Ik heb Link to the Past!quote:Op zondag 16 januari 2005 12:20 schreef gamecube_master het volgende:
Ik moet ook nog is aan A link to the Past zien te komen, alleen heb ik op het moment er helemaal geen geld voor
Na de DS waarschijnlijk m'n eerste aankoop, daarna een xbox en waarschijnlijk een nieuw videokaartje.
Dan heb ik hem van het zelfde stapeltje gepaktquote:Op zondag 16 januari 2005 12:17 schreef Hooghoudt het volgende:
Na lang denken ben ik onlangs bij de mediamarkt overstag gegaan: ik heb een GBA gekocht (uiteraard de classic nes edition). Ik heb The Minish Cap erbij gekocht, en probeer nu A Link to the Past te fixen op eBay. Die moet ik toch nog spelen, en dan kan ik dat ook wel in de trein doen.
oeh ik zit al op 60 uurquote:Op zondag 16 januari 2005 13:44 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Dan heb ik hem van het zelfde stapeltje gepaktMM Groningen neem ik aan?
Ik heb al 19 uur pokemon leaf green gespeeld![]()
lachen dat je steeds als je saved ziet hoe lang je bezig bent!
is dat een soort remake voor de GBA dan?quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:29 schreef Thomper het volgende:
Fire Red kopen, zelfde maar iets meer.
Dan krijg je een nieuwe save ja, maar 1 speler per game. Zonde, maar ach. Overigens is je oude save niet weg totdat je echt saved, dus als je het begin gewoon opnieuw wil zien dan kan dat.quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:06 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb trouwens ff een vraagje over Pokemon FR / LF
Kun je maar 1 save erop hebben of meerdere? Ik durf het namelijk niet uit te proberen bang dat ik me spel dan kwijt ben...
(ik heb nu dus inkie in Kanto rondlopen, maar kan ik nog een poppetje?)
Er staat wel NEW GAME in het begin.. maar krijg je dan ook een nieuwe save?
Is inderdaad een remake, en je krijgt er een draadloze linkadapter bij. Die kan je dan gebruiken om te linken. Verder zijn er nog 9 eilandjes bij gekomen, een paar gevechtsmogelijkheden, alles is in GBA-kleurenpalet, en nog wat andere leuke toevoegingen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:52 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
is dat een soort remake voor de GBA dan?
interessant, maar krijgt geen voorrang...
Aah oke!! Nou dan ga ik geen nieuwe game makenquote:Op woensdag 19 januari 2005 17:35 schreef Thomper het volgende:
[..]
Dan krijg je een nieuwe save ja, maar 1 speler per game. Zonde, maar ach. Overigens is je oude save niet weg totdat je echt saved, dus als je het begin gewoon opnieuw wil zien dan kan dat.
klinkt toch best heel tof, maar ik weet het niet...quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:37 schreef Thomper het volgende:
[..]
Is inderdaad een remake, en je krijgt er een draadloze linkadapter bij. Die kan je dan gebruiken om te linken. Verder zijn er nog 9 eilandjes bij gekomen, een paar gevechtsmogelijkheden, alles is in GBA-kleurenpalet, en nog wat andere leuke toevoegingen.Als je een Pokemon wil is het een van de beste.
quote:Toen er tijdens een afsluitend vragenrondje werd gevraagd naar de voorkeur van EA richting de Sony PSP, en er werd geantwoord dat de relatie met Nintendo altijd moeilijk is, kon ik het natuurlijk niet laten om te vragen naar het vertrouwen van Electronic Arts in een betere relatie met de Japanse industriegigant. Het antwoord was niet positief.
Het probleem met de relatie met Nintendo is volgens EA dat, om het maar letterlijk te citeren, "Nintendo het nodig vindt overal hun Mario op te plakken". Na deze uitspraak ging er een gedempt gelach door de zaal heen, maar feitelijk is dit gewoon de serieuze waarheid. Waar Microsoft en Sony third-party developers meer ruimte geven, en meer helpen met het ontwikkelen van software voor hun consoles, daar is Nintendo veel lastiger in dat soort zaken. Het is namelijk zo dat Nintendo graag zelf de 'flagship titles' op haar console levert. De first-party games krijgen altijd alle aandacht, en worden afgeschilderd als dé games voor Nintendo's console. Hierdoor plaatst Nintendo de games van andere developers als het ware altijd achter de eigen line-up, wat het voor veel developers niet aantrekkelijk maakt om games uit te brengen op de GameCube; die console heeft dé games toch al...nietwaar?
Het vertrouwen in een verbetering van de relatie met Nintendo is bij Electronic Arts dan ook erg klein. Dit terwijl de relaties met Sony en Microsoft alleen maar groeien. Zo werkt EA zoals eerder aangegeven al een tijdlang aan software voor Xbox 2, en wisten ze Sony te verrassen met onverwachte gone-gold exemplaren van games voor de PSP.
Wacht maar tot je advance wars op de DS ziet.quote:Op maandag 24 januari 2005 07:39 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben begonnen met Advance Wars 2. Heerlijke oldschool 2D game. En als ik zo het aanbod zie van games op de GBA hoef ik voorlopig helemaal geen DS of PSP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |