Oh, toch wel oké dusquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:10 schreef static het volgende:
Ohwnee, laat Tom het maar doen.
Ja, maar dat dachten we bij het vorige topic ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:12 schreef BVO het volgende:
Z'n afscheidssticky, zeg maar..
Tsja, dan wordt het moeilijk he. Dan ga ik ook maar slapen. Trouwens, timmieboy is er ook ineens dus ons slippertje zou snel bekend wordenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:44 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Shit, ik wou net gaan slapenen dan kom je ineens hiermee
![]()
Morgennacht maar een nieuwe poging danquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tsja, dan wordt het moeilijk he. Dan ga ik ook maar slapen. Trouwens, timmieboy is er ook ineens dus ons slippertje zou snel bekend worden![]()
Juist, slaap lekker maar danquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Morgennacht maar een nieuwe poging dan.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:47 schreef timbob het volgende:
*noteert*
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 10:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
*plak*.
Ja, Leonie wou het ook niet hebbenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:12 schreef BVO het volgende:
Is nu al de tweede keer dat het je gebeurd, Svurno..
Link is ook wegquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:13 schreef Nouk het volgende:
Gbrml, ook nog liever die link weg, maar zo mag t wel.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:11 schreef Nouk het volgende:
Tom_Tom-, kan je nog een weekje aan de sollicitatieronde plakken?
Dat ik eigenlijk nog wilde solliciterenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
het was toch maar van donderdag tot en met zaterdag?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:58 schreef Nouk het volgende:
Die is echt zoooo lekker he. Als ik iemand ruik met dat luchtje op, damn. Te geil.
Kuch, maar okay. Was t erg druk? Ik wil morgen misschien ff gaan want maandag zijn die dwaze dagen alweer afgelopen he?
Die heb ik gehad.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:56 schreef BVO het volgende:
Deze. M'n favoriete geurtje.
.
[afbeelding]
DCC is een protocol om bestanden te versturen naar elkaar. Het wordt meestal gebruikt op ircquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja? Hm dat wist ik niet. Al te laat dus.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:15 schreef niksan het volgende:
[..]
het was toch maar van donderdag tot en met zaterdag?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:23 schreef Duiveltja het volgende:
DCC is een protocol om bestanden te versturen naar elkaar. Het word meestal gebruikt op irc![]()
En dan ga je naar Australie?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:07 schreef Svensational het volgende:
nog 2 uur
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En dan ga je naar Australie?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Popstars yeaheah!
dat bedoel je toch ?
Tom, kun je naar www.hhdelfland.nl gaan en even dat gratis telefoonnummer bellen en gewoon vragen of je nog kunt stemmen? Ik verveel me op mijn werk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Popstars. Ohja.
En please, de rest niet bellen want dan word gek en dan krijgen we vragen enzo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:37 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Tom, kun je naar www.hhdelfland.nl gaan en even dat gratis telefoonnummer bellen en gewoon vragen of je nog kunt stemmen? Ik verveel me op mijn werk.
werk je daar??quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:37 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Tom, kun je naar www.hhdelfland.nl gaan en even dat gratis telefoonnummer bellen en gewoon vragen of je nog kunt stemmen? Ik verveel me op mijn werk.
Krijg ik jou dan aan de lijn?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:37 schreef RedGuy het volgende:
Ja, maar dan moet je wel doen alsof je iemand bent uit Den Haag of Zoetermeer of weet ik veel. Heb je het nummer gevonden?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Krijg ik jou dan aan de lijn?
Doe jij echt VWO?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Krijg ik jou dan aan de lijn?
Dus ik kan je dan aan de telefoon ook niet vragen of ik ook voor jou een kaartje voor Ani DiFranco moet bestellen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:51 schreef RedGuy het volgende:
Ja, maar dan moet je wel doen alsof je iemand bent uit Den Haag of Zoetermeer of weet ik veel. Heb je het nummer gevonden?
Ik doe gymnasium.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:51 schreef Svensational het volgende:
Doe jij echt VWO?
Oh wacht, het verkiezingennummer?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:51 schreef RedGuy het volgende:
Ja, maar dan moet je wel doen alsof je iemand bent uit Den Haag of Zoetermeer of weet ik veel. Heb je het nummer gevonden?
Dat is toch VWOquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik doe gymnasium..
Dat kun je wel doen, en dan kan ik gewoon met Ja beantwoorden. Dus bellen, ik moet nog maar een uur.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dus ik kan je dan aan de telefoon ook niet vragen of ik ook voor jou een kaartje voor Ani DiFranco moet bestellen?
Persbericht van 1 oktober.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:54 schreef RedGuy het volgende:
Het is een 0800 nummer en staat bij persberichten.
Je houdt er niet van om direct te zijn hequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:56 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Persbericht van 1 oktober.
Alleen het eindquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:56 schreef BVO het volgende:
Hebben jullie net ook naar Idols voor voetbalcommentatoren gekeken?.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:55 schreef Tania18 het volgende:
* Svensational komt even zwaaienen kijken of Tom nog steeds mod is... ja ... oke
Jaja, ik had het gevonden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:56 schreef RedGuy het volgende:
Persbericht van 1 oktober.
Klassewerk Henk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jaja, ik had het gevonden..
Hebben er nog meer mensen gebeld?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:31 schreef RedGuy het volgende:
Klassewerk Henk.
Over de gehele avond 5, gelukkig mag ik internetten. Maar ik moet nog maar 5 minuutjes en daarna lekker naar huis. Doeg!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hebben er nog meer mensen gebeld?.
Wie gaat er nou ook op zaterdagavond bellen of je kan stemmen op een of andere rare verkiezing?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:54 schreef RedGuy het volgende:
Over de gehele avond 5, gelukkig mag ik internetten. Maar ik moet nog maar 5 minuutjes en daarna lekker naar huis. Doeg!.
Ik weet het ook nog niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:54 schreef niksan het volgende:
Tom....wanneer ga je nou weg??
ik moet me mentaal voorbereiden
okeequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet.
Lenny was zooooooooooooooooooooooooooooooooooooo cool op Pinkpop.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:01 schreef Svensational het volgende:
He, lé, Lenny zometeen bij Pulse he
Had je er gewoon bij moeten zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:03 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja, die kwam dus niet op tv![]()
Heb je nou nog meer 50+ kalenderplaatjes, Bupa?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:38 schreef Bupatih het volgende:
Ali B is niet stoer.
Ik bespaar jullie de rest.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Heb je nou nog meer 50+ kalenderplaatjes, Bupa?
Ik kan zo 10 mensen opnoemen waar ik geen hekel aan hebquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:36 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Ali B wel stoer. Maar volgens mij heb jij aan iedereen een hekel
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:42 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik kan zo 10 mensen opnoemen waar ik geen hekel aan heb
Die sexdolls van tegenwoordig lijken steeds beter, hequote:
Ik bedoelde eigenlijk. Iedereen die ik goed vind heb jij een hekel aan en vica versa. Alleen overquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:42 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik kan zo 10 mensen opnoemen waar ik geen hekel aan heb
gelukkig maarquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk. Iedereen die ik goed vind heb jij een hekel aan en vica versa. Alleen overJoss
zijn we het eens
Nee joh. Das Marjke Helwegen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:44 schreef Svensational het volgende:
Zag ik daar nou Emma ergens voorbijkomen?
Vergelijk je Emma nou met Marijke Helwegen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:44 schreef Svensational het volgende:
Zag ik daar nou Emma ergens voorbijkomen?
Snel editten he.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:45 schreef Bupatih het volgende:
LAarmaaart
Emma was net online en die postte wat jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vergelijk je Emma nou met Marijke Helwegen?
Ja, ik dacht dat jij dat zei over dat dunn0w alles haatte wat jij leuk vond. Maar het was Svurno.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Snel editten he..
Walgelijk lekker ja..
GMTA!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:45 schreef BVO het volgende:
Nee joh. Das Marjke Helwegen..
Dat krijg je met die avaters hequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat jij dat zei over dat dunn0w alles haatte wat jij leuk vond. Maar het was Svurno.
Precies.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:49 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dat krijg je met die avaters he
We hebben allemaal een ander hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:49 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dat krijg je met die avaters he
Zodra ER is afgelopen ga ik weer terug naar Hind.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies.
Ze moeten gewoon een avatar instellen niet zo switchen de hele tijd.
Nee, sorry. Ik val niet op mannen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:51 schreef dunn0w het volgende:
helemaal eens...
bupatih houd jij van jensen?
lekker ding toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik val niet op mannen.
Maar ik vind zijn show wel gaan.
doeiiiiiquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:52 schreef Bupatih het volgende:
Over gaan gesproken, ik ga ook.
Op repeat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:26 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Padapapadam
Ik miste 'm al.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:28 schreef BVO het volgende:![]()
![]()
!
Is dit al gemeld?.
Banmeldtopic deel 18.
quote:Zo fucking ik ben moe. Na eerder vandaag Garfield gezien te hebben en beetje truth or dare te doen op msn ben ik nu fucking moe., Ik denk dat ik morgen maar eens ga basketballen met me broertje eens kijken of ik het nog kan . Vandaag ook een Superhunks profiel gemaakt . Ik zou niet weten wat het is maar ik heb me wer eens laten overhalen door een goeie homie van mij namelijk de pillen slikken de dude Louis. Ken trouwens leuke wijfen die gast . Denk dat ik eens met hem mee ga als ie op wijk tocht gaat in Rhoon. zo nog even me lensen uit doen en dan maar gaan pitten denk ik., MZL en Suusje your hot
Ps dat wijf heb ik van google als iemand weet wie ze is meld het even she is hot
Je bedoelt dat ie meedeed met PTR?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh wacht, het was een verhaal uit augustus..
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vergelijk je Emma nou met Marijke Helwegen?
Ja, maar dat deed ik dus niet hequote:Op zondag 3 oktober 2004 00:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, maar wel stiekem andere vrouwen versieren he?!?quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar dat deed ik dus niet he![]()
![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:09 schreef Svensational het volgende:![]()
Je leest dus wel alles terug
Ja, maar, ehmm.....ik had misschien wat drank op en ehm....ehhh...ik weet dat dat geen excuus mag zijn enzo..eeehhhh...ik wilde het eigenlijk niet snap je......maar ja, de verleiding was zo groot...ehmmm....enneh.....ik heb er echt spijt van weet je....ehhhh...Ik zal het nooit meer doen natuurlijkquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:11 schreef Tania18 het volgende:
Ik zie alles![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar, ehmm.....ik had misschien wat drank op en ehm....ehhh...ik weet dat dat geen excuus mag zijn enzo..eeehhhh...ik wilde het eigenlijk niet snap je......maar ja, de verleiding was zo groot...ehmmm....enneh.....ik heb er echt spijt van weet je....ehhhh...Ik zal het nooit meer doen natuurlijk
Eh, ja...Hoezo??? Hoe kom je daar ineens op??quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:19 schreef BVO het volgende:
Vind jij Kane goed, Svurno?.
Beetje fotoboeken doornemen enzo.quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eh, ja...Hoezo??? Hoe kom je daar ineens op??
quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:37 schreef BVO het volgende:
Nieuwsdienst BVO: Jim zal een vaste rol krijgen in GTST. Hij zal de rol gaan spelen van Pieter Claassen, een ontsnapte bajesklant () die Sjors gaat chanteren.
Na-apertquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:37 schreef BVO het volgende:
Nieuwsdienst BVO:
quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Na-apert![]()
Ik ben toch altijd vrij actueel vind ikquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:52 schreef BVO het volgende:
[..]. Ik ben toch veel actueler enzo.
.
*mompelt iets over mail*quote:Op zondag 3 oktober 2004 02:41 schreef Duiveltja het volgende:
Druk hier
Had een mailtje naar @freeler.nl gestuurd.quote:Op zondag 3 oktober 2004 03:04 schreef Duiveltja het volgende:
Staat in mijn fotoboek en nu weer in mijn profiel Static
Vast leuker dan de KidsTop20quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goeiemorgen!
* dunn0w luistert Muse.
Ik ben ook niet zo'n erge Muse fan...quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:37 schreef Svensational het volgende:
Ik vind dat Muse echt van die zeikmuziek maaktNet als Coldplay
Ja, maar jij vindt Ali B goed.quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:37 schreef Svensational het volgende:
Ik vind dat Muse echt van die zeikmuziek maaktNet als Coldplay
Het erge is dat mijn broer wel van alle twee fan is en het dus vaak aanstaatquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:38 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n erge Muse van...
En sing for absolution vond ik een stom lied maargoed
Coldplay.... Clocks blijft een mooi nummer
*evelien zet het nu op
Die vind ik ook niet echt goed...quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, maar jij vindt Ali B goed..
Zijn duet met Marco is toch topquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, maar jij vindt Ali B goed..
Heb je MBS ook al?quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het erge is dat mijn broer wel van alle twee fan is en het dus vaak aanstaat
Maar ik ga mijn Joss-CD maar eens aanzetten
Die heb ikquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:42 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Heb je MBS ook al?
Teon jij zei dat ie uit was heb ik em meteen de volgende dag gehaaldquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:42 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Heb je MBS ook al?
Brave jongenquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Teon jij zei dat ie uit was heb ik em meteen de volgende dag gehaald
Emma in ShowChatquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:47 schreef Tania18 het volgende:
Jim in GTST![]()
![]()
Ik heb em alleen nog amper geluisterdquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:48 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Brave jongen
Omdat het met zijn zangcarriere niet goed gaatquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:51 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Waarom moet dat nou?
*zuchtquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Omdat het met zijn zangcarriere niet goed gaat
quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jij vond toch ook 'Viben' goed
Nee, nee dat was BVO. Viben vind ik echt een ongeloofelijk baggernummerquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jij vond toch ook 'Viben' goed
Ali B is wel leukquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oke, gelukkigmaar Ali B.............is net zo erg
.
Leg haar dat maar eens uitquote:Maar dr is toch niks gebeurd
ohjaquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:36 schreef Nouk het volgende:
Ja jezus, je hebt de afspraak niet eens bevestigd! En als ik was gegaan had ik wel ff gaan kijken om 2 uur, maar ik ga maandag even. Shit man, ben ik m'n date misgelopen, beetje jammer.
Beetje jammer. Meld het volgende keer maar weer ff als je gaan winkelen! Kunnen we een kaasbroodje bij de HEMA etenquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:44 schreef timbob het volgende:
[..]
ohja
maar daar had ik geen tijd meer voor
quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:48 schreef BVO het volgende:
Viben.
Ja, maar jij hebt een kut en je bent niet bang om te vragen of iemand hem wil gebruiken. En wanneer kan dat nou beter dan tijdens een broodje eten bij de Hemaquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:53 schreef Nouk het volgende:
Zeg Svens, een broodje eten bij de HEMA is geen synoniem voor neuken hoor.
Eerst Dunn0w, toen Blumchen en nu Noukiepoukiequote:Op zondag 3 oktober 2004 16:02 schreef timbob het volgende:
[..]
NIETUS!
Hij neukt er gewoon rustig op rond. Niks mis mee.quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eerst Dunn0w, toen Blumchen en nu Noukiepoukie
quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hey Bob, India.Arie is vandaag jarig.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:16 schreef Svensational het volgende:
Wie?
Ze zingt soul, CD's van haar zijn Acoustic Soul en Voyage to India.quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:19 schreef Svensational het volgende:
Zeg nou maar wie dat is
Dit is vloeken in de kerk.quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:23 schreef Nouk het volgende:
Boris Hind en Jim, gatver.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mensen, mensen, het is wel Boris' verjaardag vandaag he?
We gonna sip bacardi like it's Boris' birthday. Yo! Yo! Dope!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |