quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:15 schreef Tania18 het volgende:
![]()
Het gaat slecht met mijn hondje, ze heeft vanavond een ontwormingskuur en inenting gehad bij de dierenarts en nu is ze helemaal duizelig (ze valt de hele tijd om als ze loopt) en ze piept de hele tijd heel zielig![]()
Laten we met z'n allen hopen dat het weer goed komtquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:20 schreef Tania18 het volgende:
M'n moeder had net de dierenarts nog even gebeld en die zei dat die reactie wel eens voorkwam na een ontwormingskuur, maar het is bij haar wel heel erg![]()
En mijn ouders gaan vannacht ook nog eens op vakantie![]()
Dat dacht ik dus ff niet.quote:Op woensdag 15 september 2004 00:41 schreef Svensational het volgende:
Jeuj, FiPo
Ik had mijn bericht al aangepastquote:Op woensdag 15 september 2004 00:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ff niet.
quote:Op woensdag 15 september 2004 00:42 schreef BVO het volgende:
Waarom ga je trouwens niet gezellig bij je vriend liggen?.
Hij moet morgenochtend weer om 5.15 uur op om te werken, dus moet ie nu wel slapen. Ik ben nog helemaal niet moe en anders zou ik hem alleen maar wakker houdenquote:Op woensdag 15 september 2004 00:42 schreef BVO het volgende:
Waarom ga je trouwens niet gezellig bij je vriend liggen?.
quote:Op woensdag 15 september 2004 00:45 schreef BVO het volgende:
Sorry..
Ik open wel een topic voor d;r.
quote:Op woensdag 15 september 2004 00:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben sprakeloos...quote:Op woensdag 15 september 2004 00:54 schreef BVO het volgende:
We worden er wel stil van..
Ja, die zit in Sixpackquote:Op woensdag 15 september 2004 01:02 schreef Svensational het volgende:Zit Terence Schreurs nou in SixPack of ben ik gek???
Ik nietquote:Op woensdag 15 september 2004 01:03 schreef Svensational het volgende:
Rookt er hier trouwens iemand van SC??
Ook geen sigaren trouwens en joints trouwens.quote:Op woensdag 15 september 2004 01:08 schreef Svensational het volgende:
Mooi, jullie roken niet en Terence zit in 6pack
Met die 2 ouwe vrouwtjes?? Die is leuk jaquote:Op woensdag 15 september 2004 01:10 schreef Svensational het volgende:
Die nieuwe reclame van Douew Egberts
* Svensational zoekt BVO-op-zijn-vingers-tik-smileyquote:Op woensdag 15 september 2004 01:10 schreef BVO het volgende:
Dat laatste heb ik 1 keer gedaan..
Was best leuk hoor.quote:Op woensdag 15 september 2004 01:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
* BVO zoekt BVO-op-zijn-vingers-tik-smiley
Ja, die jaquote:Op woensdag 15 september 2004 01:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Met die 2 ouwe vrouwtjes?? Die is leuk ja![]()
En ook niet i.c.m. alcoholquote:Op woensdag 15 september 2004 01:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Was best leuk hoor..
Maar j moet het niet te vaak doen, dat niet nee..
Dat was toen dus wel het geval.quote:Op woensdag 15 september 2004 01:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ook niet i.c.m. alcohol
Roddelaarquote:Op woensdag 15 september 2004 01:13 schreef BVO het volgende:
Riann heeft trouwens een tijd gerookt en geblowed..
Stond in het meetingtopic van de Dieetclub, waarin ik aan het lurken was.quote:Op woensdag 15 september 2004 01:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Roddelaar![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 15 september 2004 01:16 schreef Svensational het volgende:
Emma's topic is alweer dicht
Oh ja, je vond het niet leuk he dat topicquote:Op woensdag 15 september 2004 01:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Slaap lekker en succes alvast met je wiskunde boekquote:Op woensdag 15 september 2004 01:19 schreef BVO het volgende:
Ik ga..
.
Nou zeg, ik moet nog meer dan een uur wachtenquote:Op woensdag 15 september 2004 01:21 schreef Svensational het volgende:
Ik ga ookBen nogal moe
.
quote:Op woensdag 15 september 2004 01:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Sssttt.. het moest juist niet opvallen
quote:Op woensdag 15 september 2004 11:54 schreef Svensational het volgende:
Christine
Danyelquote:Op woensdag 15 september 2004 11:43 schreef timbob het volgende:
hallo, goeiemorgen.
ik hoop dat het hondje beter word, en als we dan toch aan het bidden zijn
doen we meteen ook even voor Danyel?
is wel net zo aardig
Op woensdag heb ik maar 4 uur les.quote:Op woensdag 15 september 2004 12:57 schreef Svensational het volgende:Ben je al vrij Tom??
Wickedquote:Op woensdag 15 september 2004 12:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Op woensdag heb ik maar 4 uur les.
Danyel is de zoon van Phluphy, tijdje terug geboren, ik geloof met ademhalingsproblemen, de toestand was nogal kritiek. het ging nu al de afgelopen nacht iets beter.. maar het blijft risky..quote:Op woensdag 15 september 2004 12:32 schreef Svensational het volgende:
Danyel![]()
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 15 september 2004 14:08 schreef Svensational het volgende:Heb ik iets verkeerd gezegd?
Ja, he ik hoop dat het vandaag of morgen nog beter zal gaan, want ze doet nog steeds een beetje raar. Net gleed ze uit op het zeilquote:Op woensdag 15 september 2004 14:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Fijn, Tania!.
Gemeen he?!?quote:Op woensdag 15 september 2004 14:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan ook naar Griekenland
Aaah..quote:Op woensdag 15 september 2004 14:31 schreef BVO het volgende:
Ik heb het zo koud..
Ben drijfnat geregend..
Dat wel, maar onze katten, die normaal de liefste van de wereld zijn, worden ineens de meest vervelende katten die er zijn als ik alleen thuis ben. Gaan ze aan de planten eten, over tafels rennen en dingen omgooien enzoquote:Op woensdag 15 september 2004 14:32 schreef ZOWIEE het volgende:
maar alleen thuis is ook wel leuk![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 14:37 schreef Riann het volgende:
Hoi, is er nog leven hier
quote:Op woensdag 15 september 2004 14:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat wel, maar onze katten, die normaal de liefste van de wereld zijn, worden ineens de meest vervelende katten die er zijn als ik alleen thuis ben. Gaan ze aan de planten eten, over tafels rennen en dingen omgooien enzo![]()
Alles goed met u mevrouwquote:Op woensdag 15 september 2004 14:38 schreef Riann het volgende:
[..]
hoi
quote:Op woensdag 15 september 2004 14:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
![]()
toen mijn ouders op vakantie waren, liet ik de kat altijd boven slapen (mag normaal nooit, ik weet nu waarom) en toen had ie op mn bed gekotst
![]()
Gaat jouw kat ook weleens om 6 uur 's ochtends op je hoofd liggen ofzo??quote:Op woensdag 15 september 2004 14:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ja, het is maar 1 keer gebeurd dus inmiddels mag hij weer op mn bed slapen
gezellig
Ja, rond die tijd wordt hij drukquote:Op woensdag 15 september 2004 14:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gaat jouw kat ook weleens om 6 uur 's ochtends op je hoofd liggen ofzo??![]()
Bij ons worden ze altijd vervelend rond die tijd 's ochtends. Ik hoor ze elke ochtend wel trap op en af rennen en als ze op mijn kamer zijn lopen ze ook gewoon over mij heen![]()
Moet je die dingen overtypen dan ofzo?quote:Op woensdag 15 september 2004 14:50 schreef ZOWIEE het volgende:
Sommige mensen mogen eerst wel eens leren schrijven voor ze meedoen aan een prijsvraagik kan de helft niet lezen
![]()
Aah en dat zijn nou net de mensen die het vaak het hardste nodig hebben (de analfabetenquote:Op woensdag 15 september 2004 15:08 schreef ZOWIEE het volgende:
de onleesbare namen diskwalificeer ik gewoon![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 00:40 schreef BVO het volgende:
*gaat op zoek naar Dizers bidsmilie*
Maar er was ook een bidsmiley op FOK! met een snelcode ervoor....quote:
\quote:Op woensdag 15 september 2004 15:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Aah en dat zijn nou net de mensen die het vaak het hardste nodig hebben (de analfabeten)
mooie dingenquote:Op woensdag 15 september 2004 15:13 schreef Svensational het volgende:
Ik heb trouwens mijn eigen domein gereserveerd
www.svensational.nl
Alleen geen idee hoe ik er iets op kan zetten
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:18 schreef ZOWIEE het volgende:
Antwoord: Sun & Relax
Ik zei, hoe, niet watquote:Op woensdag 15 september 2004 15:20 schreef timbob het volgende:
[..]
mooie dingen
Design eens wat moois voor mij danquote:ohja
hoi, ik ben webdesigner
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:19 schreef Svensational het volgende:En waar kan ik dat dan invullen?
Je kon nog kiezen ookquote:Op woensdag 15 september 2004 15:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
de prijsvraag is al afgelopen
Je kon kiezen uit 4 antwoorden:
1 sun & relax
2 sport en ontspanning
3 fun & entertainment
4 anders namelijk...........
sommige mensen gaan ook echt nog een rijmpje invullen
Kutklusjes horen bij stage.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
ja, echt heel suf en geestdodend werk, ik moet al hun gegevens in een database zetten![]()
de onleesbare namen diskwalificeer ik gewoon :')
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kutklusjes horen bij stage.
Ik moest samen met mijn medestagiere 21" beeldschermen van 28 kg neerzetten op verschillende locaties in het gebouw.
Ja, dat was "'minder" om het maar ff netjes te zeggenquote:Op woensdag 15 september 2004 15:33 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]dat is ook niet leuk!
Over 25 minuten begint de borrelik ben aan het aftellen
Nou, gewoon hier (op werk dus). De borrel zelf interesseert me niet echt, maar het feit dat ik dan mn comp kan uitzetten en kan stoppen met dit suffe werk spreekt me erg aanquote:Op woensdag 15 september 2004 15:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, dat was "'minder" om het maar ff netjes te zeggen
Leuk!! Waar is de borrel?
Ik word gemist :')quote:Op woensdag 15 september 2004 11:54 schreef Svensational het volgende:
Christine
Ik hoop dat je dan vroeg kan wegsneaken.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou, gewoon hier (op werk dus). De borrel zelf interesseert me niet echt, maar het feit dat ik dan mn comp kan uitzetten en kan stoppen met dit suffe werk spreekt me erg aanIk hoop ook eigenlijk dat het niet zo lang duurt dan ben ik eindelijk een keertje vroeg thuis
Dat zijn wel de betere kanten van stage lopen.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ook![]()
De drank is zojuist binnengebracht
Die leuke dingen heb ik iig niet meegemaakt op stage.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat zijn wel de betere kanten van stage lopen.
Zo heb ik tijdens mijn stage eens twee dagen op de beurs gestaan: lange dagen, maar met overheerlijk gratis eten en drinken!
Ook ben ik eens naar een haringparty geweest, gratis haring, sushi, oesters, tapas, en nog veel meer.
En ik ben eens met een boot wezen varen op de Noordzeeonder het genot van haring, uiteraard.
Oja, en als afsluiting gingen we met de afdeling tapas eten
Stage lopen is zo slecht nog niet
Ben blij om te horen dat het beter gaat. Het is toch altijd schrikken. Onze vorige hond was op het eind heel duizelig en als hij een stukje liep dan week hij steeds helemaal uit en viel hij tegen wat aan. Toen bleek dat hij een tumor in zijn hoofd had. Maar goed met jouw hond gaat het weer lekker en daar ben ik blij om, ze horen toch bij het gezin he.quote:Op woensdag 15 september 2004 13:31 schreef Tania18 het volgende:
Met Lisy (de hond) gaat het al wat beter, ze bibbert nog wel en ze heeft eigenlijk alleen nog maar geslapen. Als ze loopt dan wankelt ze ook nog wel een beetje, maar ze is in ieder geval wel een stuk vrolijker dan gisteren! Ze heeft ook al een beetje gegeten gelukkig (nu maar hopen dat ze het zo niet meteen weer uitspuugt).
Je lijkt Riann wel.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:46 schreef dunn0w het volgende:
TVP
Ik ben weer thuis!quote:Op woensdag 15 september 2004 16:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die leuke dingen heb ik iig niet meegemaakt op stage.![]()
Leonie is straks helemaal tipsy [afbeelding]
Ja, je kwam op MSN, je kwam op FOK!, maar je kwam niet in ShowChatquote:Op woensdag 15 september 2004 15:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik word gemist
Ja maar hoe doe je datquote:Op woensdag 15 september 2004 15:25 schreef timbob het volgende:
[..]
door het te uploaden naar je server
Nou dingen voor m'n site dusquote:en wat wil je gedesigned hebben dan?
Uhm, wie is Maud ook alweer?quote:Op woensdag 15 september 2004 19:53 schreef Tania18 het volgende:
Trouwens, de single van Maud is toch al uit??
Is ie nu al geflopt soms?![]()
Nâh..quote:Op woensdag 15 september 2004 19:55 schreef BVO het volgende:
Die lekkere.
quote:Op woensdag 15 september 2004 19:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nâh..
Ik vond Jamai lekkerder
ik heb hem nog nooit gehoord.... maar dat zegt niets :')quote:Op woensdag 15 september 2004 19:53 schreef Tania18 het volgende:
Trouwens, de single van Maud is toch al uit??
Is ie nu al geflopt soms? :')
Ik zag vorige week een stukje van de clip bij the Box, maar verder heb ik hem ook niet meer gehoordquote:Op woensdag 15 september 2004 19:57 schreef niksan het volgende:
[..]
ik heb hem nog nooit gehoord.... maar dat zegt niets
Ik ga voorquote:Op woensdag 15 september 2004 19:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nâh..
Ik vond Jamai lekkerder
Allemaal even op Boris stemmen! We willen toch niet dat Ali B wint he?!?quote:Boris genomineerd voor MOBO Award
Den Haag | 30-08-2004 | By: AT Productions BV
In aanloop naar de Dutch MOBO Awards, presented by BNN op 2 oktober in de Heineken Music Hall zendt BNN vanaf donderdag 2 september het programma Road to Dutch MOBO Awards uit. In vijf afleveringen wordt er op Nederland 2 stil gestaan bij verschillende aspecten van Urban variërend van de muziekstijlen als R & B, HipHop en Soul tot de DJ's en de videoclips. In elke aflevering is er aandacht voor de genomineerden van de Dutch MOBO Awards, presented by BNN. Boris, Beef en Ali B zijn genomineerde in de categorie: Beste Nederlandse Urban Act Stemmen kan op de site mobo.bnn.nl.
quote:Op woensdag 15 september 2004 20:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wie is Djem?
Leukquote:Op woensdag 15 september 2004 20:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een van deze geloof ik![]()
That's where husbands are for.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:19 schreef ZOWIEE het volgende:
Tom, ik ben je eeuwig dankbaar dat je me hebt ingewijd in de wereld van Jeff Buckley, vooral Grace is een heerlijk nummer![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 20:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wie is Djem?
Toe maar.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zullen we samen in bed naar Jeff gaan luisteren?.
Ja, volgens mij hebben we wat gemistquote:Op woensdag 15 september 2004 20:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Toe maar..
Ja, ik blijf alleen over.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij hebben we wat gemist![]()
![]()
Hoezo?? Bupatih is er ook nogquote:Op woensdag 15 september 2004 20:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, ik blijf alleen over..
Ik ook.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, ik blijf alleen over..
GMTAquote:Op woensdag 15 september 2004 20:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoezo?? Bupatih is er ook nog
Sorry Bupatih, ik ben niet lief tegen je vanavond![]()
Of heet ie nou Butipah??
quote:Op woensdag 15 september 2004 20:52 schreef BVO het volgende:
Oh ja, ik ga maar 'ns kijken... speelt Zlatan in de basis?
Ik heb een tvquote:Op woensdag 15 september 2004 20:55 schreef Bupatih het volgende:
http://thejuniors.tk
Kun je Ajax via Internet-stream bekijken
Ik ook....en daar ga ik nu naar toequote:Op woensdag 15 september 2004 20:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb een tv
overbodige dingen zijn geen luxe, Svurnoquote:Op woensdag 15 september 2004 22:06 schreef BVO het volgende:
Luxe is nooit overbodig, dunn0w.
Ik ben SVurno niet.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:11 schreef dunn0w het volgende:
[..]
overbodige dingen zijn geen luxe, Svurno
kijk... een avater die niet op die van SVurno lijkt... dat is nou GEEN overbodige luxequote:Op woensdag 15 september 2004 22:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben SVurno niet..
Ik dacht dat je aan het webdesignen was voor mijquote:Op woensdag 15 september 2004 22:52 schreef timbob het volgende:
goeienavond!
ik heb dodgeball gezien
net in de sneak
Ik blijf me gewoon aan sommige mensen irriteren.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:56 schreef Svensational het volgende:
@BVO: Ik dacht dat onze topicterreur maar 1 topic zou duren?
Ik ook maar ik ben er ook mee gestoptquote:Op woensdag 15 september 2004 22:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik blijf me gewoon aan sommige mensen irriteren..
Maar goed, ik ga me inhouden..
Daarvoor moet je bij Tommerd zijnquote:Waarom heb ik eigenlijk geen bijnaam?.
Daar moeten we ons dan maar gewoon bij neerleggenquote:Op woensdag 15 september 2004 23:02 schreef BVO het volgende:
Het zal gewoon nooit meer zo worden als het een topic of 20/30 geleden was..
Oh ja.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:11 schreef Svensational het volgende:
Van Blaatschaap dacht ik.
Ik heb echt geen ideequote:Op woensdag 15 september 2004 23:25 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, eehm
wat eigenlijk?
ohja
¤40 per uur
Geeft nietquote:Op donderdag 16 september 2004 00:11 schreef Svensational het volgende:
Ja, sorryDoei
![]()
Zet er eens een S voorquote:Op woensdag 15 september 2004 23:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk op de bijnaam Tommerd?
Ik dacht dat je alweer weg wasquote:Op donderdag 16 september 2004 14:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja??![]()
![]()
Dat is de BVO-smiliequote:Op donderdag 16 september 2004 14:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh![]()
Hoe is het?quote:Op donderdag 16 september 2004 14:00 schreef Svensational het volgende:
Ola
Ik was aan het bellenquote:Op donderdag 16 september 2004 14:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alweer weg was
Dat kunnen we beter aan jou vragenquote:Op donderdag 16 september 2004 14:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe is het?
En hoe is het met je hondje?quote:Op donderdag 16 september 2004 14:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik was aan het bellen![]()
Ze is weer de hele dag aan het blaffen, dus dat is een goed tekenquote:Op donderdag 16 september 2004 14:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
En hoe is het met je hondje?
Dat jullie het wetenquote:Ik kreeg de opdracht mijn wereld te omschrijven. En als je daar dan over gaat nadenken slaat dat eigenlijk helemaal nergens op. Want wat is er nou van mij in deze wereld?
ik geniet net zoveel van de zon als iedereen en ik erger me net zo erg
aan een vertraagde trein als andere mensen. Maar weten ze dat eigenlijk wel?
Vandaar dit project. Om mensen te laten zien dat ik er ook ben, dat dit toch ook wel een beetje mijn wereld is en dat ik ook alledaagse dingen doe
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ze is weer de hele dag aan het blaffen, dus dat is een goed teken![]()
Ik denk bij jou altijd dat je een gedichtje hebt gemaaktquote:Op donderdag 16 september 2004 14:10 schreef timbob het volgende:
ik verveel me de pleuris
ik heb een deadline voor vandaag
en de gast die de opdracht moet geven is weg
dus kan ik niks doen
terwijl er iets haast heeft
Aah wat liefquote:Op donderdag 16 september 2004 14:09 schreef Tania18 het volgende:D
I
Z
E
R
Lesgeven is nog steeds leuk. Of het persoonlijk goed gaat, das een ander gevalquote:Op donderdag 16 september 2004 14:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat kunnen we beter aan jou vragenIs het lesgeven nog steeds leuk?
Ik had dat allemaal al eens gelezenquote:Op donderdag 16 september 2004 14:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat jullie het weten
jaquote:
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:14 schreef Dizer het volgende:
Of het persoonlijk goed gaat, das een ander geval
Nee niet echt. Daarom ben ik ook 's avonds amper onlinequote:Op donderdag 16 september 2004 14:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Niet dan?![]()
Hoezo niet dan?quote:Op donderdag 16 september 2004 14:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee niet echt. Daarom ben ik ook 's avonds amper online
Wel een foto posten van het resultaat hoor!quote:Op donderdag 16 september 2004 14:20 schreef Svensational het volgende:
Ik ga naar de kapper
Persoonlijke dingen... wil ik niet echt kwijt..Maar wel lief dat je het vraagtquote:Op donderdag 16 september 2004 14:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoezo niet dan?
Daar ga ik je zsm aales over vertellen in je fotoboek!! Ik moet nu echt gaan!!!quote:Op donderdag 16 september 2004 14:23 schreef Christine het volgende:
Dizer sta je nu ineens voor de klas
Okequote:Op donderdag 16 september 2004 14:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Persoonlijke dingen... wil ik niet echt kwijt..Maar wel lief dat je het vraagt
Maar ik ga weer weg, want ik moet lesgeven.
Is goed, ik ben benieuwd. Succes iigquote:Op donderdag 16 september 2004 14:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar ga ik je zsm aales over vertellen in je fotoboek!! Ik moet nu echt gaan!!!
Noem jij me nu ook al Anita?quote:Op donderdag 16 september 2004 14:25 schreef Christine het volgende:
Anita, ben je al verhuisd?
Huis zoeken + Utrecht = geen goede combinatie, inderdaad.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Noem jij me nu ook al Anita?![]()
Nu nog niet, en dat duurt waarschijnlijk ook nog wel even![]()
Ik heb geen geld en mijn vriend ook niet echt veel en om hier in Utrecht een leuk huurhuisje te vinden moet je ongeveer 1000 keer reageren![]()
Is het leuk in Den Haag dan??quote:Op donderdag 16 september 2004 14:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Huis zoeken + Utrecht = geen goede combinatie, inderdaad.
Je kunt ook in Den Haag komen wonen?????![]()
Jaa, zo'n leuk boerderijtje. En dan wil ik ook wel een stal met paardenquote:Op donderdag 16 september 2004 14:37 schreef Christine het volgende:
Ik wil ook in een klein dorpje wonen, met genoeg ruimte voor onze kinderen, konijnen, geitjes, kippen, etc
En heel veel katten, uiteraard.
En een moestuinquote:Op donderdag 16 september 2004 14:41 schreef Tania18 het volgende:
Jaa, zo'n leuk boerderijtje. En dan wil ik ook wel een stal met paarden![]()
Het is rustiger hier nu ik aan het afkicken benquote:Op donderdag 16 september 2004 14:39 schreef Riann het volgende:
Hoi tom_tom
Het is een stuk rustiger hier nu de vakantie voorbij is.
Was dit een verkapte TVP of kom je chatten?quote:Op donderdag 16 september 2004 14:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoi.
Jaquote:Op donderdag 16 september 2004 14:41 schreef Christine het volgende:
[..]
En een moestuin
Ik ookquote:Op donderdag 16 september 2004 15:04 schreef BVO het volgende:
Ik heb weekend!.
Alleen op MSNquote:Op donderdag 16 september 2004 15:09 schreef BVO het volgende:
Zo lekker, 3 dagen weekend..
Ga je weer offline?.
Wat doe je voor de kost eigenlijk?quote:Op donderdag 16 september 2004 15:13 schreef timbob het volgende:
[..]
ach
ik verdien goed
Ik dacht al.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Alleen op MSN
Waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 16 september 2004 15:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik dacht al..
Ik sta de laatste tijd steeds vaker op offline weergeven..
Vroeger MSNde ik echt veel.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
Zelf gebruik ik MSN eigenlijk alleen maar om met mijn zussen te chatten, ipv bellen.
Deurne is nog altijd beter als heusdenquote:Op donderdag 16 september 2004 15:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Deurne is ook een lief, klein, schattig dorpje. Maar ja. Ik wil hier weg..
Een basisschoolvriendinnetje van mij is in Deurne geboren.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Deurne is ook een lief, klein, schattig dorpje. Maar ja. Ik wil hier weg..
En, is het wat?quote:
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:23 schreef Christine het volgende:
Een basisschoolvriendinnetje van mij is in Deurne geboren.
Wie wil me aanraken
Beste Riann, alles is beter dan Heusen.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:23 schreef Riann het volgende:
Deurne is nog altijd beter als heusden
Als je je eerst grondigt wast wel jaquote:Op donderdag 16 september 2004 15:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Een basisschoolvriendinnetje van mij is in Deurne geboren.
Wie wil me aanraken
Deurne stikt van de breezerkutjes.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:23 schreef Svensational het volgende:
Ik zag laats om de TMF-chat op TV iemand uit Deurne
In het engels.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:24 schreef Christine het volgende:
[..]
En, is het wat?
Het ergste is, ik zat daar iets van 5 jaar geleden, maar als ik er nu inlog zitten er nog steeds dezelfde mensen
Waar woon je dan??quote:Op donderdag 16 september 2004 15:21 schreef Svensational het volgende:
Ik woon in een leuk klein dorpjeMisschien kunnen Emma en Christine hier komen wonen
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je je eerst grondigt wast wel ja
© [s]Tommerd
In Drenthequote:Op donderdag 16 september 2004 15:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Waar woon je dan??
Ik heb overigens al een aantal kleine leuke dorpjes in gedachten waar ik misschien wel wil gaan wonen. Allemaal in Drenthe/Groningen. Daar zijn de huizen tenminste nog betaalbaar.
Ik heb er destijds twee keer een internet-lover aan over gehoudenquote:Op donderdag 16 september 2004 15:26 schreef BVO het volgende:
[..]
In het engels..
Tja...
ik maai geen bos nee,quote:Op donderdag 16 september 2004 15:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat doe je voor de kost eigenlijk?
Vast niet bosmaaien
Buurman?quote:Op donderdag 16 september 2004 15:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
In DrentheVlakbij Hoogeveen
Reclamebureau?quote:Op donderdag 16 september 2004 15:27 schreef timbob het volgende:
[..]
ik maai geen bos nee,
nooit gedaan ook.. arm bos..
anywho
ik ben webdesigner bij een reclameburo in amsterdam.
vooral voor ford, maar ook voor ibm neckerman ns en cisco nu
Vast wel.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:27 schreef Tania18 het volgende:
Is je haar mooi geworden Sven??![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb er destijds twee keer een internet-lover aan over gehouden
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat doe je voor de kost eigenlijk?
Vast niet bosmaaien
Ohohquote:Op donderdag 16 september 2004 15:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vast wel.
Nu de rest van hem nog..
Ja, maar je krigt geen fotoquote:Op donderdag 16 september 2004 15:27 schreef Tania18 het volgende:
Is je haar mooi geworden Sven??![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:30 schreef Tania18 het volgende:
* Tom_Tom- heeft ook een internet lover gehad
Ik heb van beiden hun hart gebrokenquote:Op donderdag 16 september 2004 15:29 schreef BVO het volgende:
[..].
[s]quote:Op donderdag 16 september 2004 15:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vast wel.
Nu de rest van hem nog..
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:32 schreef Tania18 het volgende:
* Christine heeft haar internetlover ook in het echt ontmoet... wat een afknapper![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |