abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:00:28 #51
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_41075507
Hoi Chacama!

Ik sta niet in het lijstje bij Z en G omdat ik (denk ik) te weinig post.
Ik lees wel veel mee, maar ik heb vaak de tijd niet om te reageren, vandaar.
pi_41076095

Zal ik me ook maar even voorstellen.

Ik lurk al heel lang behoorlijk fanatiek, maar post bijna nooit iets. Reden: geen idee. Vaak gaan de topics zo snel dat ik het bijna niet bij kan houden en mijn reactie dan als mosterd na de maaltijd komt of zoiets.
Ik ben dus Mavi, mijn echte naam is niet zo belangrijk, ik ben 41, al 22 jaar getrouwd (oef..) en moeder van 3 zonen (17, 14 en 11). Ik werk als secretaresse in de kinder- en jeugdpsychiatrie voor 24 uur in de week, in een duobaan.
Als je negatief denkt over iets, wordt het altijd positiever dan je dacht.
pi_41077280
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 21:55 schreef Libel het volgende:
Hoi allemaal

Ik kom uit België en ben juf in het tweede leerjaar.

Groetjes, Libel
Iemand uit België!
En juf

Vanwaar kom je precies? Of moet ik gewoon in jouw profiel kijken?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:44:30 #54
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_41090654
Hoi Leonieke,

ja ik had al begrepen dat jij ook uit België komt.
West-Vlaanderen zeker.
Ik kom uit Vlaams-Brabant. Omgeving Leuven.
Ik werk in een school rond het Brusselse.

Groetjes
pi_41097353
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:44 schreef Libel het volgende:
Hoi Leonieke,

ja ik had al begrepen dat jij ook uit België komt.
West-Vlaanderen zeker.
Ik kom uit Vlaams-Brabant. Omgeving Leuven.
Ik werk in een school rond het Brusselse.

Groetjes
Afkomstig van West-Vlaanderen, maar ik woon nu in de streek van Ninove.
En werk in Jette
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 20:12:38 #56
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_41104885
JustLurker oftewel just me

Trots moeder van Merel (24) en JustJunior (21) die allebei al jaren geleden het ouderlijke nest uitgevlogen zijn!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 24 augustus 2006 @ 01:08:52 #57
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_41116364
Ik kom hier al een tijdje en heb ook wel gepost maar heb me nooit officieel voorgetseld dus bij deze:

Janena, trotse mama van 2 prachtknulletjes (3,5 en 8 maanden).
Wij wonen met zijn allen in Hardenberg, ik ben getrouwd met een man uit Senegal.
Verdere hobbies; star trek, geboortekaartjes verzamelen, reizen, internet, zwemmen, muziek...

Voor mijn werk voorzie ik mensen van leuek vlecht en dreadkapsels, ik doe dit aan huis en onderhoudt een eigen website.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_41123770

Ik kom me ook maar eens voorstellen. Ik lurk al jaren in OUD, ik ben hier ongeveer drie jaar geleden terecht gekomen toen ik informatie zocht over miskramen en ben toen blijven plakken. Ik post hier en daar wel eens wat, maar 't is toch gek om zomaar mee te gaan praten. Daarbij heb ik geen kinderen, wel een enorme kinderwens maar die kan op dit moment nog niet in vervulling gaan, helaas. Tot die tijd kijk ik lekker veel in het fototopic , volg ik de zwangerschappen & geboortes en geniet ik van de kinderpraatjes en de verhalen van de kersverse moeders. En ik moet zeggen, het houdt me op dit moment nog zoet ook!

Verdere specificaties: 22, getrouwd (in juli), Groningen, student, tante van twee neefjes.
pi_41164615
Zal ik me dan ook maar even netjes voorstellen

Kirsten, 25 jaar, 7 jaar bij elkaar en 1 jaar getrouwd met Martin. Samen hebben we 4 poezekinders

1,5 week geleden begonnen met onze eerste IVF poging. In 2004 zijn beide eileiders verwijderd, want ze waren ernstig vergroeid. "Gelukkig" is alles verder in orde, maar zwanger kunnen we dus alleen maar worden via ivf.

Lurk eigenlijk al een jaar of 3 mee.. en ben de laatste tijd "wat" actiever aan het meeposten!

~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_41170033
* pinquit ziet dit topic voor t eerst.

hoi
ik ben pinquit, en ik heet Marloes.
ik ben 21 jaar.
ik woon in Gorinchem
mijn kindje (nu 6 mnd) heet Max.

ik woon bij mijn moeder en broer.
euhhhh

ik heb de opleiding spw gedaan, maar heb nog niet gewerkt in die sector want werd zwanger net na dat ik mijn diploma had.
ik denk eigenlijk ook niet dat ik ooit op een PSZ of KDV ga werken, zeker nu ik zelf mama ben, denk ik er een beetje anders over. (nu zou ik bijv. mijn aandacht willen kunnen verdelen over 15 kinderen, en dat gaat niet )

Verder ben ik heel gezellig
ik heb lieve vriendinnetjes die af en toe niet lief zijn, maarja dat hoort erbij.
ik houd van muziek en festivals, maar heb even pauze genomen.
ook houd ik van lezen, tv kijken, foto's maken, kletsen over onzin en roddelen

naja ik weet nu even niks meer te zeggen over mezelf!
als je iets wil weten; vraag maar raak!!

ohja, verders houd ik heel veel van kindjes en zit hier al een klein tijdje, ik heb in iedergeval nog de babyfoto's van chiara (van mel) meegemaakt, ik kan me nog zo goed herinneren dat ik haar zooo lief vond
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_41191546
Laat ik me ook maar eens voorstellen. Ik ben Lianne, bijna 22 en ik kom uit Hoogeveen.
Daar volg ik ook de opleiding tot doktersassistente, ik ga nu m'n laatste jaar in.
Lurken doe ik al een hele tijd, posten eigenlijk nooit. Wie weet komt dat ooit nog eens Op dit moment ben ik nog niet bezig met het krijgen van kinderen, hoewel ik hoop dat het ooit eens zo ver mag komen. Voorlopig houdt ik het bij lezen over jullie leuke kindjes!
pi_41191745
Hai Lotte hier, 21, en ik lurk alweer een heeele tijd mee in OUD.

Ik studeer Engels in Utrecht en wil gaan lesgeven later, woon in Hilversum, en werk bij dè Bank. Ik ben een behoorlijke rammelaar, maar heb geen zin dat elke keer in het rammelaarstopic te posten, één keer vind ik genoeg en verder geniet ik gewoon van de verhalen over lieve kindjes, krijg ik kippevel van de bevallingsverhalen en roep ik bij de lieve kinderfototopics m'n vriendje erbij met meestal de uitspraak "zoéén wil ik ook! ". En meestal is hij het er wel heel erg mee eens, en moet hij net zo hard lachen bij de kinderpraatjes-topics als ik.

Mochten we ooit voor kindjes gaan dan ga ik zeker meeposten, tot dat moment voeg ik vrij weinig toe aan dit topic en blijf ik lekker lurken. Maar bij deze dus: hallo!
pi_41197489
Hoi iedereen, ik ben Maisy ik ben bijna 25 en ben 15 weken zwanger van ns 5de kind, we hebben al 4 dochters, ik heb nog niet echt een zwangertopic gevonden, ik ben de boel even aan het verkennen hier, er wordt vast wel ergens gezellig gekletst dor mede februari mama's to be.
pi_41198015
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 16:17 schreef FISLE het volgende:
Hoi iedereen, ik ben Maisy ik ben bijna 25 en ben 15 weken zwanger van ns 5de kind, we hebben al 4 dochters, ik heb nog niet echt een zwangertopic gevonden, ik ben de boel even aan het verkennen hier, er wordt vast wel ergens gezellig gekletst dor mede februari mama's to be.
Zwangerschap en Geboorte deel 234
Dit bovenstaande topic is het topic waar een hoop zwangere dames in posten. Je kan jouw bevallingsdatum in het lijstje laten zetten en dan zijn er ook nog baby- en peuter- en fototopics in overvloed
pi_41207170
Ik heb me hier nog nooit voorgesteld, eerste keer dat ik dit topic zie voorbijkomen in de tijd dat ik hier al meelurk en post.

Ik ben Suzanna, 23 jaar oud, getrouwd en moeder van 2 schattige meiden van (bijna) 21 maanden en 9 maanden, Noa en Emma. Ik kom hier voor m'n gevoel al heel lang, maar is wel leuk om me een keertje echt voor te stellen.
Ik ben inmiddels alweer 24 weken zwanger van de derde, de zwangerschap gaat heel goed maar is wel behoorlijk vermoeiend (wat niet raar is ) ... verder geniet ik onwijs van mijn meiden en worden ze steeds leuker... (al denk je bij de geboorte dat het nooit leuker en liever kan worden, het is wel zo!)

Ik post vooral in de kleine babietjestopics en het zwangerschap en geboortetopic. Het dreumestopic moet ik nog een beetje ontdekken, eigenlijk vergeet ik gewoon vaak dat Noa een peutertje is ...

Leuk om te lezen wat de achtergronden zijn van mensen in OUD waaronder veel lurkers!
pi_41978900
Hier een lurker die steeds meer post...

Ik ben Reese en heb geen kinderen. Ben ook pas 23 en vriend lief is heel stellig. Hij wil geen kinderen. Dat moeten we over een paar jaar nog maar eens uitknokken. Hij wordt volgend jaar voor de tweede keer oom dus misschien dat ik 'm dan moed in kan praten.

Heb nu per december een fulltime baan maar heb jarenlang naast mijn studie opgepast. Baby die net geboren was en darmkrampjes had. Bij een ander gezin een premature tweeling dus ik ben niet geheel een leek.
Verder is mijn moeder een bijna met pensioen gaande groep 3 juf en heb ik zelf nog twee jaar pabo gedaan in het verleden dus ook op dat gebied klets ik leuk mee.
Oh en mijn schoonzusje is vrijwilligster bij de LLL en biedt haar driejarige nog steeds de borst aan. Aangezien dat voor mij een nieuw iets is vindt ik het borstvoeding topic enorm interessant hoewel ik dus geen flauw idee heb van het hoe en wat er van.

Ik heb dus lang niet altijd wat toe te voegen en lees dan ook gewoon veel mee. Vooral het foto topic is geliefd. Al die kleine snoepjes.
Syllables govern the world
  woensdag 20 september 2006 @ 12:16:07 #67
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_41979313
quote:
Ook wel bekend als MiepesMarie79 - dinsdag 13 januari 2004 @ 21:26
Okay... ik trek ook de stoute schoenen maar aan dan :-)
Ik ben Marie/Miepes, ben 24 jaar en woon zo'n 4 jaar samen met mijn vriend. Sinds een jaar of 2 lurk ik al mee in Lifestyle, en dan vooral het z&k topic! Natuurlijk heb ik ook de overstap gedaan naar Oud en daar heb ik het ook nog naar mijn zin!

Ik wil nog even wachten met eigen kindjes, maar tegen die tijd zal ik zeker wel gaan posten hier!!!
*al die kindjes erg lief vind*
Grappig, ik vond mezelf terug in "Stel jezelf voor in Ouder(s) deel1!
Ondertussen zijn wij nu wachtende op een tweede streepje...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_42011321
Hé, deze had ik nog niet eerder gezien! Misschien beetje mosterd na de maaltijd, maar vooruit.

Ik ben Linda, 29 jaar, getrouwd met (die erg op zijn privacy is gesteld ) sinds 3 jaar, en in verwachting van ons 1e kindje. Ik sta bijna op ontploffen, morgen is de uitgerekende datum.
Ik lurkte al een paar jaar mee op Fok, en ben sinds de zwangerschap een actieve poster geworden.

Ik ben management-assistent (ook wel directiesecretaresse) voor 36 uur (na het verlof nog 32 uur) en geniet daar ook erg van. Mede daarom hebben we ook besloten dat de huiselijke taken meer voor zijn rekening gaat nemen, hij wordt voor 50% huisman.
Eva
pi_42013883
Volgens mij heb ik me ook nooit voorgesteld...

Ik ben dus Vicky, 28 jaar en woon sinds december 2004 samen met Michel in Rijswijk. Ben mamma van Amber (bijna 1 jaar). Ik ben stapel gek op mijn kleine meisje (welke ouder is dat niet) en vind haar steeds leuker worden! Ze is behoorlijk ondeugend en bijdehand.

Ik werk 24 uur bij een verwarmingsbedrijf. Verder badminton ik 1x per week samen met Michel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_42304726
Na twee jaar een actieve lurker te zijn geweest mezelf maar even voorstellen dan.

Ik ben dus devillina (waarom ik die naam ook heb bedacht mag joost weten ), 37 jaar en alleenstaande mama van vier duiveltjes. Larissa van 9, Lindy en Mandy van 8 jaar en Davey van 6 jaar.

Ik heb regelmatig zitten te spieken bij Ouders, en nu de kinderen wat ouder worden heb ik mijn handen wat meer vrij om actiever mee te gaan doen.
Voor mijn gevoel ken ik al heel wat mensen, maar jullie mij nog niet, dus tijd om daar verandering in te gaan brengen.

Realiseer je, hoe moe je bent van niet jezelf zijn.
pi_42305057
Ik zag ergens in het 1e topic een heel oud berichtje van mezelf staan, dus maar even tijd voor een update!

Midden oktober word ik 23 jaar en woon zo'n 1,5 jaar samen met mijn man. We hebben ruim 6 jaar een relatie waarvan we inmiddels ruim een maand getrouwd zijn, wij zijn op vakantie getrouwd.
Thuis hebben we een konijn en 11 tamme ratten waar ik helemaal gek mee ben.

De kinderwens is er bij beiden, maar bij mij net even 100x sterker dan bij mijn man, vandaar dat ik voornamelijk post in het ''rammelaarstopic'', maar ik lees eigenlijk in bijna ieder topic van OUD wel mee.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:19:55 #72
24188 Belana
kloon van belana
pi_42305923
hoi dev en mevrouwkorn
stormy waters...
sailin'
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:45:22 #73
159384 Ellesje
Mama van Eva en Jamie
pi_42309764
Hallo allemaal,

nou ik ben Elles, 22 jaar en kom uit Emmen. Heb een dochter Eva van 2 jaar en ben momenteel zwanger van de 2de, uitgrekend op 2 april 2007. Ik heb een relatie met Victor (PhaE) en via hem ook bij Fok! terecht gekomen. Uhm, dat was het wel zo'n beetje geloof ik!
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:48:46 #74
24188 Belana
kloon van belana
pi_42309854
hallo Ellesje ga je ook hier meeposten?
stormy waters...
sailin'
pi_42310893
lurk al even mee
post vooral in GC ed

Moeder van Jop (14mnd) en Pim (46mnd oftewel bijna 4)
Juf in het basisonderwijs.
Ik lees graag mee, maar post weinig...... Vaak omdat mijn mening over opvoeden zo uitgesproken is.....dat komt door wat ik meemaak op school..... EN dan juist het NIET opvoeden dat vaak gebeurt tegenwoordig.

Maar kijk, daar ga ik alweer op mijn stokpaardje.....
Ik ben graag thuis met de kids en ik lees graag.
uit een aspergernest
pi_42314760
Aangezien ik geregeld boven kom drijven in OUD met mijn eigen willetje, ook hier een postje...

Ben innovative, 21 jaar oud, en alweer een paar jaar gelukkig met MikeyMan. Ik ben hier ooit binnen komen vallen met wat vragen voor een studieopdracht, ben inmiddels vierdejaars ontwerpster. Dat was ten tijde van de geboorte van * Danyel, ben begonnen met het lezen van zijn verhaal en daarna niet meer weggegaan uit OUD.

Ik ben gek op kinderen, maar voorlopig lekker bij anderen. Ik ben nu nog veel te ongedurig, ambitieus, perfectionistisch en nog veel te impulsief, als ik leeftijdsgenoten hoor over zwanger zijn etc, dan denk ik vooral "vanwaar de haast?". Een duidelijker teken dat ik er niet aan moet beginnen, bestaat niet, zou ik zo zeggen.

Ik hoop dat kindjes ooit wel in ons leven gaan passen, want een leven zonder kinderen lijkt me dan weer zo leeg, maar voorlopig vind ik het idee dat er een kindje "van ons" zou zijn, vooral eng. Wil nog lekker even een paar jaar van gewoon alleen zijn genieten, samen met MikeyMan - die overigens niet eens weet of hij wel mormels wil.

[ Bericht 3% gewijzigd door innovative op 02-10-2006 17:44:47 (Ding maakte een stom tekentje van Danyel\'s naam) ]
  maandag 2 oktober 2006 @ 17:46:31 #77
159384 Ellesje
Mama van Eva en Jamie
pi_42314847
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:48 schreef Belana het volgende:
hallo Ellesje ga je ook hier meeposten?
Ik heb er ff een berichtje neergezet!
pi_42314921
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:42 schreef innovative het volgende:
dan denk ik vooral "vanwaar de haast?". Een duidelijker teken dat ik er niet aan moet beginnen, bestaat niet, zou ik zo zeggen.
dat dacht ik bij die ene post waar die mevrouw zei dat ze hoopte dat haar 22 jarige dochter snel een kind zou krijgen, zodat zij oma zou worden.
uit een aspergernest
pi_42315090
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:49 schreef wendytje het volgende:
dat dacht ik bij die ene post waar die mevrouw zei dat ze hoopte dat haar 22 jarige dochter snel een kind zou krijgen, zodat zij oma zou worden.
Mijn moeder zegt standaard, "ik kan niet wachten tot ik oma word, maar ik kan prima wachten tot jullie moeder worden"... En dat vind ik de beste insteek. Vanuit mijn eigen leventje sprekend (21, studerend, 3,5 jaar samen met lief, thuiswonend) is het onvoorstelbaar dat anderen al zo vroeg aan kinderen toe zijn. Dat is vanuit míjn referentiekader, om duidelijk te zijn, en als anderen zich er goed bij voelen moeten ze het zeker doen... Maar voor mij is het nu eerst belangrijk lekker op mezelf te gaan wonen, af te studeren, nog wat jaren samen te wonen (en dan ook écht samen, zonder een derde), te reizen etc. en dan zien we wel...
pi_42320136
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:55 schreef innovative het volgende:

[..]

Mijn moeder zegt standaard, "ik kan niet wachten tot ik oma word, maar ik kan prima wachten tot jullie moeder worden"... En dat vind ik de beste insteek.
Briljant!
als je moeder het niet erg vindt, jat ik die voor later bij m'n eigen kids!

en ik wil idd niet oordelen hoe oud je moet/mag zijn voor een kind......
uit een aspergernest
pi_42327751
Ik lurk al enige tijd mee..heb me al eens voorgesteld in het rammelaarstopic maar nu toch maar serieus..
Ondertussen 22 jaar en met manlief (23 jaar) sinds januari..geweldig om getrouwd te zijn en ik geniet er met volle teugen van. Sinds een paar weekjes gestopt met de pil en druk aan het klussen voor een mogelijk kleintje. Ik zie wel wanneer er hopelijk iets komt, heb geen haast maar juist alle tijd..hahaah..;-)

Ik zal nog niet zo veel posten aangezien ik vaak bij allerlei baby'tjes topics nog weinig te melden heb..
Geniet wel met ontzettend van de prachtige verhalen en jullie ervaringen.
Pluk de dag voordat je in een vaas eindigt !
pi_42330469
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 21:51 schreef wendytje het volgende:
Briljant!
als je moeder het niet erg vindt, jat ik die voor later bij m'n eigen kids!

en ik wil idd niet oordelen hoe oud je moet/mag zijn voor een kind......
Mag toch hopen dat die twee van jou geen moeder worden

zoontjes, toch?
pi_42332626
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:10 schreef innovative het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat die twee van jou geen moeder worden

zoontjes, toch?
ja ok....
hun vriendin dan
of misschien hun draagmoeder (als ze homo met kinderwens blijken te zijn)
uit een aspergernest
pi_45343394
Hallo,

Ik lurk hier al enkele maanden mee en geniet erg van alle liefdevolle verhalen over jullie kinderen!
Ik heb gisterenavond een eerste keertje gereageerd dus misschien ook wel tijd om me even voor te stellen...
Ik ben een 20jarige studente uit België. Ik ben nog single en kinderen staan hier voorlopig nog helemaal niet op de planning, sowieso moet/wil ik eerst mijn studie volledig afmaken en dat is nog 2,5jaar te gaan.
Voorlopig houd ik het daarom maar bij babysitten waar ik meestal met volle teugen van geniet, ik ben erg graag met kinderen bezig.

Eigenlijk kan ik hier dus nog niet echt meeschrijven, dus ik duik nog maar even terug in lurkstand tot ik actief kan komen meerammelen of wachten op een tweede streepje.

*The waves you made will always be*
pi_45414065
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:07 schreef Moi.com het volgende:
Hallo,

Ik lurk hier al enkele maanden mee en geniet erg van alle liefdevolle verhalen over jullie kinderen!
Ik heb gisterenavond een eerste keertje gereageerd dus misschien ook wel tijd om me even voor te stellen...
Ik ben een 20jarige studente uit België. Ik ben nog single en kinderen staan hier voorlopig nog helemaal niet op de planning, sowieso moet/wil ik eerst mijn studie volledig afmaken en dat is nog 2,5jaar te gaan.
Voorlopig houd ik het daarom maar bij babysitten waar ik meestal met volle teugen van geniet, ik ben erg graag met kinderen bezig.

Eigenlijk kan ik hier dus nog niet echt meeschrijven, dus ik duik nog maar even terug in lurkstand tot ik actief kan komen meerammelen of wachten op een tweede streepje.

Jeuj, een mede-twintig jarige! Ik durf hier nooit wat te zeggen, zelfs in het rammelaarstopic, omdat ik nog best jong ben blablabla.... jij hebt me bij deze uit de kast gekregen

Ik ben nog een paar dagen 20 jaar... niet single, allebei kinderwens, vriend is ouder en er klaar voor en nog veel harder aan het rammelen... maar ik heb momenteel een uitzendbaan met het idee dat ik maar es een keer moet uitzoeken wat ik wil met m'n leven dus ik zal waarschijnlijk nog minstens een jaar moeten studeren, dan een baan zoeken met zekerheid, etcetera, voordat het een reele optie wordt.

dat was heel eng om zo op te schrijven
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:00:17 #86
24188 Belana
kloon van belana
pi_45414173
welkom
stormy waters...
sailin'
pi_45414698
Goh ik zie dit topic ook voor het eerst. Al ben ik nu weer terug na een afwezigheid van 5 maanden (woops) geloof ik niet dat ik me ooit echt heb voorgesteld hier.

Nou ik ben dus Syzo, alleenstaande (met lieve vriend) moeder van 2 dochters van 6 en 8 jaar. Regalmatig rammelaar en bijna tante

pi_45415209
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:57 schreef innepin het volgende:

[..]

Jeuj, een mede-twintig jarige! Ik durf hier nooit wat te zeggen, zelfs in het rammelaarstopic, omdat ik nog best jong ben blablabla.... jij hebt me bij deze uit de kast gekregen

Ik ben nog een paar dagen 20 jaar... niet single, allebei kinderwens, vriend is ouder en er klaar voor en nog veel harder aan het rammelen... maar ik heb momenteel een uitzendbaan met het idee dat ik maar es een keer moet uitzoeken wat ik wil met m'n leven dus ik zal waarschijnlijk nog minstens een jaar moeten studeren, dan een baan zoeken met zekerheid, etcetera, voordat het een reele optie wordt.

dat was heel eng om zo op te schrijven
Dan zijn we met twee

Maar ik denk niet dat ik me al zo snel echt in het rammelaarstopic zal komen melden, uiteindelijk is het voor mij toch nog allemaal een beetje een 'ver-van-mijn-bed-show' als ik realistisch ben.
Al rammel ik best wel een beetje, vooral wanneer ik aan het babysitten ben of mijn zwangere nichtjes zie...
Maar ik houd het voorlopig toch nog maar bij lurken...

Edit: thanx Belana
*The waves you made will always be*
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:30:42 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45415294
Dappere dames! Welkom!
pi_45416094
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:28 schreef Moi.com het volgende:

[..]

Dan zijn we met twee

Maar ik denk niet dat ik me al zo snel echt in het rammelaarstopic zal komen melden, uiteindelijk is het voor mij toch nog allemaal een beetje een 'ver-van-mijn-bed-show' als ik realistisch ben.
Al rammel ik best wel een beetje, vooral wanneer ik aan het babysitten ben of mijn zwangere nichtjes zie...
Maar ik houd het voorlopig toch nog maar bij lurken...

Edit: thanx Belana
Gezellig Ik heb me een keer in 't rammelaarstopic gemeld en toen kreeg ik meteen een vriend over me heen die ik van Fok! ken, ja jij hw, ik weet wel dat je meeleest dus nou durfde ik niet meer Bij mij is het niet zo zeer ver van mijn bed... het enige probleem is dus dat ik heel braaf afgestudeerd ben in wat onzinnige studies en er nou met geen mogelijkheid een baan in kan vinden. En hoewel ik me best vermaak als tiepmiep op kantoor, heb ik toch liever iets dat meer bij me past en meer zekerheid geeft voordat ik ergens aan begin. Dus eigenlijk ligt 't bij mij... vriend gaf zelfs voor kerst hele schattige winnie the pooh schilderijtjes voor kerst, "voor op de ba...ehh...achterste slaapkamer" en dat is heel irritant

Bedankt voor het welkom, BE, Belana. ik ga weer lekker lurken
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_45418137
Ook maar even een voorstel-berichtje, voor zover de door mij gewenste privacy dat toelaat

Jaren geleden een redelijk fanatiek Fokster, nu dus onder een andere naam in OUD aan het posten omdat er sindsdien één en ander (ten goede) veranderd is.
Ik ben 33 jaar en woon sinds vorig jaar samen met mijn Lief, die ik sinds 2,5 jaar ken. We wonen in een ontzettend kneuterig leuk durp even buiten Rotterdam.
Beiden waren we nooit met het idee van een kindje bezig, ver-van-ons-bed-show. Vorig jaar hebben we samen ons droomhuis gekocht, terwijl we daarvoor altijd heen en weer moesten karren naar elkaar, een uurtje rijden. Vanuit twee huishoudens verhuizen naar eentje was even een heerlijke chaos, maar we hebben ons er goed doorheen geslagen (en hé... 2 Senseo-apparaten hebben is zo gek nog niet ).
Veel meer rust in ons leven sinds de verhuizing, beiden een fijne baan, niet meer op en neer racen naar elkaar enz. hebben er voor gezorgd dat een kindje voor mijn gevoel er ineens veel meer 'bij zou passen/horen'. Ook mijn vriend heeft het er vaak over, meer als grapje, maar hiervoor begon hij er nooit uit zichzelf over. We hebben laatst zelfs eventuele namen de revue laten passeren

Ik voel me al erg 'thuis' hier in OUD, vooral in het Rammelaarstopic.
Kan af en toe nogal doorslaan in mijn enthousiasme, dus dan gewoon even roepen 'Smoezie, KOEST!' en alles komt goed

Groetjes
  woensdag 17 januari 2007 @ 10:11:51 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45429873
Smoezie!
Dat koest hoeft niet hoor, ik vind het wel heel leuk namelijk!
Ik heb bijvoorbeeld al van die probeertubetjes verf in de kast liggen van de kleuren die persé op de muur moeten komen in de toekomstige babykamer, over doordraven gesproken. Nu voel; ik me niet meer zo alleen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 januari 2007 @ 10:15:05 #93
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45429958
Hoi, ik ben Swets en ik die miepmiep na

*miepmiep*
  woensdag 17 januari 2007 @ 13:51:49 #94
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_45436185
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 10:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoi, ik ben Swets en ik doe miepmiep na

*miepmiep*
pi_45438504
Ik denk ik ga me ook ff voorstellen hehe.
Ik ben dus Sonja, ben 21 jaar, kom uit Rijswijk.
Heb in april 3 jaar een relatie.
Hobby's van mij zijn vooral tennis en beetje op internet rondkijken.
Ik lurk al jaaaaaaaaaaaren hier op fok. Heb periodes dat ik dat doe
Heb ook nog een andere naam, maar daar kan ik me dus niet meer op aanmelden.
Heb een kinderwens, maar voorlopig nog ff niet
Ik studeer verpleegkunde in Leiden, enne ik wil later dus richting de kraamafdeling/neonatologie.
Ben gek op baby's, helemaal sinds mijn zus dr beste vriendin een kindje heeft gekregen (ik denk dat iedereen in mijn omgeving af en toe gek wordt van mijn verhalen over hoe geweldig Lotte wel niet is.).
Ik pas dus ook regelmatig op haar, wat ik dus helemaal geweldig vind haha.
Ik kan niet wachten tot mijn zus kinderen krijgt (al ga ik mezelf dan helemaal blut kopen aan kleertjes denk ik)
Maar die wilt eerst trouwen (wat 16 maart gaat gebeuren, dus daarna zien we wel weer verder).

Vind vooral de babykamer en babyfoto topics erg leuk om te lezen haha.
Tja en dat was het zo'n beetje
pi_45438645
Hoi Sonnetje!!
Plaatsgenoot
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45439020
Hallo

Gebeurd niet vaak dat ik een mede-Rijswijker tegenkom
(en die dan ook nog dezelfde mensen kent als ik *lol*)

[ Bericht 14% gewijzigd door Sonnetje85 op 17-01-2007 15:29:42 ]
pi_45684278
Hoi

Ik 'lurk' al een dik jaar hier, maar had me nooit geregistreerd (nu dus wel). En ik dacht laat ik me dan gelijk maar voorstellen. Ik ben dus Ymke, 29 jaar en kom uit Groningen. Heb een zoontje van 3 die in juni 4 wordt, mijn kleine grote (maar o zo lieve) ettertje. Nou dat was het wel zo'n beetje!
pi_45686497
Zal ik me ook maar eens voorstellen dan??

Ik ben dus Britt, ook wel bekent hier als Ticootje. Tico is eigenlijk de naam van mijn lieve -iets te zware- golden retriever.
Ik ben 22 jaar oud en op 14 februari ben ik jarig. Ik ben getrouwd met michel op 6 juni 2006. Michel heeft uit zijn vorige huewlijk een dochter die bij ons woont. Priscilla is nu 11 en wordt op 1 mei 12. Momenteel zit zij in groep 7, voor de 2e keer.

Ik woon in den haag. Niet perse omdat we het een mooie stad vinden, maar omdat de huizen goedkoper zijn dan in Zoetermeer. Wij wonen in Laakkwartier, dat is tegen oud Rijswijk aan.

Michel en ik zitten allebei op badminton, dus laat ik dat dan maar bestempelen als hobby. Verder ben ik vreselijk verslaafd aan internet.

Ik ben van plan om in april af te studeren. Ik loop nu afstudeerstage en die eindigt eind februari. Ik volg een opleiding aan de Technische Hogeschool Rijswijk.

Op fok hang ik eigenlijk overal een beetje rond. Vaak staat internet gewoon open tijdens het werk.

Dat was het wel een beetje.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 08:56:50 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45686887
Hoi Ymke!

Leuk om je intro te lezen Ticootje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')