Wat Olie???quote:Op zondag 7 november 2004 18:36 schreef OllieA het volgende:
Zo heet mijn kat al
En zo geraakte Tom Poes in een identiteitscrisis.quote:Op zondag 7 november 2004 18:36 schreef OllieA het volgende:
Zo heet mijn kat al![]()
Olliequote:Op zondag 7 november 2004 18:13 schreef Callas het volgende:
[..]
Ik heb heel vroeger een Boerenfox gehad; Winston.
Joop vind ik helemaal geen belachelijke naam hoor, voor een teefje ook grappig evenals de naam Juup.
Ik ben een beetje allergisch voor die populaire engelse namen voor dieren (en mensen). Zoals bijvoorbeeld Misty, het klinkt als een naam uit een soap..
Het wordt Ollie inderdaad..
Volgens mij is het eenvoudiger, heb je gewoon veel stille aanbidsters.quote:Op zondag 7 november 2004 19:06 schreef OllieA het volgende:
Verdomd, yvonne, dat is waar ook.![]()
Ik voel me wel vereerd, eigenlijk.
Kan ik mezelf, naast de vele andere redenen waarom het zo prettig is om mij te zijn, ook nog beschouwen als huisdiernaam-inspirator.
Jij aanbid Ollie ook al?quote:Op zondag 7 november 2004 18:49 schreef Beaker het volgende:
[..]
Ollie
Joop is een teefjewe noemen haar voornamelijk Jopie
We hebben nog een hond, een Foxterrier en die heet Bas
![]()
Winston vind ik overigens ook erg leuk
Laatst kwam ik een Bassethound tegen en zijn naam was Gerritook erg leuk!
Krijgen we nog een foto te zien van Ollie? Ben wel nieuwschierig geworden
Mij dunkt dat de vader het primaat heeft bij de naamgeving, zeker als het een zoon betreft.quote:Op zondag 7 november 2004 19:29 schreef Callas het volgende:
Mocht ik nog een hond (of zoon) krijgen dan noem ik hem Hidde.
quote:Op maandag 8 november 2004 14:29 schreef dafjedaf het volgende:
"Reeeeeenbooooo, moeoeoenlaaaait, eeeet'n!"
Neen, dit was en is mijn commentaar op de komst van Misty Ollie.quote:Op zaterdag 13 november 2004 01:07 schreef Callas het volgende:
Zo, dit is het commentaar van jou, Gajus?
Beeld van de dag, geprolongeerd
Voor mij de grens van de humor.
BTW, de betreffende film is het bekijken meer dan waard.quote:Op zondag 7 november 2004 17:12 schreef Gajus het volgende:
En het hondje sprak: "Mijn God, mijn God, heb medelijden met mij en mijn ontaarde baasjes."
Alle ironie terzijde, ik wens jullie veel vreugde met jullie gezinsuitbreiding.![]()
Wie noemt zn hond in hemelsnaam nou ALIBRI?? WHAHAHAAAAA!!!quote:Op zondag 7 november 2004 16:18 schreef Inu het volgende:
Honden luisteren idd naar de klank
Iets met -ie
*denkt na*
... Alibri, ........
Tja, de symboliek in je plaatje laat, zeker voor een kunstminnaar zoals je jezelf voordoet te zijn, niets te raden over, ook dus voor zo iemand als ik met een (socalled) chronisch gebrek aan fantasie. Wil je de strot doorsnijden van Misty oid??? Gaat het al zover bij jou, dat je dat symbolisch wilt doen??? Mijn vraag is natuurlijk waar een dergelijke sadistische vingerwijzing vandaan komt? Kun je je er met al je geculmineerde jaren niet overheen zetten dat jij en Callas en kuiken niet met zijn drieën de zonsondergang tegemoet gaan of zo? Laat ik je een raad geven: probeer er eens rap overheen te komen en Callas vanaf nu met rust te laten. Ga maar lekker reactionair klunzen met luuucida, misschien veel beter dan wat je nu doet (ik weet het wel zeker trouwens). Ik zou btw ook niet nieuwe evt. kunstminnende meisjes proberen te benaderen, want die nieuwe evt. kunstminnende meisjes zijn gewaarschuwd. Laatste raad: als je verlegen zit om een bit of crumpit, meld je gewoon aan bij een datingsite voor 50+'ers oid, dat is verder zonder poespas, hoef je geen schijn op te houden dus. Er zijn genoeg wanhopige vrouwen van zekere leeftijd die zitten te wachten op de komst van zo'n fine specimen as yourself.quote:Op zaterdag 13 november 2004 01:32 schreef Gajus het volgende:
[..]
Neen, dit was en is mijn commentaar op de komst van Misty Ollie.
[..]
BTW, de betreffende film is het bekijken meer dan waard.
@Gajus....quote:Op zaterdag 13 november 2004 03:20 schreef Gajus het volgende:
@Ryan, ik verzoek je de grens tussen Fok! en IRL te respecteren.
De vermelding van een mailbox-adres is bedoeld om IRL-aangelegenheden te communiceren.
On topic:
N.a.v. jullie nieuwe aanwinst heb ik één reactie gegeven, zie boven. Jouw suggestie als zou ik de strot van Misty willen doorsnijden is volkomen misplaatst. Associëer zoveel je wenst, maar vraag mij niet dergelijke wanstaltige uitkomsten te weerleggen. Dat kan ik niet en dat hoef ik niet.
Ik denk dat het onnodig is om een soort kunstmatige scheiding aan te brengen tussen Fok! en RL. In mijn visie heb je een blauwtje gelopen, was je ook alleen uit op het KUTJE van TBO/Callas. Wat op zich niet erg is. Je bent op zoek naar een leuke vrouw, dacht dit gevonden te hebben, hield haar een tijdje - in een kwetsbare positie - bungelend aan een touwtje en verloor haar toen toch, terwijl je gewoon getrouwd bent, weliswaar niet gelukkig, maar toch.... Vervolgens stalk je die dame, totdat het nu dus misselijkmakend wordt. Het is echt niet mijn associatie alleen hoor. Deze topic gaat over een hondje met de naam Misty, jouw post in "beeld van de dag" gaat over 'play Misty for me' en er staat een bloederig mes op afgebeeld, go do the math. Wie je nu het liefst de strot door zou willen snijden, is verder om het even. Ik ga er beleefdheidshalve nog even vanuit dat dat niet een mens geldt, maar een hond. Maakt niet uit, wat ik al zei, iedere kunstkenner merkt direct de symboliek op in je geposte plaatje. Die is misselijkmakend. Stop met die spelletjes. Zet TBO/Callas uit je hoofd en geef je op op een datingsite oid (ga dus niet langs die kunstminnende user) en probeer gelukkig te worden op jouw manier, zoals wij dat doen op onze manier... Het is afgelopen, je kunt je niet inwringen in Corfu of Lila Pauze, zoals je al van stonde af aan via allerlei farfetched plannetjes, vanwege voor ons onduidelijke redenen, probeerde. In goed Nederlands: hoepel op. Dit alles uiteraard met alle respect en alle rechten die jou toekomen...quote:Op zaterdag 13 november 2004 03:20 schreef Gajus het volgende:
@Ryan, ik verzoek je de grens tussen Fok! en IRL te respecteren.
De vermelding van een mailbox-adres is bedoeld om IRL-aangelegenheden te communiceren.
On topic:
N.a.v. jullie nieuwe aanwinst heb ik één reactie gegeven, zie boven. Jouw suggestie als zou ik de strot van Misty willen doorsnijden is volkomen misplaatst. Associëer zoveel je wenst, maar vraag mij niet dergelijke wanstaltige uitkomsten te weerleggen. Dat kan ik niet en dat hoef ik niet.
