wat moet jij daarmee, Tom??quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kennen jullie die 'contactadvertenties' die 's nachts op Net5 komen? Van die vrouwen die gezellig met je willen klessebessen over hun leuke hobbies? En dan heb je een foto van zo'n half retarded wijf.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kennen jullie die 'contactadvertenties' die 's nachts op Net5 komen? Van die vrouwen die gezellig met je willen klessebessen over hun leuke hobbies? En dan heb je een foto van zo'n half retarded wijf.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat moet jij met foto’s van die reclamesquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb een keer 's nachts zo hard gelachen om die reclames. Echt, buikpijn van het lachen. Dus heb ik een keer een hele nacht reclames opgenomen..
En toen had ik een keer een meeting, en toen nam ik die video mee (want de vorige keer dat ik zo had gelachen was ook met een meeting), en toen hebben we bij de 2 toppunten qua vreselijk rare mensen de video op pauze gezet en een foto gemaakt.
Jaa, zoiets dacht ik al ja.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb een keer 's nachts zo hard gelachen om die reclames. Echt, buikpijn van het lachen. Dus heb ik een keer een hele nacht reclames opgenomen..
En toen had ik een keer een meeting, en toen nam ik die video mee (want de vorige keer dat ik zo had gelachen was ook met een meeting), en toen hebben we bij de 2 toppunten qua vreselijk rare mensen de video op pauze gezet en een foto gemaakt.
De kwaliteit is slecht, maar toch..
.
Wat heb je toch soms geniale gedachtenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:29 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik dacht al.
quote:Ik heb net voor de 14e keer Pearl Harbor gekeken
Het blijft toch een van de mooiste films ooit!!!
Tweakersquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:40 schreef BVO het volgende:
Ik vraag me echt af wat voor mensen naar zo'n lijn bellen/smsen.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik vind het een buttfilm, standaard Hollywoodbagger. Op de aanvalsscene na is het
Ik vond alleen de actiescenes goed en vermakelijk. Het liefdesverhaal was erg voor de hand liggend en cliche. Qua aankleding enzo is er niks mis met de film.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het is juist zo een mooie film!!! Hij staat bij mij echt heeel hoog. Top5 hoog. Soms zelfs op #1 hoog!!
En die aanvalscene duurt gewoon een uur!! En die film zelf is 3,5 uur! Zooo gaaf gewoon!!
Maar kom op, De liefdesverhaal, oorlog, jaren 40, decor en Kate Beckingsale & Jennifer Garner... Is allemaal zooo mooi![]()
De actiescenes waren inderdaad heel erg vermakelijk en het zag er goed uit. Ze hebben ook heel hard daarvoor moeten werken. Ik heb namelijk de making-of gezien en er werd echt goed gewerkt daaraan (sorry heb de EE 4 DVD BOX met meer dan 12 uur aan extra's) en ze mochten van Amerika echte schepen uit die tijd gebruiken en zo. Mooi hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik vond alleen de actiescenes goed en vermakelijk. Het liefdesverhaal was erg voor de hand liggend en cliche. Qua aankleding enzo is er niks mis met de film.
Dan vond ik Enemy at the gates, Saving private ryan, The pianist, The longest day, Schindlers List en Band of brother (miniserie), beter.
Ik heb net even te veel van Brad Pitts lichaam moeten zien. Het had niet gehoeven eigenlijkquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
In vrijwel elke film zijn er volop tieten te zien en dan komt er eens een kont van een man in beeld en dan kunnen mannen het gelijk niet meer aanquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb net even te veel van Brad Pitts lichaam moeten zien. Het had niet gehoeven eigenlijk![]()
Wat ik zo mooi vind aan deze film is hoe ze het overbrengen. Ze geven de Japanners niet de schuld maar de Amerikanen. En je ziet ook het kant van het verhaal van de Jappeners ook. Het is absoluut geen film van "Wij zijn Amerika wij zijn goed en Jappanners zijn slecht" maar eerder van "Wij hebben een fout gemaakt omdat wij denken dat we goed zijn terwijl wij dat niet zijn en Japan heeft daarvan geprofiteerd". En ook heel mooi dat er scene's zijn van waarom Japan in oorlog gaat. Echt heel netjes gedaan!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:35 schreef Dada het volgende:
Kate Beckinsale geeft een film natuurlijk wel wat extra’s
Maar mij lijkt het ook niet echt een leuke film. Maar heb ook wel van kennissen die hem gezien hadden gehoord dat het een prachtfilm was, en nu zeg jij het ook, dus misschien moet ik hem toch maar eens gaan zien.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
In vrijwel elke film zijn er volop tieten te zien en dan komt er eens een kont van een man in beeld en dan kunnen mannen het gelijk niet meer aan.
O kijk nu heb ik nog meer interesse om die film te gaan zien. En dat liefdesverhaal, zit dat niet in de weg?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:39 schreef Dizer het volgende:
Wat ik zo mooi vind aan deze film is hoe ze het overbrengen. Ze geven de Japanners niet de schuld maar de Amerikanen. En je ziet ook het kant van het verhaal van de Jappeners ook. Het is absoluut geen film van "Wij zijn Amerika wij zijn goed en Jappanners zijn slecht" maar eerder van "Wij hebben een fout gemaakt omdat wij denken dat we goed zijn terwijl wij dat niet zijn en Japan heeft daarvan geprofiteerd". En ook heel mooi dat er scene's zijn van waarom Japan in oorlog gaat. Echt heel netjes gedaan!!!
Neuh dat viel mee. Het is juist een mooie liefdesverhaal over vriendschap en liefde. En de muziek erbij maakt het nog mooier. Hans Zimmerquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:42 schreef Dada het volgende:
[..]
O kijk nu heb ik nog meer interesse om die film te gaan zien. En dat liefdesverhaal, zit dat niet in de weg?
Ja man...mag ik je aanrakenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:59 schreef Nouk het volgende:
Tof he?.
*checkt fotoboek*quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:53 schreef Nouk het volgende:
Dizer, ik check net je fotoboek, ik ken je gewoon! Waaaaaaaah!
Ik ben hierquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:36 schreef Bupatih het volgende:
He, de titel is wel allemaal leuk en aardig, maar waar is Christine?
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:14 schreef dunn0w het volgende:![]()
Waaaaaah! Echt grappig dat je hier ook zitquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:12 schreef Dizer het volgende:
Anouck![]()
![]()
![]()
Wat toevallig gewoon
Vond je het eten ook zo vies bij Wagga Mamma?
Van ehmmm vrienden van hem zijn vrienden van mij? Zoiets..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja man...mag ik je aanraken![]()
Waar ken je hem van?
LOL!! Ik ben een diehard FOK!ker. in SHO dan.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:17 schreef Nouk het volgende:
[..]
Waaaaaah! Echt grappig dat je hier ook zit![]()
Ja ik vond het echt niet te vreten, volgende keer maar Burger King he?
Dat gebaarde paul ook al toen we weggingen, wehhehe.
Daaagquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:21 schreef Nouk het volgende:
Dag!
Jij Diehard fokker? Check m'm postaantal zegquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
LOL!! Ik ben een diehard FOK!ker. in SHO dan.
Het is dat ik echt zoooo veel honger had anders had ik het laten staan.
Dat vlees was ook zoo taai! En het was ook zo warm...te warm voor soep eigenlijk!!!
Tuuuulk, kom jij af en toe ff in Onzin dan, kee?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daaag
Kom je gauw weer ons bezoeken?
Jah, mijn vriendenclubje van school een aantal van hun kennen Nouk buiten school en we zijn laatst uiteten gegaan met zn allen en zoquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:21 schreef Nouk het volgende:
[..]
Van ehmmm vrienden van hem zijn vrienden van mij? Zoiets..
13651 postsquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:23 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jij Diehard fokker? Check m'm postaantal zeg.
Ik had 3 satestokjes. Dat was alles. Het enige voordeel was dat ik daarna erg weinig wijn hoefde te drinken om er iets van te voelen.
Zal ik doenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:23 schreef Nouk het volgende:
[..]
Tuuuulk, kom jij af en toe ff in Onzin dan, kee?.
JA! Hij heeft met een meisje gezoend toen, en ik zat er naast! En ze was heel lelijk dus nu schaamt ie zich, leuk hequote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
13651 posts.... Jij wint
![]()
Ooh jullie waren nog het lax in. Haha...is inderdaad zo, drinken op je nuchtere maag. Ach jah mag ook een keer! Heeft Mark zich nog misdragen? Kan ik hem morgen mee pesten dan
Hahahahhaaquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
JA! Hij heeft met een meisje gezoend toen, en ik zat er naast! En ze was heel lelijk dus nu schaamt ie zich, leuk he. Wel een beeeetje jammer dat je niet mee was gegaan hoor toen, was echt een gezellig avond. Doe m maar de groeten morgen!
Nu benk echt weg.
.
Wanneer was je hierquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:32 schreef Tania18 het volgende:
Weltrusten allemaal![]()
Ik kwam alleen maar even weltrusten zeggenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wanneer was je hier
Maar goed...![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik kwam alleen maar even weltrusten zeggen
En dat heb ik jou ook wel eens zien doen hoor![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:45 schreef D-tox het volgende:
![]()
![]()
O ja, heb je trouwens woningnet nog gebeld??quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:45 schreef D-tox het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:49 schreef Tania18 het volgende:
O ja, en nu moet je nog een ondertitel, zoiets als 'Tania18 is de liefste van de hele wereld'![]()
Een gozer die ik ken heeft dat masker :')quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:45 schreef D-tox het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:01 schreef Svensational het volgende:
Dat vind ik dus echt een non-boeiend persoon.
Dat vind ik echt een debiel wijfquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:59 schreef BVO het volgende:
VanavondHeleen van Rooyen
bij Jensen!
![]()
.
.
Ja, daar was ze geweldigquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:08 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een debiel wijf
Heb je haar bij zomergasten gezien?
Okee, nu weten we dat. Ga alstjeblieft niet net zo obsessief als met Hind dat hier elke dag komen vertellenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:10 schreef BVO het volgende:
Ik ben fan..
Nee, jij dan met je Ali B.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Okee, nu weten we dat. Ga alstjeblieft niet net zo obsessief als met Hind dat hier elke dag komen vertellen
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het nog leuk op je werk?
Tom lijkt echt op dat scary movie masker trouwens als hij zo'n kop trekt
O ja, en nu moet je nog een ondertitel, zoiets als 'Tania18 is de liefste van de hele wereld'![]()
Ik? Ali B goed????quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:23 schreef Svensational het volgende:Jij vind Ali B zelf ook goed en hebt dat ons al meerdere malen duidelijk gemaakt
Dan vraag ik me écht af wat jouw definitie van slim is.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:45 schreef Svensational het volgende:
Waarop baseren jullie dat ie dom is? Bij BevD vond ik em vrij slim overkomen...
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Noem eens 3 domme opmerkingen van hem?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan vraag ik me écht af wat jouw definitie van slim is.
Ali B is echt oerdom, al denkt 'ie zelf van niet.
Zijn muziek vind ik niks hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:46 schreef Bupatih het volgende:
D-tox, zeg er wat van.
Je vriendin vindt Ali B goed
Sorry, die houd ik niet bij.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Noem eens 3 domme opmerkingen van hem?
GMTAquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:50 schreef BVO het volgende:
Kijk 'ns naar de aflvering van de Zwakste Schakel waar hij was
Mee eensquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:52 schreef Svensational het volgende:
Dom of niet, hij blijft
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:54 schreef Tania18 het volgende:
Beter een troetelmarokkaan dan een dikke wangen marokkaan
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Noem eens 3 domme opmerkingen van hem?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:02 schreef Svensational het volgende:
Je kent de tekst gewoon uit je hoofd
Hind is toevallig wel half ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:54 schreef Tania18 het volgende:
Beter een troetelmarokkaan dan een dikke wangen marokkaan
Half wat? Half mens, half hamster??quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Hind is toevallig wel half ja..
.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Half wat? Half mens, half hamster??![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:47 schreef BVO het volgende:
[..]. Doe 'ns lief over d'r of zeg gewoon niks over d'r.
.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Half wat? Half mens, half hamster??![]()
Ik ga liever dood.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:21 schreef BVO het volgende:
Hebben jullie ook een TMF ID?.
.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ga liever dood..
Sure.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:20 schreef Svensational het volgende:
Oh, dit bedoel ik dus niet als doodverwensing.
h0eZo I)@N?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:28 schreef Svensational het volgende:
Nee, echt niet. Ik heb ook een hekel aan TMF ID's
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:39 schreef Dada het volgende:
[..]
h0eZo I)@N?
Trouwens: ZIJN ER HIER NOG LEKKERE WIJVEN!!!
![]()
J@ h¤.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:34 schreef Svensational het volgende:
G.e.z.e.l.l.i.g. .h.i.e.r. ..
D@@r H3p !k @L @nTw00rD 0p g3G3fUh!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
J@ h¤.
HeB J1j o0k e¤N TmF-Id?
Die melkflessen vullen met water was ook wel grappigquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jaa dat was leuk!
Al1 Bee 1$ $T0/\/\ .quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
D@@r H3p !k @L @nTw00rD 0p g3G3fUh!!
"Dat spul op je gezicht is viezer"quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En die koe die op dr arm had gescheten.
Braxton is coolquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:18 schreef Svensational het volgende:
Ik heb me echt dood gelachen bij The Simple LifeDat kleine kereltje die hond van de glijbaan afgooien
8uP@ 8uP@ !$ $t0mM3rquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Al1 Bee 1$ $T0/\/\ .
8uP@T1H r0¤llZzZzZzquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
8uP@ 8uP@ !$ $t0mM3r![]()
ik wist het wel!! ik heb het gewoon verkeerd gehoordquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:45 schreef niksan het volgende:
huh!?! hoorde ik mijn naam??![]()
h@H@, N13t W@@rquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
8uP@T1H r0¤llZzZzZz
Hee, jij bent er goed inquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:57 schreef ZOWIEE het volgende:
Br3eZáH îS sTØm.
Ik deed er ook vrij lang overquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:00 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ik over die post heb gedaan.
al bij de dokter geweest?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:18 schreef BVO het volgende:
Hm nee hoor, ik weet van niets..
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:20 schreef BVO het volgende:
Nee..
Blijf maar excusen verzinnen om niet te gaan, gaat wel over..
Voelde me vandaag wel kut, maar heb nu weekend..
J.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:22 schreef BVO het volgende:
Ik ben vrijdags vrij..
Ik heb Jensen gekeken, metHeleen
.
Ja, dat vond ik ook. Echt gemeen van dat stomme jochquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:21 schreef Tania18 het volgende:
O ja en dat met dat hondje van die glijbaan was gemeen
De gasten waren leuk.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:23 schreef dunn0w het volgende:
[..]
J.![]()
![]()
Oh de gasten zullen best leuk zijn...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:24 schreef BVO het volgende:
[..]
De gasten waren leuk..
Vond ik dan..
eens isquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:25 schreef BVO het volgende:
De Tokkies vind ik echt walgelijk. Die mensen steken een huis in brand en krijgen als beloning een televisieprogramma, manager, huwelijk, enz. Om te.
Ali B, de Tokkies... je houdt wel van domheid geloof ik..
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:25 schreef Tania18 het volgende:
Chihuahua's zijn lief
En Sven, waarom ben je zo aan het slijmen??
Als ik naar Jensen kijk wil ik kunnen lachen. En dat lukt me beter met domme Tokkies en Ali B dan met boring Heleen en Tygoquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:25 schreef BVO het volgende:
De Tokkies vind ik echt walgelijk. Die mensen steken een huis in brand en krijgen als beloning een televisieprogramma, manager, huwelijk, enz. Om te.
Ali B, de Tokkies... je houdt wel van domheid geloof ik..
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:25 schreef BVO het volgende:
Tygo viel juist hartstikke mee.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik naar Jensen kijk wil ik kunnen lachen. En dat lukt me beter met domme Tokkies en Ali B dan met boring Heleen en Tygo
O ja, dat is waarquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:26 schreef Svensational het volgende:
[..]Ik ben niet aan het slijmen. Ik vind gewoon dat wij als koppel aan de buitenwereld niet mogen laten merken dat we in een moeilijke periode zitten en ben het daarom eens met alles wat je zegt
Er zaten leuke stukjes tussen, maar vooral bij die Hanna had ik plaatsvervangende schaamte.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat je vorige week niet om ze moest lachen ;')
Heleen isquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:30 schreef Tania18 het volgende:
Heleen is een stom en irritant wijf, eigenlijk net zoiets als Hind dus
Bijzonder leuk ja. Dat van die affaire met Oudkerk, daar wist ik nog helemaal niks van. Ik hing echt aan haar lippenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Tygo viel juist hartstikke mee..
En Heleen is voor haar 39e buitengewoon lekker, is intelligent, erg geestig, leuk, enz...
Er is niks beslistquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:20 schreef Svensational het volgende:
Ja, Duiveltja mag de knoop wel eens doorhakken
Ik dacht al dat ik het in m'n eentje tegen BVO moest opnemenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:30 schreef Tania18 het volgende:
Heleen is een stom en irritant wijf, eigenlijk net zoiets als Hind dus
Het blijft leuk.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bijzonder leuk ja. Dat van die affaire met Oudkerk, daar wist ik nog helemaal niks van. Ik hing echt aan haar lippen
Ze hebben je toch gevraagd?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Er is niks beslist
BVO wou alleen ff de aandacht van hem afleiden
Maar het lijkt me dat al ze jou vragen dat als jij ja zegt je het ook bent. Of was dat een verzinsel van BVOquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Er is niks beslist
BVO wou alleen ff de aandacht van hem afleiden
Oh nee hoor, Duiveltja vindt haar ookquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik het in m'n eentje tegen BVO moest opnemen
Ik hoop dat Ellemieke haar goed verbouwt
Zei ze iets over Oudkerk??????quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bijzonder leuk ja. Dat van die affaire met Oudkerk, daar wist ik nog helemaal niks van. Ik hing echt aan haar lippen
Ik heb zo mijn bronnen, Svurno.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar het lijkt me dat al ze jou vragen dat als jij ja zegt je het ook bent. Of was dat een verzinsel van BVO
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:33 schreef Tania18 het volgende:
Duiveltja ik vind dat jij het moet worden
BVO met zijn stomme praatjes over Heleen van Rooyen en Hind
Sorry, die gevatte opmerkingen moet ik gemist hebbenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Het blijft leuk.. Ik luister liever naar gevatte opmerkingen van haar dan van dom geneuzel van die Tokkies. Maar goed, ieder z'n smaak.
.
Ja, dat krijg je er nou vanquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:34 schreef BVO het volgende:
[..].
.
Jij begint heel de tijd over H.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je er nou van![]()
Ja, die bronnen kennen we al, dat was Tom op MSNquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn bronnen, Svurno..
Laat me toch, ik heb een baaldagquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij begint heel de tijd over H..
Evelienquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:33 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Zei ze iets over Oudkerk??????
wow.... big news
Tom? Nee hoor, die lekt niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die bronnen kennen we al, dat was Tom op MSN
En ik zeg ook niet dat ik je niet geloof, maar door Duiveltja begon ik te twijfelen
Ik vind dat je gelijk hebt hoor, liefjequote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Laat me toch, ik heb een baaldag![]()
Laatst zei je dat je het van Tom hadquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Tom? Nee hoor, die lekt niet..
Hij kan voordat 'ie de crew verlaat ze nog een keer goed naaien, zegt 'ie geen woord erover..
Bron?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laatst zei je dat je het van Tom had
Nee hoor.. das een leuke vrouwquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Evelien
Ook anti-Heleen
Dank je, schatquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind dat je gelijk hebt hoor, liefje![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:41 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nee hoor.. das een leuke vrouw
maaruhh.. beetje beperkte gesprekstof (maar dat zal uitteraard niet aan haar liggen)
http://forum.fok.nl/user/profile/77692quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Bron?
Bij zomergasten vond ik der ook wel oke...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:42 schreef BVO het volgende:
[..].
Jensen begon erover, van haar hoefde het niet.
Vooral de twee keer dat ze bij BvD was, waren geweldig..
Kom maar met de post.quote:
Als het echt niet had gehoeven had ze gewoon geen antwoord gegevenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:42 schreef BVO het volgende:
Jensen begon erover, van haar hoefde het niet.
Dat jij meer van domme humor houdt is jouw probleem.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als het echt niet had gehoeven had ze gewoon geen antwoord gegeven
Ja, halllo, dat ga ik niet terugzoeken hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Kom maar met de post..
Heb het namelijk nooit gezegd..
Wij zijn het echt nooit eens he?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als het echt niet had gehoeven had ze gewoon geen antwoord gegeven
Dan moet je het ook niet zeggen, heb namelijk nooit gezegd dat ik het van Tommerd heb.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, halllo, dat ga ik niet terugzoeken hoor
Zoals ik al eerder zei: Jensen is synoniem voor domme humor. Drie keer raden wie van de ShowChatters z'n grootste fan is?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat jij meer van domme humor houdt is jouw probleem..
Wat?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: Jensen is synoniem voor domme humor.
Daar ben ik niet zo zeker van hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: Jensen is synoniem voor domme humor.
He?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:44 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wij zijn het echt nooit eens he?
(behalve Joss stone dan)
Nou, dan was het iemand anders. Maar ik dacht zoiets gelezen te hebben.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet zeggen, heb namelijk nooit gezegd dat ik het van Tommerd heb..
.
kom op zegquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo zeker van hoor..
De een interpeteert het kennelijk anders dan de ander..
Kijk, en daar ging het dus fout.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:48 schreef Svensational het volgende:
ik dacht
BVO en ik zijn aan het oefenen voor het Jongeren Lagerhuis. Dan worden we beroemd enzo...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:46 schreef Tania18 het volgende:
Wat een vijandigheid weer
Ja nu welquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
He?Volgens mij zijn we het juist wel eens nu? Dat ze moet ophouden over de zaak oudkerk
Geweldig.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:49 schreef dunn0w het volgende:
[..]
kom op zeg
heb je wel eens naar een gesprek geluisterd van kim holland met jenssen?
nou ja.. zeg... ik zet dat per direct de radio uit... bah
het gaat helemaal nergens over
die kim holland is echt nog dommer dan een pindaschil
en misschien is jenssen dan nog niet zo dom... maar hij gedraagt zich wel zo
hij heeft altijd commetaar op dezelfde mensen.. en het gaat altijd over: SEX!
Wat toevallig..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
BVO en ik zijn aan het oefenen voor het Jongeren Lagerhuis. Dan worden we beroemd enzo...
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je negeert me BVO
BVO en ik gaan je verslaanquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:51 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wat toevallig..
ik had vandaag debat training... voor 'op weg naar het Lagerhuis'
My godquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Geweldig..
Zette speciaal altijd m'n wekker wat eerder, zodat ik wakker werd met het telefoongesprek tussen Jensen en Kim Holland.
Prachtig..
.
beev.. het is toch alleen voor middelbare scholen?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
BVO en ik gaan je verslaan![]()
![]()
Dus het is van een crewlid?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:52 schreef BVO het volgende:
[..].
Ik doe er geen uitspraken over..
Maareh, Duiveltja heeft niks ontkend he?. Er is een lek binnen de crew!
.
Ga je het nou doen of niet?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dus het is van een crewlid?
Ohquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:54 schreef dunn0w het volgende:
[..]
beev.. het is toch alleen voor middelbare scholen?
kijk.. als je hier opgewonden van wordt is er echt iets mis met je ...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gewoon doen als of je alles snaptquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:52 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 volgt alles niet meer hier, en gooit er af en toe maar een loze opmerking doorheen
Ach, erger dan H. kon het toch al niet wordenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:59 schreef dunn0w het volgende:
[..]
kijk.. als je hier opgewonden van wordt is er echt iets mis met je ...
H. heeft tenminste nog eigenwaarde (misschien iets teveelquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ach, erger dan H. kon het toch al niet worden![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:01 schreef dunn0w het volgende:
[..]
H. heeft tenminste nog eigenwaarde (misschien iets teveel) en ook hersens...of iets wat er op lijkt ofzo
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon doen als of je alles snapt![]()
sssssssssttquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Dus daarom kom je zo slim over, je doet gewoon alsof?!?![]()
We zouden toch lief doen, zodat de buitenwereld niet zou merken dat we in een moeilijke fase van onze relatie zijn belandquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
sssssssssttDus je vindt dat ik slim overkom
![]()
Be happy!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:04 schreef Tania18 het volgende:
* dunn0w heeft vandaag het Spongebob spel uitgespeeld
Oh jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
We zouden toch lief doen, zodat de buitenwereld niet zou merken dat we in een moeilijke fase van onze relatie zijn beland
Tuurlijk, in de meeste relaties komt er een dieptepunt na een week of 3quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh jaMaar we komen er wel weer bovenop toch
Aangezien onze relatie maar tot 25 oktober duurt gaat alles bij ons wat snellerquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tuurlijk, in de meeste relaties komt er een dieptepunt na een week of 3![]()
Bedoel je dat als werkwoord of als zelfstandig naamwoord?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:09 schreef dunn0w het volgende:
Kunnen we kinderen??
Dat is waar, eigenlijk zijn we dan in verhouding al 50 jaar getrouwd, dus dan is het nog een hele prestatie dat we nu pas in onze moeilijke fase zittenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aangezien onze relatie maar tot 25 oktober duurt gaat alles bij ons wat sneller
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat is waar, eigenlijk zijn we dan in verhouding al 50 jaar getrouwd, dus dan is het nog een hele prestatie dat we nu pas in onze moeilijke fase zitten![]()
Slaap lekker, schatquote:Ik ga slapen trouwens!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:22 schreef Svensational het volgende:
Niksan![]()
Daarom was ik ook zo blij niksan te zien. Maar die werd meteen boosquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:55 schreef BVO het volgende:
Gezellig hier..
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:29 schreef Svensational het volgende:
Het wachten is op Dada
Ik blijf het geweldig vinden. Dada die smilies gebruiktquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:26 schreef Dada het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:36 schreef Kylee het volgende:
Is een nieuwe mod kiezen nu zó moeilijk? of is Static zó kieskeurig..
.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik deed er ook vrij lang overBupa had em vrij snel af trouwens
Yep dat is Roger!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:58 schreef Bupatih het volgende:
Intwine is toch die losgelopen boskabouter van Iols ??
De FA's en A's beslissenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:36 schreef Kylee het volgende:
Is een nieuwe mod kiezen nu zó moeilijk? of is Static zó kieskeurig..
.
Tsja. Zo zou ik ook mijn microfoon vasthoudenquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:02 schreef BVO het volgende:.
Ik houd niet van rock.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja. Zo zou ik ook mijn microfoon vasthouden
static heeft jou gevraagd afgelopen week gevraagd alsnog te solliciteren, en nu gaan de FA's en A's beslissen wie het wordt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De FA's en A's beslissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |