Dat is niet persoonlijk, dat is een feitquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
FF:CC op de Cube is niet zo leuk als FF op de GBA. Vind ik persoonlijk
De grap is dat ik die game voor jou kon kopen, de verzendkosten van een GBA-game (Fusion) zullen iets van 2 euro zijn. Je was dan met 22 euro incl. verzendkosten klaar geweest. Dat is 2 euro boven je budget, lijkt me geen probleemquote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:00 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
29¤
het ging mij juist om de aanbieding van 20¤
maar ik heb niet echt haast met het spel
anders wacht ik wel tot ie opnieuw in de winkel ligt
maar is wel een leuke site dus die ga ik onthouden
Geen idee hoe je bij 5,50 komt...quote:Op zondag 9 januari 2005 13:48 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
2 euro? ik dacht dat zo'n pakketzegel 5,50¤ was...
ach ja... ik heb nu ff toch geen geld dus moet ik het ook niet uitgegeven
Positief blijven he!quote:Op zondag 9 januari 2005 16:24 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ik wacht wel totdat fusion weer in de winkels ligt...
waar?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:42 schreef Noax het volgende:
Had ik net 'Link to the Past/ Four Swords' bij Lik-Sang besteld (moet nog binnen komen).
Zie ik em vandaag voor 23 euro in een winkel liggen...
hmmm... ik ga morgen wel ff langs...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:24 schreef Noax het volgende:
Ik zag deze aanbieding bij Intertoys, succes!
http://media.gameboy.ign.com/media/704/704095/vids_1.htmlquote:But as unique and different as Yoshi Universal Gravitation is, it really feels like an undercooked game design. We've put a couple hours into this game, completing more than three entire levels. So far, it's not as elegant a platforming experience as other Nintendo games; it's sort of clunky in its storytelling, and the continuity from one level to the next feels extremely sloppy. The individual areas of a level start and end abruptly, never flowing smoothly from one challenge to the next. The artwork, using the crayon-scribble and CG rendered look of Yoshi's Story on the Nintendo 64, isn't nearly as slick due to clumsy character animation. The rotation definitely works on the GBA, but it's completely digital -- there's only a left, center, and right, and the game won't recognize slight variances between them.
Nintendo hasn't announced a US date for Yoshi Universal Gravitation, or even if the game's slated for a stateside release. We'll bet the farm it will eventually ship over on these shores, but unless the game picks up steam in the later levels, we're not going to be going all ape for a localized version. If you really want a motion-sensing GBA game, Wario Ware Twisted is far more creative and fun...and due out in a few short months.
persoonlijk kijk ik wel uit naar fire emblem 2quote:Op zondag 9 januari 2005 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een GBA game in een envelop kan voor 1,56
N-E-Way. Wat zijn de GBA toppers voor komend jaar eigenlijk? Ik kijk eigenlijk alleen uit naar DK King of Swing... Misschien nog een Mario Party Advance en een Wario Ware Twisted, maar verder zie ik niet veel potentiele toppers uitkomen denk ik.
ik heb Shining Soul 2 maar die weet mij eilk niet echt te boeien , zeer lineair , wel veel characters maar veel 'onbruikbare'quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:35 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ik zag trouwens shining soul 2 voor maar 22¤ bij dixons liggen
het is een rpg dus hij lijkt me wel tof
maar misschien is het beter om met deel 1 te beginnen...?
hoeveel was je kwijt bij lik-sang?quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:27 schreef Noax het volgende:
Het zijn er idd erg veel, maar goed voor ons
Die van mij is onder weg van Lik-Sang, maar toen ik deze gisteren voor 23 euro zag liggen heb ik em toch maar gekocht.
Heb er nu 1tje over maar die verkoop ik vast nog wel
Nice !quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:59 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb een GBA SP gekocht!!!![]()
![]()
De classic NES uitvoering, ik vond alleen dat doosje al geweldig
Ik heb Pokemon Leaf Green en Dr. Mario
enne binnenkort ook Kirby: Nightmare in Dreamland en Harvest Moon!
Nou ja... die is toch wel weer een stukkie duurder..(en wil eigenlijk ook nog wel een GC) En de spellen van gba zijn toch leukquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:42 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
Nice !
wilde je niet liever wachten op de NDS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |