weet niet of ik dat hier op mag zetten?quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:38 schreef dolledingo het volgende:
url?
ik denk dan hoezo wat kan er nou gebeuren we hebben toch geen adres achter gelaten oid.quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:38 schreef Mr. Orange het volgende:
ja.
Volgens mij valt het allemaal wel mee...quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:42 schreef lieke2002 het volgende:
[..]
ik denk dan hoezo wat kan er nou gebeuren we hebben toch geen adres achter gelaten oid.
en hoeveel mensne hebben niet wat foto's op hun site staan.
ben ik dan echt zo naief?
![]()
omdat veel familie erg ver weg woont en zo kunnen ze het toch een beetje volgen van mij dochtertjequote:Op zondag 10 oktober 2004 15:43 schreef Tessje het volgende:
[..]
Volgens mij valt het allemaal wel mee...
Maar waarom heb je de site gemaakt?
Leuke site.. Niets mis mee.. Lekker laten staan.. Mensen maken zich druk om niets..quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:45 schreef lieke2002 het volgende:
[..]
omdat veel familie erg ver weg woont en zo kunnen ze het toch een beetje volgen van mij dochtertje
en veredr alles wel netjes
www.fok.nl kijk maar valt allemaal wel mee toch?![]()
![]()
Nou, je site heb je zo gevonden. Je achternaam is makkelijk te achterhalen via die site en daarmee kan je weer het telefoonboek af om eens te kijken waar jullie wonen. Je moet tegenwoordig onzettend opletten omdat overal (bv. in je mp3tjes op die site) informatie staat van de auteur etc.!quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:42 schreef lieke2002 het volgende:
[..]
ik denk dan hoezo wat kan er nou gebeuren we hebben toch geen adres achter gelaten oid.
en hoeveel mensne hebben niet wat foto's op hun site staan.
ben ik dan echt zo naief?
![]()
Het is jouw kat hoorquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:48 schreef lieke2002 het volgende:
[..]
whahahaha leuk gedaan hoor![]()
![]()
![]()
Ach zo erg zal het wel allemaal niet worden. Gewoon een leuke familiesite.. Er staat dan niet opeens een knokploeg voor de deur of zo hoorquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:48 schreef trie het volgende:
[..]
Nou, je site heb je zo gevonden. Je achternaam is makkelijk te achterhalen via die site en daarmee kan je weer het telefoonboek af om eens te kijken waar jullie wonen. Je moet tegenwoordig onzettend opletten omdat overal (bv. in je mp3tjes op die site) informatie staat van de auteur etc.!
oke misschien een beetje gelijk maar wij staan niet eens in een telefoonboekquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:48 schreef trie het volgende:
[..]
Nou, je site heb je zo gevonden. Je achternaam is makkelijk te achterhalen via die site en daarmee kan je weer het telefoonboek af om eens te kijken waar jullie wonen. Je moet tegenwoordig onzettend opletten omdat overal (bv. in je mp3tjes op die site) informatie staat van de auteur etc.!
Nee, dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:49 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ach zo erg zal het wel allemaal niet worden. Gewoon een leuke familiesite.. Er staat dan niet opeens een knokploeg voor de deur of zo hoor
Ach... als ik Balkenende wil opzoeken in het ziekenhuis zal dat me vast en zeker ook wel lukken.. Ik vind het relatiefquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:52 schreef trie het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook nietAlleen waar een wil is is een weg, that's all. En je geeft vaak meer info weg dan je eigenlijk wil.
Voor de rest een leuke site hoor
whahaha nee en ik had er zelf nooit zo aan gedacht meer zo van leuk voor haar later om te zien wat we allemaal een beetje deden enz.quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:49 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ach zo erg zal het wel allemaal niet worden. Gewoon een leuke familiesite.. Er staat dan niet opeens een knokploeg voor de deur of zo hoor
Die heeft alleen van die brede mannetjes voor de deur staan vermoed ikquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:53 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ach... als ik Balkenende wil opzoeken in het ziekenhuis zal dat me vast en zeker ook wel lukken.. Ik vind het relatief
Of hoe scherp de nageltjes van de kat zijnquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:54 schreef trie het volgende:
[..]
Die heeft alleen van die brede mannetjes voor de deur staan vermoed ikIk weet niet hoe breed lieke's papa is
![]()
niet super breed maar wel erg lang 2.06quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:54 schreef trie het volgende:
[..]
Die heeft alleen van die brede mannetjes voor de deur staan vermoed ikIk weet niet hoe breed lieke's papa is
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |