abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23146177
Zo heet mijn kat al
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_23146232
quote:
Op zondag 7 november 2004 18:36 schreef OllieA het volgende:
Zo heet mijn kat al
Wat Olie???
I´m back.
pi_23146321
quote:
Op zondag 7 november 2004 18:36 schreef OllieA het volgende:
Zo heet mijn kat al
En zo geraakte Tom Poes in een identiteitscrisis.
  zondag 7 november 2004 @ 18:45:38 #54
26928 Aequitas
Boondock Saint
pi_23146386
tja beter dan mijn Bram zal hij/zij toch nooit worden

is btw een Drentsche Patrijshond.
Catch You On The Flip Side
pi_23146469
quote:
Op zondag 7 november 2004 18:13 schreef Callas het volgende:

[..]

Ik heb heel vroeger een Boerenfox gehad; Winston.
Joop vind ik helemaal geen belachelijke naam hoor, voor een teefje ook grappig evenals de naam Juup.
Ik ben een beetje allergisch voor die populaire engelse namen voor dieren (en mensen). Zoals bijvoorbeeld Misty, het klinkt als een naam uit een soap. .

Het wordt Ollie inderdaad. .
Ollie

Joop is een teefje we noemen haar voornamelijk Jopie We hebben nog een hond, een Foxterrier en die heet Bas

Winston vind ik overigens ook erg leuk

Laatst kwam ik een Bassethound tegen en zijn naam was Gerrit ook erg leuk!

Krijgen we nog een foto te zien van Ollie? Ben wel nieuwschierig geworden
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_23146644
Okee, iedereen die 1 van zijn huisdieren, doet er niet toe wat voor huisdier, Ollie heeft genoemd, kan zich nu melden...
I´m back.
  Admin zondag 7 november 2004 @ 19:03:03 #57
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_23146768
Ik, een kat, nav OllieA
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_23146825
Iets anders. Maar ik zit net te bedenken dat het maar goed is dat vrouwen hun dildo geen naam geven...
I´m back.
pi_23146828
Verdomd, yvonne, dat is waar ook.
Ik voel me wel vereerd, eigenlijk.
Kan ik mezelf, naast de vele andere redenen waarom het zo prettig is om mij te zijn, ook nog beschouwen als huisdiernaam-inspirator.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_23146868
quote:
Op zondag 7 november 2004 19:06 schreef OllieA het volgende:
Kan ik mezelf, naast de vele andere redenen waarom het zo prettig is om mij te zijn, ook nog beschouwen als huisdiernaam-inspirator.
Volgens mij is het eenvoudiger, heb je gewoon veel stille aanbidsters.
I´m back.
pi_23147280
quote:
Op zondag 7 november 2004 18:49 schreef Beaker het volgende:

[..]

Ollie

Joop is een teefje we noemen haar voornamelijk Jopie We hebben nog een hond, een Foxterrier en die heet Bas

Winston vind ik overigens ook erg leuk

Laatst kwam ik een Bassethound tegen en zijn naam was Gerrit ook erg leuk!

Krijgen we nog een foto te zien van Ollie? Ben wel nieuwschierig geworden
Jij aanbid Ollie ook al?

Ryan heeft geen USB aansluiting, dus heb bar weinig aan mijn digitale camera momenteel. Maar Ollie komt aanstaande zaterdag pas.

Mocht ik nog een hond (of zoon) krijgen dan noem ik hem Hidde.
Wolla Billa Halala.
pi_23147809
quote:
Op zondag 7 november 2004 19:29 schreef Callas het volgende:
Mocht ik nog een hond (of zoon) krijgen dan noem ik hem Hidde.
Mij dunkt dat de vader het primaat heeft bij de naamgeving, zeker als het een zoon betreft.
Volgens de Friese traditie behoort de eerstgeboren zoon ('de stamhouder') vernoemd te worden naar de voorvaderen in de mannelijke lijn.
Ryan, jouw Fryske bloed lijkt wel erg verwaterd (tenzij jouw vader Hidde heette).
  zondag 7 november 2004 @ 23:07:00 #63
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_23153854
Kommer
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  maandag 8 november 2004 @ 14:29:02 #64
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23165558
Ik weet ergere namen dan misty!!

Wij hadden vroeger een buurvrouw die twee van die fluffy witte hondjes had, en die heten Rainbow en Moonlight. En dan ging het 's morgens met een vet twents accent:

"Reeeeeenbooooo, moeoeoenlaaaait, eeeet'n!"
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  maandag 8 november 2004 @ 14:50:42 #65
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_23166219
quote:
Op maandag 8 november 2004 14:29 schreef dafjedaf het volgende:
"Reeeeeenbooooo, moeoeoenlaaaait, eeeet'n!"
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_23226637
Ok de truuk is: je gebruikt de naam van de hond om zijn of haar aandacht te krijgen. Niet meer en niet minder. Dus ga je de naam linken aan zaken die zeker zijn interesse hebben. Bij een hond is dat: eten... eten.... ehm eten Voor het eten: "Ollie... happies". Tijdens het eten "Ollie, lekker hč, Olie". Binnen twee weken (bij een pup binnen 2 dagen) luistert ie naar z'n naam! Ook bij kluifjes en koekjes tussendoor dit zo doen, succes
Leave it to me. We're checking out.
pi_23257973
Leuk dat je een hondje krijgt, maar de naam Misty is inderdaad erg suf. Als je meer hondjes krijgt ga je ze toch ook niet Ash en Brock noemen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_23281279
Zo, dit is het commentaar van jou, Gajus?

Beeld van de dag, geprolongeerd

Voor mij de grens van de humor.
Wolla Billa Halala.
pi_23281687
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 01:07 schreef Callas het volgende:
Zo, dit is het commentaar van jou, Gajus?
Beeld van de dag, geprolongeerd
Voor mij de grens van de humor.
Neen, dit was en is mijn commentaar op de komst van Misty Ollie.
quote:
Op zondag 7 november 2004 17:12 schreef Gajus het volgende:
En het hondje sprak: "Mijn God, mijn God, heb medelijden met mij en mijn ontaarde baasjes."
Alle ironie terzijde, ik wens jullie veel vreugde met jullie gezinsuitbreiding.
BTW, de betreffende film is het bekijken meer dan waard.
  zaterdag 13 november 2004 @ 01:34:41 #70
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23281725
quote:
Op zondag 7 november 2004 16:18 schreef Inu het volgende:
Honden luisteren idd naar de klank

Iets met -ie

*denkt na*
... Alibri, ........
Wie noemt zn hond in hemelsnaam nou ALIBRI?? WHAHAHAAAAA!!!
pi_23281895
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 01:32 schreef Gajus het volgende:

[..]

Neen, dit was en is mijn commentaar op de komst van Misty Ollie.
[..]

BTW, de betreffende film is het bekijken meer dan waard.
Tja, de symboliek in je plaatje laat, zeker voor een kunstminnaar zoals je jezelf voordoet te zijn, niets te raden over, ook dus voor zo iemand als ik met een (socalled) chronisch gebrek aan fantasie. Wil je de strot doorsnijden van Misty oid??? Gaat het al zover bij jou, dat je dat symbolisch wilt doen??? Mijn vraag is natuurlijk waar een dergelijke sadistische vingerwijzing vandaan komt? Kun je je er met al je geculmineerde jaren niet overheen zetten dat jij en Callas en kuiken niet met zijn drieën de zonsondergang tegemoet gaan of zo? Laat ik je een raad geven: probeer er eens rap overheen te komen en Callas vanaf nu met rust te laten. Ga maar lekker reactionair klunzen met luuucida, misschien veel beter dan wat je nu doet (ik weet het wel zeker trouwens). Ik zou btw ook niet nieuwe evt. kunstminnende meisjes proberen te benaderen, want die nieuwe evt. kunstminnende meisjes zijn gewaarschuwd. Laatste raad: als je verlegen zit om een bit of crumpit, meld je gewoon aan bij een datingsite voor 50+'ers oid, dat is verder zonder poespas, hoef je geen schijn op te houden dus. Er zijn genoeg wanhopige vrouwen van zekere leeftijd die zitten te wachten op de komst van zo'n fine specimen as yourself.
I´m back.
pi_23282597
Hallo? Ik ben er nog hoor. Jij wilde toch nog een keer met me praten oid??? Of hebben ik en alle Fok!kertjes nu te maken met de klassieke staart tussen de benen van een hond.
I´m back.
pi_23283021
@Ryan, ik verzoek je de grens tussen Fok! en IRL te respecteren.
De vermelding van een mailbox-adres is bedoeld om IRL-aangelegenheden te communiceren.

On topic:
N.a.v. jullie nieuwe aanwinst heb ik één reactie gegeven, zie boven. Jouw suggestie als zou ik de strot van Misty willen doorsnijden is volkomen misplaatst. Associëer zoveel je wenst, maar vraag mij niet dergelijke wanstaltige uitkomsten te weerleggen. Dat kan ik niet en dat hoef ik niet.
pi_23283051
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 03:20 schreef Gajus het volgende:
De vermelding van een mailbox-adres is bedoeld om IRL-aangelegenheden te communiceren.

On topic:
N.a.v. jullie nieuwe aanwinst heb ik één reactie gegeven, zie boven. Jouw suggestie als zou ik de strot van Misty willen doorsnijden is volkomen misplaatst. Associëer zoveel je wenst, maar vraag mij niet dergelijke wanstaltige uitkomsten te weerleggen. Dat kan ik niet en dat hoef ik niet.
@Gajus....

Ik heb niets te verbergen en ben je gestalk meer dan zat.
Volgens mij ben ik duidelijk geweest en ben je nu verstandig genoeg om mij met rust te laten.
Wolla Billa Halala.
pi_23283143
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 03:20 schreef Gajus het volgende:

On topic:
Ik denk dat het onnodig is om een soort kunstmatige scheiding aan te brengen tussen Fok! en RL. In mijn visie heb je een blauwtje gelopen, was je ook alleen uit op het KUTJE van TBO/Callas. Wat op zich niet erg is. Je bent op zoek naar een leuke vrouw, dacht dit gevonden te hebben, hield haar een tijdje - in een kwetsbare positie - bungelend aan een touwtje en verloor haar toen toch, terwijl je gewoon getrouwd bent, weliswaar niet gelukkig, maar toch.... Vervolgens stalk je die dame, totdat het nu dus misselijkmakend wordt. Het is echt niet mijn associatie alleen hoor. Deze topic gaat over een hondje met de naam Misty, jouw post in "beeld van de dag" gaat over 'play Misty for me' en er staat een bloederig mes op afgebeeld, go do the math. Wie je nu het liefst de strot door zou willen snijden, is verder om het even. Ik ga er beleefdheidshalve nog even vanuit dat dat niet een mens geldt, maar een hond. Maakt niet uit, wat ik al zei, iedere kunstkenner merkt direct de symboliek op in je geposte plaatje. Die is misselijkmakend. Stop met die spelletjes. Zet TBO/Callas uit je hoofd en geef je op op een datingsite oid (ga dus niet langs die kunstminnende user) en probeer gelukkig te worden op jouw manier, zoals wij dat doen op onze manier... Het is afgelopen, je kunt je niet inwringen in Corfu of Lila Pauze, zoals je al van stonde af aan via allerlei farfetched plannetjes, vanwege voor ons onduidelijke redenen, probeerde. In goed Nederlands: hoepel op. Dit alles uiteraard met alle respect en alle rechten die jou toekomen...

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 13-11-2004 03:43:44 ]
I´m back.
pi_23284329
@ de stalker, gestalkte en de zelfbenoemde arbiter:: wat is hier nou weer aan de hand

Kom ik vrijwel alleen nog in F&F in de hoop een beetje leuke Fokkers en dito onderwerpen tegen te komen; raak ik verzeild in een Shakespeariaans drama, of erger nog een rare klucht waar ik geen drol van snap.

Siz Gajus, węr komst fuot jong?
  zaterdag 13 november 2004 @ 10:39:37 #77
80509 greatdane
many dogs 1 apollo--great dane
pi_23284682
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 09:55 schreef Pitbulleke het volgende:
@ de stalker, gestalkte en de zelfbenoemde arbiter:: wat is hier nou weer aan de hand

Kom ik vrijwel alleen nog in F&F in de hoop een beetje leuke Fokkers en dito onderwerpen tegen te komen; raak ik verzeild in een Shakespeariaans drama, of erger nog een rare klucht waar ik geen drol van snap.

Siz Gajus, węr komst fuot jong?
Heb je het topic great danes al bekeken,die is wel leuk (alleen weinig reacties nog)
pi_23284712
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 10:39 schreef greatdane het volgende:

[..]

Heb je het topic great danes al bekeken,die is wel leuk (alleen weinig reacties nog)
Linkie?

Dan ga ik zeker ff kijken

Had laatst speciaal voor jou een topic geopend met leuk Duitse Doggen spul maar die werd al gesloten voor jij er gekeken had, volgens de modder had ik je maar een PB moeten sturen
  Admin zaterdag 13 november 2004 @ 10:48:33 #79
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_23284755
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 10:43 schreef Pitbulleke het volgende:

[..]

Had laatst speciaal voor jou een topic geopend met leuk Duitse Doggen spul maar die werd al gesloten voor jij er gekeken had, volgens de modder had ik je maar een PB moeten sturen
, Die hebben we nieteens op FOK!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_23284833
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 10:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

, Die hebben we nieteens op FOK!
Oeps sorry ik bedoel e-mailbericht
  zaterdag 13 november 2004 @ 12:08:38 #81
80509 greatdane
many dogs 1 apollo--great dane
pi_23285757
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 10:43 schreef Pitbulleke het volgende:

[..]

Linkie?

Dan ga ik zeker ff kijken

Hij staat weer bijna boven(linkje zetten weet niet hoe)en ik heb die site gezien en zag dat ie gesloten was en toen zelf maar effe een topic geopend.
pi_23293464
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 01:46 schreef Ryan3 het volgende:

Laat ik je een raad geven: Ga maar lekker reactionair klunzen met luuucida, misschien veel beter dan wat je nu doet (ik weet het wel zeker trouwens).
Kijk zelfverklaard gezinstherapeutje, dat je over iemand onbewimpeld je oordeel wilt schrijven is je goed recht, maar laat mij daar lekker buiten. Ik heb niets met jullie gebrekkige stakkerds noch met jullie onverwerkt liefdesverdriet te maken...

Voor het overige rest mij kennelijk niets anders dan te verzuchten dat: "Op het platteland lieden zoals jij onbezonnen leven als redeloze gedierten des velds."

[ Bericht 0% gewijzigd door lucida op 13-11-2004 19:06:30 ]
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_23293566
quote:
Op zondag 7 november 2004 19:06 schreef OllieA het volgende:
OllieA is dus niet voor de poes...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_23293724
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 03:23 schreef Callas het volgende:

[..]

@Gajus....

Ik heb niets te verbergen
Behalve dan de twee handen op een buik???
het is zoals het is
non-conforming link
pi_23293873
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 02:35 schreef Ryan3 het volgende:
Hallo? Ik ben er nog hoor. Jij wilde toch nog een keer met me praten oid???
Fuck it... Doe het met elkaar gewoon eens op z'n hondjes, daarmee kweek je in elk geval een meer innige band van wederzijdse betrokkenheid!!!...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_23294211
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 19:11 schreef lucida het volgende:

[..]

Behalve dan de twee handen op een buik???
Lucida,

Waarom doe jij zo? Ik reageerde in het andere topic niet meer op jou omdat jij en Gajus bijzonder vervelend over mij aan het posten waren. Ik nam het jou toen niet kwalijk omdat ik er vanuit ging dat je niet wist hoe de situatie lag. Maar wat je nu hier doet vind ik erg jammer. Bemoei je hier gewoon niet mee.

Ontopic over Ollie, alle hatelijkheden kunnen me eigenlijk gestolen worden. Ik ben echt blij, het is een heel leuk hondje! .
Wolla Billa Halala.
pi_23294359
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 19:33 schreef Callas het volgende:

[..]

Lucida,

Waarom doe jij zo? Ik reageerde in het andere topic niet meer op jou omdat jij en Gajus bijzonder vervelend over mij aan het posten waren. Ik nam het jou toen niet kwalijk omdat ik er vanuit ging dat je niet wist hoe de situatie lag. Maar wat je nu hier doet vind ik erg jammer. Bemoei je hier gewoon niet mee.
@Callas,

Ik denk dat je er veel verstandiger aan doet je Fok-vriendje Ryan3 eens duchtig toe te spreken, i.p.v. een totaal ongeloofwaardig zedepreekje tegenover mij af te steken...

Ontopic veel plezier met je hondje(s)....

Gr. Lucida...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_23294499
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 19:33 schreef Callas het volgende:

Ik reageerde in het andere topic niet meer op jou omdat jij en Gajus bijzonder vervelend over mij aan het posten waren.
Op welk topic zinspeel je eigenlijk - kan me niet voorstellen dat ik jou niet met resppect zou hebben bejegend?
het is zoals het is
non-conforming link
pi_23294526
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 19:38 schreef lucida het volgende:

[..]

@Callas,

Ik denk dat je er veel verstandiger aan doet je Fok-vriendje Ryan3 eens duchtig toe te spreken, i.p.v. een totaal ongeloofwaardig zedepreekje tegenover mij af te steken...

Gr. Lucida...
Waarom zou ik hem toespreken? Ik ben blij dat hij het eens zegt, zelf hoopte ik dat het negeren van Gajus voldoende zou zijn maar gisteravond was voor mij de druppel.
Nogmaals, ik begrijp niet waarom je je hier mee bemoeit en zo lullig moet doen, dat kun je beter doen in je natuurlijke omgeving op Fok!
Wolla Billa Halala.
pi_23294632
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 19:43 schreef lucida het volgende:

[..]

Op welk topic zinspeel je eigenlijk - kan me niet voorstellen dat ik jou niet met resppect zou hebben bejegend?
Waarom een mens geen huisdieren neemt...

Leuk, twee oudere heren die om aandacht zuigen. En jou nam ik het niet eens kwalijk omdat ik dacht dat je Gajus niet kende. Maar ik ben het een beetje zat, misschien kun je dit respecteren en je hier buiten houden.
Wolla Billa Halala.
pi_23294686
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 19:44 schreef Callas het volgende:

[..]

Waarom zou ik hem toespreken?
Ben ik nou zo slim, of ben jij nu zo dom? Dat Ryan3 iemand eens onbewimpeld de 'waarheid zegt', is zoals je terecht stelt zijn zaak, maar verklaar me dan eens waarom zulks moet geschieden aan de hand van dit citaat? - quote; 'Op zaterdag 13 november 2004 01:46 schreef Ryan3 het volgende:Laat ik je een raad geven: Ga maar lekker reactionair klunzen met luuucida, misschien veel beter dan wat je nu doet (ik weet het wel zeker trouwens).
het is zoals het is
non-conforming link
pi_23294868
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 19:49 schreef lucida het volgende:

[..]

Ben ik nou zo slim, of ben jij nu zo dom? Dat Ryan3 iemand eens onbewimpeld de 'waarheid zegt', is zoals je terecht stelt zijn zaak, maar verklaar me dan eens waarom zulks moet geschieden aan de hand van dit citaat? - quote; 'Op zaterdag 13 november 2004 01:46 schreef Ryan3 het volgende:Laat ik je een raad geven: Ga maar lekker reactionair klunzen met luuucida, misschien veel beter dan wat je nu doet (ik weet het wel zeker trouwens).
Ik weet niet of jij zo slim bent, want als jij met Gajus over mij gaat posten, over Ryan en over hoe het hier IRL reilt en zeilt terwijl jullie daar allebei geen idee van hebben en bovendien geen sodemieter mee te maken hebben dan vind ik het noemen van reactionair klunzen met betrekking tot Lucida en Gajus wel van toepassing.

Lucida, je zit hier fout en je weet dat zelf ook wel. Bemoei je er verder gewoon niet mee.
Wolla Billa Halala.
pi_23294937
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 19:48 schreef Callas het volgende:

[..]

Waarom een mens geen huisdieren neemt...

Leuk, twee oudere heren die om aandacht zuigen. En jou nam ik het niet eens kwalijk omdat ik dacht dat je Gajus niet kende. Maar ik ben het een beetje zat, misschien kun je dit respecteren en je hier buiten houden.
@Callas,

Volgens mij ben je een beetje overspannen. Ik heb het bewuste topic nog eens doorgelezen, maar mijn reacties zijn volstrekt onschuldig. Ik kan echt niet begrijpen dat je je hierdoor onheus bejegend moet voelen. Nogmaals een zekere overgevoeligheid is jou niet vreemd, zeker niet als mensen op hun beurt Ryan3 eens ongewimpeld 'de waarheid' zeggen... Ik en alle andere fokkers mogen er toch van uitgaan dat je (ook) een eigen mening hebt, en dat je die niet alleen maar in dienst stelt van het vaak tamelijk zinledig gezwets van je grote knuffelbeer...
het is zoals het is
non-conforming link
  zaterdag 13 november 2004 @ 19:59:06 #94
105578 Dead-Doll
Not your mother!
pi_23294973
quote:
Op zondag 7 november 2004 16:06 schreef Callas het volgende:
Ze is immers al vijf jaar maar als ik straks door de buurt "Misty" moet gaan roepen dan schaam ik me stuk. .
Kan me voorstellen, ja
pi_23294991
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 19:38 schreef lucida het volgende:

[..]

@Callas,

Gr. Lucida...
Misschien dat je het hiermee beter begrijpt. Ryan is al een poos niet meer mijn Fok!vriendje, maar ik woon samen met hem.
Wolla Billa Halala.
pi_23295005
mwaoh, zo heet de poes van mn moeder ook....

maar eennaam veranderen kan, als ie der maar op lijkt...

dus als je liever over straat loopt naar pissie te gillen..
pi_23295023
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 19:59 schreef Dead-Doll het volgende:

[..]

Kan me voorstellen, ja
Hij luistert nu al prima naar Ollie. .
Wolla Billa Halala.
pi_23295029
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 19:55 schreef Callas het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij zo slim bent, als jij met Gajus over mij gaat posten
Je neemt jezelf te serieus...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_23295072
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 19:59 schreef Callas het volgende:

[..]

Misschien dat je het hiermee beter begrijpt. Ryan is al een poos niet meer mijn Fok!vriendje, maar ik woon samen met hem.
Leuk voor u beiden, maar dan mag je nog wel objectief blijven, of heb je met het samenwonen ook je recht op een eigen mening moeten inleveren???
het is zoals het is
non-conforming link
pi_23295112
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 20:02 schreef lucida het volgende:

[..]

Leuk voor u beiden, maar dan mag je nog wel objectief blijven, of heb je met het samenwonen ook je recht op een eigen mening moeten inleveren???
Je geeft geen antwoord, ik vind het best Lucida, zoals je wilt.
Wolla Billa Halala.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')