En vervolgens krijgen we een heel verhaal over bijthonden:quote:Op woensdag 8 december 2004 13:19 schreef erodome het volgende:
Genoeg nazi gedoe, zeg, ik wil het niet meer zien...
Maar gelukkig zijn het geen nazi-honden.quote:De pup werd met een week of 4 a 5 weggehaalt bij de moeder [...] eigenlijk wat te vroeg, maar het kan....
Bijten is pure lol voor de honden, dit is hun beloning
[...]
Daarom pakken ze zo fel, omdat ze er ontzettende lol in hebben, het is een spel voor hen, een spel waar ze niet meer zonder kunnen
[...]
Vanaf een half jaar werd de training nog verder opgeschroeft, nu werd erbij geslagen zodra ze aanvielen en dat soort dingen
[...]
Met een jaar waren ze klaar voor het echte werk, tegen die tijd waren ze zo getraint dat niemand behalve de begeleider echt wat met ze kon, onze legerhonden zijn nu nog zo....
En weer van die fijne honden. Hoe doen ze dat eigenlijk, werken zonder commando's? Vroeger gingen ze gewoon op kleur af, heb ik wel eens gehoord. Is dat nog zo?quote:In zuid afrika doen ze het anders, ze kennen daar dan ook ontzettend felle bewakingshonden en politiehonden.
In zuid afrika trainen mensen de pups niet, igg niet zozeer, de pups blijven bij de moeder, de moeder is een getrainde hond die presies weet wat ze moet doen, zij leert het de pups, met 16 weken zie je deze pups mensen stellen en pakken, deze methode gaat veel sneller dan bij menselijke training, de pups leren direct van moeder en van elkaar...
Maar deze honden zijn minder gehoorzaam, niet zo blind als de honden die wel door mensen getraind worden hoofdzakelijk, deze honden zijn zelfstandiger, werken vaak zonder commando's...
Nou, die laatste knipoog doet het. Lachen, die honden.quote:De politiehonden hier wordt ook zachtheid bijgebracht, dit zijn gewoon vriendelijke honden die binnen een gezin leven, maar die als hobby bijten hebben, ze vinden het zo ontzettend leuk, je ziet ze shaken van opwinding als ze weer mogen, ze werken met hun hart, doen het echt voor hun plezier, dat straalt van de honden af en dat kan heel intimiderend zijn voor degene die voor de hond staat die aan het werk is
Erodome, als je de strekking van deze topic werkelijk niet begrijpt, misschien wil je dan stoppen het vol te plempen met onzin over bijthonden en je eigen Nazi-dreigementen.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:48 schreef erodome het volgende:
Humorloos lulverhaal...
Ach, weet je Stali, misschien heeft erodome gewoon een beurt nodig. Van een Duitse herder.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:00 schreef Callas het volgende:
[..]
Erodome, als je de strekking van deze topic werkelijk niet begrijpt, misschien wil je dan stoppen het vol te plempen met onzin over bijthonden en je eigen Nazi-dreigementen.
Lol maken is niets mis mee, maar je kan ook tever gaan, er zitten al 2 topicreports op deze topic, i heb met meer mensen rekening te houden dan jullie alleen...quote:Op woensdag 8 december 2004 19:00 schreef Callas het volgende:
[..]
Erodome, als je de strekking van deze topic werkelijk niet begrijpt, misschien wil je dan stoppen het vol te plempen met onzin over bijthonden en je eigen Nazi-dreigementen.
Okay, dit klinkt voor mij in ieder geval begrijpelijker dan even de melding dat JIJ iets niet meer wilt lezen. We hebben niet buiten de policy gepost en je gerust een kijkje in POL, NEWS etc nemen waar posts worden gedaan, daar lusten honden werkelijk geen brood van. Daarom even wending in "Een Hondje". Ik vermoed dat de 2 topicreports vast afkomstig zijn van mensen die daar natuurlijk weer niet lezen en de ironie sowieso nooit zullen begrijpen en liever altijd oh zo aardig dwepen met hartjes in een kattenfototopic. Ieder het zijne.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Lol maken is niets mis mee, maar je kan ook tever gaan, er zitten al 2 topicreports op deze topic, i heb met meer mensen rekening te houden dan jullie alleen...
Dus of je maakt het me heel moeilijk en ik moet de topic sluiten, iets wat ik zonde zou vinden, hij is niet voor niets nog open, of je werkt een klein beetje mee en de topic blijft open en je kan gewoon lol maken.
Tis jullie keuze....
Waarvan 1 van mij waarin ik zeg het juist een leuk topic te vindenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Lol maken is niets mis mee, maar je kan ook tever gaan, er zitten al 2 topicreports op deze topic, i heb met meer mensen rekening te houden dan jullie alleen...
Als het tweede topicreport dan wel een klacht is vanwege het feit dat Ryan op de foto geen onderbroek aanhad dan is dat natuurlijk wel terecht.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarvan 1 van mij waarin ik zeg het juist een leuk topic te vinden
Dit is smulwerk, lees de ironie en de knipoog en de ironie
Zou zonde zijn dit te sluiten, lees er iedere dag met veel plezier
Opmerkelijk waar een mens niet zoals zijn/haar inspiratie uit put...quote:Op woensdag 8 december 2004 20:48 schreef yvonne het volgende:
[..]Zou zonde zijn dit te sluiten, lees er iedere dag met veel plezier
Ach, ik heb een twisted mindquote:Op woensdag 8 december 2004 21:03 schreef lucida het volgende:
[..]
Opmerkelijk waar een mens niet zoals zijn/haar inspiratie uit put...![]()
Overigens Yvonne die atavar vind ik vriendelijker dan de vorige, je weet wel die met de opgestoken middelvinger?! Ik weet niet, maar deze avatar straalt om de een of andere reden meer sfeer uit; doet warmer aan zeg maar!...![]()
Dem, dat heb ik helemaal gemistquote:Op woensdag 8 december 2004 21:03 schreef Callas het volgende:
[..]
Als het tweede topicreport dan wel een klacht is vanwege het feit dat Ryan op de foto geen onderbroek aanhad dan is dat natuurlijk wel terecht.
quote:Op woensdag 8 december 2004 20:48 schreef yvonne het volgende:
Als jij dan even ophoudt over bijthonden. Het Hondje is namelijk geen bijthond. En niemand in dit topic wil weten hoe je er een bijthond van kunt maken.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Dus of je maakt het me heel moeilijk en ik moet de topic sluiten, iets wat ik zonde zou vinden, hij is niet voor niets nog open, of je werkt een klein beetje mee en de topic blijft open en je kan gewoon lol maken.
Tis jullie keuze....
Kijk, dan had je hem maar niet Ollie moeten noemen.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:29 schreef Ryan3 het volgende:
Ook heb ik de indruk dat de zondebokken zelf hem niet serieus nemen. Zo maar een gedachte hoor. Alsof hij kattenbloed in d'aderen heeft oid, ik weet niet.
... en een overvloed aan kleding voor het hondje.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:03 schreef Callas het volgende:
... het feit dat Ryan op de foto geen onderbroek aanhad ...
Dit is natuurlijk de glitch in het Olliehondje.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:30 schreef OllieA het volgende:
Kijk, dan had je hem maar niet Ollie moeten noemen.![]()
Dit
is namelijk de originele Ollie, en daar zit nogal wat kattenbloed in. Vandaar.
[afbeelding]
Hij bijt.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:33 schreef yvonne het volgende:
Wat een prachtige kat OllieA !!!
Ollie bijt nog niet, maar hij is nu bezig in 'Mein Kampf' van ene A. Hitler oid, dus we hebben de hoop nog niet opgegeven. Ook geloof ik stiekem nog altijd dat mensen c.q. viervoeters die 'Mein Kampf' lezen natuurlijk van nature wel nazistische sympathieën koesteren hè, dat begrijp je wel. Anyway fraai specimen van de voor Ollie voor de hand liggende zondebok heb je daar, hij is nog zwart ook... Als je het niet erg vindt, zal ik zijn pic gebruiken bij mijn pas ingestelde dagelijkse indoctrinatie uurtje voor Ollie. Ook zo'n doel natuurlijk alvorens een nazi-regime in te stellen zul je eerst een agent-provocateur van hem moeten maken. Politieke vorming, doordesemd in het nazisme als het ware. Enfin, vandaag zijn we met Ollie voor het eerst op excursie geweest in een nabij gelegen middengrote stad. Zo'n stad waarin het multiculturele drama waar de links-liberalen ons in gestort hebben zich voltrekt waar je bij staat. Reken maar na, zei ik tegen Ollie. Alle dierenasiels zitten vol met katten. In de winkels staan de schappen vol met kattenvoer, zoals bijv. Kittekat, normaal hondenvoer is bijna niet meer te krijgen en op straat en dan met name in de kleine steegjes hoor je alleen nog maar gemiauw. Dit laatste komt uiteraard door de groepjes hangkatten. Geen goede zaak, Ollie, mompelde ik. Ik weet overigens niet of deze lawine van indrukken betreffende de etnische gedoogpolitiek van de afgelopen 30 jaar goed gevallen is in het montere brein van ons diertje, want toen we thuis kwamen heeft-ie weer paar uur lopen dreinen om zijn balletje...quote:Op woensdag 8 december 2004 21:52 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hij bijt.![]()
En hij heeft een hangar nodig om zijn ego te parkeren, dus we kunnen het goed vinden samen.![]()
Kijk, dat is weer zo'n verschil tussen honden- en kattenmensen, hè.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ollie bijt nog niet, maar hij is nu bezig in 'Mein Kampf' van ene A. Hitler oid, dus we hebben de hoop nog niet opgegeven. Ook geloof ik stiekem nog altijd dat mensen c.q. viervoeters die 'Mein Kampf' lezen natuurlijk van nature wel nazistische sympathieën koesteren hè, dat begrijp je wel. Anyway fraai specimen van de voor Ollie voor de hand liggende zondebok heb je daar, hij is nog zwart ook... Als je het niet erg vindt, zal ik zijn pic gebruiken bij mijn pas ingestelde dagelijkse indoctrinatie uurtje voor Ollie. Ook zo'n doel natuurlijk alvorens een nazi-regime in te stellen zul je eerst een agent-provocateur van hem moeten maken. Politieke vorming, doordesemd in het nazisme als het ware. Enfin, vandaag zijn we met Ollie voor het eerst op excursie geweest in een nabij gelegen middengrote stad. Zo'n stad waarin het multiculturele drama waar de links-liberalen ons in gestort hebben zich voltrekt waar je bij staat. Reken maar na, zei ik tegen Ollie. Alle dierenasiels zitten vol met katten. In de winkels staan de schappen vol met kattenvoer, zoals bijv. Kittekat, normaal hondenvoer is bijna niet meer te krijgen en op straat en dan met name in de kleine steegjes hoor je alleen nog maar gemiauw. Dit laatste komt uiteraard door de groepjes hangkatten. Geen goede zaak, Ollie, mompelde ik. Ik weet overigens niet of deze lawine van indrukken betreffende de etnische gedoogpolitiek van de afgelopen 30 jaar goed gevallen is in het montere brein van ons diertje, want toen we thuis kwamen heeft-ie weer paar uur lopen dreinen om zijn balletje....
Het leven gaat niet over rozen voor degene die het in zijn botte harsens haalt een nazi-regime in te stellen...
Ik heb ook nog mail en msn he....quote:Op woensdag 8 december 2004 20:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
OllieA jij bent al net zo'n stoeipoes als jouw kat, begrijp ik dat juist?! Geeft het niet een heerlijk gevoel van macht als je zo'n kat eens een flinke schop onder z'n achterste kunt geven? Weg met dat kattegespin en in de plaats daarvan zo'n nazi-beultje in wording als OIllie in huis nemen; zou met jou - een pedant schoolmeestertje met wat over het paard getilde kapsones - zeer goed samen kunnen gaan!...quote:Op woensdag 8 december 2004 23:56 schreef OllieA het volgende:
[..]
Kijk, dat is weer zo'n verschil tussen honden- en kattenmensen, hè.
Ik schop die van mij er gewoon uit: En het lijkt me uitstekend dat je de werkelijkheidsbeleving van het hondje es even opfrist met het plaatje van mijn kat. Hij vertegenwoordigt precies het type arrogante, respecteisende hangkutkat waar hondjes fel tegen gericht moeten zijn.
Succes hoor!
"Werde wer du bist" (Nietsche)quote:Op woensdag 8 december 2004 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ollie bijt nog niet, maar hij is nu bezig in 'Mein Kampf' van ene A. Hitler oid, dus we hebben de hoop nog niet opgegeven. Ook geloof ik stiekem nog altijd dat mensen c.q. viervoeters die 'Mein Kampf' lezen natuurlijk van nature wel nazistische sympathieën koesteren hè, dat begrijp je wel. Anyway fraai specimen van de voor Ollie voor de hand liggende zondebok heb je daar, hij is nog zwart ook... Als je het niet erg vindt, zal ik zijn pic gebruiken bij mijn pas ingestelde dagelijkse indoctrinatie uurtje voor Ollie. Ook zo'n doel natuurlijk alvorens een nazi-regime in te stellen zul je eerst een agent-provocateur van hem moeten maken. Politieke vorming, doordesemd in het nazisme als het ware. Enfin, vandaag zijn we met Ollie voor het eerst op excursie geweest in een nabij gelegen middengrote stad. Zo'n stad waarin het multiculturele drama waar de links-liberalen ons in gestort hebben zich voltrekt waar je bij staat. Reken maar na, zei ik tegen Ollie. Alle dierenasiels zitten vol met katten. In de winkels staan de schappen vol met kattenvoer, zoals bijv. Kittekat, normaal hondenvoer is bijna niet meer te krijgen en op straat en dan met name in de kleine steegjes hoor je alleen nog maar gemiauw. Dit laatste komt uiteraard door de groepjes hangkatten. Geen goede zaak, Ollie, mompelde ik. Ik weet overigens niet of deze lawine van indrukken betreffende de etnische gedoogpolitiek van de afgelopen 30 jaar goed gevallen is in het montere brein van ons diertje, want toen we thuis kwamen heeft-ie weer paar uur lopen dreinen om zijn balletje....
Het leven gaat niet over rozen voor degene die het in zijn botte harsens haalt een nazi-regime in te stellen...
Juist de pedante schoolmeestertjes met kapsones ergeren zich snel groen en geel aan de voortdurende drill behoefte van de hond. Kunnen ze dan helemaal niets alleen? Honden zijn natuurlijk veel kinderachtiger dan katten, die niet zeuren maar slechts nuffig de neus ophalen en weggaan. Precies zoals de kattenliefhebber zelf placht te doen. Omdat er sprake is van herkenning zal de kattenliefhebber de onhebbelijkheden van zijn huisdier koesteren.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:02 schreef lucida het volgende:
OllieA jij bent al net zo'n stoeipoes als jouw kat, begrijp ik dat juist?! Geeft het niet een heerlijk gevoel van macht als je zo'n kat eens een flinke schop onder z'n achterste kunt geven? Weg met dat kattegespin en in de plaats daarvan zo'n nazi-beultje in wording als OIllie in huis nemen; zou met jou - een pedant schoolmeestertje met wat over het paard getilde kapsones - zeer goed samen kunnen gaan!...![]()
Een beetje tragisch humoristisch verhaal RaisinGirl. Ik vind in beginsel alle dieren 'lief' en kan het ook met katten goed vinden. Het is wel zo dat ik zelf tot nu toe alleen maar honden heb gehad (het de konijn Valentijn, de valkparkiet Sparky, hij werd zeventien jaar, en een viertal roodwangschildpadden uitgezonderd).quote:Op donderdag 9 december 2004 18:24 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
Juist de pedante schoolmeestertjes met kapsones ergeren zich snel groen en geel aan de voortdurende drill behoefte van de hond. Kunnen ze dan helemaal niets alleen? Honden zijn natuurlijk veel kinderachtiger dan katten, die niet zeuren maar slechts nuffig de neus ophalen en weggaan. Precies zoals de kattenliefhebber zelf placht te doen. Omdat er sprake is van herkenning zal de kattenliefhebber de onhebbelijkheden van zijn huisdier koesteren.
Ik had trouwens ooit een geweldige kat (zwart). Hij was erg groot en wandelde meestal zeer majestueus voorbij. Alle buurtkatten hadden dan ook bijzonder veel ontzag voor dit indrukwekkende wezen. Er was echter een klein probleempje. Hij had geen gevoel meer in z'n staart. Dit kwam door zijn vorige eigenaren (een stel kinderen), die te vaak aan zijn staart hadden getrokken of er op waren gaan staan. In die tijd woonde ik in een huis met een gaskachel. Op een avond zat ik op de bank en rook een duidelijke brandlucht. Bleek de staart van de kat (die iets te dicht bij de kachel was gaan liggen) in brand te staan, terwijl hij niets door had. Hij zat er heel treurig bij, want hij rook het ook, maar begreep niet waar de geur vandaan kwam en liep dus rondjes om z'n eigen staart. Kijk, zulke dingen zijn heel pijnlijk voor een - toch wel - kwetsbaar egootje.
Wat koester jij toch een onverklaarbare jaloezie als er plots andere vrouwen in het spel zijn. Ik had overigens niet de indruk dat RG bij mij, of ik bij RG op de sofa lag, maar als jij dat anders ziet, verklaar je gerust nader.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:34 schreef Callas het volgende:
Wie moest er ook al weer bij wie op de sofa?.
Ik heb klaarblijkelijk een beter geheugen, zeker wanneer iemand de plank misslaat. Wat het laatste betreft is het trouwens maar goed dat ik niet zoveel meer van jou lees in POL en NEWS...quote:Op donderdag 9 december 2004 20:59 schreef lucida het volgende:
[..]
Wat koester jij toch een onverklaarbare jaloezie als er plots andere vrouwen in het spel zijn. Ik had overigens niet de indruk dat RG bij mij, of ik bij RG op de sofa lag, maar als jij dat anders ziet, verklaar je gerust nader.![]()
Ps. de persoonlijke verhalen van jou en RG vond ik gewoon leuk om te lezen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:51 schreef lucida het volgende:
[..]
Aan jou zal het niet liggen...
Wat Ryan3 betreft zie je wel vaker het verschijnsel dat zogauw mannen eenmaal onder de pannen zijn - zeker wanneer ze zelf al op middelbare leeftijd zijn -, ze vaak als een ispiratieloze plumpudding in elkaar zakken. (Vergeef me de lelijke zinsconstructie...)![]()
Misschien moet hij wel weer eens bij RG op de sofa, zij schijnt nogal een weldadige invloed op hem uit te oefenen...
Met humorvolle groet,
Lucida
![]()
quote:Op zondag 7 november 2004 16:06 schreef Callas het volgende:
We krijgen volgende week zaterdag een hondje als vaste huisgenoot. Het is een hele lieve Jack Russell van vijf jaar oud alleen haar naam...... Ze heet Misty..... Die naam hebben kinderen haar ooit gegeven.
Mijn vraag is nu, kan ik dit veranderen? Ze is immers al vijf jaar maar als ik straks door de buurt "Misty" moet gaan roepen dan schaam ik me stuk..
Stali eindigt ook op een i... maar je kunt ook Yuri of Sharon overwegen als het niet van de straat moet zijn..quote:Op zondag 7 november 2004 16:17 schreef Callas het volgende:
Is er niet een usernaam die we kunnen gebruiken, ik doel niet meteen op Luiecida.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:11 schreef lucida het volgende:
[..]
Behalve dan de twee handen op een buik???
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ollie bijt nog niet, maar hij is nu bezig in 'Mein Kampf' van ene A. Hitler oid, dus we hebben de hoop nog niet opgegeven. Ook geloof ik stiekem nog altijd dat mensen c.q. viervoeters die 'Mein Kampf' lezen natuurlijk van nature wel nazistische sympathieën koesteren hè, dat begrijp je wel.
Als je soms op de photo van Ryan3 elders in deze topic doelt, kan ik je geruststellen, ik lijk er in de verste verte niet op...quote:Op donderdag 9 december 2004 23:06 schreef Omara het volgende:
Na doorlezen van het hele topic zie ik de ontijdigheid van mijn reacties er goed uitkomen[img]
suc6 met je hondje Callas.
@Lucida, heb jij ook zo'n Desi B. baard?
Dank je wel voor je compliment.quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:53 schreef lucida het volgende:
[..]
Als je soms op de photo van Ryan3 elders in deze topic doelt, kan ik je geruststellen, ik lijk er in de verste verte niet op...
Jouw avatar mag er trouwens wel wezen, wat een stoot...![]()
ohw ja verdere klachten en/of commentaar mag in FB , overbodige rotzooi dat onder het mom van zinnig commentaar wordt gepost , wordt verwijderd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Alsof ik het kan helpen dat het bij jou aan elk inzicht ontbreekt...
Ik-wil-spelenquote:Op zaterdag 11 december 2004 01:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kwispelen, ook zo'n mooi woord...
Altijd leuk om te horen. Maar zeg eens Callas wat is daar nou zo vermakelijk aan?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:12 schreef Callas het volgende:
Wel is het opvallend dat jij bij Yvonne, RG en bij mij soms zomaar ineens sympathiek lijkt. Ik vind dat natuurlijk wel vermakelijk.
Zo zijn de verhalen - in elk geval wat mij betreft - ook bedoeld. Sommige users zouden best wel eens wat vaker door de dubbele bodem van mijn reacties heen mogen lezen, en eens wat meer oog mogen hebben voor de onderliggende humor, en zelfspot waarmee mijn reacties vaak ook gepaard gaan.quote:Ps. de persoonlijke verhalen van jou en RG vond ik gewoon leuk om te lezen.
Maar even serieus, ik ben wel nieuwsgierig hoe het nu gaat met dat kleine konijnenbijtertje.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo, Ryan en Callas.
Vertel eens, hoe staat het met Het Hondje?
Kwispelt ze nog wel eens onder het Nazi Regime dat haar nu opgelegd is?
Kwispelen, ook zo'n mooi woord...
quote:Op woensdag 24 november 2004 09:35 schreef Callas het volgende:
Ps. Ik hoop dat je nog een foto vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |