Ik ben het niet met haar eens hoor, je verdient 't zeker wel!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:15 schreef Bupatih het volgende:
p-etr-a toch
ik ben begonnen met usert van de maan mei oid !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:15 schreef Intxaurraga het volgende:
Usert :')
Waarom werd de usert dan halverwege september een user?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik ben begonnen met usert van de maan mei oid !
Precies waar dit topic voor is bedoeldquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:18 schreef le_knightclub_soda het volgende:
zelden zo'n lijst kutusers bij elkaar gezien!![]()
ja jouw stem staat al !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:17 schreef BVO het volgende:Bupatih
.
Hoe lief. Graag op mijn linkerbilquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:23 schreef Sazzefraz het volgende:
ik bedoelde bupatih niet. PP en BB verdienen het niet, dus voor hun 1 stem. en petra en bupatih kunnen een schop onder hun bipsje krijgen. gratis.
Ik wist wel dat je sig waar wasquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:23 schreef Sazzefraz het volgende:
ik bedoelde bupatih niet. PP en BB verdienen het niet, dus voor hun 1 stem. en petra en bupatih kunnen een schop onder hun bipsje krijgen. gratis.
In dat geval wint de eerste van het alfabet natuurlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:13 schreef Bosbeetle het volgende:
(ik weet nog niet hoe ik een floridiaans gelijkspel moet oplossen)
Whehe...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:38 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
In dat geval wint de eerste van het alfabet natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:38 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
In dat geval wint de eerste van het alfabet natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |