Slim! Ik wil ook steeds huizen kopen, en als ik er eentje zie die me leuk lijkt en die ik maar enigzins zou kunnen betaken sla ik echt helemaal op hol (dan ben ik al aan het inrichten etc.). Terwijl ik op dit moment alleen een huis kan kopen onder de 70.000 euro, of met hulp van pap en mam rond de 120.000..... Dus nu ga ik straks maar weer mijn woonkeuzes doorgeven aan de woningvereniging, omdat huren voor mij een veel betere optie is nu...... Laatst stond ik "al" op plaats 16.quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:24 schreef Kleintje het volgende:
*wurmt zich ertussen op het bankje*
Meeeen, wat waait het zeg. Gewoon storm.
Allemaal goed weekend gehad?
Ikke een beetje.
Heb jullie wel gemist enzo!
Update: hebben besloten om nu niet hals over kop dingen te gaan uithalen om toch dat huis te kopen. Hebben besloten om te wachten tot we zwanger zijn!
Eeehhhh schoentjes? Of iets leuks om mee te spelen? (of slaanquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:33 schreef Luchtbel het volgende:
Shit net te laat om te posten dat ik m'n net gewassen rode sokken wil gaan ophangen![]()
Jolie mag iedere maand op de 25ste een cadeautje uitzoeken van m'n tante, die gaf naar d'r geboorte een envelop met 10 keer 15 euro. Voor de maanden na d'r geboorte en voor d'r verjaardag. Iemand nog een leuk idee?
Een jeugdspaarrekening openen?quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:33 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie mag iedere maand op de 25ste een cadeautje uitzoeken van m'n tante, die gaf naar d'r geboorte een envelop met 10 keer 15 euro. Voor de maanden na d'r geboorte en voor d'r verjaardag. Iemand nog een leuk idee?
Kun je straks in je nieuwe huis gelijk in één klap een kekke babykamer laten plaatsen. En nu op je gemak eens gaan bedenken wat voor eisen je aan je huis stelt. Wij hebben het ooit gedaan: een huis kopen omdat het kon. Grootste fout van ons leven. Wat een klotehuis was dat! Op een huis moet je echt verliefd zijn anders moet je er echt niet aan beginnen. Gun jezelf de tijd om het huis te vinden. Ook al zou dat betekenen dat je kinds wiegje voorlopig op jullie kamer staat ipv zijn eigen kamertje.quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:33 schreef Kleintje het volgende:
Dus, met gemakt de overige 300 wegleggen (wat je anders bruto aan een koophuis ongeveer kwijt bent) en dan hebben we straks een leuk startkapitaal.
speelgoed of kleding?quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:33 schreef Luchtbel het volgende:
Shit net te laat om te posten dat ik m'n net gewassen rode sokken wil gaan ophangen![]()
Heeft ze al en dit was echt voor cadeautjes, maar ik weet niks op het moment. Ze kan nu net met d'r andere speeltjes spelen, dus vandaar. Denk maar gewoon bewaren voor kleertjes ofzo, dat moet wel weer binnenkortquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:37 schreef snoopy het volgende:
[..]
Een jeugdspaarrekening openen?
in T.O.E.T Trotse Ooms en Tantes - Deel 3 willen we een flinke spam zien!!!!!quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:37 schreef Kleintje het volgende:
Ga er gewoon even niet te druk mee bezig zijn. We zien het allemaal wel. Voorlopig gewoon genieten van iedere dag!
Ik zal zo eens even een foto uploaden van mijn nichtjes....
ZOO LIEF!!!
Boekjes? Of heeft ze er daar al 26.000 van?quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:33 schreef Luchtbel het volgende:
Iemand nog een leuk idee?
Ze heeft inmiddels al 40 boekenquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:40 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Boekjes? Of heeft ze er daar al 26.000 van?
Kinderboeken!!!!! Ik ga altijd helemaal kwijlen in de kinderboekenwinkel! maar ja, boeken zijn best duur en Morris heeft al een half plankje vol. Het arme kind is net 12 wekenquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:39 schreef Luchtbel het volgende:
Heeft ze al en dit was echt voor cadeautjes, maar ik weet niks op het moment. Ze kan nu net met d'r andere speeltjes spelen, dus vandaar. Denk maar gewoon bewaren voor kleertjes ofzo, dat moet wel weer binnenkort
Je hebt echt nooit genoeg boekenquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:44 schreef Luchtbel het volgende:
maar daar kan er eigenlijk best 1 bij toch
quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:42 schreef Luckepuk het volgende:
offtopic: BE, ik heb je opningspost hiero even misbruikt om een vraag in DC te stellen.. ik zit met een probleem en dat kwam in jouw openingspost zo mooi naar voren! Dan weet je dat je post even gesleurd en pleurt is in een ander foradeel!
SPIN!! IK KAN JE WEL ZOENEN!!!quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:55 schreef Spindizzy het volgende:
Nou je het zegt, Luck! Die vraagtekens duiken bij mij ook op...
Of BE kan gewoon niet tiepen. Dat kan ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |