ik ga van het weekend een poging doen tot uitspelen...quote:Op donderdag 16 september 2004 16:59 schreef HomerJ het volgende:
Golden sun 2 speel ik nog steeds
weet niet of jullie het al ergens gelezen hebben...quote:17 september 2004 - Nintendo of Europe heeft vandaag bekend gemaakt dat de Game Boy Advance SP vanaf 24 september 2004 door heel Europa verkrijgbaar zal zijn voor de verwachte verkoopprijs van 99,95 Euro. Dat is zo'n 30 Euro lager dan de huidige prijs!
"Doordat de Game Boy Advance SP nu verkrijgbaar is voor deze nieuwe prijs," meldt Jim Merrick, Senior Director of European Marketing van Nintendo of Europe, "wordt de handheld een stuk toegankelijker voor een bredere groep gamers, met name onze jongere fans. Met alle fantastische games die er al voor de Game Boy Advance op de markt zijn, plus de vele extra titels die nog voor Kerstmis verkrijgbaar zullen zijn, willen we het voor iedereen mogelijk maken een Game Boy Advance SP te bezitten."
Voor Kerstmis brengt Nintendo ook nog twee Limited Edition Game Boy Advance SP Paks uit. Het Zelda Limited Edition Pak komt op 12 november uit in Europa en bevat een limited edition goudkleurige Game Boy Advance SP met een speciaal Zelda opdruk plus een exemplaar van het langverwachte The Legend of Zelda: The Minish Cap. Het Mario Limited Edition Pak verschijnt op 19 november in Europa en bevat naast een exemplaar van Mario vs. Donkey Kong ook een unieke Game Boy Advance SP in Mario-stijl. De verwachte verkoopprijs van beide Limited Edition Paks bedraagt 129,95 Euro.
Sinds de introductie van de Game Boy Advance SP in maart 2003 is deze - met meer dan 4 miljoen verkochte exemplaren in Europa - een enorm succes gebleken. Dankzij deze nieuwe prijs en het sterke aanbod aan games dat rond de kerst op de markt zal zijn, ziet het er naar uit dat dit succes zich alleen maar voort gaat zetten. In de aanloopperiode naar Kerstmis zal Nintendo een aantal games uitbrengen waar al lange tijd naar wordt uitgekeken, waaronder Pokémon FireRed en Pokémon LeafGreen, The Legend of Zelda: The Minish Cap en Mario vs. Donkey Kong. Hierbij komen nog vele uitstekende games van andere uitgevers zoals Star Wars Trilogy: Apprentice of the Force (Ubisoft), The Lord of the Rings; The Third Age (EA), Tony Hawk's Underground 2 (Activision) en Disney Pixar's The Incredibles (THQ). Gamers hebben het nog nooit zo goed gehad!
Ik ga dus die, of de Zelda editie halenquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:07 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Ken je de uitstekende niet-meer-dan-je-wil-weten-vertellende grafische walkthrough op http://www.goldensun-syndicate.net/tlawalk/index.html ?quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:47 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
GS: The Lost Age
Ik weet niet of iemand wel eens in Anemos Inner Sanctum in Contigo is geweest?
Maar die eindbaas (Dullahan) daar is echt NIET te verslaan !![]()
heeft iemand 'm wel eens geprobeerd?
quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:43 schreef G_E het volgende:
[..]
Ken je de uitstekende niet-meer-dan-je-wil-weten-vertellende grafische walkthrough op http://www.goldensun-syndicate.net/tlawalk/index.html ?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit hele verhaal staat ook compact in mn Strategy Guide en dit heb ik al geprobeerd
dit is meer persoonlijk geblaat over hoe hij het heeft gedaan...
je hebt gewoon geluk nodig dus ik zal het nog eens een paar keer proberen
maar je verwacht toch meer van de eindbaas...quote:Op dinsdag 21 september 2004 08:01 schreef jorryt het volgende:
mja ik heb GS1 en 2 ook uitgespeeld en de doom dragon was idd wel makkelijk (wat denk je met 8 sterke ventjes)
Die zijn in elke RPG moeilijkerquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:39 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
dan waren die "hidden" eindbazen nog moeilijker...
vind je?quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:16 schreef jorryt het volgende:
dat yoshi spel ziet er iig wel kewl uit
zo kan je het ook noemenquote:Op woensdag 22 september 2004 22:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Player's Choice voor de GBA dus? Die is er niet, maar de meeste games worden wel 'gewoon' afgeprijst
Verder leg ik mijn GBA ook bij mijn ouders neer totdat Zelda of Mario vs DK uitkomt, er is niet veel te beleven op de GBA de komende 2 maanden voor mij.
Ook eens iemand zoeken die voor die deal wil gaan!quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga dus die, of de Zelda editie halenMijn moeder wil ook een SP (
) en heeft de mijne in beslag genomen zeg maar (
)
Nu heb ik dus afgesproken dat we 50-50 gaan doen als er zo'n bundel uitkomt. Krijgt zij mijn huidige SP, en ik een nieuwe met MvsDK of Zelda!
Mama
Dixons, 6 euroquote:Op donderdag 23 september 2004 14:46 schreef Kiff het volgende:
Hallo, waar haal ik een koptelefooningangsuitbreidingsgebeuren voor de GBASP die ik gisteren gekocht heb? En hoeveel kost dat? (waar is het het goedkoopst?)
yeah right...quote:Op donderdag 23 september 2004 15:48 schreef Kiff het volgende:
hmm, ok. Toch vind ik dat ze die dingen gratis moeten opsturen als je een SP registreert bij Nintendo ofzo. Duidelijke productiefout dat ze een headphonejack vergeten zijn. Die verwacht je er bij als je een portable device koopt. Ik heb al een GBA classic/gewone GBA en ik gebruik vrijwel altijd een koptelefoon.
Minish Ca-hap...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Schop
Nog even tot Zelda: Magical Hood
In Europa heet hij Magical Hood volgens de release lijstquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:16 schreef Thomper het volgende:
[..]
Minish Ca-hap...
Waaaah, die is leuk!!!!quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:32 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Misschien staat deze ook al op Fok!Games maar dan staat ie nu ook hier:
[afbeelding]
GBA Zelda Limited Edition SP
Waar hou je van? Platform, strategie, RPG?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:46 schreef Stressbal het volgende:
Ik zit er aan te denken een Gameboy Advance SP te kopen. Iemand suggesties over welke spellen zeker de moeite waard zijn?
Strategie: Fire Emblem, Final Fantasy: Tactics Advance, Advance Warsquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:12 schreef Stressbal het volgende:
Platform, racers, strategie, simulatie
Volgens welke release lijst? Overal wordt het gewoon zelda: the minish cap genoemd, zelfs op de site van Nintendo. Volgens mij heeft iemand voor de grap die naam bedacht en hebben veel mensen het domweg overgenomen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In Europa heet hij Magical Hood volgens de release lijst
Beweer je nu serieus dat je een game laat liggen als de naam je niet aanstaat?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:25 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens welke release lijst? Overal wordt het gewoon zelda: the minish cap genoemd, zelfs op de site van Nintendo. Volgens mij heeft iemand voor de grap die naam bedacht en hebben veel mensen het domweg overgenomen.
Zelda the magical hood ga ik in iedergeval niet kopen, dat klinkt niet als een echt zelda spel. Doe mij maar the minish cap!
Nee, dan bestel ik 'm wel bij dvdboxoffice. Dat is toch goedkoperquote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:28 schreef Lexie het volgende:
[..]
Beweer je nu serieus dat je een game laat liggen als de naam je niet aanstaat?
Ik twijfel nog een beetje over die game... Op de een of andere manier vrees ik dat hij vooral meer van hetzelfde is... Ik heb op de GBA nu 3 Zelda games gespeeld (Lttp en de twee Oracles of... games) en ik heb ze alledrie niet uitgespeeld omdat ze te eentonig zijnquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:09 schreef ShadoW17 het volgende:
hier komt zelda the minish cap gewoon eerder uit dan in the US, ik d8 dat hij daar allang uitwas.
Maar ik heb hem nu dus ook 3erg vermakelijk ben net bezig en ik zit nu in the minish woods
Link's Awakening nooit gespeeld? Beste Zelda die op de GB is uitgebracht.quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje over die game... Op de een of andere manier vrees ik dat hij vooral meer van hetzelfde is... Ik heb op de GBA nu 3 Zelda games gespeeld (Lttp en de twee Oracles of... games) en ik heb ze alledrie niet uitgespeeld omdat ze te eentonig zijn
Jawel, en het is daarmee de enige Zelda die ik echt uitgespeeld hebquote:Op zaterdag 13 november 2004 10:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Link's Awakening nooit gespeeld? Beste Zelda die op de GB is uitgebracht.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:05 schreef G_E het volgende:
Ik wiebel van ongeduld, wanneer maken ze nou een keer bekend of Fire Emblem: Seima no Kouseki ook in de VS/EU wordt uitgebracht..
quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Q2: Fire Emblem 2 (Nintendo)
Je hebt em nog niet?quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb een review van Zelda gelezen (GamesTM) en ik ben overtuigdIk wil hem nu ook
Oeh! Dat is dan nog net nieuwe info. Als het waar is. En bovendien is het eigenlijk niet Fire Emblem 2, maar Fire Emblem 9, want wat we hier "Fire Emblem" noemen, is eigenlijk deel 7.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:53 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
In ieder geval een must-buyquote:Op zondag 14 november 2004 00:27 schreef G_E het volgende:
[..]
Oeh! Dat is dan nog net nieuwe info. Als het waar is. En bovendien is het eigenlijk niet Fire Emblem 2, maar Fire Emblem 9, want wat we hier "Fire Emblem" noemen, is eigenlijk deel 7.. Maar ja.
WAT ZIT DAAR NU ALLEMAAL IN??? En hoe kom je eraan?quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:29 schreef Lexie het volgende:
I feel a little bit special.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou, ik beloof dat we de komende 2 weken minstens 4 GBA reviews doen, ok?quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:33 schreef Thomper het volgende:
Komen er trouwens ooit wat meer GBA reviews op Fok!Games, die zijn er zo bedroevend weing...![]()
Klinkt goed. Minish Cap in ieder geval?quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik beloof dat we de komende 2 weken minstens 4 GBA reviews doen, ok?
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:01 schreef Thomper het volgende:
[..]
Klinkt goed. Minish Cap in ieder geval?
wat lelijkquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:29 schreef Lexie het volgende:
I feel a little bit special.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewonnen op de Metroid Prime 2 preview dag, lees de special maar op games.fokquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:31 schreef Thomper het volgende:
[..]
WAT ZIT DAAR NU ALLEMAAL IN??? En hoe kom je eraan?![]()
![]()
En we mogen zeker niet om foto's vragen waarbij je bent uitgedost in die zeldalongsleeve & zeldamuts?quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:43 schreef Lexie het volgende:
[..]
Gewonnen op de Metroid Prime 2 preview dag, lees de special maar op games.fok.
er zit een GBA SP in, The Minish cap (zonder doosje), een Zeldamuts en een zeldalongsleeve met een triforce achterop.
Dan daalt de waardequote:Op zaterdag 27 november 2004 00:34 schreef G_E het volgende:
[..]
En we mogen zeker niet om foto's vragen waarbij je bent uitgedost in die zeldalongsleeve & zeldamuts?.
dat is zeker een leuke aanbiedingquote:Op zondag 28 november 2004 10:15 schreef BMH het volgende:
Het is vandaag koopzondag in Enschede, dus heeft de mediamarkt een leuke aanbieding voor de heidense bezoekers (). Een GBA SP voor 59 euro!!!
Neem nou maar eens een kijkjequote:Op vrijdag 26 november 2004 20:33 schreef Thomper het volgende:
Komen er trouwens ooit wat meer GBA reviews op Fok!Games, die zijn er zo bedroevend weing...![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 15:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Neem nou maar eens een kijkje.
Mep Roy maarquote:Op maandag 29 november 2004 16:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
![]()
Maar die van Ty is wel erg kort..
Das al een tijdje uitgesteld naar begin 2005..quote:Op maandag 29 november 2004 17:42 schreef nlboy het volgende:
03-12 Mario Party Advance
Ben benieuwd...
Net als het spel zelfquote:Op maandag 29 november 2004 16:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
![]()
Maar die van Ty is wel erg kort..
Mario vs. Donkey kong is een leuke puzzle game van Nintendo. Advance Wars , een strategy spel, is haast verplichte kost. Wario Ware, een super snelle game waarbij je 200 spelletjes van 3 sec moet voltooien, heeft een goed pak op en speel gehaalte.quote:Op woensdag 1 december 2004 20:13 schreef Jojogirl het volgende:
* BMH is 26, vrouw en gaat ws. een GBA kopen.
Maar wat zijn nou leuke spellen?
Qua PC spellen vind ik dingen als Rollercoaster Tycoon, Zoo Tycoon en simpele dingen als Tetris leuk. (jaja, ik weet het, typische vrouwensmaak... so sue me)
Ik kijk wel of ik een gaatje vind achter The Minish Cap. alhoewel er volgens mij ook een DS komt aangestormd...quote:Op zondag 5 december 2004 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er mensen die Final Fantasy 1 - 2 spelen? Ik ga er deze week aan beginnen
ja , ikke ben gisteren begonnen er aanquote:Op zondag 5 december 2004 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er mensen die Final Fantasy 1 - 2 spelen? Ik ga er deze week aan beginnen
Das wel handig, vroeger vaak een aanval mislukt omdat iemand dan net weer een critical hit had ofzo.quote:gelocked word op de volgende opponent als de vorigegedood is
Vandaag heeft FOK!games een review van die gamequote:Op donderdag 9 december 2004 10:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
is Mario vs DK btw iets ?
Onder andere bij Globe Gadgets. Maar ook bij Lik-Sang geloof ikquote:Op donderdag 9 december 2004 12:52 schreef jimjim1983 het volgende:
waar kan ik de GBA movieplayer kopen?
dankquote:Op donderdag 9 december 2004 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onder andere bij Globe Gadgets. Maar ook bij Lik-Sang geloof ik
Ja. Ik.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dank![]()
heeft iemand ervaringen met dit dingetje?
koel, kijk er naar uit. kan je misschien ook een screenshot maken of een stukje film laten zien?quote:Op donderdag 9 december 2004 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. Ik.
Kwaliteit films is best ok, geluid ook wel. Omzetten naar juiste formaat gaat traag. Hou er rekening mee dat je CF kaartje en cradreader nodig hebt. Uitgebreide review binnen enkele dagen.
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
in elf village is er ook een graf waar link in begraven is
quote:Op donderdag 9 december 2004 13:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik kan wel ff een filmpje maken van een SouthPark aflevering. Ik maak die dinsdag aanstaande (ga zo naar Center Parks) dus help me ff herinneren dan
Die muziek is idd goed , ik las trouwens op een ander board dat dit een port van de remake van de FF's op de wonderswan color wasquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JaGeniale easter egg!
Het enige dat ik wat jammer vind is dat het verplaatsen over de world map zo langzaam gaat in vergelijking met in de dorpen en dungeons waar je gewoon kan rennen. De muziek is trouwens fenomenaal voor een GBA game
Ja, helaasquote:
warrior, monk en red en black mage hierquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die muziek is idd goed , ik las trouwens op een ander board dat dit een port van de remake van de FF's op de wonderswan color was
toch een fantastische game , en idd die ren functie is een stuk beter geworden , de thief schopt ook eindelijk een beetje arrsch
In de NES versie heette een monk volgens mij een Black belt.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
warrior, monk en red en black mage hierDie Monk is trouwens nieuw? Ik dacht dat er in de NES versie maar 5 klassen waren namelijk... 3 mages, warrior en thief.
Ohw ja! Vergetenquote:Op woensdag 15 december 2004 03:11 schreef Bommie het volgende:
[..]
In de NES versie heette een monk volgens mij een Black belt.
"Tussendoor"quote:Mijn party is op dit moment een warrior, monk, thief en white mage.
Leuk spelletje voor tussendoor dit.
dat zullen ze nooit doen, ze verdienen er namelijk erg veel aan, dus waarom budget maken?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:36 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
wanneer komt de GBA nou eens met z'n budget games serie...?
een tijd niks met mn GBA gedaan en er zijn nog een aantal games die ik graag wil hebben, maar heb niet echt veel zin om er veel geld aan uit te geven...
of moet ik wachten tot de DS er is...?
die is op dit moment uitverkocht en zal de volgende keer waarschijnlijk niet bijgevuld worden, daarom staat hij er tijdelijk niet tussenquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:47 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
is de NES classic van Metroid de moeite waard? heb het nooit gespeeld... het lijkt me wel tof of kan ik dan beter Metroid prime of fusion aanschaffen?
btw, hoe heb je metroid fusion via nintendo vip kunnen krijgen? ik kijk namelijk net welke games je allemaal kunt krijgen voor hoeveel sterren maar er staat bijna niks tussen...
en dat is de enige game die je via vip kan sparen met sterrenquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:51 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
die is op dit moment uitverkocht en zal de volgende keer waarschijnlijk niet bijgevuld worden, daarom staat hij er tijdelijk niet tussen
het is toch niet meer dan normaal om oude producten wat af te prijzen...quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:43 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dat zullen ze nooit doen, ze verdienen er namelijk erg veel aan, dus waarom budget maken?
nee joh, check gewoon de sterrencatalogus als hij weer is bijgevuldquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:53 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
en dat is de enige game die je via vip kan sparen met sterren
ik las het gister nog ff ergens anders... die catalogus wordt af en toe gevuld met een aantal games die ook weer zo wegzijn....quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:29 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
nee joh, check gewoon de sterrencatalogus als hij weer is bijgevuld
ik wil niet opdringerig zijn maar zou je misschien nog een filmpje of screenshot kunnen plaatsen, of weet je misschien waar ik die kan vinden? wil namelijk vandaag nog zo'n ding bestellen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, helaasMijn zusje heeft de CF kaart weer in gebruik voor haar digi cam
![]()
weet je of dit een goeie is?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik raad je sowieso aan om niet dezelfde te kopen als ik had, maar de nieuwste versie van LikSang. Die is a) goedkoper en b) kleiner en c) beter
Ik ga mijn best doen om nog een keer een filmpje te posten, maar ik kan niets beloven op dit moment. Ik zie haar met Kerst pas weer.
ok, bedankt man.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die ken ik niet.
Ik zou voor deze gaan: http://www.lik-sang.com/list.php?nav=over&category=246&
nog geen 20 euro
Tis jammer dat het niet de complete NES Classic serie op 1 cartridge wasquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de gehele NES classic serie niet de moeite waard.
Dat heet Animal Crossing DSquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis jammer dat het niet de complete NES Classic serie op 1 cartridge was
daarom is het ook zo flauw dat je voor een normale classic nes gba titel 23 euro ofzo moet neer tellen en dat ze ook straks allemaal in een spel van 40 a 50 euro zittenquote:
het lukt mij nog niet eens om bij 1 cup een rank *** te krijgenquote:Op woensdag 22 december 2004 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, het lukt me echt niet om overal 3 sterren te krijgen. Je moet namelijk niet alleen meer dan 100 (? ofzo) muntjes halen en overal eerste worden, maar de nummer 2 moet ook een x aantal punten achterliggen
Wat dacht je van Kingdom Hearts: Chain of Memories van disney & square enix ZEKER de moeite waard!quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:53 schreef HomerJ het volgende:
Met de komst van de DS word volgens mij de GBA SP beetje verwaarloosd. Na Mario vs donkey kong en Zelda zie ik niks boeiends meer op de Releaselijst staan.
Toch wel zonde want ik heb nog geen behoefte aan de DS
De reviews zijn gematigd positief.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:58 schreef knater het volgende:
[..]
Wat dacht je van Kingdom Hearts: Chain of Memories van disney & square enix ZEKER de moeite waard!
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
![]()
realtimequote:Op maandag 27 december 2004 19:25 schreef jimjim1983 het volgende:
en is Kingdom hearts turnbased of realtime? als 't turnbased is hoef ik 'm al niet meer.
is Metroid Fusion nou echt zo afgeprijsd ?!quote:Op woensdag 29 december 2004 23:21 schreef Noax het volgende:
Heb er net 2 leuke titels bij gehaald voor een leuke prijs!
Metroid Fusion 20 euro & Virtua Tennis 15 Euro!
Uit de winkel he!
moet 'm toch binnenkort maar eens aanschaffen, want hij is compatible met metroid prime voor de cube die ik gister heb gekochtquote:Op woensdag 29 december 2004 23:39 schreef Noax het volgende:
Ja, Metroid Fusion is echt zo afgeprijst!
Gewoon dat doosje verstoppen in de winkel, kunnen ze em ook niet verkopen!
Moet wel een beetje te overbruggen zijn, niet dat je pas volgend jaar met een zak met geld aan komt lopen!
Heb ik daar 4500 sterren voor opgeofferdquote:Op woensdag 29 december 2004 23:21 schreef Noax het volgende:
Heb er net 2 leuke titels bij gehaald voor een leuke prijs!
Metroid Fusion 20 euro & Virtua Tennis 15 Euro!
Uit de winkel he!
da's balen...quote:Op donderdag 30 december 2004 16:06 schreef Young_David het volgende:
[..]
Heb ik daar 4500 sterren voor opgeofferd
Jij hebt dr waarschijnlijk veel eerder van kunnen genieten..quote:Op donderdag 30 december 2004 16:06 schreef Young_David het volgende:
[..]
Heb ik daar 4500 sterren voor opgeofferd
kheb hem net 2 weken binnen ...quote:Op donderdag 30 december 2004 17:05 schreef Noax het volgende:
[..]
Jij hebt dr waarschijnlijk veel eerder van kunnen genieten..
Positief bekijken he!
Rare.. HAH! Die hebben sinds 2000 geen coole game meer gemaakt. Het overgrote deel van het rare talent zit nu bij Zoonami & Free Radical.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:34 schreef Roi het volgende:
Its Mr. Pants !
[afbeelding]
Ben benieuwd wat Rare ervan heeft gemaakt!
Ik vind het een erg geinig spel, maar waar voor je geld?.... Denk het niet, maar dat heb ik met elke puzzel game.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:34 schreef Roi het volgende:
Its Mr. Pants !
[afbeelding]
Ben benieuwd wat Rare ervan heeft gemaakt!
Wachten tot hij ergens goedkoop is dusquote:Op maandag 3 januari 2005 11:11 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Ik vind het een erg geinig spel, maar waar voor je geld?.... Denk het niet, maar dat heb ik met elke puzzel game.
Het is wel een lekker leip spel, speelt goed, leuke puzzeltje, wel wat makkelijk (zit nu halverwege het hard level op de puzzle mode).
Kun je al heel hard lopen?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:51 schreef BMH het volgende:
Minish Cap vraag:
Hoe kom ik in de water temple? Ik heb net een boomerang gekocht voor 300 (weet niet of dat nodig was). Maar ik heb denk ik een vlot nodig & een kaars. Iemand enig idee hoe ik daar aan kom?
Heb jij ook enig idee hoe goed Castlevania 'aria of sorrow' is?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
net ff in lunchbreak castle vania en link classic gekocht , dat word weer leuk vnaaf
beetje jammer...quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:35 schreef Noax het volgende:
Metroid Fusion was te koop voor 20 euro, maar of je daar nu nog aan kunt komen.
De kerstvakantie was voor veel kids natuurlijk het moment om pa/ma te overtuigen van nieuwe gba titels.
Metroid Zero Mission heb ik nergens voor een 'prikkie' gezien.
Denk dat deze game het goedkoopst bij de media markt is.
Daar is ie overigens rond de 43 euro.
Of je moet in het bezit zijn v/e CC dan kun je em bij lik-sang kopen voor 30 euro zonder verzendkosten!
Ik zit daar ook vast. Ik ben al wel in de tempel geweest, maar kan daar nog niks doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:51 schreef BMH het volgende:
Minish Cap vraag:
Hoe kom ik in de water temple? Ik heb net een boomerang gekocht voor 300 (weet niet of dat nodig was). Maar ik heb denk ik een vlot nodig & een kaars. Iemand enig idee hoe ik daar aan kom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
De Banjo en Kazooie game voor de GBA is best oke, daar heb ik best wel wat tijd ingestoken tot ik niet meer wist waar ik heen moest. Overigens is die nu voor 15 euro te koop bij de intertoys. Voor die prijs zeker geen miskoop (of je moet platformers haten)quote:Op maandag 3 januari 2005 10:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Rare.. HAH! Die hebben sinds 2000 geen coole game meer gemaakt. Het overgrote deel van het rare talent zit nu bij Zoonami & Free Radical.
Die is vast nog wel ergens te koop.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:34 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
beetje jammer...
heb ik het zeker net misgelopen...![]()
dan komt ie zeker nu ook niet meer terug? of zou ie nog te bestellen zijn?
40¤ voor ZM vind ik toch een beetje veel...
ik vind echt dat die GBA games afgeprijsd moeten worden![]()
zou dat gebeuren als de DS er is...?
Virtua Tennis, was 15 euro bij de Intertoys!quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:01 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
zijn er nog eigenlijk een aantal leuke games afgeprijsd (in de winkel, dus niet via internet)?
ik volg de games voor de GBA de laatste tijd niet meer zo...
Is dat dezelfde banjo die voor de N64 te koop was?quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:53 schreef koei het volgende:
[..]
De Banjo en Kazooie game voor de GBA is best oke, daar heb ik best wel wat tijd ingestoken tot ik niet meer wist waar ik heen moest. Overigens is die nu voor 15 euro te koop bij de intertoys. Voor die prijs zeker geen miskoop (of je moet platformers haten)
er zijn in middelburg 5 potentiele winkels waarvan 2 FRSquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:57 schreef Noax het volgende:
Zo hee, dat nog 5 euro goedkoper dan de Intertoys!
Heb vandaag nog wel even in verschillende frs-en geken maar daar lag alleen de 'nieuwere' Metroid.
*via internet niet eens meer leverbaar
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:27 schreef DinoPK het volgende:
Zorg er dan wel voor dat je iets geld toe krijgt strolie, AW2 is goed, maar is al wel iets ouder. Fire Emblem en Mario Golf zijn erg gewilde titels, moet vrij makkelijk te regelen zijn lijkt mij.
Ik ben ondertussen nog steeds bezig met oa Mr Pants. Stiekem toch wel een leuk spel, best pittig soms.
Al vind ik het geen topper, er zijn tig games die voor gaan puur om het feit dat deze beter zijn.
29¤quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
probeer www.gameplayer.nl eens voor Metroid Fusion
Dat is niet persoonlijk, dat is een feitquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
FF:CC op de Cube is niet zo leuk als FF op de GBA. Vind ik persoonlijk
De grap is dat ik die game voor jou kon kopen, de verzendkosten van een GBA-game (Fusion) zullen iets van 2 euro zijn. Je was dan met 22 euro incl. verzendkosten klaar geweest. Dat is 2 euro boven je budget, lijkt me geen probleemquote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:00 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
29¤
het ging mij juist om de aanbieding van 20¤
maar ik heb niet echt haast met het spel
anders wacht ik wel tot ie opnieuw in de winkel ligt
maar is wel een leuke site dus die ga ik onthouden
Geen idee hoe je bij 5,50 komt...quote:Op zondag 9 januari 2005 13:48 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
2 euro? ik dacht dat zo'n pakketzegel 5,50¤ was...
ach ja... ik heb nu ff toch geen geld dus moet ik het ook niet uitgegeven
Positief blijven he!quote:Op zondag 9 januari 2005 16:24 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ik wacht wel totdat fusion weer in de winkels ligt...
waar?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:42 schreef Noax het volgende:
Had ik net 'Link to the Past/ Four Swords' bij Lik-Sang besteld (moet nog binnen komen).
Zie ik em vandaag voor 23 euro in een winkel liggen...
hmmm... ik ga morgen wel ff langs...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:24 schreef Noax het volgende:
Ik zag deze aanbieding bij Intertoys, succes!
http://media.gameboy.ign.com/media/704/704095/vids_1.htmlquote:But as unique and different as Yoshi Universal Gravitation is, it really feels like an undercooked game design. We've put a couple hours into this game, completing more than three entire levels. So far, it's not as elegant a platforming experience as other Nintendo games; it's sort of clunky in its storytelling, and the continuity from one level to the next feels extremely sloppy. The individual areas of a level start and end abruptly, never flowing smoothly from one challenge to the next. The artwork, using the crayon-scribble and CG rendered look of Yoshi's Story on the Nintendo 64, isn't nearly as slick due to clumsy character animation. The rotation definitely works on the GBA, but it's completely digital -- there's only a left, center, and right, and the game won't recognize slight variances between them.
Nintendo hasn't announced a US date for Yoshi Universal Gravitation, or even if the game's slated for a stateside release. We'll bet the farm it will eventually ship over on these shores, but unless the game picks up steam in the later levels, we're not going to be going all ape for a localized version. If you really want a motion-sensing GBA game, Wario Ware Twisted is far more creative and fun...and due out in a few short months.
persoonlijk kijk ik wel uit naar fire emblem 2quote:Op zondag 9 januari 2005 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een GBA game in een envelop kan voor 1,56
N-E-Way. Wat zijn de GBA toppers voor komend jaar eigenlijk? Ik kijk eigenlijk alleen uit naar DK King of Swing... Misschien nog een Mario Party Advance en een Wario Ware Twisted, maar verder zie ik niet veel potentiele toppers uitkomen denk ik.
ik heb Shining Soul 2 maar die weet mij eilk niet echt te boeien , zeer lineair , wel veel characters maar veel 'onbruikbare'quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:35 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ik zag trouwens shining soul 2 voor maar 22¤ bij dixons liggen
het is een rpg dus hij lijkt me wel tof
maar misschien is het beter om met deel 1 te beginnen...?
hoeveel was je kwijt bij lik-sang?quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:27 schreef Noax het volgende:
Het zijn er idd erg veel, maar goed voor ons
Die van mij is onder weg van Lik-Sang, maar toen ik deze gisteren voor 23 euro zag liggen heb ik em toch maar gekocht.
Heb er nu 1tje over maar die verkoop ik vast nog wel
Nice !quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:59 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb een GBA SP gekocht!!!![]()
![]()
De classic NES uitvoering, ik vond alleen dat doosje al geweldig
Ik heb Pokemon Leaf Green en Dr. Mario
enne binnenkort ook Kirby: Nightmare in Dreamland en Harvest Moon!
Nou ja... die is toch wel weer een stukkie duurder..(en wil eigenlijk ook nog wel een GC) En de spellen van gba zijn toch leukquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:42 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
Nice !
wilde je niet liever wachten op de NDS?
Ik heb Link to the Past!quote:Op zondag 16 januari 2005 12:20 schreef gamecube_master het volgende:
Ik moet ook nog is aan A link to the Past zien te komen, alleen heb ik op het moment er helemaal geen geld voor
Na de DS waarschijnlijk m'n eerste aankoop, daarna een xbox en waarschijnlijk een nieuw videokaartje.
Dan heb ik hem van het zelfde stapeltje gepaktquote:Op zondag 16 januari 2005 12:17 schreef Hooghoudt het volgende:
Na lang denken ben ik onlangs bij de mediamarkt overstag gegaan: ik heb een GBA gekocht (uiteraard de classic nes edition). Ik heb The Minish Cap erbij gekocht, en probeer nu A Link to the Past te fixen op eBay. Die moet ik toch nog spelen, en dan kan ik dat ook wel in de trein doen.
oeh ik zit al op 60 uurquote:Op zondag 16 januari 2005 13:44 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Dan heb ik hem van het zelfde stapeltje gepaktMM Groningen neem ik aan?
Ik heb al 19 uur pokemon leaf green gespeeld![]()
lachen dat je steeds als je saved ziet hoe lang je bezig bent!
is dat een soort remake voor de GBA dan?quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:29 schreef Thomper het volgende:
Fire Red kopen, zelfde maar iets meer.
Dan krijg je een nieuwe save ja, maar 1 speler per game. Zonde, maar ach. Overigens is je oude save niet weg totdat je echt saved, dus als je het begin gewoon opnieuw wil zien dan kan dat.quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:06 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb trouwens ff een vraagje over Pokemon FR / LF
Kun je maar 1 save erop hebben of meerdere? Ik durf het namelijk niet uit te proberen bang dat ik me spel dan kwijt ben...
(ik heb nu dus inkie in Kanto rondlopen, maar kan ik nog een poppetje?)
Er staat wel NEW GAME in het begin.. maar krijg je dan ook een nieuwe save?
Is inderdaad een remake, en je krijgt er een draadloze linkadapter bij. Die kan je dan gebruiken om te linken. Verder zijn er nog 9 eilandjes bij gekomen, een paar gevechtsmogelijkheden, alles is in GBA-kleurenpalet, en nog wat andere leuke toevoegingen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:52 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
is dat een soort remake voor de GBA dan?
interessant, maar krijgt geen voorrang...
Aah oke!! Nou dan ga ik geen nieuwe game makenquote:Op woensdag 19 januari 2005 17:35 schreef Thomper het volgende:
[..]
Dan krijg je een nieuwe save ja, maar 1 speler per game. Zonde, maar ach. Overigens is je oude save niet weg totdat je echt saved, dus als je het begin gewoon opnieuw wil zien dan kan dat.
klinkt toch best heel tof, maar ik weet het niet...quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:37 schreef Thomper het volgende:
[..]
Is inderdaad een remake, en je krijgt er een draadloze linkadapter bij. Die kan je dan gebruiken om te linken. Verder zijn er nog 9 eilandjes bij gekomen, een paar gevechtsmogelijkheden, alles is in GBA-kleurenpalet, en nog wat andere leuke toevoegingen.Als je een Pokemon wil is het een van de beste.
quote:Toen er tijdens een afsluitend vragenrondje werd gevraagd naar de voorkeur van EA richting de Sony PSP, en er werd geantwoord dat de relatie met Nintendo altijd moeilijk is, kon ik het natuurlijk niet laten om te vragen naar het vertrouwen van Electronic Arts in een betere relatie met de Japanse industriegigant. Het antwoord was niet positief.
Het probleem met de relatie met Nintendo is volgens EA dat, om het maar letterlijk te citeren, "Nintendo het nodig vindt overal hun Mario op te plakken". Na deze uitspraak ging er een gedempt gelach door de zaal heen, maar feitelijk is dit gewoon de serieuze waarheid. Waar Microsoft en Sony third-party developers meer ruimte geven, en meer helpen met het ontwikkelen van software voor hun consoles, daar is Nintendo veel lastiger in dat soort zaken. Het is namelijk zo dat Nintendo graag zelf de 'flagship titles' op haar console levert. De first-party games krijgen altijd alle aandacht, en worden afgeschilderd als dé games voor Nintendo's console. Hierdoor plaatst Nintendo de games van andere developers als het ware altijd achter de eigen line-up, wat het voor veel developers niet aantrekkelijk maakt om games uit te brengen op de GameCube; die console heeft dé games toch al...nietwaar?
Het vertrouwen in een verbetering van de relatie met Nintendo is bij Electronic Arts dan ook erg klein. Dit terwijl de relaties met Sony en Microsoft alleen maar groeien. Zo werkt EA zoals eerder aangegeven al een tijdlang aan software voor Xbox 2, en wisten ze Sony te verrassen met onverwachte gone-gold exemplaren van games voor de PSP.
Wacht maar tot je advance wars op de DS ziet.quote:Op maandag 24 januari 2005 07:39 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben begonnen met Advance Wars 2. Heerlijke oldschool 2D game. En als ik zo het aanbod zie van games op de GBA hoef ik voorlopig helemaal geen DS of PSP.
Daar heb je dan waarschijnlijk wel gelijk in ja, voor zover ik mee heb gekregen is er slechts één nieuwe unit in deel 2, en is de game vrij identiek aan deel 1, enkele aanpassingen daar gelaten..quote:Op maandag 24 januari 2005 20:08 schreef Strolie75 het volgende:
In plaats van Advance Wars 2 kun je trouwens net zo goed deel 1 kopen. Die is intussen erg goedkoop te krijgen en is nauwelijks anders dan deel 2.
ik vind ze eilk allemaal wel leuk , alhoewel ik een lichte voorkeur heb voor FFTA en FE vanwege de setting , persoonlijk is mijn favoriet dan weer Shining Force : Ressurection Of The Dark Dragon , komt eilk voornamelijk omdat ik het origineel daarvan op de mega drive helemaal dood gespeeld heb , deze game is vergelijkbaar met Fire Emblem , maar iets minder moeilijk vanwege de mogenlijkheid om te ressurectenquote:Op maandag 24 januari 2005 20:05 schreef Vaati het volgende:
Als je de keuze hebt tussen a) Advance Wars 2, b) Final Fantasy Tactics Advance en c) Fire Emblem, welke dan te kiezen?? Alledrie de games zijn 'min of meer identiek' (op de manier dat het alle turn-based strategy games zijn) en worden alledrie bijzonder gewaardeerd..
Zijn er gamers die bekend zijn met (één van) deze games en bepaalde voorkeur voor een van de drie?? Ben met name benieuwd waarom die game dan ook juist de voorkeur geniet boven de andere (twee)..![]()
moet je misschien ff voor wachten tot de DS er is...quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:00 schreef chriztiaan het volgende:
En heeft niemand hier een GBA SP over die ik kan overnemen voor een eurotje of 50?
Gewone GBA ook goed?quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:00 schreef chriztiaan het volgende:
En heeft niemand hier een GBA SP over die ik kan overnemen voor een eurotje of 50?
Ik bewaar de mijne voor de connectivity, het formaat en de nostalgie, ook al heb ik nu een DS. Maar er zullen inderdaad genoeg mensen zijn die hem voor een prikkie verkopenquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:00 schreef chriztiaan het volgende:
65 incl Zelda: The minish cap?quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:00 schreef chriztiaan het volgende:
Op zich wel leuk, maar veeeeel te duurquote:GBA Demo Unit te koop !
GameBoy liefhebbers let op!
We hebben een echte GB Advance Demo Unit te koop.
Compleet met kabels en werkend te zien.
Iets voor jou? Kom een keertje langs of klik hier om een mailtje te sturen: gba-unit@replay.nl
¤ 149,95
Ooooooooooquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:45 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Smile Pikachu GBA-SP
[afbeelding]
gejat van GoT![]()
Heb er, volgens mijn GBA tenminste, '64hrs 58min' opzitten..quote:Op maandag 24 januari 2005 20:35 schreef Strolie75 het volgende:
Nee, je hebt bij FF een rode draad, maar daarnaast ook een heleboel side-quest. Ik heb me er in elk geval zo'n 70 uur mee vermaakt![]()
wat viel er allemaal aan tegen dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:07 schreef Lexie het volgende:
Ik heb gisteren The Minish Cap nog uitgespeeld. Wat viel die game tegen zeg.
Dat kan. Ik vond het juist een topspel, mijn favoriete GBA spel tot nu toe, zo'n beetje. Wat kort, maar zeker wel cool.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:07 schreef Lexie het volgende:
Ik heb gisteren The Minish Cap nog uitgespeeld. Wat viel die game tegen zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |