Wat heel snood is (en waar ze nóóit acher zullen komen) is dan een woord kiezen dat je in de topictitels verstopt. "Gebruikelijk" bijvoorbeeld. Dan krijg je titels als "Gebruikelijk zijn ze hier" en "het is niet ongebruikelijk dat" etc.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:05 schreef Renmaestro het volgende:
Mijn duivelse plan voor een toffe reeks:
- Elk topic een nieuwe reeksnaam om de modjes te misleiden.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
hoi, ik ben PP, ik zoek GPDers
Of we gebruiken gewoon leestekens ipv woorden, die we in de TT verstoppen. Een paar apestaartjes, ofzo.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:08 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wat heel snood is (en waar ze nóóit acher zullen komen) is dan een woord kiezen dat je in de topictitels verstopt. "Gebruikelijk" bijvoorbeeld. Dan krijg je titels als "Gebruikelijk zijn ze hier" en "het is niet ongebruikelijk dat" etc.
Heel sluw.
Alles op zijn tijdquote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:05 schreef Renmaestro het volgende:
Mijn duivelse plan voor een toffe reeks:
- Elk topic een nieuwe reeksnaam om de modjes te misleiden.
- Intelligent discussieren over actuele onderwerpen.
- Plannen maken om Tsjaad te veroveren.
Die sla ik gewoon over, dude.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:16 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd. Zie eerst Libie maar eens binnen te komen.
Je troepen moeten toch door eén land heen trekken, druiloor.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:02 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Die sla ik gewoon over, dude.
verschijngingen zijn sowieso erg interessant.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:15 schreef Intxaurraga het volgende:
Mijn reeks gaat overigens over de razendinteressante verschijngingen bodemerosie & strookverkavilng.
In tegenstelling totquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
verschijngingen zijn sowieso erg interessant. [afbeelding]
Precies.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:20 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
In tegenstelling totverschijningen
Ik hoef niks.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:14 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Je troepen moeten toch door eén land heen trekken, druiloor.
Dan ga je toch lekker Bhutan ofzo veroveren, hardleerse huilert.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:38 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik hoef niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |