Ik krijg een heel eng gevoel als ik lees dat een kind van 9 dit soort dingen doet. Dan denk ik namelijk dat hij ergens een voorbeeld heeft gezien (lijkt mij sterk dat een kind van 9 van nature uit al seksueel actieve handelingen verricht) en als de vader er wat lacherig over doet dan krijg ik bijna de neiging om te zeggen dat hij er meer van weet. Maar misschien zie ik spoken.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:17 schreef gnoompje het volgende:
De biologische vader is niet bepaald behulpzaam, hij is op de hoogte gesteld maar doet het lacherig af terwijl hij daar woont.
Meteen hulptroepen halen, voor allebeiquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:26 schreef gnoompje het volgende:
Wat denk je van voelen, dingen erin steken etc. ze hebben die kleine meid met haar luier op de knietjes aangetroffen terwijl er verder niemand anders was.
Verder graag alleen serieuze reakties. Open dit topic niet voor niets. Deze mensen zitten echt met de handen in het haar.
schijnbaar dezelfde tijd gepost, had je reactie nog niet gelezen sorry als je je aangeproken voelt.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:28 schreef N.icka het volgende:
Verder alleen maar serieuze reacties , ?
Bedankt
Nou ik heb hier wel eens eerder een verhaal langs zien komen van een jongen die moest oppassen en een 9-jarig meisje dat telkens handtastelijk was en zich uit wilde kleden, in de hedendaagse maatschappij verbaast het me niks meer.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:35 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik krijg een heel eng gevoel als ik lees dat een kind van 9 dit soort dingen doet. Dan denk ik namelijk dat hij ergens een voorbeeld heeft gezien (lijkt mij sterk dat een kind van 9 van nature uit al seksueel actieve handelingen verricht) en als de vader er wat lacherig over doet dan krijg ik bijna de neiging om te zeggen dat hij er meer van weet. Maar misschien zie ik spoken.
Het eerste dat ik dan zou doen is mijn handen uit mijn haar halenquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:26 schreef gnoompje het volgende:
Wat denk je van voelen, dingen erin steken etc. ze hebben die kleine meid met haar luier op de knietjes aangetroffen terwijl er verder niemand anders was.
Verder graag alleen serieuze reakties. Open dit topic niet voor niets. Deze mensen zitten echt met de handen in het haar.
nou geloof mij een normaal 9 jarig jongetje probeert geen sexuele handelingen bij zijn 2 en half jarige zusje uit dus ik denk dat die incicenten er zeker wel mee te maken hebben...quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:36 schreef gnoompje het volgende:
...Verder hebben er in het verleden incidenten zich voorgedaan die er nu niet toe doen...
Dat is best mogelijk maar er kunnen ook andere dingen/mensen een rol spelen, je kunt beter niet te gauw met je oordeel klaar staan.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:40 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
nou geloof mij een normaal 9 jarig jongetje probeert geen sexuele handelingen bij zijn 2 en half jarige zusje uit dus ik denk dat die incicenten er zeker wel mee te maken hebben...
er zit echt wat fout in die familie dan...
Ik vermoed de ouders, gewoon negeren, iedere halve zool mag hier ook posten...quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:40 schreef gnoompje het volgende:
[..]
mag ik vragen waar je nu op doelt???
vader reageert lacherig......een jongetje van 9 die sexuele handelingen op een meisje van 2,5 uitvoert zo erg dat ze niet meer wilt eten???....Er moet duidelijk niet alleen voor dat jongetje naar hulp worden gezochtquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:44 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat is best mogelijk maar er kunnen ook andere dingen/mensen een rol spelen, je kunt beter niet te gauw met je oordeel klaar staan.
Tja over die incidenten kan ik weinig vertellen maar geld jatten van je moeder heeft er niks mee te maken lijkt mij, meer weet ik ook niet weet alleen dat wat er nu min of meer speeltquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:40 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
nou geloof mij een normaal 9 jarig jongetje probeert geen sexuele handelingen bij zijn 2 en half jarige zusje uit dus ik denk dat die incicenten er zeker wel mee te maken hebben...
er zit echt wat fout in die familie dan...
Gezien de reactie van de kleine meid viel 't absoluut niet meequote:Op zondag 31 oktober 2004 20:47 schreef marchien het volgende:
Meteen met het jochie naar een huisarts en laten doorverwijzen naar kinder- en jeugdpsychiatrie.
Ook als het blijkt mee te vallen:
mja das al meer informatie, en zoals je zelf zegt je weet ook niet alles wat er speelt of gespeeld heeft.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:48 schreef gnoompje het volgende:
[..]
Tja over die incidenten kan ik weinig vertellen maar geld jatten van je moeder heeft er niks mee te maken lijkt mij, meer weet ik ook niet weet alleen dat wat er nu min of meer speelt
Ouders zijn uit elkaar. De jongens wonen bij hun vader en zij woont met haar vriend en hun 2 dochtertjes hier in de buurt.
Voordat ze bij hun vader zijn gaan wonen had hij een 2 kamerflat/woning met zijn vriendin. Ze sliepen met zijn 4en op een kamer als je daar op doelt. Dat was ook niet echt gezond.
Maar van hem krijgen ze geen informatie of wat dan ook aan medewerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |