetenschappelijk bewezen dat Afrikanen gemiddeld een lager IQ hebben dan welke wereldburger dan ook. Bovendien zaag je hiermee je eigen theorie onderuit, je zegt namelijk dat AIDS op natuurlijke wijze kan ontstaan. Dat kan een gefabriceerd virus toch niet?
quote:
Ten 2e, een tegengif wordt nu gefabriceerd, na de vondst van sectie 6 van de flowchart.
Men ontwikkeld nu medicijnen, met de hulp van de kennis. dat de personen die het creeerden, allereerst Macro virussen op Vee uitprobeerden
Totzover heeft men enkel maar AIDSremmers ontwikkeld. Tenminste, als ik niet achterloop.
quote:
Ten 3e, Het is als supplement geleverd bij 2 pokken vaccinatie verspreidingen,
1 in New York,. en 1 in Afrika.
Deze plaatsen zijn universeel bekend als de plaatsen waar de eerste uitbraken van Aids waren.
Kan net zo goed toeval zijn. Het kan raar lopen.
quote:
Tevens is er voor het jaar 1957 geen enkel spoor van Aids terug te vinden
Dat zegt niets. Kanker heeft ook altijd bestaan en is beslist niet vanaf deze tijd. Dus het zou wel bestaan kunnen hebben voor 1957, alleen het zou niet als ziekte erkend zijn.
quote:
En is bewezen dat Afrikanen, voor de aanpassingen immuun waren voor deze ziekte.

Het is erg vreemd om te denken, dat deze ziekte zich automatisch heeft gemuteerd, om zwarte mensen en homos te doden.
Hiervan zou ik graag een linkje willen zien.
  dinsdag 23 november 2004 @ 19:40:07 #65
94904 ExtremeKnowledge
pi_23523626
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 19:31 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Lijkt me wel. Als bijvoorbeeld 1 van de vermeende ontwikkelaars besmet zou raken tijdens de "ontwikkeling".
[..]

Het is wetenschappelijk bewezen dat Afrikanen gemiddeld een lager IQ hebben dan welke wereldburger dan ook. Bovendien zaag je hiermee je eigen theorie onderuit, je zegt namelijk dat AIDS op natuurlijke wijze kan ontstaan. Dat kan een gefabriceerd virus toch niet?
[..]

Totzover heeft men enkel maar AIDSremmers ontwikkeld. Tenminste, als ik niet achterloop.
[..]

Kan net zo goed toeval zijn. Het kan raar lopen.
[..]

Dat zegt niets. Kanker heeft ook altijd bestaan en is beslist niet vanaf deze tijd. Dus het zou wel bestaan kunnen hebben voor 1957, alleen het zou niet als ziekte erkend zijn.
[..]

Hiervan zou ik graag een linkje willen zien.
Ehm, de ontdekking van het bestaan van Macro Virussen, in Microplasma, dat deze zich kunnen verspreiden door bloed, of door structuren in bepaalde graansoorten.. Is al bekend sinds de 19e eeuw.

Aids is daar ook 1 van, als het eerder zou bestaan, zou het zeker eerder ontdekt zijn. Men kon namelijk toen ook al andere bloedziektes ontdekken.

Sinds 2002 is men bezig met het berekenen van het "script" van aids.. als je bekend bent met zogenaamde Algo ritmes.. Dat is dus de manier van het activeren van verschillende onderdelen van het script.. Dus bijv de eerste 10 dagen dit, de andere 10 dagen dat.
Maar.. men heeft recent in de genetische code ontdekt, dat dit gewoon een aangepast ander virus is. Dit virus bevat strikte richtlijnen, etnische richtlijnen.. wat vrijwel onmogelijk is.

Wetenschappelijk bewezen dat Afrikanen een lager iq hebben? ben je helemaal idioot geworden?
Er is daar een veel lager gekwalificeerd onderwijssysteem.. en dus? er is daar minder geld.
Er zijn gemiddeld net zo veel donkere hooggeschoolden als blanke hooggeschoolden, als gele hooggeschoolden. Laat daar geen misverstand over verstaan.

Kanker, is een heel ander idee.. Kanker is iets wat veel moeilijker te ontdekken is..
Kanker is namelijk geen virus, kanker wordt veroorzaakt door eigen lichaamscellen, die in opstand komen.
Dat is iets wat men nimmer eerder ontdekt zouden kunnen hebben, omdat voor die onderzoeken langdurige onderzoeken nodig zijn.. op een hoog technologische standaard.

Wat betreft een afzonderlijk bewijs, krantenberichten, voor de Etnische achtergrond van Aids.

http://www.unknownnews.net/040217eugenics.html

Blanke mensen, en Chineze mensen, beginnen ineens een immuniteit te ontwikkelen voor deze nieuwe soort AIDS
Overal ter wereld lijken de genen te muteren, is recent ontdekt.. behalve in Afrika.. dat is de enige plaats waar deze nieuwe immuniteit niet lijkt te ontstaan.

lees dat berichtje maar even, gewoon voor erbij

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 23-11-2004 19:48:28 ]
But now we are awake!.
pi_23523861
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 19:05 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Nee, dat is mijn homepage. ik heb de flowchart op verzoek online gezet.

De authenticiteit is gewaarborgd, tenzij je denkt dat de Amerikaanse Regering voor de fun zo'n flowchart maakt.
Waaruit blijkt dat de authenticiteit gewaarborgd is vanwege deze quote ofzo?
quote:
Hoeveel klonen heeft Baaj eigenlijk?
  dinsdag 23 november 2004 @ 19:51:14 #67
94904 ExtremeKnowledge
pi_23523908
een kloon van baaj? zoek dan tenminste een goed argument kind.

Ik onderbouw mijn statements naar alle redelijkheid, doe jij dat dan ook?

Ik doe al jaren onderzoek naar de invloed van dergelijke grote racisten, en ik weet dan ook van project Paperclip, met behulp van Ex Nazi geleerden.

Ik weet ook dat het illuminati gebeuren hierdoor dichterbij komt.

Wat ik ook weet, is dat mensen als jij, gedoemd zijn, jij zal bij de grote oorlog in je stulpje zitten.. en als de bom valt.. dan zal jij het niet weten.

In 1 ooghoek heb ik medelijden met je, de andere ooghoek, verafschuw ik je voor het "belachelijk" maken van het onderwerp, omdat ik je daarmee zie als een potentiele moordenaar.

[ Bericht 84% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 23-11-2004 19:57:03 ]
But now we are awake!.
  dinsdag 23 november 2004 @ 19:51:36 #68
94904 ExtremeKnowledge
pi_23523916
"Genetic AIDS immunity traced to smallpox," asks why certain people are immune to AIDS, and it brings up race ...

Look at which races the article lists that are most vulnerable to AIDS and which are not.

AIDS is too convenient for racists, I say.

When I hear blathering out of America, the home of eugenics, statements like 'America will not dare to make genetic-specific bioweapons', or America would never use Genetic decoding to determine race-specifics, I wonder ... Especially after my black roommate was forced to get Norplant, and when I remember those smallpox-infested blankets given as "gifts" to the Indians to take their land... I have to laugh.

When will people quit crying "conspiracy" every time this issue is presented as a possibility? It's time to discuss this. Racial hatreds have not dissipated, they've just gotten more sophisticated.

We have no clue what is in those bioresearch/bioweapons vials at Ft. Dietrich, that we so easily assume will never be deliberately let loose upon Americans ... especially Americans who are not of the right families with the right incomes ... enough to be "God's chosen" ...
But now we are awake!.
pi_23523984
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 19:51 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
een kloon van baaj? zoek dan tenminste een goed argument kind
Nee leer jij dan eens discusieren, tekst en zgn authentieke flowcharts neerplempen en daarbij hard roepen dat het de "absolute waarheid" is kan iedereen, vandaar de associatie met Baaj
  dinsdag 23 november 2004 @ 19:58:14 #70
94904 ExtremeKnowledge
pi_23524073
ik weet dat het waar is, ik kan wel met 10.000 afzonderlijke links gaan schreeuwen, die elk puntje van de Tijds lijn verifieert.. maar dat duurt me te lang..

Daarom adviseer ik je, als je werkelijk geinteresseerd bent.. om die data even zelf na te gaan.

Typ ze in op google, en kijk hoeveel betrouwbare onderzoeken je tegenkomt ivm die datum.

De reden dat ik zo standvastig ben hiermee, is omdat ik zeker weet dat het waar is, voor mij zelf is dat al bewezen.. En als je die ommezwaai maakt.. ik verzeker je.. elk gezicht van die miljoenen mensen die sterven door de hand van onze onwetendheid zweeft door je hoofd.
But now we are awake!.
  † In Memoriam † dinsdag 23 november 2004 @ 19:59:53 #71
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_23524119
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 19:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
Men was vlak na de 2e WO al met virussen en het combineren van virussen bezig. En het is bekend dat er in de zestiger jaren speciaal onderzoek werd gedaan naar het creeeren van virussen als biologische wapens. Zowel door de Amerikanen als de Russen.

Overigens is het maar de vraag of een virus onder de noemer 'levend organisme' valt, maar dat terzijde.
  dinsdag 23 november 2004 @ 20:03:15 #72
94904 ExtremeKnowledge
pi_23524220
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 19:54 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee leer jij dan eens discusieren, tekst en zgn authentieke flowcharts neerplempen en daarbij hard roepen dat het de "absolute waarheid" is kan iedereen, vandaar de associatie met Baaj
ik geef je verdorie de Flowchart, uit handen van de regering.. en nog zeur je

Maar uhm, na alle redelijkheid die ouwe baaj komt wel met veel inzichtvolle posts, Hij heeft ook wel kennis van hoe de geschiedenis in elkaar valt, met zo iemand kan je praten..
Ik hou er van als iemand tekenen geeft van persoonlijk inzicht in het onderwerp waar hij over praat, het gaat tenslotte in dit geval niet bepaald over een liefdadigheidsfeestje.

Het feit dat er in deze topic nog geen enkel tegensprekend argument is opgedoken, vind ik voor mezelf ook al veel zeggend.
Immers, een ieder die onderzoekt zal het zelfde vinden.

[ Bericht 31% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 23-11-2004 20:09:19 ]
But now we are awake!.
pi_23524373
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 19:51 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
een kloon van baaj? zoek dan tenminste een goed argument kind.

Ik onderbouw mijn statements naar alle redelijkheid, doe jij dat dan ook?

Ik doe al jaren onderzoek naar de invloed van dergelijke grote racisten, en ik weet dan ook van project Paperclip, met behulp van Ex Nazi geleerden.

Ik weet ook dat het illuminati gebeuren hierdoor dichterbij komt.

Wat ik ook weet, is dat mensen als jij, gedoemd zijn, jij zal bij de grote oorlog in je stulpje zitten.. en als de bom valt.. dan zal jij het niet weten.

In 1 ooghoek heb ik medelijden met je, de andere ooghoek, verafschuw ik je voor het "belachelijk" maken van het onderwerp, omdat ik je daarmee zie als een potentiele moordenaar.
Als het aids virus is bedoeld om de zwarte bevolkin (vnl Afrika?) in te dammen. hoe verklaar je dan dat de Afrikaanse bevolking het snelst groeit van de hele wereld en tegen 2050 meer inwoners heeft dan China? en hoe verklaar je dan de Aids epidemie die zich afspeelt in Rusland?

Aids is dan volgens jouw redenering een mislukt (racistisch) experiment?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2004 20:11:41 ]
pi_23524546
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 20:03 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

Het feit dat er in deze topic nog geen enkel tegensprekend argument is opgedoken, vind ik voor mezelf ook al veel zeggend.
Immers, een ieder die onderzoekt zal het zelfde vinden.
Dat is ook het probleem met internet, door de hoeveelheid bullshit die er staat is het zeer moeilijk om de juiste informatie er uit te halen, verder wijs ik je graag op mijn sig.
  dinsdag 23 november 2004 @ 20:17:02 #75
94904 ExtremeKnowledge
pi_23524551
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 20:09 schreef Chewie het volgende:
Als het aids virus is bedoeld om de zwarte bevolkin (vnl Afrika?) in te dammen. hoe verklaar je dan dat de Afrikaanse bevolking het snelst groeit van de hele wereld en tegen 2050 meer inwoners heeft dan China? en hoe verklaar je dan de Aids epidemie die zich afspeelt in Rusland?

[/quote]

Dat is gewoonweg niet waar!, er zijn landen in Afrika waar meer dan 50% van de bevolking besmet is met Aids, dan ook nog eens doorgevend aan hun kinderen.
Tuurlijk zijn er bepaalde landen waar het beter gaat, maar de armste landen zijn gedoemd.

De Aids epidemie is heel logisch te verklaren, zoals de nieuwsberichten al zeggen.. de immuniteit is nu langzaam aan het muteren... we beginnen immuun te raken.. Veel mensen zijn het dus niet.. en de leefomstandigheden in bepaalde delen van Rusland zijn nou ook niet bepaald goed. Voorbehoedsmiddelen is in sommige gebieden denkik niet aan de orde.

Verder zal de zorg daar ook niet uitmuntend zijn, naalden kunnen bijv niet goed schoongemaakt worden, de epidemie kan onderschat worden.

Wat nu ineens in me opkomt, is dat het nog extremer zou kunnen zijn.. dat alleen blond met blauwe ogen het niet zou kunnen krijgen ofzo..
Maarja dat is maar een suggestie.

Het is inderdaad zoiets als een mislukt racistisch experiment, immers is het ook met ex nazi geleerden gestart.
De Afrikaanse bevolking groeide eerst nog sneller, toen is Smallpox op ze losgelaten.. en later de variant van Smallpox.. H.I.V. die bijna niet meer terug te kennen is.

En ja, ik kan persoonlijk niet verkaren, waarom homos het kunnen krijgen.. en niet bijv lesbische mensen..
Ik kan ook niet verklaren waarom Europeanen immuniteit beginnen te creeeren, en dit niet gebeurt in Afrika..
Wat ik ook niet kan begrijpen, is waarom de Afrikanen eerst Immuun waren voor aids, en later niet meer.. dus het muteerde.. en nu muteert het weer zodat wij immuun worden..

Raar toch?

Nog rarer zijn die leuke data, in die tijdslijn.. die je lekker zelf allemaal authentiek mag verklaren.
Zijn toch letterlijk tienduizenden onderzoeken die op het zelfde uitkomen.

[ Bericht 7% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 23-11-2004 20:28:57 ]
But now we are awake!.
  dinsdag 23 november 2004 @ 20:19:36 #76
94904 ExtremeKnowledge
pi_23524601
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 20:16 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is ook het probleem met internet, door de hoeveelheid bullshit die er staat is het zeer moeilijk om de juiste informatie er uit te halen, verder wijs ik je graag op mijn sig.
Inderdaad, en die is juist zo toepasselijk.

Doubt everything.. de wereld zit niet meer zo mooi in elkaar..

Believe everything, wat de wereld je leert, en het zal fout gaan..

Twijfel aan wat je geleerd hebt, en je zal veel te weten komen natuurlijk;)
But now we are awake!.
pi_23524886
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 20:17 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

Dat is gewoonweg niet waar!, er zijn landen in Afrika waar meer dan 50% van de bevolking besmet is met Aids, dan ook nog eens doorgevend aan hun kinderen.
Tuurlijk zijn er bepaalde landen waar het beter gaat, maar de armste landen zijn gedoemd.
Volgens bronnen zoals VN en de population reference bureau groeit de bevolking juist het snelst in Centraal en Oost en west Afrika, in die delen van Afrika zitten nu juist de armste landen.

Ook wel logisch dat die landen het snelste groeien, dat is namelijk altijd zo geweest, de armste mensen nemen de meeste kinderen.
quote:
De Aids epidemie is heel logisch te verklaren, zoals de nieuwsberichten al zeggen.. de immuniteit is nu langzaam aan het muteren... we beginnen immuun te raken..
Dan zou je dus geen epidemie verwachten maar juist minder infecties, het is wel logisch (bij een virus) dat er juist in Rusland een epidemie plaats vind (of plaats gevonden heeft). Dit land is nog niet zo lang open voor de buitenwereld, dus bevolking hoefde eerst geen resistentie op te bouwen.
Dit hebben de Spanjaarden ook meegemaakt in Zuid-Amerika (later doelbewust)
quote:
Wat nu ineens in me opkomt, is dat het nog extremer zou kunnen zijn.. dat alleen blond met blauwe ogen het niet zou kunnen krijgen ofzo..
Maarja dat is maar een suggestie.

Het is inderdaad zoiets als een mislukt racistisch experiment, immers is het ook met ex nazi geleerden gestart.
De Afrikaanse bevolking groeide eerst nog sneller, toen is Smallpox op ze losgelaten.. en later de variant van Smallpox.. H.I.V. die bijna niet meer terug te kennen is.
Volgens mij heeft dat meer te maken met meer omgang tussen verschillende volkeren, zo gaat het immers met alle virus infecties.
quote:
En ja, ik kan persoonlijk niet verkaren, waarom homos het kunnen krijgen.. en niet bijv lesbische mensen..
Lesbische vrouwen kunnen het ook krijgen, alleen niet overdragen op de manier hoe dit virus zich verspreidt (of er moet bloed bij komen).
quote:
Ik kan ook niet verklaren waarom Europeanen immuniteit beginnen te creeeren, en dit niet gebeurt in Afrika..
Wat ik ook niet kan begrijpen, is waarom de Afrikanen eerst Immuun waren voor aids, en later niet meer.. dus het muteerde.. en nu muteert het weer zodat wij immuun worden..

Raar toch?
Wat ik begrepen heb zijn onze genen meer gemuteerd en die van de Afrikanen "puurder" (sorry White Supremacy aanhangers ), wat zou kunnen verklaren dat zij meer vatbaar zijn voor virussen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2004 20:32:12 ]
pi_23524979
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 20:19 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Inderdaad, en die is juist zo toepasselijk.

Doubt everything.. de wereld zit niet meer zo mooi in elkaar..

Believe everything, wat de wereld je leert, en het zal fout gaan..

Twijfel aan wat je geleerd hebt, en je zal veel te weten komen natuurlijk;)
Je begrijp geloof ik niet helemaal wat Korzybski bedoeld met zijn uitspraak.
  dinsdag 23 november 2004 @ 20:38:39 #79
94904 ExtremeKnowledge
pi_23525074
[quote]Op dinsdag 23 november 2004 20:31 schreef Chewie het volgende:

Het is waar, dat de armste mensen vaak meer kinderen nemen.. die kunnen dan weer meer werk doen.. en er is meer kans op een toekomst.
Maar in bepaalde landen van Afrika is het Aids percentage boven de 50%.

Dat zegt diezelfde United Nations, die ook de Flowchart levert.

Ja, inderdaad, wat je over de genen zegt is waar.. Immers komen wij uit Mesopothamie.
Wij waren van oorsprong hetzelfde, maar zijn naar de leefomstandigheden (kouder, aan het water, noordelijker) aangepast.

De Flowchart bewijst dan ook dat dus de 2e generatie gecreeerde microplasma virussen HIV, hierop gebaseerd is, op genetische codering.

--
While the U.S. Supreme Court denied the peoples' case without comment June 4, 2001, the same week the U.S. Surgeon General's office contacted Dr. Graves to encourage him on his war of truth and fact .

Like Gallo, The U.S. Surgeon General's office admitted no prior knowledge of the U.S. Special Virus Cancer Program's 1971 Research Logic Flow Chart, discovered by Dr. Graves in 1999.

De US Surgeon General's office, niet de eerste de beste....

[ Bericht 4% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 23-11-2004 21:20:57 ]
But now we are awake!.
  dinsdag 23 november 2004 @ 20:39:53 #80
94904 ExtremeKnowledge
pi_23525103
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 20:34 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je begrijp geloof ik niet helemaal wat Korzybski bedoeld met zijn uitspraak.
Ja, ik laat de extra stukjes maar even weg.. want dat doet niet ter sprake..
Het is niet de bedoeling om de makkelijkste weg te zoeken in mijn ogen, maar de weg die je het beste lijkt.
But now we are awake!.
pi_23530710
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 19:04 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
NOZEM, jij hebt niks gelezen van deze hele topic dus

En weet, dat het moment zal komen, dat de complete Afrikaanse bevolking, met behulp van onze onwetendheid is omgekomen.
Als jij eens even een paar 100 kilometer onder de grond gaat zitten klojo. Wat hebben mensen met HIV aan deze klote ''waarheden'' van jou? Wat lost het op?

Waarom denk je de waarheid in pacht te hebben? Zoek een goede psychiater, tegenwoordig zijn er prima anti-psychotica tegen waandenkbeelden.

[ Bericht 0% gewijzigd door nozem op 23-11-2004 23:41:56 ]
pi_23530958
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 20:39 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Ja, ik laat de extra stukjes maar even weg.. want dat doet niet ter sprake..
Het is niet de bedoeling om de makkelijkste weg te zoeken in mijn ogen, maar de weg die je het beste lijkt.
Een gehersenspoelde klojo die gewoon wat roept, daarmee heel veel mensen enorm kwetst en daarbij op de koop toe nog moeite heeft om een zin op een dergelijke manier te formuleren dat ik er geen instant-braakneigingen van krijg.

Wie denk je wel dat je bent man?
  dinsdag 23 november 2004 @ 23:55:11 #83
94904 ExtremeKnowledge
pi_23531404
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 23:40 schreef nozem het volgende:

[..]

Een gehersenspoelde klojo die gewoon wat roept, daarmee heel veel mensen enorm kwetst en daarbij op de koop toe nog moeite heeft om een zin op een dergelijke manier te formuleren dat ik er geen instant-braakneigingen van krijg.

Nou nou, hou je rustig knaapje.. denk om je bloeddruk.

Roep geen onzin ja, wat hebben mensen die HIV hebben aan jouw geschreeuw dat de massa-moord op hun gerechtvaardigd is!

DIT IS NIET MIJN MENING, HET IS VERDORIE de UNITED NATIONS man zegt dat je nou totaal niks?

Idioot

Omdat je niet eens de argumenten leest, lijk je je niet eens te interesseren in een mogelijke massa genocide op deze mensen.

[ Bericht 4% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 24-11-2004 00:08:22 ]
But now we are awake!.
  dinsdag 23 november 2004 @ 23:57:18 #84
94904 ExtremeKnowledge
pi_23531465
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 23:40 schreef nozem het volgende:

[..]

Als jou nou ook nog eens een tegenargument in te brengen had, maar goed dat doet er natuurlijk weer niet toe.

Wie denk jij dat je bent, te kunnen oordelen over deze arme mensen, die met z'n allen in protest komen.

Het bewijs ligt voor je, denk toch na.. wie is hier nou de gehersenspoelde?

Denk je nou echt dat de leiders van jouw samenleving de engelen van de wereld zijn?

Ga jij je nou maar fijn vermaken op http://www.foxkids.nl

Sinterklaas-special!!!!

Het feit dat je zo hypocriet reageert zegt al genoeg, het is niet erg om het niet te geloven.. dat vind ik eigenlijk vrij logisch op het eerste gezicht..
Als je echter het bewijs voor je ziet liggen, kan je niet meer roepen "gehersenspoelde klootzak", omdat je jezelf daarmee behoorlijk voor schut zet.

[ Bericht 6% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 24-11-2004 00:10:38 ]
But now we are awake!.
pi_23531782
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 23:57 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Als jou nou ook nog eens een tegenargument in te brengen had, maar goed dat doet er natuurlijk weer niet toe.

Wie denk jij dat je bent, te kunnen oordelen over deze arme mensen, die met z'n allen in protest komen.

Het bewijs ligt voor je, denk toch na.. wie is hier nou de gehersenspoelde?

Denk je nou echt dat jouw samenleving de engelen van de wereld zijn?

Ga jij je nou maar fijn vermaken op http://www.foxkids.nl

Sinterklaas-special!!!!

Het feit dat je zo hypocriet reageert zegt al genoeg, het is niet erg om het niet te geloven.. dat vind ik eigenlijk vrij logisch op het eerste gezicht..
Als je enkel het bewijs voor je ziet liggen, kan je niet meer roepen "gehersenspoelde klootzak", omdat je jezelf daarmee behoorlijk voor schut zet.
Ik heb wat andere posts van je gelezen en mijn conclusie is dat je het pad behoorlijk kwijt bent op veel punten, maargoed ieder zijn zienswijze. Heb eens lef en post dit op www.hivnet.org, kijken of er nog mensen open staan voor discussie. Oh nee, wacht, er is geen discussie mogelijk aangezien jij je bontgekleurde mening als vaststaand feit etaleert.

Ik ga er verder niet meer op in. Waar AIDS ook vandaan mocht komen, wat telt is de realiteit van alledag, en dat is dat overal ter wereld mensen besmet raken, welke concrete oplossingen draag jij voor deze mensen aan?
  woensdag 24 november 2004 @ 00:15:56 #86
94904 ExtremeKnowledge
pi_23531908
Je mag je eigen mening hebben, het feit ligt er dat ik alleen wat meer open sta dan de gemiddelde puber..
Ik heb dan ook wat dingen meegemaakt, in verband met de onderwerpen waar ik over post.
En geloof me, ik heb mijn onderzoeken wel gedaan.

Verder kan ik je vertellen, dat zonder mijn hulp, dit ook wel internationaal bekend wordt.
Ik wilde alleen even duidelijk maken dat de feiten er liggen.

Over het medicijn? Als je iets creeert, weet je natuurlijk de zwakke plekken.. in mijn ogen, is er dus een medicijn.. als dit geheel waar is.

Ik hoop dat de beste instellingen genoeg steun krijgen, om een kans te maken, in de procedure tegen de Amerikaanse staat
Anders ben ik bang dat de "zaak van het volk" weer wordt stilgezwegen, en weggedaan.

Persoonlijk wens ik Boyd Graves veel steun met de rechtzaak, en ik hoop echt uit de grond van mijn hart.. dat hij het overleefd, totdat de zaak in het voordeel van het volk besloten is.
Gelukkig heeft ie dit maal de United States chirurgen aan zijn zijde.
Zoals je natuurlijk weet, na het lezen van de argumenten.. dhr Graves is behoorlijk toegetakeld in de 3 dagen van zijn proces tegen de staat de vorige keer

Aidsdoden in 2003: 2,9 miljoen Nieuwe infecties tot 2010: 45 miljoen Afrika: Tweederde van de mensen met hiv leeft in Afrika.

Oh! en even voor de duidelijkheid, HIVnet is hier al van op de hoogte!

http://www.hivnet.org/forum/viewtopic.php?t=1201

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 24-11-2004 00:31:23 ]
But now we are awake!.
  woensdag 24 november 2004 @ 07:55:16 #87
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23534511
wat het oplost is dat we straks nog meer mensen op deze planeet hebben.
wat in eerste instantie niet al te best lijkt , maar als je er bij neemt dat er een gedeelte van het westen van de planeet afgaat is het toch weer te doen.

waarom denkt men hier dat aids ontwikkeld is? , om de negertjes te pesten?
nee om het in de ogen van de elite : zwakke volk , uit te roeien zodat er geen overbevolking = overconsumptie is.

diablolisch maar intelligent zijn de bedenkers hiervan.

nog even en de wereld laat haar ware gedaante zien , wees maar beter vorbereid.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 24 november 2004 @ 14:21:42 #88
94904 ExtremeKnowledge
pi_23540920
quote:
Op woensdag 24 november 2004 07:55 schreef BaajGuardian het volgende:
wat het oplost is dat we straks nog meer mensen op deze planeet hebben.
wat in eerste instantie niet al te best lijkt , maar als je er bij neemt dat er een gedeelte van het westen van de planeet afgaat is het toch weer te doen.

waarom denkt men hier dat aids ontwikkeld is? , om de negertjes te pesten?
nee om het in de ogen van de elite : zwakke volk , uit te roeien zodat er geen overbevolking = overconsumptie is.

diablolisch maar intelligent zijn de bedenkers hiervan.

nog even en de wereld laat haar ware gedaante zien , wees maar beter vorbereid.
Amen,

May we ride onto the battlefield together.
But now we are awake!.
  donderdag 25 november 2004 @ 20:56:18 #89
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_23574837
You do that, I'll be standing on the beach with my guitar.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_23637383
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 20:17 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

quote:

[...]
uhm.. nu ben je jezelf weer aan het tegenspreken? ook jij beweerde eerder in dit topic dat de afrikaanse bevolking groeide
quote:
Dat is Pure wiskunde, dat heet "kwadratisch" het aantal kinderen per huishouden loopt in stijgende lijn.

Nee niet in Nederland, maar wel in veel Afrikaanse landen, en NIET te vergeten de Aziatische landen!!..

De schattingen zullen nu wat lager uitvallen, na de verschrikkelijke Exxodus in Afrika, maar het zal zeker rond de 25/30 miljard zitten rond het jaar 2050

Denk je werkelijk dat er op dit moment maar 7 miljard mensen rondlopen? laatste peilingen laten zien dat het rond 8 miljard al zit, en dat is het aantal Geregistreerde Bewoners.

Mijn eigen schatting is dat het aantal ongeregistreerden, minstens 15% moet zijn wereldwijd.. als ik 15% van 8miljard, daarbij optel.. kom ik al gauw op 10/11 miljard.
los van jouw zeer beperkt vermogen om iets in te schatten.. (je bekijkt het puur wiskundig en laat de biologie maar even voor wat het is.....) vind ik dit een interessante contradictie van jezelf.. in een topic waar je hoog van de toren blaast dat jij allemaal wel even weet hoe het zit.
  maandag 29 november 2004 @ 09:40:31 #91
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23637774
las het nog even allemaal over , en zag weer zon typische reactie staan.

hoeveel klonen heeft baaj wel niet

nu dan ik heb GEEN klonen.
enige account is deze.

ten tweede de opmerking dat baaj reactie dit is de waarheid en enige waarheid is.

ik maak nooit die opmerking , er word mee om mijn hoofd gesmeten , het word zo opgevat , ik zeg zelfs vaak genoeg dat het niet de waarheid is die ik perse verkondig , maar dat het gene wat ik ermee aanval iig NIET de waarheid is.
daarnaast , lopen mijn topics of posts altijd uit op een discussie over hoe links / gek / moslim of schizofreen baaj wel niet is.

reden : onbegrip en ignorantie van 99% van de bezoekers op fok.

het wekt mij niet meer frustraties , men lacht maar , men hangt maar de complete gehersenspoelde uit.

wacht maar.
de tijd komt nog wel.

@ Extremeknowledge : front line.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_23637926
quote:
Op maandag 29 november 2004 09:40 schreef BaajGuardian het volgende:
las het nog even allemaal over , en zag weer zon typische reactie staan.

hoeveel klonen heeft baaj wel niet

nu dan ik heb GEEN klonen.
enige account is deze.

ten tweede de opmerking dat baaj reactie dit is de waarheid en enige waarheid is.

ik maak nooit die opmerking , er word mee om mijn hoofd gesmeten , het word zo opgevat , ik zeg zelfs vaak genoeg dat het niet de waarheid is die ik perse verkondig , maar dat het gene wat ik ermee aanval iig NIET de waarheid is.
daarnaast , lopen mijn topics of posts altijd uit op een discussie over hoe links / gek / moslim of schizofreen baaj wel niet is.

reden : onbegrip en ignorantie van 99% van de bezoekers op fok.

het wekt mij niet meer frustraties , men lacht maar , men hangt maar de complete gehersenspoelde uit.

wacht maar.
de tijd komt nog wel.

@ Extremeknowledge : front line.
wederzijds respect is waar het om draait lijkt me Baaj..
probeer de mensen die dit niet hebben naar jou toe te negeren.. en wel met respect te blijven posten hier ... want je gaat er imho teveel in mee..waardoor je de reacties alleen maar versterkt...

blijf gewoon inhoudelijk sterk argumenteren..daar gaat het om!
  vrijdag 3 december 2004 @ 04:35:09 #93
94904 ExtremeKnowledge
pi_23730687
quote:
Op maandag 29 november 2004 09:02 schreef nikao het volgende:

[..]

[..]

uhm.. nu ben je jezelf weer aan het tegenspreken? ook jij beweerde eerder in dit topic dat de afrikaanse bevolking groeide
[..]

los van jouw zeer beperkt vermogen om iets in te schatten.. (je bekijkt het puur wiskundig en laat de biologie maar even voor wat het is.....) vind ik dit een interessante contradictie van jezelf.. in een topic waar je hoog van de toren blaast dat jij allemaal wel even weet hoe het zit.

Persoonlijke aanval, is zelfvernietiging in een discussie.

Verder wil ik je er op wijzen dat mijn mening er eigenlijk niet toe doet, aangezien de feiten op tafel liggen.
But now we are awake!.
pi_23730735
Fuck die Zweedse wetenschappers met een mogelijke medicijn moeten dood, anders klopt de theorie hier niet
pi_23731591
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 04:35 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Persoonlijke aanval, is zelfvernietiging in een discussie.

Verder wil ik je er op wijzen dat mijn mening er eigenlijk niet toe doet, aangezien de feiten op tafel liggen.

hmm.. maar wat mij verbaast is dat zelfs jij blijkbaar niet weet wat de feiten zijn die op tafel liggen
pi_23733760
quote:
Op zondag 21 november 2004 17:32 schreef BaajGuardian het volgende:
de nazis maakten trouwens al virusen , ever wonderred why america wanted the scientists so badly?

Heb daar gisteren nog een goeie docu over gezien "The Nazi Plan to Bomb NewYork" waarin ze uit de doeken doen hoe ze met een speciaal voor dat doel gebouwd vliegtuig NewYork zouden aanvallen met een zogenaamde vuile bom. Zwaar radioactief zand die ze hoog boven de stad zouden laten exploderen.
+++Suicide is a way of telling God, "You can't fire me, because I QUIT!"+++
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:21:20 #97
94904 ExtremeKnowledge
pi_23743058
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 04:48 schreef Poepoog het volgende:
Fuck die Zweedse wetenschappers met een mogelijke medicijn moeten dood, anders klopt de theorie hier niet

Waarom klopt dat niet? ontcijferen van de code is een kunst
But now we are awake!.
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:22:53 #98
94904 ExtremeKnowledge
pi_23743089
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:12 schreef nikao het volgende:

[..]

hmm.. maar wat mij verbaast is dat zelfs jij blijkbaar niet weet wat de feiten zijn die op tafel liggen

Kom nou eens met een tegen argument zeg, moet ik me nou constant naar jouw lage hersencapaciteit aanpassen?

Voor de 15e keer, (ja echt!) de flowchart heb ik gemirrord op mijn website
http://externallink.t35.com

Dat is de originele Flowchart, de FEITEN. Het Logboek van de Regering.

Denk alsjeblieft na voordat ie iets zegt, zet jezelf niet zo voor schut
But now we are awake!.
pi_23793018
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:22 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Kom nou eens met een tegen argument zeg, moet ik me nou constant naar jouw lage hersencapaciteit aanpassen?

Voor de 15e keer, (ja echt!) de flowchart heb ik gemirrord op mijn website
http://externallink.t35.com

Dat is de originele Flowchart, de FEITEN. Het Logboek van de Regering.

Denk alsjeblieft na voordat ie iets zegt, zet jezelf niet zo voor schut
hehe.. en LEES jij aub eens voor je wat zet..de enige die zichzelf hier voor schut zet ben jij..aangezien jij beweert dat het allemaal zo helder en zonneklaar is en de feiten op tafel liggen.
Desondanks presteer jij het om jezelf in dit topic tegen te spreken (zie mijn post een paar posts terug) met betrekking tot deze feiten. wie zet zichzelf nou voor schut?
pi_23796860
En wat zegt die flowchart dan?

Ik heb de chart bekeken en alles wat ik zie is een overzicht van een programma om virussen op te sporen (en later te behandelen) die kanker kunnen veroorzaken.

Volgens mij is een probleem hier dat de meesten de termen in die chart niet begrijpen en er daarom geen zinnig woord over kunnen zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')