Heb je het topic great danes al bekeken,die is wel leukquote:Op zaterdag 13 november 2004 09:55 schreef Pitbulleke het volgende:
@ de stalker, gestalkte en de zelfbenoemde arbiter:: wat is hier nou weer aan de hand![]()
Kom ik vrijwel alleen nog in F&F in de hoop een beetje leuke Fokkers en dito onderwerpen tegen te komen; raak ik verzeild in een Shakespeariaans drama, of erger nog een rare klucht waar ik geen drol van snap.
Siz Gajus, węr komst fuot jong?
Linkie?quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:39 schreef greatdane het volgende:
[..]
Heb je het topic great danes al bekeken,die is wel leuk(alleen weinig reacties
nog)
quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:43 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Had laatst speciaal voor jou een topic geopend met leuk Duitse Doggen spul maar die werd al gesloten voor jij er gekeken had, volgens de modder had ik je maar een PB moeten sturen![]()
Oeps sorry ik bedoel e-mailberichtquote:Op zaterdag 13 november 2004 10:48 schreef yvonne het volgende:
[..], Die hebben we nieteens op FOK!
Hij staat weer bijna boven(linkje zetten weet niet hoe)en ik heb die site gezien en zag dat ie gesloten was en toen zelf maar effe een topic geopend.quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:43 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Linkie?
Dan ga ik zeker ff kijken![]()
Had laatst speciaal voor jou een topic geopend met leuk Duitse Doggen spul maar die werd al gesloten voor jij er gekeken had, volgens de modder had ik je maar een PB moeten sturen![]()
Kijk zelfverklaard gezinstherapeutje, dat je over iemand onbewimpeld je oordeel wilt schrijven is je goed recht, maar laat mij daar lekker buiten. Ik heb niets met jullie gebrekkige stakkerds noch met jullie onverwerkt liefdesverdriet te maken...quote:Op zaterdag 13 november 2004 01:46 schreef Ryan3 het volgende:
Laat ik je een raad geven: Ga maar lekker reactionair klunzen met luuucida, misschien veel beter dan wat je nu doet (ik weet het wel zeker trouwens).
OllieA is dus niet voor de poes...quote:Op zondag 7 november 2004 19:06 schreef OllieA het volgende:
Verdomd, yvonne, dat is waar ook.![]()
Ik voel me wel vereerd, eigenlijk.
Behalve dan de twee handen op een buik???quote:Op zaterdag 13 november 2004 03:23 schreef Callas het volgende:
[..]
@Gajus....
Ik heb niets te verbergen
Fuck it... Doe het met elkaar gewoon eens op z'n hondjes, daarmee kweek je in elk geval een meer innige band van wederzijdse betrokkenheid!!!...quote:Op zaterdag 13 november 2004 02:35 schreef Ryan3 het volgende:
Hallo? Ik ben er nog hoor. Jij wilde toch nog een keer met me praten oid???
Lucida,quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:11 schreef lucida het volgende:
[..]
Behalve dan de twee handen op een buik???
@Callas,quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:33 schreef Callas het volgende:
[..]
Lucida,
Waarom doe jij zo? Ik reageerde in het andere topic niet meer op jou omdat jij en Gajus bijzonder vervelend over mij aan het posten waren. Ik nam het jou toen niet kwalijk omdat ik er vanuit ging dat je niet wist hoe de situatie lag. Maar wat je nu hier doet vind ik erg jammer. Bemoei je hier gewoon niet mee.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:33 schreef Callas het volgende:
Ik reageerde in het andere topic niet meer op jou omdat jij en Gajus bijzonder vervelend over mij aan het posten waren.
Waarom zou ik hem toespreken? Ik ben blij dat hij het eens zegt, zelf hoopte ik dat het negeren van Gajus voldoende zou zijn maar gisteravond was voor mij de druppel.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:38 schreef lucida het volgende:
[..]
@Callas,
Ik denk dat je er veel verstandiger aan doet je Fok-vriendje Ryan3 eens duchtig toe te spreken, i.p.v. een totaal ongeloofwaardig zedepreekje tegenover mij af te steken...
Ontopic veel plezier met je hondje(s)....
Gr. Lucida...![]()
Waarom een mens geen huisdieren neemt...quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:43 schreef lucida het volgende:
[..]
Op welk topic zinspeel je eigenlijk - kan me niet voorstellen dat ik jou niet met resppect zou hebben bejegend?
Ben ik nou zo slim, of ben jij nu zo dom? Dat Ryan3 iemand eens onbewimpeld de 'waarheid zegt', is zoals je terecht stelt zijn zaak, maar verklaar me dan eens waarom zulks moet geschieden aan de hand van dit citaat? - quote; 'Op zaterdag 13 november 2004 01:46 schreef Ryan3 het volgende:Laat ik je een raad geven: Ga maar lekker reactionair klunzen met luuucida, misschien veel beter dan wat je nu doet (ik weet het wel zeker trouwens).quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:44 schreef Callas het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem toespreken?
Ik weet niet of jij zo slim bent, want als jij met Gajus over mij gaat posten, over Ryan en over hoe het hier IRL reilt en zeilt terwijl jullie daar allebei geen idee van hebben en bovendien geen sodemieter mee te maken hebben dan vind ik het noemen van reactionair klunzen met betrekking tot Lucida en Gajus wel van toepassing.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:49 schreef lucida het volgende:
[..]
Ben ik nou zo slim, of ben jij nu zo dom? Dat Ryan3 iemand eens onbewimpeld de 'waarheid zegt', is zoals je terecht stelt zijn zaak, maar verklaar me dan eens waarom zulks moet geschieden aan de hand van dit citaat? - quote; 'Op zaterdag 13 november 2004 01:46 schreef Ryan3 het volgende:Laat ik je een raad geven: Ga maar lekker reactionair klunzen met luuucida, misschien veel beter dan wat je nu doet (ik weet het wel zeker trouwens).![]()
@Callas,quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:48 schreef Callas het volgende:
[..]
Waarom een mens geen huisdieren neemt...
Leuk, twee oudere heren die om aandacht zuigen. En jou nam ik het niet eens kwalijk omdat ik dacht dat je Gajus niet kende. Maar ik ben het een beetje zat, misschien kun je dit respecteren en je hier buiten houden.
Kan me voorstellen, jaquote:Op zondag 7 november 2004 16:06 schreef Callas het volgende:
Ze is immers al vijf jaar maar als ik straks door de buurt "Misty" moet gaan roepen dan schaam ik me stuk..
Misschien dat je het hiermee beter begrijpt. Ryan is al een poos niet meer mijn Fok!vriendje, maar ik woon samen met hem.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:38 schreef lucida het volgende:
[..]
@Callas,
Ik denk dat je er veel verstandiger aan doet je Fok-vriendje Ryan3 eens duchtig toe te spreken, i.p.v. een totaal ongeloofwaardig zedepreekje tegenover mij af te steken...
Ontopic veel plezier met je hondje(s)....
Gr. Lucida...![]()
Hij luistert nu al prima naar Ollie.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:59 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, ja![]()
Je neemt jezelf te serieus...quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:55 schreef Callas het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij zo slim bent, als jij met Gajus over mij gaat posten
Leuk voor u beiden, maar dan mag je nog wel objectief blijven, of heb je met het samenwonen ook je recht op een eigen mening moeten inleveren???quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:59 schreef Callas het volgende:
[..]
Misschien dat je het hiermee beter begrijpt. Ryan is al een poos niet meer mijn Fok!vriendje, maar ik woon samen met hem.
Je geeft geen antwoord, ik vind het best Lucida, zoals je wilt.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:02 schreef lucida het volgende:
[..]
Leuk voor u beiden, maar dan mag je nog wel objectief blijven, of heb je met het samenwonen ook je recht op een eigen mening moeten inleveren???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |