quote:Op donderdag 23 september 2004 12:05 schreef karoltje het volgende:
Shock!
edit: Hij is doodquote:Op donderdag 23 september 2004 12:03 schreef Tania18 het volgende:
Arme Andre Hazes![]()
Graag gedaanquote:Op donderdag 23 september 2004 12:08 schreef Tania18 het volgende:
Bedankt voor je ontbijtje trouwens, schat![]()
![]()
Vooral die rozenblaadjes die je als versiering had gebruikt, vond ik erg liefquote:Op donderdag 23 september 2004 12:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Graag gedaan
Ja toen ik dit las wist ik nog niet dat ie dood wasquote:Op donderdag 23 september 2004 12:03 schreef Tania18 het volgende:
Arme Andre Hazes![]()
Nou, ik brand een kaarsje voor emquote:Op donderdag 23 september 2004 13:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Voor hemzelf en zn familie is het wel zielig ja, maar ik ga hem persoonlijk geen seconde missen.
quote:Op donderdag 23 september 2004 13:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Voor hemzelf en zn familie is het wel zielig ja, maar ik ga hem persoonlijk geen seconde missen.
Ook lang niet gezien hierquote:Op donderdag 23 september 2004 16:29 schreef Riann het volgende:
Ěk kom weer eens hoi zeggen![]()
![]()
druk druk druk enzoquote:Op donderdag 23 september 2004 16:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ook lang niet gezien hier
Waarmee?quote:Op donderdag 23 september 2004 16:56 schreef Riann het volgende:
[..]
druk druk druk enzo
en dan vraag je af waarmee....
Nou... school, vriendje en dan ook nog de soaps bijhouden![]()
Dat vind ik ookquote:Op donderdag 23 september 2004 17:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarmee?
Nja, je hebt het maar druk hoor.
Welke volg jij dan??quote:Op donderdag 23 september 2004 17:15 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat vind ik ook
over een kwatier alweer the bold![]()
The boldquote:Op donderdag 23 september 2004 17:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welke volg jij dan??
quote:Op donderdag 23 september 2004 17:22 schreef Riann het volgende:
[..]
The bold
onm
gtst
En op zondag Expeditie robinson
altijdquote:Op donderdag 23 september 2004 18:19 schreef BVO het volgende:
Hoooii.
Ja, met mij best aardig. Met jullie?
* dunn0w is blij dat dunn0w nog gewoon d'r onlinestatus openbaar heeft.
oud? 3 jaartjes ong.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:21 schreef BVO het volgende:
Heb je een nieuwe of is je oude gemaakt?
Foto's van jou?quote:Op donderdag 23 september 2004 19:18 schreef karoltje het volgende:
Ik ben een fotosite aan het maken.
Van mij jaquote:Op donderdag 23 september 2004 19:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Foto's van jou?
Nee, ff serieus...waarover?
quote:Op donderdag 23 september 2004 19:49 schreef karoltje het volgende:
[..]
Van mij ja. Gewoon van mijn feestjes en reisjes enzo
.
vet relaxedquote:Op donderdag 23 september 2004 21:24 schreef Bupatih het volgende:
Ja, ik merk het
Hoi dunnow![]()
![]()
Bomen zijn relaxedquote:Op donderdag 23 september 2004 21:25 schreef dunn0w het volgende:
[..]
vet relaxed![]()
alles goed met jou?
en op school?
quote:Op donderdag 23 september 2004 21:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[afbeelding]
Zie nou welquote:Op donderdag 23 september 2004 21:39 schreef dunn0w het volgende:
[afbeelding]
Ja, had ik zin in. Zit lekker naar Eric Clapton te luisteren, het is laat, het is koud buiten, mijn hondje slaapt. Ik dacht ik praat lekker zacht.quote:Op donderdag 23 september 2004 23:25 schreef ZOWIEE het volgende:
wat praat je zacht
hihi wat leuk, ik fluister ook maar mee dan..Ja met mij gaat het goed, nog 1 dagje en dan weekendquote:Op donderdag 23 september 2004 23:27 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja, had ik zin in. Zit lekker naar Eric Clapton te luisteren, het is laat, het is koud buiten, mijn hondje slaapt. Ik dacht ik praat lekker zacht.
En hoe is het met jou?
Wachten op het weekend, das in ieder geval gezond haha. Met mijn hondje gaat het wel, maar hij heeft, net als zijn broer, een blaasontsteking. Maar alles komt goed. Hij heet Fardon (stamboomnaam is Peter)quote:Op donderdag 23 september 2004 23:31 schreef ZOWIEE het volgende:
hihi wat leuk, ik fluister ook maar mee dan..Ja met mij gaat het goed, nog 1 dagje en dan weekend. Gaat alles goed met je hondje? Hoe heet hij ook al weer?
quote:Op donderdag 23 september 2004 23:35 schreef Dada het volgende:
[..]
Wachten op het weekend, das in ieder geval gezond haha. Met mijn hondje gaat het wel, maar hij heeft, net als zijn broer, een blaasontsteking. Maar alles komt goed. Hij heet Fardon (stamboomnaam is Peter)
Fardon. Slaap zacht strakjes. Blaasgruis, klinkt niet fijn, moest die kat toen ook elk uur plassen?quote:Op donderdag 23 september 2004 23:37 schreef ZOWIEE het volgende:
blaasontsteking
wat vervelend, de kat van mn zus heeft blaasgruis dat is ook zo rot... Hopelijk komt het snel weer goed
Noem je hem Fardon of Peter?
Ik ga zo slapen trouwens, dus welterusten alvast![]()
Mooie naamquote:Op donderdag 23 september 2004 23:41 schreef Dada het volgende:
[..]
Fardon. Slaap zacht strakjes. Blaasgruis, klinkt niet fijn, moest die kat toen ook elk uur plassen?
Nee, alleen die van jou wil ik wetenquote:Op donderdag 23 september 2004 17:41 schreef niksan het volgende:
* Svensational leest andere topic terug
...Sven heeft iets met leeftijden.....
BVOquote:Op donderdag 23 september 2004 18:19 schreef BVO het volgende:
* BVO is blij dat dunn0w nog gewoon d'r onlinestatus openbaar heeft.
Hij is er nog niet.quote:Op donderdag 23 september 2004 23:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jij gaat voor een derde?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:10 schreef Riann het volgende:
Jij hebt geen vriendin jij hebt geen school
Deze jury zeikt alleen veel minder afquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:05 schreef Duiveltja het volgende:
Mij boeit alleen de audities.
Kan weer leuk worden.
Ze zetten zichzelf meestal voor lulquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Deze jury zeikt alleen veel minder af. Ze blijven aardig zeg maar
Bettany is okquote:Friday Night with Jonathan Ross
Jonathan's guests tonight include What Not to Wear presenters, Trinny and Susannah, Wimbledon star, Paul Bettany and actress Cybil Sheperd, plus Robbie Williams performs his new single, Radio.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Please tell me why do birds
sing when you're near me
sing when you're close to me
They say that I'm a fool
for loving you deeply
loving you secretly
But I crash in my mind
whenever you are near
getting deaf, dumb and blind
just drowning in despair
I am lost in your flame
it's burning like the sun
and I call out your name
the moment you are gone
Please tell me why can't I
breathe when you're near me
breathe when you're close to me
I know, you know I'm lost
in loving you deeply
loving you secretly
secretly
But I crash in my mind
whenever you are near
just drowning in despair
I am lost in your flame
and I call out your name
whenever you are gone
Tomorrow
(say it all tomorrow) I'll tell it all tomorrow
(say it all tomorrow) or the day after tomorrow
(say it all today) I'm sure I'll tell you then
Well, I crash in my mind
whenever you are near
just drowning in despair
Well, I am lost in your flame
and I call out your name
The moment you are gone.
.
.
Tom_Tom- kunnen we inmiddels wegstrepenquote:Op vrijdag 24 september 2004 00:26 schreef Svensational het volgende:
BVO
Tom_Tom-
Riann
Christine
Dunn0w
_bigmac_
karoltje
timbob
Svensational
quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben gister geweest!!
En het was echt SUPER..
quote:Op vrijdag 24 september 2004 01:32 schreef Svensational het volgende:
Damn, ik zoek die EK-smilies topicMaar kan em niet vinden
Jaaaaaaa, en ik welk topic staan die?quote:
1 sec zoeken amateurquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, en ik welk topic staan die?
Ik kon echt niks vinden met de searchquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
1 sec zoeken amateur
Oranje Smilies
EK 2004 smilies
EK-smilies verzameltopique
als je de ek forums selecteerd welquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kon echt niks vinden met de search.
Om 19.15 zit ik in de bios naar die film te kijken!quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:53 schreef Dizer het volgende:
Heeft iemand al de film: Eternal Sunshine of the Spotless Mind al gezien???
Ik ben helemaal verliefd op deze film
Het is een van de mooiste films ooit gemaaktquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Om 19.15 zit ik in de bios naar die film te kijken!.
Ben heeeel erg benieuwd.
ik vond hem alles behalve vaag. Heel duidelijk maar wel super goed!!quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:57 schreef Duiveltja het volgende:
Ja ik
Vage film is het he
Jim in een serieuze rol! oeh! dat zal wennen zijn...quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:53 schreef Dizer het volgende:
Hoe is het allemaal????
Heeft iemand al de film: Eternal Sunshine of the Spotless Mind al gezien???
Ik ben helemaal verliefd op deze film
Hij doet het verassend goed.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:02 schreef niksan het volgende:
[..]
Jim in een serieuze rol! oeh! dat zal wennen zijn...
Nah...quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:02 schreef niksan het volgende:
Jim in een serieuze rol! oeh! dat zal wennen zijn...
De meeste films van Kaufman zijn zo. Ze zijn allemaal wel erg goed.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:09 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik vond hem eerlijk gezegd ook erg vaag.
Huur die 2 andere meteen. In de ene een geniale Cage en in de andere een hele goede Rockwell.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb alleen Being John Malkovic gezien. Met een geweldige Cameron Diaz..
Echt een vage, supergave film.
Ik kan ook zo goed dansen als hijquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:24 schreef Duiveltja het volgende:
Een blanke die de zwarte muziek cultuur ff op de hak neemt
http://i.cnn.net/thewb/tr(...)teAnAct_trombone.mov
Je moet eik de clips wel een beetje kennen
Oh, is dát Edgar Davids??quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:04 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
* niksan doet meequote:Op vrijdag 24 september 2004 15:23 schreef Bupatih het volgende:Jim Carey
De beste acteur op aarde
![]()
![]()
![]()
![]()
heeft ze weekendquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:53 schreef Bupatih het volgende:
Ja, ZOWIEE...en dan??
Hij is echt de bestequote:Op vrijdag 24 september 2004 16:53 schreef niksan het volgende:
[..]
* Bupatih doet mee
Waarom pas om 17.00?? Is dat officieel zoquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jaaaaover 3 minuten dus.......
quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:01 schreef ZOWIEE het volgende:
Over 5,5 uur heb ik weekend
Hier klopt iets nietquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:29 schreef ZOWIEE het volgende:
Nog 30 minuten
Zijn SNL sketches zijn ook erg leuk.quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij is echt de beste
Dumb and Dumber, Liar Liar, The Truman Show, Me Myself and Irene, The Mask, pffff....en de rest
Die gast is echt een genie
SNL jaquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zijn SNL sketches zijn ook erg leuk.
Een van mijn favo acteurs is toch wel Jude Law
Ja die ja...quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:09 schreef Duiveltja het volgende:
A night at the Roxbury
Die kleine gast heet Chris Katan. Naar aanleiding van die skit hebben ze zelfs een film gemaakt zonder Carrey, maar wel met Ferrell en Katan.
Haddaway - What Is Love
Dat mens is domquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:36 schreef Duiveltja het volgende:
Dat je het ff weet L
Matthew Bellamy (muse)
Dat was toch die hyperactieve, die zo heftig ging dansen? Nou op dat concert in dat voetbalstadion vond hij het helemaal tof enzo, terwijl heel Nederland hem uitlachtte. Ik had het idee dat hij dat niet echt doorhadquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:56 schreef Duiveltja het volgende:
Hoezo?
Ja dat had ik gezien. Iedereen in het stadion lag in een deuk.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat was toch die hyperactieve, die zo heftig ging dansen? Nou op dat concert in dat voetbalstadion vond hij het helemaal tof enzo, terwijl heel Nederland hem uitlachtte. Ik had het idee dat hij dat niet echt doorhad.
Ja dat is wel zo, maar ik vond het toch een beetje zielig enzoquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja dat had ik gezien. Iedereen in het stadion lag in een deuk.
Maar ja hij doet het zelf.
Nou......quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:47 schreef BVO het volgende:
Die linker is toch veel leuker?.
0 - 3quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:08 schreef Duiveltja het volgende:
RBC - feyenoord
Wat denk je BVO?
Ja idd.quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:09 schreef BVO het volgende:
Die linker is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Die rechter is [afbeelding].
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:09 schreef BVO het volgende:
[..]
0 - 3.
best triestquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:46 schreef BVO het volgende:
Ze blijft lekker, Idols of niet..
[afbeelding]
heel goed: BIJNAquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:12 schreef BVO het volgende:
Hoezo?.
Ze had het bijna gehaald afgelopen jaar toch.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:14 schreef dunn0w het volgende:
[..]
ik boycot popstars the rivels trouwens.... geen zin in meer idols-gedoe
ik??? .. verstandig??quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]Eindelijk een verstandig iemand
Maar toch vind ik die rechter leuker
Maud staat op 1 trouwens in de pepsi chartquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:15 schreef BVO het volgende:
Nja, ze heeft het talent wel iig.
Ik mis Idols nu al..
ik gok op:quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:45 schreef Bupatih het volgende:
Vanavond Koefnoenof
?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:49 schreef Bupatih het volgende:Mijn fotoboek is ge-update
En wie nou nog durft te zeggen dat ik niet helemaal honderd ben..
Hmz. In ieder geval beter dan de vorige keer. Maar nog steeds niet je-van-het.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:12 schreef niksan het volgende:
[..]
ik gok op:
quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:15 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
.
Leuke foto'squote:Op vrijdag 24 september 2004 21:35 schreef karoltje het volgende:
*Nog steeds druk bezig is met fotosite
Hee, ik kwam hier toevallig via het stalken van Bupatih, en ik zag je site dus. Ik was ook afgelopen oud & nieuw in Rome!quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:35 schreef karoltje het volgende:
*Nog steeds druk bezig is met fotosite
Stomme stalkerdquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hee, ik kwam hier toevallig via het stalken van Bupatih, en ik zag je site dus. Ik was ook afgelopen oud & nieuw in Rome!
http://uk.imdb.com/title/tt0338013/quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:04 schreef Bupatih het volgende:.
Zet dat er dan meteen bijquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
http://uk.imdb.com/title/tt0338013/
Wil ik ook zienquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
http://uk.imdb.com/title/tt0338013/
Zeker doen!quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:15 schreef p-etr-a het volgende:
Wil ik ook zien.
Oké, dat zal ik doen, dankjewel voor de tipquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zeker doen!
Niet teveel van tevoren lezen over de film. GA gewoon in de bios zitten en laat je overdonderen!
Britney Spears - My Prerogative.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:26 schreef BVO het volgende:
Dat nieuwe nummer van Britney is best leuk. Zij zelf ook nog steeds.
.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:26 schreef BVO het volgende:
Dat nieuwe nummer van Britney is best leuk. Zij zelf ook nog steeds.
.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:30 schreef BVO het volgende:
Hoe vaker ik hem luister, hoe leuker ik hem vind..
D'r laatste album was helemaal niet zo slecht hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:34 schreef niksan het volgende:
[..]![]()
![]()
Met Touch of my hand natuurlijk als hoogtepunt.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:35 schreef BVO het volgende:
Stonden paar erg leuke nummers op..
quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Met Touch of my hand natuurlijk als hoogtepunt..
quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:39 schreef niksan het volgende:
[..]dirty BVO
Dat ging toch over vingeren?quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:37 schreef BVO het volgende:
Met Touch of my hand natuurlijk als hoogtepunt..
I'm not ashamed of the things that I dreamquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat ging toch over vingeren?
Moooii.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
* BVO luistert nu: Hind - From This Moment On.
Ik ken heel die Jelleke niet.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
* BVO luistert nu: Jelleke - Fading Like A Flower.
Jelleke was het leukste van de hele workshopronde van Idols 1..
.
Ze zat in workshop 1, bij Jamai, Hind en Yuli dus.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:00 schreef BVO het volgende:
Ik ken heel die Jelleke niet..
Welke workshop zat ze?
Do is echt wel bagger hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:19 schreef BVO het volgende:
Heeft Do trouwens een nieuw nummer dat Angel heet?
Ik download hem wel ff..
Komt het door de onbekende dame van vorig weekend?quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:30 schreef BVO het volgende:
* Tom_Tom- is bang dat 'ie Pfeiffer heeft..
Wie zal het zeggen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Komt het door de onbekende dame van vorig weekend?
Ik wist niet dat Christine ook al CD's maakt?quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:31 schreef BVO het volgende:
Ken ze alle drie niet..
Heeft Christine een nieuw nummer dan? Komt er weer nieuw album?
Pfeiffer is kut. Denk ik. Ik heb het nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:32 schreef BVO het volgende:
Wie zal het zeggen..
Hoop dat ik me snel beter ga voelen, anders zie ik het somber in..
Ja, dat is ze dus.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:33 schreef BVO het volgende:
Dacht al dat zij dat was.
En Christine zou aan Idols mee moeten doen ja. Mijn stem heeft ze, of het klinkt of niet..
M'n zus heeft het pas gehad en ik begin nu beetje hetzelfde te hebben als zij in het begin.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Pfeiffer is kut. Denk ik. Ik heb het nog nooit gehad.
Misschien heb je een lichte vorm? Of chronisch slaaptekort.>
Oh ja.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
En ik zou geen fansite voor Christine durven te maken..
.
Ik hoop het toch niet.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Misschien heb je perongeluk uit een glaasje van je zusje gedronken ofzo. Want het is een erg besmettelijke ziekte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |