Juist de pedante schoolmeestertjes met kapsones ergeren zich snel groen en geel aan de voortdurende drill behoefte van de hond. Kunnen ze dan helemaal niets alleen? Honden zijn natuurlijk veel kinderachtiger dan katten, die niet zeuren maar slechts nuffig de neus ophalen en weggaan. Precies zoals de kattenliefhebber zelf placht te doen. Omdat er sprake is van herkenning zal de kattenliefhebber de onhebbelijkheden van zijn huisdier koesteren.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:02 schreef lucida het volgende:
OllieA jij bent al net zo'n stoeipoes als jouw kat, begrijp ik dat juist?! Geeft het niet een heerlijk gevoel van macht als je zo'n kat eens een flinke schop onder z'n achterste kunt geven? Weg met dat kattegespin en in de plaats daarvan zo'n nazi-beultje in wording als OIllie in huis nemen; zou met jou - een pedant schoolmeestertje met wat over het paard getilde kapsones - zeer goed samen kunnen gaan!...![]()
Een beetje tragisch humoristisch verhaal RaisinGirl. Ik vind in beginsel alle dieren 'lief' en kan het ook met katten goed vinden. Het is wel zo dat ik zelf tot nu toe alleen maar honden heb gehad (het de konijn Valentijn, de valkparkiet Sparky, hij werd zeventien jaar, en een viertal roodwangschildpadden uitgezonderd).quote:Op donderdag 9 december 2004 18:24 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
Juist de pedante schoolmeestertjes met kapsones ergeren zich snel groen en geel aan de voortdurende drill behoefte van de hond. Kunnen ze dan helemaal niets alleen? Honden zijn natuurlijk veel kinderachtiger dan katten, die niet zeuren maar slechts nuffig de neus ophalen en weggaan. Precies zoals de kattenliefhebber zelf placht te doen. Omdat er sprake is van herkenning zal de kattenliefhebber de onhebbelijkheden van zijn huisdier koesteren.
Ik had trouwens ooit een geweldige kat (zwart). Hij was erg groot en wandelde meestal zeer majestueus voorbij. Alle buurtkatten hadden dan ook bijzonder veel ontzag voor dit indrukwekkende wezen. Er was echter een klein probleempje. Hij had geen gevoel meer in z'n staart. Dit kwam door zijn vorige eigenaren (een stel kinderen), die te vaak aan zijn staart hadden getrokken of er op waren gaan staan. In die tijd woonde ik in een huis met een gaskachel. Op een avond zat ik op de bank en rook een duidelijke brandlucht. Bleek de staart van de kat (die iets te dicht bij de kachel was gaan liggen) in brand te staan, terwijl hij niets door had. Hij zat er heel treurig bij, want hij rook het ook, maar begreep niet waar de geur vandaan kwam en liep dus rondjes om z'n eigen staart. Kijk, zulke dingen zijn heel pijnlijk voor een - toch wel - kwetsbaar egootje.
Wat koester jij toch een onverklaarbare jaloezie als er plots andere vrouwen in het spel zijn. Ik had overigens niet de indruk dat RG bij mij, of ik bij RG op de sofa lag, maar als jij dat anders ziet, verklaar je gerust nader.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:34 schreef Callas het volgende:
Wie moest er ook al weer bij wie op de sofa?.
Ik heb klaarblijkelijk een beter geheugen, zeker wanneer iemand de plank misslaat. Wat het laatste betreft is het trouwens maar goed dat ik niet zoveel meer van jou lees in POL en NEWS...quote:Op donderdag 9 december 2004 20:59 schreef lucida het volgende:
[..]
Wat koester jij toch een onverklaarbare jaloezie als er plots andere vrouwen in het spel zijn. Ik had overigens niet de indruk dat RG bij mij, of ik bij RG op de sofa lag, maar als jij dat anders ziet, verklaar je gerust nader.![]()
Ps. de persoonlijke verhalen van jou en RG vond ik gewoon leuk om te lezen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:51 schreef lucida het volgende:
[..]
Aan jou zal het niet liggen...
Wat Ryan3 betreft zie je wel vaker het verschijnsel dat zogauw mannen eenmaal onder de pannen zijn - zeker wanneer ze zelf al op middelbare leeftijd zijn -, ze vaak als een ispiratieloze plumpudding in elkaar zakken. (Vergeef me de lelijke zinsconstructie...)![]()
Misschien moet hij wel weer eens bij RG op de sofa, zij schijnt nogal een weldadige invloed op hem uit te oefenen...
Met humorvolle groet,
Lucida
![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 16:06 schreef Callas het volgende:
We krijgen volgende week zaterdag een hondje als vaste huisgenoot. Het is een hele lieve Jack Russell van vijf jaar oud alleen haar naam...... Ze heet Misty..... Die naam hebben kinderen haar ooit gegeven.
Mijn vraag is nu, kan ik dit veranderen? Ze is immers al vijf jaar maar als ik straks door de buurt "Misty" moet gaan roepen dan schaam ik me stuk..
Stali eindigt ook op een i... maar je kunt ook Yuri of Sharon overwegen als het niet van de straat moet zijn..quote:Op zondag 7 november 2004 16:17 schreef Callas het volgende:
Is er niet een usernaam die we kunnen gebruiken, ik doel niet meteen op Luiecida.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:11 schreef lucida het volgende:
[..]
Behalve dan de twee handen op een buik???
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ollie bijt nog niet, maar hij is nu bezig in 'Mein Kampf' van ene A. Hitler oid, dus we hebben de hoop nog niet opgegeven. Ook geloof ik stiekem nog altijd dat mensen c.q. viervoeters die 'Mein Kampf' lezen natuurlijk van nature wel nazistische sympathieën koesteren hè, dat begrijp je wel.
Als je soms op de photo van Ryan3 elders in deze topic doelt, kan ik je geruststellen, ik lijk er in de verste verte niet op...quote:Op donderdag 9 december 2004 23:06 schreef Omara het volgende:
Na doorlezen van het hele topic zie ik de ontijdigheid van mijn reacties er goed uitkomen[img]
suc6 met je hondje Callas.
@Lucida, heb jij ook zo'n Desi B. baard?
Dank je wel voor je compliment.quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:53 schreef lucida het volgende:
[..]
Als je soms op de photo van Ryan3 elders in deze topic doelt, kan ik je geruststellen, ik lijk er in de verste verte niet op...
Jouw avatar mag er trouwens wel wezen, wat een stoot...![]()
ohw ja verdere klachten en/of commentaar mag in FB , overbodige rotzooi dat onder het mom van zinnig commentaar wordt gepost , wordt verwijderd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Alsof ik het kan helpen dat het bij jou aan elk inzicht ontbreekt...
Ik-wil-spelenquote:Op zaterdag 11 december 2004 01:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kwispelen, ook zo'n mooi woord...
Altijd leuk om te horen. Maar zeg eens Callas wat is daar nou zo vermakelijk aan?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:12 schreef Callas het volgende:
Wel is het opvallend dat jij bij Yvonne, RG en bij mij soms zomaar ineens sympathiek lijkt. Ik vind dat natuurlijk wel vermakelijk.
Zo zijn de verhalen - in elk geval wat mij betreft - ook bedoeld. Sommige users zouden best wel eens wat vaker door de dubbele bodem van mijn reacties heen mogen lezen, en eens wat meer oog mogen hebben voor de onderliggende humor, en zelfspot waarmee mijn reacties vaak ook gepaard gaan.quote:Ps. de persoonlijke verhalen van jou en RG vond ik gewoon leuk om te lezen.
Maar even serieus, ik ben wel nieuwsgierig hoe het nu gaat met dat kleine konijnenbijtertje.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo, Ryan en Callas.
Vertel eens, hoe staat het met Het Hondje?
Kwispelt ze nog wel eens onder het Nazi Regime dat haar nu opgelegd is?
Kwispelen, ook zo'n mooi woord...
quote:Op woensdag 24 november 2004 09:35 schreef Callas het volgende:
Ps. Ik hoop dat je nog een foto vind.
Voortgangsverslag, akkoord, het is echter wel zo dat de snedige anekdotes omtrent het wedervaren ener hondje natuurlijk niet voor het opscheppen liggen, nazificering of niet. Een hond is een hond en die leven vrij lammenadige levens. Het draait om uitgaan, voedsel en aangehaald worden in oneindige quantiteiten, au fond niet anders dan bij een kat, vermoed ik. De nazificering is dus weliswaar even in de koelkast gezet, Islamisering teneinde gehoorzaamheid, orde en regelmaat in te voeren is ook geen sinecure. Halala Ollie verdraagt bijv. al geen sluier rond zijn bolletje en citaten uit de koran worden begroet door een regressie van Ollie naar het meer atavistische ontwikkelingsstadium van de wolf. Langzaam begin ik me gewoon niet af te vragen of onze K9 niet het evenbeeld is van de Waarachtige Democraat. Iemand dus die in het interbellaire Duitsland meteen al had doorzien dat het met die nazi's niet pluis was. Dit zou betekenen dat we toch weer terug moeten naar de roedel van de weak-relativistische pantoffelheld. De liberale roedel dus.quote:Op zondag 12 december 2004 00:29 schreef OllieA het volgende:
[..]
Maar even serieus, ik ben wel nieuwsgierig hoe het nu gaat met dat kleine konijnenbijtertje.
Voortgangsverslag, aub.![]()
Jij hebt alleen de openingspost gelezen hequote:Op maandag 13 december 2004 15:57 schreef Loontjah het volgende:
k zou eerst beginnen met namen die er op lijken: risty, listy, gisty... ligt er natuurlijk aan hoe je het uiteindelijk wilt noemen. En dan langzamerhand daar naar toe werken.
Het werkt wel bij katten.. Onze kat Blacky luistert nu ook naar Shaggy, Raggy, en Maggy...
![]()
Of het zijn dauwdruppels op de lens.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:32 schreef Ryan3 het volgende:
Aan die orbs rondom ons hondje zit natuurlijk, los van het nazi-regime, een heel verhaal vast, misschien iets voor TRU. Im jedenfall verschijnen die de laatste tijd op elke photo die van Ollie gemaakt wordt. De gedachte aan overleden geliefden is natuurlijk niet vergezocht. Misschien dat Ollie daarvan de reïncarnatie is.
Idd ja.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:34 schreef Callas het volgende:
[..]
Of het zijn dauwdruppels op de lens.
Het mooie is daarbij dat ik helemaal niets hoef te verzinnen hè.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ryan3, ik geniet altijd intens van de dingen die jij schrijft!Topentertainment.
Ik begrijp dat je aanstuurt op een connectie met wijlen Prinz Bernhard en rij-examinator Distreels en hoewel op het eerste vergezocht, heb ik daar ook allang over lopen nadenken.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:44 schreef Karboenkeltje het volgende:
Is Ollie geen bij de Bilderberg groep aangesloten reptilian? De paranormale gaven die hen toegedicht worden kunnen natuurlijk een aantal dingen verklaren.
Nee, het zijn inderdaad allemaal gedachten die bij mij ook allang waren opgekomen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:50 schreef Ryan3 het volgende:
Het mooie is daarbij dat ik helemaal niets hoef te verzinnen hè..
"Werde wer du bist..."quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het mooie is daarbij dat ik helemaal niets hoef te verzinnen hè..
Net zo dom als Luci[da] of Meki?quote:Op zondag 7 november 2004 17:41 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat is wel een hele domme naam voor een hond.
quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:16 schreef hollander172 het volgende:
Jullie hebben zo te lezen nog een behoorlijke weg te gaan en ik heb geen enkele twijfel dat jullie dit niet gaan redden. Zeker niet als dit van Ryan3 af moet komen met zijn "nazi regime".
quote:Op donderdag 23 december 2004 09:08 schreef hollander172 het volgende:
Okee klein (nou ja steeds groter wordend) probleem.
blablabla corrigerend lulverhaal van een betweterigkutwijf:
Schoot me ook even de oplossing worst + rattengif te binnen maar dat is in principe moord en zo ben ik helemaal niet.......Ook is dat geen echte oplossing want zodra er eentje dood is wordt ie meteen vervangen door een volgend exemplaar.
Ah daar kwam ie vandaan.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:35 schreef Stali. het volgende:
Onze beterwetende moreel superieure dierenliefhebster vindt het niet eens erg dat er door haar toe doen eentje dood gaat, welnee, maar dat er dan weer zo'n andere niet door haar gecontroleerde kuthond terugkomt.
Gelukkig vieren wij massaal dierendag, lang leve ons hondje.
Ik dacht dat jij aan het "anachoreren" was? Hoe dan ook nog de beste wensen - en een stevige poot voor Ollie...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:48 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ben natuurlijk een sentimentele oude dwaas van een nazi. Enfin de moraal van het verhaal is natuurlijk dat het erg moeilijk is om een naziregime in te voeren als Ollie door in een vermoedelijk zeer miniem splintertje te trappen al kreupel wordt. Zo is het moeilijk op katten jagen. Ollie is geen bikkel, dat blijkt. Hier liggen dus nog wat aandachtspunten...
Ja, beste wensen terug van mij en Stali en een poot van Ollie.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:02 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij aan het "anachoreren" was? Hoe dan ook nog de beste wensen - en een stevige poot voor Ollie...![]()
Zeg anachorerende lieveling, wat versta jij precies onder 'wat aandachtspunten'?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:48 schreef Ryan3 het volgende:
Ollie is geen bikkel, dat blijkt. Hier liggen dus nog wat aandachtspunten...
Neuh.... Ik laat de drie 'kinderen' gewoon een uurtje begaan om vervolgens als corrupte politieagente de Princess (lees: tuig van de richel) naar bed te brengen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
Het is je misschien half ontgaan,
Daarom is hij natuurlijk wederom winnaar bij de Fok!-nominaties voor intelligentste user van het jaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:35 schreef Bluezz het volgende:
Is het raar Ryan3, dat ik je posts 3X moet overlezen om het te begrijpen?
Zie sigquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:44 schreef Stali. het volgende:
Daarom is hij natuurlijk wederom winnaar bij de Fok!-nominaties voor intelligentste user van het jaar. [afbeelding].
Zeg, niet al zijn posts hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, Bluezz, omdat jij zonodig z'n posts 3x moet lezen voor je ze begrijpt, is Ryan nu de winnaar van de Fok!-nominaties voor intelligentste user van het jaar.
Zo gaat dat, he.
Neuh, als je dit topic vol en vooral dicht post dan is Erodome je dankbaar hoor. Maar jij hebt niet het hele topic gelezen he?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En nu weer OT anders krijg ik op mijn kop van ero![]()
Betekend : respectquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:59 schreef Stali. het volgende:
Ik kom niet verder dan Ollie Bollie Halala....![]()
Uitleg?.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
Ja hoor Stali is een lieve meid.. (Of bedoel je dat niet?)
Wat een jonge god is het, natuurlijk bedoelde ik datquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:40 schreef Stali. het volgende:
Jij bedoelde natuurlijk gewoon dat hij net 43 is geworden hè?
Kun je dat over die jonge god nog even herhalen voor Stali.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een jonge god is het, natuurlijk bedoelde ik dat![]()
En voor Callas als het moetquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:43 schreef Ryan3 het volgende:
Kun je dat over die jonge god nog even herhalen voor Stali..
Het is jouw feestje....quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kun je dat over die jonge god nog even herhalen voor Stali..
Okay, I've got the message. Minder roken en drinken, vroeg naar bed en geen seks meer??? Dit alles ten einde dat ik je bij kan benen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |