abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:17:06 #1
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_22982352
om het netjes uit te drukken: het doktertje spelen met zijn (half)zusje iets te letterlijk neemt

Dit vraag ik voor een vriendin van mij.
Zij hebben het vermoeden dat hij dingen doet die niet helemaal door de beugel kunnen.
Hij is 1 keer in de 2 weken met zijn 2 jaar oudere broer een weekend bij zijn moeder, in de herfstvakantie waren ze er de hele week.
Zijn oudere broer heeft het uit eindelijk aan haar verteld.
Het meisje is 2,5 jaar oud en wil nu niet meer eten. Eigenlijk alleen maar snoep. Opdat ze toch wat binnen krijgt hebben ze nu opvolgmelk3 gehaald.
De eerste dagen nadat het gebeurt was mochten haar vader en moeder helemaal niks meer doen.
Niet in bad, geen schone luier, geen schone kleertjes aan doen.

Bij slachtoffer hulp zijn ze al geweest en daar hebben ze binnen nu en een aantal dagen een gesprek mee om na te gaan of er echt wat aan de hand is en hoe ze hun dochtertje dan het beste kunnen helpen.
Zij wil ook haar zoon helpen maar weet niet hoe dit aan te pakken.
De biologische vader is niet bepaald behulpzaam, hij is op de hoogte gesteld maar doet het lacherig af terwijl hij daar woont.

Wie heeft ernog wat tips hoe ze dit kunnen aanpakken m.b.t. de zoon.
Hij weet wel dat wat hij doet niet hoort, maar wil verder niks toegeven.Zijn oudere broer heeft het verteld aan hun moeder

Ps misschien niet echt de plek maar voel me hier meer thuis dan in R&P.
ik ben niet blond, ik ben gewoon mezelf!!
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:20:49 #2
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_22982434
een negenjarige? wat kan die nou doen, ik snap het nie helemaal?
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:26:08 #3
92279 N.icka
Windforce 11
pi_22982582
Hoe weet je nou dat dat jochie iets gedaan heeft , alleen omdat zn oudere broer dat zegt , Je verhaal is erg summier , en slachtofferhulp?? Dat krijg je toch via de politie?

Probeer je verhaal eens duidelijk te vertellen
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:26:57 #4
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_22982606
Wat denk je van voelen, dingen erin steken etc. ze hebben die kleine meid met haar luier op de knietjes aangetroffen terwijl er verder niemand anders was.

Verder graag alleen serieuze reakties. Open dit topic niet voor niets. Deze mensen zitten echt met de handen in het haar.
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:28:02 #5
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_22982636
Elke halve zool mag en kan ook maar kinderen krijgen he.

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:28:47 #6
92279 N.icka
Windforce 11
pi_22982654
Verder alleen maar serieuze reacties , ?

Bedankt
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:33:21 #7
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_22982767
Het klinkt niet als "doktertje " spelen want de reactie van het zusje vind ik wel erg heftig. Meestal reageren zulke jonge kinderen nogal laconiek op "rare "spelletjes. Als er dwang aan te pas is gekomen zou ik het geen spelletje noemen. En het gedrag van het meisje doet me akelige zaken vermoeden.
Ik denk dat het verstandig is om de zaak eerst maar eens goed uit te zoeken en wellicht kan het RIAGG hierin een rol spelen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_22982830
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:17 schreef gnoompje het volgende:
De biologische vader is niet bepaald behulpzaam, hij is op de hoogte gesteld maar doet het lacherig af terwijl hij daar woont.
Ik krijg een heel eng gevoel als ik lees dat een kind van 9 dit soort dingen doet. Dan denk ik namelijk dat hij ergens een voorbeeld heeft gezien (lijkt mij sterk dat een kind van 9 van nature uit al seksueel actieve handelingen verricht) en als de vader er wat lacherig over doet dan krijg ik bijna de neiging om te zeggen dat hij er meer van weet. Maar misschien zie ik spoken.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:36:12 #9
78780 deedeetee
pi_22982853
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:26 schreef gnoompje het volgende:
Wat denk je van voelen, dingen erin steken etc. ze hebben die kleine meid met haar luier op de knietjes aangetroffen terwijl er verder niemand anders was.

Verder graag alleen serieuze reakties. Open dit topic niet voor niets. Deze mensen zitten echt met de handen in het haar.
Meteen hulptroepen halen, voor allebei
En die jongeman niet meer zonder toezicht in de buurt van kleine kinderen en dieren laten !
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:36:59 #10
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_22982871
Ik plaats dit voor een vriendin die geen internet heeft. De info die ik heb probeer ik zo goed mogelijk weer te geven.

Zijn broer verteld dit aan hun moeder en als ze hem er op aanspreken dan draait hij er om heen.
Verder hebben er in het verleden incidenten zich voorgedaan die er nu niet toe doen.

het ventje heeft gewoon hulp nodig maar ze weet niet hoe ze ditr het beste kan aanpakken. Ook niet ten opzichte van haar dochtertje.
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:38:43 #11
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_22982926
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:28 schreef N.icka het volgende:
Verder alleen maar serieuze reacties , ?

Bedankt
schijnbaar dezelfde tijd gepost, had je reactie nog niet gelezen sorry als je je aangeproken voelt.
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:38:58 #12
46305 succubus
helhoer in het nederlands
pi_22982937
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:35 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ik krijg een heel eng gevoel als ik lees dat een kind van 9 dit soort dingen doet. Dan denk ik namelijk dat hij ergens een voorbeeld heeft gezien (lijkt mij sterk dat een kind van 9 van nature uit al seksueel actieve handelingen verricht) en als de vader er wat lacherig over doet dan krijg ik bijna de neiging om te zeggen dat hij er meer van weet. Maar misschien zie ik spoken.
Nou ik heb hier wel eens eerder een verhaal langs zien komen van een jongen die moest oppassen en een 9-jarig meisje dat telkens handtastelijk was en zich uit wilde kleden, in de hedendaagse maatschappij verbaast het me niks meer.
pi_22982938
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:26 schreef gnoompje het volgende:

Het eerste dat ik dan zou doen is mijn handen uit mijn haar halen
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:40:19 #14
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_22982976
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:36 schreef gnoompje het volgende:

...Verder hebben er in het verleden incidenten zich voorgedaan die er nu niet toe doen...
nou geloof mij een normaal 9 jarig jongetje probeert geen sexuele handelingen bij zijn 2 en half jarige zusje uit dus ik denk dat die incicenten er zeker wel mee te maken hebben...

er zit echt wat fout in die familie dan...
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:40:30 #15
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_22982982
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:28 schreef Furby het volgende:
Elke halve zool mag en kan ook maar kinderen krijgen he.

mag ik vragen waar je nu op doelt???
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:42:34 #16
78780 deedeetee
pi_22983046
Is er geen huisarts aan te pas gekomen ? Die kan hun door verwijzen naar het RIAGG of zoiets dergelijks. Mij lijkt dit een zaak voor een psycholoog of een kinder psychiater.
pi_22983055
AMK (meldpunt kindermishandeling) inschakelen. zij gaan onderzoek instellen .. hoe rot het ook is.. je kan beter zekerheid hebben (al is de vraag of je zekerheid kan krijgen)
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:44:21 #18
78780 deedeetee
pi_22983093
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:40 schreef SwOoSh het volgende:

[..]

nou geloof mij een normaal 9 jarig jongetje probeert geen sexuele handelingen bij zijn 2 en half jarige zusje uit dus ik denk dat die incicenten er zeker wel mee te maken hebben...

Dat is best mogelijk maar er kunnen ook andere dingen/mensen een rol spelen, je kunt beter niet te gauw met je oordeel klaar staan.
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:45:56 #19
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_22983143
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:40 schreef gnoompje het volgende:

[..]

mag ik vragen waar je nu op doelt???
Ik vermoed de ouders, gewoon negeren, iedere halve zool mag hier ook posten...
In ieder geval hulp zoeken bij de hiervoor bedoelde organisaties.
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:46:35 #20
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_22983162
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:44 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat is best mogelijk maar er kunnen ook andere dingen/mensen een rol spelen, je kunt beter niet te gauw met je oordeel klaar staan.
vader reageert lacherig......een jongetje van 9 die sexuele handelingen op een meisje van 2,5 uitvoert zo erg dat ze niet meer wilt eten???....Er moet duidelijk niet alleen voor dat jongetje naar hulp worden gezocht
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
pi_22983188
Meteen met het jochie naar een huisarts en laten doorverwijzen naar kinder- en jeugdpsychiatrie.
Ook als het blijkt mee te vallen: Better safe than sorry!

De ouders kunnen daar ook veel dingen leren om er mee om te gaan!
Carpe diem
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:48:27 #22
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_22983212
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:40 schreef SwOoSh het volgende:

[..]

Tja over die incidenten kan ik weinig vertellen maar geld jatten van je moeder heeft er niks mee te maken lijkt mij, meer weet ik ook niet weet alleen dat wat er nu min of meer speelt

Ouders zijn uit elkaar. De jongens wonen bij hun vader en zij woont met haar vriend en hun 2 dochtertjes hier in de buurt.

Voordat ze bij hun vader zijn gaan wonen had hij een 2 kamerflat/woning met zijn vriendin. Ze sliepen met zijn 4en op een kamer als je daar op doelt. Dat was ook niet echt gezond.
Maar van hem krijgen ze geen informatie of wat dan ook aan medewerking.
pi_22983298
Gnoompje good luck ermee het lijkt me erg ingewikkeld allemaal, en zeker niet gemakkelijk.

We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:52:12 #24
78780 deedeetee
pi_22983317
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:47 schreef marchien het volgende:
Meteen met het jochie naar een huisarts en laten doorverwijzen naar kinder- en jeugdpsychiatrie.
Ook als het blijkt mee te vallen:
Gezien de reactie van de kleine meid viel 't absoluut niet mee

zo'n klein kind is echt niet zo gauw uit 't veld te slaan door wat "vieze" spelletjes
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:52:30 #25
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_22983327
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:48 schreef gnoompje het volgende:

[..]

Tja over die incidenten kan ik weinig vertellen maar geld jatten van je moeder heeft er niks mee te maken lijkt mij, meer weet ik ook niet weet alleen dat wat er nu min of meer speelt

Ouders zijn uit elkaar. De jongens wonen bij hun vader en zij woont met haar vriend en hun 2 dochtertjes hier in de buurt.

Voordat ze bij hun vader zijn gaan wonen had hij een 2 kamerflat/woning met zijn vriendin. Ze sliepen met zijn 4en op een kamer als je daar op doelt. Dat was ook niet echt gezond.
Maar van hem krijgen ze geen informatie of wat dan ook aan medewerking.
mja das al meer informatie, en zoals je zelf zegt je weet ook niet alles wat er speelt of gespeeld heeft.

zoals marchien hierboven zegt hulp zoeken ind bij huisarts en dan eventueel andere hulporganisaties.
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')