Juist de pedante schoolmeestertjes met kapsones ergeren zich snel groen en geel aan de voortdurende drill behoefte van de hond. Kunnen ze dan helemaal niets alleen? Honden zijn natuurlijk veel kinderachtiger dan katten, die niet zeuren maar slechts nuffig de neus ophalen en weggaan. Precies zoals de kattenliefhebber zelf placht te doen. Omdat er sprake is van herkenning zal de kattenliefhebber de onhebbelijkheden van zijn huisdier koesteren.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:02 schreef lucida het volgende:
OllieA jij bent al net zo'n stoeipoes als jouw kat, begrijp ik dat juist?! Geeft het niet een heerlijk gevoel van macht als je zo'n kat eens een flinke schop onder z'n achterste kunt geven? Weg met dat kattegespin en in de plaats daarvan zo'n nazi-beultje in wording als OIllie in huis nemen; zou met jou - een pedant schoolmeestertje met wat over het paard getilde kapsones - zeer goed samen kunnen gaan!...![]()
Een beetje tragisch humoristisch verhaal RaisinGirl. Ik vind in beginsel alle dieren 'lief' en kan het ook met katten goed vinden. Het is wel zo dat ik zelf tot nu toe alleen maar honden heb gehad (het de konijn Valentijn, de valkparkiet Sparky, hij werd zeventien jaar, en een viertal roodwangschildpadden uitgezonderd).quote:Op donderdag 9 december 2004 18:24 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
Juist de pedante schoolmeestertjes met kapsones ergeren zich snel groen en geel aan de voortdurende drill behoefte van de hond. Kunnen ze dan helemaal niets alleen? Honden zijn natuurlijk veel kinderachtiger dan katten, die niet zeuren maar slechts nuffig de neus ophalen en weggaan. Precies zoals de kattenliefhebber zelf placht te doen. Omdat er sprake is van herkenning zal de kattenliefhebber de onhebbelijkheden van zijn huisdier koesteren.
Ik had trouwens ooit een geweldige kat (zwart). Hij was erg groot en wandelde meestal zeer majestueus voorbij. Alle buurtkatten hadden dan ook bijzonder veel ontzag voor dit indrukwekkende wezen. Er was echter een klein probleempje. Hij had geen gevoel meer in z'n staart. Dit kwam door zijn vorige eigenaren (een stel kinderen), die te vaak aan zijn staart hadden getrokken of er op waren gaan staan. In die tijd woonde ik in een huis met een gaskachel. Op een avond zat ik op de bank en rook een duidelijke brandlucht. Bleek de staart van de kat (die iets te dicht bij de kachel was gaan liggen) in brand te staan, terwijl hij niets door had. Hij zat er heel treurig bij, want hij rook het ook, maar begreep niet waar de geur vandaan kwam en liep dus rondjes om z'n eigen staart. Kijk, zulke dingen zijn heel pijnlijk voor een - toch wel - kwetsbaar egootje.
Wat koester jij toch een onverklaarbare jaloezie als er plots andere vrouwen in het spel zijn. Ik had overigens niet de indruk dat RG bij mij, of ik bij RG op de sofa lag, maar als jij dat anders ziet, verklaar je gerust nader.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:34 schreef Callas het volgende:
Wie moest er ook al weer bij wie op de sofa?.
Ik heb klaarblijkelijk een beter geheugen, zeker wanneer iemand de plank misslaat. Wat het laatste betreft is het trouwens maar goed dat ik niet zoveel meer van jou lees in POL en NEWS...quote:Op donderdag 9 december 2004 20:59 schreef lucida het volgende:
[..]
Wat koester jij toch een onverklaarbare jaloezie als er plots andere vrouwen in het spel zijn. Ik had overigens niet de indruk dat RG bij mij, of ik bij RG op de sofa lag, maar als jij dat anders ziet, verklaar je gerust nader.![]()
Ps. de persoonlijke verhalen van jou en RG vond ik gewoon leuk om te lezen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:51 schreef lucida het volgende:
[..]
Aan jou zal het niet liggen...
Wat Ryan3 betreft zie je wel vaker het verschijnsel dat zogauw mannen eenmaal onder de pannen zijn - zeker wanneer ze zelf al op middelbare leeftijd zijn -, ze vaak als een ispiratieloze plumpudding in elkaar zakken. (Vergeef me de lelijke zinsconstructie...)![]()
Misschien moet hij wel weer eens bij RG op de sofa, zij schijnt nogal een weldadige invloed op hem uit te oefenen...
Met humorvolle groet,
Lucida
![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 16:06 schreef Callas het volgende:
We krijgen volgende week zaterdag een hondje als vaste huisgenoot. Het is een hele lieve Jack Russell van vijf jaar oud alleen haar naam...... Ze heet Misty..... Die naam hebben kinderen haar ooit gegeven.
Mijn vraag is nu, kan ik dit veranderen? Ze is immers al vijf jaar maar als ik straks door de buurt "Misty" moet gaan roepen dan schaam ik me stuk..
Stali eindigt ook op een i... maar je kunt ook Yuri of Sharon overwegen als het niet van de straat moet zijn..quote:Op zondag 7 november 2004 16:17 schreef Callas het volgende:
Is er niet een usernaam die we kunnen gebruiken, ik doel niet meteen op Luiecida.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:11 schreef lucida het volgende:
[..]
Behalve dan de twee handen op een buik???
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ollie bijt nog niet, maar hij is nu bezig in 'Mein Kampf' van ene A. Hitler oid, dus we hebben de hoop nog niet opgegeven. Ook geloof ik stiekem nog altijd dat mensen c.q. viervoeters die 'Mein Kampf' lezen natuurlijk van nature wel nazistische sympathieën koesteren hè, dat begrijp je wel.
Als je soms op de photo van Ryan3 elders in deze topic doelt, kan ik je geruststellen, ik lijk er in de verste verte niet op...quote:Op donderdag 9 december 2004 23:06 schreef Omara het volgende:
Na doorlezen van het hele topic zie ik de ontijdigheid van mijn reacties er goed uitkomen[img]
suc6 met je hondje Callas.
@Lucida, heb jij ook zo'n Desi B. baard?
Dank je wel voor je compliment.quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:53 schreef lucida het volgende:
[..]
Als je soms op de photo van Ryan3 elders in deze topic doelt, kan ik je geruststellen, ik lijk er in de verste verte niet op...
Jouw avatar mag er trouwens wel wezen, wat een stoot...![]()
ohw ja verdere klachten en/of commentaar mag in FB , overbodige rotzooi dat onder het mom van zinnig commentaar wordt gepost , wordt verwijderd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Alsof ik het kan helpen dat het bij jou aan elk inzicht ontbreekt...
Ik-wil-spelenquote:Op zaterdag 11 december 2004 01:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kwispelen, ook zo'n mooi woord...
Altijd leuk om te horen. Maar zeg eens Callas wat is daar nou zo vermakelijk aan?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:12 schreef Callas het volgende:
Wel is het opvallend dat jij bij Yvonne, RG en bij mij soms zomaar ineens sympathiek lijkt. Ik vind dat natuurlijk wel vermakelijk.
Zo zijn de verhalen - in elk geval wat mij betreft - ook bedoeld. Sommige users zouden best wel eens wat vaker door de dubbele bodem van mijn reacties heen mogen lezen, en eens wat meer oog mogen hebben voor de onderliggende humor, en zelfspot waarmee mijn reacties vaak ook gepaard gaan.quote:Ps. de persoonlijke verhalen van jou en RG vond ik gewoon leuk om te lezen.
Maar even serieus, ik ben wel nieuwsgierig hoe het nu gaat met dat kleine konijnenbijtertje.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo, Ryan en Callas.
Vertel eens, hoe staat het met Het Hondje?
Kwispelt ze nog wel eens onder het Nazi Regime dat haar nu opgelegd is?
Kwispelen, ook zo'n mooi woord...
quote:Op woensdag 24 november 2004 09:35 schreef Callas het volgende:
Ps. Ik hoop dat je nog een foto vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |