Muse =quote:Op woensdag 29 september 2004 15:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb de plaatjes in de OP even aangepast, Riann..
Oh, en hier staat nu Hullabaloo van Muse aan..
quote:Op woensdag 29 september 2004 15:35 schreef Dizer het volgende:
Muse =
Lees jij noit de TT of zo?quote:Op woensdag 29 september 2004 15:36 schreef Christine het volgende:
tvp
Eternal Sunshine of the Spotless Mind is een van de beste films die ooit zijn gemaaktquote:Op woensdag 29 september 2004 15:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Eternal Sunshine of the Spotless Mind is wel goed..
Maar Emma is de mooistequote:Op woensdag 29 september 2004 15:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Op zich lijken Emma en Leonie wel op elkaar he?.
Zouden het verloren zusjes zijn?
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:44 schreef Svensational het volgende:
Maar Emma is de mooiste
Dat kun je wel zeggen ja echt precies hetzelfdequote:Op woensdag 29 september 2004 15:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens..
Maar als je nou kijkt naar die foto in de OP: Emma en Leonie kijken echt precies hetzelfde!
Uit het oog, uit het hart he.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:55 schreef Christine het volgende:
Twee weekjes afkicken, en ik ben al gelijk vergeten
quote:Op woensdag 29 september 2004 15:56 schreef Christine het volgende:
En ja, BVO... ik heb het email adres van H. nog
Kopen voor 50 euro?
Vind ik ookquote:Op woensdag 29 september 2004 15:56 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Tom_Tom- is een lekker ding
quote:Op woensdag 29 september 2004 15:56 schreef Christine het volgende:
En ja, BVO... ik heb het email adres van H. nog
Kopen voor 50 euro?
En daar kom je nu pas achter... tssskquote:Op woensdag 29 september 2004 15:56 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Tom_Tom- is een lekker ding
quote:Op woensdag 29 september 2004 15:58 schreef BVO het volgende:
Er zit iets op je kin, Tommerd..
www.hindmusic.nl bestaat niet itt, tot www.jimmusic.nl , www.jamaimusic.nl en www.borismusic.nlquote:Op woensdag 29 september 2004 15:58 schreef Dizer het volgende:
[..]Das fucking duur voor een emailadres dat genaamd breezahslet@hindmusic.nl is
![]()
breezahsletje@hind.nl danquote:Op woensdag 29 september 2004 15:59 schreef BVO het volgende:
[..]
www.hindmusic.nl bestaat niet itt, tot www.jimmusic.nl , www.jamaimusic.nl en www.borismusic.nl.
Ik heb haar echte, privé, thuis e-mailadresquote:Op woensdag 29 september 2004 15:58 schreef Dizer het volgende:
[..]Das fucking duur voor een emailadres dat genaamd breezahslet@hindmusic.nl is
![]()
Nee, ik zou haar toch niet mailen hoor.quote:Op woensdag 29 september 2004 16:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb haar echte, privé, thuis e-mailadres
Waarvoor wil je het, beef? Misschien kan ik korting regelen
ooh je bedoeld hind_achmed_bin_salah_abdoel@marokchat.net ??quote:Op woensdag 29 september 2004 16:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb haar echte, privé, thuis e-mailadres
Waarvoor wil je het, beef? Misschien kan ik korting regelen
quote:Op woensdag 29 september 2004 16:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
ooh je bedoeld hind_achmed_bin_salah_abdoel@marokchat.net ??![]()
Wromnie? Als je haar nu niet versiert, komt er nooit wat van.quote:Op woensdag 29 september 2004 16:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, ik zou haar toch niet mailen hoor..
Moet je ook niet zo vaak masturberenquote:Op woensdag 29 september 2004 16:02 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben moe maar ik heb geen flikker gedaan![]()
quote:He who hesitates, masturbates..
quote:Op woensdag 29 september 2004 16:03 schreef Christine het volgende:
[..]Heb jij haar adres ook???
![]()
Staat zo wanhopig als je haar mail opeens hebt he.quote:Op woensdag 29 september 2004 16:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Wromnie? Als je haar nu niet versiert, komt er nooit wat van.
quote:Op woensdag 29 september 2004 16:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet je ook niet zo vaak masturberen
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2004 16:02 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben moe maar ik heb geen flikker gedaan![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 16:04 schreef Bupatih het volgende:
Ola mensen
masturberen is ook geen flikker doen.. je doet je zelfquote:Op woensdag 29 september 2004 16:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
BVO's Hind-versier-stappenplanquote:Op woensdag 29 september 2004 16:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Staat zo wanhopig als je haar mail opeens hebt he..
Maar stap 1 is al gezet hoor, dat wel..
Je obessie??quote:Op woensdag 29 september 2004 16:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Staat zo wanhopig als je haar mail opeens hebt he..
Maar stap 1 is al gezet hoor, dat wel..
quote:Op woensdag 29 september 2004 16:07 schreef Christine het volgende:
[..]
BVO's Hind-versier-stappenplanStap 1: Email adres aan Christine vragen Stap 2: Emailen etc.
Inderdaad, stap 1 is al gezet
Duurt het nou weer twee weken voor je weer komt?quote:Op woensdag 29 september 2004 16:09 schreef Christine het volgende:
Dag mensen
Al een tijdje hoorquote:Op woensdag 29 september 2004 16:06 schreef Dizer het volgende:
[..]heb je een derde TTT
quote:Op woensdag 29 september 2004 17:19 schreef Svensational het volgende:
Ik heb mind. body en soul ook
Joss lijkt wel wat op jou, niksan
but thanks for the complimentquote:Op woensdag 29 september 2004 17:19 schreef Svensational het volgende:
Ik heb mind. body en soul ook
Joss lijkt wel wat op jou, niksan
zing eens een stukje danquote:Op woensdag 29 september 2004 17:24 schreef niksan het volgende:
[..]
waarom kan ik nou niet gewoon op mijzelf lijken
of het is Angelina Jolie....of Joss Stone
btw mijn stem is niet echt te vergelijken
omdat ik nog steeds niet echt een duidelijk beeld heb van hoe je eruit zietquote:Op woensdag 29 september 2004 17:24 schreef niksan het volgende:
[..]
waarom kan ik nou niet gewoon op mijzelf lijken
of het is Angelina Jolie....of Joss Stone
btw mijn stem is niet echt te vergelijken
Als ik nou 2 keer solliciteer maak ik misschien meer kansquote:Op woensdag 29 september 2004 18:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jullie hebben nog anderhalf uur de tijd om te solliciteren.
De sollicitatieronde is nog niet gesloten, dus nog niks staat vast.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:33 schreef BVO het volgende:
Tommerd weet allang wie het wordt geloof ik..
Nee joh.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:34 schreef Tania18 het volgende:
BVO je wordt het toch wel
Wederom heb je het bij het verkeerde eind.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:35 schreef BVO het volgende:
Oh ok, ik weet niet hoe dat gaat..
Vorige keer had ik namelijk het idee dat het voor de sollicitaties al min of meer duidelijk was dat jij het zou gaan worden.
Oh.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wederom heb je het bij het verkeerde eind..
Ik kijk vooral heel erg objectief naar die honderden (quote:Op woensdag 29 september 2004 18:37 schreef Tania18 het volgende:
Maar Tom_Tom jij doet vast wel een goed woordje voor BVO toch?!?
quote:Op woensdag 29 september 2004 18:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee joh..
Ik geef nu schatje het niet kan worden Riann de meeste kans.
Net als ik iemand uit de soapkant, alleen zij is een vrouw en minder newbie dan ik..
Zijn het er dan zo weinig?quote:Op woensdag 29 september 2004 18:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik kijk vooral heel erg objectief naar die honderden (. ) mailtjes die zijn binnengekomen.
Heb ik ook al gezegd jaquote:Op woensdag 29 september 2004 18:38 schreef Duiveltja het volgende:
Copycat zou wel een goede zijn.
Jij komy ook eigenlijk alleen maar in SC en GTST, schatquote:Op woensdag 29 september 2004 18:39 schreef Tania18 het volgende:
Iedereen heeft het over Copycat en ik heb echt geen idee wie dat is
Nee, ik lees bijna alles hier, maar reageer bijna alleen in GTST en SCquote:Op woensdag 29 september 2004 18:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij komy ook eigenlijk alleen maar in SC en GTST, schat
quote:Op woensdag 29 september 2004 18:41 schreef Svensational het volgende:
misschien kan weet_ik_veel mod worden
quote:Op woensdag 29 september 2004 18:42 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb vanmiddag nog het centrale Britney topic eens goed doorgelezen
a. Ze is te weinig onlinequote:Op woensdag 29 september 2004 18:42 schreef BVO het volgende:
[..]. Doe maar niet
.
babette21 wil zeker niet? Zou anders ook een goede zijn wmb.
Ja, eigenlijk zou je zeggen dat ik een perfecte kandidaat ben he.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
a. Ze is te weinig online
b. ze komt alleen maar in de soaptopics, de rest niet
Static was/is best een relschopper dus dat rellerige maakt niets uitquote:Op woensdag 29 september 2004 18:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk zou je zeggen dat ik een perfecte kandidaat ben he..
Ben alleen redelijk newbie en soms een beetje rellerig, maar als het moet is dat zo weg..
Hans Teeuwen modusquote:Op woensdag 29 september 2004 18:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk zou je zeggen dat ik een perfecte kandidaat ben he..
Tom_Tom- zei: " Honderden mailtjes (quote:Op woensdag 29 september 2004 18:56 schreef BVO het volgende:
Nee, oke, dat is wel zo, maar als ze bijv. moeten kiezewn tussen mij en iemand die er al lang is, zoals Riann, houden ze daar tóch rekening mee denk ik..
Nja, honderde mailtjes, ben benieuwd wie onze mod gaat worden..
Ben niet zo scherp meer.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tom_Tom- zei: " Honderden mailtjes ()"
Sarcasme, Bopje, sarcasme
quote:Op woensdag 29 september 2004 19:06 schreef Svensational het volgende:
Als jij het niet wordt ga ik demonstreren
[afbeelding]
doe is een beetje rustig... JAHquote:Op woensdag 29 september 2004 19:06 schreef Svensational het volgende:
Als jij het niet wordt ga ik demonstreren
[afbeelding]
Af en toe maar er zijn ook tijden dat het vleuls tu langzaam guhquote:Op woensdag 29 september 2004 19:07 schreef dunn0w het volgende:
jullie gaan veuls te snel
Jij bent langzaamquote:Op woensdag 29 september 2004 19:07 schreef dunn0w het volgende:
jullie gaan veuls te snel
En bedankt.. maar je hebt ook nog gelijk ook zeker nu ik ziek ben ben ik langzaamquote:Op woensdag 29 september 2004 19:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij bent langzaam
Er zijn natuurlijk uitzonderingenquote:Op woensdag 29 september 2004 19:11 schreef Riann het volgende:
[..]
doe is een beetje rustig... JAH![]()
Meestal noem ik je toch ook gewoon Svenquote:Op woensdag 29 september 2004 19:24 schreef Svensational het volgende:
Noem me nou eens gewoon Sven
jaquote:Op woensdag 29 september 2004 20:02 schreef Dada het volgende:
He Sven ben jij nog boos op mij?
Quotes graag, kan het me niet herinneren.quote:Op woensdag 29 september 2004 20:30 schreef Svensational het volgende:
toen ik in het gtst-tournament m'n excuses had aangeboden bleef hij mar doorzeiken
Die bescheidenheid van jouw komt op mij heel arrogant over.quote:Op woensdag 29 september 2004 20:36 schreef BVO het volgende:
Ik zet m'n geld bij deze op Riann..
Je lult dus uit je nek. Kom op zeg wees eens een vent. Waarom ben jij boos op mij?quote:Op woensdag 29 september 2004 20:53 schreef Svensational het volgende:
Ik laat het hierbij...
Met een tikkeltje arrogantie is niks mis.quote:Op woensdag 29 september 2004 20:53 schreef Dada het volgende:
[..]
Die bescheidenheid van jouw komt op mij heel arrogant over.
Hm...
Je vraagt eerst of ik nog boos op je ben en daarna doe je quasi-verbaasd dat ik boos ben. Wanneer heb ik jou het idee gegeven dat ik boos was dan?quote:Op woensdag 29 september 2004 20:54 schreef Dada het volgende:
[..]
Je lult dus uit je nek. Kom op zeg wees eens een vent. Waarom ben jij boos op mij?
Hou op jij wordt het. Kan niet missen. BVO nummer twee uit het SC toernooi (weet je nog?) (Trouwens, dat heb je toch wel in je sollicitatiebrief gezet he?)quote:Op woensdag 29 september 2004 20:54 schreef BVO het volgende:. Had net de popcorn gepakt.
.
Redguy heeft trouwens ook kans denk ik. Solliciteerde vorige keer ook geloof ik, kijkt naar alle soaps, kent Tommerd en zit hier al lang.. Nou...
Haha nou gaat ie lekker, hoe lul ik me hier uit....nouhouuuuu toen jij mij van jouw favo Fok!kers lijstje haalde.quote:Op woensdag 29 september 2004 20:57 schreef Svensational het volgende:
Je vraagt eerst of ik nog boos op je ben en daarna doe je quasi-verbaasd dat ik boos ben. Wanneer heb ik jou het idee gegeven dat ik boos was dan?
RedGuy is amper online, tegenwoordig.quote:Op woensdag 29 september 2004 20:54 schreef BVO het volgende:. Had net de popcorn gepakt.
.
Redguy heeft trouwens ook kans denk ik. Solliciteerde vorige keer ook geloof ik, kijkt naar alle soaps, kent Tommerd en zit hier al lang.. Nou...
Hihi lees ik het dus toch goed.quote:Op woensdag 29 september 2004 20:55 schreef BVO het volgende:
Met een tikkeltje arrogantie is niks mis.
Het is dat je weggaat, anders had jij de beste keus geweest.quote:Op woensdag 29 september 2004 20:57 schreef Svensational het volgende:
Misschien heb ik stiekum toch wel gesolliciteerd
Dat deed 'ie bij mij ook toen hij boos op mij was.quote:Op woensdag 29 september 2004 20:58 schreef Dada het volgende:
Haha nou gaat ie lekker, hoe lul ik me hier uit....nouhouuuuu toen jij mij van jouw favo Fok!kers lijstje haalde.
In VBL zie ik hem nog regelmatig hoor.quote:Op woensdag 29 september 2004 20:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
RedGuy is amper online, tegenwoordig..
Omdat jij mij hardnekkig Svennienennie bleef noemen..quote:Op woensdag 29 september 2004 20:58 schreef Dada het volgende:
[..]
Haha nou gaat ie lekker, hoe lul ik me hier uit....nouhouuuuu toen jij mij van jouw favo Fok!kers lijstje haalde.
Ja, dat had ik eigenlijk al veel eerder moeten doenquote:Op woensdag 29 september 2004 21:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat deed 'ie bij mij ook toen hij boos op mij was..
Hahaha ja die was leuk. Ach ja ik zal je geen Svennie.. meer noemen.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:00 schreef Svensational het volgende:
Omdat jij mij hardnekkig Svennienennie bleef noemen..
Ik ben eigenliijk altijd onlinequote:Op woensdag 29 september 2004 20:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is dat je weggaat, anders had jij de beste keus geweest..
(je bent nóg vaker online dan ik geloof ik.)
n=p is okéquote:Op woensdag 29 september 2004 21:02 schreef Dada het volgende:
[..]
Hahaha ja die was leuk. Ach ja ik zal je geen Svennie.. meer noemen.
Jaaaaa de vrouwtjes mogen dus wel met jouw naam klooien? Kom op he Sven, dat klopt niet. Alhoewel Svennienennie ook wel heel treiterend klinkt he? Goed zal het niet meer doen, maar ga jouw ook niet alsof ik een wijf ben Svenniepennie noemen. Oke?quote:Op woensdag 29 september 2004 21:02 schreef Svensational het volgende:
n=p is oké
Laat maar. Nou, ben je nog boos?quote:Op woensdag 29 september 2004 21:09 schreef Svensational het volgende:
Tsssssssssssssssssssssssss.quote:Svensational Fotoboek:
favo FOK!ker: Het zorgt nogal voor problemen als ik hier iemand weghaal dus daarom: iedereen weg
Dat was toch bedacht door Tania of Riann of Christine? Of heb ik het mis, zo ja laat dan maar, mijn foutje.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:12 schreef Svensational het volgende:
Ik snap jouw link niet tussen vrouwen en Svenniepennie
Ok...dit klinkt best "gay" zonder de rest bij te lezen...moet ik de rest ook lezen of is dit ook daadwerkelijk "gay" gericht en ik moet mijzelf de moeite gaan besparenquote:Op woensdag 29 september 2004 21:01 schreef BVO het volgende:
Ik deed het toen trouwens ook met Dizer, meldde direct ook in SC dat ik een fotoboek-update had..
Hij had jou verwijderd uit z'n favo-fokker lijstquote:Op woensdag 29 september 2004 21:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok...dit klinkt best "gay" zonder de rest bij te lezen...moet ik de rest ook lezen of is dit ook daadwerkelijk "gay" gericht en ik moet mijzelf de moeite gaan besparen![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 21:16 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het hier ook wel weer gezien voor vanavond
aaaaaah nou snap ik hetquote:Op woensdag 29 september 2004 21:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij had jou verwijderd uit z'n favo-fokker lijst
Sorry Dizer.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:33 schreef Dizer het volgende:
goh... lekker druk... eerst zeiken dat ik nooit online kom en dan ben ik er...
Sorry, ik dacht dat je alweer offline wasquote:Op woensdag 29 september 2004 21:33 schreef Dizer het volgende:
goh... lekker druk... eerst zeiken dat ik nooit online kom en dan ben ik er...
Zoals tommie zegt, online status zichtbaar zetten is zoooooo 2003quote:Op woensdag 29 september 2004 21:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je alweer offline was [afbeelding]
nou.. in ieder geval niet omdat hij homo isquote:Op woensdag 29 september 2004 22:08 schreef Dizer het volgende:
loopt weg mopperend over hoe kut idols is en hoe het kan dat Ron niet heeft gewonnen
quote:Op woensdag 29 september 2004 22:14 schreef dunn0w het volgende:
[..]
nou.. in ieder geval niet omdat hij homo is.
Gaan jullie het ooit nog goed maken ???quote:Op woensdag 29 september 2004 22:21 schreef Dada het volgende:
Ben je nu aan het huilen Sven?
Ligt geheel aan Sven.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:24 schreef Dizer het volgende:
Gaan jullie het ooit nog goed maken ???
neequote:Op woensdag 29 september 2004 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gaan jullie het ooit nog goed maken ???
quote:Op woensdag 29 september 2004 22:49 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij snap je niet helemaal hoe het moet L![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 22:53 schreef BVO het volgende:
* Duiveltja ziet nu pas dat het soep is..
Ik ging eerst kijken of het wel Leonie was in haar fotoboekquote:Op woensdag 29 september 2004 22:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
![]()
Ik ga er vanuit dat de meesten dat toch wel gelijk zien
Op het origineel stuift de bal natuurlijk af naar een dikke strikequote:Op woensdag 29 september 2004 22:55 schreef ZOWIEE het volgende:!
Natuurlijk is het soep.
Die stelling is niet meer dan terechtquote:Op woensdag 29 september 2004 23:19 schreef BVO het volgende:
Nu ook weer, met die stelling. Stelletje communisten.
.
Vind je?quote:Op woensdag 29 september 2004 23:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die stelling is niet meer dan terecht
Hihi, Sven kennende is dit weer zo’n doldwaze beetneem actie.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:33 schreef Svensational het volgende:
nee
Ja, haha, wat een gekke beetnemerd ben ik tochquote:Op woensdag 29 september 2004 23:24 schreef Dada het volgende:
[..]
Hihi, Sven kennende is dit weer zo’n doldwaze beetneem actie.
Hahahaha die Sven.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:28 schreef Svensational het volgende:
Ja, haha, wat een gekke beetnemerd ben ik toch
Ik was nooit boos en ben het al helemaal niet. Ik was geirriteerd door jouw gedrag in het gtst topic. Maar die irritatie is allang verdwenen. Nu vermaak ik me eigenlijk wel met het feit dat jij zo boos bent.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:31 schreef Svensational het volgende:
Maar ik haalde jou uit mijn FAVO Fokkers en toencwas jij boos en toen ik en nu jij niet meer enzo... Huh
Ik was geirriteerd door jou kleinerende opmerkingen steedsquote:Op woensdag 29 september 2004 23:33 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik was nooit boos en ben het al helemaal niet. Ik was geirriteerd door jouw gedrag in het gtst topic. Maar die irritatie is allang verdwenen. Nu vermaak ik me eigenlijk wel met het feit dat jij zo boos bent.
Nou als jij mij niet meer irriteert dan irriteer ik jou niet meer. Oke?quote:Op woensdag 29 september 2004 23:35 schreef Svensational het volgende:
Ik was geirriteerd door jou kleinerende opmerkingen steeds
Mooi zo.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:39 schreef Svensational het volgende:
Oké
Dizer is Oz aan het kijken, BVO zit te stemmen op de BvD stelling, Duiveltja zit te googelen, ZOWIEE is er gewoon gezellig bij.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:40 schreef Svensational het volgende:Waar is de rest trouwens ineens heen
quote:Op woensdag 29 september 2004 23:43 schreef Dada het volgende:
Duiveltja zit te googelen
* niksan krijgt een hele grote dikke weltrusten zoenquote:Op donderdag 30 september 2004 00:47 schreef niksan het volgende:
* Dizer gaat slapen![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 23:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Dizer is Oz aan het kijken, BVO zit te stemmen op de BvD stelling, Duiveltja zit te googelen, ZOWIEE is er gewoon gezellig bij.
ik ben er nogquote:Op donderdag 30 september 2004 00:56 schreef Dizer het volgende:
* niksan is helemaal alleen en draait een beetje door [afbeelding]
gelukkigquote:Op donderdag 30 september 2004 00:59 schreef niksan het volgende:
[..]
ik ben er nog
Maar jij gaat binnenkort ons verlatenquote:Op donderdag 30 september 2004 00:59 schreef Svensational het volgende:
DizerJij bent mij held
Ik wil ook wel modje zijn met Dizer
quote:Op donderdag 30 september 2004 01:00 schreef niksan het volgende:![]()
![]()
voor Dizer
Als afscheidcadeau kunnen we toch nog wel even samen moddenquote:Op donderdag 30 september 2004 01:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar jij gaat binnenkort ons verlaten
quote:Op donderdag 30 september 2004 01:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als afscheidcadeau kunnen we toch nog wel even samen modden
Waarom heb je niet gesolliciteerd?quote:Op donderdag 30 september 2004 00:58 schreef Dizer het volgende:
Beev... zullen we samen mod worden hier in SHO???? Dat lijkt me gaaf
yup maar ja niks aan te doenquote:Op donderdag 30 september 2004 09:58 schreef Svensational het volgende:
ey, balen man..
beetje computeren en slapen en zo.... morgen ga ik wel naar school ik denk dat ik dan wel weer kan. want de keelpijn begint minder te worden en ik moet meer snotteren. En ik heb nu alleen nog maar verhoging terwijl ik gisteren koorts had. En ik wil dat morgenavond mijn vriendje komt. en dan ben ik rest van het weekend zo'n beetje daar. Daarom MOET ik ook beter zijn.quote:Op donderdag 30 september 2004 10:00 schreef Svensational het volgende:
En wat ga je nu doen de rest van de dag?
Ja maar ik hoop morgen daarom ook beter te zijnquote:Op donderdag 30 september 2004 10:07 schreef Svensational het volgende:
Niks moet Riann. Eerst beter worden
is goed, vind ik lief van jequote:Op donderdag 30 september 2004 10:15 schreef Svensational het volgende:
Ik help je hopen
haha ik reken op niks. ik hoop het stiekem wel. maar ik gun het BVO ook en nog wel een paar andere hier.quote:Op donderdag 30 september 2004 10:22 schreef Svensational het volgende:
Misschien ben je vanavond wel blauw, Riann
Zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 30 september 2004 10:28 schreef Riann het volgende:
[..]
haha ik reken op niks. ik hoop het stiekem wel. maar ik gun het BVO ook en nog wel een paar andere hier.
Ben echt super benieuwd wie het word. Misschien word het wel iemand die we juist niet verwachten.quote:Op donderdag 30 september 2004 15:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over.. Zou leuk zijn als ik het was, maar denk het niet. Als ik het niet ben hoop ik dat jij het ben.
.
Kan ook nog.quote:Op donderdag 30 september 2004 15:07 schreef Riann het volgende:
[..]
Ben echt super benieuwd wie het word. Misschien word het wel iemand die we juist niet verwachten.
Vorige keer vroegen ze met nadruk om iemand die veel bij de soaps komt, wat Tommerd dus werd. Jij bent een van de grootste soapjunkies hier, dus het zou zomaar kunnen he.quote:Op donderdag 30 september 2004 15:12 schreef Riann het volgende:
het idd het leukste als het een soap iemand worden die ook nog veel post in SC
En ik ga er niet van uit dat ik het word![]()
Ik volg The bold ONM GTST en Expeditie Robinson. En jij?quote:Op donderdag 30 september 2004 15:15 schreef BVO het volgende:
*voelt zich aangesproken..
voor mod?quote:Op donderdag 30 september 2004 17:42 schreef BVO het volgende:
Heb je gesolliciteerd evelien?
quote:Op donderdag 30 september 2004 17:43 schreef dunn0w het volgende:
[..]
voor mod?
nee daar heb ik helemaal geentijd voor...
ik ben maar met vlagen op fok...
maar als ik er ben.. zeg ik ook veel.
Dat kan niet....quote:Op donderdag 30 september 2004 17:44 schreef BVO het volgende:
Jammer..
Ik word het niet, heb nog niks gehoord..
Hopen op Riann dan maar..
Dat was vooral in de Idols-tijd....quote:Op donderdag 30 september 2004 17:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]je bent nog later geregistreerd dan ik en je hebt 2 x zoveel posts.
Misschien dat ze er nog niet uit zijn.quote:Op donderdag 30 september 2004 17:46 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dat kan niet....
JIj moet het worden.. je bent er genknipt voor!
Maar Riann is ook prima hoor![]()
8-quote:Op donderdag 30 september 2004 17:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Misschien dat ze er nog niet uit zijn..
Riann, Dizer, Leonie, Svurno, jij, ikzelf, dat zijn mensen die het goed zouden kunnen.
.
20 dan.. maar het schommelt tussen 19 en 20quote:Op donderdag 30 september 2004 17:48 schreef BVO het volgende:
20..
Ik had tijdens Idols echt ongeloofelijk veel posts per dag..
quote:Op donderdag 30 september 2004 17:51 schreef BVO het volgende:
Tommerd, als je BVO zegt, zeg je nieuwsgierig, [i]perfectionistisch en - vooral - ongeduldig..
Ja maar dr hebben toch maar 3 mensen ofzo gesolliciteerd? T wordt nu wel tijdquote:Op donderdag 30 september 2004 17:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Misschien dat ze er nog niet uit zijn..
Riann, Dizer, Leonie, Svurno, jij, ikzelf, dat zijn mensen die het goed zouden kunnen.
.
Ik denk wel wat meer.quote:Op donderdag 30 september 2004 17:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja maar dr hebben toch maar 3 mensen ofzo gesolliciteerd? T wordt nu wel tijd [afbeelding]
Ik heb het te druk met mn stage.
Ik heb er denk ik ook geen tijd voor..quote:Op donderdag 30 september 2004 17:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja maar dr hebben toch maar 3 mensen ofzo gesolliciteerd? T wordt nu wel tijd [afbeelding]
Ik heb het te druk met mn stage.
nou vertelquote:Op donderdag 30 september 2004 17:54 schreef BVO het volgende:
Er zit trouwens een sensatie aan te komen in het GTST-Tournament..
In de derde ronde lijkt Ludo uitgeschakeld te worden.quote:Op donderdag 30 september 2004 17:54 schreef dunn0w het volgende:
[..]
nou vertel
Zooo.. das inderdaag verrasendquote:Op donderdag 30 september 2004 17:54 schreef BVO het volgende:
[..]
In de derde ronde lijkt Ludo uitgeschakeld te worden..
quote:Op donderdag 30 september 2004 17:47 schreef BVO het volgende:
.
gelukkig maarquote:Op donderdag 30 september 2004 17:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, tis heel tijdrovendmaar ook wel leuk hoor
![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 17:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk elke dag in het GTST topicquote:Op donderdag 30 september 2004 17:57 schreef BVO het volgende:
[..].
Jij komt niet zo vaak in GTST..
.
Nee, ik vind het ook welquote:Op donderdag 30 september 2004 17:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wou je dan een herhaling van het vorige tournament.
Post er dan wat vaker.quote:Op donderdag 30 september 2004 17:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik kijk elke dag in het GTST topic![]()
Ik heb er nooit zoveel over te vertellenquote:Op donderdag 30 september 2004 17:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Post er dan wat vaker..
teveel gezoend?quote:Op donderdag 30 september 2004 17:57 schreef BVO het volgende:
Hij staat tegenDian
.
* dunn0w gaat trouwens morgen ofzo bloed laten prikken, denk dat ik Pheiffer heb..
quote:Op donderdag 30 september 2004 18:01 schreef dunn0w het volgende:
[..]
teveel gezoend?![]()
Ten eerste de FA's. Die beslissen alles voor op het forum, dus ook dit.quote:Op donderdag 30 september 2004 18:01 schreef BVO het volgende:
Tom_Tom-, wat ik me dus afvraag he.... wie gaat er nou over dat kiezen van die mod?
tis allebei lulligquote:Op donderdag 30 september 2004 18:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar BVO: je hebt dus of:
1. Pfeiffer gekregen van dat onbekende zoenmeisje.
2. Pfeiffer gegeven aan dat onbekende zoenmeisje.
Jij hebt uiteraard het laatste gezegd neem ik aan?quote:Op donderdag 30 september 2004 18:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ten eerste de FA's. Die beslissen alles voor op het forum, dus ook dit.
Static ook: die moet tenslotte met de nieuwe mod samenwerken.
Andere mods hebben een adviserende functie. Dus die kunnen zeggen: "BVO is echt kut, die moet je echt nooit nemen, kutuser." Of: "BVO is de enige beste optie voor het forum.."
Misschien heb ik het helemaal niet.quote:Op donderdag 30 september 2004 18:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar BVO: je hebt dus of:
1. Pfeiffer gekregen van dat onbekende zoenmeisje.
2. Pfeiffer gegeven aan dat onbekende zoenmeisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |