moet 'm toch binnenkort maar eens aanschaffen, want hij is compatible met metroid prime voor de cube die ik gister heb gekochtquote:Op woensdag 29 december 2004 23:39 schreef Noax het volgende:
Ja, Metroid Fusion is echt zo afgeprijst!
Gewoon dat doosje verstoppen in de winkel, kunnen ze em ook niet verkopen!
Moet wel een beetje te overbruggen zijn, niet dat je pas volgend jaar met een zak met geld aan komt lopen!
Heb ik daar 4500 sterren voor opgeofferdquote:Op woensdag 29 december 2004 23:21 schreef Noax het volgende:
Heb er net 2 leuke titels bij gehaald voor een leuke prijs!
Metroid Fusion 20 euro & Virtua Tennis 15 Euro!
Uit de winkel he!
da's balen...quote:Op donderdag 30 december 2004 16:06 schreef Young_David het volgende:
[..]
Heb ik daar 4500 sterren voor opgeofferd
Jij hebt dr waarschijnlijk veel eerder van kunnen genieten..quote:Op donderdag 30 december 2004 16:06 schreef Young_David het volgende:
[..]
Heb ik daar 4500 sterren voor opgeofferd
kheb hem net 2 weken binnen ...quote:Op donderdag 30 december 2004 17:05 schreef Noax het volgende:
[..]
Jij hebt dr waarschijnlijk veel eerder van kunnen genieten..
Positief bekijken he!
Rare.. HAH! Die hebben sinds 2000 geen coole game meer gemaakt. Het overgrote deel van het rare talent zit nu bij Zoonami & Free Radical.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:34 schreef Roi het volgende:
Its Mr. Pants !
[afbeelding]
Ben benieuwd wat Rare ervan heeft gemaakt!
Ik vind het een erg geinig spel, maar waar voor je geld?.... Denk het niet, maar dat heb ik met elke puzzel game.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:34 schreef Roi het volgende:
Its Mr. Pants !
[afbeelding]
Ben benieuwd wat Rare ervan heeft gemaakt!
Wachten tot hij ergens goedkoop is dusquote:Op maandag 3 januari 2005 11:11 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Ik vind het een erg geinig spel, maar waar voor je geld?.... Denk het niet, maar dat heb ik met elke puzzel game.
Het is wel een lekker leip spel, speelt goed, leuke puzzeltje, wel wat makkelijk (zit nu halverwege het hard level op de puzzle mode).
Kun je al heel hard lopen?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:51 schreef BMH het volgende:
Minish Cap vraag:
Hoe kom ik in de water temple? Ik heb net een boomerang gekocht voor 300 (weet niet of dat nodig was). Maar ik heb denk ik een vlot nodig & een kaars. Iemand enig idee hoe ik daar aan kom?
Heb jij ook enig idee hoe goed Castlevania 'aria of sorrow' is?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
net ff in lunchbreak castle vania en link classic gekocht , dat word weer leuk vnaaf
beetje jammer...quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:35 schreef Noax het volgende:
Metroid Fusion was te koop voor 20 euro, maar of je daar nu nog aan kunt komen.
De kerstvakantie was voor veel kids natuurlijk het moment om pa/ma te overtuigen van nieuwe gba titels.
Metroid Zero Mission heb ik nergens voor een 'prikkie' gezien.
Denk dat deze game het goedkoopst bij de media markt is.
Daar is ie overigens rond de 43 euro.
Of je moet in het bezit zijn v/e CC dan kun je em bij lik-sang kopen voor 30 euro zonder verzendkosten!
Ik zit daar ook vast. Ik ben al wel in de tempel geweest, maar kan daar nog niks doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:51 schreef BMH het volgende:
Minish Cap vraag:
Hoe kom ik in de water temple? Ik heb net een boomerang gekocht voor 300 (weet niet of dat nodig was). Maar ik heb denk ik een vlot nodig & een kaars. Iemand enig idee hoe ik daar aan kom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |