oow Naar GCquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:14 schreef Posdnous het volgende:
Heeft het nog een bepaalde achterliggende bedoeling dat je dit in ONZ plaatst?
oow jah ik doe Ramadan al 7 jaarquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:19 schreef Dirkh het volgende:
Als jij het een maand lang volhoudt om niet te eten en te drinken dan doe ik het alsnog een maand later. Maar jij eerst.
Wedden dat jij gewoon zit te vreten 's avonds. En 's morgens.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:25 schreef Meki het volgende:
[..]
oow jah ik doe Ramadan al 7 jaar
en ik heb het volgehouden
ja als je elke ochtend en avond toch een feestmaal voorgeschoteld krijgt, kan iedereen het wel volhouden...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:25 schreef Meki het volgende:
[..]
oow jah ik doe Ramadan al 7 jaar
en ik heb het volgehouden
Wanneer is het nouquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:10 schreef Meki het volgende:
Overmorgen begint de Ramadan of morgen
Onzin, arme kunnen zich niet volvreten als de zon onder is hoor.....quote:dan kijk je hoe het voelt hoe armen leven en dan neem jij een maand hun plaats in
Ik ben benieuwd welke Nederlander ermee gaat doen
Kijk om 05.00 s´morgens mag je etenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wedden dat jij gewoon zit te vreten 's avonds. En 's morgens.
Dat hebben die armen niet.
Dat lijkt idd erg veel op het leven van een arme, sorry maar ik vind het hypocriet. Vast echt, of vast niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Kijk om 05.00 s´morgens mag je eten
tot 19.00 mag je niet eten
en na 19.00 mag je eten
we zien dat aan de Maanquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:32 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Wanneer is het nou
[..]
Onzin, arme kunnen zich niet volvreten als de zon onder is hoor.....
oow jah<quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:38 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dat lijkt idd erg veel op het leven van een arme, sorry maar ik vind het hypocriet. Vast echt, of vast niet.
Een maand niet eten of drinken? Nou ja, ik vind het ook vreemd dat men zich helemaal volpropt als het mag...dat getuigt niet echt van gevoel voor de goede zaak...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:38 schreef _The_General_ het volgende:
Vast echt, of vast niet.
Ik ben ook arm, kan wel wat geld gebruikenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:40 schreef Meki het volgende:
[..]
oow jah<
In Ramadan zijn we solidair met de armen
we geven ze geld
enzo
Ramadan is voor ons een feestmaand![]()
Tof, dat je dat alleen tijdens de ramadan doet.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:40 schreef Meki het volgende:
[..]
In Ramadan zijn we solidair met de armen
we geven ze geld
Heeft iemand op CNN een keer gedaan, in een boerendorp in Ethiopië, moest leven van een grassoort een kool...die zag je echt afzien in een hel.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:41 schreef pfaf het volgende:
* RichardQuest doet niet mee.
Ik denk dat een weekje/maandje in Afrika tussen de echte arme mensen meer helpt dan je 's nachts volvreten en vervolgens een paar uurtjes niet.
niet ik alleenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tof, dat je dat alleen tijdens de ramadan doet.
Beter dan nooit.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tof, dat je dat alleen tijdens de ramadan doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |