abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 oktober 2004 @ 12:27:30 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22862225
Het Speeltuinbankje, waar je 'alles' kwijt kan wat niet ergens anders kan of past.

Mag hier dan alles?
Nee, hier mag niet alles.
Het is niet de bedoeling dat we topics vol krijgen met 1 of 2-mans gesprekken, ook geen hele goedemorgen-welterusten reeksen. Voor dat soort dingen hebben we mail, msn en soms Onzin…

Ja, maar...
Lekke band? Ja hoor, kan je hier best posten.
Teen gestoten? Ook dan kan...
En ook het nieuwe behangetje, de nieuwe auto, de verbouwing, de verhuizing, nieuwe kleren, vakantie etc. etc.

Ja, maar...
Ik heb zo'n lekker kipgerecht gegeten! Iemand het recept hebben? Ik heb het in CUL geplaatst. Dit is het linkje...
Kl*te computer... Hij doet het niet! Ik baal! Ik ga in DIG eens kijken of iemand me kan helpen.
Kijk, hier is een foto'tje van mijn nieuwe poesje... De rest staat in Flora & Fauna
Ik ben 4 kilo afgevallen!!!!!!!! Ik hou een heel verslag bij in LIF Ja, ook door sporten ja, dat schema staat daar ook.

Ja, maar... Eigenlijk is de rest van Fok ook best leuk en interessant.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 25-10-2004 13:10:33 ]
  maandag 25 oktober 2004 @ 12:30:43 #2
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22862292
Krijgen we ook een hip openingspostplaatje? Net als in het GTST topic enzo?

Duidelijke taal BE
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  maandag 25 oktober 2004 @ 12:33:00 #3
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22862329
Shit net te laat om te posten dat ik m'n net gewassen rode sokken wil gaan ophangen

Jolie mag iedere maand op de 25ste een cadeautje uitzoeken van m'n tante, die gaf naar d'r geboorte een envelop met 10 keer 15 euro. Voor de maanden na d'r geboorte en voor d'r verjaardag. Iemand nog een leuk idee?
pi_22862330
Spindizzy, ik ben het met je eens dat het niet negatief is.
We zouden nu gewoon hals over kop dat huis kopen omdat het goedkoop is, maar de verwachtingen n.a.v. de op springen staande beurs in New York is dat de prijs van huizen straks enorm gaat dalen.

We zitten hier nog best, het is klein, maar we kunnen met gemak heel wat geld per maand wegleggen. We huren nu voor 200 euro per maand. Dus, met gemakt de overige 300 wegleggen (wat je anders bruto aan een koophuis ongeveer kwijt bent) en dan hebben we straks een leuk startkapitaal.
pi_22862333
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 12:24 schreef Kleintje het volgende:
*wurmt zich ertussen op het bankje*
Meeeen, wat waait het zeg. Gewoon storm.
Allemaal goed weekend gehad?
Ikke een beetje.
Heb jullie wel gemist enzo!

Update: hebben besloten om nu niet hals over kop dingen te gaan uithalen om toch dat huis te kopen. Hebben besloten om te wachten tot we zwanger zijn!
Slim! Ik wil ook steeds huizen kopen, en als ik er eentje zie die me leuk lijkt en die ik maar enigzins zou kunnen betaken sla ik echt helemaal op hol (dan ben ik al aan het inrichten etc.). Terwijl ik op dit moment alleen een huis kan kopen onder de 70.000 euro, of met hulp van pap en mam rond de 120.000..... Dus nu ga ik straks maar weer mijn woonkeuzes doorgeven aan de woningvereniging, omdat huren voor mij een veel betere optie is nu...... Laatst stond ik "al" op plaats 16.

Ik was zondagmorgen pas om 05.30 uur thuis.......aarrgghhhh. Hele avond depri geweest omdat alles en iedereen om me heen onder de 25 was !! Ik heb er geen zin meer in hoor, ik wil gewoon een huis, en een vent en beginnen met plannen van/werken aan kindjes.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_22862360
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 12:33 schreef Luchtbel het volgende:
Shit net te laat om te posten dat ik m'n net gewassen rode sokken wil gaan ophangen

Jolie mag iedere maand op de 25ste een cadeautje uitzoeken van m'n tante, die gaf naar d'r geboorte een envelop met 10 keer 15 euro. Voor de maanden na d'r geboorte en voor d'r verjaardag. Iemand nog een leuk idee?
Eeehhhh schoentjes? Of iets leuks om mee te spelen? (of slaan ). Wel een superlief idee trouwens!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 25 oktober 2004 @ 12:34:40 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22862362
Lekker flink sparen is idd ook wel lekker dan Kleintje! Mooi startkapitaaltje, hoef je evt minder te lenen voor verbouwing, lekker shoppen voor kinderkamertje enzo!

Gewoon op je gemakje rondkijken tot je hét huisje ziet! En elke dag funda is echt leuk!
pi_22862418
Ik heb overigens op die stapavonden al twee keer: Jezus man, je wilt toch nog geen kinderen ?!?! naar mijn hoofd gekregen omdat ik twee keer per ongeluk het k-woord liet vallen!

Nou moe kleuters Nah, ze zijn wel lief, en ik ben blij dat ik op zaterdag niet meer op de bank hoef te zitten, maar ik heb na zes weken stappen nog steeds geen sjans gehad en dat vreet aan me
pi_22862423
Ga er gewoon even niet te druk mee bezig zijn. We zien het allemaal wel. Voorlopig gewoon genieten van iedere dag!
Ik zal zo eens even een foto uploaden van mijn nichtjes....
ZOO LIEF!!!
pi_22862431
quote:
Een jeugdspaarrekening openen?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 25 oktober 2004 @ 12:37:51 #11
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22862437
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 12:33 schreef Kleintje het volgende:

Dus, met gemakt de overige 300 wegleggen (wat je anders bruto aan een koophuis ongeveer kwijt bent) en dan hebben we straks een leuk startkapitaal.
Kun je straks in je nieuwe huis gelijk in één klap een kekke babykamer laten plaatsen. En nu op je gemak eens gaan bedenken wat voor eisen je aan je huis stelt. Wij hebben het ooit gedaan: een huis kopen omdat het kon. Grootste fout van ons leven. Wat een klotehuis was dat! Op een huis moet je echt verliefd zijn anders moet je er echt niet aan beginnen. Gun jezelf de tijd om het huis te vinden. Ook al zou dat betekenen dat je kinds wiegje voorlopig op jullie kamer staat ipv zijn eigen kamertje.

[einde moederkloekadvies]
pi_22862450
quote:

speelgoed of kleding?
ik heb niks te doen, dus ik kan wel ff voor je neuzen hoor..
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 25 oktober 2004 @ 12:39:45 #13
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22862493
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 12:37 schreef snoopy het volgende:

[..]

Een jeugdspaarrekening openen?
Heeft ze al en dit was echt voor cadeautjes, maar ik weet niks op het moment. Ze kan nu net met d'r andere speeltjes spelen, dus vandaar. Denk maar gewoon bewaren voor kleertjes ofzo, dat moet wel weer binnenkort
pi_22862502
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 12:37 schreef Kleintje het volgende:
Ga er gewoon even niet te druk mee bezig zijn. We zien het allemaal wel. Voorlopig gewoon genieten van iedere dag!
Ik zal zo eens even een foto uploaden van mijn nichtjes....
ZOO LIEF!!!
in T.O.E.T Trotse Ooms en Tantes - Deel 3 willen we een flinke spam zien!!!!!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 25 oktober 2004 @ 12:40:18 #15
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22862506
quote:
Iemand nog een leuk idee?
Boekjes? Of heeft ze er daar al 26.000 van?
pi_22862524
Inderdaad, Spindizzy, zo denken wij nu dus ook.
We zullen het allemaal wel zien.

Babykamer hebben we het ook al over gehad... van mij hoeft niet alles helemaal nieuw en perfect te zijn. Mijn vriendje heeft 2 rechterhanden en heeft al zoveel leuks in elkaar gezet dat ik het leuker vind als hij zelf wat moois maakt, dan hebben we iets aparts.
Maar goed... dat is zorg voor later.

Damn, de foto's van mijn nichtjes zijn wazig.
Morgen zie ik ze weer, dan ga ik wel nieuwe maken, nieuwe ronde nieuwe kansen...
pi_22862550
offtopic: BE, ik heb je opningspost hiero even misbruikt om een vraag in DC te stellen.. ik zit met een probleem en dat kwam in jouw openingspost zo mooi naar voren! Dan weet je dat je post even gesleurd en pleurt is in een ander foradeel!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  maandag 25 oktober 2004 @ 12:44:37 #18
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22862597
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 12:40 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Boekjes? Of heeft ze er daar al 26.000 van?
Ze heeft inmiddels al 40 boeken
maar daar kan er eigenlijk best 1 bij toch
pi_22862650
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 12:39 schreef Luchtbel het volgende:

Heeft ze al en dit was echt voor cadeautjes, maar ik weet niks op het moment. Ze kan nu net met d'r andere speeltjes spelen, dus vandaar. Denk maar gewoon bewaren voor kleertjes ofzo, dat moet wel weer binnenkort
Kinderboeken!!!!! Ik ga altijd helemaal kwijlen in de kinderboekenwinkel! maar ja, boeken zijn best duur en Morris heeft al een half plankje vol. Het arme kind is net 12 weken

edit: was ik net te laat met mijn goede idee....
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 25 oktober 2004 @ 12:49:56 #20
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22862687
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 12:44 schreef Luchtbel het volgende:

maar daar kan er eigenlijk best 1 bij toch
Je hebt echt nooit genoeg boeken

Hier hebben we een kinderboekenwinkel in de stad... Zucht, wil ik ook hebben!
  maandag 25 oktober 2004 @ 12:51:21 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22862713
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 12:42 schreef Luckepuk het volgende:
offtopic: BE, ik heb je opningspost hiero even misbruikt om een vraag in DC te stellen.. ik zit met een probleem en dat kwam in jouw openingspost zo mooi naar voren! Dan weet je dat je post even gesleurd en pleurt is in een ander foradeel!

Ok, ik ben benieuwd... Krijg ik straks de DIG modjes over me heen!
Zal wel loslopen hoor, denk ik.
pi_22862763
Aangezien iedereen hier ook de openingspost van BE heeft gelezen (of zou hebben moeten gelezen...)

Zien jullie hetzelfde wat ik zie?

dat weet ik iig zeker dat het wel/niet aan mijn puut/instellingen ligt
pi_22862779
40??? Dan heb je geen gratis bieb-abonnement meer nodig.
Myrthe heeft nu een prentenboek met gedichtjes en een Dikkie Dik-prentenboek.

Misschien een Baby Bach of Baby Einstein-video? Ook goed voor haar ontwikkeling.
(En ik vond ze beter klinken dan die klassieke baby-cd's van Lapp, dus misschien dat wij ze ooit ook kopen. )
  maandag 25 oktober 2004 @ 12:55:56 #24
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22862789
Nou je het zegt, Luck! Die vraagtekens duiken bij mij ook op...

Of BE kan gewoon niet tiepen. Dat kan ook
pi_22862803
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 12:55 schreef Spindizzy het volgende:
Nou je het zegt, Luck! Die vraagtekens duiken bij mij ook op...

Of BE kan gewoon niet tiepen. Dat kan ook
SPIN!! IK KAN JE WEL ZOENEN!!!

Be?? Het ligt dus niet aan mij!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')