abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 december 2004 @ 19:36:47 #101
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_23804812
quote:
Op maandag 6 december 2004 12:41 schreef Mad_Scientist het volgende:
En wat zegt die flowchart dan?

Ik heb de chart bekeken en alles wat ik zie is een overzicht van een programma om virussen op te sporen (en later te behandelen) die kanker kunnen veroorzaken.

Volgens mij is een probleem hier dat de meesten de termen in die chart niet begrijpen en er daarom geen zinnig woord over kunnen zeggen.
Klopt, en wat voor je voor je ziet is de evolutie van microplasma in vee en granen, tot aan aids.
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
pi_23807875
quote:
Op maandag 6 december 2004 19:36 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Klopt, en wat voor je voor je ziet is de evolutie van microplasma in vee en granen, tot aan aids.
Dat kan ik er echt niet in zien en ik ben toch een gepromoveerd medisch bioloog. Denk overigens dat je mycoplasma bedoelt en geen microplasma.

Wat je voor je ziet is een schema waarin de opsporing van virussen die kanker veroorzaken wordt beschreven. Ze hebben het nogal groots opgezet en een soort Apollo programma aanpak gekozen. Het programma is overigens niet zo succesvol geweest. Er zijn wel een aantal studies gepubliceerd in de jaren 70 die door dit programma waren gefinancierd.
pi_23807887
quote:
Op maandag 6 december 2004 19:36 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Dat kan ik er echt niet in zien en ik ben toch een gepromoveerd medisch bioloog, dus ik heb wel enige achtergrond kennis. Denk overigens dat je mycoplasma bedoelt en geen microplasma.

Wat je voor je ziet is een schema waarin de opsporing van virussen die kanker veroorzaken wordt beschreven. Ze hebben het nogal groots opgezet en een soort Apollo programma aanpak gekozen. Het programma is overigens niet zo succesvol geweest. Er zijn wel een aantal studies gepubliceerd in de jaren 70 die door dit programma waren gefinancierd.
  dinsdag 7 december 2004 @ 00:32:12 #104
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_23811697
Nou, probleem bijna opgelost, nu Mad_Scientist nog even The Strecker Memorandum laten zien en dan zijn we d'r vermoedelijk uit

http://www.xs4all.nl/~hydrogen/AIDS - The Strecker Memorandum.rm (20 MB)

Ik ben benieuwd!
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_23815564
uhm..wacht eens even.. het ging toch om aids hier? .. en die flowchart zou toch aantonen dat het gecreeert is? .. maar nu gaat het plots over kanker?
pi_23816665
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 09:10 schreef nikao het volgende:
uhm..wacht eens even.. het ging toch om aids hier? .. en die flowchart zou toch aantonen dat het gecreeert is? .. maar nu gaat het plots over kanker?
Dat komt omdat in die flowchart niets over aids of hiv staat, maar wel over kanker. Denk dat die chart niet begrepen wordt omdat mensen onbekend zij met de terminologie zoals ik al eerder zei.
pi_23816850
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 00:32 schreef Hallulama het volgende:
Nou, probleem bijna opgelost, nu Mad_Scientist nog even The Strecker Memorandum laten zien en dan zijn we d'r vermoedelijk uit

http://www.xs4all.nl/~hydrogen/AIDS - The Strecker Memorandum.rm (20 MB)

Ik ben benieuwd!
Ja ik heb het gezien. Ik heb een jaar of vijf geleden mijn afstuurscriptie over HIV geschreven en toen heb ik me er wel in verdiept. Inmiddels zit ik op een ander vakgebied dus het is niet echt mijn onderwerp, maar ik denk niet dat het waar is wat hij zegt. Dat wil niet zeggen dat duidelijk is hoe HIV van dieren naar mensen is gekomen. Wat mij betreft is dat lastig aan te tonen en daardoor allemaal nogal theoretisch. Maar HIV muteert snel en het is helemaal niet onwaarschijnlijk dat het daardoor op een gegeven moment ook besmettelijk is geworden voor mensen.

Zo'n verhaal als Strecker neerzet zou ik over een andere ziekte ook neer kunnen zetten en waarschijnlijk zouden een aantal mensen me best geloven. Zijn argumenten zijn nogal wankel maar op een leek kan het overtuigend overkomen.

Het is niet mijn bedoeling om hier de zoveelste discussie te voeren over HIV. Maar toen ik die flowchart zag die zou bewijzen dat HIV door de amerikaanse regering in de wereld is gebracht tegen de overbevolking gingen mijn haren overeind staan. Gewoon omdat die flowchart helemaal niets laat zien wat in die richting wijst.
  dinsdag 7 december 2004 @ 15:23:35 #108
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_23821195
Geneer je niet en geef ons jouw visie over AIDS, Mad_Scientist, wat ben jij zoal tegengekomen? Klopt het gemiddelde denkbeeld betreffende AIDS?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_23822420
Hier een link naar een topic dat ik begin dit jaar had gepost. Nu ik het terug lees vind ik persoonlijk dat ik iets minder "biased" had mogen zijn, maar goed...ik was toen nog vrij nieuw in conspiracy-land.

HIV veroorzaakt mogelijk geen "immume deficiency"

Of het waar is of niet weet ik niet en kan wel een paar redenen bedenken waarom deze mensen evt deze info kunnen verspreiden zonder aangeklaagd te worden.

Mad Scientist is viroloog? Kan jij misschien iets duidelijk zeggen over die "anti-lichamen theorie" die is beschreven in de link? (forum is atm te traag om topic door te lezen wat evt al gezegd is)
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
pi_23823291
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 21:38 schreef Merovingian. het volgende:
Hier een link naar een topic dat ik begin dit jaar had gepost. Nu ik het terug lees vind ik persoonlijk dat ik iets minder "biased" had mogen zijn, maar goed...ik was toen nog vrij nieuw in conspiracy-land.

Of het waar is of niet weet ik niet en kan wel een paar redenen bedenken waarom deze mensen evt deze info kunnen verspreiden zonder aangeklaagd te worden.

Mad Scientist is viroloog? Kan jij misschien iets duidelijk zeggen over die "anti-lichamen theorie" die is beschreven in de link? (forum is atm te traag om topic door te lezen wat evt al gezegd is)
Ben geen viroloog, wel bioloog. Het lichaam maakt inderdaad antilichamen tegen HIV, maar dit wil niet zeggen dat de infectie onder controle is. Je kunt ook antilichamen vinden in lichamen van overledenen tegen de ziekte waaraan ze zijn overleden. HIV muteert snel en daardoor is het lastiger onder controle te krijgen. Maar ook blijft het virus in cellen aanwezig doordat de cellen niet direct kapot gaan zoals bij veel andere virussen. Er blijft dus altijd een pool van geinfecteerde cellen die de besmetting op gang houden. Daarbij komt nog dat HIV juist cellen die deel uitmaken van het immuunsystmeem infecteren en daardoor verzwakt dat systeem dus ook. Uiteindelijk gaat een AIDS patient daardoor meestal dood aan een zogenaamde oppurtinistiche infectie: door de verzwakking van het immuunsysteem ziet een bacterie of schimmel zijn kans schoon als het ware. Een voorbeeld is longontsteking.

Overigens wordt niet alleen gekeken naar de hoeveelheid antilichamen in bloed van patient maar ook naar de hoeveelheid viraal RNA (dit RNA codeert voor de genen van het virus) en het aantal T-cellen (immuun cellen die door HIV geinfecteerd kunnen worden).

Ik ben wel overtuigd dat HIV AIDS veroorzaakt, daar is veel bewijs voor. Ik denk dat het virus op een gegeven moment van dier op mens is overgegaan, hoe en wanneer precies is niet duidelijk. Maar ik denk niet meteen aan een project van de amerikaanse regering. Hier een verklaring uit het tijdschrift Nature waarin zo'n 5000 goede geinformeerde personen verklaren dat HIV AIDS veroorzaakt.:

http://www.nature.com/cgi(...)ull/406015a0_fs.html
  woensdag 8 december 2004 @ 01:21:19 #111
94904 ExtremeKnowledge
pi_23825503
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 10:43 schreef Mad_Scientist het volgende:

[..]

Dat komt omdat in die flowchart niets over aids of hiv staat, maar wel over kanker. Denk dat die chart niet begrepen wordt omdat mensen onbekend zij met de terminologie zoals ik al eerder zei.
Helaas, mad scientist.. sta je met die bewering tegenover elke AIDS onderzoeker die er is geweest..

Wel eens gehoord wat meestal het allerlaatste symptoom is, va AIDS?

Terminale kanker, omdat dat zich kan voortplanten door verzwakte anti-kracht, en verzwakte cel structuur..

Verder laat de ziekte, etnische achtergronden zien...wederom erg vreemd..

Kan jij me misschien, als viroloog duidelijk maken, waarom er mensen bestaan, met een natuurlijk afweersysteem in hun lichaam tegen aids?? En waarom mensen zoals jij nog niet bezig zijn met die aspecten uit te buiten?
But now we are awake!.
  woensdag 8 december 2004 @ 01:26:13 #112
94904 ExtremeKnowledge
pi_23825542
Genetic AIDS immunity raises questions about race
Genetic AIDS immunity traced to smallpox

by Randy Dotinga, Planet Out

Feb. 13, 2004

A tiny number of Americans are virtually immune from AIDS -- they don't get infected no matter how often they're exposed to the virus. According to new research, they may have another infamous epidemic to thank for their protection: smallpox.

In a report issued this week, scientists debunk a theory that links AIDS immunity to the bubonic plague outbreaks of the Middle Ages, citing smallpox as the most likely benefactor.

While it doesn't appear likely that the findings will help scientists develop new treatments for AIDS, they do bring researchers closer to understanding how events of 700 years ago affect the spread of a disease that only recently appeared on the scene.

The research, which has received much media attention, might have another effect: It could cause more people to wonder if they're one of the lucky few who are immune to AIDS. "We have had people approach us and ask us for testing," said report co-author Dr. Donald Mosier, professor of immunology at The Scripps Research Institute in La Jolla, Calif. "They may have had an altruistic motive to help research, but there may be a less altruistic motive."

An estimated 1 percent of people who are descended from Northern Europeans bear a genetic mutation that makes them virtually immune to AIDS. Their immune cells lack a "receptor" -- a kind of lock -- that allows the virus to break into them.

In very rare cases, these people can still get AIDS. "It is highly protective, but not absolutely protective," Mosier said.

Other than providing protection against AIDS (and, perhaps, smallpox), the mutation doesn't appear to do much of anything else -- good or bad -- to the body's immune system, Mosier said.

Another 10-15 percent of descendents of Northern Europeans have just one mutated gene, not the two required for virtual immunity. The single gene gives them a lower level of protection against AIDS infection, but still more than other people.

The mutations also appear in descendants of Central Asians and Southern Europeans, but they're unheard-of in Africans, East Asians, American Indians and Middle Easterners.

Researchers have found evidence that the mutation appeared about seven centuries ago during the Middle Ages. They think it provided protection against a specific disease, allowing a small number of people to bear more children, since those with the extra protection lived longer than others who lacked the mutation and were therefore more likely to get sick and die.

The mutation was passed down through generations. Apparently, it just happened to provide protection against AIDS when the disease developed during the last century.

Initially, researchers pointed their fingers at bubonic plague, which caused the "Black Death" epidemic in Europe in the 14th century. Mosier and colleagues tested the theory by breeding mice with the genetic mutation and infecting them with the plague. The mutation provided no protection, according to a report in the Feb. 12 issue of the journal Nature.

The next step is for researchers to see if the mutation provides protection against monkeypox, a relative of smallpox, Mosier said. If it does, one of the mysteries of AIDS immunity may be solved.

Published by
Planet Out
But now we are awake!.
  woensdag 8 december 2004 @ 01:28:29 #113
94904 ExtremeKnowledge
pi_23825561
--------------------------------------------------------------------------------
"We don't castrate people anymore, but by not providing them access to health care, we still mistreat the weak and the poor."
--------------------------------------------------------------------------------

Genetic bioweapons

by Jim Wilson,
Popular Mechanics

Feb., 2001

A former official in the Clinton administration says the South African military attempted to develop biological weapons that targeted victims based on their genetic makeup.

Jonathan Moreno, a biomedical ethicist at the University of Virginia (UV) in Charlottesville, revealed the project in a presentation at the annual meeting of the American Association for the Advancement of Science (AAAS), which met the week of Feb. 19, 2001 in San Francisco. AAAS is the umbrella organization for the nation’s leading scientific organizations.

"Under the old apartheid government, the South African Defense Force conducted research for the possible development of biological agents that could be used against the black population," Moreno tells POPULAR MECHANICS. "They were particularly interested in seeking ways to sterilize women of color."

Rumors of the existence of weapons that could distinguish among individuals based on their DNA have circulated since the late 1970s, and had been repeatedly denied by the South African government. Moreno’s remarks have reopened the issue because of his reputation for uncovering secret government experiments. Prior to becoming director of the UV Center for Biomedical Ethics, he served on the senior staff for two Clinton administration advisory commissions that investigated the use of unwitting human subjects in radiation experiments financed by the U.S. government.

"It was during my commission work on human radiation experiments that I became aware of the potential threat from ethically targeted biological weapons," he says. Unlike conventional biological weapons that kill by disabling the nervous system, Moreno believes that the genetic weapons would work subtly, and for this reason could strike undetected. "Genetically, target agents could affect the birthrates of a population, infant mortality rates, disease proclivity or even crop production," he explains. "It might take decades to realize an attack has even occurred. By that point, a population of people might be seriously diminished."

Moreno says that although the United States has signed a treaty prohibiting biological weapons research, it extended only to offensive weapons. He says that experiments that advance genetic weapons could be easily disguised as attempts to create defensive measures against bioweapons, or as basic medical research.

Moreno suggests the imposition of criminal sentences as the best way to prevent scientists from working on gene-targeting weapons.

Published by
Popular Mechanics
But now we are awake!.
  woensdag 8 december 2004 @ 01:35:30 #114
94904 ExtremeKnowledge
pi_23825616
Eugenics' origins

by Dan Vergano, USA Today

Sept. 14, 2003

Hard as it may be to believe, Adolf Hitler wrote fan mail, finding time in the early 1930s to express his admiration of the American leaders of a vaguely scientific movement called eugenics.

In his new book, War Against the Weak, investigative reporter Edwin Black makes the case that 20th century American proponents of eugenics -- the belief that controlled breeding can improve humanity -- had substantive ties to the architects of Hitler's racial extermination machine.

Black documents many links, such as the Hitler letters, between the American eugenicists and Nazi Germany prior to World War II, including how one prominent eugenicist's book, Madison Grant's The Passing of the Great Race, became Hitler's "bible."

Eugenics came into vogue in the early 20th century. With a name coined in 1883 by British anthropologist Francis Galton, who hoped to see arranged marriages improve mankind, the movement eventually led to racist laws, such as ones prohibiting miscegenation, in many U.S. states, and the sterilization of more than 60,000 mental and moral "defectives."

"It's startling how much Hitler idealized American eugenics," Black says. His book required two years of research by dozens of volunteers who culled records from about 110 archives, diaries of eugenicists, case records of their victims and research reports on removing the unfit from humanity. The research builds on Black's best-selling book, IBM and the Holocaust, which looked at Nazi use of data-processing technology to fill concentration camps.

In War Against the Weak, Black lays bare the veins of collaboration between American eugenicists and Nazi scientists. There was financial support of genetic research and travel by Nazi doctors from the Rockefeller Foundation, the Carnegie Institution of Washington, and Cold Spring Harbor Laboratory, a leading genetics research institute. There was research collaboration and reports on the Nazi efforts in respected journals like the Journal of the American Medical Association (JAMA). Black also describes:

. Biologist Charles Davenport, head of the Eugenics Record Office based at Cold Spring Harbor (N.Y.) Laboratory. He wrote eugenics textbooks widely used in universities and high schools and led drives for sterilization laws that eventually emerged in 33 states. He supported "racial hygiene" concepts.

. The lauding of eugenics by prominent Americans, including Alexander Graham Bell and Woodrow Wilson.

. The career of one Harvard-credentialed doctor, Edwin Katzen-Ellenbogen, an original member of the Eugenics Research Association created in 1913, who ended up as a physician prisoner and SS collaborator at the Buchenwald concentration camp.

Black says the labs and foundations he contacted, such as Cold Spring Harbor, were open to examining their past and are committed to legitimate scientific work today.

Science historian and geneticist Elof Carlson of the State University of New York, Stony Brook, argues that Black does not capture the scope of historical bigotry and global racism.

The author of last year's The Unfit: A History of a Bad Idea, Carlson says that "liberals, left-wing ideologues, social reformers, people of good intentions, scholars, and totally innocent scientists all contributed to the eugenics movement" -- not just a few malevolent scientists. (Black does note that Planned Parenthood founder Margaret Sanger was "a bigot if not a racist" who associated with eugenicists.) "Evil movements try to pick legitimate science to bolster their fanaticism," Carlson adds.

"As an editor today, it's embarrassing," says physician Catherine DeAngelis, editor in chief of JAMA, who describes her journal as unremittingly hostile to eugenics today. As far back as a century ago, she notes articles in her journal were critical of eugenics, alongside other reports extolling the movement.

And elsewhere, Carlson notes, influential geneticist Hermann Muller denounced the American Eugenics movement as racist, elitist and sexist at the 1932 International Congress of Eugenics. A "Eugenics manifesto" signed in 1939 by 15 leading geneticists denounced race and class-based Eugenics, as well as the atrocities carried out in Nazi Germany.

After World War II, as Nazi atrocities became more widely known, eugenics largely disappeared. For example, the journal Eugenical News, changed its name to Social Biology, still published today but devoted to genuine demographic heath trends research.

The U.S. history of forced sterilizations is becoming more well-known: Last year, North Carolina's eugenics past was widely reported, resulting in the April repeal of the state's involuntary sterilization law.

Black worries that genetic engineering today poses the same dangers, expressing concerns about insurance coverage failing people with suspect genes, and parents augmenting children with "superior" genes in coming generations.

But DeAngelis sees echoes of eugenics in the plight of uninsured Americans. The sense of entitlement that led the best and the brightest to call for removal of the unfit allows 40 million to go without health insurance now, she says. "We don't castrate people anymore, but by not providing them access to health care, we still mistreat the weak and the poor."

Published by
USA Today

Beoordeel deze krantenberichten maar even op hun authenticiteit.
But now we are awake!.
pi_23825704
ExtremeKnowledge, Mad-scientist zei al dat hij geen viroloog, maar bioloog is.

Verder geloof ik niet dat gedrukte info zomaar waar is.

Gezien het feit dat het virus zo snel muteert, vind ik het aannemelijker dat er een natuurlijke oorzaak is, net als ebola. Ebola heeft zich alleen niet zo ver verspreid, omdat de mensen te snel doodgaan.

Mijn idee is dat : (1 Mensen verder het oerwoud ingaan, meer bushmeat eten en daardoor meer ziektes oplopen.
(2 Door meer reizen eventuele ziektes makkelijker verspreiden. Denk ook aan het West-nile virus.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_23826664
quote:
Op woensdag 8 december 2004 01:28 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

"We don't castrate people anymore, but by not providing them access to health care, we still mistreat the weak and the poor."

Genetic bioweapons

by Jim Wilson,
Popular Mechanics

Feb., 2001

A former official in the Clinton administration says the South African military attempted to develop biological weapons that targeted victims based on their genetic makeup.

Jonathan Moreno, a biomedical ethicist at the University of Virginia (UV) in Charlottesville, revealed the project in a presentation at the annual meeting of the American Association for the Advancement of Science (AAAS), which met the week of Feb. 19, 2001 in San Francisco. AAAS is the umbrella organization for the nation’s leading scientific organizations.

"Under the old apartheid government, the South African Defense Force conducted research for the possible development of biological agents that could be used against the black population," Moreno tells POPULAR MECHANICS. "They were particularly interested in seeking ways to sterilize women of color."

Rumors of the existence of weapons that could distinguish among individuals based on their DNA have circulated since the late 1970s, and had been repeatedly denied by the South African government. Moreno’s remarks have reopened the issue because of his reputation for uncovering secret government experiments. Prior to becoming director of the UV Center for Biomedical Ethics, he served on the senior staff for two Clinton administration advisory commissions that investigated the use of unwitting human subjects in radiation experiments financed by the U.S. government.

"It was during my commission work on human radiation experiments that I became aware of the potential threat from ethically targeted biological weapons," he says. Unlike conventional biological weapons that kill by disabling the nervous system, Moreno believes that the genetic weapons would work subtly, and for this reason could strike undetected. "Genetically, target agents could affect the birthrates of a population, infant mortality rates, disease proclivity or even crop production," he explains. "It might take decades to realize an attack has even occurred. By that point, a population of people might be seriously diminished."

Moreno says that although the United States has signed a treaty prohibiting biological weapons research, it extended only to offensive weapons. He says that experiments that advance genetic weapons could be easily disguised as attempts to create defensive measures against bioweapons, or as basic medical research.

Moreno suggests the imposition of criminal sentences as the best way to prevent scientists from working on gene-targeting weapons.

Published by
Popular Mechanics
nou..ExtremeKnowledge is er ook weer hoor.. lappen tekst worden weer gecopy paste.. en met welke reden?.. . bovenstaand artikel gaat over een vent die denkt dat er genetische biologische wapens gemaakt worden.. door ZUID AFRIKA.
ik dacht dat je de hele tijd tegen de VS aan het schoppen was ExtremeK?

en wat die flowchart betreft...ga je strax ook een flowchart voor longontsteking presenteren?..want daar gaan veel AIDS patienten aan dood.. om de reden die jij inderdaad noemt.. het verzwakt afweersysteem.. je kan er wel van alles bij gaan halen..maar dat sterkt je standpunt nou niet echt....
  woensdag 8 december 2004 @ 07:56:25 #117
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23826710
Wat een onzin zeg.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_23827070
quote:
Op woensdag 8 december 2004 01:21 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Helaas, mad scientist.. sta je met die bewering tegenover elke AIDS onderzoeker die er is geweest..

Wel eens gehoord wat meestal het allerlaatste symptoom is, va AIDS?

Terminale kanker, omdat dat zich kan voortplanten door verzwakte anti-kracht, en verzwakte cel structuur..

Verder laat de ziekte, etnische achtergronden zien...wederom erg vreemd..

Kan jij me misschien, als viroloog duidelijk maken, waarom er mensen bestaan, met een natuurlijk afweersysteem in hun lichaam tegen aids?? En waarom mensen zoals jij nog niet bezig zijn met die aspecten uit te buiten?
Zoals gezegd ben ik geen viroloog maar bioloog. Er wordt wel degelijk onderzoek gedaan naar natuurlijke resistentie. Kijk daarvoor eens in de medische literatuur. De reden dat ik dat niet doe is simpel ik doe onderzoek naar de vetstofwisseling.

AIDS kan inderdaad het risico op het onstaan van bepaalde kankers verhogen, zoals Kaposi sarcoma. Maar dat betekent nog niet dat elke patient hier aan dood gaat. Kijk eens op deze site voor een overzicht: http://www-medlib.med.utah.edu/WebPath/TUTORIAL/AIDS/AIDS.html

Waarom zijn ethnische achtergronden vreemd? er zijn zoveel ziektes die ethnische achtergronden hebben.

Ik raad je aan om eens te gaan lezen in verschillende bronnen. Aan je uitspraken te zien weet je niet veel van biologie. Dus verdiep je er eens wat meer in. Gooi niet met copy past lappen tekst op het forum, daar is zoals je merkt bijna niemand van onder de indruk. Lees, studeer maak je het onderwerp eigen, pas dan kun je in een disussie zelf wat zinnigs zeggen. Helaas gaat dat niet in een paar uurtjes, maar het is wel de moeite waard. Je doet nu grote beweringen waar je geen fundament voor hebt. En misschien kom je er tijdens het lezen wel tot andere ideeen.....

[ Bericht 4% gewijzigd door Mad_Scientist op 08-12-2004 09:23:45 ]
pi_23827401
Nog twee opmerkingen.

Als er geen mensen waren die resistentie tegen de pest hadden gehad dan waren we nu allemaal dood geweest. Het is niet zo gek dat er mensen zijn die niet aan HIV doodgaan. Er zijn altijd mensen te vinden die niet overlijden bij dit soort epidemieen.

Misschien een leuk onderzoekje. Stuur je flowchart eens naar een aantal onderzoekers op kanker en aids gebied van verschilende universiteiten en vraag waar de flowchart over gaat.
  woensdag 8 december 2004 @ 18:06:44 #120
94904 ExtremeKnowledge
pi_23836910
Helaas ben ik geen Viroloog, of Bioloog, ik ben alleen maar afgestudeerd op geschiedenis en archeologie aan de R.U.G.

Ik kan zelf niet beoordelen of dit alles klopt, ik weet alleen wel zeker.. dat deze mensen er van overtuigd zijn..

En dat er op dit moment nog geen goed verhaal aanwezig is, hoe AIDS nou eigenlijk zo ver is gekomen.

Tevens is het uitermate verontrustend, dat alleen caucasian, en aziatische mensen er resistensie tegen lijken op te bouwen.

Verder weet ik ook, dat de Flowchart is gebruikt in de rechtzaken van het volk, en de amerikaanse aids patienten.. tegen de staat.

Dat is gewoon zoals het was, tevens is Boyd E. Graves behoorlijk gemarteld op de dagen 3, 4, 5,6 en 7 juli in het jaar 2002. Op de dagen dat hij zijn bewijsvoering voerde.

Het is erg verontrustend, dat jij als viroloog niet op de hoogte bent van al die aids onderzoeken, die direct claimen dat het door mensen handen gemaakt moet zijn.

Het zou volkomen onredelijk zijn, mij persoonlijk aan te vallen, op deze pakkende stellingen.. Mijn enige reden voor de verhoogde interesse hiervoor is, omdat ik behoorlijk veel 100% geverifieerde bewijzen heb, voor het feit dat er geknoeit wordt met de geschiedenisboeken.
But now we are awake!.
  woensdag 8 december 2004 @ 18:09:37 #121
94904 ExtremeKnowledge
pi_23836939
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:28 schreef Mad_Scientist het volgende:
Nog twee opmerkingen.

Als er geen mensen waren die resistentie tegen de pest hadden gehad dan waren we nu allemaal dood geweest. Het is niet zo gek dat er mensen zijn die niet aan HIV doodgaan. Er zijn altijd mensen te vinden die niet overlijden bij dit soort epidemieen.

Misschien een leuk onderzoekje. Stuur je flowchart eens naar een aantal onderzoekers op kanker en aids gebied van verschilende universiteiten en vraag waar de flowchart over gaat.
Akkoord, doe ik, ik stuur het naar de R.U.G.

Wat ik van jou vraag is, zoek informatie over project Paperclip.
But now we are awake!.
  woensdag 8 december 2004 @ 19:00:54 #122
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_23838030
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 21:38 schreef Merovingian. het volgende:

Zeer interessant stuk. Ik heb hier ook een 2 uur durende documentaire (HIV AIDS Fact Or Fiction) over gezien en het klonk allemaal heel logisch. Ik heb alleen niet de kennis om dit goed te kunnen beoordelen. Dat van het medicijn dat juist aids ondersteund door het immuumsysteem aan te vallen en dat het een geflopt medicijn was doordat het te schadelijk bevonden werd en later alsnog gebruikt werd tegen aids zodat het dure medicijn toch nog heel veel geld op kon brengen was ook erg interessant. Die fabrikanten van die medicijnen verdienen hier goud geld aan. Dan nog de vage beschrijving van wat aids is en wanneer het nu wel of geen aids is roept ook een hoop vraagtekens op.

Oja en nog even voor de duidelijkheid Mad scientist is bioloog
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_23844193
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:06 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Helaas ben ik geen Viroloog, of Bioloog, ik ben alleen maar afgestudeerd op geschiedenis en archeologie aan de R.U.G.

Ik kan zelf niet beoordelen of dit alles klopt, ik weet alleen wel zeker.. dat deze mensen er van overtuigd zijn..

En dat er op dit moment nog geen goed verhaal aanwezig is, hoe AIDS nou eigenlijk zo ver is gekomen.

Tevens is het uitermate verontrustend, dat alleen caucasian, en aziatische mensen er resistensie tegen lijken op te bouwen.

Verder weet ik ook, dat de Flowchart is gebruikt in de rechtzaken van het volk, en de amerikaanse aids patienten.. tegen de staat.

Dat is gewoon zoals het was, tevens is Boyd E. Graves behoorlijk gemarteld op de dagen 3, 4, 5,6 en 7 juli in het jaar 2002. Op de dagen dat hij zijn bewijsvoering voerde.

Het is erg verontrustend, dat jij als viroloog niet op de hoogte bent van al die aids onderzoeken, die direct claimen dat het door mensen handen gemaakt moet zijn.

Het zou volkomen onredelijk zijn, mij persoonlijk aan te vallen, op deze pakkende stellingen.. Mijn enige reden voor de verhoogde interesse hiervoor is, omdat ik behoorlijk veel 100% geverifieerde bewijzen heb, voor het feit dat er geknoeit wordt met de geschiedenisboeken.
Dat mensen hiervan overtuigd zijn dat geloof ik ook en met geschiedschrijving is door de eeuwen heen ook gerommeld, maar ik zie gewoon geen bewijzen voor deze stellingen. Ja wat internetpagina's met wilde theorien, maar als bioloog wil ik gewoon ruwe data zien van proeven.

Verontrustend is HIV/AIDS zeker, dat speelt naar mijn mening ook mee naar het ontstaan van complottheorien. De mensheid is altijd al geconfronteerd met epidemieen en dat zal ook wel zo blijven. Helaas is HIV hardnekkiig. Mensen blijven er nog een tijd mee leven en hebben dus tijd om mensen te besmetten. Vanuit biologisch oogpunt is het een zeer succesvol virus.

Ik ken die "onderzoeken" wel dat HIV kunstmatig zou zijn, maar de meeste zijn ongeloofwaardig door gebrek aan bewijs en doordat er vaak duidelijke onjuistheden in aangehaald worden. Zulke claims zijn niet eenvoudig aan te tonen. Ik wordt altijd wantrouwig als mensen met zogenaamde feiten strooien waarvan in ieder geval een gedeelte al niet waar blijkt, of niet aangetoond. Mensen roepen veel te snel...

Overigens is de resistentie niet altijd ontwikkeld. Wat jij bedoelt is waarschijnlijk een mutatie in een receptor die HIV de cel inlaat. Deze mutatie is lang geleden ontstaan en wordt nu van ouders op kinderen doorgegeven. De technieken om dit aan te tonen zijn pas zeer recent ontwikkeld en ik kan me niet voorstellen dat iemand er bij het "ontwerp" rekening mee gehouden kan hebben. Overigens zijn er waarschijnlijk ook afrikanen die restent zijn. Alleen het meeste van dit soort onderzoek wordt in het westen en azie gedaan.

Ik ben het met je eens dat HIV zorgelijk is en dat Afrika zwaar in de problemen zit hiermee en dat het westen Afrika aan z'n lot overlaat, maar ik zie niet dat HIV ontworpen is door mensen.

Ik ben bekend met operation paperclip. Daar wordt je niet vrolijk van. Maar ik zie niet dat dat geleid moet hebben tot het maken van een virus tegen overbevolking. Ik denk dat er een hoop dingen gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen, maar in deze theorie geloof ik niet. Tenzij ik overtuigender bewijs tegenkom.........

Ik wil je ook zeker niet persoonlijk aanvallen, ik wil alleen zeggen dat als je echt wilt weten hoe het zit je dat heel wat studie zou kosten. Naar mijn mening kost het vinden van waarheid tijd en een van de gevaren van internet is dat mensen te makkelijk dingen overnemen. Ik heb al eens studenten gehad die een stuk tekst van een internetshop aanhaalden als bron voor de werking van een bepaald voedingsmiddel
pi_23870541
De mens is altijd al geconfronteerd met epidemieen... en zal er ws altijd zondebokken voor zoeken....;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 10 december 2004 @ 18:10:05 #125
94904 ExtremeKnowledge
pi_23883366
Ik blijf daarom ook doorgaan, totdat ik weet of dit waarheid is.

Ik steun Boyd Graves met alles wat ik kan in zijn rechtzaak tegen de staat.

Hij vecht voor de Aids patienten, en ook al blijkt dit onzin, ik respecteer hem om zijn kracht om iets te willen verandren.

Ik respecteer hem om het feit, dat hij een week van extreme marteling door de amerikaanse regering heeft moeten doorstaan.

Enkel en alleen omdat hij de waarheid en gerechtigheid wilde.

Afgezien van de suggestie dat het misschien vergezocht is, moet voorkomen worden dat hij de dood zal vinden ten behoeve van de doofpot.
But now we are awake!.
pi_23896737
even een vraag aan jullie allemaal:

het project dance 4 life....

bedenk hierbij dat, als de beschuldiging in dit topic waar is, het volkomen kul is om aan dit project bij te dragen.

Immers, wij proberen aids-remmers aan de man te brengen, terwijl de man aan de andere kant gevoed wordt met het aids virus, het moedwillig besmetten van gezonden (-het dragen van water naar de zee- principe)

wat denk jij? is dance4life dan nog zo effectief? heb jij eraan bijgedragen?
pi_23996118
hmmm niemand een reactie hierop? zelfs geen tegen reactie op mijn stelling?
pi_24022502
Extreme Knowledge, de TS, is in een ander topic door de mand gevallen als trol Dat maakt ieder topic van hem ongeloofwaardig.
  donderdag 16 december 2004 @ 22:14:55 #129
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_24023074
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Extreme Knowledge, de TS, is in een ander topic door de mand gevallen als trol Dat maakt ieder topic van hem ongeloofwaardig.
Dank u voor deze bijdrage. Dit zegt meer over jou dan over EK. Geweldig hoe mensen nergens voor openstaan en gelijk de messenger moeten afschieten om zich maar niet druk te hoeven maken om andere "waarheden" dan hun eigen.

Ontopic...

Er is veel te weinig echt onderzoek gedaan naar aids en het is nu meer een gehypte ziekte waar een hele industrie omheen is opgezet. Er is ondertussen veel geld aan te verdienen en dan is het belangrijker om je giftige medicijn voor veel geld te verkopen dan mensenlevens te redden. In al die jaren dat er onderzoek is gedaan is er nog steeds niet helemaal duidelijk wat aids nou precies veroorzaakt en is er ook nog steeds geen medicijn voor gevonden ondanks de extreme hoeveelheid geld dat hiervoor beschikbaar is gesteld. De manier waarop de hele aids kwestie is behandeld en nog steeds wordt behandeld lijkt meer op het vergroten van de industrie en het probleem. Dit geeft mij genoeg redenen om te twijfelen aan de waarheid over de oorsprong en onderzoeken naar aids en de oprechtheid van dit soort acties als danceforlife. Net zoals veel ontwikkelingshulp is het symptoonbestrijding zonder dat er ook maar enige moeite wordt gedaan om de oorzaken aan te pakken. Ik weiger dan ook aan dit soort liefdadigheden mee te doen, alhoewel de bedoelingen van veel van de instellingen en deelnemers wel lovenswaardig zijn.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_24024040
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:14 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Dank u voor deze bijdrage. Dit zegt meer over jou dan over EK. Geweldig hoe mensen nergens voor openstaan en gelijk de messenger moeten afschieten om zich maar niet druk te hoeven maken om andere "waarheden" dan hun eigen.
Als iemand totale onzin vertelt, (zendmasten zouden mensen ziek maken terwijl later blijkt dat er op die plaats helemaal geen zendmasten staan) spot met ernstige ziektes (famileleden zouden op sterven liggen vanwege kanker), andere users bedreigt ("Ik kom je halen als.. ")
Dan vind ik dat deze 'messenger' afgeschoten mag worden..

Normaal gesproken ben ik het met je eens dat je niet op de man moet spelen, maar kenmerk van een trol is dat je hem niet serieus kunt nemen en dat er geen gesprek mee mogelijk is.
Als jij mensen in bescherming neemt die erop uit zijn om te zieken, dan zegt dat wat over jou...
  donderdag 16 december 2004 @ 23:10:31 #131
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_24024672
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Als iemand totale onzin vertelt, (zendmasten zouden mensen ziek maken terwijl later blijkt dat er op die plaats helemaal geen zendmasten staan) spot met ernstige ziektes (famileleden zouden op sterven liggen vanwege kanker), andere users bedreigt ("Ik kom je halen als.. ")

Normaal gesproken ben ik het met je eens dat je niet op de man moet spelen, maar kenmerk van een trol is dat je hem niet serieus kunt nemen en dat er geen gesprek mee mogelijk is.
Als jij mensen in bescherming neemt die erop uit zijn om te zieken, dan zegt dat wat over jou...
Nu je deze onderbouwing geeft ben ik het inderdaad met jou eens en neem ik mijn beschuldigingen terug. Ik reageerde voornamelijk omdat jij in jouw opmerking stelde dat elk topic van Extreme Knowledge ongeloofwaardig zou zijn. Dit vatte ik zo op dat dit suggereerde dat elk topic dat hij opende samen met alles wat verder in dat topic over het onderwerp besproken werd ongeloofwaardig was en dat het onderwerp daarom ook maar genegeerd moest worden. Met jouw uitleg erbij is dit echter niet het geval en blijkt dat dus een verkeerde interpretatie van mij.
  donderdag 16 december 2004 @ 23:46:39 #132
94904 ExtremeKnowledge
pi_24025639
quote:
Op donderdag 16 december 2004 21:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Iedereen kan een eigen conclusie trekken, vanuit zijn eigen beperkte zienswijze.

Het zit hier vol met Trolls, minstens 2 tegenstanders hebben in dat topic toegegeven bij telefoonmaatschappijen te werken.

[ Bericht 0% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 17-12-2004 01:31:05 ]
But now we are awake!.
  donderdag 16 december 2004 @ 23:49:23 #133
94904 ExtremeKnowledge
pi_24025708
quote:

[..]

Het topic over aids gaat over een goed onderbouwt verhaal.. het zegt niks over mijn mening
Deze UMTS masten maken in een straal van 400m behoorlijk veel mensen ziek..
Kijk dan om je heen, hoeveel mensen hierom klagen.

De straling wordt hier "gebeamed" met minstens 2 miljoen keer de sterkte die nodig is om deze informatie te verzenden van mobiel naar mobiel.

Waar is dat voor nodig?

Je mag zeggen wat je wil hoor, en je mag me beledigen wat je wil, ik voel me totaal niet aangesproken.

Ik spreek namelijk niet uit persoonlijke mening maar uit interpretatie naar een feitelijke onderbouwing, zowel uit ervaring uit nabije levensomgeving, als uit wereldwijd geklaag hierover.

Begrijp me niet verkeerd hoor, de UMTS masten ben ik een groot voorstander van!, maar zorg er dan ook voor dat er op de juiste sterkte wordt uitgezonden, en niet in een range die tot zelfs 2 miljoen keer boven de sterkte kan liggen die nodig is om het geheel sturende te houden.

[ Bericht 14% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 17-12-2004 01:08:51 ]
But now we are awake!.
  donderdag 16 december 2004 @ 23:51:41 #134
94904 ExtremeKnowledge
pi_24025764
quote:

[..]

Denk je dat ik uit mijn "nek" lul als ik praat over familieleden die dergelijke ziektes hebben.

Er staat hier een gigantische mast

Een gigantische Televisie mast, met UMTS onderdelen op "lage" hoogte.
Het zal naar schatting niet hoger zijn dan 10 meter
En als hier iemand beweert dat het niet zo is, dan mag tie komen kijken.

In het dorp hier is het de belangrijkste oorzaak voor een behoorlijke ziekte-stijging onder bekenden.. binnen deze 400m straal.

Het is gewoon na te gaan! Als je hier langs de deur gaat, en in deze wijk vraagt hoe het met hun gezondheid gesteld is.

Maargoed, het is niet mijn doel om ondersteuning te halen hier, ik ben niet van 1 of andere instantie.. Ik zet het hier neer zodat het opgemerkt wordt

Gelukkig is dat gelukt.

[ Bericht 16% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 17-12-2004 01:31:46 ]
But now we are awake!.
pi_24026338
EK!! Negeren die handel!!

Als mensen zo idioot zijn om op te gaan lopen beledigen omdat ze het ergens niet mee eens zijn... heel kortzichtig..
Respecteer gewoon dat iemand de tijd erinsteekt informatie te verstrekken...
Wat is de ware definitie van niets?
pi_24030789
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:46 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Iedereen kan een eigen conclusie trekken, vanuit zijn eigen beperkte zienswijze.

Het zit hier vol met Trolls, minstens 2 tegenstanders hebben in dat topic toegegeven bij telefoonmaatschappijen te werken.
En jij bent er één van.
Beschouw het dan als een persoonlijke mening. Misschien had ik dit in FB moeten posten, ik zal er dan ook verder niet op ingaan
Claimen dat je moeder dodelijk ziek is geworden door zendmasten die daar helemaal niet zijn, is grove smaad voor alle mensen die met kanker te maken hebben gehad.
Reken maar dat ik mijn eigen conclusie kan trekken. Jij hebt wat mij betreft voorgoed afgedaan.
  vrijdag 17 december 2004 @ 18:20:17 #137
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_24041481
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 10:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Claimen dat je moeder dodelijk ziek is geworden door zendmasten die daar helemaal niet zijn, is grove smaad voor alle mensen die met kanker te maken hebben gehad.
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
  vrijdag 17 december 2004 @ 18:29:39 #138
94904 ExtremeKnowledge
pi_24041641
Enneacanthus, jij hebt het recht ook niet meer om te antwoorden op mij.

Je hebt bij mij voorgoed afgedaan, door te spotten met een dodelijk ziek iemand.

Post je weer zoiets, heb je een aanklacht te pakken.

oh, en wat betreft de Stop UMTS topic, verplaats jezelf er naartoe, en kijk de geverifieerde onderzoeken.

Ook GSM of Wireless Lemsters kan de reden zijn, met 99% is vast gesteld dat GSM voor een 3 maal zo hoge kankerstijging zorgt onder omwonenden.

UMTS beamt met een nog veel sterkere beam.

[ Bericht 17% gewijzigd door ExtremeKnowledge op 17-12-2004 18:37:00 ]
But now we are awake!.
pi_24052163
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 18:29 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

Post je weer zoiets, heb je een aanklacht te pakken.
Doe dan..
  zaterdag 18 december 2004 @ 02:25:12 #140
94904 ExtremeKnowledge
pi_24052338

Grote jongen hoor, snel alle info uit zn profiel gewist;) je provider heeft de betreffende info ook hoor.

Maar ik vergeef het je, omdat je zo'n mooie goudvis bent

Ik weet niet of je zelf familie hebt, maar je laat niet spotten met hun ziekte.

Zeker niet door iemand die de naam draagt van een goudvis.
But now we are awake!.
pi_24058927
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:46 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

zo iemand als PietVerdriet bijv.

is dat nu de schuilnaam die we kunnen gebruiken voor posters die geen enkele onderbouwing geven
pi_24061046
quote:
cool !!

het is nu wachten op de 1e discovery channel uitzending

Het valt me wel op dat dit nieuws zeer oud is

2001-09-06

[ Bericht 15% gewijzigd door Oo-blackgirl-oO op 18-12-2004 17:35:46 ]
  zaterdag 18 december 2004 @ 19:16:16 #144
94904 ExtremeKnowledge
pi_24063518
Heey dies leuk!!! maar ik had het wel al eerder gelezen, geloofik.

Die jongen zou intelligenter dan Einstein zijn, en de algoritmes berekenen.

Hulde aan hem, als het waar is !!! wat een meester.
But now we are awake!.
pi_24071756
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 02:25 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

Grote jongen hoor, snel alle info uit zn profiel gewist;) je provider heeft de betreffende info ook hoor.

Maar ik vergeef het je, omdat je zo'n mooie goudvis bent

Ik weet niet of je zelf familie hebt, maar je laat niet spotten met hun ziekte.

Zeker niet door iemand die de naam draagt van een goudvis.
Diamantbaars.. Mijn profiel is nooit gewijzigd en ik wacht op je dagvaarding.
  zondag 19 december 2004 @ 01:42:59 #146
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_24073390
Hey E_O ik had tog wel iets beters verwacht
pi_24074383
Ja, ik zou 'm negeren.. Ik weet het
  zondag 19 december 2004 @ 10:05:39 #148
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_24076376
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:51 schreef ExtremeKnowledge het volgende:

[..]

Denk je dat ik uit mijn "nek" lul als ik praat over familieleden die dergelijke ziektes hebben.

Er staat hier een gigantische mast

Een gigantische Televisie mast, met UMTS onderdelen op "lage" hoogte.
Het zal naar schatting niet hoger zijn dan 10 meter
En als hier iemand beweert dat het niet zo is, dan mag tie komen kijken.

In het dorp hier is het de belangrijkste oorzaak voor een behoorlijke ziekte-stijging onder bekenden.. binnen deze 400m straal.

Het is gewoon na te gaan! Als je hier langs de deur gaat, en in deze wijk vraagt hoe het met hun gezondheid gesteld is.

Maargoed, het is niet mijn doel om ondersteuning te halen hier, ik ben niet van 1 of andere instantie.. Ik zet het hier neer zodat het opgemerkt wordt
Maar ondertussen is er aangetoont dat er geen enkele UMTS mast bij jouw in het dorp staat, dat beweer je alleen maar, gewoon hupsakee.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 19 december 2004 @ 18:29:27 #149
94904 ExtremeKnowledge
pi_24086241
Er is ook aangetoont dat er geen enkele mast in Friesland staat, en maar 9 in Amsterdam

Er is dus aangetoont dat je kaartje niet klopt.

Just Face it, als je met een betere komt, die sterk ondersteunt wordt.. praten we daarover verder.
But now we are awake!.
  zondag 19 december 2004 @ 18:30:59 #150
94904 ExtremeKnowledge
pi_24086271
Kan iemand die Pietverdriet,en die halve goudvis even kicken?

Dan kunnen we weer Ontopic, het raakt nu een beetje zijn grenzen.
But now we are awake!.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')