abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24729020
Advance Wars deel 1 goedkoper?
wat kost ie nou? en waar is ie nog te koop?
zit al best lang te wachten tot ie afgeprijsd zou worden
pi_24729215
quote:
Op maandag 24 januari 2005 20:08 schreef Strolie75 het volgende:

In plaats van Advance Wars 2 kun je trouwens net zo goed deel 1 kopen. Die is intussen erg goedkoop te krijgen en is nauwelijks anders dan deel 2.
Daar heb je dan waarschijnlijk wel gelijk in ja, voor zover ik mee heb gekregen is er slechts één nieuwe unit in deel 2, en is de game vrij identiek aan deel 1, enkele aanpassingen daar gelaten..

Momenteel lijkt FF mij echter de leukste van de drie.. Sowieso de setting waarin het spel plaats vindt, maar daarnaast lijkt hij me ook minder lineair dan FE / AW.. Wat ik me van die laatste twee games voorstel is dat je toch wel een min of meer uitgestippeld verhaal volgt, sidequests daar gelaten.. Bij FF heb ik meer het idee dat je een relatief grotere vrijheid hebt om te kiezen met welke units je wat wilt doen en wanneer je het wilt doen, of zit ik er nu heel ver naast??
What became of that kingdom...? None remain who know.
The memory of the kingdom vanished, but its legend survived on the wind's breath.
pi_24729317
Nee, je hebt bij FF een rode draad, maar daarnaast ook een heleboel side-quest. Ik heb me er in elk geval zo'n 70 uur mee vermaakt
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_24729985
Ow, owkaj..

Maar toch, morgen eerst FF halen, FE en AW zullen dan nog eventjes moeten wachten..
The memory of the kingdom vanished, but its legend survived on the wind's breath.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 10:10:34 #280
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_24737597
quote:
Op maandag 24 januari 2005 20:05 schreef Vaati het volgende:
Als je de keuze hebt tussen a) Advance Wars 2, b) Final Fantasy Tactics Advance en c) Fire Emblem, welke dan te kiezen?? Alledrie de games zijn 'min of meer identiek' (op de manier dat het alle turn-based strategy games zijn) en worden alledrie bijzonder gewaardeerd..

Zijn er gamers die bekend zijn met (één van) deze games en bepaalde voorkeur voor een van de drie?? Ben met name benieuwd waarom die game dan ook juist de voorkeur geniet boven de andere (twee)..
ik vind ze eilk allemaal wel leuk , alhoewel ik een lichte voorkeur heb voor FFTA en FE vanwege de setting , persoonlijk is mijn favoriet dan weer Shining Force : Ressurection Of The Dark Dragon , komt eilk voornamelijk omdat ik het origineel daarvan op de mega drive helemaal dood gespeeld heb , deze game is vergelijkbaar met Fire Emblem , maar iets minder moeilijk vanwege de mogenlijkheid om te ressurecten
pi_24781551
Ik had via Ebay Harvest Moon gekocht! Was ik verdorie vandaag de heeele dag thuis, alleen ff 15 minuutjes weg naar AH, was net in de 15 minuutjes de postbode geweest... En omdat ik ervoor moest tekenen, kan ik het nu pas morgenochtend ophalen pfffrtt..!!!
Nou ja kan dan meteen lekker spelen, want morgen 3,5 uurtje treinen!
pi_24782812
En heeft niemand hier een GBA SP over die ik kan overnemen voor een eurotje of 50?
pi_24783231
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 19:00 schreef chriztiaan het volgende:
En heeft niemand hier een GBA SP over die ik kan overnemen voor een eurotje of 50?
moet je misschien ff voor wachten tot de DS er is...
dan zullen er wel genoeg mensen zijn die hun oude GBA (SP) wegdoen
pi_24784772
quote:
Gewone GBA ook goed?
pi_24803757
Ik heb vandaag Harvest Moon: Friends of Mineral Town gekregen en het is echt leeeeuk!!!
Ik heb nu 2 kipjes en aardappels geoogst Nu sparen voor een koe
pi_24808689
quote:
Ik bewaar de mijne voor de connectivity, het formaat en de nostalgie, ook al heb ik nu een DS. Maar er zullen inderdaad genoeg mensen zijn die hem voor een prikkie verkopen .
  zaterdag 29 januari 2005 @ 13:04:41 #287
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24813334
quote:
65 incl Zelda: The minish cap?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zaterdag 29 januari 2005 @ 16:14:04 #288
51851 chriztiaan
Zoo makkelijk
pi_24816470
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:04 schreef HomerJ het volgende:

[..]

65 incl Zelda: The minish cap?
hm...spelletje hoeft niet, alleen de gba. wat voor versie is het? (kleur ed)
  donderdag 3 februari 2005 @ 16:14:52 #289
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24903786
Bij Replay kun je een GBA demo unit kopen voor 150 euro

quote:
GBA Demo Unit te koop !

GameBoy liefhebbers let op!

We hebben een echte GB Advance Demo Unit te koop.
Compleet met kabels en werkend te zien.

Iets voor jou? Kom een keertje langs of klik hier om een mailtje te sturen: gba-unit@replay.nl

¤ 149,95
Op zich wel leuk, maar veeeeel te duur
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_24903890
Hmmm ... neem je niet zo makkelijk mee in de trein ... vanaf de bank speelt het ook niet zo fijn ... Wat moet je ermee?
pi_24903904

dat is De Plaats om 'm in te bewaren als je volledig overstapt op een andere handheld
  donderdag 3 februari 2005 @ 16:49:56 #292
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24904286
Wat je ermee moet? Neerzetten in je kamer natuurlijk Later als ik groot ben komen er in mijn game-kamer naast een giga tv en sofa ook demopods
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_24926075
Smile Pikachu GBA-SP

gejat van GoT
pi_24928417
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 21:45 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Smile Pikachu GBA-SP

[afbeelding]

gejat van GoT
Oooooooooo en ik heb net een classic NES versie!!
poep !!!
pi_24934220
quote:
Op maandag 24 januari 2005 20:35 schreef Strolie75 het volgende:
Nee, je hebt bij FF een rode draad, maar daarnaast ook een heleboel side-quest. Ik heb me er in elk geval zo'n 70 uur mee vermaakt
Heb er, volgens mijn GBA tenminste, '64hrs 58min' opzitten..

Werkt echt heeeel verslavend, heb tot nu toe 195 missies voltooid.. Klein probleem is alleen dat er niet zoveel (nieuwe) missies meer bijkomen.. Heb het grote gevecht met Mewt enzo al achter de rug, en Babus, Ezel, Ritz en Shara zitten inmiddels bij mijn clan.. Je krijgt af en toe nog wel nieuwe stukjes te zien (conversaties tussen Shara en Ritz bijv), maar verder zijn er bijna alleen maar dispatch missions verkrijgbaar waarvoor ik de juiste items niet in mijn bezit heb.. Maar game was dus zeker wel de moeite waard..
pi_24935409
90 uur hier .
pi_24935732
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_24936706
binnenkort weer een nieuw topic nodig...
wie gaat 'm maken?

misschien een wat uitgebreidere OP is wel leuk, of is daar geen interesse voor...?
pi_24936939
Ik heb gisteren The Minish Cap nog uitgespeeld. Wat viel die game tegen zeg .
pi_24937174
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 15:07 schreef Lexie het volgende:
Ik heb gisteren The Minish Cap nog uitgespeeld. Wat viel die game tegen zeg .
wat viel er allemaal aan tegen dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')