abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24203054
Dat er weinig gedaan wordt aan de bestrijding van AIDS komt doordat er in de nabije toekomst enorme bedragen te verdienen zijn met het verkopen van medicijnen. Als je dat opvoert als complottheorie dan wil ik dat geloven. Maar om nou te zeggen dat men graag wil dat iedereen de pijp uitgaat lijkt me bullshit, dat is namelijk niet zo erg gunstig voor de verkopen. De wereld draait om geld en niet om clubjes die zo nodig mensen aan zich willen onderwerpen.
pi_24203891
quote:
Dat er weinig gedaan wordt aan de bestrijding van AIDS komt doordat er in de nabije toekomst enorme bedragen te verdienen zijn met het verkopen van medicijnen. Als je dat opvoert als complottheorie dan wil ik dat geloven. Maar om nou te zeggen dat men graag wil dat iedereen de pijp uitgaat lijkt me bullshit, dat is namelijk niet zo erg gunstig voor de verkopen. De wereld draait om geld en niet om clubjes die zo nodig mensen aan zich willen onderwerpen.
Nee, de reden is dat het technisch gezien niet goed mogelijk is om een degelijk vaccin te maken.

Verder zou men heel wat meer goodwill tonen t.o.v Afrika als men daar nou eindelijk eens veilig neukt. Als het virus was gemaakt om zwarten uit te roeien, helpen ze het lot zelf wel erg een handje.. Als men nou eens zou ophouden met zoveel kinderen maken, de Paus z'n bek houdt over voorbehoedsmiddelen en als men for crying out loud eens op grote schaal aan condooms gaat doen daar wil ik er wel weer geld in steken.. Zolang dat allemaal nog niet het geval is is het redelijk hopeloos.

Om dezelfde reden ben ik tegen al die ontwikkelingshulp aan bijgelovige mensen die er een offerstier voor kopen, of andere korte termijn oplossingen voor individuele zaken. Geef ze een hengel in plaats van een vis.

Vrolijk kerstfeest trouwens.
pi_24204219
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 18:13 schreef Speth het volgende:
Nee, de reden is dat het technisch gezien niet goed mogelijk is om een degelijk vaccin te maken.
Er zin al vrij goede aidsremmers op de markt, maar die worden dus niet aan Afrika gegeven omdat er daar geen geld is. De patenten zijn in handen van de ondernemingen en er moet nu eenmaal gecasht worden en als je het niet betalen kan is dat pech. Het is de meest smerige handel van de afgelopen eeuwen.

Jij ook prettig kerstfeest
pi_24205967
quote:
Er zin al vrij goede aidsremmers op de markt, maar die worden dus niet aan Afrika gegeven omdat er daar geen geld is. De patenten zijn in handen van de ondernemingen en er moet nu eenmaal gecasht worden en als je het niet betalen kan is dat pech. Het is de meest smerige handel van de afgelopen eeuwen.
Dat is niet smerig, maar logisch.

Ze moeten gewoon zelf veilig neuken, met aidsremmers bestrijd je alleen het symptoom, het werkelijke probleem is dat men als een kip zonder kop met jan en alleman het bed in duikt zonder voorbehoedsmiddel.
pi_24210000
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 18:44 schreef MindlessWanker het volgende:

[..]

Jij ook prettig kerstfeest
Je maakt een denkfout, als men geen patenten op geneesmiddelen mag voeren, zal de commercieele ontwikkeling ook op houden te bestaan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 26 december 2004 @ 00:52:30 #256
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_24210976
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 13:02 schreef rekenwonder het volgende:
@Pietverdriet: die vragen hebben geen zin, men begint toch weer over iets anders (btw: kennen wij elkaar?).
Waarvan zou ik Je moeten kennen, rekenwonder?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_24211120
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 18:44 schreef MindlessWanker het volgende:

[..]

Er zin al vrij goede aidsremmers op de markt, maar die worden dus niet aan Afrika gegeven omdat er daar geen geld is.
Dit gaat tamelijk hard klinken maar: Denk jij echt dat het een goed idee is om AIDSremmers aan mensen te geven die doorlopend onveilig rondneuken?
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  zondag 26 december 2004 @ 01:27:46 #258
95608 Speth
Rorschach
pi_24211583
quote:
Op zondag 26 december 2004 00:58 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Dit gaat tamelijk hard klinken maar: Denk jij echt dat het een goed idee is om AIDSremmers aan mensen te geven die doorlopend onveilig rondneuken?
Precies.
pi_24211836
Nee het maakt mij geen zak uit, maar hypocriet is het wel want we doen graag alsof we ons om die mensen bekommeren. Bovendien wordt onveilige geneuk van hun vaak veroorzaakt door gebrek aan geld en educatie.
pi_24211936
quote:
Op zondag 26 december 2004 01:41 schreef MindlessWanker het volgende:
Nee het maakt mij geen zak uit, maar hypocriet is het wel want we doen graag alsof we ons om die mensen bekommeren.
Doen "we" helemaal niet want "we" vragen gewoon fortuinen voor die AIDSremmers.
quote:
Bovendien wordt onveilige geneuk van hun vaak veroorzaakt door gebrek aan geld en educatie.
Oh ja? Ik denk eerder dat dat onveilige geneuk wordt veroorzaakt door het niet omdoen van condooms. Dat vindt dan weer deels zijn oorzaak in de adviezen van een niet nader te noemen religieus instituut.
  zondag 26 december 2004 @ 01:48:23 #261
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24211946
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 20:56 schreef Speth het volgende:
het werkelijke probleem is dat men als een kip zonder kop met jan en alleman het bed in duikt zonder voorbehoedsmiddel.
Het lijkt Nederland wel...(en de rest van de wereld). Toch zal daar iets anders aan de hand zijn. Misschien wordt er meer anaal geneukt ofzo. Anaal neuken werkt namelijk ook vrij goed als "voorbehoedsmiddel"
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 26 december 2004 @ 01:49:18 #262
95608 Speth
Rorschach
pi_24211965
quote:
maar hypocriet is het wel want we doen graag alsof we ons om die mensen bekommeren.
Ik niet hoor, zolang ze zich als een stel idioten blijven gedragen met offerstieren, stammenoorlogen en onveilig neuken kunnen ze me aan m'n reet roesten.

Kinderen uitgezonderd. Daarmee kan je nog voorkomen dat het randdebielen worden.
quote:
Bovendien wordt onveilige geneuk van hun vaak veroorzaakt door gebrek aan geld en educatie.
Als je geen geld hebt voor voorbehoedsmiddelen neuk je gewoon niet. Als je niet weet dat neuken zonder condoom onveilig is heb je de aflopen 20 jaar in een hap zand gewoond....

Oh wacht, dat geldt daar vaak ook nog. Het is namelijk noodzakelijk om in een hap zand te wonen, anders worden je voorouders boos.

In dat zooitje ongeregeld steek ik geen geld.
quote:
Anaal neuken werkt namelijk ook vrij goed als "voorbehoedsmiddel"
Dat zou ik niet weten

[ Bericht 9% gewijzigd door Speth op 26-12-2004 01:56:15 ]
  zondag 26 december 2004 @ 01:54:03 #263
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24212041
quote:
Op zondag 26 december 2004 01:49 schreef Speth het volgende:
In dat zooitje ongeregeld steek ik geen geld.
Klasse reactie

My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 26 december 2004 @ 18:51:44 #264
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_24221313
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 21:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat begrijp je niet aan "Visna is man made"?
Is zelfs engels te hoog gegrepen?
Leer lezen Piet, ken je het engelse verschil in verleden en tegenwoordige tijd?

Er staat alleen dat hij toen dat virus isoleerde.

Dat VISNA is MAN Made dat gaat er over dat men dat NU weet.

BETER LEZEN voor de 3e keer..oh my god..

is simpel engels te hoog gegrepen?
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
  zondag 26 december 2004 @ 18:52:57 #265
94904 ExtremeKnowledge
pi_24221330
quote:
Op zondag 26 december 2004 01:47 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Doen "we" helemaal niet want "we" vragen gewoon fortuinen voor die AIDSremmers.
[..]

Oh ja? Ik denk eerder dat dat onveilige geneuk wordt veroorzaakt door het niet omdoen van condooms. Dat vindt dan weer deels zijn oorzaak in de adviezen van een niet nader te noemen religieus instituut.
Dat onveilige geneuk,komt omdat er geen goeie condooms zijn.

Men is sterk religieus daar, het belangrijkste is bijvoorbeeld dat men geen sex mag voor het huwelijk.

Niet zo asociaal reageren dus.
But now we are awake!.
  zondag 26 december 2004 @ 18:56:18 #266
94904 ExtremeKnowledge
pi_24221374
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 18:13 schreef Speth het volgende:

[..]

Verder zou men heel wat meer goodwill tonen t.o.v Afrika als men daar nou eindelijk eens veilig neukt. Als het virus was gemaakt om zwarten uit te roeien, helpen ze het lot zelf wel erg een handje.. Als men nou eens zou ophouden met zoveel kinderen maken, de Paus z'n bek houdt over voorbehoedsmiddelen en als men for crying out loud eens op grote schaal aan condooms gaat doen daar wil ik er wel weer geld in steken.. Zolang dat allemaal nog niet het geval is is het redelijk hopeloos.

Om dezelfde reden ben ik tegen al die ontwikkelingshulp aan bijgelovige mensen die er een offerstier voor kopen, of andere korte termijn oplossingen voor individuele zaken. Geef ze een hengel in plaats van een vis.

Vrolijk kerstfeest trouwens.
Jeminee, er is allang een vaccin! (india, vs)

Het is te duur! En zeker nog niet door zijn klinische fase.
But now we are awake!.
  zondag 26 december 2004 @ 18:59:53 #267
94904 ExtremeKnowledge
pi_24221419
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 23:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat was niet de beste reactie van mij, hoewel:
- je beweerde dat een ernstige ziekte veroorzaakt werd door een zender, wat al heel moeilijk te bewijzen is.

- die zender daar later helemaal niet bleek te staan.

- je dat eerst toegaf en later weer ontkrachtte.

- je er daarna er een andere draai aan gaf.. Dan zal het wel een ander type zender zijn geweest.

- In naam daarvan andere users bedreigen

niet het beste in andere mensen naar boven haalt...

Ik vind nog steeds dat je het agument van de ziekte van je moeder (Ik ga er even vanuit dat het waar is) misbruikt door de schuld te geven aan een zendmast die daar helemaal niet is. En op zijn minst ben je slecht op de hoogte van de situatie in je eigen dorp.

Hier sprak ik je aan op je gedrag.. Ik vind dat trollen. Ik zei dat ik daarom twijfelde aan de rest van je posts en kennelijk terecht,, iemand pakken op zijn naam heeft echt nergens wat mee te maken.

Jammer dat je er weer over begint, ik had dat willen laten rusten om een flamewar te voorkomen.
[..]

Nee, ook niet over andermans naam.
[..]

Waar zeg ik dat het iets met jou te maken heeft? Val zelf geen mensen persoonlijk aan. Dat is alles wat ik wilde zeggen.
[..]

Je verneukt je eigen topic, door mensen persoonlijk aan te vallen.

Daarbij ga je op geen enkel redelijk argument in, je speel zelf op de man, terwijl je beweert dat anderen dat doen en gaat dan lopen roepen dat je topic verneukt wordt.. Je bereikt er idd. niks mee.

En wat heeft PV jou gedaan, dat je hem voor racist uitmaakt?

Nou ja, als je dit spelletje leuk vindt, veel plezier ermee
Ik ga inderdaad niet op argumenten in, waar de tegenbeweringen al in de start van dit topic stonden.

Pietverdriet kwam hier speciaal naartoe, omdat hij het UMTS topic als "verloren" zag, en graag dit topic ook nog even wilde verneuken.

Op Argumenten ingaan? ik moet constant die jongen leren hoe je engels leest!
But now we are awake!.
  zondag 26 december 2004 @ 19:02:43 #268
94904 ExtremeKnowledge
pi_24221461
In 1949, Dr. Bjorn Sigurdsson isolates the VISNA virus. Visna is man made and shares some “unique DNA” with HIV.
Terwijl men pas in 1953 ontdekt hoe de structuur van het DNA er uit ziet (Watson & Kirk)

Je ziet hier toch dat er 2 totaal verschillende tijdsgedeeltes zijn?

1: 1949: Dr Bjorn Isoleert het Visna virus

2: heden: Visna is mens-gemaakt, en deelt wat uniek DNA met HIV

Wat klopt daar niet aan?

Hij blijft maarliefst 6 posts doorgaan, met doordrammen dat er wat anders zou staan... dan wel dat Dr Bjorn 1 of andere god is, en voor de gehele mensheid spreekt.. namelijk

Dr Bjorn isoleert, DUS is VISNA mensgemaakt.

Dat staat er niet!
But now we are awake!.
  zondag 26 december 2004 @ 19:06:45 #269
94904 ExtremeKnowledge
pi_24221523
Even een leuk stukje:

Met dank aan Merovingian!

Volgens mij zitten ze daar de zoveelste variant van MK-ULTRA uit te voeren, aangezien ze niks anders doen als hun eigen recruten oppakken, tesamen met vele onschuldige mensen. Gestoorde militairen, die later politie agenten worden, creëer je er iig wel mee, zoals weer eens werd aangetoond van de week door een ex-Guantanamo marinier die z'n ouders haast dood sloeg.

Ow, voor jouw RM-RF, kwam Allen Dules net weer tegen. Maar dat kan ook haast niet anders als je hebt toegezien hoe al zo'n 1300 Nazi wetenschappers + families naar de vS werden gehaald (vrijwel alles "mind scientists" of rocket scientists):
quote:
But now we are awake!.
pi_24221598
quote:
Op zondag 26 december 2004 18:51 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Dat VISNA is MAN Made dat gaat er over dat men dat NU weet.
"VISNA is man made" betekent dat het door een mens is gemaakt. Het kan niets anders betekenen. Dat betekent de term "man made" nu eenmaal, niet dat het ontdekt is door een mens, niet dat het geraffineerd is door een mens maar dat het gemaakt is door een mens. Dus is de vraag nog steeds: Hoe hebben mensen een virus gemaakt terwijl de daarvoor benodigde theorie nog niet eens bestond?
quote:
Op zondag 26 december 2004 18:52 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Dat onveilige geneuk,komt omdat er geen goeie condooms zijn.

Men is sterk religieus daar, het belangrijkste is bijvoorbeeld dat men geen sex mag voor het huwelijk.

Niet zo asociaal reageren dus.
Nee, het komt omdat ze die condooms niet gebruiken. Ik bedoel, in Zuid-Afrika bijvoorbeeld, zijn zat drogisten en dergelijke.

Ik reageer helemaal niet asociaal. Het is gewoon onverstandig om AIDSremmers onder de kostprijs te verstrekken aan hordes mensen die willens en wetens nog steeds mensen blijven besmetten door seks te hebben na hun diagnose. Hoewel je op die manier wel je afzet markt vergroot.
  zondag 26 december 2004 @ 20:02:46 #271
95608 Speth
Rorschach
pi_24222345
quote:
Op zondag 26 december 2004 19:02 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
In 1949, Dr. Bjorn Sigurdsson isolates the VISNA virus. Visna is man made and shares some “unique DNA” with HIV.
Terwijl men pas in 1953 ontdekt hoe de structuur van het DNA er uit ziet (Watson & Kirk)

Je ziet hier toch dat er 2 totaal verschillende tijdsgedeeltes zijn?

1: 1949: Dr Bjorn Isoleert het Visna virus

2: heden: Visna is mens-gemaakt, en deelt wat uniek DNA met HIV

Wat klopt daar niet aan?

Hij blijft maarliefst 6 posts doorgaan, met doordrammen dat er wat anders zou staan... dan wel dat Dr Bjorn 1 of andere god is, en voor de gehele mensheid spreekt.. namelijk

Dr Bjorn isoleert, DUS is VISNA mensgemaakt.

Dat staat er niet!
Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat dit ik dit onbegrijpelijk gelul vind.

"Visna is man made"
In 1949 isoleert die kerel het. Dan moest het dus al in 1949 bestaan. Met andere woorden: het moet voor 1949 door mensen gemaakt zijn (wat onmogelijk is), anders kon het niet geisoleerd worden.

Wat snap je hier niet aan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Speth op 26-12-2004 21:29:52 (Een verschrikkelijke typfout, ik schaam mij...) ]
  zondag 26 december 2004 @ 20:14:29 #272
45206 Pietverdriet
pi_24222526
quote:
Op zondag 26 december 2004 20:02 schreef Speth het volgende:

[..]

Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat dit ik dit onbegrijpelijk gelul vind.

"Visna is man made"
In 1949 isolleert die kerel het. Dan moest het dus al in 1949 bestaan. Met andere woorden: het moet voor 1949 door mensen gemaakt zijn (wat onmogelijk is), anders kon het niet geisoleerd worden.

Wat snap je hier niet aan?
IDD
  zondag 26 december 2004 @ 20:55:53 #273
94904 ExtremeKnowledge
pi_24223088
Geisoleerd, betekent dat hij het in zijn laboratiorum aan het bestuderen was.

Visna bestond dus wel in die tijd ja!

Verder staat er een komma tussen het zinnetje, het 2e deel is dus een beschrijving.

Visna is man made, is wat men er over zegt in de Flowchart, niet wat die kerel zei toen hij het isoleerde.

Het is heel simpel Engels, maar ik snap dat je het verkeerd kan lezen.
But now we are awake!.
  zondag 26 december 2004 @ 21:01:41 #274
94904 ExtremeKnowledge
pi_24223166
quote:
Op zondag 26 december 2004 19:11 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

"VISNA is man made" betekent dat het door een mens is gemaakt. Het kan niets anders betekenen. Dat betekent de term "man made" nu eenmaal, niet dat het ontdekt is door een mens, niet dat het geraffineerd is door een mens maar dat het gemaakt is door een mens. Dus is de vraag nog steeds: Hoe hebben mensen een virus gemaakt terwijl de daarvoor benodigde theorie nog niet eens bestond?
[..]

Nee, het komt omdat ze die condooms niet gebruiken. Ik bedoel, in Zuid-Afrika bijvoorbeeld, zijn zat drogisten en dergelijke.

Ik reageer helemaal niet asociaal. Het is gewoon onverstandig om AIDSremmers onder de kostprijs te verstrekken aan hordes mensen die willens en wetens nog steeds mensen blijven besmetten door seks te hebben na hun diagnose. Hoewel je op die manier wel je afzet markt vergroot.
Zoals je weet, is project Paperclip een project geweest, in Engeland en de VS met ex- nazi geleerden. (1300 maarliefst in totaal (tnx Merovingian))

Zoals je misschien ook al weet, is in de jaren 40 een hele hoop gexperimenteerd door de Duitsers..
Met een hele hoop dingen!.

Bepaalde onderwerpen zullen nooit aan het daglicht komen.. maar de Duitsers waren aan het eind zelfs zo wanhopig dat men hun uitvlucht wilde zoeken in "zwarte magie" , of dat ooit gewerkt heeft mag Joost weten.

Iemand misschien wat info over Hitlers ''99 ?

[ Bericht 2% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 26-12-2004 21:11:24 ]
But now we are awake!.
  zondag 26 december 2004 @ 21:11:06 #275
45206 Pietverdriet
pi_24223312
quote:
Op zondag 26 december 2004 20:55 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Geisoleerd, betekent dat hij het in zijn laboratiorum aan het bestuderen was.

Visna bestond dus wel in die tijd ja!

Verder staat er een komma tussen het zinnetje, het 2e deel is dus een beschrijving.

Visna is man made, is wat men er over zegt in de Flowchart, niet wat die kerel zei toen hij het isoleerde.

Het is heel simpel Engels, maar ik snap dat je het verkeerd kan lezen.
Dus er bestond volgens jouw informatie al een door de mens gemaakt virus voordat die persoon hem isoleerde. Je kan hem namelijk niet isoleren voordat ie gemaakt is, niet?
  zondag 26 december 2004 @ 21:12:49 #276
94904 ExtremeKnowledge
pi_24223339
Ja, dat zeg ik. ik zeg dat in ieder geval de theorie er ligt sinds nazi Duitsland.

Of althans, "goeie" inzichten, ik denk niet dat men anders de ex- nazi geleerden nodig zal hebben gehad.
But now we are awake!.
  zondag 26 december 2004 @ 21:14:58 #277
45206 Pietverdriet
pi_24223369
Waarom draai je daar dan dagelang omheen?
Leg dan eens uit hoe men een virus kan maken zo een 50 jaar voor de kennis en de technologie er was?
  zondag 26 december 2004 @ 21:17:38 #278
94904 ExtremeKnowledge
pi_24223409
De kennis en de technologie is helemaal niet iets van Nu.

Uiteraard gaan de politieke groepen, zich niet in het dagelijks leven concentreren me het maken van virussen.

Heb je ooit eens gedacht aan de georganiseerde misdaad? Er zijn een hele hoop wetenschappers die veel meer betaald krijgen bij door lugubure bedrijven gefinancierde projecten.

Wat in de door deze mensen aangebrachte bewijzen staat is echter nog veel schokkender.

Stel je nou eens voor, dat er grote bedrijven zijn.. bedrijven die zoveel geld verdienen dat hun directeuren zoveel verdienen, dat ze meer geld binnen krijgen dan dat ze kunnen uitgeven.

Wat zouden ze dan nog zoeken? Macht..
Wat als al die bedrijven, nou eens zouden denken.. wij willen macht.
Wat als al deze bedrijven nou eens het briljante idee hebben bedacht, macht kunnen wij krijgen door samen te gaan werken.

Wat als er bepaalde mensen binnen de regeringen zijn, die ditzelfde idee hebben.
Mensen op hoge posities, binnen zowel grote bedrijven, als een regering van een land.

Stel je dan eens voor dat er bepaalde mensen waren binnen de Engelse, Amerikaans, en Franse politiek.. die ook lichtelijk die "Nazistische" ideeen hadden.
But now we are awake!.
  zondag 26 december 2004 @ 21:21:18 #279
45206 Pietverdriet
pi_24223464
Je hebt er dus geen antwoord op, je hebt alleen maar beschuldigingen, en vage verhalen.
  zondag 26 december 2004 @ 21:26:55 #280
95608 Speth
Rorschach
pi_24223557
quote:
Op zondag 26 december 2004 21:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Je hebt er dus geen antwoord op, je hebt alleen maar beschuldigingen, en vage verhalen.
Dat is hier meestal zo, vrees ik
  zondag 26 december 2004 @ 21:37:26 #281
94904 ExtremeKnowledge
pi_24223699
Ja het lijkt allemaal best vaag, dat komt omdat je er niet naar kijkt.

Je moet het in z'n context zien en dus gelijk gaan zoeken naar bronnen en verificaties.

Speth, waar is jouw beargumentering dan?
But now we are awake!.
  zondag 26 december 2004 @ 21:42:57 #282
95608 Speth
Rorschach
pi_24223772
Dat wij destijds niet wisten - en nog steeds niet weten - hoe we een dergelijk virus moeten maken. Jouw bronnen overtuigen mij niet van het tegendeel.

Bovendien zie ik geen aannemelijk motief.
pi_24230964
quote:
Op zondag 26 december 2004 21:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dus er bestond volgens jouw informatie al een door de mens gemaakt virus voordat die persoon hem isoleerde. Je kan hem namelijk niet isoleren voordat ie gemaakt is, niet?
Toch wel hoor! Op dezelfde manier als waarop je kanker kan oplopen door een niet bestaande UMTS zender.

Kijk natuurlijk lijkt het allemaal vaag, maar dat komt omdat je er niet naar kijkt.. Je moet alles wat voor de hand ligt niet geloven, maar alles wat moeilijk bewijsbaar is kritiekloos aannemen. Vooral als je dat goed uitkomt. Je kunt ook gewoon volhouden dat anderen bv. geen Engels kunnen lezen en van alles verkeerd begrijpen. Twijfel natuurlijk nooit aan je eigen vaardigheden.
Dan kom je een heel eind, vooral als je het zelf gelooft
pi_24231030
quote:
Op zondag 26 december 2004 21:37 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ja het lijkt allemaal best vaag, dat komt omdat je er niet naar kijkt.
Nee, dat komt omdat het vaag is. Jij komt met beschuldigingen en argumentaties daarvoor en dan blijkt dat (1) je eigen argumentaties elke vier à vijf posts veranderen (behalve die ene van "jullie moeten beter lezen"), (2) je jezelf tegenspreekt, (3) er geen enkel bewijs voor die uitspraken van jou zijn (sorry, een "flowchart" waar je voor moet betalen, aha...) en (4) dat er wel logische argumenten tegen jouw kolder zijn gegeven (die ge-wel-dig weerlegd zijn met een goed geplaatste "je moet beter lezen").

Ik denk, beste ExtremeKnowledge, dat je tegenstanders juist wat kritischer zijn ten opzichte van bronnen en dat het feit dat elke idioot zomaar zijn kolder op het internet kan zetten gevaarlijk is voor ontvankelijke gelovers zoals jij.
  maandag 27 december 2004 @ 18:41:25 #285
94904 ExtremeKnowledge
pi_24239517
oh oh oh, de 3 musketiers hoor.

Ik zie geen enkele bron

Daag kinderen!!

Karboenkeltje Obesus en Speth, de 3 bekende spammers.

http://www.boydgraves.com
But now we are awake!.
  maandag 27 december 2004 @ 18:43:59 #286
94904 ExtremeKnowledge
pi_24239560
quote:
Op maandag 27 december 2004 09:09 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]
Weetje wat erg is? dat er mensen gemarteld worden in Tibet, en dat je in Nederland er niks van hoor (oh het zal wel niet waar zijn)

Project Paperclip kent toch iedereen, elk mens wat een beetje zijn geschiedenis kent, kent project Paperclip..

Ik heb trouwens ook geen enkele tegenbewering gezien nog.. Geen ENKELE bron

Alleen spam van de bekende spammers, waarvan de naam van 1 zelfs al algemeen op fok wordt gebruikt als verwijzing naar een beargumentatieloze idioot.

Dus op dit moment is de topic nog gewoon waar.

Voor bewijzen, Google, alle onafhankelijke AIDS onderzoeken ter wereld.
But now we are awake!.
  maandag 27 december 2004 @ 18:49:25 #287
94904 ExtremeKnowledge
pi_24239651
quote:
Op maandag 27 december 2004 08:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Toch wel hoor! Op dezelfde manier als waarop je kanker kan oplopen door een niet bestaande UMTS zender.

Kijk natuurlijk lijkt het allemaal vaag, maar dat komt omdat je er niet naar kijkt.. Je moet alles wat voor de hand ligt niet geloven, maar alles wat moeilijk bewijsbaar is kritiekloos aannemen. Vooral als je dat goed uitkomt. Je kunt ook gewoon volhouden dat anderen bv. geen Engels kunnen lezen en van alles verkeerd begrijpen. Twijfel natuurlijk nooit aan je eigen vaardigheden.
Dan kom je een heel eind, vooral als je het zelf gelooft
A- wetenschappelijker kan je het niet krijgen.

Hoeveel bewijzen heb je nog nodig om de logica van de slechtheid van straling in te zien.

Echt weer iets voor meneer goudvis hoor, weer dat Fake kaartje gebruiken.

KPN heeft 16 miljard betaald voor de UMTS licenties.. denk je werkelijk dat Vodafone inzicht heeft in al hun masten?

Ik Herhaal, valse UMTS kaartjes kunnen we allemaal leveren... elke gek die zegt dat in Groningen meer UMTS masten staan dan in Amsterdam, kan ik niet serieus nemen.
But now we are awake!.
  maandag 27 december 2004 @ 18:52:49 #288
94904 ExtremeKnowledge
pi_24239735
En Topic 2 van Extremeknowledge dat zonder beargumentatie wordt gebashed.

Kunnen jullie 3 alsjeblieft wegblijven? Ga dan naar het Bier forum ofzo, of Fox Kids control.

Het gaat hier om serieuze zaken, en voor de duidelijkheid.. er lopen nog rechtzaken.
But now we are awake!.
pi_24239890
quote:
Op maandag 27 december 2004 18:41 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
oh oh oh, de 3 musketiers hoor.

Ik zie geen enkele bron

Daag kinderen!!

Karboenkeltje Obesus en Speth, de 3 bekende spammers.

http://www.boydgraves.com
Jij opent 4 posts achter elkaar en noemt mij een spammer
  maandag 27 december 2004 @ 19:04:59 #290
94904 ExtremeKnowledge
pi_24239974
Geen bron dude.

Dat is spam.

Edit: Oh en over het woord "skeptisch" .. bedenk goed wie hier nou eigenlijk goedgelovig is, en wie skeptisch is tegenover de doctrines van de samenleving!

Foto, geverifieerd op 1971!

[ Bericht 40% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 27-12-2004 19:11:44 ]
But now we are awake!.
  maandag 27 december 2004 @ 19:13:02 #291
94904 ExtremeKnowledge
pi_24240146
Zoals je kan zien, laat de foto rechtsonder Gallo's onderzoek zien, waarmee hij bewijst dat Visna vrijwel gelijk is aan AIDS

Visna is bewezen dat het door mensen gemaakt is.

Centre for HIV information:

http://hivinsite.ucsf.edu/InSite?page=pr-02-10&doc=2098.3cce

Is Aids a man made genocide?

http://www.universalway.org/aidsmanmade.html

Aids, The double faced syndrome!:

http://seasilver.threadnet.com/Preventorium/aids-1.htm
But now we are awake!.
  maandag 27 december 2004 @ 19:35:42 #292
45206 Pietverdriet
pi_24240531
quote:
Op maandag 27 december 2004 19:04 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Geen bron dude.

Dat is spam.

Edit: Oh en over het woord "skeptisch" .. bedenk goed wie hier nou eigenlijk goedgelovig is, en wie skeptisch is tegenover de doctrines van de samenleving!

Foto, geverifieerd op 1971!

[afbeelding]
quote:
Op maandag 27 december 2004 19:13 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Zoals je kan zien, laat de foto rechtsonder Gallo's onderzoek zien, waarmee hij bewijst dat Visna vrijwel gelijk is aan AIDS

Visna is bewezen dat het door mensen gemaakt is.

Centre for HIV information:

http://hivinsite.ucsf.edu/InSite?page=pr-02-10&doc=2098.3cce

Is Aids a man made genocide?

http://www.universalway.org/aidsmanmade.html

Aids, The double faced syndrome!:

http://seasilver.threadnet.com/Preventorium/aids-1.htm
Ik zie hier geen enkel bewijs dat aantoond dat je virus uit 1948 door mensen gemaakt is, knul..
  maandag 27 december 2004 @ 20:07:17 #293
94904 ExtremeKnowledge
pi_24241110
VISNA = 1948

AIDS NIET

Aids is het antwoord op de cure for Visna
But now we are awake!.
  maandag 27 december 2004 @ 20:12:56 #294
94904 ExtremeKnowledge
pi_24241238
But now we are awake!.
  maandag 27 december 2004 @ 20:12:59 #295
45206 Pietverdriet
pi_24241239
Zoals ik al zei, ik zie geen enkel bewijs voor je stelling dat visna door mensen is gemaakt, EK
  maandag 27 december 2004 @ 20:16:26 #296
94904 ExtremeKnowledge
pi_24241301
Oooh, dat is al decennia bewezen.. typ maar in op google.. Visna man made. en ga naar de eerste de beste Defensie site.

De amerikaanse regering heeft Dat zelfs toegegeven
But now we are awake!.
  maandag 27 december 2004 @ 20:17:49 #297
94904 ExtremeKnowledge
pi_24241330
hier speciaal voor jou:

According to the United Nations World Health Organization AIDS is the deadliest epidemic in the history. 37 million cases, 27 million in sub-Saharan Africa and most of the other 10 million in the African American Community.

When postulating how the myth of AIDS having an African origin got started it was suggested by Graves that the 300 million smallpox vaccine inoculations issued between March 1977 and June of 1978 could have been the proponents to carry the virus.

"They {smallpox vaccines}were all supplied by the U.S. and it is believed that those vaccines were complimented with the US Special Virus," said Dr. Graves. "As smallpox ended, AIDS began. Also, AIDS has a VISNA reproductive engine and VISNA is from Icelandic Sheep. One of the questions that Congress is going to have to grapple with What is the true origin of VISNA. There’s no way for and Icelandic Sheep and an African Monkey to get together unless they have a pilot’s license."

"It’s interesting that the first cases of AIDS were discovered in 1981 and now it appears that the research reveals that it’s existence goes back over 20 years. But since we have the Tuskegee Experiment, it may not be a coincidence" said Trafficant office. PLEASE SEE COMPLETE FLOWCHART ON PAGES 2 & 3

They have allowed pieces to come out, in 1972 all concentration went to the Tuskegee Experiment, as if it was an isolated incident. No we know they were testing AIDS on Icelandic sheep in 1932 and 1933 - they are not disjointed experiments. They have been studying African sexual issues for the entire 20th century.
But now we are awake!.
pi_24241347
quote:
Op maandag 27 december 2004 20:16 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Oooh, dat is al decennia bewezen.. typ maar in op google.. Visna man made. en ga naar de eerste de beste Defensie site.

De amerikaanse regering heeft Dat zelfs toegegeven
Als ik dat doe zie ik naast dit forum alleen maar alternatieve sites. Die geloof ik niet. Ik wil een wetenschapper horen.
  maandag 27 december 2004 @ 20:19:05 #299
94904 ExtremeKnowledge
pi_24241354
Shortly thereafter, the United States was ready to associate the Nazi sheep disease, VISNA with human disease. That disease is HIV, according to the United States from their official proceedings. See, PROC NAS Vol. 83, pp. 4007 – 4011, June 1986. The science paper concludes ‘HIV/AIDS evolved from Nazi sheep VISNA disease’. To further show the co-mingling of HIV/AIDS and VISNA, Dr. Robert Gallo displays electron microscopes of the ‘identical’ nature of the HIV/AIDS and VISNA at Science, Vol. 223, pp. 173 – 177, January 1985.

The United States narrates in 1971 in one of the 15 progress reports of the development of HIV/AIDS, that Nazi sheep VISNA Disease, had not YET been associated with human disease. See page 39, progress report #8 (1971), U.S. SVCP (1948 – 1978).

I am today proposing an open scientific debate on the mostly secret, U.S. Special Virus-Cancer Program (SVCP) as the ‘cause’ of HIV/AIDS. I believe the people of the world want to know the truth. I believe the 1971 flowchart www.boydgraves.com/flowchart/ of this secret virus development program provides “absolute evidence” of the mindset behind the ethnic disparity of AIDS.
But now we are awake!.
  maandag 27 december 2004 @ 20:20:13 #300
94904 ExtremeKnowledge
pi_24241379
Ok voor Speth

Dr Theodore Strecker:

The stark reality is that “the AIDS virus must be a man-made, bio-engineered virus”.17

Hence, it’s no great surprise that the WHO, in true Euro-supremacist modus operandi, “started to inject AIDS-laced smallpox vaccine (Vaccina) into over 100 million Africans (as part of its global non-European population reduction program) in 1977”.18

Dr. Theodore A. Strecker further writes, "If the African green monkey could transmit AIDS to humans, the present known amount of infection in Africa makes it statistically impossible for a single episode, such as a monkey biting someone, to have brought this epidemic to this point. The doubling time of the number of people infected, about every 14 months, when correlated with the first known case, and the present known number of cases, prove beyond a doubt that a large number of people had to have been infected at the same time. Starting in 1972 with the first case from our mythical monkey and doubling the number infected from that single source every 14 months you get only a few thousand cases. From 1972 to 1987 is 15 years or 180 months. If it takes 14 months to double the number of cases, then there would have been 13 doublings, 1 then 2, then 4, then 8, etc. In 15 years, from a single source of infection there would be about 8,000 cases in Africa, not 75 million AIDS infected people. We are approaching World War II mortality statistics here without a shot being fired”.19

The fact of the matter is that under the current European global policy of annihilating people of color, “AIDS is expected to kill more people and orphan more children than all the wars of the 20th century combined”.20
But now we are awake!.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')