Sinds april 2003 vader van Jasper, en onregelmatig lurker/poster in OUD. Werkzaam bij Corus, alwaar ik zorg dat de bitjes recht door de kabels heengaan!
In real life luister ik voornamelijk ook naar de naam Sjeen, een koosnaampje gebaseerd op een verschrikkelijke verbastering van mijn echte naam. Ik ben 27, woon samen met to_davy (die veel lurkt, maar nauwelijks post). We zijn inmiddels ruim 9 jaar samen. Ik ben via hem hier op Fok! terechtgekomen en ondertussen redelijk verslaafd.
Mijn kinderwens bestond al een tijdje, waardoor ik driftig meelurkte op het tweede streepjes topic. Oktober vorig jaar dachten we dat we het ook maar eens zouden gaan proberen, met in ons achterhoofd dat het allemaal gerust een paar maandjes op zich zou kunnen laten wachten. Dus de stoute schoenen aangetrokken en uit de lurkmodus gesprongen in het tweede streepjes topic. Eind november had ik een aantal verschijnselen die volgens de streepjes dames zwaar op zwangerschap wezen. Dus maar eens een testje uit de kast getrokken. En ze hadden gelijk Ik mocht verhuizen naar het zwangerschap en geboorte topic. To_davy en ik verwachten begin augustus ons eerste kindje. En ik heb hem al geïnstrueerd om jullie hier van alle ontwikkelingen op de hoogte te houden. In het streepjes topic lurk ik trouwens weer even hard mee, als voor ik zelf zwanger was
Een beetje lang verhaal, maar zo ben ik nu eenmaal
Knuffels Sjeen
10 weken en 5 dagen zwanger
Verder vind ik kids ook geweldig (mijn vriend ook), maar nog effe niet (duurt nog wel een jaartje of wat). Toch vind ik het geweldig leuk om de ervaringen van iedereen te volgen in de verschillende topics, ben dus een echte lurker!
Daarbij wilde ik twee weken geleden mijn eerste post in OUD plaatsen, nl. dat ik tante zou worden, maar helaas. Mijn schoonbroer en zijn vriendin hebben een miskraam gehad........
'k ben dus dobbey, alias kim en ben 23 jaar. Ik lurk al enige tijd mee
omdat de topics me heel erg aanspreken en ik sinds een half jaar ben gebombardeerd tot "stiefmam's" (pff wat een rotwoord ) van een heel lief kereltje van anderhalf jaar.
Ik tsjek verder elke dag minstens 4x op het forum om vanuit lurkstand mee te le(z)(v)en met de (aanstaande) mama's hiero
Dat was het weer toedelssssssssss
[terug duikt in lurkmode]
Op Fok heet ik Loena-tik- , een soort verbastering van mijn eigen naam, mijn neefjes vonden mijn naam, irl Lonneke, wat te ingewikkeld en noemden mij lange tijd Loena, dus vandaar.
Ik ben 27 jaar, ben alweer 12 jaar samen met mijn huidige man Danny en ik mag hem alweer 4 jaar mijn man noemen
We hebben samen twee hele lieve knullen Connor van bijna vier jaar en Ewen van net 1 jaar oud.
Oh ja werkzaamheden, ik heb 5 jaar lang gewerkt als verpleegkundige in een algemeen ziekenhuis, erg druk veel stress uiteindelijk lichtelijk afgeknapt ben ik er een jaartje tussenuit geweest. Genoten van de rust maar het werd me op een gegeven moment toch een beetje te rustig. Ben toen gaan werken bij de Bloedbank in mijn woonplaats, als donorassistente, dit houdt in: kleine keuringen uitvoeren en het bloed afnemen. Geen hoogdravende baan, maar gewoon relaxed werk dat ik twee daagjes in de week doe.
Oh ja hoe ben ik op fok terecht gekomen: via mijn man, die lurkte al een poosje mee op andere topics. Aangezien we graag nog een derde kindje wilden vond ik aansluiting en gezelligheid bij de meiden op het tweede streepjestopic, met een vruchtbaar resultaat: we verwachten onze derde kleine spruit op 2 sepember 2004.
Ibo als cytogenetisch analist, onderzoek je dan planten op erfelijkheid?
quote:Ook ik ben via qltel hier terecht gekomen
Op woensdag 14 januari 2004 13:29 schreef Mariposa het volgende:
Wel grappig dat veel van ons via hun meelurkende partners op Fok! terecht gekomen zijn. Mijn vriend heeft zich wel geregistreerd maar in een topic gereageerd, hij weet zijn ww dan ook niet meer
Mijn vriend is via mij op fok! gekomen, maar hij post nauwelijks...
Groet, Beaker
quote:Mijn vriend ook, via mij, hij is geregistreerd als 'Barend' (is niet zijn echte naam overigens), maar heeft het bij een aantal posts gelaten vanwege chronisch tijdgebrek.
Wel grappig dat veel van ons via hun meelurkende partners op Fok! terecht gekomen zijn. Mijn vriend heeft zich wel geregistreerd maar in een topic gereageerd, hij weet zijn ww dan ook niet meer
Ik vind het erg leuk om meer over iedereen te lezen trouwens.
ben 16 jaar en kom uit Sittard
Ik zit op de MAVO DaCapo College :p
en nu worden we wel heel erg prive
dus ik hou maar op
quote:Nee hoor, ik werk op een lab waar we onder andere prenataal onderzoek doen, vlokkentesten en vruchtwaterpuncties enzo.
Ibo als cytogenetisch analist, onderzoek je dan planten op erfelijkheid?
Ik ben Anosmie, ben irl beter bekend als Marjolein. Ik ben via een collega bij Fok terechtgekomen en na een tijd gelurkt te hebben heb ik me maar geregistreerd. Ik ben 24 jaar, werk als secretaresse bij een IT-Consultancy, ben gek op lezen en drop.
Mijn zus Piglet krijgt half september een kindje dus ik wordt tante. Ik lurk regelmatig in OUD omdat ik dol op kinderen ben (ik pas al 12 jaar op) en natuurlijk om de 'avonturen' van mn NISje (Nichtje/neefje In Spé) te volgen.
Verder ben ik vaak te vinden in R&P, hoewel het pubergehalte en de liefdesverdrietjes me daar af en toe wel gaan vervelen. Hoe ik op Fok! ben gekomen weet ik eigenlijk niet meer. Ik ben nu meer bezig met hoe ik eráf kom, want inmiddels ben ik toch wel verslaafd.
quote:Done
Op woensdag 14 januari 2004 16:41 schreef Slaapmeisje het volgende:
Zou iemand voor de duidelijkheid de forumnaam in de topictitel willen zetten?
Mij naam is Wendy, 30 jaar, al ruim 5 jaar getrouwd en de mama van Jelle (bijna 3) en Lisa (ruim 1 jaar).
Ik kom sinds een paar weken op het Ouders forum, omdat ik van mijn zwangere zusje (pluisje) een linkje kreeg van de kleurplaatwedstrijd. Sindsdien zit ik als een soort verslaafde met alles mee te lezen en leven.
CheyAnya, wat ontzettend vreselijk om 2 kinderen te moeten verliezen! Ik kreeg er een brok van in mijn keel om te lezen dat je het 2 keer heb moeten meemaken...
edit:typo
[Dit bericht is gewijzigd door melonovy op 14-01-2004 19:33]
quote:Hoi Anja, lurk je vooral hier op Fok?( heb geloof ik nog nooit een reply van je gelezen) Kom je toch ook gezellig met ons meelullen?
Op woensdag 14 januari 2004 19:21 schreef CheyAnya het volgende:
ik ben CheyAnya. echte naam Anja..
ik kom nog niet zo lang hier op Fok.. kwam er achter via vrienden en vind het hier wel gezellig
maar.. ben dus mama van 3 kiddies..
1e is Cheyenne, geboren 18-6-97 en helaas overleden op 22-1-99
2e is Tycho, geboren 19-7-00 en een echte dondersteen..
en de jongste is Morrys, geboren en helaas overleden op 18-1-02
ikzelf werk 2 middagjes en dan zit Tycho bij opa en oma..
hij gaat ook 2x in de week naar de peuterspeelzaal en in september mag hij naar de grote school toe
vragen... ??? vraag maar raak..
quote:heb toch al wat keertjes gereageerd hoor
Op woensdag 14 januari 2004 19:35 schreef Loena-tik- het volgende:[..]
Hoi Anja, lurk je vooral hier op Fok?( heb geloof ik nog nooit een reply van je gelezen) Kom je toch ook gezellig met ons meelullen?
Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik wel een beetje kippenvel kreeg van je stukje, twee kindjes verloren, wat vreselijk!!! Wel ontzettend goed van je dat je hier zo open over bent, logisch misschien ook, je bent gewoon een trotse moeder van drie kindjes!
Hoop niet dat ik je op een of andere manier raak of kwets met deze reply, maar ik vind eigenlijk dat je niet over jouw stukje heen mag stappen zonder hier wat over te zeggen.( dus vandaar toch ff offtopic meiden)
quote:Hoi CheyAnya, ik heb jouw website bekeken met daarop je verhalen over je kids. Het is om koud van te worden, ik zit hier met kippenvel en in tranen achter de PC
Op woensdag 14 januari 2004 19:21 schreef CheyAnya het volgende:
ik ben CheyAnya. echte naam Anja..
ik kom nog niet zo lang hier op Fok.. kwam er achter via vrienden en vind het hier wel gezellig
maar.. ben dus mama van 3 kiddies..
1e is Cheyenne, geboren 18-6-97 en helaas overleden op 22-1-99
2e is Tycho, geboren 19-7-00 en een echte dondersteen..
en de jongste is Morrys, geboren en helaas overleden op 18-1-02
ikzelf werk 2 middagjes en dan zit Tycho bij opa en oma..
hij gaat ook 2x in de week naar de peuterspeelzaal en in september mag hij naar de grote school toe
vragen... ??? vraag maar raak..
Ik ben wel actief in bijvoorbeeld [DIG] en [MUZ} maar als aanstaande pappie lurk ik vooral mee in het serie zwangerschap en geboorte.
Wij wonen in Drenthe, en zijn uitgerekend op 26 juni.
quote:ik zal me hier maar even aanhaken. Overdag is mama eigenlijk de meest gebruikte aanspreektitel door Storm (die andere 2 huilen alleen om mij. De telefoon neem ik meestal op met Astrid
Op dinsdag 13 januari 2004 18:54 schreef bastardhost het volgende:
Okkie, ik ben dus * bastardhost
maar laat je daar niet door afschrikken hoor. Gewoon zo overdag luister ik naar 'Papa' en wanneer onze drie kids op bed liggen naar Gerard. Afgelopen Juli alweer 32 geworden, computerfreak in hart en nieren voor zowel werk als hobby.Papa voor Storm (2000), Sverre (2002), en Lune (2003)
Ik kom vooral op OUD om te lezen hoe het met andere zwangeren gaat, en ik probeer af en toe te reageren maar meestal blijft het bij lurken. Ik lurke eerst bij Muziek, maar sinds ik een kinderwens had, kom ik ook hier lezen.
Ik lees dus al een tijdje mee, misschien komen er binnenkort ook vragen en reacties
Misschien kan ik je nog helpen als je vragen hebt over het eventueel alleen opvoeden van je kind (zie mijn voorstelpost)
Als je het alleen doet kan ik ook wel tipjes geven voor alleenstaand ouderschap met je uk.... Zie mijn post
Bedankt voor jullie reacties.
Als ik straks vragen heb en die gaan zeker komen, zal ik ze zeker stellen. Alvast bedankt!
Nickname Sc0rPi0N
Naam IRL Frank
Geslacht nee nog niet ...oh euh ... man
Leeftijd 24 jaar over 2 mnd 25
Fokstatus Actieve (foto)poster
Werk ICT-medewerker bij een overheidsinstelling
Verliefd, Verloofd, Getrouwd? Verliefd op Tanne, binnenkort ook getrouwd
Kinderen 1 dochter , Norah (6,5 mnd)
Huisdieren 2 katten , Gizmo, Rambo (zie GoT)
Hobby's PC's, Auto's en kinderen.
Fok!(History) Sinds 1998 geloof ik heb ik me geregistreerd onder Sc0rpi0n X,maar heb dat account laten versloffen (sorry) maar de website weer ondekt en geregistreerd onder de nickname Sc0rpi0n. Dagelijk lees ik de FP en plaats daar meestal ook wel een reactie.
Verder ben ik op het forum terecht gekomen toen mijn vriendin zwanger was. Onder lifestyle was een Zwangerschap en Kinderen topic en daar trots gemeld dat ik papa werd.
Sindsdien zat ik elke avond alles te lezen en zag mijn naam onderaan het bekende lijstje staan. Het leek wel een megatop50, waar je steeds blijer bent al je naam weer een plekje gestegen is
Mijn vriendin zag dat alles eens aan en hoorde mijn verhalen aan en heeft zich uiteindelijk ook geregistreerd. Zoals je ziet ben ik het fanatiekste op Fok!
Verder... Verder kun je mijn geupdate fok!fotoboek bezoeken, waar je wat foto's kunt vinden van mijn persoontje + mijn dochter.
Met andere woorden het gezicht achter de Sc0rp
Spam Euh ja , veel foto's van mijn dochter
[Dit bericht is gewijzigd door Sc0rPi0n op 15-01-2004 22:19]
quote:En je hoeft er niet eens voor te kunnen zingen
Op donderdag 15 januari 2004 22:12 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Knipperdeknip...Sindsdien zat ik elke avond alles te lezen en zag mijn naam onderaan het bekende lijstje staan. Het leek wel een megatop50, waar je steeds blijer bent al je naam weer een plekje gestegen is
![]()
Sc0rPi0n, ontzettend leuk verhaal trouwens!
Ik ben dus Pissie (27 jr.), IRL luisterend naar de naam Liesbeth.
Ben al 6 jaar heel gelukkig samen met mijn lieve vriendje Camaro (27 jr.)(IRL, Thijs), en wonen alweer 5 jaar samen.
Op dit moment hebben wij nog geen kindjes, maar de wens is er absoluut al wel. Nog even wachten tot vriendje ook zover is, en dan gaan we er serieus voor. (wie weet aankomend jaar?!?!)
Voorlopig geniet ik nog maar even van onze poezen, Pippi & Sammie. En natuurlijk van mijn nichtje Merel van 7.5 . Daarnaast ook van de kindjes die ik dagelijks op mijn werk tegenkom, ben namelijk assistent filiaalmanager in een speelgoedwinkel, vandaar.
Ik hou alles wat er op Oud voorbij komt nauw in de gaten, en zo af en toe reageer ik ook eens.
Ben Korine van 27 jaar woonachtig in Arnhem... Ik heb de kinderwens al sinds ong. '97-'98. Eerst heb ik geprobeerd om zwanger te raken maar dat heeft nooit zo mogen zijn met mijn toemalige vriend... Sinds een half jaar ben ik getrouwd met iemand anders dus en zijn wij ook bezig om te proberen zwanger te raken...dit is nu ong. weer een half jaar geleden... ik ben dus behoorlijk zenuwachtig of dit wel mag lukken...
groetjes,
Korine
Ik ben Nicole, en ik woon in Haarlem, en kom al op fok sinds 1999
Voornamelijk was ik altijd op onzin te vinden.
Ik ben zelf mama van 2 katjes, Jessie en Mickey, ze zijn allebei 1 jaar
Sinds een half jaar heb ik een relatie met Rookie-76 ( Barry) en hij heeft 2 dochters, Valentina van 4 jaar en Aurora van 2 jaar.
Op dit moment werk ik niet, maar ben druk aan het solliciteren.
Ik lurk hier ontzettend veel, en af en toe post ik iets over de meiden van mijn vriend.
Ouders is een hartstikke leuk sub forum, keep up the good work
Ik ben dus Brighteyes (28 jaar) en vast lurker/poster in dit forum.
Ben al bijna vanaf het begin van Fok! hier 'aanwezig', toen door BB.
Daarna werd Lifestyle mijn favo forum en dan voornamelijk de Z&K topics en dus vrolijk meeverhuist toen het OUD werd.
Heb zelf geen kindertjes, zou wel dolgraag willen, maar ik heb op dit moment zelfs geen partner dus dat wordt wat lastig. Ben wel heel erg aan het nadenken over alleenstaand ouderschap mocht er een moment komen dat mijn kinderwens niet meer te negeren is en er nog steeds geen partner voobij gekomen is.
En verder muts en leef ik hier dus heerlijk mee met jullie allemaal.
[Dit bericht is gewijzigd door Belana op 20-01-2004 11:14]
Ik heb twee geweldig leuke zoons, Kevin en Dane, resp. 11 en 9 jaar. Door een medische fout zit ik al heel lang in de WAO, wat waarschijnlijk ook wel zo zal blijven. Ik mis best wel de sociale contacten en daarom is Fok wel fijn als alternatief. Aan de andere kant heb ik wel mijn kinderen helemaal zelf kunnen opvoeden, omdat ik thuis was.
Alles heeft zijn voor en nadelen.
Ik vind vooral Ouders erg leuk, omdat het ook wel al een beetje nostalgie is voor mij. Al die verhalen over die kleintjes. Ook denk ik dat het voor de ouders van jonge kinderen wel leuk kan zijn om verhalen te horen over 'grote' kinderen. Wat kan je later verwachten?
Zelf mis ik dat nog wel een beetje in Ouders, verhalen over oudere kinderen, want ook die zijn interessant. De eerste verliefdheden van je kind en hoe je daar als ouder mee omgaat, bijvoorbeeld. Of faalangst op de middelbare school. Prestaties op sportverenigingen. Vind ik allemaal leuk om te lezen.
Edit: Oja, ik ben 40 jaar en getrouwd met Montagui.
[Dit bericht is gewijzigd door Gia op 20-01-2004 14:48]
ik ben dus 24 en wordt in mei 25. De aanstaande vader is tevens 24.
quote:Jawel, maar ik heb al wel eens een topic geopend over oudere kinderen, maar dat zakt toch wel snel naar beneden. Er zijn gewoon nog te weinig ouders met grote kinderen, denk ik. Ik reageer dus nu regelmatig in de andere topics. Bijvoorbeeld laatst het topic over schoolkeuze. Ging vooral over het kiezen van basisscholen. Daarin heb ik ook gereageerd omdat wij nu een middelbare school moeten kiezen.
Op dinsdag 20 januari 2004 14:58 schreef Rewimo het volgende:
Gia, wat je mist kun je toch zelf op gang brengen? Start gewoon een topic over oudere kinderen, daar komen vanzelf mensen op af, lijkt me. We maken OUD tenslotte zelf hè
Maar toch merk ik wel dat er niet veel ouders met grote kinderen reageren.
En ach, over een jaartje of wat komen die sporttopics, zwemdiploma verhalen, spreekbeurten, proefwerken e.d. vanzelf af, want de kids worden toch ouder en ik geloof niet dat de vaste kern hier er over twee of drie jaar niet meer zal zijn.
Ok, ik ben dus Psyche2003, echte naam Richard, 28 jaar inmiddels en ik hoop eind Mei vader te worden van de liefste zoon/dochter (doorhalen wat niet van toepassing zal zijn) van de hele wereld!
Mijn vrouw, de persoon die deze hele prestatie zal volbrengen is niet actief op Fok! en ik weet ook zo snel niet of ze het zal waarderen als ik haar naam hier neer poot, wel kan ik berichtten dat ze binnenkort 35 jaartjes oud zal worden en we zijn september dit jaar inmiddels 5 jaar getrouwd.
Ik kwam inmiddels een aantal jaar geleden op Fok! terecht dank zij een collega en ben toen alleen maar actief geweest in "The truth" onder de naam Psyche, in 2003 was ik mijn wachtwoord en het bijbehorende email adres kwijt, dus vandaar mijn huidige nickname. De lol van het Fok! forum was er voor mij een beetje vanaf, mede door de vaak erg kinderachtige reacties in "The truth" waar ik me steeds heviger aan ging ergeren. Toen kwam ik ineens "Ouder(s)" tegen en ben ik daar maar eens gaan lurken. Lurken werd posten in het "2e streepje", daarna eindelijk door naar "Zwangerschap" en momenteel post ik foto's in "Het grote buik topic". Nog een poosje en ik hoop ook in het babykamer topic actief te kunnen zijn en uiteindelijk eind mij in het "grote kleine babietjes" een mooie foto neer te kunnen zetten!
Bijna vergeten, ook wij hebben 2 heerlijke dieren in het rond lopen, te weten onze Husky van 4 (Shadow) en een klein katje van 5 maanden (Tiny).
Zo, ik vindt het een heel verhaal geworden, zijn er nog vragen, roep ze maar, ik zal eens kijken of ik nog zin heb om er antwoord op te geven
[Edit] Even nog de huisdieren erbij geplaatst! [/Edit]
quote:Of bedoelde je het niet zo?
Op dinsdag 20 januari 2004 16:58 schreef Psyche2003 het volgende:
de liefste zoon/dochter (doorhalen wat niet van toepassing zal zijn) van de hele wereld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |