Miss Sly, wat ben je toch liefquote:Op donderdag 4 november 2004 09:23 schreef miss_sly het volgende:
knuffel voor jullie alletwee
quote:Op donderdag 4 november 2004 10:09 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Miss Sly, wat ben je toch lief![]()
Ik moet wel zeggen dat ik al vanaf het begin hier meelees en ook veel aan jouw verhalen heb gehad wat betreft het vriendje dat nog niet wil. Ik ben blij dat er bij de mijne een kentering gaande is, al gaat het nog langzaam maar dat komt helemaal goed. Ik had ook begrepen dat jouw vriend er niet meer zo afwijzend tegenover staat en er al lichtjes over nadenkt dat kinderen ook leuke kanten hebben. Ik hoop dat jullie er ook snel uitkomen
Met andere woorden je krijgt dus ook geen eisprong?quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:30 schreef miss_sly het volgende:
-PCOS-
ik krijg geen eisprong inderdaad, maar dat is niet altijd zo. Sommige hebben een hele lange cyclus of erg onregelmatig met minder eisprongen dan normaal, maar zo nu en dan toch wel. Sommige hebben wel een cyclus met eisprong.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Met andere woorden je krijgt dus ook geen eisprong?
Dat is dan misschien ook een beetje hetzelfde probleem als bij mij. Ik heb nog nooit 'zelf' menstruatie gehad. Met zelf bedoel ik dus: zonder dat er extra hormonen mee gemoeid waren. Mijn gyn zei me dat dat kwam omdat ik misschien heel weinig eicellen heb, maar ze sprak niet van PCOS.
Hoe hebben ze eigenlijk bij jou ontdekt wat het precies is? Bestaan er daar testen voor?
Mijn gyn zei mij dat ze dat pas kan doen als ik een tijd gestopt ben met de pil te nemen. Maar dat is nu nog geen optie. Daarom ook dat ze zei dat ik moest zorgen dat ik al zes maand probeer zwanger te worden tegen dat ik 26 ben. Dan pas zou ze die test kunnen afnemen en zou er misschien nog tijd genoeg zijn om orde op zaken te stellen... zegt zequote:Op zaterdag 6 november 2004 14:08 schreef miss_sly het volgende:
Hebben ze wel ooit onderzoek gedaan naar je hormoonspiegel enzo? Want vrouwen in de overgang hebben een andere samenstelling van de hormonen dan een jonge vruchtbare (of die je vruchtbaar zou verwachten gezien haar leeftijd) vrouw gedurende de maand.
Het is maar de vraag of jullie hier het alleenrecht hebben om een eenzijdige mening te verkondigen.quote:Op maandag 8 november 2004 12:25 schreef lady-wrb het volgende:
tis maar de vraag of anderen op jouw geweldig onderbouwde mening zitten te wachten
Nee, dan staat het iedereen vrij de natuur een handje te helpen.quote:Op maandag 8 november 2004 12:20 schreef Kreator het volgende:
Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat, dan heeft de natuur het zo gewild.
Opgelost, slotje.
Lieve Jolene, als het een troost kan zijn, ik zal zeker nog niet verder zijn dan jouquote:Op maandag 8 november 2004 15:23 schreef jolene het volgende:
Jullie zijn al zover verder dan mij.
Lieve dames, een heel dikke knuffel en![]()
![]()
![]()
Ik voel me al een stuk beter dan een paar weken terug. Maar ik moet eerlijk zijn: mijn vriend steunt me echt door dik en dun. Zou me niet goed kunnen voorstellen hoe ik het zonder hem zou moeten doen.quote:Op maandag 8 november 2004 16:05 schreef jolene het volgende:
Ach Leonieke,
Dit moet echt moeilijk zijn.
Knuffel
Tot nu toe niks raars alleen en vriendje die nog wil wachten...quote:Op maandag 8 november 2004 16:17 schreef miss_sly het volgende:
leonieke, wat een rot moment
lieve jolene, ik weet niet zo veel van je achtergrond, maar ik hoop dat als je zover bent, alles voor je fijn een leien dakje gaat! En 29 is nog niet oud
van dat soort vriendjes weet ik alles vanquote:Op maandag 8 november 2004 16:43 schreef jolene het volgende:
[..]
Tot nu toe niks raars alleen en vriendje die nog wil wachten...
![]()
bij mij waren er de dag voor de punctie ook maar 9 te zien (en een paar kleintjes). Er bleven er 7 (meen ik) over die bruikbaar waren en dat werden 5 embryo's. Van die vijf zijn er twee teruggeplaatst en dat werd een heel mooi kindjequote:Op dinsdag 9 november 2004 21:57 schreef katinka het volgende:
hey schatjes,
Ik dacht toch echt gisteren nog gepost te hebben, maar misschien zat ik in het verkeerde topic?!
Anyway, morgen is PUNCTIETIME(10:30!) Er zaten gisteren 8 grote follikels klaar en nog 4 kleinere. Die kleinere gaan ze wel aanprikken, maar daar moet ik niet teveel van verwachten. Doe ik ook niet, want met 8 was ik al heel blij! Ik voel me goed, beetje gespannen dat wel, maar da's logisch.
Verder doet het me veel goed dat niemand het weet; geeft me heel veel rust. Beetje vreemd misschien, maar op de een of andere manier kan ik er zelf ook wat afstandelijker mee omgaan. Hopelijk is dit de succesformule!
Thanx Merisse, succesverhalen zijn altijd zeer welkom!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |