Jaquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
in elf village is er ook een graf waar link in begraven is
quote:Op donderdag 9 december 2004 13:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik kan wel ff een filmpje maken van een SouthPark aflevering. Ik maak die dinsdag aanstaande (ga zo naar Center Parks) dus help me ff herinneren dan
Die muziek is idd goed , ik las trouwens op een ander board dat dit een port van de remake van de FF's op de wonderswan color wasquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JaGeniale easter egg!
Het enige dat ik wat jammer vind is dat het verplaatsen over de world map zo langzaam gaat in vergelijking met in de dorpen en dungeons waar je gewoon kan rennen. De muziek is trouwens fenomenaal voor een GBA game
Ja, helaasquote:
warrior, monk en red en black mage hierquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die muziek is idd goed , ik las trouwens op een ander board dat dit een port van de remake van de FF's op de wonderswan color was
toch een fantastische game , en idd die ren functie is een stuk beter geworden , de thief schopt ook eindelijk een beetje arrsch
In de NES versie heette een monk volgens mij een Black belt.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
warrior, monk en red en black mage hierDie Monk is trouwens nieuw? Ik dacht dat er in de NES versie maar 5 klassen waren namelijk... 3 mages, warrior en thief.
Ohw ja! Vergetenquote:Op woensdag 15 december 2004 03:11 schreef Bommie het volgende:
[..]
In de NES versie heette een monk volgens mij een Black belt.
"Tussendoor"quote:Mijn party is op dit moment een warrior, monk, thief en white mage.
Leuk spelletje voor tussendoor dit.
dat zullen ze nooit doen, ze verdienen er namelijk erg veel aan, dus waarom budget maken?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:36 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
wanneer komt de GBA nou eens met z'n budget games serie...?
een tijd niks met mn GBA gedaan en er zijn nog een aantal games die ik graag wil hebben, maar heb niet echt veel zin om er veel geld aan uit te geven...
of moet ik wachten tot de DS er is...?
die is op dit moment uitverkocht en zal de volgende keer waarschijnlijk niet bijgevuld worden, daarom staat hij er tijdelijk niet tussenquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:47 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
is de NES classic van Metroid de moeite waard? heb het nooit gespeeld... het lijkt me wel tof of kan ik dan beter Metroid prime of fusion aanschaffen?
btw, hoe heb je metroid fusion via nintendo vip kunnen krijgen? ik kijk namelijk net welke games je allemaal kunt krijgen voor hoeveel sterren maar er staat bijna niks tussen...
en dat is de enige game die je via vip kan sparen met sterrenquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:51 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
die is op dit moment uitverkocht en zal de volgende keer waarschijnlijk niet bijgevuld worden, daarom staat hij er tijdelijk niet tussen
het is toch niet meer dan normaal om oude producten wat af te prijzen...quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:43 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dat zullen ze nooit doen, ze verdienen er namelijk erg veel aan, dus waarom budget maken?
nee joh, check gewoon de sterrencatalogus als hij weer is bijgevuldquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:53 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
en dat is de enige game die je via vip kan sparen met sterren
ik las het gister nog ff ergens anders... die catalogus wordt af en toe gevuld met een aantal games die ook weer zo wegzijn....quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:29 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
nee joh, check gewoon de sterrencatalogus als hij weer is bijgevuld
ik wil niet opdringerig zijn maar zou je misschien nog een filmpje of screenshot kunnen plaatsen, of weet je misschien waar ik die kan vinden? wil namelijk vandaag nog zo'n ding bestellen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, helaasMijn zusje heeft de CF kaart weer in gebruik voor haar digi cam
![]()
weet je of dit een goeie is?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik raad je sowieso aan om niet dezelfde te kopen als ik had, maar de nieuwste versie van LikSang. Die is a) goedkoper en b) kleiner en c) beter
Ik ga mijn best doen om nog een keer een filmpje te posten, maar ik kan niets beloven op dit moment. Ik zie haar met Kerst pas weer.
ok, bedankt man.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die ken ik niet.
Ik zou voor deze gaan: http://www.lik-sang.com/list.php?nav=over&category=246&
nog geen 20 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |