quote:Op zondag 7 november 2004 18:50 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik zal jullie nauwlettend volgen.
Maar met een Ollie-hond kan het leven niet stuk, natuurlijk. Proficiat, ik zaljullie Ryan gedenken wanneer het weer es regent en waait, en het snijdend koud is.![]()
Ik neem aan dat jullie haar op zon- en feestdagen Olivia noemen? Want één naam is natuurlijk te weinig voor zo'n beestje.
Je klinkt hierover net zo verrukt als Gaaaaaaaaajus.quote:Op zondag 7 november 2004 18:55 schreef Ryan3 het volgende:
Och, ik ben binnenkort wel het "baasje" hè.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wolla Billa Halala.
Ryan, Ryan ... jij begaat dezelfde fout ... sterkte met jouw nieuwe rol van hondenhoeder. :')quote:Op zondag 7 november 2004 18:59 schreef Callas het volgende:
Je klinkt hierover net zo verrukt als Gaaaaaaaaajus. :') .
Ik ga Ollie eten geven, dus ben ik het echte baasje.
Je bedoelt om te suggereren dat ik dan de baas ben??? Ach weet je ik blijf gewoon PvdA stemmen hè...quote:Op zondag 7 november 2004 19:11 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ryan, Ryan ... jij begaat dezelfde fout ...
Hoe zie je dan een mannelijke Marokkaan met een vrouwtjeshond, en een vrouwelijke Marokkaan met een mannetjeshond? Zeg dat wel jij en een hond - wie de verschillen ziet mag het zeggen!quote:Op zondag 7 november 2004 16:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zie ook van die gluiperige mannetjes voor me die in alles wat afwijkt een bedreiging zien voor de Westerse cultuur en in dier voege een doorgeladen revolver in hun bureaula hebben liggen. Wordt dus een leuk experiment. Ik en een hond.
.
Jouw beste vriend is toch een hond? Ik geloof niet dat Ryan een vriend van jou is hoor.quote:Op maandag 8 november 2004 12:53 schreef lucida het volgende:
[..]
Zeg dat wel jij en een hond - wie de verschillen ziet mag het zeggen!![]()
Nogal wiedes, mijn hond is dan ook geen schoothondje of kuttenlikkertje...quote:Op maandag 8 november 2004 17:48 schreef Callas het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Ryan een vriend van jou is hoor.
Nee, jij domineert uiteraard een heel grote hond. Dat past wel bij je.quote:Op maandag 8 november 2004 20:06 schreef lucida het volgende:
[..]
Nogal wiedes, mijn hond is dan ook geen schoothondje of kuttenlikkertje...![]()
Zo'n sint-bernardshond hond heeft wel iets speciaals, en die kun je bovendien nog wel eens voor een boodschap sturen.quote:Op maandag 8 november 2004 20:24 schreef Callas het volgende:
[..]
Nee, jij domineert uiteraard een heel grote hond. Dat past wel bij je.
Als geheelonthouder heb je daar niet zoveel aan.quote:Op maandag 8 november 2004 20:45 schreef lucida het volgende:
[..]
Zo'n sint-bernardshond hond heeft wel iets speciaals, en die kun je bovendien nog wel eens voor een boodschap sturen.![]()
Dat maakt me nog niet minder onbaatzuchtig... Ik denk dat jij je in jouw beeldvorming over mij behoorlijk vergaloppeert. Maar hoe was het ook al weer? "... wie zichzelf niet kan gehoorzamen wordt gecommandeerd..."quote:Op maandag 8 november 2004 20:49 schreef Callas het volgende:
[..]
Als geheelonthouder heb je daar niet zoveel aan.
Inderdaad, soort zoekt soort.quote:Op maandag 8 november 2004 20:24 schreef Callas het volgende:
... Dat past wel bij je.
Over Jack Russels gesproken, Ik had Ryan3 inderdaad eerder al eens omschreven als een fel kuitenbijtertje...quote:Op maandag 8 november 2004 21:20 schreef Gajus het volgende:
[..]
Inderdaad, soort zoekt soort.
Daarom vind ik zo´n Jack Russel wel bij Callas passen: schrander, vasthoudend, eigenzinnig en egocentrisch.![]()
Wellicht een lullenbijtertje?quote:Op maandag 8 november 2004 20:06 schreef lucida het volgende:
[..]
Nogal wiedes, mijn hond is dan ook geen schoothondje of kuttenlikkertje...![]()
Uit de nieuwsbulletins op dit forum valt te begrijpen dat Ryan geen bemoeienis gehad in dit adoptieplan. De wetmatigheid "soort zoekt soort" mag derhalve niet betrokken worden op het duo Ryan & Russel.quote:Op maandag 8 november 2004 21:40 schreef lucida het volgende:
Over Jack Russels gesproken, Ik had Ryan3 inderdaad eerder al eens omschreven als een fel kuitenbijtertje...![]()
Zoals jij weet houdt hij het zaakje goed schoon...quote:Op maandag 8 november 2004 22:46 schreef Sater het volgende:
[..]
Wellicht een lullenbijtertje?![]()
Ja die link had ik ook al gelegd. Alleen zie ik Callas eerder als dat meisje dat in het reclamespotje met Aaron Grunberg in katzwijm valt als deze uit het telefoonboek voordraagt, en niet zozeer als een meid die de broek aan heeft...quote:Op maandag 8 november 2004 22:50 schreef Gajus het volgende:
De opvallende gelijkenis tussen Ryan en Russel, die jij terecht signaleert, is geheel toe te schrijven aan de overall bemoeienis van Callas.![]()
wiskundig geformuleerd: als A~B en A~C dan B~C
Maar je rookt niet?quote:Op maandag 8 november 2004 20:29 schreef Tijn het volgende:
Ik vind huisdieren ook maar niks.
Dat was het
Wishfull thinking ... ook van de - ongetwijfeld mannelijke - reclamemakers.quote:Op maandag 8 november 2004 23:06 schreef lucida het volgende:
Alleen zie ik Callas eerder als dat meisje dat in het reclamespotje met Aaron Grunberg in katzwijm valt als deze uit het telefoonboek voordraagt, en niet zozeer als een meid die de broek aan heeft...![]()
Ongetwijfeld waar... Toch heb ik de indruk dat Callas het erg goed met haar keffertje kan vinden. Zou Ryan3 dan toch iets van dat gortdroge charisma van Grunberg hebben?quote:Op maandag 8 november 2004 23:59 schreef Gajus het volgende:
[..]
Wishfull thinking ... ook van de - ongetwijfeld mannelijke - reclamemakers.![]()
Herken jij ook de gelijkenis tussen de adembenemende cyclus binnen Ryan´s repertoire en Grunberg´s telefoonboek?quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:10 schreef lucida het volgende:
Ongetwijfeld waar... Toch heb ik de indruk dat Callas het erg goed met haar keffertje kan vinden. Zou Ryan3 dan toch iets van dat gortdroge charisma van Grunberg hebben?
Ja die overeenkomst staat mij ook helder voor de geest. Maar of ik het ook als adembenemed ervaar is nog maar de vraag. Eerder vindt ik het veelal de geest uitademen, van plat-links-populisme, dan dat er enig consequent syteen van gedachten achter schuilgaat.... Het is ook niet zomaar, dat onze gewaardeerde sjun hem wel eens gekscherend als de meester van tribialiteiten en trivialteiten afschildert... Met die beschrijving typeert sjun treffend de pennenvruchten van Ryan3 terecht als 'vals', en die bovendien gebaseerd zijn op subjectieve en vaak door de emotie (lees waan) van alle dag ingegeven denkbeelden...quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:27 schreef Gajus het volgende:
[..]
Herken jij ook de gelijkenis tussen de adembenemende cyclus binnen Ryan´s repertoire en Grunberg´s telefoonboek?![]()
Wat heeft deze [vileine] karakterschets met het topiconderwerp van doen?quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:42 schreef lucida het volgende:
[..]
Ja die overeenkomst staat mij ook helder voor de geest. Maar of ik het ook als adembenemed ervaar is nog maar de vraag. Eerder vindt ik het veelal de geest uitademen, van plat-links-populisme, dan dat er enig consequent syteen van gedachten achter schuilgaat.... Het is ook niet zomaar, dat onze gewaardeerde sjun hem wel eens gekscherend als de meester van tribialiteiten en trivialteiten afschildert... Met die beschrijving typeert sjun treffend de pennenvruchten van Ryan3 terecht als 'vals', en die bovendien gebaseerd zijn op subjectieve en vaak door de emotie (lees waan) van alle dag ingegeven denkbeelden...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |