Ik vind het ook een duffe naam...quote:Op zondag 7 november 2004 16:08 schreef Klonk het volgende:
Wat is er mis met misty
Met Misty zelf is niets mis, maar de naam Misty... die is wel heel erg fout hoor.quote:Op zondag 7 november 2004 16:08 schreef Klonk het volgende:
Wat is er mis met misty
Wij kijken elkaar hier fantasieloos aan.... wat wordt het dan?quote:Op zondag 7 november 2004 16:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Jawel, dat kan wel.
Veel geduld heb je er bij nodig.. en een tip, probeer iets te zoeken met dezelfde klank.. vooral de eindklank, in dit geval lijkt - ty me wel belangrijk.
Hondje roepen met haar nieuwe naam, belonen met een koekje als ze komt..
En dit dan heel veel herhalen.
Whiskeyquote:Op zondag 7 november 2004 16:12 schreef Callas het volgende:
[..]
Wij kijken elkaar hier fantasieloos aan.... wat wordt het dan?.
Ryan komt nu met Schoppenhauer, Sokrates, Plato, Sartre of Jean Paul, of Dolf de Vries.....quote:Op zondag 7 november 2004 16:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Paar verderop hebben een hondje uit het asielgehaald, was dus geen naam van bekend.
En nu luisterd ze naar Daisy.. heeft niet eens veel tijd gekost. Ging met haar heel makkelijk!
Ik heb al een kat gehad die heette Whisky met zijn maatje Jim. (The Doors invloeden).quote:Op zondag 7 november 2004 16:13 schreef daeri het volgende:
[..]
Whiskey
zo heet mijn hond alquote:Op zondag 7 november 2004 16:14 schreef Twickelpics.nl het volgende:
whiskey
Nog erger dan Misty? Hoe is het mogelijk.quote:Op zondag 7 november 2004 16:19 schreef Shalbo het volgende:
kje kunt de naam veranderen, maar het is misschien makkelijker om hem gewoon zo te laten, maar haar te laten reageren op een bepaald fluitsignaal, als zemoet komen, Hebben wij ook met onze hond, en werkt ptrima ( mijn beest heeft namelijk ook nogal een belachelijke naam...)
Niet erger... Bijna even ergquote:Op zondag 7 november 2004 16:20 schreef Callas het volgende:
[..]
Nog erger dan Misty? Hoe is het mogelijk..
Ja, Lady Killer en dan niet aan mekaar.quote:Op zondag 7 november 2004 16:22 schreef Inu het volgende:
OE OE
Lady
Zeker Gerrit of zo...quote:Op zondag 7 november 2004 16:23 schreef Shalbo het volgende:
[..]
Niet erger... Bijna even erg![]()
Blijf denken....quote:Op zondag 7 november 2004 16:23 schreef Ryan3 het volgende:
Ikzelf zat ook nog te denken aan Theo.
Wat een sukkel, die Ryan. Een Jack Russel blijft een Jack Russel, wat voor een mooie naam je er ook aan geeft. Veel zal het nooit worden.quote:Op zondag 7 november 2004 16:15 schreef Callas het volgende:
[..]
Ryan komt nu met Schoppenhauer, Sokrates, Plato, Sartre of Jean Paul, of Dolf de Vries...... Om de buurt het idee te geven dat de hond niet van de straat is. (Het is een Jack Russel.....).
Iemand? Red mij?
8,5 % kut, dag kloontje.quote:Op zondag 7 november 2004 16:27 schreef mekadusha het volgende:
[..]
Wat een sukkel, die Ryan. Een Jack Russel blijft een Jack Russel, wat voor een mooie naam je er ook aan geeft. Veel zal het nooit worden.![]()
Het is een enthousiast hondje, dus ik ga de naam Ollie proberen met een zak hondenkoekjes.quote:Op zondag 7 november 2004 16:32 schreef erikkll het volgende:
onze hond reageerde op alles, als je maar enthousiast genoeg was
Computer! kom eens hier!
Dat met-een-zak-hondenkoekjes wordt dan zijn achternaam? Of hoe moet ik dat begrijpen???quote:Op zondag 7 november 2004 16:38 schreef Callas het volgende:
[..]
Het is een enthousiast hondje, dus ik ga de naam Ollie proberen met een zak hondenkoekjes..
Nee, hij krijgt jouw achternaam dus het wordt Ollie A.quote:Op zondag 7 november 2004 16:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat met-een-zak-hondenkoekjes wordt dan zijn achternaam? Of hoe moet ik dat begrijpen???
Ja, dan denken ze dat het een buitenlander is, niet zo handig tegenwoordig. Kun je hem beter Theo noemen...quote:Op zondag 7 november 2004 16:41 schreef Callas het volgende:
[..]
Nee, hij krijgt jouw achternaam dus het wordt Ollie A.
OllieA komt toch uit Groningen?quote:Op zondag 7 november 2004 16:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dan denken ze dat het een buitenlander is, niet zo handig tegenwoordig. Kun je hem beter Theo noemen...
.
Ja leuk!! Of Jackquote:Op zondag 7 november 2004 16:47 schreef PLAE@ het volgende:
Misschien is Russell iets![]()
Sharky.... Oh nee Ollie.quote:Op zondag 7 november 2004 16:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En zijn jullie er al uit?
Dat is wel een hele domme naam voor een hond.quote:Op zondag 7 november 2004 16:13 schreef daeri het volgende:
[..]
Whiskey
Of 'Jackie', zoals de buren.quote:Op zondag 7 november 2004 16:55 schreef Aequitas het volgende:
[..]
Ja leuk!! Of Jack![]()
Oei, aan elkaar istie ook leukquote:Op zondag 7 november 2004 18:05 schreef yvonne het volgende:
Duderisty niks?
Ik heb heel vroeger een Boerenfox gehad; Winston.quote:Op zondag 7 november 2004 17:34 schreef Beaker het volgende:
Onze Jack Russel/Boerenfox heet Joopook besst een belachelijke naam, maar goed
![]()
Het word dus Ollie?
Kreng!quote:Op zondag 7 november 2004 18:05 schreef yvonne het volgende:
Duderisty niks?
Twee miezerige puntjes van mijn kant.quote:Op zondag 7 november 2004 18:13 schreef Callas het volgende:
[..]
Het wordt Ollie inderdaad..
Met een dildo in zijn bek zeker???quote:Op zondag 7 november 2004 18:05 schreef yvonne het volgende:
Duderisty niks?
In antwoord op jouw inderdaad miezerige puntjes....quote:Op zondag 7 november 2004 18:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Twee miezerige puntjes van mijn kant..
1. Is er al voor gestemd dan???
2. Wordt het nu Ollie of Olie???
.
quote:Op zondag 7 november 2004 18:32 schreef Callas het volgende:
[..]
In antwoord op jouw inderdaad miezerige puntjes....
Want sinds de moord op Theo van Gogh is de democratie ingetrokken oid???quote:1. Nee dat is niet nodig.
Ik vind Olie leuker.quote:2. Ollie.
Wat Olie???quote:Op zondag 7 november 2004 18:36 schreef OllieA het volgende:
Zo heet mijn kat al
En zo geraakte Tom Poes in een identiteitscrisis.quote:Op zondag 7 november 2004 18:36 schreef OllieA het volgende:
Zo heet mijn kat al![]()
Olliequote:Op zondag 7 november 2004 18:13 schreef Callas het volgende:
[..]
Ik heb heel vroeger een Boerenfox gehad; Winston.
Joop vind ik helemaal geen belachelijke naam hoor, voor een teefje ook grappig evenals de naam Juup.
Ik ben een beetje allergisch voor die populaire engelse namen voor dieren (en mensen). Zoals bijvoorbeeld Misty, het klinkt als een naam uit een soap..
Het wordt Ollie inderdaad..
Volgens mij is het eenvoudiger, heb je gewoon veel stille aanbidsters.quote:Op zondag 7 november 2004 19:06 schreef OllieA het volgende:
Verdomd, yvonne, dat is waar ook.![]()
Ik voel me wel vereerd, eigenlijk.
Kan ik mezelf, naast de vele andere redenen waarom het zo prettig is om mij te zijn, ook nog beschouwen als huisdiernaam-inspirator.
Jij aanbid Ollie ook al?quote:Op zondag 7 november 2004 18:49 schreef Beaker het volgende:
[..]
Ollie
Joop is een teefjewe noemen haar voornamelijk Jopie
We hebben nog een hond, een Foxterrier en die heet Bas
![]()
Winston vind ik overigens ook erg leuk
Laatst kwam ik een Bassethound tegen en zijn naam was Gerritook erg leuk!
Krijgen we nog een foto te zien van Ollie? Ben wel nieuwschierig geworden
Mij dunkt dat de vader het primaat heeft bij de naamgeving, zeker als het een zoon betreft.quote:Op zondag 7 november 2004 19:29 schreef Callas het volgende:
Mocht ik nog een hond (of zoon) krijgen dan noem ik hem Hidde.
quote:Op maandag 8 november 2004 14:29 schreef dafjedaf het volgende:
"Reeeeeenbooooo, moeoeoenlaaaait, eeeet'n!"
Neen, dit was en is mijn commentaar op de komst van Misty Ollie.quote:Op zaterdag 13 november 2004 01:07 schreef Callas het volgende:
Zo, dit is het commentaar van jou, Gajus?
Beeld van de dag, geprolongeerd
Voor mij de grens van de humor.
BTW, de betreffende film is het bekijken meer dan waard.quote:Op zondag 7 november 2004 17:12 schreef Gajus het volgende:
En het hondje sprak: "Mijn God, mijn God, heb medelijden met mij en mijn ontaarde baasjes."
Alle ironie terzijde, ik wens jullie veel vreugde met jullie gezinsuitbreiding.![]()
Wie noemt zn hond in hemelsnaam nou ALIBRI?? WHAHAHAAAAA!!!quote:Op zondag 7 november 2004 16:18 schreef Inu het volgende:
Honden luisteren idd naar de klank
Iets met -ie
*denkt na*
... Alibri, ........
Tja, de symboliek in je plaatje laat, zeker voor een kunstminnaar zoals je jezelf voordoet te zijn, niets te raden over, ook dus voor zo iemand als ik met een (socalled) chronisch gebrek aan fantasie. Wil je de strot doorsnijden van Misty oid??? Gaat het al zover bij jou, dat je dat symbolisch wilt doen??? Mijn vraag is natuurlijk waar een dergelijke sadistische vingerwijzing vandaan komt? Kun je je er met al je geculmineerde jaren niet overheen zetten dat jij en Callas en kuiken niet met zijn drieën de zonsondergang tegemoet gaan of zo? Laat ik je een raad geven: probeer er eens rap overheen te komen en Callas vanaf nu met rust te laten. Ga maar lekker reactionair klunzen met luuucida, misschien veel beter dan wat je nu doet (ik weet het wel zeker trouwens). Ik zou btw ook niet nieuwe evt. kunstminnende meisjes proberen te benaderen, want die nieuwe evt. kunstminnende meisjes zijn gewaarschuwd. Laatste raad: als je verlegen zit om een bit of crumpit, meld je gewoon aan bij een datingsite voor 50+'ers oid, dat is verder zonder poespas, hoef je geen schijn op te houden dus. Er zijn genoeg wanhopige vrouwen van zekere leeftijd die zitten te wachten op de komst van zo'n fine specimen as yourself.quote:Op zaterdag 13 november 2004 01:32 schreef Gajus het volgende:
[..]
Neen, dit was en is mijn commentaar op de komst van Misty Ollie.
[..]
BTW, de betreffende film is het bekijken meer dan waard.
@Gajus....quote:Op zaterdag 13 november 2004 03:20 schreef Gajus het volgende:
@Ryan, ik verzoek je de grens tussen Fok! en IRL te respecteren.
De vermelding van een mailbox-adres is bedoeld om IRL-aangelegenheden te communiceren.
On topic:
N.a.v. jullie nieuwe aanwinst heb ik één reactie gegeven, zie boven. Jouw suggestie als zou ik de strot van Misty willen doorsnijden is volkomen misplaatst. Associëer zoveel je wenst, maar vraag mij niet dergelijke wanstaltige uitkomsten te weerleggen. Dat kan ik niet en dat hoef ik niet.
Ik denk dat het onnodig is om een soort kunstmatige scheiding aan te brengen tussen Fok! en RL. In mijn visie heb je een blauwtje gelopen, was je ook alleen uit op het KUTJE van TBO/Callas. Wat op zich niet erg is. Je bent op zoek naar een leuke vrouw, dacht dit gevonden te hebben, hield haar een tijdje - in een kwetsbare positie - bungelend aan een touwtje en verloor haar toen toch, terwijl je gewoon getrouwd bent, weliswaar niet gelukkig, maar toch.... Vervolgens stalk je die dame, totdat het nu dus misselijkmakend wordt. Het is echt niet mijn associatie alleen hoor. Deze topic gaat over een hondje met de naam Misty, jouw post in "beeld van de dag" gaat over 'play Misty for me' en er staat een bloederig mes op afgebeeld, go do the math. Wie je nu het liefst de strot door zou willen snijden, is verder om het even. Ik ga er beleefdheidshalve nog even vanuit dat dat niet een mens geldt, maar een hond. Maakt niet uit, wat ik al zei, iedere kunstkenner merkt direct de symboliek op in je geposte plaatje. Die is misselijkmakend. Stop met die spelletjes. Zet TBO/Callas uit je hoofd en geef je op op een datingsite oid (ga dus niet langs die kunstminnende user) en probeer gelukkig te worden op jouw manier, zoals wij dat doen op onze manier... Het is afgelopen, je kunt je niet inwringen in Corfu of Lila Pauze, zoals je al van stonde af aan via allerlei farfetched plannetjes, vanwege voor ons onduidelijke redenen, probeerde. In goed Nederlands: hoepel op. Dit alles uiteraard met alle respect en alle rechten die jou toekomen...quote:Op zaterdag 13 november 2004 03:20 schreef Gajus het volgende:
@Ryan, ik verzoek je de grens tussen Fok! en IRL te respecteren.
De vermelding van een mailbox-adres is bedoeld om IRL-aangelegenheden te communiceren.
On topic:
N.a.v. jullie nieuwe aanwinst heb ik één reactie gegeven, zie boven. Jouw suggestie als zou ik de strot van Misty willen doorsnijden is volkomen misplaatst. Associëer zoveel je wenst, maar vraag mij niet dergelijke wanstaltige uitkomsten te weerleggen. Dat kan ik niet en dat hoef ik niet.
Heb je het topic great danes al bekeken,die is wel leukquote:Op zaterdag 13 november 2004 09:55 schreef Pitbulleke het volgende:
@ de stalker, gestalkte en de zelfbenoemde arbiter:: wat is hier nou weer aan de hand![]()
Kom ik vrijwel alleen nog in F&F in de hoop een beetje leuke Fokkers en dito onderwerpen tegen te komen; raak ik verzeild in een Shakespeariaans drama, of erger nog een rare klucht waar ik geen drol van snap.
Siz Gajus, wêr komst fuot jong?
Linkie?quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:39 schreef greatdane het volgende:
[..]
Heb je het topic great danes al bekeken,die is wel leuk(alleen weinig reacties
nog)
quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:43 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Had laatst speciaal voor jou een topic geopend met leuk Duitse Doggen spul maar die werd al gesloten voor jij er gekeken had, volgens de modder had ik je maar een PB moeten sturen![]()
Oeps sorry ik bedoel e-mailberichtquote:Op zaterdag 13 november 2004 10:48 schreef yvonne het volgende:
[..], Die hebben we nieteens op FOK!
Hij staat weer bijna boven(linkje zetten weet niet hoe)en ik heb die site gezien en zag dat ie gesloten was en toen zelf maar effe een topic geopend.quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:43 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Linkie?
Dan ga ik zeker ff kijken![]()
Had laatst speciaal voor jou een topic geopend met leuk Duitse Doggen spul maar die werd al gesloten voor jij er gekeken had, volgens de modder had ik je maar een PB moeten sturen![]()
Kijk zelfverklaard gezinstherapeutje, dat je over iemand onbewimpeld je oordeel wilt schrijven is je goed recht, maar laat mij daar lekker buiten. Ik heb niets met jullie gebrekkige stakkerds noch met jullie onverwerkt liefdesverdriet te maken...quote:Op zaterdag 13 november 2004 01:46 schreef Ryan3 het volgende:
Laat ik je een raad geven: Ga maar lekker reactionair klunzen met luuucida, misschien veel beter dan wat je nu doet (ik weet het wel zeker trouwens).
OllieA is dus niet voor de poes...quote:Op zondag 7 november 2004 19:06 schreef OllieA het volgende:
Verdomd, yvonne, dat is waar ook.![]()
Ik voel me wel vereerd, eigenlijk.
Behalve dan de twee handen op een buik???quote:Op zaterdag 13 november 2004 03:23 schreef Callas het volgende:
[..]
@Gajus....
Ik heb niets te verbergen
Fuck it... Doe het met elkaar gewoon eens op z'n hondjes, daarmee kweek je in elk geval een meer innige band van wederzijdse betrokkenheid!!!...quote:Op zaterdag 13 november 2004 02:35 schreef Ryan3 het volgende:
Hallo? Ik ben er nog hoor. Jij wilde toch nog een keer met me praten oid???
Lucida,quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:11 schreef lucida het volgende:
[..]
Behalve dan de twee handen op een buik???
@Callas,quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:33 schreef Callas het volgende:
[..]
Lucida,
Waarom doe jij zo? Ik reageerde in het andere topic niet meer op jou omdat jij en Gajus bijzonder vervelend over mij aan het posten waren. Ik nam het jou toen niet kwalijk omdat ik er vanuit ging dat je niet wist hoe de situatie lag. Maar wat je nu hier doet vind ik erg jammer. Bemoei je hier gewoon niet mee.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:33 schreef Callas het volgende:
Ik reageerde in het andere topic niet meer op jou omdat jij en Gajus bijzonder vervelend over mij aan het posten waren.
Waarom zou ik hem toespreken? Ik ben blij dat hij het eens zegt, zelf hoopte ik dat het negeren van Gajus voldoende zou zijn maar gisteravond was voor mij de druppel.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:38 schreef lucida het volgende:
[..]
@Callas,
Ik denk dat je er veel verstandiger aan doet je Fok-vriendje Ryan3 eens duchtig toe te spreken, i.p.v. een totaal ongeloofwaardig zedepreekje tegenover mij af te steken...
Ontopic veel plezier met je hondje(s)....
Gr. Lucida...![]()
Waarom een mens geen huisdieren neemt...quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:43 schreef lucida het volgende:
[..]
Op welk topic zinspeel je eigenlijk - kan me niet voorstellen dat ik jou niet met resppect zou hebben bejegend?
Ben ik nou zo slim, of ben jij nu zo dom? Dat Ryan3 iemand eens onbewimpeld de 'waarheid zegt', is zoals je terecht stelt zijn zaak, maar verklaar me dan eens waarom zulks moet geschieden aan de hand van dit citaat? - quote; 'Op zaterdag 13 november 2004 01:46 schreef Ryan3 het volgende:Laat ik je een raad geven: Ga maar lekker reactionair klunzen met luuucida, misschien veel beter dan wat je nu doet (ik weet het wel zeker trouwens).quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:44 schreef Callas het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem toespreken?
Ik weet niet of jij zo slim bent, want als jij met Gajus over mij gaat posten, over Ryan en over hoe het hier IRL reilt en zeilt terwijl jullie daar allebei geen idee van hebben en bovendien geen sodemieter mee te maken hebben dan vind ik het noemen van reactionair klunzen met betrekking tot Lucida en Gajus wel van toepassing.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:49 schreef lucida het volgende:
[..]
Ben ik nou zo slim, of ben jij nu zo dom? Dat Ryan3 iemand eens onbewimpeld de 'waarheid zegt', is zoals je terecht stelt zijn zaak, maar verklaar me dan eens waarom zulks moet geschieden aan de hand van dit citaat? - quote; 'Op zaterdag 13 november 2004 01:46 schreef Ryan3 het volgende:Laat ik je een raad geven: Ga maar lekker reactionair klunzen met luuucida, misschien veel beter dan wat je nu doet (ik weet het wel zeker trouwens).![]()
@Callas,quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:48 schreef Callas het volgende:
[..]
Waarom een mens geen huisdieren neemt...
Leuk, twee oudere heren die om aandacht zuigen. En jou nam ik het niet eens kwalijk omdat ik dacht dat je Gajus niet kende. Maar ik ben het een beetje zat, misschien kun je dit respecteren en je hier buiten houden.
Kan me voorstellen, jaquote:Op zondag 7 november 2004 16:06 schreef Callas het volgende:
Ze is immers al vijf jaar maar als ik straks door de buurt "Misty" moet gaan roepen dan schaam ik me stuk..
Misschien dat je het hiermee beter begrijpt. Ryan is al een poos niet meer mijn Fok!vriendje, maar ik woon samen met hem.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:38 schreef lucida het volgende:
[..]
@Callas,
Ik denk dat je er veel verstandiger aan doet je Fok-vriendje Ryan3 eens duchtig toe te spreken, i.p.v. een totaal ongeloofwaardig zedepreekje tegenover mij af te steken...
Ontopic veel plezier met je hondje(s)....
Gr. Lucida...![]()
Hij luistert nu al prima naar Ollie.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:59 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, ja![]()
Je neemt jezelf te serieus...quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:55 schreef Callas het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij zo slim bent, als jij met Gajus over mij gaat posten
Leuk voor u beiden, maar dan mag je nog wel objectief blijven, of heb je met het samenwonen ook je recht op een eigen mening moeten inleveren???quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:59 schreef Callas het volgende:
[..]
Misschien dat je het hiermee beter begrijpt. Ryan is al een poos niet meer mijn Fok!vriendje, maar ik woon samen met hem.
Je geeft geen antwoord, ik vind het best Lucida, zoals je wilt.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:02 schreef lucida het volgende:
[..]
Leuk voor u beiden, maar dan mag je nog wel objectief blijven, of heb je met het samenwonen ook je recht op een eigen mening moeten inleveren???
@Callas,quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:05 schreef Callas het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord, ik vind het best Lucida, zoals je wilt.
Geen foto Beaker, vanwege het nog niet hebben van een USB-aansluiting. Maar Ollie, weliswaar kleiner, heeft op de plaatjes dezelfde tekening als Nipper. (Nipper was een kruising tussen een Bullterier en een Foxterrier).quote:Op zondag 7 november 2004 18:49 schreef Beaker het volgende:
[..]
Ollie
Joop is een teefjewe noemen haar voornamelijk Jopie
We hebben nog een hond, een Foxterrier en die heet Bas
![]()
Krijgen we nog een foto te zien van Ollie? Ben wel nieuwschierig geworden
Deze post is van mij.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geen foto Beaker, vanwege het nog niet hebben van een USB-aansluiting. Maar Ollie, weliswaar kleiner, heeft op de plaatjes dezelfde tekening als Nipper. (Nipper was een kruising tussen een Bullterier en een Foxterrier).
[afbeelding].
Prima naam, zo heette die van ons ook (45 kilo wegende herderkruising, dus paste wel bij 'm)quote:Op zondag 14 november 2004 00:46 schreef Patries86 het volgende:
Hoop dat het lukt
Mijn buren kregen vorig jaar hond : Sandor.
Vonden ze geen leuke naam... alles geprobeert hem aan zijn nieuwe naam te laten wennen. Idd op de manier koekje geven als hij reageerder op zijn nieuwe naam maar het is niet gelukt
dus hij heet nu gewoon Sandor
Dus je bent wel blij met het hondje?quote:Op zondag 21 november 2004 01:51 schreef Ryan3 het volgende:
En naar wie denk je gaat de grootste bezorgdheid uit bij Callas...? Juist, naar Ollie. Ollie, Ollie, mijn schatje, mijn lievje.
Ja, hij luistert goed naar me. Als ik zeg niet in je mand, dan gaat-ie ook niet in zijn mand.quote:Op zondag 21 november 2004 02:07 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dus je bent wel blij met het hondje?
Ik dacht dat het een zij was?quote:Op zondag 21 november 2004 02:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, hij luistert goed naar me. Als ik zeg niet in je mand, dan gaat-ie ook niet in zijn mand..
Herkenbaar ... sterkte met de verwerking van jouw degradatie ... een stevige borrel geeft tijdelijke soelaas.quote:Op zondag 21 november 2004 01:51 schreef Ryan3 het volgende:
... Hij heeft binnen een week vakkundig mijn plaats ingenomen op de bank en luiert languit op zijn rug gelegen de gehele avond op de buik van het vrouwtje (Callas), mij teruggedringend naar het enige bastion dat ik, gelijk Archie Bunker ooit, op dit moment nog heb, de fauteuille. Jeez, weet niet wat dat is met sommige vrouwen. Ik bedoel, ik was op de hoogte van de heilige drie-eenheid "vrouwen-kinderen-dieren", maar dit is een beetje pushing the limit wmb. ...
Ach, volgens mij heeft Ollie een sex-change operatie nodig, want met groot enthousiasme stort hij/zij zich niet alleen op de mannelijke viervoeters in de buurt, maar ook op de vrouwelijke viervoeters, zelfs van considerabele proporties, zoals bijv. een Deense dog vanmorgen in het bos, naar verluid (was er zelf niet bij). Daarbij hebben katten wmb een vrouwelijke connotatie en honden een mannelijke connatatie, weet niet wat het is...quote:Op zondag 21 november 2004 02:14 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een zij was?
Nooit, maar dan ook nooit het geslacht van een hondje ontkennen hoor!
Daar krijg je problemen mee.
Mark my words.
Lig jij met je pc in de aanslag of zo, om te reageren op mij of Callas??? Btw dit wordt een gezellig topic dus make yourself scarse.quote:Op zondag 21 november 2004 02:17 schreef Gajus het volgende:
[..]
Herkenbaar ... sterkte met de verwerking van jouw degradatie ... een stevige borrel geeft tijdelijke soelaas.
Als je mot hebt met Ryan en Callas, waarom post je dan in dit topic?quote:Op zondag 21 november 2004 02:17 schreef Gajus het volgende:
[..]
Herkenbaar ... sterkte met de verwerking van jouw degradatie ... een stevige borrel geeft tijdelijke soelaas.
Het was louter bedoeld als blijk van medeleven.quote:Op zondag 21 november 2004 02:21 schreef OllieA het volgende:
Als je mot hebt met Ryan en Callas, waarom post je dan in dit topic?
Daar geloof ik dus niks van.quote:Op zondag 21 november 2004 02:35 schreef Gajus het volgende:
[..]
Het was louter bedoeld als blijk van medeleven.
Blijf weg, Gajus. Dit weet je drommels goed.quote:Op zondag 21 november 2004 02:35 schreef Gajus het volgende:
[..]
Het was louter bedoeld als blijk van medeleven.
But I make myself scarce because of these negative reactions.
Heer Ollie, wat moet ik dan? Wegblijven van Fok!?quote:Op zondag 21 november 2004 03:23 schreef OllieA het volgende:
Eigenlijk vind ik dat jullie (Ryan, Callas, Gajus) alledrie tamelijk debiel bezig zijn.![]()
Nee, natuurlijik niet. Hoe zo denk je aan dergelijke extreme opties?quote:Op zondag 21 november 2004 03:26 schreef Callas het volgende:
[..]
Ollie, wat moet ik dan? Wegblijven van Fok!?
Wat voor mij lastig is, is dat ik Gajus IRL ken en dat hij mij enorm gekwetst heeft in een heel moeilijke tijd (mocht iemand dit denken, absoluut geen liefdesrelatie) en nu stalkt hij mij.quote:Op zondag 21 november 2004 03:29 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nee, natuurlijik niet. Hoe zo denk je aan dergelijke extreme opties?
Ik ga lekker slapen samen met Ollie. (Goed, en Ryan).quote:Op zondag 21 november 2004 03:35 schreef OllieA het volgende:
Njah, zoek het maar uit. Pest of lekker slapen naar keuze.
Hasta mañana.quote:Op zondag 21 november 2004 03:50 schreef Ryan3 het volgende:
Na deze korte episode die geheel gewijd was aan de weledele user Gajus, die een blauwtje heeft gelopen en dit niet kan hebben blijkbaar, kunnen we nu dan misschien weer on topic posten. Dit forum gaat weliswaar over beesten en verder een hoop zinloos gezaag..... waar trouwens ook wel eens een stille tocht voor gehouden zou kunnen worden.
Bespaar je de moeite om inhoudelijk op dit topic te reageren; het is namelijk niet meer dan een fiets waarop een drietal eigengeilers literatuurpaginaatjes napraat en elkaar de loef probeert af te steken met vermeend spitse opmerkingen. Jammer dat de moderators hier nu eens niet ingrijpenquote:Op zondag 14 november 2004 00:46 schreef Patries86 het volgende:
Hoop dat het lukt
Mijn buren kregen vorig jaar hond : Sandor.
Vonden ze geen leuke naam... alles geprobeert hem aan zijn nieuwe naam te laten wennen. Idd op de manier koekje geven als hij reageerder op zijn nieuwe naam maar het is niet gelukt
dus hij heet nu gewoon Sandor
Waf waf woef,quote:Op zondag 21 november 2004 11:05 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite om inhoudelijk op dit topic te reageren; het is namelijk niet meer dan een fiets waarop een drietal eigengeilers literatuurpaginaatjes napraat en elkaar de loef probeert af te steken met vermeend spitse opmerkingen. Jammer dat de moderators hier nu eens niet ingrijpen![]()
Zo keft Ollie idd ook als er een oud vrouwtje langs loopt. Lopen er twee uit de kluiten gewassen bootwerkers langs het raam dan wendt hij zijn snuit verstrooid af of loopt-ie op een drafje naar de waterbak.quote:Op zondag 21 november 2004 15:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Waf waf woef,
woef waf,
kef waf waf...
Zeg het nooit tegen Callas. Als we ooit uit elkaar gaan - ze hoopt btw oud met mij te worden, ikzelf ben het al met haar - dan neemt ze Ollie mee. As we speak liggen ze als een soort Siamese liefdestweeling op de bank te ronken, allebei in dromenland, dit terwijl we vroeg naar bed zouden gaan.quote:Op maandag 22 november 2004 01:02 schreef OllieA het volgende:
Wat een kutbeest, ook, eigenlijk.
My lips are sealed.quote:Op maandag 22 november 2004 01:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg het nooit tegen Callas.
Proficiat!quote:Als we ooit uit elkaar gaan - ze hoopt btw oud met mij te worden,
Hm, ze zijn al naar bed, eigenlijk.quote:ikzelf ben het al met haar - dan neemt ze Ollie mee. As we speak liggen ze als een soort Siamese liefdestweeling op de bank te ronken, allebei in dromenland, dit terwijl we vroeg naar bed zouden gaan.
Wij hadden vroeger een hond die heette Jekyll.quote:Op zondag 7 november 2004 16:15 schreef Callas het volgende:
[..]
Ryan komt nu met Schoppenhauer, Sokrates, Plato, Sartre of Jean Paul, of Dolf de Vries...... Om de buurt het idee te geven dat de hond niet van de straat is. (Het is een Jack Russel.....).
Iemand? Red mij?
quote:Op zondag 21 november 2004 02:08 schreef Ryan3 het volgende:
Nog even over die polaroidphoto's btw, om alles een beetje in de juiste proporties te zien. Bij de plaatselijke Blokker kochten we een afgeprijsd setje steakmessen. Was 4 messen voor ¤ 1,00. Callas heeft nu 5 polaroids gemaakt, voor dus ¤ 8,75. Maw ze had voor hetzelfde geld 8 x 4 + 3 = 35 steakmessen voor dezelfde prijs kunnen kopen. In plaats daarvan heeft ze 5 semi-mislukte polaroids getrokken....
70 botte steakmessen, want je hebt nu 10 polaroids gemaakt, liefde.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:50 schreef Callas het volgende:
[..]
!!@#$$%@
35 Botte steakmessen wel te verstaan!
Dit is bijna net zo goed als WG van der Hulst, Ryan.quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:24 schreef Ryan3 het volgende:
Lodderig staart het beestje vervolgens op zijn krukje voor het raam de achtertuin in en slaat daar de wiegende takken gade bij wijze van ultieme waakzaamheid. Niets mag zijn nieuwe baasjes natuurlijk overkomen. Zijn koppie is frontaal aanschouwd een driehoek. Zijn oortjes, die overigens bij onraad (een wiegende tak bijv.) rechtop staan, vormen twee parallelle zwarte driehoekjes.
Hee wat leuk Do2!quote:
Even alle persoonlijke onmin terzijde - Ollie oogt als een leuk hondje. Skippy lijkt er veel op alleen is hij al weer wat ouder, zwarter en zo goed als helemaal grijs/wit rond zijn snoetje en pootjes. Alsof hij steeds een wit voetje wilt halen... Ik zal eens kijken of ik nog een digitale foto van hem kan vinden, dan zal ik die posten.quote:
Hee doe eens Lucida, leuk.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:49 schreef lucida het volgende:
[..]
Even alle persoonlijke onmin terzijde - Ollie oogt als een leuk hondje. Skippy lijkt er veel op alleen is hij al weer wat ouder, zwarter en zo goed als helemaal grijs/wit rond zijn snoetje en pootjes. Alsof hij steeds een wit voetje wilt halen... Ik zal eens kijken of ik nog een digitale foto van hem kan vinden, dan zal ik die posten.![]()
Skip is onlangs 15 jaar geworden, Hij is inmiddels wel wat gewend. Maar ook hij had die zelfde streken toen hij nog wat jonger was. Hij laat zich nu niet meer zo makkelijk voor de gek houden. Maar voeger hoefde hij maar een programma te zien waar honden, leeuwen of ander grote viervoeters te zien waren of hij begon vervaarlijk te grommen, Ook als hij zichzelf zag, bijvoorbeeld in de spiegeling van de deur, dan begon hij flink (tegen zichzelf) te blaffen. In het algemeen is het een mensenvriend, en van zijn mannelijke soortgenoten moet hij absoluut niets hebben. Dan is hij zowaar nog steeds zeer fel en pedant. Het maakt hem ook niet uit of dat een grote of juist heel kleine hond is - hij gromt met opgetrokken rug van zich af - aandoenlijk om te zien, want als je te hard boeh zou roepen zet hij het op een lopen...quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:59 schreef Callas het volgende:
[..]
Hee doe eens Lucida, leuk.
Hoe reageert jouw hond eigenlijk op honden op televisie en computer? Ik moet wel lachen nu, Ollie zag net zijn eigen foto en kroop verward grommend op het bureau.
Zo, dus jij bent naarstig op zoek naar een partner??? Leuk om dat op deze manier te vernemen.quote:Op woensdag 24 november 2004 09:35 schreef Callas het volgende:
Ps.II. Een aandoenlijke hond is niet alleen handig wanneer je om contact verlegen zit, ook wanneer je naarstig op zoek bent naar een partner is mijn ervaring. Waar mannen voorheen keken op een afstand, vinden ze Ollie nu een geweldig excuus om op die manier te contact te leggen..
quote:Op woensdag 24 november 2004 09:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zo, dus jij bent naarstig op zoek naar een partner??? Leuk om dat op deze manier te vernemen..
Niet getreurd er zijn nog andere methoden die minder omslachtig zijn. Voorbeeld, je neemt een hondje, opent er een topic over op een forum en de ongetrouwde dan wel ongehlukkig getrouwde veertigers en vijftigers komen als vliegen op de stroop op je af. Je moet hun ietwat atavistische kijk op de werkelijkheid uiteraard voor lief nemen.
[..]quote:Op woensdag 24 november 2004 09:53 schreef Callas het volgende:
[..], dat was niet erg handig gezegd he?
Ach, als je een topic over hondenbezitters begint dan kun je iedere dag deez of geen een veeg uit de pan geven, is mijn ervaring. Ik bedoel, Wilders doet me niet voor niets aan een poedel denken.quote:Noem het maar niet omslachtig.... ik vind dit een bijzonder omslachtige manier om deez of geen een veeg uit de pan te geven....
Hij gaat fijn!quote:Op woensdag 24 november 2004 10:02 schreef Callas het volgende:
inlogfout.
Cut!quote:Op woensdag 24 november 2004 09:35 schreef Callas het volgende:
Waar mannen voorheen keken op een afstand, vinden ze Ollie nu een geweldig excuus om op die manier te contact te leggen..
Jij bent dan hopelijk wel zo'n lul die de aandacht bij het hondje weet te houden.quote:Op woensdag 24 november 2004 11:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Cut!
Ik ben zo'n lul die op je hondje zou afstappen omdat ik 'm persé even wil aaien,
maar uit goed fatsoen ook even hallo tegen jou zeg.
In die zin is het hondje vooral een geweldig excuus om je gevoel van eigenwaarde een beetje op te krikken...
And action!
quote:Op woensdag 24 november 2004 12:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, ik ben zo'n lul die énkel oog voor het hondje heeft.
Zo'n lul waarbij een vrouw op den duur gaat denken: "Ja, hallo, ik zit wel vast aan dat hondje hoor!"
Nou, ik wil niet veel zeggen...quote:Op maandag 6 december 2004 00:05 schreef Ryan3 het volgende:
En indien dat niet gebeurt dan gaat-ie chagerijnig op zijn afgedankte dekentje zitten en naar ons zitten sippen, terwijl wij bijv. de liefde bedrijven. Leuk hoor, die priemende oogjes in je rug van dat half-gedomesticeerde roofdier als je amechtig de welgevormde kont beroert van je geliefde en je penis in uitgestrekte hoedanigheid in het rond bungelt.... Een kleine drein is het en dat is-tie. En ik ga nu mijn onderbroek weer aandoen...
I see your point, echter ik ben natuurlijk wel het alpha-mannetje in de roedel en Stali is het oudste wijfje, dus hij zou zijn plaats moeten kennen. In plaats daarvan vermoeden wij dat hij het alpha-mannetje dus aan het uitdagen is. Dwz toen Stali in haar blote kont stond daarnet keek hij echt met priemende oogjes toe. Punt is dat Ollie zelf een wijfje is en dus denken we dat hij de plaats van Stali probeert in te nemen oid.quote:Op maandag 6 december 2004 00:48 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nou, ik wil niet veel zeggen...
Maar volgens mij liggen jullie dat arme diertje behoorlijk te traumatiseren.
Moet ie daar op zijn dekentje aanzien hoe jij amechtig bezig bent, met een rond bungelende penis. Wat moet zo'n hondje daar niet van denken?
Is dat nou de voorbeeldfunctie van de roedelleider? Geen wonder dat ie dreint.
Hm.quote:Op maandag 6 december 2004 01:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
I see your point, echter ik ben natuurlijk wel het alpha-mannetje in de roedel en Stali is het oudste wijfje, dus hij zou zijn plaats moeten kennen. In plaats daarvan vermoeden wij dat hij het alpha-mannetje dus aan het uitdagen is. Dwz toen Stali in haar blote kont stond daarnet keek hij echt met priemende oogjes toe. Punt is dat Ollie zelf een wijfje is en dus denken we dat hij de plaats van Stali probeert in te nemen oid.
Btw terwijl ik dit schrijf zat Ollie op Stali's schoot en doet-ie ineens een uithaal naar een stuk chocoladeletter van de kleine meid, dat hier op het bureau lag. Zit er ineens een gigantische chocoladeletter overdwars in zijn kleine bek...
Jij zou het ook goed doen als honden-psychiater.quote:Op maandag 6 december 2004 01:24 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hm.
Niet alleen bungel je met je piemel in het gezichtsveld van Ollie, daarnaast verkracht je ook nog consequent haar - ik herhaal: haar - sexuele identiteit!
Ik heb even het juiste naamwoord gebruikt in je post:
Zij zou haar plaats moeten kennen, zij is het alpha-mannetje aan het uitdagen, zij kijkt met priemende oogjes, zij probeert de plaats van Stali (whatever) in te nemen, en zij doet een uithaal naar een chocoladeletter, et cetera.
Jullie zijn niet alleen bezig dit onschuldige diertje bloot te stellen aan de meest profane beelden, daarnaast en daarboven zijn jullie bezig met een demoniserende ondermijning van haar sexuele identiteit.
Vind ik wel erg!
Om OllieA tegemoet te komen slaapt Ollie vannacht bij het alphamannetje (...tsskk). *grijns*.quote:Op maandag 6 december 2004 01:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Punt is dat Ollie zelf een wijfje is en dus denken we dat hij de plaats van Stali probeert in te nemen oid.
En ik maar denken dat hij er met de afstandsbediening vandoor ging.quote:
Btw terwijl ik dit schrijf zat Ollie op Stali's schoot en doet-ie ineens een uithaal naar een stuk chocoladeletter van de kleine meid, dat hier op het bureau lag. Zit er ineens een gigantische chocoladeletter overdwars in zijn kleine bek...
Hmz, wat bedoel je met dat 'ook'?quote:Op maandag 6 december 2004 01:29 schreef Callas het volgende:
[..]
Jij zou het ook goed doen als honden-psychiater.
quote:Op maandag 6 december 2004 01:32 schreef Callas het volgende:
[..]
Om OllieA tegemoet te komen slaapt Ollie vannacht bij het alphamannetje (...tsskk). *grijns*.
[..]
ik ken een hond die zo heetquote:Op zondag 7 november 2004 17:41 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat is wel een hele domme naam voor een hond.
Ja joah, je schaamt je stuk vanwege een naam. Behoorlijk kansloos als je het mij vraagt, is het echt zo belangrijk wat anderen van de naam van je hond denken. Tering, hoe sneuquote:Op zondag 7 november 2004 16:06 schreef Callas het volgende:
We krijgen volgende week zaterdag een hondje als vaste huisgenoot. Het is een hele lieve Jack Russell van vijf jaar oud alleen haar naam...... Ze heet Misty..... Die naam hebben kinderen haar ooit gegeven.
Mijn vraag is nu, kan ik dit veranderen? Ze is immers al vijf jaar maar als ik straks door de buurt "Misty" moet gaan roepen dan schaam ik me stuk..
"Jawohl, Herr Commandant!".quote:Op maandag 6 december 2004 13:28 schreef Ryan3 het volgende:
Goed, in gezamenlijk overleg hebben we dus besloten, teneinde Ollie zijn plaats te leren kennen, een nazi-regime in te stellen..
Ollie in haar nekvel grijpen, van de vloer tillen en een paar keer heen-en-weer schudden.quote:Op maandag 6 december 2004 13:28 schreef Ryan3 het volgende:
... teneinde Ollie zijn plaats te leren kennen ...
Zo´n post verwacht je beslist niet in een F&F topic, wellicht wel in een R&P topic.quote:Op maandag 6 december 2004 23:26 schreef Callas het volgende:
En nu allemaal even meezingen....
Misschien moet jij (of Gellius) het artikel in de De Groene Amsterdammer van 14-7-99; "Hond op de divan lezen. Een interresant artikel waarin het boek 'Honden houden van mensen' van de psychoanalyticus Jeffrey Masson nader wordt belicht...quote:Op maandag 6 december 2004 13:28 schreef Ryan3 het volgende:
Goed, in gezamenlijk overleg hebben we dus besloten, teneinde Ollie zijn plaats te leren kennen, een nazi-regime in te stellen..
PS
Nou maar niet hopen dat ik er lol in krijg...
quote:Ik heb in de memoires van de Duitse hondentrainer Sauerländer een anekdote gelezen over Hitler die iets duidelijk maakt over de "hondenliefde" van macho's. De Duitse dictator had altijd herdershonden, die meestal Wolf heetten. Toen Sauerländer Hitler ontmoette, toonde deze hem vol trots zijn Wolf van dat moment. Sauerländer wilde het dier aaien, maar Hitler waarschuwde hem: "Hij bijt u. Dit is een hond die uitsluitend mij gehoorzaamt." De trainer probeerde het toch en kon het dier strelen zonder dat het gromde of beet. Daarop trok Hitler zijn pistool en schoot de hond ter plekke dood. Toen de verbijsterde Sauerländer hem vroeg waarom hij dat gedaan had, antwoordde Hitler: "Ik wil nu eenmaal een hond die slechts mij gehoorzaamt."
En of deze anekdote waar is of niet kan ik niet controleren, maar het is een feit dat Hitler, nadat hij in de laatste oorlogsdagen van Himmler cyaankali-capsules had gekregen, het gif uittestte op zijn hond Blondie. Hij gaf geen krimp toen het dier direct na inname van de pil stierf.'
In uw boek heeft u het over herdershonden in de Duitse vernietigingskampen die wel degelijk mensen verscheurden.
'Ja, deze zogenaamde "Auschwitz-honden" stellen me voor een raadsel. Hoewel, ik kan het antwoord op de vraag hoe de SS die honden zover kreeg al raden: door hun wil te breken en ze vervolgens een keiharde training te laten ondergaan. Er bestaan nu eenmaal geen antisemitische honden. De Auschwitz-honden vormden het psychologische spiegelbeeld van de SS-bewakers. Als we precies zouden weten hoe je van herdershonden gedisciplineerde moordenaars kunt maken, zouden we wellicht ook precies weten hoe dat proces bij mensen in hun werk gaat. Geen enkele nog levende SS-hondentrainer zal dat echter uit de doeken willen doen, en ik heb evenmin kunnen achterhalen wat er met deze kamphonden is gebeurd na de oorlog, al vermoed ik dat ze gewoon zijn afgemaakt.'
Helemaal niet zo raadselachtig.quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:59 schreef lucida het volgende:
...
'Ja, deze zogenaamde "Auschwitz-honden" stellen me voor een raadsel. Hoewel, ik kan het antwoord op de vraag hoe de SS die honden zover kreeg al raden: door hun wil te breken en ze vervolgens een keiharde training te laten ondergaan. Er bestaan nu eenmaal geen antisemitische honden. De Auschwitz-honden vormden het psychologische spiegelbeeld van de SS-bewakers. Als we precies zouden weten hoe je van herdershonden gedisciplineerde moordenaars kunt maken, zouden we wellicht ook precies weten hoe dat proces bij mensen in hun werk gaat.
...
Ach, ik zou zeggen laat hondjes (Ollie, Koekepan en consorten) aan de nazi-tucht van Ryan3 over, en het worden allemaal 'Kampbeultjes in spe'...quote:Op dinsdag 7 december 2004 02:07 schreef Gajus het volgende:
Het maken van onderscheid tussen semieten en ariërs is problematisch, maar dat ondervang je door te zorgen voor onderscheidende klederdrachten tussen gevangenen en bewakers.
wehehehe...quote:Op dinsdag 7 december 2004 02:34 schreef lucida het volgende:
[..]
Ach, ik zou zeggen laat hondjes (Ollie, Koekepan en consorten) aan de nazi-tucht van Ryan3 over, en het worden allemaal 'Kampbeutjes in spe'...![]()
quote:
Gut, gut...quote:Ryan3 schreef maandag 6 december 2004
"Goed, in gezamenlijk overleg hebben we dus besloten, teneinde Ollie zijn plaats te leren kennen, een nazi-regime in te stellen...
wehehehe...quote:
Ja, lamskoteletje.quote:Op woensdag 8 december 2004 00:10 schreef Callas het volgende:
Zeg, Kaneelstokje, ga jij eens even leuk ballen met die hond?.
En vervolgens krijgen we een heel verhaal over bijthonden:quote:Op woensdag 8 december 2004 13:19 schreef erodome het volgende:
Genoeg nazi gedoe, zeg, ik wil het niet meer zien...
Maar gelukkig zijn het geen nazi-honden.quote:De pup werd met een week of 4 a 5 weggehaalt bij de moeder [...] eigenlijk wat te vroeg, maar het kan....
Bijten is pure lol voor de honden, dit is hun beloning
[...]
Daarom pakken ze zo fel, omdat ze er ontzettende lol in hebben, het is een spel voor hen, een spel waar ze niet meer zonder kunnen
[...]
Vanaf een half jaar werd de training nog verder opgeschroeft, nu werd erbij geslagen zodra ze aanvielen en dat soort dingen
[...]
Met een jaar waren ze klaar voor het echte werk, tegen die tijd waren ze zo getraint dat niemand behalve de begeleider echt wat met ze kon, onze legerhonden zijn nu nog zo....
En weer van die fijne honden. Hoe doen ze dat eigenlijk, werken zonder commando's? Vroeger gingen ze gewoon op kleur af, heb ik wel eens gehoord. Is dat nog zo?quote:In zuid afrika doen ze het anders, ze kennen daar dan ook ontzettend felle bewakingshonden en politiehonden.
In zuid afrika trainen mensen de pups niet, igg niet zozeer, de pups blijven bij de moeder, de moeder is een getrainde hond die presies weet wat ze moet doen, zij leert het de pups, met 16 weken zie je deze pups mensen stellen en pakken, deze methode gaat veel sneller dan bij menselijke training, de pups leren direct van moeder en van elkaar...
Maar deze honden zijn minder gehoorzaam, niet zo blind als de honden die wel door mensen getraind worden hoofdzakelijk, deze honden zijn zelfstandiger, werken vaak zonder commando's...
Nou, die laatste knipoog doet het. Lachen, die honden.quote:De politiehonden hier wordt ook zachtheid bijgebracht, dit zijn gewoon vriendelijke honden die binnen een gezin leven, maar die als hobby bijten hebben, ze vinden het zo ontzettend leuk, je ziet ze shaken van opwinding als ze weer mogen, ze werken met hun hart, doen het echt voor hun plezier, dat straalt van de honden af en dat kan heel intimiderend zijn voor degene die voor de hond staat die aan het werk is
Erodome, als je de strekking van deze topic werkelijk niet begrijpt, misschien wil je dan stoppen het vol te plempen met onzin over bijthonden en je eigen Nazi-dreigementen.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:48 schreef erodome het volgende:
Humorloos lulverhaal...
Ach, weet je Stali, misschien heeft erodome gewoon een beurt nodig. Van een Duitse herder.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:00 schreef Callas het volgende:
[..]
Erodome, als je de strekking van deze topic werkelijk niet begrijpt, misschien wil je dan stoppen het vol te plempen met onzin over bijthonden en je eigen Nazi-dreigementen.
Lol maken is niets mis mee, maar je kan ook tever gaan, er zitten al 2 topicreports op deze topic, i heb met meer mensen rekening te houden dan jullie alleen...quote:Op woensdag 8 december 2004 19:00 schreef Callas het volgende:
[..]
Erodome, als je de strekking van deze topic werkelijk niet begrijpt, misschien wil je dan stoppen het vol te plempen met onzin over bijthonden en je eigen Nazi-dreigementen.
Okay, dit klinkt voor mij in ieder geval begrijpelijker dan even de melding dat JIJ iets niet meer wilt lezen. We hebben niet buiten de policy gepost en je gerust een kijkje in POL, NEWS etc nemen waar posts worden gedaan, daar lusten honden werkelijk geen brood van. Daarom even wending in "Een Hondje". Ik vermoed dat de 2 topicreports vast afkomstig zijn van mensen die daar natuurlijk weer niet lezen en de ironie sowieso nooit zullen begrijpen en liever altijd oh zo aardig dwepen met hartjes in een kattenfototopic. Ieder het zijne.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Lol maken is niets mis mee, maar je kan ook tever gaan, er zitten al 2 topicreports op deze topic, i heb met meer mensen rekening te houden dan jullie alleen...
Dus of je maakt het me heel moeilijk en ik moet de topic sluiten, iets wat ik zonde zou vinden, hij is niet voor niets nog open, of je werkt een klein beetje mee en de topic blijft open en je kan gewoon lol maken.
Tis jullie keuze....
Waarvan 1 van mij waarin ik zeg het juist een leuk topic te vindenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Lol maken is niets mis mee, maar je kan ook tever gaan, er zitten al 2 topicreports op deze topic, i heb met meer mensen rekening te houden dan jullie alleen...
Als het tweede topicreport dan wel een klacht is vanwege het feit dat Ryan op de foto geen onderbroek aanhad dan is dat natuurlijk wel terecht.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarvan 1 van mij waarin ik zeg het juist een leuk topic te vinden
Dit is smulwerk, lees de ironie en de knipoog en de ironie
Zou zonde zijn dit te sluiten, lees er iedere dag met veel plezier
Opmerkelijk waar een mens niet zoals zijn/haar inspiratie uit put...quote:Op woensdag 8 december 2004 20:48 schreef yvonne het volgende:
[..]Zou zonde zijn dit te sluiten, lees er iedere dag met veel plezier
Ach, ik heb een twisted mindquote:Op woensdag 8 december 2004 21:03 schreef lucida het volgende:
[..]
Opmerkelijk waar een mens niet zoals zijn/haar inspiratie uit put...![]()
Overigens Yvonne die atavar vind ik vriendelijker dan de vorige, je weet wel die met de opgestoken middelvinger?! Ik weet niet, maar deze avatar straalt om de een of andere reden meer sfeer uit; doet warmer aan zeg maar!...![]()
Dem, dat heb ik helemaal gemistquote:Op woensdag 8 december 2004 21:03 schreef Callas het volgende:
[..]
Als het tweede topicreport dan wel een klacht is vanwege het feit dat Ryan op de foto geen onderbroek aanhad dan is dat natuurlijk wel terecht.
quote:Op woensdag 8 december 2004 20:48 schreef yvonne het volgende:
Als jij dan even ophoudt over bijthonden. Het Hondje is namelijk geen bijthond. En niemand in dit topic wil weten hoe je er een bijthond van kunt maken.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Dus of je maakt het me heel moeilijk en ik moet de topic sluiten, iets wat ik zonde zou vinden, hij is niet voor niets nog open, of je werkt een klein beetje mee en de topic blijft open en je kan gewoon lol maken.
Tis jullie keuze....
Kijk, dan had je hem maar niet Ollie moeten noemen.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:29 schreef Ryan3 het volgende:
Ook heb ik de indruk dat de zondebokken zelf hem niet serieus nemen. Zo maar een gedachte hoor. Alsof hij kattenbloed in d'aderen heeft oid, ik weet niet.
... en een overvloed aan kleding voor het hondje.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:03 schreef Callas het volgende:
... het feit dat Ryan op de foto geen onderbroek aanhad ...
Dit is natuurlijk de glitch in het Olliehondje.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:30 schreef OllieA het volgende:
Kijk, dan had je hem maar niet Ollie moeten noemen.![]()
Dit
is namelijk de originele Ollie, en daar zit nogal wat kattenbloed in. Vandaar.
[afbeelding]
Hij bijt.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:33 schreef yvonne het volgende:
Wat een prachtige kat OllieA !!!
Ollie bijt nog niet, maar hij is nu bezig in 'Mein Kampf' van ene A. Hitler oid, dus we hebben de hoop nog niet opgegeven. Ook geloof ik stiekem nog altijd dat mensen c.q. viervoeters die 'Mein Kampf' lezen natuurlijk van nature wel nazistische sympathieën koesteren hè, dat begrijp je wel. Anyway fraai specimen van de voor Ollie voor de hand liggende zondebok heb je daar, hij is nog zwart ook... Als je het niet erg vindt, zal ik zijn pic gebruiken bij mijn pas ingestelde dagelijkse indoctrinatie uurtje voor Ollie. Ook zo'n doel natuurlijk alvorens een nazi-regime in te stellen zul je eerst een agent-provocateur van hem moeten maken. Politieke vorming, doordesemd in het nazisme als het ware. Enfin, vandaag zijn we met Ollie voor het eerst op excursie geweest in een nabij gelegen middengrote stad. Zo'n stad waarin het multiculturele drama waar de links-liberalen ons in gestort hebben zich voltrekt waar je bij staat. Reken maar na, zei ik tegen Ollie. Alle dierenasiels zitten vol met katten. In de winkels staan de schappen vol met kattenvoer, zoals bijv. Kittekat, normaal hondenvoer is bijna niet meer te krijgen en op straat en dan met name in de kleine steegjes hoor je alleen nog maar gemiauw. Dit laatste komt uiteraard door de groepjes hangkatten. Geen goede zaak, Ollie, mompelde ik. Ik weet overigens niet of deze lawine van indrukken betreffende de etnische gedoogpolitiek van de afgelopen 30 jaar goed gevallen is in het montere brein van ons diertje, want toen we thuis kwamen heeft-ie weer paar uur lopen dreinen om zijn balletje...quote:Op woensdag 8 december 2004 21:52 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hij bijt.![]()
En hij heeft een hangar nodig om zijn ego te parkeren, dus we kunnen het goed vinden samen.![]()
Kijk, dat is weer zo'n verschil tussen honden- en kattenmensen, hè.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ollie bijt nog niet, maar hij is nu bezig in 'Mein Kampf' van ene A. Hitler oid, dus we hebben de hoop nog niet opgegeven. Ook geloof ik stiekem nog altijd dat mensen c.q. viervoeters die 'Mein Kampf' lezen natuurlijk van nature wel nazistische sympathieën koesteren hè, dat begrijp je wel. Anyway fraai specimen van de voor Ollie voor de hand liggende zondebok heb je daar, hij is nog zwart ook... Als je het niet erg vindt, zal ik zijn pic gebruiken bij mijn pas ingestelde dagelijkse indoctrinatie uurtje voor Ollie. Ook zo'n doel natuurlijk alvorens een nazi-regime in te stellen zul je eerst een agent-provocateur van hem moeten maken. Politieke vorming, doordesemd in het nazisme als het ware. Enfin, vandaag zijn we met Ollie voor het eerst op excursie geweest in een nabij gelegen middengrote stad. Zo'n stad waarin het multiculturele drama waar de links-liberalen ons in gestort hebben zich voltrekt waar je bij staat. Reken maar na, zei ik tegen Ollie. Alle dierenasiels zitten vol met katten. In de winkels staan de schappen vol met kattenvoer, zoals bijv. Kittekat, normaal hondenvoer is bijna niet meer te krijgen en op straat en dan met name in de kleine steegjes hoor je alleen nog maar gemiauw. Dit laatste komt uiteraard door de groepjes hangkatten. Geen goede zaak, Ollie, mompelde ik. Ik weet overigens niet of deze lawine van indrukken betreffende de etnische gedoogpolitiek van de afgelopen 30 jaar goed gevallen is in het montere brein van ons diertje, want toen we thuis kwamen heeft-ie weer paar uur lopen dreinen om zijn balletje....
Het leven gaat niet over rozen voor degene die het in zijn botte harsens haalt een nazi-regime in te stellen...
Ik heb ook nog mail en msn he....quote:Op woensdag 8 december 2004 20:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
OllieA jij bent al net zo'n stoeipoes als jouw kat, begrijp ik dat juist?! Geeft het niet een heerlijk gevoel van macht als je zo'n kat eens een flinke schop onder z'n achterste kunt geven? Weg met dat kattegespin en in de plaats daarvan zo'n nazi-beultje in wording als OIllie in huis nemen; zou met jou - een pedant schoolmeestertje met wat over het paard getilde kapsones - zeer goed samen kunnen gaan!...quote:Op woensdag 8 december 2004 23:56 schreef OllieA het volgende:
[..]
Kijk, dat is weer zo'n verschil tussen honden- en kattenmensen, hè.
Ik schop die van mij er gewoon uit: En het lijkt me uitstekend dat je de werkelijkheidsbeleving van het hondje es even opfrist met het plaatje van mijn kat. Hij vertegenwoordigt precies het type arrogante, respecteisende hangkutkat waar hondjes fel tegen gericht moeten zijn.
Succes hoor!
"Werde wer du bist" (Nietsche)quote:Op woensdag 8 december 2004 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ollie bijt nog niet, maar hij is nu bezig in 'Mein Kampf' van ene A. Hitler oid, dus we hebben de hoop nog niet opgegeven. Ook geloof ik stiekem nog altijd dat mensen c.q. viervoeters die 'Mein Kampf' lezen natuurlijk van nature wel nazistische sympathieën koesteren hè, dat begrijp je wel. Anyway fraai specimen van de voor Ollie voor de hand liggende zondebok heb je daar, hij is nog zwart ook... Als je het niet erg vindt, zal ik zijn pic gebruiken bij mijn pas ingestelde dagelijkse indoctrinatie uurtje voor Ollie. Ook zo'n doel natuurlijk alvorens een nazi-regime in te stellen zul je eerst een agent-provocateur van hem moeten maken. Politieke vorming, doordesemd in het nazisme als het ware. Enfin, vandaag zijn we met Ollie voor het eerst op excursie geweest in een nabij gelegen middengrote stad. Zo'n stad waarin het multiculturele drama waar de links-liberalen ons in gestort hebben zich voltrekt waar je bij staat. Reken maar na, zei ik tegen Ollie. Alle dierenasiels zitten vol met katten. In de winkels staan de schappen vol met kattenvoer, zoals bijv. Kittekat, normaal hondenvoer is bijna niet meer te krijgen en op straat en dan met name in de kleine steegjes hoor je alleen nog maar gemiauw. Dit laatste komt uiteraard door de groepjes hangkatten. Geen goede zaak, Ollie, mompelde ik. Ik weet overigens niet of deze lawine van indrukken betreffende de etnische gedoogpolitiek van de afgelopen 30 jaar goed gevallen is in het montere brein van ons diertje, want toen we thuis kwamen heeft-ie weer paar uur lopen dreinen om zijn balletje....
Het leven gaat niet over rozen voor degene die het in zijn botte harsens haalt een nazi-regime in te stellen...
Juist de pedante schoolmeestertjes met kapsones ergeren zich snel groen en geel aan de voortdurende drill behoefte van de hond. Kunnen ze dan helemaal niets alleen? Honden zijn natuurlijk veel kinderachtiger dan katten, die niet zeuren maar slechts nuffig de neus ophalen en weggaan. Precies zoals de kattenliefhebber zelf placht te doen. Omdat er sprake is van herkenning zal de kattenliefhebber de onhebbelijkheden van zijn huisdier koesteren.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:02 schreef lucida het volgende:
OllieA jij bent al net zo'n stoeipoes als jouw kat, begrijp ik dat juist?! Geeft het niet een heerlijk gevoel van macht als je zo'n kat eens een flinke schop onder z'n achterste kunt geven? Weg met dat kattegespin en in de plaats daarvan zo'n nazi-beultje in wording als OIllie in huis nemen; zou met jou - een pedant schoolmeestertje met wat over het paard getilde kapsones - zeer goed samen kunnen gaan!...![]()
Een beetje tragisch humoristisch verhaal RaisinGirl. Ik vind in beginsel alle dieren 'lief' en kan het ook met katten goed vinden. Het is wel zo dat ik zelf tot nu toe alleen maar honden heb gehad (het de konijn Valentijn, de valkparkiet Sparky, hij werd zeventien jaar, en een viertal roodwangschildpadden uitgezonderd).quote:Op donderdag 9 december 2004 18:24 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
Juist de pedante schoolmeestertjes met kapsones ergeren zich snel groen en geel aan de voortdurende drill behoefte van de hond. Kunnen ze dan helemaal niets alleen? Honden zijn natuurlijk veel kinderachtiger dan katten, die niet zeuren maar slechts nuffig de neus ophalen en weggaan. Precies zoals de kattenliefhebber zelf placht te doen. Omdat er sprake is van herkenning zal de kattenliefhebber de onhebbelijkheden van zijn huisdier koesteren.
Ik had trouwens ooit een geweldige kat (zwart). Hij was erg groot en wandelde meestal zeer majestueus voorbij. Alle buurtkatten hadden dan ook bijzonder veel ontzag voor dit indrukwekkende wezen. Er was echter een klein probleempje. Hij had geen gevoel meer in z'n staart. Dit kwam door zijn vorige eigenaren (een stel kinderen), die te vaak aan zijn staart hadden getrokken of er op waren gaan staan. In die tijd woonde ik in een huis met een gaskachel. Op een avond zat ik op de bank en rook een duidelijke brandlucht. Bleek de staart van de kat (die iets te dicht bij de kachel was gaan liggen) in brand te staan, terwijl hij niets door had. Hij zat er heel treurig bij, want hij rook het ook, maar begreep niet waar de geur vandaan kwam en liep dus rondjes om z'n eigen staart. Kijk, zulke dingen zijn heel pijnlijk voor een - toch wel - kwetsbaar egootje.
Wat koester jij toch een onverklaarbare jaloezie als er plots andere vrouwen in het spel zijn. Ik had overigens niet de indruk dat RG bij mij, of ik bij RG op de sofa lag, maar als jij dat anders ziet, verklaar je gerust nader.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:34 schreef Callas het volgende:
Wie moest er ook al weer bij wie op de sofa?.
Ik heb klaarblijkelijk een beter geheugen, zeker wanneer iemand de plank misslaat. Wat het laatste betreft is het trouwens maar goed dat ik niet zoveel meer van jou lees in POL en NEWS...quote:Op donderdag 9 december 2004 20:59 schreef lucida het volgende:
[..]
Wat koester jij toch een onverklaarbare jaloezie als er plots andere vrouwen in het spel zijn. Ik had overigens niet de indruk dat RG bij mij, of ik bij RG op de sofa lag, maar als jij dat anders ziet, verklaar je gerust nader.![]()
Ps. de persoonlijke verhalen van jou en RG vond ik gewoon leuk om te lezen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:51 schreef lucida het volgende:
[..]
Aan jou zal het niet liggen...
Wat Ryan3 betreft zie je wel vaker het verschijnsel dat zogauw mannen eenmaal onder de pannen zijn - zeker wanneer ze zelf al op middelbare leeftijd zijn -, ze vaak als een ispiratieloze plumpudding in elkaar zakken. (Vergeef me de lelijke zinsconstructie...)![]()
Misschien moet hij wel weer eens bij RG op de sofa, zij schijnt nogal een weldadige invloed op hem uit te oefenen...
Met humorvolle groet,
Lucida
![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 16:06 schreef Callas het volgende:
We krijgen volgende week zaterdag een hondje als vaste huisgenoot. Het is een hele lieve Jack Russell van vijf jaar oud alleen haar naam...... Ze heet Misty..... Die naam hebben kinderen haar ooit gegeven.
Mijn vraag is nu, kan ik dit veranderen? Ze is immers al vijf jaar maar als ik straks door de buurt "Misty" moet gaan roepen dan schaam ik me stuk..
Stali eindigt ook op een i... maar je kunt ook Yuri of Sharon overwegen als het niet van de straat moet zijn..quote:Op zondag 7 november 2004 16:17 schreef Callas het volgende:
Is er niet een usernaam die we kunnen gebruiken, ik doel niet meteen op Luiecida.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:11 schreef lucida het volgende:
[..]
Behalve dan de twee handen op een buik???
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ollie bijt nog niet, maar hij is nu bezig in 'Mein Kampf' van ene A. Hitler oid, dus we hebben de hoop nog niet opgegeven. Ook geloof ik stiekem nog altijd dat mensen c.q. viervoeters die 'Mein Kampf' lezen natuurlijk van nature wel nazistische sympathieën koesteren hè, dat begrijp je wel.
Als je soms op de photo van Ryan3 elders in deze topic doelt, kan ik je geruststellen, ik lijk er in de verste verte niet op...quote:Op donderdag 9 december 2004 23:06 schreef Omara het volgende:
Na doorlezen van het hele topic zie ik de ontijdigheid van mijn reacties er goed uitkomen[img]
suc6 met je hondje Callas.
@Lucida, heb jij ook zo'n Desi B. baard?
Dank je wel voor je compliment.quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:53 schreef lucida het volgende:
[..]
Als je soms op de photo van Ryan3 elders in deze topic doelt, kan ik je geruststellen, ik lijk er in de verste verte niet op...
Jouw avatar mag er trouwens wel wezen, wat een stoot...![]()
ohw ja verdere klachten en/of commentaar mag in FB , overbodige rotzooi dat onder het mom van zinnig commentaar wordt gepost , wordt verwijderd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Alsof ik het kan helpen dat het bij jou aan elk inzicht ontbreekt...
Ik-wil-spelenquote:Op zaterdag 11 december 2004 01:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kwispelen, ook zo'n mooi woord...
Altijd leuk om te horen. Maar zeg eens Callas wat is daar nou zo vermakelijk aan?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:12 schreef Callas het volgende:
Wel is het opvallend dat jij bij Yvonne, RG en bij mij soms zomaar ineens sympathiek lijkt. Ik vind dat natuurlijk wel vermakelijk.
Zo zijn de verhalen - in elk geval wat mij betreft - ook bedoeld. Sommige users zouden best wel eens wat vaker door de dubbele bodem van mijn reacties heen mogen lezen, en eens wat meer oog mogen hebben voor de onderliggende humor, en zelfspot waarmee mijn reacties vaak ook gepaard gaan.quote:Ps. de persoonlijke verhalen van jou en RG vond ik gewoon leuk om te lezen.
Maar even serieus, ik ben wel nieuwsgierig hoe het nu gaat met dat kleine konijnenbijtertje.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo, Ryan en Callas.
Vertel eens, hoe staat het met Het Hondje?
Kwispelt ze nog wel eens onder het Nazi Regime dat haar nu opgelegd is?
Kwispelen, ook zo'n mooi woord...
quote:Op woensdag 24 november 2004 09:35 schreef Callas het volgende:
Ps. Ik hoop dat je nog een foto vind.
Voortgangsverslag, akkoord, het is echter wel zo dat de snedige anekdotes omtrent het wedervaren ener hondje natuurlijk niet voor het opscheppen liggen, nazificering of niet. Een hond is een hond en die leven vrij lammenadige levens. Het draait om uitgaan, voedsel en aangehaald worden in oneindige quantiteiten, au fond niet anders dan bij een kat, vermoed ik. De nazificering is dus weliswaar even in de koelkast gezet, Islamisering teneinde gehoorzaamheid, orde en regelmaat in te voeren is ook geen sinecure. Halala Ollie verdraagt bijv. al geen sluier rond zijn bolletje en citaten uit de koran worden begroet door een regressie van Ollie naar het meer atavistische ontwikkelingsstadium van de wolf. Langzaam begin ik me gewoon niet af te vragen of onze K9 niet het evenbeeld is van de Waarachtige Democraat. Iemand dus die in het interbellaire Duitsland meteen al had doorzien dat het met die nazi's niet pluis was. Dit zou betekenen dat we toch weer terug moeten naar de roedel van de weak-relativistische pantoffelheld. De liberale roedel dus.quote:Op zondag 12 december 2004 00:29 schreef OllieA het volgende:
[..]
Maar even serieus, ik ben wel nieuwsgierig hoe het nu gaat met dat kleine konijnenbijtertje.
Voortgangsverslag, aub.![]()
Jij hebt alleen de openingspost gelezen hequote:Op maandag 13 december 2004 15:57 schreef Loontjah het volgende:
k zou eerst beginnen met namen die er op lijken: risty, listy, gisty... ligt er natuurlijk aan hoe je het uiteindelijk wilt noemen. En dan langzamerhand daar naar toe werken.
Het werkt wel bij katten.. Onze kat Blacky luistert nu ook naar Shaggy, Raggy, en Maggy...
![]()
Of het zijn dauwdruppels op de lens.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:32 schreef Ryan3 het volgende:
Aan die orbs rondom ons hondje zit natuurlijk, los van het nazi-regime, een heel verhaal vast, misschien iets voor TRU. Im jedenfall verschijnen die de laatste tijd op elke photo die van Ollie gemaakt wordt. De gedachte aan overleden geliefden is natuurlijk niet vergezocht. Misschien dat Ollie daarvan de reïncarnatie is.
Idd ja.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:34 schreef Callas het volgende:
[..]
Of het zijn dauwdruppels op de lens.
Het mooie is daarbij dat ik helemaal niets hoef te verzinnen hè.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ryan3, ik geniet altijd intens van de dingen die jij schrijft!Topentertainment.
Ik begrijp dat je aanstuurt op een connectie met wijlen Prinz Bernhard en rij-examinator Distreels en hoewel op het eerste vergezocht, heb ik daar ook allang over lopen nadenken.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:44 schreef Karboenkeltje het volgende:
Is Ollie geen bij de Bilderberg groep aangesloten reptilian? De paranormale gaven die hen toegedicht worden kunnen natuurlijk een aantal dingen verklaren.
Nee, het zijn inderdaad allemaal gedachten die bij mij ook allang waren opgekomen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:50 schreef Ryan3 het volgende:
Het mooie is daarbij dat ik helemaal niets hoef te verzinnen hè..
"Werde wer du bist..."quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het mooie is daarbij dat ik helemaal niets hoef te verzinnen hè..
Net zo dom als Luci[da] of Meki?quote:Op zondag 7 november 2004 17:41 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat is wel een hele domme naam voor een hond.
quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:16 schreef hollander172 het volgende:
Jullie hebben zo te lezen nog een behoorlijke weg te gaan en ik heb geen enkele twijfel dat jullie dit niet gaan redden. Zeker niet als dit van Ryan3 af moet komen met zijn "nazi regime".
quote:Op donderdag 23 december 2004 09:08 schreef hollander172 het volgende:
Okee klein (nou ja steeds groter wordend) probleem.
blablabla corrigerend lulverhaal van een betweterigkutwijf:
Schoot me ook even de oplossing worst + rattengif te binnen maar dat is in principe moord en zo ben ik helemaal niet.......Ook is dat geen echte oplossing want zodra er eentje dood is wordt ie meteen vervangen door een volgend exemplaar.
Ah daar kwam ie vandaan.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:35 schreef Stali. het volgende:
Onze beterwetende moreel superieure dierenliefhebster vindt het niet eens erg dat er door haar toe doen eentje dood gaat, welnee, maar dat er dan weer zo'n andere niet door haar gecontroleerde kuthond terugkomt.
Gelukkig vieren wij massaal dierendag, lang leve ons hondje.
Ik dacht dat jij aan het "anachoreren" was? Hoe dan ook nog de beste wensen - en een stevige poot voor Ollie...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:48 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ben natuurlijk een sentimentele oude dwaas van een nazi. Enfin de moraal van het verhaal is natuurlijk dat het erg moeilijk is om een naziregime in te voeren als Ollie door in een vermoedelijk zeer miniem splintertje te trappen al kreupel wordt. Zo is het moeilijk op katten jagen. Ollie is geen bikkel, dat blijkt. Hier liggen dus nog wat aandachtspunten...
Ja, beste wensen terug van mij en Stali en een poot van Ollie.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:02 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij aan het "anachoreren" was? Hoe dan ook nog de beste wensen - en een stevige poot voor Ollie...![]()
Zeg anachorerende lieveling, wat versta jij precies onder 'wat aandachtspunten'?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:48 schreef Ryan3 het volgende:
Ollie is geen bikkel, dat blijkt. Hier liggen dus nog wat aandachtspunten...
Neuh.... Ik laat de drie 'kinderen' gewoon een uurtje begaan om vervolgens als corrupte politieagente de Princess (lees: tuig van de richel) naar bed te brengen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
Het is je misschien half ontgaan,
Daarom is hij natuurlijk wederom winnaar bij de Fok!-nominaties voor intelligentste user van het jaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:35 schreef Bluezz het volgende:
Is het raar Ryan3, dat ik je posts 3X moet overlezen om het te begrijpen?
Zie sigquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:44 schreef Stali. het volgende:
Daarom is hij natuurlijk wederom winnaar bij de Fok!-nominaties voor intelligentste user van het jaar. [afbeelding].
Zeg, niet al zijn posts hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, Bluezz, omdat jij zonodig z'n posts 3x moet lezen voor je ze begrijpt, is Ryan nu de winnaar van de Fok!-nominaties voor intelligentste user van het jaar.
Zo gaat dat, he.
Neuh, als je dit topic vol en vooral dicht post dan is Erodome je dankbaar hoor. Maar jij hebt niet het hele topic gelezen he?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En nu weer OT anders krijg ik op mijn kop van ero![]()
Betekend : respectquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:59 schreef Stali. het volgende:
Ik kom niet verder dan Ollie Bollie Halala....![]()
Uitleg?.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
Ja hoor Stali is een lieve meid.. (Of bedoel je dat niet?)
Wat een jonge god is het, natuurlijk bedoelde ik datquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:40 schreef Stali. het volgende:
Jij bedoelde natuurlijk gewoon dat hij net 43 is geworden hè?
Kun je dat over die jonge god nog even herhalen voor Stali.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een jonge god is het, natuurlijk bedoelde ik dat![]()
En voor Callas als het moetquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:43 schreef Ryan3 het volgende:
Kun je dat over die jonge god nog even herhalen voor Stali..
Het is jouw feestje....quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kun je dat over die jonge god nog even herhalen voor Stali..
Okay, I've got the message. Minder roken en drinken, vroeg naar bed en geen seks meer??? Dit alles ten einde dat ik je bij kan benen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |