abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45686934
Ja volgens mij ben ik het jonkie hier...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_45687246
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 08:59 schreef Ticootje het volgende:
Ja volgens mij ben ik het jonkie hier...
Nope, zijn er wel een paar jonger, sommigen zelfs al moeder of zwanger. Ik ben iig jonger (maar goed, niet aan de kindjes), en Paradijsvogeltje is weer net iets jonger dan ik. Dan nog Appelsap en ik dacht dat P_iglet ook 21 is?
pi_45690200
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:23 schreef innovative het volgende:

[..]

Nope, zijn er wel een paar jonger, sommigen zelfs al moeder of zwanger. Ik ben iig jonger (maar goed, niet aan de kindjes), en Paradijsvogeltje is weer net iets jonger dan ik. Dan nog Appelsap en ik dacht dat P_iglet ook 21 is?
p_iglet is net 2 weekjes terug 22 geworden
Maar wel knap onthouden!
pi_45690899
Ik zal me ook eens voorstellen dan!

Ik ben Appelsap.
Mijn echte naam is Samantha en ik ben op 4 november 19 geworden. Ik woon in Rijen, dat ligt tussen Breda en Tilburg. Heb een relatie van anderhalf jaar met Sandertje21 van fok.
En heel binnekort verwachten we een kindje. (bijna 38 weken zwanger nu.)
pi_45694142
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:29 schreef p_iglet het volgende:
p_iglet is net 2 weekjes terug 22 geworden
Maar wel knap onthouden!
Ik zag 't idd net... 't Valt me altijd op als iemand net zo oud, net iets ouder of juist jonger is dan ik in dit deel van 't forum... Wat ik pas al met PV aan 't bespreken was, gewoon het ongelofelijke verschil in leven wat je hebt tussen studeren en alleen gaan wonen etc, en moeder worden of zijn (wat voor jou ws. helemaal aan de orde is, gezien de hele gang van zaken).
pi_45694263
Nou de stap alleen gaan wonen en gaan studeren was hier al 4 jaar geleden...
Maar de volgorde van afstuderen, samen wonen, trouwen, kindjes krijgen is wel ff weg ja
pi_45695269
Ook ik ben 21 dames In maart 22 Lurk meer dan ik post maar jullie zijn niet de enige 'jonkies'!
pi_45695310
en ik dacht nog wel dat ik de jongste hier was

Misschien ben ik wel de jongste in het andere topic...
pi_45695492
Dat denk ik ook wel Ticootje. De meesten zijn op die leeftijd nog niet actief met kinderen krijgen bezig dus laat staan actief in het niet makkelijk zwanger kunnen worden topic.
Overigens ben ik ook pas 23.
Syllables govern the world
pi_45696257
Idd nog geen kindjes hier, wel een hoop gerammel
pi_45696620
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:27 schreef reese.com het volgende:
Dat denk ik ook wel Ticootje. De meesten zijn op die leeftijd nog niet actief met kinderen krijgen bezig dus laat staan actief in het niet makkelijk zwanger kunnen worden topic.
Overigens ben ik ook pas 23.
En als je er al mee bezig bent, dan heb je ten eerste toch betere kansen als begin-twintiger (bij jullie spelen de problemen toch door sterilisatie, Ticootje?), betere eitjes, minder kans om in de overgang te zitten etc. Ten tweede denk je waarschijnlijk iets makkelijker "we zien wel", puur omdat je ook echt nog wat jaren over hebt.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:35:34 #112
593 sjak
Juffie Bloem
pi_45697867
Leuk om te lezen "wie" er achter al die avatars zitten. Weelkom allemaal !
Lekker douchen!
pi_45709974
Omdat ik net pas zie dat jullie het eigenlijk hardstikke leuk vinden als lurkers zich hier melden kom ik mezelf ook maar even voorstellen.

Ik ben Miranda, 31 jaar getrouwd met D (30) en moeder van 2 prachtige dochters. Nikita van 3,5 en Chaya van 3,5 maand. In het dagelijks leven ben ik administratief medewerkster voor 2 dagen per week en de rest van de week ben ik lekker thuis met mijn meiden.

Ik ben begonnen met lezen hier in OUD toen _Bar_ haar prachtige mannetje verloor. Voor mij heel 'herkenbaar'. Toen ik 15 was overleed mijn oppaskindje, dat ook Thijs heette, hij verdronk terwijl hij op een zaterdag aan het zwemmen in een zwembad met zijn mama en zijn broertje. Al was hij dan niet mijn kind, het voelde ondanks mijn jonge leeftijd wel als een zwaar verlies om nooit meer te kunnen knuffelen met dat mannetje, of hem naar bed te kunnen brengen. En het heeft heel lang geduurt voor ik voor mijn eigen dochter "Slaap kindje slaap" kon zingen omdat ik voor hem altijd "Slaap Thijsje slaap" zong.

Verder heb ik de afgelopen tijd veel op het borstvoedingsforum gelezen en daar veel moed en doorzettingsvermogen vandaan gehaald al ben ik dan nu uiteindelijk toch helemaal over op de KV omdat het ondanks herhaalde pogingen niet wilde lukken om alleen de ochtend en de avond voeding zelf te blijven geven.

Wie weet durf ik nu af en toe ook eens een stukje hier te posten nu ik de stap genomen heb om mezelf in elk geval eens voor te stellen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  vrijdag 26 januari 2007 @ 22:08:14 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45710098
Hey! Weer een luker!

Wat een verhaal joh, van je oppaskindje. Ik kan me voorstellen dat je dat heel erg aangegrepen heeft.

Enneh... doe maar gewoon nog een keertje posten. Altijd leuk!
pi_45710838
Dank je wel voor het snelle en warme welkom BE.

Morgen zal ik me eens mengen onder de mede mama's (en papa's) hier in OUD maar nu ga ik mijn bedje opzoeken. Ik heb vandaag gewerkt en aangezien mijn wekker dan om 6 uur gaat is het nu zo langzamerhand wel bedtijd voor deze moeder.

Tot morgen allemaal
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_45746514
Hallo!

Ik zit al jaren als lurker op Fok! En heb me sinds een paar dagen maar eens geregistreerd. Ik lees veel mee hier in ouders! Mijn naam is Elisabeth, 31 jaar en heb 2 kinderen. Tim is 3 jaar 07-09-2003 en Sanne is 1 jaar. 07-11-2005.. Tim gaat in September alweer naar de basisschool, hij is heel lief maar kan erg jaloers zijn tegenover Sanne! Sanne is een echte meid , ze weet precies wat ze wil Het gaat echt zo ontzettend snel! Het ene moment komen ze amper boven de tafel uit en het andere moment doen ze zelf de deuren open en dicht, of de lichten aan en uit...
Ik ben in september mijn webwinkel begonnen en hoop gauw een soort Neckermann te worden die Tim en Sanne dan weer van me kunnen overnemen als ik oud en grijs ben

Ik lees in elk geval mee ;o)) een lurker zal ik waarschijnlijk ook wel blijven
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
  zondag 28 januari 2007 @ 11:28:59 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45751288

Zoals je ondertitel zegt: Hoi!
  zondag 28 januari 2007 @ 11:30:55 #118
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45751330
Hoi lurkers Gewoon meeposten hoor
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 28 januari 2007 @ 13:16:25 #119
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45753903
Gezellie! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  Jubileum moderator zondag 28 januari 2007 @ 20:47:05 #120
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45769701
Leuk al die mensen die lurken en zich nu komen voorstellen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_45770592
Haha

Ik zal straks om even warm te worden beginnen met een paar fotos van Tim en Sanne
  Jubileum moderator zondag 28 januari 2007 @ 21:09:02 #122
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45770631
quote:
Op zondag 28 januari 2007 21:07 schreef oranjekoek het volgende:
Haha

Ik zal straks om even warm te worden beginnen met een paar fotos van Tim en Sanne
Kijk! Zo zien we het graag! Gelijk foto's enzo
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 28 januari 2007 @ 21:10:45 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45770694
Oe ja! Foto's!
pi_45839674
Ik zal mijzelf ook eens voorstellen. Ik lurk ook al een hele tijd mee en af en toe zet ik wat foto's in het fototopic van mijn trots Jenthe . Mijn naam is Lisanne ik ben 29 jaar en werkzaam als dokstersassistent op een poliklinische OK. Ik woon al bijna tien jaar samen met mijn vriend in Voorburg. Ik vind het erg leuk om verhalen te lezen van mede peuters en ik zal proberen wat vaker uit te lurkstand te springen.
pi_45843823
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:06 schreef Jepali het volgende:
Ik zal mijzelf ook eens voorstellen. Ik lurk ook al een hele tijd mee en af en toe zet ik wat foto's in het fototopic van mijn trots Jenthe . Mijn naam is Lisanne ik ben 29 jaar en werkzaam als dokstersassistent op een poliklinische OK. Ik woon al bijna tien jaar samen met mijn vriend in Voorburg. Ik vind het erg leuk om verhalen te lezen van mede peuters en ik zal proberen wat vaker uit te lurkstand te springen.
hoi
pi_46198155
ik stel me even voor (nu op de juiste plaats)

ik ben Sara Raats en 27 jaar. ik kwam hier af en toe eens kijken maar vind nu de behoefte om er ook te posten

ik zit toch met een aantal vragen waar ik geen oplossing voor vind. hopelijk krijg ik hier het antwoord

ik vind dit een mooi subforum
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  zondag 11 februari 2007 @ 13:02:53 #127
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46199050
Hoi!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 11 februari 2007 @ 13:03:46 #128
24188 Belana
kloon van belana
pi_46199086
hoi sara
stormy waters...
sailin'
  zondag 11 februari 2007 @ 13:41:19 #129
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46200582
Zal ik mezelf dan ook maar even voorstellen? Ik ben Anita, verblijf voornamelijk in het Rammelaars-topic en ben niet al te lang geleden gestopt met werken om weer voltijd te gaan studeren. Ik hoop uiteindelijk dietiste te worden, met een praktijk aan huis, zodat ik geen problemen heb met een baas over zwangerschap en vrij krijgen en zieke kindjes en dergelijke.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zondag 11 februari 2007 @ 14:30:49 #130
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46203126
Hoi GWS
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 11 februari 2007 @ 22:00:28 #131
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46219870
Appelsap woont in Rijen daar woont mijn familie ook
pi_46221436
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:42 schreef innovative het volgende:

[..]

Ik zag 't idd net... 't Valt me altijd op als iemand net zo oud, net iets ouder of juist jonger is dan ik in dit deel van 't forum... Wat ik pas al met PV aan 't bespreken was, gewoon het ongelofelijke verschil in leven wat je hebt tussen studeren en alleen gaan wonen etc, en moeder worden of zijn (wat voor jou ws. helemaal aan de orde is, gezien de hele gang van zaken).
Even een late reactie hierop
Maar ik heb precies t zelfde.
Helemaal nu ik zo dit voorstel topic zo lees hoeveel mensen er van mijn leeftijd zijn en dan al moeder zijn. Echt heel gek idee eigenlijk. Ik zou op dit moment echt niet kunnen bedenken hoe het is om moeder te zijn, dat past gewoon nog helemaal niet in mijn leven

Maar daarom vind ik het niet minder leuk om in dit subforum rond te hangen haha en te lezen over de belevenissen van anderen
pi_46381030
Hallo allemaal,

Ik ben missbio en lees al een hele tijd mee op het forum, vooral in Oud. Ik vond het nu toch eindelijk eens tijd om mijzelf voor te stellen en een beetje actief mee te Fokken.

Ik ben 30, heb een zoontje van 3 en een dochtertje van 1,5. Ik ben biologielerares in het voortgezet onderwijs, vandaar missbio.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 22:12:45 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46382915
Welkom!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:43:49 #135
169691 Foos
FoosWindhoos
pi_46500688
Hoi!

Na lange tijd lurker te zijn geweest op heel Fok! kom ik me toch eens in OUD laten zien

Ik ben Sophie (25jr). Mijn vriend en ik hebben 2 prachtige kinderen Miel & Nora . Zelf ben ik fulltime moeder en mijn vriend werkt fulltime als longarts in het ziekenhuis.

Hopelijk tot spreeks hier in OUD.

Foos
Miel - 09-05-2003
Jip - 03-01-2005*
Nora - 12-07-2006
pi_46500884
Hoi hoi!

Ik zal me ook even voorstellen, ook al post ik niet zo heel erg veel hier.
Ik ben Melanie, 18 jaar.
Voorlopig nog helemaal niet toe aan kinderen, maar mijn zus is net bevallen en ik vind het gewoon leuk om hier te lezen

Alvast wat dingen inlezen voor als ik ooit zelf zwanger raak
E.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:51:54 #137
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46500987
Joehoe iedereen!
Foos, wat hebben je kinderen leuke namen...Miel en Nora, heel leuk vind ik.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:40:52 #138
169691 Foos
FoosWindhoos
pi_46502961
Dankje Lishe!
Jouw dochter heeft ook een mooie naam!
Miel - 09-05-2003
Jip - 03-01-2005*
Nora - 12-07-2006
pi_46510526
Hoooi!

Ik ben Spiral-out en ik heb me maar geregistreerd, na een hele lange tijd alleen maar gelezen te hebben. Allemaal leuke verhalen van wildvreemde mensen, leuk hoor!!

Nou ja, ik ben dus 26, nog een paar daagjes en dan 27 en we zijn hard bezig om zwanger te worden. Ik kom uit Rotterdam en woon al een tijdje samen met mijn vriend.

Verder heb ik nog niet zoveel te vertellen, maar dat komt vast allemaal wel.
Ik moet nog wel veel leren zie ik al. Plaatjes bij je naam enzo en dat van die smilies snap ik ook nog niet zo.

Doei!!
  woensdag 21 februari 2007 @ 08:07:08 #140
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46516813
Hoi!
Hopelijk gaan jullie vlug succes boeken!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46516851
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:58 schreef innovative het volgende:

[..]

En als je er al mee bezig bent, dan heb je ten eerste toch betere kansen als begin-twintiger (bij jullie spelen de problemen toch door sterilisatie, Ticootje?), betere eitjes, minder kans om in de overgang te zitten etc. Ten tweede denk je waarschijnlijk iets makkelijker "we zien wel", puur omdat je ook echt nog wat jaren over hebt.
Even een late reactie hierop, dat iets makkelijker denken is hier echt niet aan de orde. We hebben nu 2 ivf pogingen achter de rug, dus het begint hier wel echt te dringen dat er nu wel eens een zwangerschap mag komen! De jaren die ik "over" heb valt echt tegen, mijn lief is alweer 40 en wordt volgende maand 41.
pi_46519286
Nou, err, hallo dan!

Ik ben dus Freud, ben 29, bijna 30. Mijn vrouw is inmiddels 17 weken en 5 dagen (heel belangrijk die dagen )zwanger van ons eerste kindje. Ik kom uit Barendrecht, en err, dat is het wel zo een beetje.

Ik lees fok al wel een hele tijd, maar heb me pas laat geregistreerd, en nog later pas iets gepost.
pi_46530820
Ik stel me ook maar ff voor. Ik lees al tijdje mee, en bedenk me nu dat het ook wel leuk is om hier echt wat mensen te leren kennen.
Ik ben Deirdre, 18 jaar en ben zwanger! It nu in mn 27e week. Ik woon al anderhalf jaar samen met mn vriend. Ik doe vwo6.. en ben precies in mn examenperiode uitgerekend.. haha maar goed dat gaat allemaal wel goedkomen met staatsexamen.. hoop ik.. en anders maar later.. ik las in de berichtjes van januari dat de mensen van in de twintig al dachten dat ze de jonkies hier waren, dus ik zal wel echt een jonkie zijn dan.. hahah..
Das ook ni zo gek natuurlijk.. maar wel een beetje jammer. Al mijn vriendinnen zijn nog met hele andere dingen bezig.. uitgaan.. elke week een andere jongen.. en noujah in ieder geval niet met babies, terwijl ik et eigenlijk alleen nog maar over mn baby'tje wil hebben.. haha maar goed tot zover mn introductie
pi_46531278
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 08:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Even een late reactie hierop, dat iets makkelijker denken is hier echt niet aan de orde. We hebben nu 2 ivf pogingen achter de rug, dus het begint hier wel echt te dringen dat er nu wel eens een zwangerschap mag komen! De jaren die ik "over" heb valt echt tegen, mijn lief is alweer 40 en wordt volgende maand 41.
Ik bedoelde 't juist zoals je nu zegt, dat de "gemiddelde" vrouw van begin 20 nog "jaren" heeft, terwijl bij jullie die problemen juist aan de orde zijn. Ik bedoel, de gemiddelde vrouw van onze leeftijd die bezig is met zwanger raken heeft gewoon meer kans, dus in dat opzicht ben jij juist heel erg een uitzondering.

Dus meer wat Reese.com al aanstipte, de kans dat je iemand van 22 tegenkomt in het moeilijk zwanger worden/blijven topic is gewoon klein, de groep vrouwen die zwanger wíl worden is al kleiner gemiddeld genomen, dan heb je de biologie ook nog mee...

pi_46549645
Laat ik me ook maar even introduceren. Ik ben Ninaatje (Jeanine), ben 38 jaar, getrouwd en moeder van 2 mannekes, 1 van 14 en 1 van bijna 2 jaar. Ik werk parttime als receptioniste/telefoniste, 13 uur per week. Lekker voor een extra centje, en genoeg tijd om een huishouden draaiende te houden. Ik lees al een tijdje mee op dit forum, en vond het tijd om me aan te sluiten. Moet me nog wel een beetje orienteren hier, maar het zal na verloop van tijd wel makkelijker gaan.
Hoi allemaal!
  donderdag 22 februari 2007 @ 08:25:17 #146
24188 Belana
kloon van belana
pi_46549724
hoi Ninaatje welkom!
stormy waters...
sailin'
pi_46550056
Welkom allemaal!!!
  donderdag 12 april 2007 @ 12:53:07 #148
176459 Isam
dochter & zoon
pi_48252662
Hallo!
Ik heb nu de stoute schoenen maar eens aangetrokken en me gerigstreerd, zodat ik ook eens kan posten. Ik lees al een tijdje mee in OUD; heb dan ook het gevoel dat ik velen van jullie al een beetje "ken", zonder dat jullie mij dus kennen. Tijd om mezelf ook eens voor te stellen.
Ik ben 33, woon met man en 2 kinderen (dochter 4 jaar, zoon 9 maanden) in Drenthe tussen Assen en Emmen. Werk 2 en een halve dag op een school als secretaresse.
Tot zover genoeg over mezelf.
  donderdag 12 april 2007 @ 13:09:48 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48253252
Hey! Welkom!
pi_48254378
Nou dan zal ik mij ook maar even voorstellen,
ik ben 25 jaar heb een paar jaar een relatie en woon ook samen, en willen allebei heel graag een kindje!
Maar op dit moment zou dat niet zo verstandig zijn ivm onze financiele situatie (echt rottig dat dit een reden moet zijn om het uit te stellen)
Verder lees ik al een paar jaartjes mee op Fok! en sinds kort ook in Oud,
maar heb op dit moment nog niet echt veel te melden, binnenkort wel hoop ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')