Nope, zijn er wel een paar jonger, sommigen zelfs al moeder of zwanger. Ik ben iig jonger (maar goed, niet aan de kindjes), en Paradijsvogeltje is weer net iets jonger dan ik.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:59 schreef Ticootje het volgende:
Ja volgens mij ben ik het jonkie hier...
p_iglet is net 2 weekjes terug 22 gewordenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:23 schreef innovative het volgende:
[..]
Nope, zijn er wel een paar jonger, sommigen zelfs al moeder of zwanger. Ik ben iig jonger (maar goed, niet aan de kindjes), en Paradijsvogeltje is weer net iets jonger dan ik.Dan nog Appelsap en ik dacht dat P_iglet ook 21 is?
Ik zag 't idd net... 't Valt me altijd op als iemand net zo oud, net iets ouder of juist jonger is dan ik in dit deel van 't forum... Wat ik pas al met PV aan 't bespreken was, gewoon het ongelofelijke verschil in leven wat je hebt tussen studeren en alleen gaan wonen etc, en moeder worden of zijn (wat voor jou ws. helemaal aan de orde is, gezien de hele gang van zaken).quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:29 schreef p_iglet het volgende:
p_iglet is net 2 weekjes terug 22 geworden
Maar wel knap onthouden!
En als je er al mee bezig bent, dan heb je ten eerste toch betere kansen als begin-twintiger (bij jullie spelen de problemen toch door sterilisatie, Ticootje?), betere eitjes, minder kans om in de overgang te zitten etc. Ten tweede denk je waarschijnlijk iets makkelijker "we zien wel", puur omdat je ook echt nog wat jaren over hebt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:27 schreef reese.com het volgende:
Dat denk ik ook wel Ticootje. De meesten zijn op die leeftijd nog niet actief met kinderen krijgen bezig dus laat staan actief in het niet makkelijk zwanger kunnen worden topic.
Overigens ben ik ook pas 23.
Kijk! Zo zien we het graag! Gelijk foto's enzoquote:Op zondag 28 januari 2007 21:07 schreef oranjekoek het volgende:
Haha![]()
Ik zal straks om even warm te worden beginnen met een paar fotos van Tim en Sanne![]()
hoiquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:06 schreef Jepali het volgende:
Ik zal mijzelf ook eens voorstellen. Ik lurk ook al een hele tijd mee en af en toe zet ik wat foto's in het fototopic van mijn trots Jenthe
. Mijn naam is Lisanne ik ben 29 jaar en werkzaam als dokstersassistent op een poliklinische OK. Ik woon al bijna tien jaar samen met mijn vriend in Voorburg. Ik vind het erg leuk om verhalen te lezen van mede peuters en ik zal proberen wat vaker uit te lurkstand te springen.
Even een late reactie hieropquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:42 schreef innovative het volgende:
[..]
Ik zag 't idd net... 't Valt me altijd op als iemand net zo oud, net iets ouder of juist jonger is dan ik in dit deel van 't forum... Wat ik pas al met PV aan 't bespreken was, gewoon het ongelofelijke verschil in leven wat je hebt tussen studeren en alleen gaan wonen etc, en moeder worden of zijn (wat voor jou ws. helemaal aan de orde is, gezien de hele gang van zaken).
Even een late reactie hierop, dat iets makkelijker denken is hier echt niet aan de orde. We hebben nu 2 ivf pogingen achter de rug, dus het begint hier wel echt te dringen dat er nu wel eens een zwangerschap mag komen! De jaren die ik "over" heb valt echt tegen, mijn lief is alweer 40 en wordt volgende maand 41.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:58 schreef innovative het volgende:
[..]
En als je er al mee bezig bent, dan heb je ten eerste toch betere kansen als begin-twintiger (bij jullie spelen de problemen toch door sterilisatie, Ticootje?), betere eitjes, minder kans om in de overgang te zitten etc. Ten tweede denk je waarschijnlijk iets makkelijker "we zien wel", puur omdat je ook echt nog wat jaren over hebt.
Ik bedoelde 't juist zoals je nu zegt, dat de "gemiddelde" vrouw van begin 20 nog "jaren" heeft, terwijl bij jullie die problemen juist aan de orde zijn. Ik bedoel, de gemiddelde vrouw van onze leeftijd die bezig is met zwanger raken heeft gewoon meer kans, dus in dat opzicht ben jij juist heel erg een uitzondering.quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Even een late reactie hierop, dat iets makkelijker denken is hier echt niet aan de orde. We hebben nu 2 ivf pogingen achter de rug, dus het begint hier wel echt te dringen dat er nu wel eens een zwangerschap mag komen! De jaren die ik "over" heb valt echt tegen, mijn lief is alweer 40 en wordt volgende maand 41.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |