abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23261589
Te ruil, dit leuke golfspel met RPG elementen voor op de GBA. Spel is compleet en in goede staat, slechts enkele keren gespeeld.

Review is hier te vinden.

Ik ben zelf op zoek naar: Zelda: A Link to the Past, Harvest Moon of Advance Wars 2.

Spel is eventueel ook te koop voor ¤ 40 euro incl. verzendkosten.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_23267482
Ik het zelda a link to the past, four swords wel voor je, ik heb alleen enkelt de cardridge, geen boekje of doosje.
Ik wil er dan eventueel wel streetfighter 2 of final fight one bij doen, zijn allebei compleet.
Laat maar horen.
"Heb uw vijanden lief, betekent niet dat we onze ogen sluiten voor onrecht, het betekent dat we elkaar niet opgeven."
pi_23322438
Sorry, ben wel geīnteresseerd in Zelda, maar ik wil hem wel compleet (met boekje en doosje dus).
pi_23582725
*schop*
pi_23594576
Ik heb eventueel ook nog harvest moon voor de gba, maar eigenlijk ruil ik die liever in combinatie met het harvest moon voor de ngc.
IK wil nog wel even weten of het een gewoon orgineel nintendo spel is en niet zo'n aziatische kopie.
"Heb uw vijanden lief, betekent niet dat we onze ogen sluiten voor onrecht, het betekent dat we elkaar niet opgeven."
pi_23597379
spel is gewoon origineel, met doosje en handleiding. Gewoon hier in Nederland gekocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')