Klopt, en wat voor je voor je ziet is de evolutie van microplasma in vee en granen, tot aan aids.quote:Op maandag 6 december 2004 12:41 schreef Mad_Scientist het volgende:
En wat zegt die flowchart dan?
Ik heb de chart bekeken en alles wat ik zie is een overzicht van een programma om virussen op te sporen (en later te behandelen) die kanker kunnen veroorzaken.
Volgens mij is een probleem hier dat de meesten de termen in die chart niet begrijpen en er daarom geen zinnig woord over kunnen zeggen.
Dat kan ik er echt niet in zien en ik ben toch een gepromoveerd medisch bioloog. Denk overigens dat je mycoplasma bedoelt en geen microplasma.quote:Op maandag 6 december 2004 19:36 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Klopt, en wat voor je voor je ziet is de evolutie van microplasma in vee en granen, tot aan aids.
Dat kan ik er echt niet in zien en ik ben toch een gepromoveerd medisch bioloog, dus ik heb wel enige achtergrond kennis. Denk overigens dat je mycoplasma bedoelt en geen microplasma.quote:Op maandag 6 december 2004 19:36 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Klopt, en wat voor je voor je ziet is de evolutie van microplasma in vee en granen, tot aan aids.
Dat komt omdat in die flowchart niets over aids of hiv staat, maar wel over kanker. Denk dat die chart niet begrepen wordt omdat mensen onbekend zij met de terminologie zoals ik al eerder zei.quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:10 schreef nikao het volgende:
uhm..wacht eens even.. het ging toch om aids hier? .. en die flowchart zou toch aantonen dat het gecreeert is?.. maar nu gaat het plots over kanker?
Ja ik heb het gezien. Ik heb een jaar of vijf geleden mijn afstuurscriptie over HIV geschreven en toen heb ik me er wel in verdiept. Inmiddels zit ik op een ander vakgebied dus het is niet echt mijn onderwerp, maar ik denk niet dat het waar is wat hij zegt. Dat wil niet zeggen dat duidelijk is hoe HIV van dieren naar mensen is gekomen. Wat mij betreft is dat lastig aan te tonen en daardoor allemaal nogal theoretisch. Maar HIV muteert snel en het is helemaal niet onwaarschijnlijk dat het daardoor op een gegeven moment ook besmettelijk is geworden voor mensen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:32 schreef Hallulama het volgende:
Nou, probleem bijna opgelost, nu Mad_Scientist nog even The Strecker Memorandum laten zien en dan zijn we d'r vermoedelijk uit
http://www.xs4all.nl/~hydrogen/AIDS - The Strecker Memorandum.rm (20 MB)
Ik ben benieuwd!
Ben geen viroloog, wel bioloog. Het lichaam maakt inderdaad antilichamen tegen HIV, maar dit wil niet zeggen dat de infectie onder controle is. Je kunt ook antilichamen vinden in lichamen van overledenen tegen de ziekte waaraan ze zijn overleden. HIV muteert snel en daardoor is het lastiger onder controle te krijgen. Maar ook blijft het virus in cellen aanwezig doordat de cellen niet direct kapot gaan zoals bij veel andere virussen. Er blijft dus altijd een pool van geinfecteerde cellen die de besmetting op gang houden. Daarbij komt nog dat HIV juist cellen die deel uitmaken van het immuunsystmeem infecteren en daardoor verzwakt dat systeem dus ook. Uiteindelijk gaat een AIDS patient daardoor meestal dood aan een zogenaamde oppurtinistiche infectie: door de verzwakking van het immuunsysteem ziet een bacterie of schimmel zijn kans schoon als het ware. Een voorbeeld is longontsteking.quote:Op dinsdag 7 december 2004 21:38 schreef Merovingian. het volgende:
Hier een link naar een topic dat ik begin dit jaar had gepost. Nu ik het terug lees vind ik persoonlijk dat ik iets minder "biased" had mogen zijn, maar goed...ik was toen nog vrij nieuw in conspiracy-land.
HIV veroorzaakt mogelijk geen "immume deficiency"
Of het waar is of niet weet ik niet en kan wel een paar redenen bedenken waarom deze mensen evt deze info kunnen verspreiden zonder aangeklaagd te worden.
Mad Scientist is viroloog? Kan jij misschien iets duidelijk zeggen over die "anti-lichamen theorie" die is beschreven in de link? (forum is atm te traag om topic door te lezen wat evt al gezegd is)
Helaas, mad scientist.. sta je met die bewering tegenover elke AIDS onderzoeker die er is geweest..quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:43 schreef Mad_Scientist het volgende:
[..]
Dat komt omdat in die flowchart niets over aids of hiv staat, maar wel over kanker. Denk dat die chart niet begrepen wordt omdat mensen onbekend zij met de terminologie zoals ik al eerder zei.
nou..ExtremeKnowledge is er ook weer hoor.. lappen tekst worden weer gecopy paste.. en met welke reden?.. . bovenstaand artikel gaat over een vent die denkt dat er genetische biologische wapens gemaakt worden.. door ZUID AFRIKA.quote:Op woensdag 8 december 2004 01:28 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
"We don't castrate people anymore, but by not providing them access to health care, we still mistreat the weak and the poor."
--------------------------------------------------------------------------------
Genetic bioweapons
by Jim Wilson,
Popular Mechanics
Feb., 2001
A former official in the Clinton administration says the South African military attempted to develop biological weapons that targeted victims based on their genetic makeup.
Jonathan Moreno, a biomedical ethicist at the University of Virginia (UV) in Charlottesville, revealed the project in a presentation at the annual meeting of the American Association for the Advancement of Science (AAAS), which met the week of Feb. 19, 2001 in San Francisco. AAAS is the umbrella organization for the nation’s leading scientific organizations.
"Under the old apartheid government, the South African Defense Force conducted research for the possible development of biological agents that could be used against the black population," Moreno tells POPULAR MECHANICS. "They were particularly interested in seeking ways to sterilize women of color."
Rumors of the existence of weapons that could distinguish among individuals based on their DNA have circulated since the late 1970s, and had been repeatedly denied by the South African government. Moreno’s remarks have reopened the issue because of his reputation for uncovering secret government experiments. Prior to becoming director of the UV Center for Biomedical Ethics, he served on the senior staff for two Clinton administration advisory commissions that investigated the use of unwitting human subjects in radiation experiments financed by the U.S. government.
"It was during my commission work on human radiation experiments that I became aware of the potential threat from ethically targeted biological weapons," he says. Unlike conventional biological weapons that kill by disabling the nervous system, Moreno believes that the genetic weapons would work subtly, and for this reason could strike undetected. "Genetically, target agents could affect the birthrates of a population, infant mortality rates, disease proclivity or even crop production," he explains. "It might take decades to realize an attack has even occurred. By that point, a population of people might be seriously diminished."
Moreno says that although the United States has signed a treaty prohibiting biological weapons research, it extended only to offensive weapons. He says that experiments that advance genetic weapons could be easily disguised as attempts to create defensive measures against bioweapons, or as basic medical research.
Moreno suggests the imposition of criminal sentences as the best way to prevent scientists from working on gene-targeting weapons.
Published by
Popular Mechanics
Zoals gezegd ben ik geen viroloog maar bioloog. Er wordt wel degelijk onderzoek gedaan naar natuurlijke resistentie. Kijk daarvoor eens in de medische literatuur. De reden dat ik dat niet doe is simpel ik doe onderzoek naar de vetstofwisseling.quote:Op woensdag 8 december 2004 01:21 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Helaas, mad scientist.. sta je met die bewering tegenover elke AIDS onderzoeker die er is geweest..
Wel eens gehoord wat meestal het allerlaatste symptoom is, va AIDS?
Terminale kanker, omdat dat zich kan voortplanten door verzwakte anti-kracht, en verzwakte cel structuur..
Verder laat de ziekte, etnische achtergronden zien...wederom erg vreemd..
Kan jij me misschien, als viroloog duidelijk maken, waarom er mensen bestaan, met een natuurlijk afweersysteem in hun lichaam tegen aids?? En waarom mensen zoals jij nog niet bezig zijn met die aspecten uit te buiten?
Akkoord, doe ik, ik stuur het naar de R.U.G.quote:Op woensdag 8 december 2004 09:28 schreef Mad_Scientist het volgende:
Nog twee opmerkingen.
Als er geen mensen waren die resistentie tegen de pest hadden gehad dan waren we nu allemaal dood geweest. Het is niet zo gek dat er mensen zijn die niet aan HIV doodgaan. Er zijn altijd mensen te vinden die niet overlijden bij dit soort epidemieen.
Misschien een leuk onderzoekje. Stuur je flowchart eens naar een aantal onderzoekers op kanker en aids gebied van verschilende universiteiten en vraag waar de flowchart over gaat.
Zeer interessant stuk. Ik heb hier ook een 2 uur durende documentaire (HIV AIDS Fact Or Fiction) over gezien en het klonk allemaal heel logisch. Ik heb alleen niet de kennis om dit goed te kunnen beoordelen. Dat van het medicijn dat juist aids ondersteund door het immuumsysteem aan te vallen en dat het een geflopt medicijn was doordat het te schadelijk bevonden werd en later alsnog gebruikt werd tegen aids zodat het dure medicijn toch nog heel veel geld op kon brengen was ook erg interessant. Die fabrikanten van die medicijnen verdienen hier goud geld aan. Dan nog de vage beschrijving van wat aids is en wanneer het nu wel of geen aids is roept ook een hoop vraagtekens op.quote:Op dinsdag 7 december 2004 21:38 schreef Merovingian. het volgende:
Hier een link naar een topic dat ik begin dit jaar had gepost. Nu ik het terug lees vind ik persoonlijk dat ik iets minder "biased" had mogen zijn, maar goed...ik was toen nog vrij nieuw in conspiracy-land.
HIV veroorzaakt mogelijk geen "immume deficiency"
Of het waar is of niet weet ik niet en kan wel een paar redenen bedenken waarom deze mensen evt deze info kunnen verspreiden zonder aangeklaagd te worden.
Mad Scientist is viroloog? Kan jij misschien iets duidelijk zeggen over die "anti-lichamen theorie" die is beschreven in de link? (forum is atm te traag om topic door te lezen wat evt al gezegd is)
Dat mensen hiervan overtuigd zijn dat geloof ik ook en met geschiedschrijving is door de eeuwen heen ook gerommeld, maar ik zie gewoon geen bewijzen voor deze stellingen. Ja wat internetpagina's met wilde theorien, maar als bioloog wil ik gewoon ruwe data zien van proeven.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:06 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Helaas ben ik geen Viroloog, of Bioloog, ik ben alleen maar afgestudeerd op geschiedenis en archeologie aan de R.U.G.
Ik kan zelf niet beoordelen of dit alles klopt, ik weet alleen wel zeker.. dat deze mensen er van overtuigd zijn..
En dat er op dit moment nog geen goed verhaal aanwezig is, hoe AIDS nou eigenlijk zo ver is gekomen.
Tevens is het uitermate verontrustend, dat alleen caucasian, en aziatische mensen er resistensie tegen lijken op te bouwen.
Verder weet ik ook, dat de Flowchart is gebruikt in de rechtzaken van het volk, en de amerikaanse aids patienten.. tegen de staat.
Dat is gewoon zoals het was, tevens is Boyd E. Graves behoorlijk gemarteld op de dagen 3, 4, 5,6 en 7 juli in het jaar 2002. Op de dagen dat hij zijn bewijsvoering voerde.
Het is erg verontrustend, dat jij als viroloog niet op de hoogte bent van al die aids onderzoeken, die direct claimen dat het door mensen handen gemaakt moet zijn.
Het zou volkomen onredelijk zijn, mij persoonlijk aan te vallen, op deze pakkende stellingen.. Mijn enige reden voor de verhoogde interesse hiervoor is, omdat ik behoorlijk veel 100% geverifieerde bewijzen heb, voor het feit dat er geknoeit wordt met de geschiedenisboeken.
Dank u voor deze bijdrage. Dit zegt meer over jou dan over EK. Geweldig hoe mensen nergens voor openstaan en gelijk de messenger moeten afschieten om zich maar niet druk te hoeven maken om andere "waarheden" dan hun eigen.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Extreme Knowledge, de TS, is in een ander topic door de mand gevallen als trol Dat maakt ieder topic van hem ongeloofwaardig.
Als iemand totale onzin vertelt, (zendmasten zouden mensen ziek maken terwijl later blijkt dat er op die plaats helemaal geen zendmasten staan) spot met ernstige ziektes (famileleden zouden op sterven liggen vanwege kanker), andere users bedreigt ("Ik kom je halen als.. ")quote:Op donderdag 16 december 2004 22:14 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Dank u voor deze bijdrage. Dit zegt meer over jou dan over EK. Geweldig hoe mensen nergens voor openstaan en gelijk de messenger moeten afschieten om zich maar niet druk te hoeven maken om andere "waarheden" dan hun eigen.
Nu je deze onderbouwing geeft ben ik het inderdaad met jou eens en neem ik mijn beschuldigingen terug. Ik reageerde voornamelijk omdat jij in jouw opmerking stelde dat elk topic van Extreme Knowledge ongeloofwaardig zou zijn. Dit vatte ik zo op dat dit suggereerde dat elk topic dat hij opende samen met alles wat verder in dat topic over het onderwerp besproken werd ongeloofwaardig was en dat het onderwerp daarom ook maar genegeerd moest worden. Met jouw uitleg erbij is dit echter niet het geval en blijkt dat dus een verkeerde interpretatie van mij.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als iemand totale onzin vertelt, (zendmasten zouden mensen ziek maken terwijl later blijkt dat er op die plaats helemaal geen zendmasten staan) spot met ernstige ziektes (famileleden zouden op sterven liggen vanwege kanker), andere users bedreigt ("Ik kom je halen als.. ")
Dan vind ik dat deze 'messenger' afgeschoten mag worden..
Normaal gesproken ben ik het met je eens dat je niet op de man moet spelen, maar kenmerk van een trol is dat je hem niet serieus kunt nemen en dat er geen gesprek mee mogelijk is.
Als jij mensen in bescherming neemt die erop uit zijn om te zieken, dan zegt dat wat over jou...
Iedereen kan een eigen conclusie trekken, vanuit zijn eigen beperkte zienswijze.quote:Op donderdag 16 december 2004 21:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Extreme Knowledge, de TS, is in een ander topic door de mand gevallen als trol Dat maakt ieder topic van hem ongeloofwaardig.
Het topic over aids gaat over een goed onderbouwt verhaal.. het zegt niks over mijn meningquote:Op donderdag 16 december 2004 22:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als iemand totale onzin vertelt, (zendmasten zouden mensen ziek maken terwijl later blijkt dat er op die plaats helemaal geen zendmasten staan) spot met ernstige ziektes (famileleden zouden op sterven liggen vanwege kanker), andere users bedreigt ("Ik kom je halen als.. ")
Normaal gesproken ben ik het met je eens dat je niet op de man moet spelen, maar kenmerk van een trol is dat je hem niet serieus kunt nemen en dat er geen gesprek mee mogelijk is.
Als jij mensen in bescherming neemt die erop uit zijn om te zieken, dan zegt dat wat over jou...
Denk je dat ik uit mijn "nek" lul als ik praat over familieleden die dergelijke ziektes hebben.quote:Op donderdag 16 december 2004 22:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En jij bent er één van.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:46 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Iedereen kan een eigen conclusie trekken, vanuit zijn eigen beperkte zienswijze.
Het zit hier vol met Trolls, minstens 2 tegenstanders hebben in dat topic toegegeven bij telefoonmaatschappijen te werken.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Claimen dat je moeder dodelijk ziek is geworden door zendmasten die daar helemaal niet zijn, is grove smaad voor alle mensen die met kanker te maken hebben gehad.
Doe dan..quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:29 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Post je weer zoiets, heb je een aanklacht te pakken.
zo iemand als PietVerdriet bijv.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:46 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Het zit hier vol met Trolls, minstens 2 tegenstanders hebben in dat topic toegegeven bij telefoonmaatschappijen te werken.
cool !!quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:58 schreef Flowce het volgende:
http://english.pravda.ru/science/19/94/377/13117_wonderBoy.html
Diamantbaars.. Mijn profiel is nooit gewijzigd en ik wacht op je dagvaarding.quote:Op zaterdag 18 december 2004 02:25 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
![]()
Grote jongen hoor, snel alle info uit zn profiel gewist;) je provider heeft de betreffende info ook hoor.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik vergeef het je, omdat je zo'n mooie goudvis bent
Ik weet niet of je zelf familie hebt, maar je laat niet spotten met hun ziekte.
Zeker niet door iemand die de naam draagt van een goudvis.
Maar ondertussen is er aangetoont dat er geen enkele UMTS mast bij jouw in het dorp staat, dat beweer je alleen maar, gewoon hupsakee.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:51 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Denk je dat ik uit mijn "nek" lul als ik praat over familieleden die dergelijke ziektes hebben.
Er staat hier een gigantische mast
Een gigantische Televisie mast, met UMTS onderdelen op "lage" hoogte.
Het zal naar schatting niet hoger zijn dan 10 meter
En als hier iemand beweert dat het niet zo is, dan mag tie komen kijken.
In het dorp hier is het de belangrijkste oorzaak voor een behoorlijke ziekte-stijging onder bekenden.. binnen deze 400m straal.
Het is gewoon na te gaan! Als je hier langs de deur gaat, en in deze wijk vraagt hoe het met hun gezondheid gesteld is.
Maargoed, het is niet mijn doel om ondersteuning te halen hier, ik ben niet van 1 of andere instantie.. Ik zet het hier neer zodat het opgemerkt wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |