abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 januari 2005 @ 23:42:23 #251
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24589853
Welkom bij de grootste handheld allertijden Er gaat een wereld voor je open.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 16 januari 2005 @ 12:17:17 #252
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_24595113
Na lang denken ben ik onlangs bij de mediamarkt overstag gegaan: ik heb een GBA gekocht (uiteraard de classic nes edition). Ik heb The Minish Cap erbij gekocht, en probeer nu A Link to the Past te fixen op eBay. Die moet ik toch nog spelen, en dan kan ik dat ook wel in de trein doen.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_24595160
Ik moet ook nog is aan A link to the Past zien te komen, alleen heb ik op het moment er helemaal geen geld voor

Na de DS waarschijnlijk m'n eerste aankoop, daarna een xbox en waarschijnlijk een nieuw videokaartje.
pi_24595482
quote:
Op zondag 16 januari 2005 12:20 schreef gamecube_master het volgende:
Ik moet ook nog is aan A link to the Past zien te komen, alleen heb ik op het moment er helemaal geen geld voor

Na de DS waarschijnlijk m'n eerste aankoop, daarna een xbox en waarschijnlijk een nieuw videokaartje.
Ik heb Link to the Past! Goed bod en dan verkoop ik hem wel.
pi_24596353
quote:
Op zondag 16 januari 2005 12:17 schreef Hooghoudt het volgende:
Na lang denken ben ik onlangs bij de mediamarkt overstag gegaan: ik heb een GBA gekocht (uiteraard de classic nes edition). Ik heb The Minish Cap erbij gekocht, en probeer nu A Link to the Past te fixen op eBay. Die moet ik toch nog spelen, en dan kan ik dat ook wel in de trein doen.
Dan heb ik hem van het zelfde stapeltje gepakt MM Groningen neem ik aan?

Ik heb al 19 uur pokemon leaf green gespeeld
lachen dat je steeds als je saved ziet hoe lang je bezig bent!
  woensdag 19 januari 2005 @ 00:21:39 #256
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_24632086
Haha, ja, dat zal wel. Het was trouwens de impulsaankoop van het jaar, je gaat voor accu's naar de MM en je komt met een GBA weer naar buiten. Heb reeds op eBay A Link to the Past en Castlevania: Circle of the Moon gekocht, kan ik weer ff vooruit. Hopelijk vinden de verkopers het niet zo erg dat ik wacht met betalen tot de TPG mij betaald heeft.
Nicht ärgern, nur wundern!
  woensdag 19 januari 2005 @ 09:08:22 #257
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_24635734
quote:
Op zondag 16 januari 2005 13:44 schreef inkie1010 het volgende:

[..]

Dan heb ik hem van het zelfde stapeltje gepakt MM Groningen neem ik aan?

Ik heb al 19 uur pokemon leaf green gespeeld
lachen dat je steeds als je saved ziet hoe lang je bezig bent!
oeh ik zit al op 60 uur
pi_24642041
Geweldig die pokémon games waar je 80uur mee zoet bent en dan nog een keer spelen
helaas lijken me de nieuwste games helemaal niks meer...

ik had vroeger Red maar heb 'm verkocht
pi_24642078
Fire Red kopen, zelfde maar iets meer.
pi_24642420
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 15:29 schreef Thomper het volgende:
Fire Red kopen, zelfde maar iets meer.
is dat een soort remake voor de GBA dan?
interessant, maar krijgt geen voorrang...
pi_24643464
Ik heb trouwens ff een vraagje over Pokemon FR / LF
Kun je maar 1 save erop hebben of meerdere? Ik durf het namelijk niet uit te proberen bang dat ik me spel dan kwijt ben...
(ik heb nu dus inkie in Kanto rondlopen, maar kan ik nog een poppetje?)
Er staat wel NEW GAME in het begin.. maar krijg je dan ook een nieuwe save?
pi_24643857
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 17:06 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb trouwens ff een vraagje over Pokemon FR / LF
Kun je maar 1 save erop hebben of meerdere? Ik durf het namelijk niet uit te proberen bang dat ik me spel dan kwijt ben...
(ik heb nu dus inkie in Kanto rondlopen, maar kan ik nog een poppetje?)
Er staat wel NEW GAME in het begin.. maar krijg je dan ook een nieuwe save?
Dan krijg je een nieuwe save ja, maar 1 speler per game. Zonde, maar ach. Overigens is je oude save niet weg totdat je echt saved, dus als je het begin gewoon opnieuw wil zien dan kan dat.
pi_24643881
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 15:52 schreef Wacko-Dreamer het volgende:

[..]

is dat een soort remake voor de GBA dan?
interessant, maar krijgt geen voorrang...
Is inderdaad een remake, en je krijgt er een draadloze linkadapter bij. Die kan je dan gebruiken om te linken. Verder zijn er nog 9 eilandjes bij gekomen, een paar gevechtsmogelijkheden, alles is in GBA-kleurenpalet, en nog wat andere leuke toevoegingen. Als je een Pokemon wil is het een van de beste.
pi_24644020
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 17:35 schreef Thomper het volgende:

[..]

Dan krijg je een nieuwe save ja, maar 1 speler per game. Zonde, maar ach. Overigens is je oude save niet weg totdat je echt saved, dus als je het begin gewoon opnieuw wil zien dan kan dat.
Aah oke!! Nou dan ga ik geen nieuwe game maken
Heb trouwens net me laatste badge gehaald jeeeuj
pi_24653797
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 17:37 schreef Thomper het volgende:

[..]

Is inderdaad een remake, en je krijgt er een draadloze linkadapter bij. Die kan je dan gebruiken om te linken. Verder zijn er nog 9 eilandjes bij gekomen, een paar gevechtsmogelijkheden, alles is in GBA-kleurenpalet, en nog wat andere leuke toevoegingen. Als je een Pokemon wil is het een van de beste.
klinkt toch best heel tof, maar ik weet het niet...
het heeft nog steeds geen prioriteit...
pi_24672839

^ 20¤ bij bart smit
deze was nog 45¤ toen ik deel 1 kocht

het is best een toffe game alleen deel 1 is best kort...
  zaterdag 22 januari 2005 @ 11:52:11 #267
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_24685699
* Adagio heeft sinds gisteren The Minish Cap ook, topspel!
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
pi_24685943
EA In 2005
Interessant is ook dat EA wat los laat over de relatie met Nintendo:
quote:
Toen er tijdens een afsluitend vragenrondje werd gevraagd naar de voorkeur van EA richting de Sony PSP, en er werd geantwoord dat de relatie met Nintendo altijd moeilijk is, kon ik het natuurlijk niet laten om te vragen naar het vertrouwen van Electronic Arts in een betere relatie met de Japanse industriegigant. Het antwoord was niet positief.

Het probleem met de relatie met Nintendo is volgens EA dat, om het maar letterlijk te citeren, "Nintendo het nodig vindt overal hun Mario op te plakken". Na deze uitspraak ging er een gedempt gelach door de zaal heen, maar feitelijk is dit gewoon de serieuze waarheid. Waar Microsoft en Sony third-party developers meer ruimte geven, en meer helpen met het ontwikkelen van software voor hun consoles, daar is Nintendo veel lastiger in dat soort zaken. Het is namelijk zo dat Nintendo graag zelf de 'flagship titles' op haar console levert. De first-party games krijgen altijd alle aandacht, en worden afgeschilderd als dé games voor Nintendo's console. Hierdoor plaatst Nintendo de games van andere developers als het ware altijd achter de eigen line-up, wat het voor veel developers niet aantrekkelijk maakt om games uit te brengen op de GameCube; die console heeft dé games toch al...nietwaar?

Het vertrouwen in een verbetering van de relatie met Nintendo is bij Electronic Arts dan ook erg klein. Dit terwijl de relaties met Sony en Microsoft alleen maar groeien. Zo werkt EA zoals eerder aangegeven al een tijdlang aan software voor Xbox 2, en wisten ze Sony te verrassen met onverwachte gone-gold exemplaren van games voor de PSP.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 13:35:50 #269
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24687251
Beetje jammer EA staat altijd garant voor veel verkopen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_24694526
Ik heb een best raar probleempje. Ik heb Kirby: Nightmare in Dreamland, en ik was al best een eind, alleen toen ik weer wilde spelen was mijn save game er helemaal niet meer..... Snap er echt helemaal niks van... Moet dat spel erin blijven zitten ofzo? Ik baalde er echt van..
pi_24694786
Misschien niet gesaved ofzo, of de cart die heeft gereset? Echt geen idee, zoiets is me nooit gebeurd. :S
pi_24718306
Ik ben begonnen met Advance Wars 2. Heerlijke oldschool 2D game. En als ik zo het aanbod zie van games op de GBA hoef ik voorlopig helemaal geen DS of PSP.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 24 januari 2005 @ 07:46:22 #273
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24718335
quote:
Op maandag 24 januari 2005 07:39 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben begonnen met Advance Wars 2. Heerlijke oldschool 2D game. En als ik zo het aanbod zie van games op de GBA hoef ik voorlopig helemaal geen DS of PSP.
Wacht maar tot je advance wars op de DS ziet.
pi_24728785
Als je de keuze hebt tussen a) Advance Wars 2, b) Final Fantasy Tactics Advance en c) Fire Emblem, welke dan te kiezen?? Alledrie de games zijn 'min of meer identiek' (op de manier dat het alle turn-based strategy games zijn) en worden alledrie bijzonder gewaardeerd..

Zijn er gamers die bekend zijn met (één van) deze games en bepaalde voorkeur voor een van de drie?? Ben met name benieuwd waarom die game dan ook juist de voorkeur geniet boven de andere (twee)..
What became of that kingdom...? None remain who know.
The memory of the kingdom vanished, but its legend survived on the wind's breath.
pi_24728839
Ik heb ze alle 3 gespeeld en van alle 3 genoten.

Advance Wars 2: pure strategie
Fire Emblem: zelfde als AW2, alleen overgoten met een RPG sausje.
Final Fantasy: geweldig spel, tactisch gaat het erg diep.

In plaats van Advance Wars 2 kun je trouwens net zo goed deel 1 kopen. Die is intussen erg goedkoop te krijgen en is nauwelijks anders dan deel 2.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')