De Banjo en Kazooie game voor de GBA is best oke, daar heb ik best wel wat tijd ingestoken tot ik niet meer wist waar ik heen moest. Overigens is die nu voor 15 euro te koop bij de intertoys. Voor die prijs zeker geen miskoop (of je moet platformers haten)quote:Op maandag 3 januari 2005 10:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Rare.. HAH! Die hebben sinds 2000 geen coole game meer gemaakt. Het overgrote deel van het rare talent zit nu bij Zoonami & Free Radical.
Die is vast nog wel ergens te koop.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:34 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
beetje jammer...
heb ik het zeker net misgelopen...![]()
dan komt ie zeker nu ook niet meer terug? of zou ie nog te bestellen zijn?
40¤ voor ZM vind ik toch een beetje veel...
ik vind echt dat die GBA games afgeprijsd moeten worden![]()
zou dat gebeuren als de DS er is...?
Virtua Tennis, was 15 euro bij de Intertoys!quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:01 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
zijn er nog eigenlijk een aantal leuke games afgeprijsd (in de winkel, dus niet via internet)?
ik volg de games voor de GBA de laatste tijd niet meer zo...
Is dat dezelfde banjo die voor de N64 te koop was?quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:53 schreef koei het volgende:
[..]
De Banjo en Kazooie game voor de GBA is best oke, daar heb ik best wel wat tijd ingestoken tot ik niet meer wist waar ik heen moest. Overigens is die nu voor 15 euro te koop bij de intertoys. Voor die prijs zeker geen miskoop (of je moet platformers haten)
er zijn in middelburg 5 potentiele winkels waarvan 2 FRSquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:57 schreef Noax het volgende:
Zo hee, dat nog 5 euro goedkoper dan de Intertoys!
Heb vandaag nog wel even in verschillende frs-en geken maar daar lag alleen de 'nieuwere' Metroid.
*via internet niet eens meer leverbaar
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:27 schreef DinoPK het volgende:
Zorg er dan wel voor dat je iets geld toe krijgt strolie, AW2 is goed, maar is al wel iets ouder. Fire Emblem en Mario Golf zijn erg gewilde titels, moet vrij makkelijk te regelen zijn lijkt mij.
Ik ben ondertussen nog steeds bezig met oa Mr Pants. Stiekem toch wel een leuk spel, best pittig soms.
Al vind ik het geen topper, er zijn tig games die voor gaan puur om het feit dat deze beter zijn.
29¤quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
probeer www.gameplayer.nl eens voor Metroid Fusion
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |