Maar ik denk dat dat toch meer geprobeerd moet worden. Om het maar in het extreme te trekken: dan zou iedereen haast een eigen topic moeten openen, en daar alles over zichzelf in moeten postenquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:50 schreef minoes_ het volgende:
Je bent 1 mens,met 1 verhaal,dat kun je zo moeilijk over 3 of 4 topics verdelen.
Nou nee, vind ik niet, dat het een rare opvatting is.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:55 schreef phileine het volgende:
het conflict gaat natuurlijk tussen toegankelijkheid voor anderen, versus een plek waar iedereen zich thuis voelt. Als ik eerlijk ben, is een belangrijk criterium voor een open forum de toegankelijkheid, als je een plek wil waar je je hele verhaal kwijt kunt zonder dat je aan een onderwerp bent gebonden, kun je misschien beter een mailinglist oprichten. Maar goed, da's misschien een rare opvatting van mij.
pfff ... GRRRR.... praat ik arabisch ofzo? "ik kom liever niet op het speeltuinbankje " .....waar staat dat dan???quote:Op maandag 25 oktober 2004 02:29 schreef Brighteyes het volgende:
En geneuzel ja, ik vind het geneuzel over ik kom liever niet op het speeltuinbankje want ik heb geen kinderen dus ik kom daar nomaal ook niet....
Maakt ook niet uit welke naam er aan gegeven wordt. Denk alleen dat het nu niet zo laagdrempelig klinkt en er daarom velen niet komen. De naam op zich maakt niet uit, maar maak dan duidelijk dan men daar terecht kan voor off-topic-zaken.quote:Op maandag 25 oktober 2004 07:17 schreef Rewimo het volgende:
Wat is er nu zo onduidelijk aan het Speeltuinbankje?
<knip>
Het is maar een naam hoor...
Maar waarom ga je je dan zitten verdedigen in eerste instantie?quote:Op maandag 25 oktober 2004 05:39 schreef heavenswoman het volgende:
Kijk, voor mij is het niet zo onduidelijk, daarom post ik ook in andere topics en op andere fora.... ik geef het slechts aan. Ik praat dan ook niet over carriere, sollicitaties, verjaardagen, verhuizingen e.d. in het 2-streepje.
Maar goed dat was jullie oplettende lezers natuurlijk al opgevallen.
Wat fijn dat je ook even voor ons nadenkt dan hoeven we dat zelf niet meer te doenquote:Op maandag 25 oktober 2004 10:26 schreef Spindizzy het volgende:
Omdat ze niet of nauwelijks buiten dat topic komen hebben ze zelf het gevoel dat ze geen aansluiting zullen vinden in de andere topics want daar 'kennen' ze verder niemand. En het is ook best eng om zomaar in een bestaande groep binnen te vallen.
Wat is het verschil tussen een kliekje en een clubje, of is dat de nieuwe hippe benaming?quote:Op maandag 25 oktober 2004 09:33 schreef minoes_ het volgende:
Maar goed,het gaat over de toegankelijkheid voor nieuwe mensen,maar die worden toch ook altijd welkom geheten?En dat kliekjes verhaal..........ik vind het gewoon een clubje,wat meeleeft met elkaar en elkaar steunt.....
Is het vandaag soms Nationale Voel-Je-Overal-Persoonlijk-Over-Aangesproken-Dag?quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:32 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dit betekent dat er buiten het huidige tweede streepjestopic al heel veel meiden rondlopen die we 'kennen' en dat dat (voor mij) geen reden is om niet teveel in andere topics te posten.
Ik krijg er net zo'n gevoel bij als bij veel andere fora op internet: elk topic heeft zijn eigen clubje mensen, die daar alles delen. De topictitel zegt niks over de inhoud, maar over de mensen die er posten. Het topic gaat dus bv niet zozeer over zwanger worden, maar draait om de dagelijkse belevenissen van een groep meiden die zwanger willen worden. Een soort mailinglist, maar dan op een website dus.quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:33 schreef moussy het volgende:
ff uit Wachten op het tweede streepje #50 geplukt
[..]
Wat is het verschil tussen een kliekje en een clubje, of is dat de nieuwe hippe benaming?
Wat mij overigens opvalt daar, is dat er stug door ge-offtopict- wordt
quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:49 schreef Merisse het volgende:
RenegateLeuk om je weer eens te zien! Hoe gaat het met je? Nog verandering in de plannen wat betreft wachten met kindjes en is het nog steeds de bedoeling dat je man aan het eind vh jaar naar Irak gaat?
quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:12 schreef Renegate het volgende:
Merisse lief dat je naar me man vraagtEn neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hij hoeft niet naar irak!!!! zoveel stress dat er van je afvalt ineens..!!!!
![]()
![]()
Hij moet nu 4 weken naar frankrijk is ook niet leuk natuurlijk maar het is paradijs vergeleken met Irak!!
We hebben in de tijd een familiebak aangeschaft ja ja een echte officiele staion auto (is ontopic gaat over me toekomstige gezin) En een wasmachine met droger (is ontopic want babykleertjes moeten wel goed schoon worden) Dus was wel een ribje uit onze lijfjes (is ook ontopic want zo is eva van adam ook geboren) Ik weet het ben errug flauw nu:)
Nee! Het is vandaag en zolang als het nodig is 'laten we alles eens uit spreken dag'.quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:43 schreef Slaapmeisje het volgende:
Is het vandaag Nationale-Bash-Het-Tweede-Streepjes-Topic?
Ja!quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:51 schreef Renegate het volgende:
Dus we mogen alleen nog maar zeggen, ik wacht op me streepje maar is er nog niet???
Ik verdedig me niet, ik deel mijn mening omdat ik ook daar post en ik geen last heb van kliekjesvorming, waar in eerste instantie zo moeilijk over gedaan werd. Ik als aktieve poster en lurker krijg dat idee niet namelijk...quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar waarom ga je je dan zitten verdedigen in eerste instantie?
Als je je niet aangesproken voelt kan je het verhaal toch voor kennisgeving aannemen?
Als jij niet over al die andere dingen spreekt in het 2e streepje gaat het verhaal en de commentaren dus niet over jou...
Je hebt ook helemaal gelijk, morgen weer een ander topic. Maar als we het aan iedereen tegelijk uit moeten gaan leggen dan wordt het hier wat druk, want het schijnt meestal toch wel een paar dagen te duren voor de bedoeling duidelijk is.quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
Brighteyes, over dat offtopic gaan daar ben ik het helemaal mee eens. Het hoort daar niet als hoofdmoot thuis en kan en mag dan ook niet als basis vormen voor het Tweede Streepje. Als je dan toch bezig bent... Misschien een goed idee om morgen Z&G even uit te lichten omdat er daar voor mijn gevoel net zo vaak offtopic wordt gegaan. En zo zijn we nog wel even bezig met vingerwijzen. Veel succes in ieder geval met de Grote Schoonmaak!
Nee joh, je mag ook best zeggen dat je denkt dat je wel of niet ongi gaat worden en wanneer je NOD is en of je wel of geen kwaaltjes hebt... het valt best mee dusquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:51 schreef Renegate het volgende:
Dus we mogen alleen nog maar zeggen, ik wacht op me streepje maar is er nog niet???
Doe toch niet steeds zo op de man spelen en persoonlijk wordenquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:54 schreef heavenswoman het volgende:
Rewimo ... hoezo een bord voor je kop???
Het zou heel wat gezeur kunnen verkomen... het is bijna (lees: bijna!!!) het overwegen waard...quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ik altijd het leuke vond van dit subforum is dat iedereen idd heerlijk aan het posten is alle verschillende topics ipv wat je op andere fora ziet 'een november babietjes topic' en 'een december babietjes topic'.
Ja joh, laat de moderatie aan de users van oud zelf over, is het binnen een paar dagen stukquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
He ja... ga het even aan elkaar vragen...
Wat doe ik hier nog...
Weet je... bekijk het allemaal maar lekker. Ik lul toch tegen een muur blijkbaar...
Het is goed verder!
Have fun vandaag! Maak elkaar af voor mijn part, ik kom later wel weer eens kijken!
Vertel mij dan maar wat ik dan moet doen...quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja joh, laat de moderatie aan de users van oud zelf over, is het binnen een paar dagen stuk
quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vertel mij dan maar wat ik dan moet doen...
Ik dacht toch dat we het redelijk goed deden, maar ik kan hier net zo goed alleen maar
*(&^)#*(&$^)@#*(&^$)*(@$^)@(#*$^)(#^$)@#(*$&!)@#&_!$^_(#*$^!#*($&_#($&!#(@&*$n tikken want dat komt net zo goed over denk ik...
Waarom schiet iedereen hier altijd in de verdediging, lezen we alleen wat we willen lezen, denken we altijd maar meteen dat hun veilige plekje meteen in alles aangetast word en god weet wat nog meer...
Er staat toch nergens dat er NIKS meer mag? Of heb ik ineens een rare ziekte waardoor ik iets typ en denk te weten wat daar staat, maar dat dat in een of andere rare code taal ineens iets heel anders betekent?
quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:56 schreef moussy het volgende:
Oud is met de speeltuinbankjes en de tweede streepje een op zich zelf staand forum aan het worden.
Slotje er op en over een paar dagen opnieuw beginnen met de oude fomule, anders is dit een gebed zonder end.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:46 schreef Rewimo het volgende:
We kunnen het ook omdopen in een SpeeltuinbankjeDan zitten ze ineens goed
Misschien zien ze dan ineens dat het niet eng is op het bankje?
quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:54 schreef heavenswoman het volgende:
Rewimo ... hoezo een bord voor je kop???
Is niet echt persoonlijk bedoeld maar meer dat die opmerking dus nergens op sloeg waarin zo lekker uitgehaald word naar de 2e-streepjes posters. Als Rewimo alle opmerkingen en duscussies even gelezen had wist Rewimo ook dat "eng" dus het probleem niet is...quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:00 schreef Spindizzy het volgende:
Doe toch niet steeds zo op de man spelen en persoonlijk worden![]()
Jij was toch ook die persoon die het had over dingen eruit gooien? Ik vind dit echt een lelijke bijdehande kut post.quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:46 schreef Rewimo het volgende:
We kunnen het ook omdopen in een SpeeltuinbankjeDan zitten ze ineens goed
Misschien zien ze dan ineens dat het niet eng is op het bankje?
Maar dat slow chat slap geouwehoer kan toch ook via irc in #oudersquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil met alle liefde van de wereld op mijn strepen gaan staan, maar mag ik dan ook een klein beetje medewerking vragen van iedereen, als in... kunnen de sarcastische opmerkingen op het speeltuinbankje dan achterwege blijven?
Als het goed is komt daar nu een hoop nieuw bloed bij, en dan is het natuurlijk niet de bedoeling dat die binnen 5 seconden weer weggeluld worden met 'msn' opmerkingen enzo.
Ik ga eens even op een Openings Post voor een speeltuinbankje zitten broeden...
Je hebt nog heel wat te oefenen op je communicatieve vaardigheden. Als al die opmerkingen niet persoonlijk bedoelt zijn komen ze steeds verrekte rot je strot uit.quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:15 schreef heavenswoman het volgende:
Is niet echt persoonlijk bedoeld maar meer dat die opmerking dus nergens op sloeg waarin zo lekker uitgehaald word naar de 2e-streepjes posters
Miss_D, daardoor is het ook niet ontstaan.quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
En ik kan me echt niet voorstellen dat het allemaal is ontstaan doordat er geen duidelijke openingspost in het Speeltuinbankje isSorry hoor, maar de strekking lijkt mij best wel duidelijk.
Maar dat hebben de modjes toch ook regelmatig gedaan? Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is als je dat als mod steeds vraagt, en een groot deel van de mensen er stug mee door gaat.quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:25 schreef heavenswoman het volgende:
[..]
Miss_D, daardoor is het ook niet ontstaan.
Maar het bleek voor sommigen een probleem dat er off-topic gepost werd, er werd verzocht dit op het speeltuinbankje te doen. Uiteraard is dat ook geen enkel probleem... maar maak dat dan duidelijk
Dan komen er vanzelf meer op het bankje zitten...
ik poste er net ook al, dus wie weet helpt het gewoon een beetje als er wat meer duidelijkheid is
Imho is dat aardig duidelijk gemaakt, en nog aardig vriendelijk ook. Meerdere malen zelfs. Kijk, ik ben iemand die het zegt als ze het niet met de mods eens is of als ik vind dat ze iets niet goed doen, maar dit hebben ze prima aangepakt hoor! Het spijt me zeer, maar ik heb de dames (en in mijn herinnering voornamelijk Karin en BE, sorry als ik jou over het hoofd zie Lois maar ik kan me je dan even niet herinnerenquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:25 schreef heavenswoman het volgende:
[..]
Miss_D, daardoor is het ook niet ontstaan.
Maar het bleek voor sommigen een probleem dat er off-topic gepost werd, er werd verzocht dit op het speeltuinbankje te doen. Uiteraard is dat ook geen enkel probleem... maar maak dat dan duidelijk
Dan komen er vanzelf meer op het bankje zitten...
ik poste er net ook al, dus wie weet helpt het gewoon een beetje als er wat meer duidelijkheid is
Je hebt het tegen mijquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:34 schreef heavenswoman het volgende:
LEES zelf eens!!!!!!!!
snap je uberhaupt wel wat ik zeg????
Niet echt he, volgens mij...
Ik haal niet persoonlijk uit naar Rewimo, dat was niet mijn bedoeling zoals ik reeds zei.
Maar haal wel dat bord effe weg en lees even goed wat er is gezegd !! (niet zo'n grote persoonlijke uithaal lijkt mij, maar goed....)
Jij voelt je nog aangesproken op jouw hormonale gedrag van gisteren denk ik, en ja dat was een reaktie op jou !!!
En please Spindizzy!! praat niet meer met mij!!!!! Maar reageer dan ook niet steeds!!!
Hallo Renegate zou gaan ophouden met het behalen van een tweede streepje mede OMDAT haar man uitgezonden zou worden naar Irak. Dit is dus zeker wel een ontopicvraag!quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
En idd gaat het off topic gebeuren gewoon door... We hebben gewoon lekker allemaal maling aan enig commentaar, vriendelijke vragen of wat dan ook...
Nee tegen mijquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je hebt het tegen mij
Sure! Zo kan ik ook 100.000 andere omwegen verzinnen!quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:36 schreef Merisse het volgende:
[..]
Hallo Renegate zou gaan ophouden met het behalen van een tweede streepje mede OMDAT haar man uitgezonden zou worden naar Irak. Dit is dus zeker wel een ontopicvraag!
Jij ook bedankt hoor! Echt, I'm having the time of my life! Dit is ook zooooooo leuk om te doen hè! Ik zit hier echt te genieten!quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:36 schreef Merisse het volgende:
Is het vandaag laten-we-lekker-de-meiden-van-het-2e-streepje-onderuit-schoffelen-dag. Sjees de lol gaat er zo echt af. En bedankt BE.
Nogmaals, voor mij was het duidelijk, maar voor velen denk ik niet. Ik ging dan ook niet/nooit off-topic in het 2e streepje en post zowel in Dig. als in OUD als in weet ik veel waar allemaal.quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:27 schreef Sugar het volgende:
En Heavenswoman, je had ook even kunnen vragen waar het Speeltuinbankje over gaat, dan waren er vast een hele hoop users geweest die je met tekst en uitleg welkom hadden geheten. Zo onduidelijk is het niet. Er wordt wel vaker door iemand gevraagd waar dat topic over gaat en dat is zó uitgelegd!![]()
nee had het tegen spindizzyquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je hebt het tegen mij
Sjees, BE verwoordt ook de mening van een hoop users hoor, het is echt niet zo dat zij geheel op eigen houtje en eigen initiatief hierover begonnen is!quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:36 schreef Merisse het volgende:
Is het vandaag laten-we-lekker-de-meiden-van-het-2e-streepje-onderuit-schoffelen-dag. Sjees de lol gaat er zo echt af. En bedankt BE.
Ik denk dat dat niet zo verkeerd is. Natuurlijk is het niet leuk, je stoot een aantal mensen voor hun hoofd, maar ik denk dat het de duidelijkheid en (uiteindelijk) de sfeer ten goede komt.quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:39 schreef Brighteyes het volgende:
Het hoeft van ons echt allemaal niet zo heel rigide, maar hoe meer er gezeurd word, hoe meer ik de neiging krijg dus wel met de botte bijl aan de slag te gaan...
Wat mij betreft, even doorbijten, ik vind dat je het erg goed doet! Succes!quote:Echt, I'm having the time of my life! Dit is ook zooooooo leuk om te doen hè! Ik zit hier echt te genieten!
Dit zeg je over een post van mij en dan moet ik het niet persoonlijk oppakkenquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
En idd gaat het off topic gebeuren gewoon door... We hebben gewoon lekker allemaal maling aan enig commentaar, vriendelijke vragen of wat dan ook...
Het gaat er toch om dat mensen uit het Tweede Streepje met hun off topic verhalen naar het speeltuinbankje komen? Maar dat willen ze om de een of andere reden niet. Ik heb nog steeds geen goede argumenten gelezen waarom dan niet. En ergens in het begin werd dat woord "eng" gebezigd.quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:20 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Jij was toch ook die persoon die het had over dingen eruit gooien? Ik vind dit echt een lelijke bijdehande kut post.
Dat zei ik een beetje uit frustratie omdat het de laatste tijd toch wel een paar keer vriendelijk gevraagd is... en ja, dan pak ik toevallig jouw post eruit omdat dat het laatste voorbeeld is en dus even makkelijk erbij te halen was...quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:51 schreef Merisse het volgende:
Dit zeg je over een post van mij en dan moet ik het niet persoonlijk oppakken![]()
OK, maar dan vind ik mijn post nog steeds ontopic. Voor mijn gevoel post ik bijna altijd ontopic en ik ben daar ook een voorstander van. Ik schrok er dan ook van dat je mij dan aanhaalt als voorbeeld van hoe het niet moet en me niks aantrekken van de moderators enzo. Vandaar mijn misschien (te) felle reactie naar jou toe.quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
Dat zei ik een beetje uit frustratie omdat het de laatste tijd toch wel een paar keer vriendelijk gevraagd is... en ja, dan pak ik toevallig jouw post eruit omdat dat het laatste voorbeeld is en dus even makkelijk erbij te halen was...
waarvoor mijn dankquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
een heel wat duidelijker verhaal
Nee, alleen stond mijn naam er toevallig bijquote:Op maandag 25 oktober 2004 13:04 schreef heavenswoman het volgende:
Nogmaals..............en dat is drie keer ...... het was geen persoonlijke aanval naar Rewimo toe.
als je namen gaat noemen is het wel iets persoonlijks heavenswoman.. even als de overdreven !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! getuigt van enige agressiequote:Op maandag 25 oktober 2004 13:04 schreef heavenswoman het volgende:
Nogmaals..............en dat is drie keer ...... het was geen persoonlijke aanval naar Rewimo toe.
Ik bedoel dus, voor allen die het nu nog onduidlijk is, dat het woord ENG (zoals rewimo beschreef) nooit is gevallen, behalve bij diegene die dachten dat 2e-streepje users het eng zouden vinden....... lezen lijkt me dus best op zijn plaats ipv alleen maar in je eigen verhaaltje blijven steken en daarmee steeds te antwoorden. (of een one-liner neer te gooien)
Is best frustrerend als je iets probeert duidelijk te maken namelijk...
* reaktie naar Spindizzy is enigzsins onvriendelijk geweest... what goes around comes around
(anderen heb ik nergens op aangesproken, dus vertel mij dan even tegen wie ik precies agressief was verder, ik kan het nergens terug vinden dan wil ik die mensen graag mijn excuses aanbieden, want dat is nimmer de bedoeling geweest)
Eenschquote:Op maandag 25 oktober 2004 14:09 schreef coolbabe het volgende:
BE, je doet het goed hoor meid, een dikkevoor jou!
Kort maar krachtig en hartstikke duudlijkquote:En voor de rest: ontopic lullen in je eigen topic, off-topic op het speeltuinbankje en als je helemáál offtopic wil gaan met iemand gebruik je daar msn/icq/mail/telefoon voor. Simpel.
En al 900 keer gezegdquote:Op maandag 25 oktober 2004 14:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kort maar krachtig en hartstikke duudlijk
je was me net voor ... maar ik las nog even na voor ik op invoeren wou drukkenquote:Op maandag 25 oktober 2004 14:21 schreef rena het volgende:
[..]
En al 900 keer gezegdVolgens mij leest de helft hier niet goed
![]()
Volgens mij staat het hier FOK!forum FAQ + aanvullingen [upd 08-08-03] wel ergens bij, Kozakkenquote:Op maandag 25 oktober 2004 14:27 schreef kozakken het volgende:
Enne... een klein stukje over het plaatsen van foto's of vetteksten enzo in de FAQ?? (of gewoon een verwijzing naar waar het staat) Of overdoe ik het nu? (Of ben ik gewoon te dom om het ergens anders of Fok te vinden. Heb me al een ongeluk gezocht)
Altijdquote:Op maandag 25 oktober 2004 14:27 schreef kozakken het volgende:
Wanneer mag je kleintje worden genoemd in de openingspost van Het grote kleine babietjestopic?![]()
Ik ook!quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:42 schreef kozakken het volgende:
Maar eh.. als ik er op klik kom ik gewoon weer in het hoofdmenu terecht?
Very strangequote:Op maandag 25 oktober 2004 14:42 schreef kozakken het volgende:
Maar eh.. als ik er op klik kom ik gewoon weer in het hoofdmenu terecht?
Ik weet niet hoe veel mensen er aan werken, maar als er hulp bij nodig is, wil ik best helpenquote:Op maandag 25 oktober 2004 15:26 schreef Brighteyes het volgende:
Er wordt aan een nieuwe FAQ gewerkt, maar dat kost even wat tijd.
Sorry, dat had ik niet door... Excuses.quote:Op maandag 25 oktober 2004 15:29 schreef Merisse het volgende:
BE wil je nog even terugkomen op mijn post van 13:06, desnoods per mail Merisse@gmail.com want het zit me niet lekker.
Toegegeven ik wist niet dat de vraag over Irak samenhing met het 2e streepjesverhaal, dus daarin zat ik fout, maar het antwoord daarentegen was weer veel uitgebreider dan noodzakelijk over drogers enzo.quote:Op maandag 25 oktober 2004 13:06 schreef Merisse het volgende:
[..]
OK, maar dan vind ik mijn post nog steeds ontopic. Voor mijn gevoel post ik bijna altijd ontopic en ik ben daar ook een voorstander van. Ik schrok er dan ook van dat je mij dan aanhaalt als voorbeeld van hoe het niet moet en me niks aantrekken van de moderators enzo. Vandaar mijn misschien (te) felle reactie naar jou toe.
Ik vind niet dat het lijkt op een hetze. Het komt nu ter sprake. Er word in mijn ogen niet op alle slakken zout gelegd en ik vind wel dat er vreselijk veel off topic gegaan word daar. En ikzelf zeg er niet altijd wat van, want de helft van de tijd zit ik dan naar mijn scherm te staren en denk ik 'hoe ga ik het deze keer weer eens brengen zonder op iemands tenen te gaan staan'... En dan laat ik het maar weer gaan.quote:Ik vind nog steeds dat het lijkt op een hetze tegen het 2 streepje en dat er op slakken zout wordt gelegd. En ja ik voel me aangesproken als het over het 2e streepje gaat omdat er volgens mij helemaal niet zoveel off topic gegaan wordt als hier wordt gesuggereerd.
Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten. Mss kan je dat in dat topic wat ik aangaf aan kunnen geven. Ik weet niet of ze er iets mee doen hoor. Het heeft ook iets met prioriteiten te maken enzo. De development van het forum gaat voorlopig geloof ik nog even voor, en aangezien dit (bold en foto's enzo) iets is waarmee users elkaar ook kunnen helpen denk ik dat het op een iets lager pitje staat.quote:Op maandag 25 oktober 2004 15:42 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe veel mensen er aan werken, maar als er hulp bij nodig is, wil ik best helpen
Het blijft gewoon net zo lang herhaald worden tot de regels er goed in zitten. Het lijkt hier de peuterspeelzaal welquote:Op maandag 25 oktober 2004 14:21 schreef rena het volgende:
[..]
En al 900 keer gezegdVolgens mij leest de helft hier niet goed
![]()
nou ja, jij bent de baas.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:24 schreef Brighteyes het volgende:.
Haselhoef heeft zelf in het verleden ook op fok gepost en als het zo bekeken wordt hoort het idd wel in OUD.
Prachtig voorbeeld weer over hoe kritishe opmerkingen gelijk weer als bagger bestempeld wordtquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:24 schreef Brighteyes het volgende:
Het topic blijft hier staan.
Haselhoef heeft zelf in het verleden ook op fok gepost en als het zo bekeken wordt hoort het idd wel in OUD.
We houden de bagger gewoon goed in de gaten.
In een dergelijk condoleancetopic is het behoorlijk ongepast, doe dat gewoon ff in het modtopic. En als het topic je niet bevalt, kun je ook een keertje niet reageren of eroverheen lezen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:44 schreef N.icka het volgende:
[..]
Prachtig voorbeeld weer over hoe kritishe opmerkingen gelijk weer als bagger bestempeld wordt
Heb jij de dingen gezien dan? Die weggehaald zijn?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:44 schreef N.icka het volgende:
[..]
Prachtig voorbeeld weer over hoe kritishe opmerkingen gelijk weer als bagger bestempeld wordt
R&P? Het gaat over overlijden, over een bepaalde ziekte, over emoties....quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:18 schreef poemojn het volgende:
Ik vond het ook vreemd geplaatst maar plaatsing in bijv General Chat kan haast kwetsend overkomen denk ik.
Dit komt haast het meest in de buurt:
Soaps, Showbizz & Sterren
Hét forum voor alles over de Gooise matras, de laatste roddels uit Hollywood en andere kommer en kwel uit de showbizz. Tevens volgen we hier de (Real Life) Soaps.
Fok! heeft niet echt een rubriek waar je zoiets een beetje serieus kunt plaatsen.
Pcies... En anders...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:03 schreef Lois het volgende:
Het topic het hele forum over gooien omdat niemand het ergens vind passen vind ik niet getuigen van respect.![]()
Het blijft hier staan dus, als je het niks vind lees je er maar overheen.
Ik ben de baas! Dus ik roeleer! Dus ik bepaal!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:41 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja, jij bent de baas.
Hier kan ik het eigenlijk helemaal mee eens zijn...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:03 schreef Lois het volgende:
Het topic het hele forum over gooien omdat niemand het ergens vind passen vind ik niet getuigen van respect.![]()
Het blijft hier staan dus, als je het niks vind lees je er maar overheen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben de baas! Dus ik roeleer! Dus ik bepaal!
En dan verdeel en heersch ik ook nog eens.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je mag m'n FOT-deegroller wel even lenen hoorquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je mag m'n FOT-deegroller wel even lenen hoor
[afbeelding]
Werkt uitstekend daar
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je mag m'n FOT-deegroller wel even lenen hoor
[afbeelding]
Werkt uitstekend daar
En dat bedoelde je allemaal met één zinnetje? Dat had ik er eerlijk gezegd ook niet uit gehaaldquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:03 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Zeg Karin, doe jij eens even normaal? Een zogenaamd lollige reactie en een slotje op een serieuze vraag. Ik maak me inderdaad druk of het normaal is dat een vierjarige vriendschappen sluit met vliegen en of hier een psychologische oorzaak achter zit en of ik me daarover zorgen moet maken.
kan ik echt niets hoor. Zie dit meteen voor onzin aan eigenlijk.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:55 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Mijn kuiken van vier sluit vriendschappen met vliegen. Is dit normaal?
Wat valt daar verder aan uit te leggen. Ze constateert een feit en vraagt of dit normaal is. Ik kan getuigen dat het geconstateerde feit op waarheid berust, wat wil je nog meer??? Half kantje A4???quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:13 schreef Karin het volgende:
Tja met zo'n openingspost
[..]
kan ik echt niets hoor. Zie dit meteen voor onzin aan eigenlijk.
Probeer het nog eens met een uitgebreidere openingspost zou ik zeggen.
Iets meer informatie en het zou niet overkomen als een onzintopic.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat valt daar verder aan uit te leggen. Ze constateert een feit en vraagt of dit normaal is. Ik kan getuigen dat het geconstateerde feit op waarheid berust, wat wil je nog meer??? Half kantje A4???
dat dacht ik dus ook jaquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:27 schreef Rewimo het volgende:
Het leek me meer iets voor F&F![]()
Dus alles wat buiten jouw bestaanswereld vliegt, doe je meteen maar af als onzin?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:24 schreef Karin het volgende:
[..]
Iets meer informatie en het zou niet overkomen als een onzintopic.
Dan weet ik meteen waar ik me bevind.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:08 schreef lady-wrb het volgende:
nou zeg, ik heb het ook drie keer moeten lezen voor ik het begreep. en dan stond er volgens mij al een uitgebreidere versie dan de eerste.....
Dat jij het drie keer moet lezen voordat jij het begrijpt, ligt dus niet aan de text hè.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:08 schreef lady-wrb het volgende:
nou zeg, ik heb het ook drie keer moeten lezen voor ik het begreep. en dan stond er volgens mij al een uitgebreidere versie dan de eerste.....
enquote:Dan weet ik meteen waar ik me bevind. .
wel gvd. dat had ik eerder moeten zien. ik heb in dat insektentopic van je nog serieus gereageerd ook.quote:Dat jij het drie keer moet lezen voordat jij het begrijpt, ligt dus niet aan de text hè.
Dus jij denkt dat OUD het podium is om al je latente frustraties op je argeloze mede-users te projecteren??? Die laatste opmerking was btw van mij. Ik geloof dat mijn text werkelijkwaar niet debet is aan jouw aanvankelijke onbegrip ervan. En overigens het waren gewone huisvliegen, geen fruitvliegjes. Ik begrijp wel dat jij meteen aan fruitvliegjes denkt als je het woord vliegjes ziet staan...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en
[..]
wel gvd. dat had ik eerder moeten zien. ik heb in dat insektentopic van je nog serieus gereageerd ook.
maar goed. waar doe ik die moeite voor? als dat jouw inlevingsvermogen is, begin ik te begrijpen waarom jouw dochter liever met fruitvliegjes speelt.
Thanks, nog niet gezien!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:00 schreef beefcake het volgende:
Lois, Karin of BE, voor als jullie het nog niet gezien hebben
Nieuwe afleveringen South Park
en
Drawn Together
LOL, en dan te bedenken dat ik het Karin en BE gemsnt had en dat jij er nu bent.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:24 schreef Lois het volgende:
Gatverdamme wat heb je toch een misselijke mensen
Ik had het al gezien. Thanxquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:32 schreef Lois het volgende:
Owja, vergeet ik helemaal te zeggen dat ik het heb weggehaald.
ik zie anders twee keer dezelfde username staan in de stukjes die Lady-wrb gequote had... of heb je zojuist een kloon van jezelf verraden oid?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat OUD het podium is om al je latente frustraties op je argeloze mede-users te projecteren??? Die laatste opmerking was btw van mij. Ik geloof dat mijn text werkelijkwaar niet debet is aan jouw aanvankelijke onbegrip ervan. En overigens het waren gewone huisvliegen, geen fruitvliegjes. Ik begrijp wel dat jij meteen aan fruitvliegjes denkt als je het woord vliegjes ziet staan...
Msn mail adres dan. Ik heb nog geen fok adres.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:45 schreef Luchtbel het volgende:
Jep, ik mail je even.
Nog steeds niet?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Msn mail adres dan. Ik heb nog geen fok adres. :')
Verzoekmailtje, en gemeld in het admintopic, maar toen ging de mail verhuizen en werd fok wat hobbelig, dus ik dacht, ik wacht wel even... Andere dingen gaan voor.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:22 schreef dutchie het volgende:
[..]
Nog steeds niet?
Man, "vroegûh" waren ze er als de kippen bij met die @fokjes. Tsssk, waar gaat dat heen?![]()
Je hebt toch wel een verzoekmailtje gestuurd? Want als je er zelf niet mee komt doen ze helemaal niets die luie donders.
is dat FTP niet meer om bestanden uit te wisselen i.p.v. ze te uploaden ???quote:Op zondag 31 oktober 2004 10:55 schreef Merisse het volgende:
Flufje, ik gebruik Coffeecup Free FTP, zoals de naam al zegt is ie gratis.
ow joyquote:Op zondag 31 oktober 2004 18:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik mag ook weer
Bedankt voor het vriendelijke welkomquote:Op zondag 31 oktober 2004 18:41 schreef Lois het volgende:
[..]
ow joy![]()
ws_ftp lite kun je oa hier vindenquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:49 schreef phileine het volgende:
Coffecup FTP is om mee te ftp-en, dus oploaden, wissen, wijzigen, wat dan ook. Ik gebruik al jaren naar tevredenheid het gratis programmaatje ws_ftp lite, weet niet of die nog ergens te krijgen is. Het schijnt dat de nieuwe versie (home) niet zo best is.
Wat zegt hij daar voor policy overtredend dan?quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:01 schreef Jelief het volgende:
vooral deze vond ikwat te gortig.. Wat te doen met een negenjarige die......
ik weet niet of het policy-overtredend is , ik vind die opmerking over luier omhoog en schop onder de kont zeer ongepast en grof. maar idd dat is enkel mijn persoonlijke mening...quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat zegt hij daar voor policy overtredend dan?
Foutje in één van de servers als ik het goed begrepen hebt, men weet er al vanafquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:05 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb ook weer iets heel vaags. altijd stond mijn email-adres gewoon in mijn profiel, maar sinds enige tijd staat er alleen een kruisjemaar als ik het dan wil wijzigen staat er gewoon mijn email-adres.... vaag.....heel vaag.......
Dit is het topic Creatieve uitspattingen #7quote:Op woensdag 3 november 2004 10:38 schreef minoes_ het volgende:
Ehm....ff een vraagje,waar is t topic: creative uitspattingen gebleven?
En weet iemand ergens anders nog een leuke site,waar je ook kan reageren op elkaar,met handwerken enzo?Want in fok staat er verder niks,ook niet bij hobby"s.
Groetjes,Minoes![]()
Ik zag hetquote:Op vrijdag 5 november 2004 19:21 schreef Lois het volgende:
En ik was al bezig
Precies.quote:Op maandag 8 november 2004 12:35 schreef miss_sly het volgende:
ik vind dat hij best die mening mag hebben, en ook verkondigen, maar dat kan hij toch in een topic van zichzelf doen, en ons met rust laten? dat is niet het topic om daarover te discussieren...
...vraag anders ff een ban voor een ander. Dan ben je écht volwassen bezig...quote:Op maandag 8 november 2004 12:33 schreef lady-wrb het volgende:
gun mij dan de lol van een ban voor hem
Niet als je komt om mensen te kwetsen.. de mensen die dar zitten willen erg graag baby's/.. alleen helpt de natuur een handje mee.. zulke opmerkingen kunnen evrdomd hard aankomen.. zoals eerder geopperd is.. open dan zzelf een topic.. kunnen mensen daar reageren als ze willen.. en als ze geen behoefte hebben gewoon niet reageren..quote:Op maandag 8 november 2004 13:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
...vraag anders ff een ban voor een ander. Dan ben je écht volwassen bezig...
Wat een volslagen bullshit trouwens, dat mijn laatste reactie is verwijderd. Die was puur inhoudelijk en het is gewoon ronduit triest dat FOK een inteeltbende is geworden waar je niet meer mag posten als je een afwijkende mening hebt...we zijn toch geen moslimstaat of wel?.
Dat is een besloten gemeenschap geworden, geloof ik.quote:Op maandag 8 november 2004 13:11 schreef yvonne het volgende:
Ja, like FH2
Open een eigen topic KreaBea.
Wacht er ff een uurtje mee, ben ik klaar met poetsen en kan ik met chips en cola onder uit zakken.quote:Op maandag 8 november 2004 13:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is een besloten gemeenschap geworden, geloof ik..
Ik open wel een eigen topic.
Wat een creatieve doodsverwensingen komen er uit dit lieve, lieve forumquote:Op maandag 8 november 2004 13:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kijk jij straks uit als je buiten fietst?
Mijn afschuw en misselijkheid verwoorden kost me wel een uur.quote:Op maandag 8 november 2004 13:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wacht er ff een uurtje mee, ben ik klaar met poetsen en kan ik met chips en cola onder uit zakken.
Mag dat wel, zo'n opmerking in OUD?quote:Op maandag 8 november 2004 13:08 schreef Neva het volgende:
een inteelt bende
smike i quote een stukje uit de eigen tekst van creator..quote:Op maandag 8 november 2004 13:18 schreef Smike het volgende:
[..]
Mag dat wel, zo'n opmerking in OUD?
quote:Op maandag 8 november 2004 13:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
...vraag anders ff een ban voor een ander. Dan ben je écht volwassen bezig...
Wat een volslagen bullshit trouwens, dat mijn laatste reactie is verwijderd. Die was puur inhoudelijk en het is gewoon ronduit triest dat FOK een inteeltbende is geworden waar je niet meer mag posten als je een afwijkende mening hebt...we zijn toch geen moslimstaat of wel?.
Nee joh, ze is alleen maar bezorgd. Met oogkleppen op fietsen kan erg gevaarlijk zijnquote:Op maandag 8 november 2004 13:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een creatieve doodsverwensingen komen er uit dit lieve, lieve forum
Doodverwensingen, banaanvragen, je kan het zo gek niet bedenken. OUD is niet voor niets mijn favoriete forum.quote:Op maandag 8 november 2004 13:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een creatieve doodsverwensingen komen er uit dit lieve, lieve forum
dat is inderdaad het punt met het topic waarin je je mening postte: het zit erg diep. Dat jij je daar niets bij kan voorstellen is prima, maar laat die mensen in dat topic dan met rust. Als je een discussie wilt over vruchtbaarheidsbehandelingen, mag je die natuurlijk starten, maar dat topic is daar niet de plaats voor. Dus er is niet, zoals je zegt, al een topic over, want dat topic gaat niet over de ethiek van vruchtbaarheidbehandelingen, maar de gevoelens van mensen die problemen hebben met kinderen krijgen.quote:Op maandag 8 november 2004 13:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doodverwensingen, banaanvragen, je kan het zo gek niet bedenken. OUD is niet voor niets mijn favoriete forum.
Het zit allemaal erg diep schijnbaar.
Moest ik toch heel hard nadenken wat je met die banaan wilde voor ik zag wat er echt stondquote:Op maandag 8 november 2004 13:28 schreef Kreator het volgende:
[....] banaanvragen[...]
banaan vragen zijn verboden op fok. Ik heb het ook nooit zo begrepen...quote:Op maandag 8 november 2004 14:54 schreef anneja het volgende:
[..]
Moest ik toch heel hard nadenken wat je met die banaan wilde voor ik zag wat er echt stond![]()
Wat is dat dan weer voor een opmerking...quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ach... eigenlijk verbaasde me de edit nog zelfs, want ik had nou net verwacht dat jij dit weer met beide handjes aan zou grijpen om allerlei misstanden aan te tonen...
Vond dat een bewijs van het tegendeel, en dat ook jij je wel eens door loyaliteiten laat leiden eigenlijk nog wel even had mogen blijven staan.
Mag ik je erop wijzen dat ik de laatste tig rellen niet eens een reactie gegeven heb? Dus kijk eerst even verder dan je neus lang is wil je, voordat je me meteen weer begint te beschuldigen...quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:24 schreef Brighteyes het volgende:
Het was sterker dan ik, en daarnaast vond ik het echt frappant dat jij zo reageerde omdat je meestal wel vooraan staat om ergens te melden dat er iets niet goed gaat, en deze keer dus niet.
Meer zeg ik niet.
gedeeltelijkquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:25 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en het was wel off-topic!
Ik had het nog aangevuld...quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Mag ik je erop wijzen dat ik de laatste tig rellen niet eens een reactie gegeven heb? Dus kijk eerst even verder dan je neus lang is wil je, voordat je me meteen weer begint te beschuldigen...
Wat was het on-topic gedeelte dan? Het stukje over dat 'ze je weer moesten hebben'?quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:26 schreef Troel het volgende:
[..]
gedeeltelijk
Achja, dus ook al reageert een mens niet, dan toch is het zo? Wat een onzin BE...quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik had het nog aangevuld...
En ja, ik weet dat jij je niet in de laatste rellen gemengd heb, en als me niet vergis is dat zelfs geheel en al met opzet gebeurd zodat je dit wat je hierboven meldt ooit eens te berde kon brengen.
Nou...quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Achja, dus ook al reageert een mens niet, dan toch is het zo? Wat een onzin BE...
Maarja, blijkbaar heb jij je lessen ken je user nog niet gehad, want dan had je kunnen weten dat wat je net zei klinkklare onzin was.
Nou, en ik heb weleens dat ik iets rotter opvat dan men het eigenlijk bedoeld. Tja, daar zul je mee moeten leren leven. Maar ik vind serieus niet dat ik een relnicht ben ofzo.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat was het on-topic gedeelte dan? Het stukje over dat 'ze je weer moesten hebben'?
He, eigenlijk bedoelde ik het helemaal niet zo rot hoor.
Maar ja, dat heb ik wel eens, dan komt het rotter uit mijn strot dan ik bedoel.
Meestal niet nee, en idd je was er de laatste paar keren niet bij! Waarvoor dank! :')quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, en ik heb weleens dat ik iets rotter opvat dan men het eigenlijk bedoeld. Tja, daar zul je mee moeten leren leven. Maar ik vind serieus niet dat ik een relnicht ben ofzo.
Nee precies!!! Nou denkt iedereen hier weer eens dat ik de relnicht benquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Meestal niet nee, en idd je was er de laatste paar keren niet bij! Waarvoor dank!![]()
En nu hou ik op, want ik had hier sowieso niet aan moeten beginnen natuurlijk.
De views schieten al weer omhoog!quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee precies!!! Nou denkt iedereen hier weer eens dat ik de relnicht benEn bedankt hoor BE
Ik wil anders met jouw toestemming nog wel even doorgaan hoorquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De views schieten al weer omhoog!
Ja, dat is ook een goed idee... Kunnen we dit niet gewoon in de FAQ plaatsen?quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:44 schreef Brighteyes het volgende:
Neh... een voorbeeld van dat iets ook wel eens gezegd kan worden zonder op drama's uit te lopen mag ook best wel eens, vindt je niet?
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:35 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik dank u zeer Miss-Dynastie
Je moet de URL van je webplaatje verwijderen uit je profiel. Dan kiest hij automatisch je ge-uploadde plaatje.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:17 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Effe ander onderwerpje dan maar. Hoe verander ik mijn icoon. Ik wil mijn eigen usericoontje (ik heb net een hele leuke geupload) weer gebruiken maar hij kiest elke keer dat webicoontje. Is toen door 1 van de admins gedaan. Maar nu krijg ik het niet meer weg.
Neequote:Op zondag 14 november 2004 12:32 schreef melonovy het volgende:
MissD je weet er zo veel van af, maar je gebruikt momenteel zelf geen icoontje.!
Heb je geen tijdelijke vervanging dan??quote:Op zondag 14 november 2004 19:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee
Want ik weet wel hoe je moet uploaden, maar hij is simpelweg nog niet af![]()
Neequote:Op zondag 14 november 2004 19:33 schreef melonovy het volgende:
[..]
Heb je geen tijdelijke vervanging dan??
quote:Op maandag 15 november 2004 23:34 schreef Brighteyes het volgende:
Done!
ik quote even een post van Etoile want daar wordt gewoon overheen gelezen en ik zit me hetzelfde af te vragen.quote:Oeps zie nu pas de (verhitte) discussie die aan het plaatsvinden is
past dit misschien niet beter in het modforum of kan het niet gewoon via mail uitgepraat worden? vind t wel zonde van het topic eigenlijk
En dat is dus precies wat ze net even deed.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:01 schreef Spindizzy het volgende:
Oftewel: als het kinderen krijgen maar niet lukken wil.
Hoewel ik het hier in Ouders hartstikke naar mijn zin heb en hoewel ik waarschijnlijk met een paar jaar tijd zelf wel een paar kinderen zal hebben merk ik dat ik het af en toe toch best moeilijk heb met andermans zwangerschap/ouderschap. En af en toe heb ik best behoefte om even heel hard door OUD te stampvoeten en te schreeuwen dat het allemaal maar oneerlijk en kut is. Vandaar dit topicIk ben niet de enige hier waarbij het allemaal niet helemaal volgens wens verloopt en vast ook niet de enige die daar af en toe ongestoord over wil mopperen zonder dat ze het gevoel hebben andermans Roze Wolk te verstoren.
[Adoptie] Waar blijft die ooievaar nou...?quote:Op donderdag 18 november 2004 14:15 schreef Brighteyes het volgende:
En dat is dus precies wat ze net even deed.
Dan kan je misschien een centraal ' Wie vind ik een stomme doos en waarom' topic openen.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:15 schreef Brighteyes het volgende:
Even ter verduidelijking, dit neemt niet weg dat een 'eigen' topic geen vrijbrief is om alles maar te kunnen zeggen, maar mijn mening over wat gezegd is en waarom ik denk dat het niet nodig is dat te editten heb ik eerder in dat topic al gegeven.
Ik heb er geen behoefte aan, maar feel free zou ik zeggen...quote:Op donderdag 18 november 2004 14:22 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dan kan je misschien een centraal ' Wie vind ik een stomme doos en waarom' topic openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |