quote:Op donderdag 16 september 2004 23:06 schreef Nanny het volgende:
Ik zal me dan ook maar even voorstellen.
Mijn nickname hier is Nanny en elders op het net Nanda.
Mijn naam in real live is Armanda, ben 33 jaar en moeder van Quinty.
Heb op dit moment (weer) een relatie met de vader van Quinty.
Als je alles bij elkaar opteld dan zijn we twaalf jaar bij elkaar, maar zijn
sinds 2003 gescheiden.
Quinty is verwekt tijdens een halve ivf poging.
Die poging is afgebroken en werd een IUI poging.
Groetjes Nanny
quote:Op donderdag 16 september 2004 23:13 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik vraag me af of ik me eigenlijk ooit wel netjes hebt voorgesteld hiero??![]()
Nou ja, dat schreef ik dus in Februari.. het is nu September en we zijn een beetje begonnen met klussen, alhoewel nog niet zo actief dat ik echt bijhoud wanneer ik een ei gelegd heb enzo. Ik moet deze week bezoek krijgen van de rode brigade, dus vanaf dan ga ik het eens bijhouden en posten in "wachten op een streepje"!quote:Nickname: jellyrose
Naam IRL: Maaike
Leeftijd: 24 jaar, in Aug word ik 25
FOK status: Post hier en daar.. veel lurkend in OUD
Werk: Super typgeit in de telecom branche
Verliefd, Verloofd, Getrouwd? Over 17 dagen ben ik getrouwd met m'n import bruidegom!
Kinderen: Nog niet..
Huisdieren: 2 poezen, Loki Bartleby en Ku Boes
Hobby's waterpolo, lezen, voetbal (kijken), films etc.
Toekomst: in OUD Ik wil dolgraag kinderen.. maar eerst trouwen en verhuizen.. alhoewel we allebei een 'ongelukje' helemaal niet erg zouden vinden stop ik pas over een paar maanden met de pil.. dus tegen die tijd zal ik wel wat actiever hier aanwezig zijn!
Kom je ook posten in Wachten op het tweede streepje?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:37 schreef hestria het volgende:
Nou ik zal me even voorstellen,
ik ben Hestria(esther), ik ben zelf 24 jaar, ik ben sinds 8 maart 2005 mama van een mooie vrolijke meid Michelle, die nu dus 17 maandjes oud is, Ik heb me handen vol aan haar, ze klimt overal op, haar mondje staat nooit stil(helaas is het meeste nog chinees ofzo), en kan helemaal in een deuk liggen. Nou dat was het zo wel een beetje, Oja we zijn ondertussen druk aan het klussen voor een broertje/zusje voor michelle, dat wil alleen nog niet zo lukken.
Even nieuwsgierig... Hier in OUD? Of in het algemeen als ouder zijnde?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:57 schreef anne_Chris het volgende:
Soms post ik wat, en dan meestal in Z&G omdat ik het een en ander heb meegemaakt, maar meestal lees ik alleen maar mee. Met stijgende verbazing, dat wel. Over wat "tegenwoordig" allemaal kan, mag en niet meer mag... met zeer gemengde gevoelens dus
Beide. De jeugd van tegenwoordig, hč?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Even nieuwsgierig... Hier in OUD? Of in het algemeen als ouder zijnde?
WIj hebben een vijvercentrum/plantencentrum en mijn man draait daarnaast het hoveniersbedrijf. Oftewel ik sta in een winkel en probeer mensen planten en vissen te slijten (hihi) enquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:29 schreef melonovy het volgende:
Hai hestria en chacama! Leuk om van jullie te lezen. Wat voor eigen bedrijf heb je Chac? En Hestria, succes met neuken voor het nageslacht![]()
Dat vind ik dus ook zo leukquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:59 schreef anne_Chris het volgende:al die lurkers die uit de kast komen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:38 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook zo leukMeeeeeeeeeer, meeeeeeeeeeeeer
![]()
Iemand uit Belgiė!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:55 schreef Libel het volgende:
Hoi allemaal![]()
Ik kom uit Belgiė en ben juf in het tweede leerjaar.
Groetjes, Libel
Afkomstig van West-Vlaanderen, maar ik woon nu in de streek van Ninove.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:44 schreef Libel het volgende:
Hoi Leonieke,
ja ik had al begrepen dat jij ook uit Belgiė komt.
West-Vlaanderen zeker.
Ik kom uit Vlaams-Brabant. Omgeving Leuven.
Ik werk in een school rond het Brusselse.
Groetjes
Zwangerschap en Geboorte deel 234quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:17 schreef FISLE het volgende:
Hoi iedereen, ik ben Maisy ik ben bijna 25 en ben 15 weken zwanger van ns 5de kind, we hebben al 4 dochters, ik heb nog niet echt een zwangertopic gevonden, ik ben de boel even aan het verkennen hier, er wordt vast wel ergens gezellig gekletst dor mede februari mama's to be.
Grappig, ik vond mezelf terug in "Stel jezelf voor in Ouder(s) deel1!quote:Ook wel bekend als MiepesMarie79 - dinsdag 13 januari 2004 @ 21:26
Okay... ik trek ook de stoute schoenen maar aan dan :-)
Ik ben Marie/Miepes, ben 24 jaar en woon zo'n 4 jaar samen met mijn vriend. Sinds een jaar of 2 lurk ik al mee in Lifestyle, en dan vooral het z&k topic! Natuurlijk heb ik ook de overstap gedaan naar Oud en daar heb ik het ook nog naar mijn zin!
Ik wil nog even wachten met eigen kindjes, maar tegen die tijd zal ik zeker wel gaan posten hier!!!
*al die kindjes erg lief vind*
dat dacht ik bij die ene post waar die mevrouw zei dat ze hoopte dat haar 22 jarige dochter snel een kind zou krijgen, zodat zij oma zou worden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:42 schreef innovative het volgende:
dan denk ik vooral "vanwaar de haast?". Een duidelijker teken dat ik er niet aan moet beginnen, bestaat niet, zou ik zo zeggen.
Mijn moeder zegt standaard, "ik kan niet wachten tot ik oma word, maar ik kan prima wachten tot jullie moeder worden"... En dat vind ik de beste insteek. Vanuit mijn eigen leventje sprekend (21, studerend, 3,5 jaar samen met lief, thuiswonend) is het onvoorstelbaar dat anderen al zo vroeg aan kinderen toe zijn. Dat is vanuit mķjn referentiekader, om duidelijk te zijn, en als anderen zich er goed bij voelen moeten ze het zeker doen... Maar voor mij is het nu eerst belangrijk lekker op mezelf te gaan wonen, af te studeren, nog wat jaren samen te wonen (en dan ook écht samen, zonder een derde), te reizen etc. en dan zien we wel...quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:49 schreef wendytje het volgende:
dat dacht ik bij die ene post waar die mevrouw zei dat ze hoopte dat haar 22 jarige dochter snel een kind zou krijgen, zodat zij oma zou worden.![]()
![]()
![]()
Briljant!quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:55 schreef innovative het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt standaard, "ik kan niet wachten tot ik oma word, maar ik kan prima wachten tot jullie moeder worden"... En dat vind ik de beste insteek.
Mag toch hopen dat die twee van jou geen moeder wordenquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:51 schreef wendytje het volgende:
Briljant!
als je moeder het niet erg vindt, jat ik die voor later bij m'n eigen kids!
en ik wil idd niet oordelen hoe oud je moet/mag zijn voor een kind......
ja ok....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:10 schreef innovative het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat die twee van jou geen moeder worden![]()
zoontjes, toch?
Jeuj, een mede-twintig jarige! Ik durf hier nooit wat te zeggen, zelfs in het rammelaarstopic, omdat ik nog best jong ben blablabla.... jij hebt me bij deze uit de kast gekregenquote:Op zondag 14 januari 2007 15:07 schreef Moi.com het volgende:
Hallo,
Ik lurk hier al enkele maanden mee en geniet erg van alle liefdevolle verhalen over jullie kinderen!
Ik heb gisterenavond een eerste keertje gereageerd dus misschien ook wel tijd om me even voor te stellen...
Ik ben een 20jarige studente uit Belgiė. Ik ben nog single en kinderen staan hier voorlopig nog helemaal niet op de planning, sowieso moet/wil ik eerst mijn studie volledig afmaken en dat is nog 2,5jaar te gaan.
Voorlopig houd ik het daarom maar bij babysitten waar ik meestal met volle teugen van geniet, ik ben erg graag met kinderen bezig.
Eigenlijk kan ik hier dus nog niet echt meeschrijven, dus ik duik nog maar even terug in lurkstand tot ik actief kan komen meerammelen of wachten op een tweede streepje.![]()
Dan zijn we met tweequote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:57 schreef innepin het volgende:
[..]
Jeuj, een mede-twintig jarige! Ik durf hier nooit wat te zeggen, zelfs in het rammelaarstopic, omdat ik nog best jong ben blablabla.... jij hebt me bij deze uit de kast gekregen![]()
Ik ben nog een paar dagen 20 jaar... niet single, allebei kinderwens, vriend is ouder en er klaar voor en nog veel harder aan het rammelen... maar ik heb momenteel een uitzendbaan met het idee dat ik maar es een keer moet uitzoeken wat ik wil met m'n levendus ik zal waarschijnlijk nog minstens een jaar moeten studeren, dan een baan zoeken met zekerheid, etcetera, voordat het een reele optie wordt.
dat was heel eng om zo op te schrijven
Gezelligquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:28 schreef Moi.com het volgende:
[..]
Dan zijn we met twee![]()
Maar ik denk niet dat ik me al zo snel echt in het rammelaarstopic zal komen melden, uiteindelijk is het voor mij toch nog allemaal een beetje een 'ver-van-mijn-bed-show' als ik realistisch ben.
Al rammel ik best wel een beetje, vooral wanneer ik aan het babysitten ben of mijn zwangere nichtjes zie...
Maar ik houd het voorlopig toch nog maar bij lurken...
Edit: thanx Belana![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoi, ik ben Swets en ik doe miepmiep na
*miepmiep*
Nope, zijn er wel een paar jonger, sommigen zelfs al moeder of zwanger. Ik ben iig jonger (maar goed, niet aan de kindjes), en Paradijsvogeltje is weer net iets jonger dan ik.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:59 schreef Ticootje het volgende:
Ja volgens mij ben ik het jonkie hier...
p_iglet is net 2 weekjes terug 22 gewordenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:23 schreef innovative het volgende:
[..]
Nope, zijn er wel een paar jonger, sommigen zelfs al moeder of zwanger. Ik ben iig jonger (maar goed, niet aan de kindjes), en Paradijsvogeltje is weer net iets jonger dan ik.Dan nog Appelsap en ik dacht dat P_iglet ook 21 is?
Ik zag 't idd net... 't Valt me altijd op als iemand net zo oud, net iets ouder of juist jonger is dan ik in dit deel van 't forum... Wat ik pas al met PV aan 't bespreken was, gewoon het ongelofelijke verschil in leven wat je hebt tussen studeren en alleen gaan wonen etc, en moeder worden of zijn (wat voor jou ws. helemaal aan de orde is, gezien de hele gang van zaken).quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:29 schreef p_iglet het volgende:
p_iglet is net 2 weekjes terug 22 geworden
Maar wel knap onthouden!
En als je er al mee bezig bent, dan heb je ten eerste toch betere kansen als begin-twintiger (bij jullie spelen de problemen toch door sterilisatie, Ticootje?), betere eitjes, minder kans om in de overgang te zitten etc. Ten tweede denk je waarschijnlijk iets makkelijker "we zien wel", puur omdat je ook echt nog wat jaren over hebt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:27 schreef reese.com het volgende:
Dat denk ik ook wel Ticootje. De meesten zijn op die leeftijd nog niet actief met kinderen krijgen bezig dus laat staan actief in het niet makkelijk zwanger kunnen worden topic.
Overigens ben ik ook pas 23.
Kijk! Zo zien we het graag! Gelijk foto's enzoquote:Op zondag 28 januari 2007 21:07 schreef oranjekoek het volgende:
Haha![]()
Ik zal straks om even warm te worden beginnen met een paar fotos van Tim en Sanne![]()
hoiquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:06 schreef Jepali het volgende:
Ik zal mijzelf ook eens voorstellen. Ik lurk ook al een hele tijd mee en af en toe zet ik wat foto's in het fototopic van mijn trots Jenthe
. Mijn naam is Lisanne ik ben 29 jaar en werkzaam als dokstersassistent op een poliklinische OK. Ik woon al bijna tien jaar samen met mijn vriend in Voorburg. Ik vind het erg leuk om verhalen te lezen van mede peuters en ik zal proberen wat vaker uit te lurkstand te springen.
Even een late reactie hieropquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:42 schreef innovative het volgende:
[..]
Ik zag 't idd net... 't Valt me altijd op als iemand net zo oud, net iets ouder of juist jonger is dan ik in dit deel van 't forum... Wat ik pas al met PV aan 't bespreken was, gewoon het ongelofelijke verschil in leven wat je hebt tussen studeren en alleen gaan wonen etc, en moeder worden of zijn (wat voor jou ws. helemaal aan de orde is, gezien de hele gang van zaken).
Even een late reactie hierop, dat iets makkelijker denken is hier echt niet aan de orde. We hebben nu 2 ivf pogingen achter de rug, dus het begint hier wel echt te dringen dat er nu wel eens een zwangerschap mag komen! De jaren die ik "over" heb valt echt tegen, mijn lief is alweer 40 en wordt volgende maand 41.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:58 schreef innovative het volgende:
[..]
En als je er al mee bezig bent, dan heb je ten eerste toch betere kansen als begin-twintiger (bij jullie spelen de problemen toch door sterilisatie, Ticootje?), betere eitjes, minder kans om in de overgang te zitten etc. Ten tweede denk je waarschijnlijk iets makkelijker "we zien wel", puur omdat je ook echt nog wat jaren over hebt.
Ik bedoelde 't juist zoals je nu zegt, dat de "gemiddelde" vrouw van begin 20 nog "jaren" heeft, terwijl bij jullie die problemen juist aan de orde zijn. Ik bedoel, de gemiddelde vrouw van onze leeftijd die bezig is met zwanger raken heeft gewoon meer kans, dus in dat opzicht ben jij juist heel erg een uitzondering.quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Even een late reactie hierop, dat iets makkelijker denken is hier echt niet aan de orde. We hebben nu 2 ivf pogingen achter de rug, dus het begint hier wel echt te dringen dat er nu wel eens een zwangerschap mag komen! De jaren die ik "over" heb valt echt tegen, mijn lief is alweer 40 en wordt volgende maand 41.
ik kende dit topic nog niet, anders had ik mij wel eerder voorgesteld waarschijnlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk! Zo werkt het altijd, de ene coming out lokt de andere uit!
Leuk hoor!
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:17 schreef lily het volgende:
Heee Koningin
Ik zat even terug te neuzen en kom je ook hier tegen
Stel jezelf voor in Ouder(s)
![]()
Stel jezelf voor in Ouder(s)
![]()
Waar kom je ongeveer vandaan? Dan bedoel ik uit welke deel van het landquote:Op zondag 15 juli 2007 16:07 schreef Pruk het volgende:
Nou, vooruit, ik ben 25 jaar, getrouwd en zwanger van ons eerste kindje.
Ik woon in het midden van het landquote:Op maandag 16 juli 2007 08:48 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Waar kom je ongeveer vandaan? Dan bedoel ik uit welke deel van het land![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat wist ik nog wel, want zo kwam ik erachter dat jullie ook IDM'ers zijn!
Groningen, Hanzehogeschoolquote:Op maandag 16 juli 2007 09:12 schreef Brighteyes het volgende:Nog eentje!
Waar heb jij gezeten? Den Haag?
En dat ben ik volledig met je eens trouwensquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:11 schreef Hello_Dolly het volgende:
Want eigenlijk vind ik het jammer dat Dolly van stal gehaald moet worden.
OWquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb alleen een klein deel toegevoegd. Maar al binnen 1 seconde na posten. En nee... ik heb geen PM gestuurd, ik krijg dat soort info gewoon aangereikt, ik hoef geen PM's te sturen.![]()
![]()
![]()
Dus ik moet me in de alcohol storten...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:42 schreef Hello_Dolly het volgende:
Svanhild welkom, en hou je van Belgisch bier? Bij mij was het allebei de keren raak na een mooie avond Chimay Bleu drinken(Dat drink ik anders nooit, hoewel ik het erg lekker vind
)
neuk ze!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:42 schreef Tuc het volgende:
Hallo![]()
Ik ben Tuc, bijna 25 en mijn vriend en ik hebben onlangs besloten voor een kindje te gaan!
Ik ben al jaren een lurker hier op FOK! Ouders en nu gaan we er dan echt zelf voor!
Spannend hoor!
ik hoop gauw een vermelding in het Z&G te zienquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:42 schreef Tuc het volgende:
Hallo![]()
Ik ben Tuc, bijna 25 en mijn vriend en ik hebben onlangs besloten voor een kindje te gaan!
Ik ben al jaren een lurker hier op FOK! Ouders en nu gaan we er dan echt zelf voor!
Spannend hoor!
Nou, momenteel misschien wel, dat weet ik zo niet. Maar ik was 37 toen ik vorig jaar voor het eerst zwanger was en Slaapmeisje was ook iets in die richting. Dus je bent gewoon een jonge blom hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:03 schreef k_i_m het volgende:
Volgens mij ben ik met mijn 29 jaar bijna één van de oudste "eerste keer zwangeren".
Ik win iig van je.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:26 schreef k_i_m het volgende:
Ik moest ook aan jou denken toen ik de "bijna" postte. Maar voor nu klopt het wel aardig geloof ik.
Ja, zo oud dat ik nu nog steeds niet op 17 maart 2008 in het lijstje sta in Z&Gquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:20 schreef Brighteyes het volgende:
Nou... mss een online zelfhulpgroep?
Ik zit me nu namelijk wel af te vragen of ik een 'oude moeder' ben.![]()
Ik woon een paar kilometer van Roermond af.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:57 schreef _lotje_ het volgende:
inmiddels wonen we anderhalve maand in roermond. voor hem alles vreemd en nieuw uiteraard, maar hij was net als ik meteen verliefd op het huis waar we nu mogen wonen. en ikzelf kom juist oorspronkelijk van t zuiden dus ik ben weer n btje meer thuis.
en dan nog een puntje... samen opgeteld hebben we 5 kattebeesten.
heeeel gezellig
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:31 schreef m@x het volgende:
Hoi Tries! Zal ik nog even reclame voor je maken
Die rompertjes heb ik ook!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:52 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik heb nog nooit in het Ouders-forum gepost, maar ik lees het wel zo nu en dan. Mijn dames:
[ afbeelding ]
Welkom Webvisje!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:16 schreef webvisje het volgende:
Dag allemaal!
Laat ik me ook even voorstellen. Ik ben Hanneke, 33 jaar, alweer 11 jaar samen met mijn partner Robert. We zijn sinds juni 06 papa en en mama van ons geweldige zoontje Rohan en ik ben al weer 4,5 maand zwanger van nr 2. Ik ben een bijna-thuisblijfmama, ik werk momenteel nog maar 2 ochtenden in de week. Ik lurk in rustige tijden mee met het ouders-topic, maar we zijn zo druk met inrichten voor de komst van de nieuwe kleine dat het maar af en toe is. In onze vrije tijd maken we vooral veel tripjes naar de Ikea.
Je kan bij Tries terecht voor heeeeeeeele leuke en originele kadootjes. Je kan het zo gek niet bedenken of zij kan het ergens op borduren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:00 schreef tries het volgende:
Ik zal mij ook nog even voorstellen, omdat ik nu zo afentoe post in het autisme topic:
Ik ben Tries, moeder van een tienjarige zoon, waarvan we sinds kort weten, dat hij een klassieke vorm van autisme heeft. Hij heeft een 8 jarig zusje. Ik ben getrouwd. We wonen in het westen van het land.
Ik ben werkzaam als parttime wijkverzorgende, en in mijn vrije tijd heb ik nog een bedrijfje voor machine borduren. Ik maak dan onder andere veel kadootjes, maar ook borduur ik bedrijfskleding.
Tussendoor probeer ik nog te wandelen met onze lieve hond.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:27 schreef Lishe het volgende:
Wat leuk, allemaal nieuwe 'gezichten'. Welkom!
Lief, je doet je naam eer aan, je klinkt erg lief vind ik.
Ik vergeet soms dat er mensen zijn die hier meelezen maar niet posten...
Leuk hoor dat lurkers zich voorstellen!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:27 schreef Lishe het volgende:
Ik vergeet soms ALTIJD dat er mensen zijn die hier meelezen maar niet posten...
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:16 schreef Koningin het volgende:
He nog iemand uit Limburg!! Ik woon ook in de buurt van Roermond.
Gezellig!
een half uurtje van roermond af richting venloquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:42 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hoi![]()
Waar in Limburg woon jij?
Llewella, hoe ver ben je in je zwangerschap?
Euh.... Jawel, maar dat is helemaal eeuwen geleden...quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:31 schreef Dakota het volgende:
Huisdieren hebben we niet meer nadat we onze hamster op hebben laten eten door de slang van een kennis.
Dat kwam omdat WRAAAAAAAAH (zo heette de hamster) heel heeeel erg vals was en ons constant aanviel
(het wordt steeds boeiender)
Mensen van mijn kerk zochten een gastouder en ik was bijna afgestudeerd en wilde tijdelijk wel wat gastouderkindjes. Dat ze toevallig in het portiek naast ons woonden was alleen maar mooi meegenomen. Nummer 2 had mij toen ook al snel gevonden als gastoudermama.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:17 schreef bixister het volgende:
oja!? grappig. en hoe kwam je daar zo bij?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:13 schreef bixister het volgende:
silverstar, leuke studie! (is dat dan aan de TU?)
Bix, eigenlijk is het pure noodzaak.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:13 schreef bixister het volgende:
tig!![]()
vlindur, bijzonder zeg dat je al gastouder bent voor je zelf kinderen hebt. (of komt dat wel vaker voor? ik zou er niet zo snel aan denken geloof ik, die optie). en wel handig ook, zo kun je je beginnersfouten lekker bij andermans kinderen maken.maar het lijkt me ergens ook wel wat dubbel, als je 't zelf zo graag wil (en 't lukt nog niet zo), om dan zo intensief met andermans kinderen bezig te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |