Daar heb je dan waarschijnlijk wel gelijk in ja, voor zover ik mee heb gekregen is er slechts één nieuwe unit in deel 2, en is de game vrij identiek aan deel 1, enkele aanpassingen daar gelaten..quote:Op maandag 24 januari 2005 20:08 schreef Strolie75 het volgende:
In plaats van Advance Wars 2 kun je trouwens net zo goed deel 1 kopen. Die is intussen erg goedkoop te krijgen en is nauwelijks anders dan deel 2.
ik vind ze eilk allemaal wel leuk , alhoewel ik een lichte voorkeur heb voor FFTA en FE vanwege de setting , persoonlijk is mijn favoriet dan weer Shining Force : Ressurection Of The Dark Dragon , komt eilk voornamelijk omdat ik het origineel daarvan op de mega drive helemaal dood gespeeld heb , deze game is vergelijkbaar met Fire Emblem , maar iets minder moeilijk vanwege de mogenlijkheid om te ressurectenquote:Op maandag 24 januari 2005 20:05 schreef Vaati het volgende:
Als je de keuze hebt tussen a) Advance Wars 2, b) Final Fantasy Tactics Advance en c) Fire Emblem, welke dan te kiezen?? Alledrie de games zijn 'min of meer identiek' (op de manier dat het alle turn-based strategy games zijn) en worden alledrie bijzonder gewaardeerd..
Zijn er gamers die bekend zijn met (één van) deze games en bepaalde voorkeur voor een van de drie?? Ben met name benieuwd waarom die game dan ook juist de voorkeur geniet boven de andere (twee)..![]()
moet je misschien ff voor wachten tot de DS er is...quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:00 schreef chriztiaan het volgende:
En heeft niemand hier een GBA SP over die ik kan overnemen voor een eurotje of 50?
Gewone GBA ook goed?quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:00 schreef chriztiaan het volgende:
En heeft niemand hier een GBA SP over die ik kan overnemen voor een eurotje of 50?
Ik bewaar de mijne voor de connectivity, het formaat en de nostalgie, ook al heb ik nu een DS. Maar er zullen inderdaad genoeg mensen zijn die hem voor een prikkie verkopenquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:00 schreef chriztiaan het volgende:
65 incl Zelda: The minish cap?quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:00 schreef chriztiaan het volgende:
Op zich wel leuk, maar veeeeel te duurquote:GBA Demo Unit te koop !
GameBoy liefhebbers let op!
We hebben een echte GB Advance Demo Unit te koop.
Compleet met kabels en werkend te zien.
Iets voor jou? Kom een keertje langs of klik hier om een mailtje te sturen: gba-unit@replay.nl
¤ 149,95
Ooooooooooquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:45 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Smile Pikachu GBA-SP
[afbeelding]
gejat van GoT![]()
Heb er, volgens mijn GBA tenminste, '64hrs 58min' opzitten..quote:Op maandag 24 januari 2005 20:35 schreef Strolie75 het volgende:
Nee, je hebt bij FF een rode draad, maar daarnaast ook een heleboel side-quest. Ik heb me er in elk geval zo'n 70 uur mee vermaakt![]()
wat viel er allemaal aan tegen dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:07 schreef Lexie het volgende:
Ik heb gisteren The Minish Cap nog uitgespeeld. Wat viel die game tegen zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |