quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:40 schreef SexyRomeo het volgende:
Whassup y'all? Romeo is in da house.
Heb jij vragen over een slotje weetje, of commentaar op de mods?
Of gewoon complimenten voor die vier lekkere honeyz? Dan kan je dat in dit topic kwijt, aaighht?
Kritiek geven is goed, weetje. Maar doe het met rezpect.
I luv y'all,
Romeo.
Yooooooo check die lekkere sexyyyyy koppies!!!!! I think I'm in luv!!!!!!!!!
Izzz die ladyyy met die bril nog vrijgezel?
Dit topic is sticky enzo.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:42 schreef Snakey het volgende:
Ja hoi![]()
*tvp enzo.
Blijft toch makkelijker![]()
Te veel geklikquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:13 schreef dork22 het volgende:
[..]
Dit topic is sticky enzo.
Ohja, de link naar de foto van Inso on a break doet het niet?!?
Iddquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:42 schreef Snakey het volgende:
Ja hoi![]()
*tvp enzo.
Blijft toch makkelijker![]()
Waarom?quote:
Eh, hij was dubbel.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom?
precies, doe es wat nieuwsquote:Op donderdag 7 oktober 2004 07:52 schreef Maanvis het volgende:
Overigens begint die Sexyromeo OP wel erg uitgekauwd saai te worden...
dubbel??? heb je niet goed naar deze meneer geluisterd???quote:Op donderdag 7 oktober 2004 06:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eh, hij was dubbel.![]()
Maar nu staat hij wel weer goed.![]()
precies, doe es wat nieuwsquote:Op donderdag 7 oktober 2004 07:52 schreef Maanvis het volgende:
Overigens begint die Sexyromeo OP wel erg uitgekauwd saai te worden...
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:51 schreef muurjunky het volgende:
[..]
precies, doe es wat nieuws![]()
ik vond het begin wel leuk, en dat meld ik hier graag!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:11 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Aardig bedoeld, maar het is meer een slowchattopic...
En El_REY, blijf eens uit #onz-meet topic.
Wie bezit Jogyquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:32 schreef Knut het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat alle mannelijke mods van onzin hun vriendin ook op het forum hebben leren kennen.
scooby doo!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wie bezit Jogy?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:31 schreef boebiedoe het volgende:
[..]Anosmie
Mijn TT grap liep ietwat uit de hand, zeg maar.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:40 schreef Karboenkeltje het volgende:
Tsss, een beetje VV weer op slot pleuren. Stelletje onderdrukkers!
In V&A 1.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:57 schreef EL_REY het volgende:
hoeveel "normale" topickicks mag je eigenlijk geven op 1 dag?
love for het antwoord!
sorryquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:13 schreef Knut het volgende:
Elrey ? wil je met je gore tengeltjes van topics afblijven die buiten jou om gewoon heel erg mooi in het archief stonden te blinken van pracht ?
*mompelt iets over wanneer er vliegende varkens in een dichtvriezende hel rondvliegen op de dag dat pasen en pinksteren op 1 dag vallenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:21 schreef Bupatih het volgende:
EL_REY, wanneer zullen we jou eens zien in het TTT-topic
*mompelt iets over een vage zinquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:28 schreef jogy het volgende:
[..]
*mompelt iets over wanneer er vliegende varkens in een dichtvriezende rondvliegen hel op de dag dat pasen en pinksteren op 1 dag vallen
Ik acht de kans idd ook postuum in ja...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:28 schreef jogy het volgende:
[..]
*mompelt iets over wanneer er vliegende varkens in een dichtvriezende rondvliegen hel op de dag dat pasen en pinksteren op 1 dag vallen
Tenks mên!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:37 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja, nu ik hier toch ben.
Smoezen om geen MOD te worden
Moderators danwel Moderatorinnen.
Kijk ernaar, trek uw conclusies en niet uw naasten.
Je bent té snelquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Tenks mên!
Heel soms kan ik weleens snel zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bent té snel
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:32 schreef jogy het volgende:
Sommige topics komen gewoon rijkelijk te laat...
Van Tokay
En Puba.. tubap.. Dingus, bedankt voor het melden.
Zal je vriendin leuk vindenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Heel soms kan ik weleens snel zijn.
Goedzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar...Euh, ik wil nergens mee bemoeien hoor.
quote:En mijn naam!! Wat doe je
Op cruciale momenten ben ik niet zo'n snelle jelle hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zal je vriendin leuk vinden
Ik heb er van genoten, echt waarquote:Maar dan heb ik het gedicht voor niks gemaakt
Maar het is toch zo?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Goedzo.
In allebei de gevallen:quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Op cruciale momenten ben ik niet zo'n snelle jelle hoor.
[..]
Ik heb er van genoten, echt waar.
Och, een klein beetje artistieke vrijheid in het maken van een post is niet zo erg volgens mij, nu kietel ik hun nieuwsgierigheid waardoor ze gaan klikken en dan de topictitel zien, in mijn nederige opninie komt dat het topic alleen maar ten goede.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar het is toch zo?
*mooiquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, een klein beetje artisitieke vrijheid in het maken van een post is niet zo erg volgens mij, nu kietel ik hun nieuwsgierigheid waardoor ze gaan klikken en dan de topictitel zien, in mijn nederige opninie komt dat het topic alleen maar ten goede.
Waarmee ik niet wil zeggen dat de topictitel slecht is, ofzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, een klein beetje artisitieke vrijheid in het maken van een post is niet zo erg volgens mij, nu kietel ik hun nieuwsgierigheid waardoor ze gaan klikken en dan de topictitel zien, in mijn nederige opninie komt dat het topic alleen maar ten goede.
Dat snap ik volkomen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Waarmee ik niet wil zeggen dat de topictitel slecht is, ofzo.
Dan ben ik het weer met jou eens.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:58 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben het met jogy, Knut en PR eens.
Dat is een beetje mijn schuld denk ik D.Rose. Ik opende gisteren voor de grap, na alle heisa over reeksen in de topics van Maanvis een topic met de titel Vrolijk Verder. Waarop Tiemie weer een Nachtbar opende. Dat VV meerdere topics had vanacht is alleen maar omdat het 's nachts gebeurde en er dus niemand was om het dicht te gooien. De VV die ik na het volgaan van de eerste opende is trouwens ook dicht gegooid. Daarbij had ik nooit de reactie van posters verwacht die gebeurdequote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:12 schreef D.Rose het volgende:
waarom mogen de VVers meerdere topics en de NB maar 1?
weet je hoelang ik met die OP bezig ben geweest
Ik zal niet meer bukkenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:55 schreef Karboenkeltje het volgende:
Oppassen dus Snakey, die VV-ers hangen nog rond en kruipen zo onder hun steen vandaan als ze een beter duister en vochtig plekje zien.
Kan zijn, echter, ik vind dat ONZ, net als (bijna) alle andere subfora, wel een eigen SC verdiend. Er zijn nu 2 SC maar dat clubjes. Waarom zij bestaansrechthebben vraag ik me af, want NB moest destijds sluiten en dat was veel toegankelijker.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is een beetje mijn schuld denk ik D.Rose. Ik opende gisteren voor de grap, na alle heisa over reeksen in de topics van Maanvis een topic met de titel Vrolijk Verder. Waarop Tiemie weer een Nachtbar opende. Dat VV meerdere topics had vanacht is alleen maar omdat het 's nachts gebeurde en er dus niemand was om het dicht te gooien. De VV die ik na het volgaan van de eerste opende is trouwens ook dicht gegooid. Daarbij had ik nooit de reactie van posters verwacht die gebeurde :')
Ik denk omdat jij een zeurtje bent.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waarom reageren modjes niet?
zeurtje?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:53 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ik denk omdat jij een zeurtje bent.
Oude discussiequote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Kan zijn, echter, ik vind dat ONZ, net als (bijna) alle andere subfora, wel een eigen SC verdiend. Er zijn nu 2 SC maar dat clubjes. Waarom zij bestaansrechthebben vraag ik me af, want NB moest destijds sluiten en dat was veel toegankelijker.
Waarom reageren modjes niet?
nooit te laat voor een revivalrevivalquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oude discussieIs destijds uitgebreid over gediscuzeurd. Nu was er effe een revival, so be it.
er komt echt een meet?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:07 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
D.Rose, blijf eens uit #onz-meet topic.
Is echt niet bedoeld als vervanging voor jouw slowchatgeneuks.
potentie is er inderdaad.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:32 schreef p-etr-a het volgende:
Post *hier* kinderfoto's van je ouders
Leuk topic, heeft in ieder geval potentie.
Waar???!!!??quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:38 schreef boebiedoe het volgende:
Jogy !
Insinueerde je nou net dat het uit is met Anosmie ?!.
Nee, ik ben niet verliefd op Chantal Jansen mên.quote:
Relaties & Psychologiequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:01 schreef Litso het volgende:
Jogy, waarom sluit je mijn topics, ik heb aandacht nodig
ZET DAT DAN ER GODVERDOMME DUIDELIJK NEER.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet verliefd op Chantal Jansen mên.
Sorrie..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:29 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
ZET DAT DAN ER GODVERDOMME DUIDELIJK NEER..
. !11111!!
Ik gelijk m'n (inmiddels ex) vriendin bellen..
Het is dan ook laat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:10 schreef Insomaniac het volgende:
Doe het dan niet,.
Zwarte humor okay, maar het humor aspect ontbrak.
Omdat het bagger is. Je nachtelijke slowchat en nutteloze mededelingen kan je kwijt in het nachtelijke slowchattopic; Always forgive your enemies; nothing annoys them so much ! .quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:20 schreef paarstenen het volgende:
Wacht hier mee.
Insomaniac? Ik had net het eerste stukje geplaatst. Waarom moet hij dicht?
Waar zit jij nu weer op te wachten? Een TTT-nominatie of zo?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:23 schreef Croupouque het volgende:
F5 F5 F5 F5 F5 F5......
Nee hoor. Dit ging over iets anders.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:24 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Waar zit jij nu weer op te wachten? Een TTT-nominatie of zo?
Okay, dan heb ik niets getikt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:25 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit ging over iets anders.
Errors.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:23 schreef Croupouque het volgende:
F5 F5 F5 F5 F5 F5......
Deze post komt erg 'rechts' over als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:10 schreef Insomaniac het volgende:
Doe het dan niet,.
Zwarte humor okay, maar het humor aspect ontbrak.
Gelukkig wordt jou niets gevraagd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Deze post komt erg 'rechts' over als je het mij vraagt.
Drie smileys, Inso!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gelukkig wordt jou niets gevraagd..
.
Ik vind hem eigenlijk nog niet echt leuk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:04 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Religies binnen Fok!
TTT-aanvraag
Mwah, beter dan de andere topics hier, Croup.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:05 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk nog niet echt leuk.
Maar, Vroegen we om jouw mening, Croupouqje!?!?!?!!?!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:05 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk nog niet echt leuk.
Ook niet om jouw mening.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar, Vroegen we om jouw mening, Croupouqje!?!?!?!!?!!
En ook niet om......hmm, laat maar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:35 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ook niet om jouw mening.
Hee, als niemand zijn mening mag geven kunnen we dit forum wel opdoeken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar, Vroegen we om jouw mening, Croupouqje!?!?!?!!?!!
Hopsa, 1-0 voor Croupouque.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:42 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hee, als niemand zijn mening mag geven kunnen we dit forum wel opdoeken.
Als alleen jouw topics goed zijn voor de TTT kunnen we de TTT toch ook opdoeken!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:42 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hee, als niemand zijn mening mag geven kunnen we dit forum wel opdoeken.
TING TING TINGquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als alleen jouw topics goed zijn voor de TTT kunnen we de TTT toch ook opdoeken!!
Als jij eens een leuk topic zou openen, dan was ik niet de enige in de TTT.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als alleen jouw topics goed zijn voor de TTT kunnen we de TTT toch ook opdoeken!!
VAC staat er ook luttele keren in.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:05 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als jij eens een leuk topic zou openen, dan was ik niet de enige in de TTT.
Ik kom meerdere keren in de TTT voor, maar ik kan me voorstellen dat je alles waar geen Croupouque bij staat geen aandacht waardig vindt..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:05 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als jij eens een leuk topic zou openen, dan was ik niet de enige in de TTT.
Mijn naam ook, maar dan als TTTtipperquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:08 schreef Bupatih het volgende:
En als je je ogen bijna helemaal dichtknijpt en ietsje scheel kijkt, kun je mijn naam ook soms zien.
Oh ja, bij een TTT van mij toch??quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn naam ook, maar dan als TTTtipper
Ja, en bij nog iemand... verder dan 3 nominaties ben ik nog niet gekomen trouwens...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja, bij een TTT van mij toch??
Mijne ook een paar keer
Lees jij wel eens PostIcons, Maanvis?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik kom meerdere keren in de TTT voor, maar ik kan me voorstellen dat je alles waar geen Croupouque bij staat geen aandacht waardig vindt..
Nee, ik lees alleen woorden, geen plaatjesquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:18 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Lees jij wel eens PostIcons, Maanvis?
jouw fout, dus.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, ik lees alleen woorden, geen plaatjes
Bemoeijedurniemeujquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:19 schreef Tiemie het volgende:
[..]
jouw fout, dus.
dadoeiklekkerwelzoalsaltijdquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bemoeijedurniemeuj
Dat is geheel correct mijn waarde.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:21 schreef Tiemie het volgende:
Het is ook geen zondag hé, jawi
Bedankt voor het melden, weggehaald en een waarschuwing neergezet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:03 schreef julekes het volgende:
Het is weer zover: Maak hier een mooi topic van (deel 4)
Je bent een schat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden, weggehaald en een waarschuwing neergezet.
Daar lijkt het wel op... en dat allemaal door een (nog lopende) aanbeveling van VAC met betrekking tot een topic van mij een aantal posts terug...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:57 schreef Intxaurraga het volgende:
Is dit het TTT-patstopic?
Ik heb er eentje. Met eenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:57 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik heb er twee. En ik heb dankvermeldingen in de Huisregels Onzin voor je Leven! een dankvermelding in één van de Banmeldtopics in Med en natuurlijk een vermelding in het schouderklopjestopic. Oh, en ik heb ook nog de eer gehad om een post in Welkom newbies! Leesvoer! gecomponeerd te mogen hebben.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:57 schreef Intxaurraga het volgende:
Geweldig.quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:15 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik heb er twee. En ik heb dankvermeldingen in de Huisregels Onzin voor je Leven! een dankvermelding in één van de Banmeldtopics in Med en natuurlijk een vermelding in het schouderklopjestopic. Oh, en ik heb ook nog de eer gehad om een post in Welkom newbies! Leesvoer! gecomponeerd te mogen hebben.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:15 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik heb er twee. En ik heb dankvermeldingen in de Huisregels Onzin voor je Leven! een dankvermelding in één van de Banmeldtopics in Med en natuurlijk een vermelding in het schouderklopjestopic. Oh, en ik heb ook nog de eer gehad om een post in Welkom newbies! Leesvoer! gecomponeerd te mogen hebben.
Die moet nog groeien.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:51 schreef DaMart het volgende:
Hey, een heilige oorlog om mijn religie topic
agossie, je was al 3 minuten aan het wachten.quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:46 schreef TallMan het volgende:
Inso, je mag je liefde voor mij ook via email verklaren.
tijd zat lijkt me toch.quote:Op zondag 10 oktober 2004 02:47 schreef gfree het volgende:
[..]
agossie, je was al 3 minuten aan het wachten.![]()
Ik zou haar adres opzoeken en eens gezellig langsgaanquote:Op zondag 10 oktober 2004 08:09 schreef TallMan het volgende:
[..]
tijd zat lijkt me toch.
En nog steeds geen mail
Inpacts zijn oké.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had nou echt nooit gedacht dat mijn topic zo'n inpact zou hebben...
quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Inpacts zijn oké.[afbeelding]
Als ze zouden bestaan.
zo'n iMpact had ik ook nooit verwachtquote:Op zondag 10 oktober 2004 11:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Inpacts zijn oké.[afbeelding]
Als ze zouden bestaan.
Strak plan.quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:46 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik zou haar adres opzoeken en eens gezellig langsgaan
Gelukkig zag de typefout expert van Fok! hetquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:02 schreef Bupatih het volgende:
Heel leuk dude. Terwijl deze kleurplaat afkomstig is van een andere topic, notabene geplaatst door een form admin.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:56 schreef Drugshond het volgende:
--weg--
Over selectief FOK! beleid en moderatorschap gesproken. G.Orwell zou trots op je zijn. "If you can catch my drift." Het openstaan voor zwarte humor is heel wat anders dan "bending the rules of what people should ought to think."quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:50 schreef CartWOman het volgende:
Gefeliciteerd, BSB.
Hier een mooie kleurplaat voor je vrouw![]()
http://www.gregoriusnekschot.nl/images/kleurplaat_hoer.gif
Owkidokie, maar ik had liever een persoonlijke mening (feedback) gehad. Maar laten we de soep niet zo heet eten, als deze wordt opgediend.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:42 schreef Dagonet het volgende:
Drugshond, ik had het al gezien en doorgegeven.
Oh, je hebt snellere reactie als je die R weglaat trouwens.
In NWS ongepastquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:40 schreef Drugshond het volgende:
Deze is voor Dragonet.....
Hey suffie... ik zag dat je de post weghaalde van het volgende topic
Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 22]
[..]
Heel leuk dude. Terwijl deze kleurplaat afkomstig is van een andere topic, notabene geplaatst door een form admin.
[EXTREME] Ik ben getrouwd !
[..]
Over selectief FOK! beleid en moderatorschap gesproken. G.Orwell zou trots op je zijn. "If you can catch my drift." Het openstaan voor zwarte humor is heel wat anders dan "bending the rules of what people should ought to think."
Ik zie uit naar je reaktie......
Greetz, Drugshond.
Ja want ik heb het geopend....quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:29 schreef JaWi het volgende:
Topics worden alleen bij hoge uitzondering gedelete. Niet hiervoor. Je zult voor altijd geconfronteerd blijven met deze bagger.
Les 1 uit "Hoe blaas ik een baggertopic nieuw leven in".quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:28 schreef cerror het volgende:
kan wens hier cerror sterkte worden gedelete, had ik niet om gevraagd, aardig bedoelt maar ik vind het niks ....
Hij's dicht.quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:28 schreef cerror het volgende:
kan wens hier cerror sterkte worden gedelete, had ik niet om gevraagd, aardig bedoelt maar ik vind het niks ....
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:42 schreef EL_REY het volgende:
exuses voor de rich and famous
ttt waardig!
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:48 schreef JaWi het volgende:
Ik ben het er zowaar eens mee eens.
Inso jullie harde werk (krampende vingers van het [gpd] typen) is vereeuwigd in onze vernieuwde topiclijst http://home.planet.nl/~slotm022/site/299.htmlquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:48 schreef Insomaniac het volgende:
Nee.
Ik denk dat de reden van sluiten is dat er een funny-link/pic topic is.quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:38 schreef Liquidist het volgende:
kan ik hier klagen? Ja toch,
wat een zinloos slotje Insomaniac..
ik kreeg net een mailtje
je zal er ongetwijfeld een reden voor hebben maar vermeld die dan op z'n minst!
bron? link? url?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:11 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik denk dat de reden van sluiten is dat er een funny-link/pic topic is..
Hieroquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:56 schreef EL_REY het volgende:
[..]
bron? link? url?
Lieve, lieve Tallman,quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:43 schreef TallMan het volgende:
Lieve, lieve Inso,
Bij deze wil ik mijn 20.000ste post gebruiken om jou te vertellen wat voor heftige gevoelens jij in mij losmaakt. Iedere keer als ik inlog op het forum hoop ik in een oogopslag jou naam te zien, dan ben je er namelijk en dat is altijd zo'n heerlijk gevoel, mijn hart giert in mijn keel en ook in andere regionen is er beweging merkbaar.
Iedere keer als ik erachter kom dat je niet reageert op mijn posts kan ik wel janken, ik heb inmiddels 342 rollen extra absorberend keukenpapier volgehuild.
Ik ga binnenkort beginnen met al je posts verzamelen en daarvan een bundel te maken ter publicatie. Uiteraard krijg je inzicht hierin alvorens deze wordt gepubliceerd.
Ik heb 2 maanden terug al een vakantie voor twee voor ons geboekt naar de zon, helaas had ik je adres niet en kon ik jou ticket niet opsturen. Ik heb maar een opblaaspop meegenomen, maar deze had niet jou karakter, dus je hoeft er niet jaloers op te zijn.
Ik kan nog uren doorgaan over mijn diepgaande gevoelens voor je, maar dat doe ik nog wel in een email.
Ik hou van je.
neuken ?
1) Plaatjes dumpen kan centraal Funny links, pics & clipsquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:38 schreef Liquidist het volgende:
kan ik hier klagen? Ja toch,
wat een zinloos slotje Insomaniac..
ik kreeg net een mailtje
je zal er ongetwijfeld een reden voor hebben maar vermeld die dan op z'n minst!
9-11 Inso heeft PMSquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:08 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik blijf er bij; jullie moeten gewoon de huisregels even nummeren. Dan kun je gewoon een coole politie-achtige code bij elk slotje plaatsen.
3-7 Baggeren met voorbedachte rade. Slot.
5-2 Flamen. Postverwijdering en note.
2-9 Extreme kutgebruiker zijn. Ban en anale thermoskaninbrenging.
Etcetera.
Kut, is Hij Weder gekeerd?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:17 schreef Croupouque het volgende:
Jezus leeft, en hij is goed.
Ik kan Nederlands.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lieve, lieve Tallman,
Uren heb ik naar deze post gestaard en de letters in me opgenomen. Keer op keer je openhartige liefdesverklaring tot me door laten dringen en sprakeloos naar mijn beeldscherm gestaard. Het heeft me wat tijd gekost om moed bij elkaar te schrapen om te reageren, ik hoop dat je me mijn trage reactie vergeeft. Zoals eerder vermeld raak ik elke keer sprakeloos doordat ik overmand wordt door emoties. Terwijl mijn handen roerloos op het toetsenbord liggen, sijpelen zilte tranen in mijn mondhoeken. Elke keer als ik je stuk opnieuw lees, moet ik vechten tegen mijn tranen. Tranen van pijn, onmacht en wanhoop. Tranen om de taalblunders die je hebt gemaakt in je post. Dus nee, helaas moet ik jouw overwelmende liefde en lust onbeantwoord laten. Ik zou nimmer het bed kunnen delen met iemand die het heeft over "jou adres" en "jou karakter". Zolang je de bezittelijke voornaamwoorden niet snapt, zal je mijn liefde en lust nooit kunnen bezitten lieve Tallman.
Maar toch hou ik van je, op mijn eigen unieke manier, netzoals jij uniek bent. En wie weet, ooit op een dag...
Kusjes,
Jouw Inso
* Deur met alle kracht dicht probeerd te duwen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:17 schreef Croupouque het volgende:
Jezus leeft, en hij is goed.
En die geweldige CAO.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:39 schreef Maanvis het volgende:
1 van de leukere kanten van het modje zijn : De liefdesbetuigingen!
Omdat B&H daarvoor bedoeld is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:48 schreef boebiedoe het volgende:
Jezus Knut ze gingen net allemaal tieten posten. Waarom stuur je ze dan naar roel toe..
Dude, waarom zou dat niet mogen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:50 schreef Knut het volgende:
[..]
Omdat B&H daarvoor bedoeld is.
En ik zag de buik van twinky.
Die is 14 ofzo.
Dan maghetniet!
Minderjarige shit enzo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:53 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dude, waarom zou dat niet mogen..
Een buik. We hebben het over een buik hoor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:53 schreef Knut het volgende:
[..]
Minderjarige shit enzo.
Een 14jarige buik?? waar??quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:56 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Een buik. We hebben het over een buik hoor..
Niet over pornografisch materiaal ofzo..
In MyAT ziet het er ook al zo dicht uitquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:20 schreef gfree het volgende:
Verdomme knut, moet je je slotratio weer halen vandaag?![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lieve, lieve Tallman,
Uren heb ik naar deze post gestaard en de letters in me opgenomen. Keer op keer je openhartige liefdesverklaring tot me door laten dringen en sprakeloos naar mijn beeldscherm gestaard. Het heeft me wat tijd gekost om moed bij elkaar te schrapen om te reageren, ik hoop dat je me mijn trage reactie vergeeft. Zoals eerder vermeld raak ik elke keer sprakeloos doordat ik overmand wordt door emoties. Terwijl mijn handen roerloos op het toetsenbord liggen, sijpelen zilte tranen in mijn mondhoeken. Elke keer als ik je stuk opnieuw lees, moet ik vechten tegen mijn tranen. Tranen van pijn, onmacht en wanhoop. Tranen om de taalblunders die je hebt gemaakt in je post. Dus nee, helaas moet ik jouw overwelmende liefde en lust onbeantwoord laten. Ik zou nimmer het bed kunnen delen met iemand die het heeft over "jou adres" en "jou karakter". Zolang je de bezittelijke voornaamwoorden niet snapt, zal je mijn liefde en lust nooit kunnen bezitten lieve Tallman.
Maar toch hou ik van je, op mijn eigen unieke manier, netzoals jij uniek bent. En wie weet, ooit op een dag...
Kusjes,
Jouw Inso
tof hè?quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:50 schreef jogy het volgende:
Langolier...
Ik voel liefde voor je.
Sorry....ik kom altijd op mijn werk en dan zie ik leuke topics en ik kijk nooit naar de tijd van posten. Zal er rekening mee houden.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:51 schreef Knut het volgende:
Robbertje ? Stop eens met dwangmatig reageren op topics.
dwangmatig ventje!!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:30 schreef Robertje het volgende:
werken? ...opgeiltopic cq OKP
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:03 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Newbie..
Baggeraarquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:38 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
dwangmatig ventje!!![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:02 schreef Robertje het volgende:
[..]
Baggeraar![]()
Misschien moet je jezelf dan afvragen waarom je alleen maar in die kuttopics reageert.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:20 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
In MyAT ziet het er ook al zo dicht uit!
dit soort reacties kan je beter naar elkaar toe mailen!!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:42 schreef NiNi het volgende:
[..]
Misschien moet je jezelf dan afvragen waarom je alleen maar in die kuttopics reageert.
Dat jij het zegt maakt het minder, maar idd leuk topicquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:33 schreef EL_REY het volgende:
WiFi meets BiFi
ttt waardig, dit is er weer 1tje hoor!!
Wellicht verandert, wanneer p-etr-a haar gezicht laat zien, in een topic, ieder topic, wel in een, kuttopic, N, iNi.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:42 schreef NiNi het volgende:
[..]
Misschien moet je jezelf dan afvragen waarom je alleen maar in die kuttopics reageert.
Schade inhalen Boenkel.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:18 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik snap het ballistische gebruik van de interpunctie niet helemaal, FF.
Tubgirlquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:53 schreef gfree het volgende:
Nikky, waarom![]()
![]()
![]()
Een, waar woord, mijn beste, F,F.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:38 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Wellicht verandert, wanneer p-etr-a haar gezicht laat zien, in een topic, ieder topic, wel in een, kuttopic, N, iNi.
TTT-waardig dacht ik zo.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:54 schreef nikky het volgende:
[..]
Tubgirl
porno
Punt.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:42 schreef NiNi het volgende:
[..]
Eén punt (zeven komma's), geen punt.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:38 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Wellicht verandert, wanneer p-etr-a haar gezicht laat zien, in een topic, ieder topic, wel in een, kuttopic, N, iNi.
ik, niet begrijp!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:52 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Punt.
[..]
Eén punt (zeven komma's), geen punt.
Ik bedoel gewoon dat in wat NiNi zegt wel wat zit, maar dat ik het met FlyingFox niet eens ben omdat ik niet de macht heb elk topic te verpesten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:10 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik, niet begrijp!
(2 komma's, uitroepteken en twee haakjes)
Oh jawel hoor. Samen met Cerror, el_rey en de rest van de kneuzenparade hebben jullie genoeg macht om ONZ te verkloten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:42 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon dat in wat NiNi zegt wel wat zit, maar dat ik het met FlyingFox niet eens ben omdat ik niet de macht heb elk topic te verpesten.
Niet alle topics staan in ONZ. En zelfs dan nog denk ik niet dat 'wij' (fijn dat het niemand in z'n eentje zal lukken) niet bij elk onzintopic slagen in het verkloten. Dat is ook mijn doel niet en nooit geweest.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:01 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Samen met Cerror, el_rey en de rest van de kneuzenparade hebben jullie genoeg macht om ONZ te verkloten..
Woei, jullie doelstelling is niet meer alleen ONZ, maar heel fok te verkloten, way to go girl.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:05 schreef Laditi het volgende:
[..]
Niet alle topics staan in ONZ.
Laat dat denken nou maar aan "ons" over, het gaat jullie niet zo goed af.quote:En zelfs dan nog denk ik niet dat 'wij' (fijn dat het niemand in z'n eentje zal lukken) niet bij elk onzintopic slagen in het verkloten
Wat is jouw doel hier wel dan ?quote:. Dat is ook mijn doel niet en nooit geweest.
Gelukkig denken ze er daar anders over. En hier in ONZ is trouwens ook niet iedereen het met je eens.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:03 schreef boebiedoe het volgende:
Woei, jullie doelstelling is niet meer alleen ONZ, maar heel fok te verkloten, way to go girl..
Posten in topics waar ik dat leuk vind, ik mensen kan helpen of zij mij kunnen helpen. Voornamelijk.quote:Wat is jouw doel hier wel dan ?
Definieer "ze".quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:16 schreef Laditi het volgende:
[..]
Gelukkig denken ze er daar anders over. En hier in ONZ is trouwens ook niet iedereen het met je eens.
Blabla. Er komt werkelijk niks serieus uit jullie dus ik kan me niet voorstellen dat je ook maar iemand geholpen hebt hier op fok.quote:Posten in topics waar ik dat leuk vind, ik mensen kan helpen of zij mij kunnen helpen. Voornamelijk.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:56 schreef JaWi het volgende:
Ik ben het eens met Boebedinges. [afbeelding]
Awaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:56 schreef Karboenkeltje het volgende:
Zo, ik ga mijn polsen even doorsnijden.
Je hebt gelijk, er bestaat geen "ze". Maar dat jij me niet waardeert (of zelfs een afkeer van me hebt) wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:28 schreef boebiedoe het volgende:
Definieer "ze".
Nee, het is voor jou vast moeilijk te geloven.quote:Blabla. Er komt werkelijk niks serieus uit jullie dus ik kan me niet voorstellen dat je ook maar iemand geholpen hebt hier op fok..
Doe niet zo raar! Natuurlijk ga ik mijn polsen niet doorsnijden. Ik ben meer een touw-en-trappengat-man. Uiteraard wel met high-tech kevlartouw.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Awaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!
Let je er wel even bij op? 2 in de lengte en 2 in een X vorm.
geef het topic even de tijdquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:59 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Wederlanders
Mag ie dicht?
Ik zie er geen heil in.
Groetjes,
Uw teleurstelling.
Ik hing alleen maar even de drama-queen uit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:37 schreef Xlarge het volgende:
[..]
geef het topic even de tijd
je zat gewoon reclame voor je topic te makenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:38 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ik hing alleen maar even de drama-queen uit.
Dat doe je nogal vaak heh!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:38 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ik hing alleen maar even de drama-queen uit.
Nietus!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat doe je nogal vaak heh!
Ohh ách wâll joh.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:48 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Nietus!
Een topic over het hoofD zien noemen we dat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:26 schreef Het_Biertje het volgende:
WIFE_1.jpg
TIET!
VriendjespolitieK noemen we dat.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Een topic over het hoofD zien noemen we dat.
Welterustenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:41 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
![]()
Dat bedoelde ik niet, maar je begrijpt het wel hoop ik?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:18 schreef Maanvis het volgende:
Inso, stel prioriteiten.
Of jij doet niet zo kinderachtig.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:18 schreef Maanvis het volgende:
Inso, stel prioriteiten.
Je weet niet eens waar ik het over heb!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 03:22 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Of jij doet niet zo kinderachtig.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 03:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar ik het over heb!
Ikzelf ook niet, Inso.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Ik word er zelf ook gestoord van, om de één of andere reden blijf ik dat topic maar omhoog schoppen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:27 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik wil even een klacht indienen tegen Kroepoek! Door hem heb ik die stomme plaatjestopics ontdekt en ben ik constant bezig met achterlijke kleurenvlekken in Paint maken.
Ik eis dat jullie hem bannen, radbraken en dat zijn lever in een groene doos met een rode strik aan mij geschonken wordt!
Prutser.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:54 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ja, precies! Dat is jouw schuld Croupouque! En het erge is: DE MEESTE VAN DIE PLAATJES DIE IK MAAK ZIJN NIET EENS LEUK!!! Dammit.
Daar zit ik dan... Net op "invoeren" geklikt, ik kijk even naar het plaatje en dan denk ik: "Goh, in mijn brein was-ie toch leuker..."
Ze zijn wél leuk, ouwe complimentenhengelaar van me.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:54 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ja, precies! Dat is jouw schuld Croupouque! En het erge is: DE MEESTE VAN DIE PLAATJES DIE IK MAAK ZIJN NIET EENS LEUK!!! Dammit.
Daar zit ik dan... Net op "invoeren" geklikt, ik kijk even naar het plaatje en dan denk ik: "Goh, in mijn brein was-ie toch leuker..."
Gewoon hun zin geven die makke schaapjes.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ze zijn wél leuk, ouwe complimentenhengelaar van me.
Ik wel. De tragiek van mijn incompetentie is een drijvende kracht in mijn leven.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:06 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Prutser.
Bedankt maar ik ben het er niet helemaal mee eens. Ze zijn lang niet allemaal zo geweldig als Extreme Flossen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ze zijn wél leuk, ouwe complimentenhengelaar van me.
Ik bedoelde het ook niet gemeen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:18 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
P.S. Ik ben géén complimentenhengelaar. Ik ben een aarts-autocriticus die juist gelijk wil krijgen. Ik kan helemaal niet omgaan met lof en complimenten.
Dus dát bedoelen ze met topicspam.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:36 schreef PeRi het volgende:
Zeg C, doe's niet zo je eigen topic spammen.
Hè, hè... nou kan ik eindelijk eens een keer stoppen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:13 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb zomaar spontaan uit mezelf het TTT ge-update.
*paint-topics op zolder gooit voor betere tijden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:16 schreef Karboenkeltje het volgende:
Nah, dat zal nooit blijven, dat painten. Niets meer dan een rage, wat ik je brom.
waar ook alweer, want volgens mij studeren we bij dezelfde unit!quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:27 schreef Silmarwen het volgende:
Ik werkte voor het CSKV. En nu werk ik niet. Ik studeer(in Amsterdam)
Aan de EFA, wibautstraat in Amsterdam voor docent maatschappijleer.quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:18 schreef EL_REY het volgende:
[..]
waar ook alweer, want volgens mij studeren we bij dezelfde unit!![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:29 schreef Briefcase het volgende:
sorry, ik moest gewoon even aan mezelf bewijzen dat ik het nog kon, bagger
Ik woon in voorschotenquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:41 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Aan de EFA, wibautstraat in Amsterdam voor docent maatschappijleer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |