quote:Op donderdag 16 september 2004 23:06 schreef Nanny het volgende:
Ik zal me dan ook maar even voorstellen.
Mijn nickname hier is Nanny en elders op het net Nanda.
Mijn naam in real live is Armanda, ben 33 jaar en moeder van Quinty.
Heb op dit moment (weer) een relatie met de vader van Quinty.
Als je alles bij elkaar opteld dan zijn we twaalf jaar bij elkaar, maar zijn
sinds 2003 gescheiden.
Quinty is verwekt tijdens een halve ivf poging.
Die poging is afgebroken en werd een IUI poging.
Groetjes Nanny
quote:Op donderdag 16 september 2004 23:13 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik vraag me af of ik me eigenlijk ooit wel netjes hebt voorgesteld hiero??![]()
Nou ja, dat schreef ik dus in Februari.. het is nu September en we zijn een beetje begonnen met klussen, alhoewel nog niet zo actief dat ik echt bijhoud wanneer ik een ei gelegd heb enzo. Ik moet deze week bezoek krijgen van de rode brigade, dus vanaf dan ga ik het eens bijhouden en posten in "wachten op een streepje"!quote:Nickname: jellyrose
Naam IRL: Maaike
Leeftijd: 24 jaar, in Aug word ik 25
FOK status: Post hier en daar.. veel lurkend in OUD
Werk: Super typgeit in de telecom branche
Verliefd, Verloofd, Getrouwd? Over 17 dagen ben ik getrouwd met m'n import bruidegom!
Kinderen: Nog niet..
Huisdieren: 2 poezen, Loki Bartleby en Ku Boes
Hobby's waterpolo, lezen, voetbal (kijken), films etc.
Toekomst: in OUD Ik wil dolgraag kinderen.. maar eerst trouwen en verhuizen.. alhoewel we allebei een 'ongelukje' helemaal niet erg zouden vinden stop ik pas over een paar maanden met de pil.. dus tegen die tijd zal ik wel wat actiever hier aanwezig zijn!
Kom je ook posten in Wachten op het tweede streepje?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:37 schreef hestria het volgende:
Nou ik zal me even voorstellen,
ik ben Hestria(esther), ik ben zelf 24 jaar, ik ben sinds 8 maart 2005 mama van een mooie vrolijke meid Michelle, die nu dus 17 maandjes oud is, Ik heb me handen vol aan haar, ze klimt overal op, haar mondje staat nooit stil(helaas is het meeste nog chinees ofzo), en kan helemaal in een deuk liggen. Nou dat was het zo wel een beetje, Oja we zijn ondertussen druk aan het klussen voor een broertje/zusje voor michelle, dat wil alleen nog niet zo lukken.
Even nieuwsgierig... Hier in OUD? Of in het algemeen als ouder zijnde?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:57 schreef anne_Chris het volgende:
Soms post ik wat, en dan meestal in Z&G omdat ik het een en ander heb meegemaakt, maar meestal lees ik alleen maar mee. Met stijgende verbazing, dat wel. Over wat "tegenwoordig" allemaal kan, mag en niet meer mag... met zeer gemengde gevoelens dus
Beide. De jeugd van tegenwoordig, hè?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Even nieuwsgierig... Hier in OUD? Of in het algemeen als ouder zijnde?
WIj hebben een vijvercentrum/plantencentrum en mijn man draait daarnaast het hoveniersbedrijf. Oftewel ik sta in een winkel en probeer mensen planten en vissen te slijten (hihi) enquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:29 schreef melonovy het volgende:
Hai hestria en chacama! Leuk om van jullie te lezen. Wat voor eigen bedrijf heb je Chac? En Hestria, succes met neuken voor het nageslacht![]()
Dat vind ik dus ook zo leukquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:59 schreef anne_Chris het volgende:al die lurkers die uit de kast komen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:38 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook zo leukMeeeeeeeeeer, meeeeeeeeeeeeer
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |