Zeg anachorerende lieveling, wat versta jij precies onder 'wat aandachtspunten'?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:48 schreef Ryan3 het volgende:
Ollie is geen bikkel, dat blijkt. Hier liggen dus nog wat aandachtspunten...
Neuh.... Ik laat de drie 'kinderen' gewoon een uurtje begaan om vervolgens als corrupte politieagente de Princess (lees: tuig van de richel) naar bed te brengen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
Het is je misschien half ontgaan,
Daarom is hij natuurlijk wederom winnaar bij de Fok!-nominaties voor intelligentste user van het jaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:35 schreef Bluezz het volgende:
Is het raar Ryan3, dat ik je posts 3X moet overlezen om het te begrijpen?
Zie sigquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:44 schreef Stali. het volgende:
Daarom is hij natuurlijk wederom winnaar bij de Fok!-nominaties voor intelligentste user van het jaar. [afbeelding].
Zeg, niet al zijn posts hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, Bluezz, omdat jij zonodig z'n posts 3x moet lezen voor je ze begrijpt, is Ryan nu de winnaar van de Fok!-nominaties voor intelligentste user van het jaar.
Zo gaat dat, he.
Neuh, als je dit topic vol en vooral dicht post dan is Erodome je dankbaar hoor. Maar jij hebt niet het hele topic gelezen he?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En nu weer OT anders krijg ik op mijn kop van ero![]()
Betekend : respectquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:59 schreef Stali. het volgende:
Ik kom niet verder dan Ollie Bollie Halala....![]()
Uitleg?.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
Ja hoor Stali is een lieve meid.. (Of bedoel je dat niet?)
Wat een jonge god is het, natuurlijk bedoelde ik datquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:40 schreef Stali. het volgende:
Jij bedoelde natuurlijk gewoon dat hij net 43 is geworden hè?
Kun je dat over die jonge god nog even herhalen voor Stali.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een jonge god is het, natuurlijk bedoelde ik dat![]()
En voor Callas als het moetquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:43 schreef Ryan3 het volgende:
Kun je dat over die jonge god nog even herhalen voor Stali..
Het is jouw feestje....quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kun je dat over die jonge god nog even herhalen voor Stali..
Okay, I've got the message. Minder roken en drinken, vroeg naar bed en geen seks meer??? Dit alles ten einde dat ik je bij kan benen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |