abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 19:23:25 #1
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21929459
Stel jezelf voor in Ouder(s)

en ik gooide er weer eens een dicht!

nou ja hier verder dan maar weer.

[ Bericht 49% gewijzigd door Lois op 13-09-2004 19:39:12 ]
pi_21986437
Hoi,

Denk dat ik hier toch maar een berichtje plaats. Angel22 had me een linkje gestuurd en zit nu al 2 dagen oude berichtjes te lezen.

Ik heet Agnes, ben net 32 en woon in Ipswich, Queensland Australie. Ben hier sinds Julie 2000. Ben sinds jan2000 getrouwd met Duane, die ik via het internet heb ontmoet.
We zijn eigenlijk vanaf het begin aan het proberen om een kindje te krijgen en dat lukt dus niet helemaal geweldig. Er is bij mij de diagnose endometriose vastgesteld, waarbij allebij mijn eileiders volkomen geblokkeerd zijn. Duane heeft "lui zaad" dus zonder hulp hebben wij ongeveer 0.05% kans op success. Mijn Diagnose was gesteld in mei 2003. Deed mijn eerste IVF in November 2003 die was sucesvol maar jammer genoeg hebben we ons kindje verloren na bijna 8 weken zwangerschap. 2e IVF geen success, maar wel 15 embryos in de vriezer, dus sindsdien hebben we FRETs gedaan. De eerste was wederom weer + maar zelfde verhaal als bij de IVF: miskraam na 7 weken dit keer. Heb net een week of twee geleden een BFN (big fat negative) gehad van onze 3e FRET. Wil nu ff een paar maanden rust. Zaterdag is mijn uitgerekende datum van mijn 2e zwangerschap, en het valt me ietwat zwaar. Gaat wel weer over denk ik dan.

Verder: Ik lees graag en veel, hou van koken en van alles en nogwat. Ik werk fulltime in een helpdesk in Brisbane.

Groetjes,
Agnes
** Every cloud has a silver lining they say.... what if you are allergic to silver **
  donderdag 16 september 2004 @ 08:58:28 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21987169
Hoi Agnes, welkom hier.
Zo te lezen heb jij ook je portie wel gehad inmiddels qua zwanger worden etc.
Leuk dat je je voorgesteld hebt, en post lekker mee zou ik zeggen, als je daar een beetje aan toe bent.
pi_21987288
Hey hey " schoonzussie" van me Leuk dat je nu ook wat van je laat horen

Have fun hier op het forum... tis een leuk zooitje bij elkaar
pi_22006623
Ik zal me dan ook maar even voorstellen.

Mijn nickname hier is Nanny en elders op het net Nanda.
Mijn naam in real live is Armanda, ben 33 jaar en moeder van Quinty.
Heb op dit moment (weer) een relatie met de vader van Quinty.
Als je alles bij elkaar opteld dan zijn we twaalf jaar bij elkaar, maar zijn
sinds 2003 gescheiden.
Quinty is verwekt tijdens een halve ivf poging.
Die poging is afgebroken en werd een IUI poging.

Groetjes Nanny
pi_22006854
quote:
Op donderdag 16 september 2004 23:06 schreef Nanny het volgende:
Ik zal me dan ook maar even voorstellen.
Mijn nickname hier is Nanny en elders op het net Nanda.
Mijn naam in real live is Armanda, ben 33 jaar en moeder van Quinty.
Heb op dit moment (weer) een relatie met de vader van Quinty.
Als je alles bij elkaar opteld dan zijn we twaalf jaar bij elkaar, maar zijn
sinds 2003 gescheiden.
Quinty is verwekt tijdens een halve ivf poging.
Die poging is afgebroken en werd een IUI poging.
Groetjes Nanny

Ik vraag me af of ik me eigenlijk ooit wel netjes hebt voorgesteld hiero??
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_22007489
quote:
Op donderdag 16 september 2004 23:13 schreef Luckepuk het volgende:

[..]

Ik vraag me af of ik me eigenlijk ooit wel netjes hebt voorgesteld hiero??
pi_22007902
Zal ik ook maar dan?

Ik ben Funnie, en ik het echte leven heet ik gewoon Annemiek. Ik heb 1 dochter van 13 (Naomi) en 1 zoon van 10 (Igor) Ik had ook endometriose dat ik vastgesteld toen ik 18 was.Na herstel van operatie, kreeg ik dan ook te horen van de nadelen van Endometriose. En heb een hormoon kuur gehad. En toen ik 19 was zwanger geraakt van onze dochter Jong, maar zeer blij en ze was zeeer gewenst! Want wij haden verwacht dat we jaren moesten wachten. Voor het raak zou zijn.
Vandaar zo vroeg gestopt met de pil.

Ik ben erg veel in oud. Maar post niet altijd mee, omdat mijn kids alweer zo groot zijn.
Maar lurk erg veel . Maar bij deze dus mijzelf alsnog ff voorgesteld.
pi_22012305
Welkom Agnes, Nanny en Funnie.
  maandag 20 september 2004 @ 11:41:52 #10
103793 kozakken
Living the life
pi_22077508
Ik lurk nu al zo'n tijd dat ik vind dat ik nu ook maar eens actief wat moet gaan melden. Danyel was de aanleiding om mijn "ano" status op te geven. Juist het samen meeleven doet me zo goed.

Ik ben kozakken (of gewoon Annemarie). Getrouwd en op 25 maart zijn we de trotse ouders van onze zoon Jonne geworden.

Zwangerschap ging best aardig op wat "kleinigheidjes" zoals bekkeninstabiliteit en 15 dagen over tijd daargelaten. Jonne groeit als kool is en momenteel bijzonder verkouden. Dus dat was een druk nachtje! Veel van jullie zijn dus niet meer nieuw voor mij, maar ik ben nog wel nieuw voor jullie!

[ Bericht 6% gewijzigd door kozakken op 20-09-2004 11:49:48 ]
pi_22105551
quote:
Nickname: jellyrose
Naam IRL: Maaike
Leeftijd: 24 jaar, in Aug word ik 25
FOK status: Post hier en daar.. veel lurkend in OUD
Werk: Super typgeit in de telecom branche
Verliefd, Verloofd, Getrouwd? Over 17 dagen ben ik getrouwd met m'n import bruidegom!
Kinderen: Nog niet..
Huisdieren: 2 poezen, Loki Bartleby en Ku Boes
Hobby's waterpolo, lezen, voetbal (kijken), films etc.
Toekomst: in OUD Ik wil dolgraag kinderen.. maar eerst trouwen en verhuizen.. alhoewel we allebei een 'ongelukje' helemaal niet erg zouden vinden stop ik pas over een paar maanden met de pil.. dus tegen die tijd zal ik wel wat actiever hier aanwezig zijn!
Nou ja, dat schreef ik dus in Februari.. het is nu September en we zijn een beetje begonnen met klussen, alhoewel nog niet zo actief dat ik echt bijhoud wanneer ik een ei gelegd heb enzo. Ik moet deze week bezoek krijgen van de rode brigade, dus vanaf dan ga ik het eens bijhouden en posten in "wachten op een streepje"!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  Jubileum moderator dinsdag 21 september 2004 @ 20:05:15 #12
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22112417
Agnes en Nanny en Funnie en Kozakken van harte welkom hier

jellyrose welkom terug en tot snel in het 2e streepje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 21 september 2004 @ 20:40:09 #13
24188 Belana
kloon van belana
pi_22113456
Nou, hallo allemaal dan!
stormy waters...
sailin'
pi_23436627
schopje
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 19 november 2004 @ 23:26:54 #15
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23437928
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 22:43 schreef Jelief het volgende:
schopje
auw
... ♥ ik mis je ♥
pi_23445721
Hallo mensen, ik had nog nooit van fok gehoord totdat phluphy zwanger werd en ik mee ben gaan lurken.
Door allerlei omstandigheden heb ik nu pas tijd om fok echt te ontdekken en ik vind het hartstikke leuk.
Mijn naam is Patries (40 jaar), ik woon in Zuid-Limburg, heb een dochter van bijna 14 (helaas door allerlei problemen een jaartje het huis uit) en een dochter van 10. Mijn dochters hebben nog een halfzus van 22 (mijn ex-stiefdochter dus want ik ben alweer een aantal jaren alleen) Voor mijn gevoel heb ik dus gewoon 3 dochters en ik hoop dat de oudste snel mama wordt zodat ik oma wordt.
Phluphy is mijn zusje en Danyel mijn neefje en we zijn apetrots op ze (zeker ook op Jeroen)
achter elke traan die blinkt, schuilt een glimlach van herinnering
  zaterdag 20 november 2004 @ 14:05:16 #17
103793 kozakken
Living the life
pi_23445770
Hoi Babsie.babsie. Leuk dat je ook actief mee komt doen!
pi_23467589
Hoi newbies en lurkers, leuk jullie hier waar te nemen!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24438089
Hallo iedereen

Ik lurk voor m'n gevoel al eeuwen op Fok, maar met het registreren heb ik niet echt haast gemaakt

Misschien een beetje raar dat ik mezelf in dit subforum wil voorstellen, want mijn enige band met ouders tot nu toe is dat ik er twee heb Maar ik lees (en leef) al een tijdje mee, vooral met de dames die wachten op de streepjes/plusjes. En al die superlieve reacties bij de geboorte van Danyel vond ik echt top

Maar goed, het moet een voorstelpost worden, also: ik ben twintig, ben derdejaars studente Nederlands in Leiden. Ik heb zoals gezegd zelf geen kinderen, maar ik heb wel een enorme stapel neefjes en nichtjes in alle soorten en maten.
pi_24438231
welkom Jentin! met je neefjes en nichtjes mag je Trotse Ooms en Tantes - Deel 4 hier spammen (ik zou wel even toestemming vragen aan je broer/zus)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 9 januari 2005 @ 18:57:30 #21
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_24488495
Mijn voorstelbericht (een beetje laat, maar toch): (Misschien verveel ik me een beetje )

Mijn nickname is Oxymoron en mijn echte naam geef ik liever niet prijs. Ik ben 19 jaar oud (april 1985) en ik lees en post in ouders sinds ik er een topic over (ouders van) kinderen met autisme begonnen ben. Daar is nu al een deeltje 2 van dus blijkbaar was er behoefte aan .
Ik heb zelf geen kinderen en wil ze ook niet. Ook geen partner, en die wil ik ook niet. Wat ik wel heb is een heleboel ervaringen en meningen over met name onderwijs en handicaps en ontwikkelingsstoornissen als autisme. Dat komt omdat ik zelf een autist ben. Mijn woonsituatie is dat ik woon in een instelling, in een groep met 5 andere autisten.
Leuk feitje: mede door het foto en filmjestopic in OUD heb ik mijn afschuw voor kinderen een beetje los kunnen laten.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zondag 9 januari 2005 @ 19:09:00 #22
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_24488735
Ik vraag me af of ik me officieel wel eens voorgesteld heb??
Bedenk me dat ik dat best eens even kan doen.
Ik ben een meid van 27. Echte naam laat ik liever achterwege .... Mijn username is niet echt toepasselijk en ik vraag me vanaf het begin af aan al af hoe ik die kan wijzigen en waarom ik m ooit genomen heb. Wie weet neem ik binnenkort een clone.
Ik kom van boven de rivieren maar woon al weer veel te lang in het brabantse ....
Graag zou ik verhuizen naar iets leuks rondom Rotterdan, Den Haag, Zoetermeer ofzo.

Ik kom hier nu al een tijd en post ookal enige tijd in OUD en dan voornamelijk in het 2e streepjes-topic, hoewle ik me de laatste tijd wat vaker laat zijn in Als zwanger worden moeilijk gaat oid en sinds het gedoe rondom "kliekjesvorming" ben ik me ook wat tussen de echte ouders gaan mengen in allerlei andere topics.

Sinds januari 2003 zijn we bezig proberen zwanger te worden maar dat wil dus niet echt lukken. Hoop dat jullie er allemaal getuige van mogen zijn wanneer ik mijn 2e streepje plas (virtueel dan hé)

Dit was het zo'n beetje, je leert me vanzelf wel kennen geloof ik......
pi_24493120
Ow dit heb ik nog niet gedaan...

Ik ben 23 jaar lekker jong toch? en woon in het -voor de meeste toch- verre West-Vlaanderen. Eigenlijk bijna tegen de Franse grens. Sinds kort woon ik zo half en half samen met mijn vriend (tijdens de week in Oost-Vl bij zijn ouders, tijdens het weekend bij mijn ma in W-Vl)
Mijn nick, nou ja, ik ben niet groot dus iedereen noemt me eigenlijk nieke maar die nick was hier al gebruikt dus heb ik mijn echte naam dan maar verkleind.

Ik kom hier al een tijdje, maar ben eigenlijk begonnen op het forum met R&P en SEX. Op een bepaald moment zag ik als een flits iets over (on)vruchtbaarheid in de index staan en daarom ben ik hier eens komen piepen. Of ik echt onvruchtbaar ben, dat ga ik nooit beweren, maar de kans bestaat dat moeilijk zwanger worden ook aan mij besteed zal zijn. Ik ben ondertussen een maand gestopt met de pil om te zien of ik een eisprong kan hebben of niet. Eens ik daar uitsluitsel over weet, ga ik hopelijk terug rust kunnen vinden...

Ondertussen kan ik wel zeggen dat ik het echt een superleuk forum (waarvoor proficiat aan alle users en de mods) vind waar ik echt al veel steun en tips heb gevonden. Graag wil ik ook een luisterend oor zijn voor iedereen, maar het is soms nog wat moeilijk omdat ik nog niet helemaal weet wat er altijd bedoeld wordt met die termen. Maar ik lees me geregeld eens in in de oude topics (tussen de lesvoorbereidingen en de cursussen door...)

Voor de rest.. als je het wil weten? vraag het maar... want hier zo vertellen, ik weet zoveel wat ik kan vertellen over mezelf zodat het misschien wel wat saai zou kunnen worden
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:37:01 #24
156412 hestria
erg gastvrij
pi_41041024
Nou ik zal me even voorstellen,

ik ben Hestria(esther), ik ben zelf 24 jaar, ik ben sinds 8 maart 2005 mama van een mooie vrolijke meid Michelle, die nu dus 17 maandjes oud is, Ik heb me handen vol aan haar, ze klimt overal op, haar mondje staat nooit stil(helaas is het meeste nog chinees ofzo), en kan helemaal in een deuk liggen. Nou dat was het zo wel een beetje, Oja we zijn ondertussen druk aan het klussen voor een broertje/zusje voor michelle, dat wil alleen nog niet zo lukken.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:51:56 #25
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41041500
Ik zal mezelf dan ook voorstellen. Ik ben Chacama. Moeder van een peuter van 3 en inmiddels zwanger van de tweede. Deze wordt eind november/begin december verwacht. In het dagelijks ben ik werkzaam in ons eigen bedrijf. Hierdoor is onze dochter veel bij de oppas, maar gelukkig is ze daar net zo thuis als in haar eigen huis. Dus dat scheelt een hoop zorgen.
Ik ben aan FOK!/OUD verslaafd geraakt dankij Sjeen. Maar ben wel erg blij dat ik hier zit. Ik heb veel steun in Z&G en zie veel herkenning bij de peuters....
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:13:26 #26
24188 Belana
kloon van belana
pi_41042224
welkom hestria

en ook even zwaaien naar chaca maar die kennen we inmiddels al
stormy waters...
sailin'
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:17:48 #27
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41042314
Hoi allemaal Ik vind dit zo'n leuk topic en stiekem hoop ik dat meer mensen zich voor komen stellen, zowel de actieve posters als de lurkers
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_41042690
Hai hestria en chacama! Leuk om van jullie te lezen. Wat voor eigen bedrijf heb je Chac? En Hestria, succes met neuken voor het nageslacht
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:46:39 #29
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_41043305
Het is inderdaad een erg leuk topic.

Ik ben Diaan73, irl Diana maar ook vaak Diaan of Diaantje genoemd. Ik ben 32 jaar en heb een zoon van bijna 4,5 jaar, Twan. Ben gescheiden en heb een co-ouderschap met de vader van Twan wat inhoudt dat Twan om de week bij mij ons is. Sinds januari van dit jaar woon ik samen met Peaceman die ik via i-net heb ontmoet. lang leven i-net . We zijn sinds april vorig jaar voorzichtaan begonnen met klussen... tot op heden helaas nog niet gelukt om zwanger te worden. Begin dit jaar is PCOS bij mij geconstateerd en daarvoor gebruik ik maar nu even niet Clomid. De volgende cyclus ga ik er weer mee beginnen, mocht dat nodig zijn.

Ik werk als medewerker P&O bij een overheidsinstantie.... voor 28 uur per week, maar in de week dat Twan bij ons is, dan werk ik maar 2 dagen, de andere week fulltime. Ow ja, ik woon in Enschede.

Naast OUD ben ik ook veel te vinden in MUZ en HOC. Concerten, festivals bezoeken, muziek, lezen, internetten zijn grote hobbies van me.

Ow ja, we hebben ook nog 2 katten: Mickey en Sheeba

[ Bericht 1% gewijzigd door Diaan73 op 21-08-2006 22:38:10 ]
Make love, not war ☮
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:48:26 #30
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_41043368
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:37 schreef hestria het volgende:
Nou ik zal me even voorstellen,

ik ben Hestria(esther), ik ben zelf 24 jaar, ik ben sinds 8 maart 2005 mama van een mooie vrolijke meid Michelle, die nu dus 17 maandjes oud is, Ik heb me handen vol aan haar, ze klimt overal op, haar mondje staat nooit stil(helaas is het meeste nog chinees ofzo), en kan helemaal in een deuk liggen. Nou dat was het zo wel een beetje, Oja we zijn ondertussen druk aan het klussen voor een broertje/zusje voor michelle, dat wil alleen nog niet zo lukken.
Kom je ook posten in Wachten op het tweede streepje?
Make love, not war ☮
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:51:24 #31
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41043466
He, het voorsteltopic, heb ik ook nog niet officieel gedaan!
Volgens mij heb ik her en der van alles al verteld, maar dan nu hier nog eens.
Ik ben dus PM-girl, 26 jaar en ik woon in Brabant. Ik werk in de jeugdhulpverlening, vriendje heeft een eigen zaak.
We hebben een teckel van 10 maanden, Pluk. Dat is nu een beetje ons kindje.
Momenteel ben ik zwanger en in september komt ons eerste kindje. We kijken er erg naar uit, evenals de rest van onze omgeving.
Daarna blijf ik 3 dagen werken en vriendje 1,5 minder.
Behalve Fokken houd ik me graag bezig met keramiek, lezen, fotografie en luieren.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41043641

Soms post ik wat, en dan meestal in Z&G omdat ik het een en ander heb meegemaakt, maar meestal lees ik alleen maar mee. Met stijgende verbazing, dat wel. Over wat "tegenwoordig" allemaal kan, mag en niet meer mag... met zeer gemengde gevoelens dus

Ik ben dus Anne, 45 en moeder van Jorrit (12, diagnose PDD-NOS en NLD, hij gaat in september naar de 1e klas van het middelbaar onderwijs) en van Nienke (15 en een slimme meid, diagnose pubertijd, zij gaat in september naar 4Ath) Van hun vader ben ik gescheiden.

Verder ben ik getrouwd met Chris in mei van dit jaar. Ik dacht niet dat het me ooit nog zou overkomen om zo hoteldebotel verliefd te worden op m'n 42ste Maar wij hebben een zeer stormachtige kennismaking gehad en ach, op een bepaald moment weet je gewoon dat het goed zit. Wij horen gewoon bij elkaar en hebben een zeer intense en bijzondere relatie. We werken beiden fulltime, Chris vroege of late diensten en ik "gewoon" van half 9 tot 5.

Ik heb 20 jaar in Friesland gewoond, nu wonen we sinds 2 jaar in Amsterdam.
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:34:37 #33
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41044785

[ Bericht 82% gewijzigd door _evenstar_ op 23-08-2006 16:58:03 ]
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_41045099
welkom allemaal!

Evenstar je bent vooral verschrikkelijk lief en een grote steun
pi_41052437
Ik zal mezelf ook even voorstellen.

Ik ben Monique, 25 jaar en ik woon samen met mijn vriend Michael (24) in Meppel, Drenthe.
20 juni 2006 hebben wij een prachtige dochter gekregen genaamd Sarah. Gelukkiger kan ik niet worden!! tot mijn vriend mij ten huwelijk vraagt

Ik werkte als secretaresse bij een jachtwerf (bedrijf van mijn ouders) maar ik heb daar ontslag genomen. Ik wilde namelijk na mijn verlof niet meer 32 uur werken en minder kon niet. Vond ik ook niet erg. Nu heb ik dus geen baan meer, maar ben op zoek naar thuiswerk. Helaas is dat niet makkelijk te vinden!

Verder hebben we nog een konijn genaamd Floortje
Eigenlijk post ik alleen maar in OUD, niet zo vaak, want ik zit nog op vele andere fora.druk, druk, druk
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:46:30 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41052715
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:57 schreef anne_Chris het volgende:

Soms post ik wat, en dan meestal in Z&G omdat ik het een en ander heb meegemaakt, maar meestal lees ik alleen maar mee. Met stijgende verbazing, dat wel. Over wat "tegenwoordig" allemaal kan, mag en niet meer mag... met zeer gemengde gevoelens dus
Even nieuwsgierig... Hier in OUD? Of in het algemeen als ouder zijnde?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:55:58 #37
24188 Belana
kloon van belana
pi_41053921
dat vroeg ik me ook af
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:57:46 #38
152171 leentje2907
Mahre's & Ninthe'
pi_41053967
Ik zal mezelf dan ook maar even voorstellen, ik lurk nl. al een poosje mee en reageer heel af en toe. Ik ben dus Leentje, net 30 geworden, 3 jaar getrouwd met Tazz die hier al een aantal jaren "fokt". Sinds 20 mei 2006 de trotse mama van Mahre Momenteel werk ik niet, wel hard op zoek. Het voordeel van het niet werken is dat ik heerlijk kan genieten van Mahre . Naast lekker lurken op FOK! lees ik graag, scrapbook ik en ben ik dol op mijn katten en konijen en onze hond.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:06:06 #39
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_41054147
Hallo!
Ik heb me ook nog niet voorgesteld en zal dat ook maar even doen. Ik ben dus Andrea, 27 jaar en zwanger van de 2e. Moeder van een lieve en pientere meid van 3, die lekker in oktober naar school gaat. Hierdoor heb ik dus lekker de handen vrij als ik op het laatst loop

In 2002 getrouwd, toen ik zwanger was van Kayleigh.

Af en toe post ik in Z&G (hoewel ik het idee heb dat het vaak niet gelezen word ) en lees veel mee in OUD en BB6.

Verder zijn mijn hobbies: muziek, internet, onze konijnen (Jack en Konijn) en de vissen (milk en coffee).
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:38:35 #40
144251 anneVi
... die van ChrisVi, ja.
pi_41054887
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 08:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Even nieuwsgierig... Hier in OUD? Of in het algemeen als ouder zijnde?
Beide. De jeugd van tegenwoordig, hè?

Over Z&G: aan de ene kant worden zwangeren nu op heel veel manieren gerustgesteld vergeleken met zo'n 15 jaar geleden. Alle onderzoeken die zwangere vrouwen krijgen; nekplooimeting, 20 weken echo ... vroegah kreeg je alleen een echo (en een gynaecoloog) te zien als er vermoed werd dat er iets mis was. Daardoor krijg je nu meer zekerheid over de gezondheid van je kindje. De meesten weten ook het geslacht, eigenlijk is dat nu meer regel dan uitzondering want iedereen kan die echo's krijgen. Dus op dat front is er veel verbeterd. Tegelijkertijd, áls er ook maar iets mis is, weet je dat meteen en dat legt een geweldige druk op ouders van een kindje wat misschien niet helemaal perfect is. Dat vind ik dan weer een heel grote moeilijkheid!

Kijk het ging zo: je vermoedt dat je zwanger bent en levert ochtendurine in.
Huisarts onderzoekt en meldt: "Je bent zwanger. Maak over 13 weken maar een afspraak. "
Toen stond ik wel even van
Daarna eens per maand, later in de zwangerschap wat frequenter controle.

Aan de andere kant was ik in die tijd een heel stuk ontspannener bezig met b.v. eten. Roken: liever niet, De lijsten die ik nu voorbij zie komen met wat je allemaal niet mag; ik zou met jullie niet willen ruilen (rauwe vis, filet américain, rauwmelkse kaas, etc. etc.). Ik weet dat ik dat hier eigenlijk niet mag zeggen omdat je natúúrlijk alles over hebt voor een gezonde baby. Maar de mogelijke gevaren waren toen simpelweg nog niet bekend. Dat vind ik dus een hele beknotting op je leven.

Plus een derde ding - maar dat kan inbeelding zijn - is dat ik het vermoeden heb dat de hospitalisering alsmaar door gaat. Of doorslaat - zie hierboven over echo's.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:40:22 #41
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41054924
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:29 schreef melonovy het volgende:
Hai hestria en chacama! Leuk om van jullie te lezen. Wat voor eigen bedrijf heb je Chac? En Hestria, succes met neuken voor het nageslacht
WIj hebben een vijvercentrum/plantencentrum en mijn man draait daarnaast het hoveniersbedrijf. Oftewel ik sta in een winkel en probeer mensen planten en vissen te slijten (hihi) en staat, loopt of zit (grasmaaier) in de tuinen.

Ik ben trouwens 31 jaar en we hebben naast onze peuter Fleur ook nog twee katten. 1 Chagerijnige grijze europeese korthaar (die erg langharig is uitgevallen) en een zwart witte angsthaas.

Normaal gesproken ben ik redelijk druk bezig in de winkel (of weet ik me bezig te houden), maar sinds de vermoeidheid van mijn zwangerschap heeft toegeslagen, zit ik veel op kantroor achter de pc. Soms doe ik nuttige dingen, maar meestal zwerf ik door Fok! heen en wacht rustig tot de klanten binnenkomen.

Mijn vooropleiding is communicatie en PR. Heb voordat ik het bedrijf in ging bij de overheid op een afdeling communicatie gewerkt en dat was een enorm leuke en uitdagende baan. Nu verzuip ik soms in de sleur, maar door zelf met de PR bezig te zijn en de administratie piekfijn in orde te willen hebben, zoek ik toch mijn uitdagingen op.

Andere hobbies....lezen, en dan vooral Engelstalige boeken. Met de nadruk op psychologische thrillers en romans.

Als ik nog meer weet te vertellen dan horen jullie het wel....
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:23:12 #42
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_41055947
Ik dan ook maar ff...

Ik ben Suzanne,31 jaar en woon in de buurt van Leiden.Ik woon samen met ALex die ik via internet ontmoet heb.. Inmiddels zijn we bijna 3 jaar samen.

Ben werkzaam bij de HEMA als ass.FM,maar door een conflict met mijn FM,ga ik na mijn vakantie een half jaar een verkoopstersfunctie vervullen

Verder ben ik een Metal-head en vooral een Metallica-fan in hart en nieren.
Ik heb 4 katten,het huis-tuin en keuken soort

Ik ben in september 2004 gestopt met de pil en probeer sinds die tijd dus zwanger te worden.Door een rommelige cyclus is dat nog niet gelukt en sta ik nu met 1 been in de medische molen.De basisonderzoeken zijn bijna allemaal gedaan en wacht op de uitslagen.

Ook niet heel onbelangrijk,ik heb diabetes (suikerziekte),al ruim 21 jaar en dit word behandeld dmv een insuline pomp.Iets waar ik heel erg rekening mee moet houden bij een eventuele zwangerschap.
pi_41066830
Als zéééér fanatiek lurker en iets minder fanatieke poster zal ik me ook eventjes voorstellen!
Ik ben Angel_1983 en ga doorgaans door het leven als Patries.
Ben 23 jaartjes jong en woon sinds 2 jaar samen met mijn (MrLovaLova op Fok!) en onze 2 poezen in Amsterdam.

Zijn nu druk bezig met toekomstplannen en met de tijd hoop ik absoluut hier meer over mezelf te posten...dit zal nog wel even duren hoor en tot die tijd lurk en rammel ik vrolijk verder !

Kruip nu weer lekker terug onder mijn steen om verder te lurken!

Toedels !!
♥ Love is Love ♥
pi_41068577

Ik lees hier veel en post weinig tot niks.Dat zal wel gaan veranderen de komende tijd.

Ok dan, ik post onder de naam Lookinforyou, mijn echte naam is Renate. Ik heb een zoon van 4, sinds mei 2002 zorg ik alleen voor Justin, wat ik met erg veel plezier doe.
Hij heeft nog wel contact met zijn pa, maar niet echt regelmatig.
Binnenkort 2 rechtzaken over allimentatie en de omgangsregeling.
Ik post meestal bij VBL en RTV en soms nog een paar andere fora.

Ben van plan om hier ook eens te gaan posten.
Keep the faith!!
pi_41069072
al die lurkers die uit de kast komen
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
pi_41070064

Ook al jaren lurker.
Mijn echte naam hou ik voor mezelf, ik ben 32 jaar, getrouwd en mamma van Nino en Leigh.
Nino is inmiddels bijna 12 en Leigh is bijna 7.
Ik werk 4 dagen, ik heb een administratieve functie bij een bekende winkelketen.
We hebben ook nog 3 poezen (Plurk, Joep en Rebel).
En eigenlijk ben ik een heel blij en tevreden mens, ik heb alles wat mijn hartje begeerd. Twee gezonde kids, een goed huwelijk, leuke baan, vrienden...
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:38:14 #47
3142 m@x
pi_41070142
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:59 schreef anne_Chris het volgende:
al die lurkers die uit de kast komen
Dat vind ik dus ook zo leuk Meeeeeeeeeer, meeeeeeeeeeeeer
pi_41074731
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 19:38 schreef m@x het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook zo leuk Meeeeeeeeeer, meeeeeeeeeeeeer
Vooruit, zal ik ook een verhaaltje neerkwakken!

Ik heb Oud ontdekt dankzij het topic van Spindizzy over adoptie, aangezien ik zelf geadopteerd ben vond ik dat wel interessant. Nu vind ik het gewoon leuk om hier af en toe mee te lezen omdat het zo uit het leven gegrepen voelt, blijdschap en verdriet en natuurlijk om me vast een beetje voor te bereiden op 'later'. Ik ben 24 en in de eindfase van mijn studie (rechten). Woon sinds kort samen in Eindhoven, we zijn voorlopig nog niet van plan om voor kinderen te gaan. Eerst nog een tijdje wennen aan het samenwonen en een baan zoeken. Ook wil ik graag wat meer een 'leven' hebben hier, aangezien ik niet uit Eindhoven kom. Stiekem rammelt het heel soms wel eens een beetje bij sommige schattige kindjes. Maar voorlopig lurk ik dus nog even door
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:55:41 #49
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_41075365
Hoi allemaal

Ik ben dus Libel. Ik ben 29 jaar, mama van Aiken (geboren op 22 juni 2005) en zwanger van de tweede! Ik ben uitgerekend voor 3 januari 2007.
Ik lees hier veel mee en af en toe post ik ook wat. Maar de topics gaan hier zo vlug dat het soms moeilijk te volgen is allemaal
Ik kom uit België en ben juf in het tweede leerjaar.

Groetjes, Libel
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:57:06 #50
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41075407
Hoi Libel....heb ik je gemist in Z&G... in elk geval gefeliciteerd met je zwangerschap...
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:00:28 #51
133767 Libel
pi_41075507
Hoi Chacama!

Ik sta niet in het lijstje bij Z en G omdat ik (denk ik) te weinig post.
Ik lees wel veel mee, maar ik heb vaak de tijd niet om te reageren, vandaar.
pi_41076095

Zal ik me ook maar even voorstellen.

Ik lurk al heel lang behoorlijk fanatiek, maar post bijna nooit iets. Reden: geen idee. Vaak gaan de topics zo snel dat ik het bijna niet bij kan houden en mijn reactie dan als mosterd na de maaltijd komt of zoiets.
Ik ben dus Mavi, mijn echte naam is niet zo belangrijk, ik ben 41, al 22 jaar getrouwd (oef..) en moeder van 3 zonen (17, 14 en 11). Ik werk als secretaresse in de kinder- en jeugdpsychiatrie voor 24 uur in de week, in een duobaan.
Als je negatief denkt over iets, wordt het altijd positiever dan je dacht.
pi_41077280
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 21:55 schreef Libel het volgende:
Hoi allemaal

Ik kom uit België en ben juf in het tweede leerjaar.

Groetjes, Libel
Iemand uit België!
En juf

Vanwaar kom je precies? Of moet ik gewoon in jouw profiel kijken?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:44:30 #54
133767 Libel
pi_41090654
Hoi Leonieke,

ja ik had al begrepen dat jij ook uit België komt.
West-Vlaanderen zeker.
Ik kom uit Vlaams-Brabant. Omgeving Leuven.
Ik werk in een school rond het Brusselse.

Groetjes
pi_41097353
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:44 schreef Libel het volgende:
Hoi Leonieke,

ja ik had al begrepen dat jij ook uit België komt.
West-Vlaanderen zeker.
Ik kom uit Vlaams-Brabant. Omgeving Leuven.
Ik werk in een school rond het Brusselse.

Groetjes
Afkomstig van West-Vlaanderen, maar ik woon nu in de streek van Ninove.
En werk in Jette
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 20:12:38 #56
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_41104885
JustLurker oftewel just me

Trots moeder van Merel (24) en JustJunior (21) die allebei al jaren geleden het ouderlijke nest uitgevlogen zijn!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 24 augustus 2006 @ 01:08:52 #57
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_41116364
Ik kom hier al een tijdje en heb ook wel gepost maar heb me nooit officieel voorgetseld dus bij deze:

Janena, trotse mama van 2 prachtknulletjes (3,5 en 8 maanden).
Wij wonen met zijn allen in Hardenberg, ik ben getrouwd met een man uit Senegal.
Verdere hobbies; star trek, geboortekaartjes verzamelen, reizen, internet, zwemmen, muziek...

Voor mijn werk voorzie ik mensen van leuek vlecht en dreadkapsels, ik doe dit aan huis en onderhoudt een eigen website.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_41123770

Ik kom me ook maar eens voorstellen. Ik lurk al jaren in OUD, ik ben hier ongeveer drie jaar geleden terecht gekomen toen ik informatie zocht over miskramen en ben toen blijven plakken. Ik post hier en daar wel eens wat, maar 't is toch gek om zomaar mee te gaan praten. Daarbij heb ik geen kinderen, wel een enorme kinderwens maar die kan op dit moment nog niet in vervulling gaan, helaas. Tot die tijd kijk ik lekker veel in het fototopic , volg ik de zwangerschappen & geboortes en geniet ik van de kinderpraatjes en de verhalen van de kersverse moeders. En ik moet zeggen, het houdt me op dit moment nog zoet ook!

Verdere specificaties: 22, getrouwd (in juli), Groningen, student, tante van twee neefjes.
pi_41164615
Zal ik me dan ook maar even netjes voorstellen

Kirsten, 25 jaar, 7 jaar bij elkaar en 1 jaar getrouwd met Martin. Samen hebben we 4 poezekinders

1,5 week geleden begonnen met onze eerste IVF poging. In 2004 zijn beide eileiders verwijderd, want ze waren ernstig vergroeid. "Gelukkig" is alles verder in orde, maar zwanger kunnen we dus alleen maar worden via ivf.

Lurk eigenlijk al een jaar of 3 mee.. en ben de laatste tijd "wat" actiever aan het meeposten!

~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_41170033
* pinquit ziet dit topic voor t eerst.

hoi
ik ben pinquit, en ik heet Marloes.
ik ben 21 jaar.
ik woon in Gorinchem
mijn kindje (nu 6 mnd) heet Max.

ik woon bij mijn moeder en broer.
euhhhh

ik heb de opleiding spw gedaan, maar heb nog niet gewerkt in die sector want werd zwanger net na dat ik mijn diploma had.
ik denk eigenlijk ook niet dat ik ooit op een PSZ of KDV ga werken, zeker nu ik zelf mama ben, denk ik er een beetje anders over. (nu zou ik bijv. mijn aandacht willen kunnen verdelen over 15 kinderen, en dat gaat niet )

Verder ben ik heel gezellig
ik heb lieve vriendinnetjes die af en toe niet lief zijn, maarja dat hoort erbij.
ik houd van muziek en festivals, maar heb even pauze genomen.
ook houd ik van lezen, tv kijken, foto's maken, kletsen over onzin en roddelen

naja ik weet nu even niks meer te zeggen over mezelf!
als je iets wil weten; vraag maar raak!!

ohja, verders houd ik heel veel van kindjes en zit hier al een klein tijdje, ik heb in iedergeval nog de babyfoto's van chiara (van mel) meegemaakt, ik kan me nog zo goed herinneren dat ik haar zooo lief vond
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_41191546
Laat ik me ook maar eens voorstellen. Ik ben Lianne, bijna 22 en ik kom uit Hoogeveen.
Daar volg ik ook de opleiding tot doktersassistente, ik ga nu m'n laatste jaar in.
Lurken doe ik al een hele tijd, posten eigenlijk nooit. Wie weet komt dat ooit nog eens Op dit moment ben ik nog niet bezig met het krijgen van kinderen, hoewel ik hoop dat het ooit eens zo ver mag komen. Voorlopig houdt ik het bij lezen over jullie leuke kindjes!
pi_41191745
Hai Lotte hier, 21, en ik lurk alweer een heeele tijd mee in OUD.

Ik studeer Engels in Utrecht en wil gaan lesgeven later, woon in Hilversum, en werk bij dè Bank. Ik ben een behoorlijke rammelaar, maar heb geen zin dat elke keer in het rammelaarstopic te posten, één keer vind ik genoeg en verder geniet ik gewoon van de verhalen over lieve kindjes, krijg ik kippevel van de bevallingsverhalen en roep ik bij de lieve kinderfototopics m'n vriendje erbij met meestal de uitspraak "zoéén wil ik ook! ". En meestal is hij het er wel heel erg mee eens, en moet hij net zo hard lachen bij de kinderpraatjes-topics als ik.

Mochten we ooit voor kindjes gaan dan ga ik zeker meeposten, tot dat moment voeg ik vrij weinig toe aan dit topic en blijf ik lekker lurken. Maar bij deze dus: hallo!
pi_41197489
Hoi iedereen, ik ben Maisy ik ben bijna 25 en ben 15 weken zwanger van ns 5de kind, we hebben al 4 dochters, ik heb nog niet echt een zwangertopic gevonden, ik ben de boel even aan het verkennen hier, er wordt vast wel ergens gezellig gekletst dor mede februari mama's to be.
pi_41198015
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 16:17 schreef FISLE het volgende:
Hoi iedereen, ik ben Maisy ik ben bijna 25 en ben 15 weken zwanger van ns 5de kind, we hebben al 4 dochters, ik heb nog niet echt een zwangertopic gevonden, ik ben de boel even aan het verkennen hier, er wordt vast wel ergens gezellig gekletst dor mede februari mama's to be.
Zwangerschap en Geboorte deel 234
Dit bovenstaande topic is het topic waar een hoop zwangere dames in posten. Je kan jouw bevallingsdatum in het lijstje laten zetten en dan zijn er ook nog baby- en peuter- en fototopics in overvloed
pi_41207170
Ik heb me hier nog nooit voorgesteld, eerste keer dat ik dit topic zie voorbijkomen in de tijd dat ik hier al meelurk en post.

Ik ben Suzanna, 23 jaar oud, getrouwd en moeder van 2 schattige meiden van (bijna) 21 maanden en 9 maanden, Noa en Emma. Ik kom hier voor m'n gevoel al heel lang, maar is wel leuk om me een keertje echt voor te stellen.
Ik ben inmiddels alweer 24 weken zwanger van de derde, de zwangerschap gaat heel goed maar is wel behoorlijk vermoeiend (wat niet raar is ) ... verder geniet ik onwijs van mijn meiden en worden ze steeds leuker... (al denk je bij de geboorte dat het nooit leuker en liever kan worden, het is wel zo!)

Ik post vooral in de kleine babietjestopics en het zwangerschap en geboortetopic. Het dreumestopic moet ik nog een beetje ontdekken, eigenlijk vergeet ik gewoon vaak dat Noa een peutertje is ...

Leuk om te lezen wat de achtergronden zijn van mensen in OUD waaronder veel lurkers!
pi_41978900
Hier een lurker die steeds meer post...

Ik ben Reese en heb geen kinderen. Ben ook pas 23 en vriend lief is heel stellig. Hij wil geen kinderen. Dat moeten we over een paar jaar nog maar eens uitknokken. Hij wordt volgend jaar voor de tweede keer oom dus misschien dat ik 'm dan moed in kan praten.

Heb nu per december een fulltime baan maar heb jarenlang naast mijn studie opgepast. Baby die net geboren was en darmkrampjes had. Bij een ander gezin een premature tweeling dus ik ben niet geheel een leek.
Verder is mijn moeder een bijna met pensioen gaande groep 3 juf en heb ik zelf nog twee jaar pabo gedaan in het verleden dus ook op dat gebied klets ik leuk mee.
Oh en mijn schoonzusje is vrijwilligster bij de LLL en biedt haar driejarige nog steeds de borst aan. Aangezien dat voor mij een nieuw iets is vindt ik het borstvoeding topic enorm interessant hoewel ik dus geen flauw idee heb van het hoe en wat er van.

Ik heb dus lang niet altijd wat toe te voegen en lees dan ook gewoon veel mee. Vooral het foto topic is geliefd. Al die kleine snoepjes.
Syllables govern the world
  woensdag 20 september 2006 @ 12:16:07 #67
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_41979313
quote:
Ook wel bekend als MiepesMarie79 - dinsdag 13 januari 2004 @ 21:26
Okay... ik trek ook de stoute schoenen maar aan dan :-)
Ik ben Marie/Miepes, ben 24 jaar en woon zo'n 4 jaar samen met mijn vriend. Sinds een jaar of 2 lurk ik al mee in Lifestyle, en dan vooral het z&k topic! Natuurlijk heb ik ook de overstap gedaan naar Oud en daar heb ik het ook nog naar mijn zin!

Ik wil nog even wachten met eigen kindjes, maar tegen die tijd zal ik zeker wel gaan posten hier!!!
*al die kindjes erg lief vind*
Grappig, ik vond mezelf terug in "Stel jezelf voor in Ouder(s) deel1!
Ondertussen zijn wij nu wachtende op een tweede streepje...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_42011321
Hé, deze had ik nog niet eerder gezien! Misschien beetje mosterd na de maaltijd, maar vooruit.

Ik ben Linda, 29 jaar, getrouwd met (die erg op zijn privacy is gesteld ) sinds 3 jaar, en in verwachting van ons 1e kindje. Ik sta bijna op ontploffen, morgen is de uitgerekende datum.
Ik lurkte al een paar jaar mee op Fok, en ben sinds de zwangerschap een actieve poster geworden.

Ik ben management-assistent (ook wel directiesecretaresse) voor 36 uur (na het verlof nog 32 uur) en geniet daar ook erg van. Mede daarom hebben we ook besloten dat de huiselijke taken meer voor zijn rekening gaat nemen, hij wordt voor 50% huisman.
Eva
pi_42013883
Volgens mij heb ik me ook nooit voorgesteld...

Ik ben dus Vicky, 28 jaar en woon sinds december 2004 samen met Michel in Rijswijk. Ben mamma van Amber (bijna 1 jaar). Ik ben stapel gek op mijn kleine meisje (welke ouder is dat niet) en vind haar steeds leuker worden! Ze is behoorlijk ondeugend en bijdehand.

Ik werk 24 uur bij een verwarmingsbedrijf. Verder badminton ik 1x per week samen met Michel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_42304726
Na twee jaar een actieve lurker te zijn geweest mezelf maar even voorstellen dan.

Ik ben dus devillina (waarom ik die naam ook heb bedacht mag joost weten ), 37 jaar en alleenstaande mama van vier duiveltjes. Larissa van 9, Lindy en Mandy van 8 jaar en Davey van 6 jaar.

Ik heb regelmatig zitten te spieken bij Ouders, en nu de kinderen wat ouder worden heb ik mijn handen wat meer vrij om actiever mee te gaan doen.
Voor mijn gevoel ken ik al heel wat mensen, maar jullie mij nog niet, dus tijd om daar verandering in te gaan brengen.

Realiseer je, hoe moe je bent van niet jezelf zijn.
pi_42305057
Ik zag ergens in het 1e topic een heel oud berichtje van mezelf staan, dus maar even tijd voor een update!

Midden oktober word ik 23 jaar en woon zo'n 1,5 jaar samen met mijn man. We hebben ruim 6 jaar een relatie waarvan we inmiddels ruim een maand getrouwd zijn, wij zijn op vakantie getrouwd.
Thuis hebben we een konijn en 11 tamme ratten waar ik helemaal gek mee ben.

De kinderwens is er bij beiden, maar bij mij net even 100x sterker dan bij mijn man, vandaar dat ik voornamelijk post in het ''rammelaarstopic'', maar ik lees eigenlijk in bijna ieder topic van OUD wel mee.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:19:55 #72
24188 Belana
kloon van belana
pi_42305923
hoi dev en mevrouwkorn
stormy waters...
sailin'
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:45:22 #73
159384 Ellesje
Mama van Eva en Jamie
pi_42309764
Hallo allemaal,

nou ik ben Elles, 22 jaar en kom uit Emmen. Heb een dochter Eva van 2 jaar en ben momenteel zwanger van de 2de, uitgrekend op 2 april 2007. Ik heb een relatie met Victor (PhaE) en via hem ook bij Fok! terecht gekomen. Uhm, dat was het wel zo'n beetje geloof ik!
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:48:46 #74
24188 Belana
kloon van belana
pi_42309854
hallo Ellesje ga je ook hier meeposten?
stormy waters...
sailin'
pi_42310893
lurk al even mee
post vooral in GC ed

Moeder van Jop (14mnd) en Pim (46mnd oftewel bijna 4)
Juf in het basisonderwijs.
Ik lees graag mee, maar post weinig...... Vaak omdat mijn mening over opvoeden zo uitgesproken is.....dat komt door wat ik meemaak op school..... EN dan juist het NIET opvoeden dat vaak gebeurt tegenwoordig.

Maar kijk, daar ga ik alweer op mijn stokpaardje.....
Ik ben graag thuis met de kids en ik lees graag.
uit een aspergernest
pi_42314760
Aangezien ik geregeld boven kom drijven in OUD met mijn eigen willetje, ook hier een postje...

Ben innovative, 21 jaar oud, en alweer een paar jaar gelukkig met MikeyMan. Ik ben hier ooit binnen komen vallen met wat vragen voor een studieopdracht, ben inmiddels vierdejaars ontwerpster. Dat was ten tijde van de geboorte van * Danyel, ben begonnen met het lezen van zijn verhaal en daarna niet meer weggegaan uit OUD.

Ik ben gek op kinderen, maar voorlopig lekker bij anderen. Ik ben nu nog veel te ongedurig, ambitieus, perfectionistisch en nog veel te impulsief, als ik leeftijdsgenoten hoor over zwanger zijn etc, dan denk ik vooral "vanwaar de haast?". Een duidelijker teken dat ik er niet aan moet beginnen, bestaat niet, zou ik zo zeggen.

Ik hoop dat kindjes ooit wel in ons leven gaan passen, want een leven zonder kinderen lijkt me dan weer zo leeg, maar voorlopig vind ik het idee dat er een kindje "van ons" zou zijn, vooral eng. Wil nog lekker even een paar jaar van gewoon alleen zijn genieten, samen met MikeyMan - die overigens niet eens weet of hij wel mormels wil.

[ Bericht 3% gewijzigd door innovative op 02-10-2006 17:44:47 (Ding maakte een stom tekentje van Danyel\'s naam) ]
  maandag 2 oktober 2006 @ 17:46:31 #77
159384 Ellesje
Mama van Eva en Jamie
pi_42314847
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:48 schreef Belana het volgende:
hallo Ellesje ga je ook hier meeposten?
Ik heb er ff een berichtje neergezet!
pi_42314921
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:42 schreef innovative het volgende:
dan denk ik vooral "vanwaar de haast?". Een duidelijker teken dat ik er niet aan moet beginnen, bestaat niet, zou ik zo zeggen.
dat dacht ik bij die ene post waar die mevrouw zei dat ze hoopte dat haar 22 jarige dochter snel een kind zou krijgen, zodat zij oma zou worden.
uit een aspergernest
pi_42315090
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:49 schreef wendytje het volgende:
dat dacht ik bij die ene post waar die mevrouw zei dat ze hoopte dat haar 22 jarige dochter snel een kind zou krijgen, zodat zij oma zou worden.
Mijn moeder zegt standaard, "ik kan niet wachten tot ik oma word, maar ik kan prima wachten tot jullie moeder worden"... En dat vind ik de beste insteek. Vanuit mijn eigen leventje sprekend (21, studerend, 3,5 jaar samen met lief, thuiswonend) is het onvoorstelbaar dat anderen al zo vroeg aan kinderen toe zijn. Dat is vanuit míjn referentiekader, om duidelijk te zijn, en als anderen zich er goed bij voelen moeten ze het zeker doen... Maar voor mij is het nu eerst belangrijk lekker op mezelf te gaan wonen, af te studeren, nog wat jaren samen te wonen (en dan ook écht samen, zonder een derde), te reizen etc. en dan zien we wel...
pi_42320136
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:55 schreef innovative het volgende:

[..]

Mijn moeder zegt standaard, "ik kan niet wachten tot ik oma word, maar ik kan prima wachten tot jullie moeder worden"... En dat vind ik de beste insteek.
Briljant!
als je moeder het niet erg vindt, jat ik die voor later bij m'n eigen kids!

en ik wil idd niet oordelen hoe oud je moet/mag zijn voor een kind......
uit een aspergernest
pi_42327751
Ik lurk al enige tijd mee..heb me al eens voorgesteld in het rammelaarstopic maar nu toch maar serieus..
Ondertussen 22 jaar en met manlief (23 jaar) sinds januari..geweldig om getrouwd te zijn en ik geniet er met volle teugen van. Sinds een paar weekjes gestopt met de pil en druk aan het klussen voor een mogelijk kleintje. Ik zie wel wanneer er hopelijk iets komt, heb geen haast maar juist alle tijd..hahaah..;-)

Ik zal nog niet zo veel posten aangezien ik vaak bij allerlei baby'tjes topics nog weinig te melden heb..
Geniet wel met ontzettend van de prachtige verhalen en jullie ervaringen.
Pluk de dag voordat je in een vaas eindigt !
pi_42330469
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 21:51 schreef wendytje het volgende:
Briljant!
als je moeder het niet erg vindt, jat ik die voor later bij m'n eigen kids!

en ik wil idd niet oordelen hoe oud je moet/mag zijn voor een kind......
Mag toch hopen dat die twee van jou geen moeder worden

zoontjes, toch?
pi_42332626
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:10 schreef innovative het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat die twee van jou geen moeder worden

zoontjes, toch?
ja ok....
hun vriendin dan
of misschien hun draagmoeder (als ze homo met kinderwens blijken te zijn)
uit een aspergernest
pi_45343394
Hallo,

Ik lurk hier al enkele maanden mee en geniet erg van alle liefdevolle verhalen over jullie kinderen!
Ik heb gisterenavond een eerste keertje gereageerd dus misschien ook wel tijd om me even voor te stellen...
Ik ben een 20jarige studente uit België. Ik ben nog single en kinderen staan hier voorlopig nog helemaal niet op de planning, sowieso moet/wil ik eerst mijn studie volledig afmaken en dat is nog 2,5jaar te gaan.
Voorlopig houd ik het daarom maar bij babysitten waar ik meestal met volle teugen van geniet, ik ben erg graag met kinderen bezig.

Eigenlijk kan ik hier dus nog niet echt meeschrijven, dus ik duik nog maar even terug in lurkstand tot ik actief kan komen meerammelen of wachten op een tweede streepje.

*The waves you made will always be*
pi_45414065
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:07 schreef Moi.com het volgende:
Hallo,

Ik lurk hier al enkele maanden mee en geniet erg van alle liefdevolle verhalen over jullie kinderen!
Ik heb gisterenavond een eerste keertje gereageerd dus misschien ook wel tijd om me even voor te stellen...
Ik ben een 20jarige studente uit België. Ik ben nog single en kinderen staan hier voorlopig nog helemaal niet op de planning, sowieso moet/wil ik eerst mijn studie volledig afmaken en dat is nog 2,5jaar te gaan.
Voorlopig houd ik het daarom maar bij babysitten waar ik meestal met volle teugen van geniet, ik ben erg graag met kinderen bezig.

Eigenlijk kan ik hier dus nog niet echt meeschrijven, dus ik duik nog maar even terug in lurkstand tot ik actief kan komen meerammelen of wachten op een tweede streepje.

Jeuj, een mede-twintig jarige! Ik durf hier nooit wat te zeggen, zelfs in het rammelaarstopic, omdat ik nog best jong ben blablabla.... jij hebt me bij deze uit de kast gekregen

Ik ben nog een paar dagen 20 jaar... niet single, allebei kinderwens, vriend is ouder en er klaar voor en nog veel harder aan het rammelen... maar ik heb momenteel een uitzendbaan met het idee dat ik maar es een keer moet uitzoeken wat ik wil met m'n leven dus ik zal waarschijnlijk nog minstens een jaar moeten studeren, dan een baan zoeken met zekerheid, etcetera, voordat het een reele optie wordt.

dat was heel eng om zo op te schrijven
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:00:17 #86
24188 Belana
kloon van belana
pi_45414173
welkom
stormy waters...
sailin'
pi_45414698
Goh ik zie dit topic ook voor het eerst. Al ben ik nu weer terug na een afwezigheid van 5 maanden (woops) geloof ik niet dat ik me ooit echt heb voorgesteld hier.

Nou ik ben dus Syzo, alleenstaande (met lieve vriend) moeder van 2 dochters van 6 en 8 jaar. Regalmatig rammelaar en bijna tante

pi_45415209
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:57 schreef innepin het volgende:

[..]

Jeuj, een mede-twintig jarige! Ik durf hier nooit wat te zeggen, zelfs in het rammelaarstopic, omdat ik nog best jong ben blablabla.... jij hebt me bij deze uit de kast gekregen

Ik ben nog een paar dagen 20 jaar... niet single, allebei kinderwens, vriend is ouder en er klaar voor en nog veel harder aan het rammelen... maar ik heb momenteel een uitzendbaan met het idee dat ik maar es een keer moet uitzoeken wat ik wil met m'n leven dus ik zal waarschijnlijk nog minstens een jaar moeten studeren, dan een baan zoeken met zekerheid, etcetera, voordat het een reele optie wordt.

dat was heel eng om zo op te schrijven
Dan zijn we met twee

Maar ik denk niet dat ik me al zo snel echt in het rammelaarstopic zal komen melden, uiteindelijk is het voor mij toch nog allemaal een beetje een 'ver-van-mijn-bed-show' als ik realistisch ben.
Al rammel ik best wel een beetje, vooral wanneer ik aan het babysitten ben of mijn zwangere nichtjes zie...
Maar ik houd het voorlopig toch nog maar bij lurken...

Edit: thanx Belana
*The waves you made will always be*
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:30:42 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45415294
Dappere dames! Welkom!
pi_45416094
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:28 schreef Moi.com het volgende:

[..]

Dan zijn we met twee

Maar ik denk niet dat ik me al zo snel echt in het rammelaarstopic zal komen melden, uiteindelijk is het voor mij toch nog allemaal een beetje een 'ver-van-mijn-bed-show' als ik realistisch ben.
Al rammel ik best wel een beetje, vooral wanneer ik aan het babysitten ben of mijn zwangere nichtjes zie...
Maar ik houd het voorlopig toch nog maar bij lurken...

Edit: thanx Belana
Gezellig Ik heb me een keer in 't rammelaarstopic gemeld en toen kreeg ik meteen een vriend over me heen die ik van Fok! ken, ja jij hw, ik weet wel dat je meeleest dus nou durfde ik niet meer Bij mij is het niet zo zeer ver van mijn bed... het enige probleem is dus dat ik heel braaf afgestudeerd ben in wat onzinnige studies en er nou met geen mogelijkheid een baan in kan vinden. En hoewel ik me best vermaak als tiepmiep op kantoor, heb ik toch liever iets dat meer bij me past en meer zekerheid geeft voordat ik ergens aan begin. Dus eigenlijk ligt 't bij mij... vriend gaf zelfs voor kerst hele schattige winnie the pooh schilderijtjes voor kerst, "voor op de ba...ehh...achterste slaapkamer" en dat is heel irritant

Bedankt voor het welkom, BE, Belana. ik ga weer lekker lurken
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_45418137
Ook maar even een voorstel-berichtje, voor zover de door mij gewenste privacy dat toelaat

Jaren geleden een redelijk fanatiek Fokster, nu dus onder een andere naam in OUD aan het posten omdat er sindsdien één en ander (ten goede) veranderd is.
Ik ben 33 jaar en woon sinds vorig jaar samen met mijn Lief, die ik sinds 2,5 jaar ken. We wonen in een ontzettend kneuterig leuk durp even buiten Rotterdam.
Beiden waren we nooit met het idee van een kindje bezig, ver-van-ons-bed-show. Vorig jaar hebben we samen ons droomhuis gekocht, terwijl we daarvoor altijd heen en weer moesten karren naar elkaar, een uurtje rijden. Vanuit twee huishoudens verhuizen naar eentje was even een heerlijke chaos, maar we hebben ons er goed doorheen geslagen (en hé... 2 Senseo-apparaten hebben is zo gek nog niet ).
Veel meer rust in ons leven sinds de verhuizing, beiden een fijne baan, niet meer op en neer racen naar elkaar enz. hebben er voor gezorgd dat een kindje voor mijn gevoel er ineens veel meer 'bij zou passen/horen'. Ook mijn vriend heeft het er vaak over, meer als grapje, maar hiervoor begon hij er nooit uit zichzelf over. We hebben laatst zelfs eventuele namen de revue laten passeren

Ik voel me al erg 'thuis' hier in OUD, vooral in het Rammelaarstopic.
Kan af en toe nogal doorslaan in mijn enthousiasme, dus dan gewoon even roepen 'Smoezie, KOEST!' en alles komt goed

Groetjes
  woensdag 17 januari 2007 @ 10:11:51 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45429873
Smoezie!
Dat koest hoeft niet hoor, ik vind het wel heel leuk namelijk!
Ik heb bijvoorbeeld al van die probeertubetjes verf in de kast liggen van de kleuren die persé op de muur moeten komen in de toekomstige babykamer, over doordraven gesproken. Nu voel; ik me niet meer zo alleen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 januari 2007 @ 10:15:05 #93
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45429958
Hoi, ik ben Swets en ik die miepmiep na

*miepmiep*
  woensdag 17 januari 2007 @ 13:51:49 #94
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_45436185
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 10:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoi, ik ben Swets en ik doe miepmiep na

*miepmiep*
pi_45438504
Ik denk ik ga me ook ff voorstellen hehe.
Ik ben dus Sonja, ben 21 jaar, kom uit Rijswijk.
Heb in april 3 jaar een relatie.
Hobby's van mij zijn vooral tennis en beetje op internet rondkijken.
Ik lurk al jaaaaaaaaaaaren hier op fok. Heb periodes dat ik dat doe
Heb ook nog een andere naam, maar daar kan ik me dus niet meer op aanmelden.
Heb een kinderwens, maar voorlopig nog ff niet
Ik studeer verpleegkunde in Leiden, enne ik wil later dus richting de kraamafdeling/neonatologie.
Ben gek op baby's, helemaal sinds mijn zus dr beste vriendin een kindje heeft gekregen (ik denk dat iedereen in mijn omgeving af en toe gek wordt van mijn verhalen over hoe geweldig Lotte wel niet is.).
Ik pas dus ook regelmatig op haar, wat ik dus helemaal geweldig vind haha.
Ik kan niet wachten tot mijn zus kinderen krijgt (al ga ik mezelf dan helemaal blut kopen aan kleertjes denk ik)
Maar die wilt eerst trouwen (wat 16 maart gaat gebeuren, dus daarna zien we wel weer verder).

Vind vooral de babykamer en babyfoto topics erg leuk om te lezen haha.
Tja en dat was het zo'n beetje
pi_45438645
Hoi Sonnetje!!
Plaatsgenoot
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45439020
Hallo

Gebeurd niet vaak dat ik een mede-Rijswijker tegenkom
(en die dan ook nog dezelfde mensen kent als ik *lol*)

[ Bericht 14% gewijzigd door Sonnetje85 op 17-01-2007 15:29:42 ]
pi_45684278
Hoi

Ik 'lurk' al een dik jaar hier, maar had me nooit geregistreerd (nu dus wel). En ik dacht laat ik me dan gelijk maar voorstellen. Ik ben dus Ymke, 29 jaar en kom uit Groningen. Heb een zoontje van 3 die in juni 4 wordt, mijn kleine grote (maar o zo lieve) ettertje. Nou dat was het wel zo'n beetje!
pi_45686497
Zal ik me ook maar eens voorstellen dan??

Ik ben dus Britt, ook wel bekent hier als Ticootje. Tico is eigenlijk de naam van mijn lieve -iets te zware- golden retriever.
Ik ben 22 jaar oud en op 14 februari ben ik jarig. Ik ben getrouwd met michel op 6 juni 2006. Michel heeft uit zijn vorige huewlijk een dochter die bij ons woont. Priscilla is nu 11 en wordt op 1 mei 12. Momenteel zit zij in groep 7, voor de 2e keer.

Ik woon in den haag. Niet perse omdat we het een mooie stad vinden, maar omdat de huizen goedkoper zijn dan in Zoetermeer. Wij wonen in Laakkwartier, dat is tegen oud Rijswijk aan.

Michel en ik zitten allebei op badminton, dus laat ik dat dan maar bestempelen als hobby. Verder ben ik vreselijk verslaafd aan internet.

Ik ben van plan om in april af te studeren. Ik loop nu afstudeerstage en die eindigt eind februari. Ik volg een opleiding aan de Technische Hogeschool Rijswijk.

Op fok hang ik eigenlijk overal een beetje rond. Vaak staat internet gewoon open tijdens het werk.

Dat was het wel een beetje.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 08:56:50 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45686887
Hoi Ymke!

Leuk om je intro te lezen Ticootje.
pi_45686934
Ja volgens mij ben ik het jonkie hier...
pi_45687246
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 08:59 schreef Ticootje het volgende:
Ja volgens mij ben ik het jonkie hier...
Nope, zijn er wel een paar jonger, sommigen zelfs al moeder of zwanger. Ik ben iig jonger (maar goed, niet aan de kindjes), en Paradijsvogeltje is weer net iets jonger dan ik. Dan nog Appelsap en ik dacht dat P_iglet ook 21 is?
pi_45690200
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:23 schreef innovative het volgende:

[..]

Nope, zijn er wel een paar jonger, sommigen zelfs al moeder of zwanger. Ik ben iig jonger (maar goed, niet aan de kindjes), en Paradijsvogeltje is weer net iets jonger dan ik. Dan nog Appelsap en ik dacht dat P_iglet ook 21 is?
p_iglet is net 2 weekjes terug 22 geworden
Maar wel knap onthouden!
pi_45690899
Ik zal me ook eens voorstellen dan!

Ik ben Appelsap.
Mijn echte naam is Samantha en ik ben op 4 november 19 geworden. Ik woon in Rijen, dat ligt tussen Breda en Tilburg. Heb een relatie van anderhalf jaar met Sandertje21 van fok.
En heel binnekort verwachten we een kindje. (bijna 38 weken zwanger nu.)
pi_45694142
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:29 schreef p_iglet het volgende:
p_iglet is net 2 weekjes terug 22 geworden
Maar wel knap onthouden!
Ik zag 't idd net... 't Valt me altijd op als iemand net zo oud, net iets ouder of juist jonger is dan ik in dit deel van 't forum... Wat ik pas al met PV aan 't bespreken was, gewoon het ongelofelijke verschil in leven wat je hebt tussen studeren en alleen gaan wonen etc, en moeder worden of zijn (wat voor jou ws. helemaal aan de orde is, gezien de hele gang van zaken).
pi_45694263
Nou de stap alleen gaan wonen en gaan studeren was hier al 4 jaar geleden...
Maar de volgorde van afstuderen, samen wonen, trouwen, kindjes krijgen is wel ff weg ja
pi_45695269
Ook ik ben 21 dames In maart 22 Lurk meer dan ik post maar jullie zijn niet de enige 'jonkies'!
pi_45695310
en ik dacht nog wel dat ik de jongste hier was

Misschien ben ik wel de jongste in het andere topic...
pi_45695492
Dat denk ik ook wel Ticootje. De meesten zijn op die leeftijd nog niet actief met kinderen krijgen bezig dus laat staan actief in het niet makkelijk zwanger kunnen worden topic.
Overigens ben ik ook pas 23.
Syllables govern the world
pi_45696257
Idd nog geen kindjes hier, wel een hoop gerammel
pi_45696620
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:27 schreef reese.com het volgende:
Dat denk ik ook wel Ticootje. De meesten zijn op die leeftijd nog niet actief met kinderen krijgen bezig dus laat staan actief in het niet makkelijk zwanger kunnen worden topic.
Overigens ben ik ook pas 23.
En als je er al mee bezig bent, dan heb je ten eerste toch betere kansen als begin-twintiger (bij jullie spelen de problemen toch door sterilisatie, Ticootje?), betere eitjes, minder kans om in de overgang te zitten etc. Ten tweede denk je waarschijnlijk iets makkelijker "we zien wel", puur omdat je ook echt nog wat jaren over hebt.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:35:34 #112
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45697867
Leuk om te lezen "wie" er achter al die avatars zitten. Weelkom allemaal !
Lekker douchen!
pi_45709974
Omdat ik net pas zie dat jullie het eigenlijk hardstikke leuk vinden als lurkers zich hier melden kom ik mezelf ook maar even voorstellen.

Ik ben Miranda, 31 jaar getrouwd met D (30) en moeder van 2 prachtige dochters. Nikita van 3,5 en Chaya van 3,5 maand. In het dagelijks leven ben ik administratief medewerkster voor 2 dagen per week en de rest van de week ben ik lekker thuis met mijn meiden.

Ik ben begonnen met lezen hier in OUD toen _Bar_ haar prachtige mannetje verloor. Voor mij heel 'herkenbaar'. Toen ik 15 was overleed mijn oppaskindje, dat ook Thijs heette, hij verdronk terwijl hij op een zaterdag aan het zwemmen in een zwembad met zijn mama en zijn broertje. Al was hij dan niet mijn kind, het voelde ondanks mijn jonge leeftijd wel als een zwaar verlies om nooit meer te kunnen knuffelen met dat mannetje, of hem naar bed te kunnen brengen. En het heeft heel lang geduurt voor ik voor mijn eigen dochter "Slaap kindje slaap" kon zingen omdat ik voor hem altijd "Slaap Thijsje slaap" zong.

Verder heb ik de afgelopen tijd veel op het borstvoedingsforum gelezen en daar veel moed en doorzettingsvermogen vandaan gehaald al ben ik dan nu uiteindelijk toch helemaal over op de KV omdat het ondanks herhaalde pogingen niet wilde lukken om alleen de ochtend en de avond voeding zelf te blijven geven.

Wie weet durf ik nu af en toe ook eens een stukje hier te posten nu ik de stap genomen heb om mezelf in elk geval eens voor te stellen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  vrijdag 26 januari 2007 @ 22:08:14 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45710098
Hey! Weer een luker!

Wat een verhaal joh, van je oppaskindje. Ik kan me voorstellen dat je dat heel erg aangegrepen heeft.

Enneh... doe maar gewoon nog een keertje posten. Altijd leuk!
pi_45710838
Dank je wel voor het snelle en warme welkom BE.

Morgen zal ik me eens mengen onder de mede mama's (en papa's) hier in OUD maar nu ga ik mijn bedje opzoeken. Ik heb vandaag gewerkt en aangezien mijn wekker dan om 6 uur gaat is het nu zo langzamerhand wel bedtijd voor deze moeder.

Tot morgen allemaal
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_45746514
Hallo!

Ik zit al jaren als lurker op Fok! En heb me sinds een paar dagen maar eens geregistreerd. Ik lees veel mee hier in ouders! Mijn naam is Elisabeth, 31 jaar en heb 2 kinderen. Tim is 3 jaar 07-09-2003 en Sanne is 1 jaar. 07-11-2005.. Tim gaat in September alweer naar de basisschool, hij is heel lief maar kan erg jaloers zijn tegenover Sanne! Sanne is een echte meid , ze weet precies wat ze wil Het gaat echt zo ontzettend snel! Het ene moment komen ze amper boven de tafel uit en het andere moment doen ze zelf de deuren open en dicht, of de lichten aan en uit...
Ik ben in september mijn webwinkel begonnen en hoop gauw een soort Neckermann te worden die Tim en Sanne dan weer van me kunnen overnemen als ik oud en grijs ben

Ik lees in elk geval mee ;o)) een lurker zal ik waarschijnlijk ook wel blijven
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
  zondag 28 januari 2007 @ 11:28:59 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45751288

Zoals je ondertitel zegt: Hoi!
  zondag 28 januari 2007 @ 11:30:55 #118
3142 m@x
pi_45751330
Hoi lurkers Gewoon meeposten hoor
  zondag 28 januari 2007 @ 13:16:25 #119
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45753903
Gezellie! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  Jubileum moderator zondag 28 januari 2007 @ 20:47:05 #120
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45769701
Leuk al die mensen die lurken en zich nu komen voorstellen
Eva ♥ en Iris ♥
pi_45770592
Haha

Ik zal straks om even warm te worden beginnen met een paar fotos van Tim en Sanne
  Jubileum moderator zondag 28 januari 2007 @ 21:09:02 #122
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45770631
quote:
Op zondag 28 januari 2007 21:07 schreef oranjekoek het volgende:
Haha

Ik zal straks om even warm te worden beginnen met een paar fotos van Tim en Sanne
Kijk! Zo zien we het graag! Gelijk foto's enzo
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 28 januari 2007 @ 21:10:45 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45770694
Oe ja! Foto's!
pi_45839674
Ik zal mijzelf ook eens voorstellen. Ik lurk ook al een hele tijd mee en af en toe zet ik wat foto's in het fototopic van mijn trots Jenthe . Mijn naam is Lisanne ik ben 29 jaar en werkzaam als dokstersassistent op een poliklinische OK. Ik woon al bijna tien jaar samen met mijn vriend in Voorburg. Ik vind het erg leuk om verhalen te lezen van mede peuters en ik zal proberen wat vaker uit te lurkstand te springen.
pi_45843823
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:06 schreef Jepali het volgende:
Ik zal mijzelf ook eens voorstellen. Ik lurk ook al een hele tijd mee en af en toe zet ik wat foto's in het fototopic van mijn trots Jenthe . Mijn naam is Lisanne ik ben 29 jaar en werkzaam als dokstersassistent op een poliklinische OK. Ik woon al bijna tien jaar samen met mijn vriend in Voorburg. Ik vind het erg leuk om verhalen te lezen van mede peuters en ik zal proberen wat vaker uit te lurkstand te springen.
hoi
pi_46198155
ik stel me even voor (nu op de juiste plaats)

ik ben Sara Raats en 27 jaar. ik kwam hier af en toe eens kijken maar vind nu de behoefte om er ook te posten

ik zit toch met een aantal vragen waar ik geen oplossing voor vind. hopelijk krijg ik hier het antwoord

ik vind dit een mooi subforum
Werewolf
  zondag 11 februari 2007 @ 13:02:53 #127
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46199050
Hoi!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 11 februari 2007 @ 13:03:46 #128
24188 Belana
kloon van belana
pi_46199086
hoi sara
stormy waters...
sailin'
  zondag 11 februari 2007 @ 13:41:19 #129
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46200582
Zal ik mezelf dan ook maar even voorstellen? Ik ben Anita, verblijf voornamelijk in het Rammelaars-topic en ben niet al te lang geleden gestopt met werken om weer voltijd te gaan studeren. Ik hoop uiteindelijk dietiste te worden, met een praktijk aan huis, zodat ik geen problemen heb met een baas over zwangerschap en vrij krijgen en zieke kindjes en dergelijke.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zondag 11 februari 2007 @ 14:30:49 #130
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46203126
Hoi GWS
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')