nee jammer hoor, ik had graag gewild, ik heb vanavond een feestje in de crazy pianos!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:08 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat lief, kwam je ook op mijn verjaardag vandaag
Vanavond niet op de bar gaan staan en gekke dingen doen he EL_REY.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:09 schreef EL_REY het volgende:
[..]
nee jammer hoor, ik had graag gewild, ik heb vanavond een feestje in de crazy pianos!
ben je er ook?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:14 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Vanavond niet op de bar gaan staan en gekke dingen doen he EL_REY.
Ik waarschuw je. Ik schop je er af![]()
Vanavond of 13 oktoberquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:16 schreef EL_REY het volgende:
[..]
ben je er ook?
Ow, maar wel lief dat je me had onthoudenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:09 schreef EL_REY het volgende:
[..]
nee jammer hoor, ik had graag gewild, ik heb vanavond een feestje in de crazy pianos!
Das mooi. Dan betaald hij als hij jarig is iedere user een biertje. En hij betaald iedere user die belt als hij op de radio komt een biertje.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:18 schreef Skaai het volgende:
Ah, jij betaald voor alle users een biertje. Deal
nee, dat doe ik pas na 5 jaar!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:40 schreef -Tommy- het volgende:
betaal je ook de reis toevallig .......................8)7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |