abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23896737
even een vraag aan jullie allemaal:

het project dance 4 life....

bedenk hierbij dat, als de beschuldiging in dit topic waar is, het volkomen kul is om aan dit project bij te dragen.

Immers, wij proberen aids-remmers aan de man te brengen, terwijl de man aan de andere kant gevoed wordt met het aids virus, het moedwillig besmetten van gezonden (-het dragen van water naar de zee- principe)

wat denk jij? is dance4life dan nog zo effectief? heb jij eraan bijgedragen?
pi_23996118
hmmm niemand een reactie hierop? zelfs geen tegen reactie op mijn stelling?
pi_24022502
Extreme Knowledge, de TS, is in een ander topic door de mand gevallen als trol Dat maakt ieder topic van hem ongeloofwaardig.
  donderdag 16 december 2004 @ 22:14:55 #129
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_24023074
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Extreme Knowledge, de TS, is in een ander topic door de mand gevallen als trol Dat maakt ieder topic van hem ongeloofwaardig.
Dank u voor deze bijdrage. Dit zegt meer over jou dan over EK. Geweldig hoe mensen nergens voor openstaan en gelijk de messenger moeten afschieten om zich maar niet druk te hoeven maken om andere "waarheden" dan hun eigen.

Ontopic...

Er is veel te weinig echt onderzoek gedaan naar aids en het is nu meer een gehypte ziekte waar een hele industrie omheen is opgezet. Er is ondertussen veel geld aan te verdienen en dan is het belangrijker om je giftige medicijn voor veel geld te verkopen dan mensenlevens te redden. In al die jaren dat er onderzoek is gedaan is er nog steeds niet helemaal duidelijk wat aids nou precies veroorzaakt en is er ook nog steeds geen medicijn voor gevonden ondanks de extreme hoeveelheid geld dat hiervoor beschikbaar is gesteld. De manier waarop de hele aids kwestie is behandeld en nog steeds wordt behandeld lijkt meer op het vergroten van de industrie en het probleem. Dit geeft mij genoeg redenen om te twijfelen aan de waarheid over de oorsprong en onderzoeken naar aids en de oprechtheid van dit soort acties als danceforlife. Net zoals veel ontwikkelingshulp is het symptoonbestrijding zonder dat er ook maar enige moeite wordt gedaan om de oorzaken aan te pakken. Ik weiger dan ook aan dit soort liefdadigheden mee te doen, alhoewel de bedoelingen van veel van de instellingen en deelnemers wel lovenswaardig zijn.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_24024040
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:14 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Dank u voor deze bijdrage. Dit zegt meer over jou dan over EK. Geweldig hoe mensen nergens voor openstaan en gelijk de messenger moeten afschieten om zich maar niet druk te hoeven maken om andere "waarheden" dan hun eigen.
Als iemand totale onzin vertelt, (zendmasten zouden mensen ziek maken terwijl later blijkt dat er op die plaats helemaal geen zendmasten staan) spot met ernstige ziektes (famileleden zouden op sterven liggen vanwege kanker), andere users bedreigt ("Ik kom je halen als.. ")
Dan vind ik dat deze 'messenger' afgeschoten mag worden..

Normaal gesproken ben ik het met je eens dat je niet op de man moet spelen, maar kenmerk van een trol is dat je hem niet serieus kunt nemen en dat er geen gesprek mee mogelijk is.
Als jij mensen in bescherming neemt die erop uit zijn om te zieken, dan zegt dat wat over jou...
  donderdag 16 december 2004 @ 23:10:31 #131
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_24024672
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Als iemand totale onzin vertelt, (zendmasten zouden mensen ziek maken terwijl later blijkt dat er op die plaats helemaal geen zendmasten staan) spot met ernstige ziektes (famileleden zouden op sterven liggen vanwege kanker), andere users bedreigt ("Ik kom je halen als.. ")

Normaal gesproken ben ik het met je eens dat je niet op de man moet spelen, maar kenmerk van een trol is dat je hem niet serieus kunt nemen en dat er geen gesprek mee mogelijk is.
Als jij mensen in bescherming neemt die erop uit zijn om te zieken, dan zegt dat wat over jou...
Nu je deze onderbouwing geeft ben ik het inderdaad met jou eens en neem ik mijn beschuldigingen terug. Ik reageerde voornamelijk omdat jij in jouw opmerking stelde dat elk topic van Extreme Knowledge ongeloofwaardig zou zijn. Dit vatte ik zo op dat dit suggereerde dat elk topic dat hij opende samen met alles wat verder in dat topic over het onderwerp besproken werd ongeloofwaardig was en dat het onderwerp daarom ook maar genegeerd moest worden. Met jouw uitleg erbij is dit echter niet het geval en blijkt dat dus een verkeerde interpretatie van mij.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  donderdag 16 december 2004 @ 23:46:39 #132
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_24025639
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Iedereen kan een eigen conclusie trekken, vanuit zijn eigen beperkte zienswijze.

Het zit hier vol met Trolls, minstens 2 tegenstanders hebben in dat topic toegegeven bij telefoonmaatschappijen te werken.

[ Bericht 0% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 17-12-2004 01:31:05 ]
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
  donderdag 16 december 2004 @ 23:49:23 #133
94904 ExtremeKnowledge
pi_24025708
quote:

[..]

Het topic over aids gaat over een goed onderbouwt verhaal.. het zegt niks over mijn mening
Deze UMTS masten maken in een straal van 400m behoorlijk veel mensen ziek..
Kijk dan om je heen, hoeveel mensen hierom klagen.

De straling wordt hier "gebeamed" met minstens 2 miljoen keer de sterkte die nodig is om deze informatie te verzenden van mobiel naar mobiel.

Waar is dat voor nodig?

Je mag zeggen wat je wil hoor, en je mag me beledigen wat je wil, ik voel me totaal niet aangesproken.

Ik spreek namelijk niet uit persoonlijke mening maar uit interpretatie naar een feitelijke onderbouwing, zowel uit ervaring uit nabije levensomgeving, als uit wereldwijd geklaag hierover.

Begrijp me niet verkeerd hoor, de UMTS masten ben ik een groot voorstander van!, maar zorg er dan ook voor dat er op de juiste sterkte wordt uitgezonden, en niet in een range die tot zelfs 2 miljoen keer boven de sterkte kan liggen die nodig is om het geheel sturende te houden.

[ Bericht 14% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 17-12-2004 01:08:51 ]
But now we are awake!.
  donderdag 16 december 2004 @ 23:51:41 #134
94904 ExtremeKnowledge
pi_24025764
quote:

[..]

Denk je dat ik uit mijn "nek" lul als ik praat over familieleden die dergelijke ziektes hebben.

Er staat hier een gigantische mast

Een gigantische Televisie mast, met UMTS onderdelen op "lage" hoogte.
Het zal naar schatting niet hoger zijn dan 10 meter
En als hier iemand beweert dat het niet zo is, dan mag tie komen kijken.

In het dorp hier is het de belangrijkste oorzaak voor een behoorlijke ziekte-stijging onder bekenden.. binnen deze 400m straal.

Het is gewoon na te gaan! Als je hier langs de deur gaat, en in deze wijk vraagt hoe het met hun gezondheid gesteld is.

Maargoed, het is niet mijn doel om ondersteuning te halen hier, ik ben niet van 1 of andere instantie.. Ik zet het hier neer zodat het opgemerkt wordt

Gelukkig is dat gelukt.

[ Bericht 16% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 17-12-2004 01:31:46 ]
But now we are awake!.
pi_24026338
EK!! Negeren die handel!!

Als mensen zo idioot zijn om op te gaan lopen beledigen omdat ze het ergens niet mee eens zijn... heel kortzichtig..
Respecteer gewoon dat iemand de tijd erinsteekt informatie te verstrekken...
Wat is de ware definitie van niets?
pi_24030789
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:46 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Iedereen kan een eigen conclusie trekken, vanuit zijn eigen beperkte zienswijze.

Het zit hier vol met Trolls, minstens 2 tegenstanders hebben in dat topic toegegeven bij telefoonmaatschappijen te werken.
En jij bent er één van.
Beschouw het dan als een persoonlijke mening. Misschien had ik dit in FB moeten posten, ik zal er dan ook verder niet op ingaan
Claimen dat je moeder dodelijk ziek is geworden door zendmasten die daar helemaal niet zijn, is grove smaad voor alle mensen die met kanker te maken hebben gehad.
Reken maar dat ik mijn eigen conclusie kan trekken. Jij hebt wat mij betreft voorgoed afgedaan.
  vrijdag 17 december 2004 @ 18:20:17 #137
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_24041481
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 10:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Claimen dat je moeder dodelijk ziek is geworden door zendmasten die daar helemaal niet zijn, is grove smaad voor alle mensen die met kanker te maken hebben gehad.
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
  vrijdag 17 december 2004 @ 18:29:39 #138
94904 ExtremeKnowledge
pi_24041641
Enneacanthus, jij hebt het recht ook niet meer om te antwoorden op mij.

Je hebt bij mij voorgoed afgedaan, door te spotten met een dodelijk ziek iemand.

Post je weer zoiets, heb je een aanklacht te pakken.

oh, en wat betreft de Stop UMTS topic, verplaats jezelf er naartoe, en kijk de geverifieerde onderzoeken.

Ook GSM of Wireless Lemsters kan de reden zijn, met 99% is vast gesteld dat GSM voor een 3 maal zo hoge kankerstijging zorgt onder omwonenden.

UMTS beamt met een nog veel sterkere beam.

[ Bericht 17% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 17-12-2004 18:37:00 ]
But now we are awake!.
pi_24052163
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 18:29 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

Post je weer zoiets, heb je een aanklacht te pakken.
Doe dan..
  zaterdag 18 december 2004 @ 02:25:12 #140
94904 ExtremeKnowledge
pi_24052338

Grote jongen hoor, snel alle info uit zn profiel gewist;) je provider heeft de betreffende info ook hoor.

Maar ik vergeef het je, omdat je zo'n mooie goudvis bent

Ik weet niet of je zelf familie hebt, maar je laat niet spotten met hun ziekte.

Zeker niet door iemand die de naam draagt van een goudvis.
But now we are awake!.
pi_24058927
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:46 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

zo iemand als PietVerdriet bijv.

is dat nu de schuilnaam die we kunnen gebruiken voor posters die geen enkele onderbouwing geven
pi_24061046
quote:
cool !!

het is nu wachten op de 1e discovery channel uitzending

Het valt me wel op dat dit nieuws zeer oud is

2001-09-06

[ Bericht 15% gewijzigd door Oo-blackgirl-oO op 18-12-2004 17:35:46 ]
  zaterdag 18 december 2004 @ 19:16:16 #144
94904 ExtremeKnowledge
pi_24063518
Heey dies leuk!!! maar ik had het wel al eerder gelezen, geloofik.

Die jongen zou intelligenter dan Einstein zijn, en de algoritmes berekenen.

Hulde aan hem, als het waar is !!! wat een meester.
But now we are awake!.
pi_24071756
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 02:25 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

Grote jongen hoor, snel alle info uit zn profiel gewist;) je provider heeft de betreffende info ook hoor.

Maar ik vergeef het je, omdat je zo'n mooie goudvis bent

Ik weet niet of je zelf familie hebt, maar je laat niet spotten met hun ziekte.

Zeker niet door iemand die de naam draagt van een goudvis.
Diamantbaars.. Mijn profiel is nooit gewijzigd en ik wacht op je dagvaarding.
  zondag 19 december 2004 @ 01:42:59 #146
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_24073390
Hey E_O ik had tog wel iets beters verwacht
pi_24074383
Ja, ik zou 'm negeren.. Ik weet het
  zondag 19 december 2004 @ 10:05:39 #148
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_24076376
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:51 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Denk je dat ik uit mijn "nek" lul als ik praat over familieleden die dergelijke ziektes hebben.

Er staat hier een gigantische mast

Een gigantische Televisie mast, met UMTS onderdelen op "lage" hoogte.
Het zal naar schatting niet hoger zijn dan 10 meter
En als hier iemand beweert dat het niet zo is, dan mag tie komen kijken.

In het dorp hier is het de belangrijkste oorzaak voor een behoorlijke ziekte-stijging onder bekenden.. binnen deze 400m straal.

Het is gewoon na te gaan! Als je hier langs de deur gaat, en in deze wijk vraagt hoe het met hun gezondheid gesteld is.

Maargoed, het is niet mijn doel om ondersteuning te halen hier, ik ben niet van 1 of andere instantie.. Ik zet het hier neer zodat het opgemerkt wordt
Maar ondertussen is er aangetoont dat er geen enkele UMTS mast bij jouw in het dorp staat, dat beweer je alleen maar, gewoon hupsakee.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 19 december 2004 @ 18:29:27 #149
94904 ExtremeKnowledge
pi_24086241
Er is ook aangetoont dat er geen enkele mast in Friesland staat, en maar 9 in Amsterdam

Er is dus aangetoont dat je kaartje niet klopt.

Just Face it, als je met een betere komt, die sterk ondersteunt wordt.. praten we daarover verder.
But now we are awake!.
  zondag 19 december 2004 @ 18:30:59 #150
94904 ExtremeKnowledge
pi_24086271
Kan iemand die Pietverdriet,en die halve goudvis even kicken?

Dan kunnen we weer Ontopic, het raakt nu een beetje zijn grenzen.
But now we are awake!.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')