abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56097547
Ah wat leuk
pi_56111810
Aah ik was al op zoek naar een topic als deze. Zal wel weer niet goed gekeken hebben
Vind altijd wel zo netjes om even te vertellen wie je zo'n beetje bent als je nieuw bent op een forum ^^

Ik ben Linda, 23, en heb 2 kindjes; Wesley net 3 geworden en Damian, geboren in oktober 2007, wordt volgende week dus 3 maandjes.
Ik ben single dus mag alleen voor de 2 mannen zorgen. Af en toe best een zware klus, maar heb hele lieve ouders die me altijd helpen waar ze kunnen.
Zo behoud ik nog enigzins een sociaal leven
Verder werk ik parttime maar de dagen zijn redelijk gevuld met zo'n peuterpuber en een baby!
Hobby's zijn zo'n beetje rondhangen in de voetbalkantine (waar ik zelf zo'n 6 jaar heb gevoetbald) en Feyenoord mag ook wel een redelijke passie genoemd worden. Shoppen als vrouw zijnde is denk ik overbodig om te noemen
Ik ben hier nu sinds een paar weekjes maar dit forum is zo gigantisch groot dat ik me meestal beperk tot OUDERS. Alles over kindjes lezen is nou eenmaal leuk!
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:30:42 #253
202206 wachtff
9 maanden...
pi_56117268
Nu er toch een kik is gegeven kan ik ook wel ff.
Wachtff is de naam. Ik zal vooral in het rammeltopic te vinden zijn. Ik wil graag zwanger worden maar moet om medische redenen nog een paar maandjes wachten. Verdere persoonlijke dingen vertel ik lekker (nog) niet.
oude bekende ;)
  vrijdag 18 januari 2008 @ 08:39:16 #254
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56121544
Hallo allemaal! Welkom in OUD.
Lekker douchen!
pi_56122348
Ik had me nog helemaal niet voorgesteld hier

Ik ben Judith, 29 jaar.
Ben al geruime tijd op fok geregistreerd, en kom af en aan afentoe periodes voorbij waaien.
Ik woon samen met mijn vriend en onze kleine veestapel. M'n vriend en ik zijn ruim 8 jaar bij elkaar, en nu dus de grote stap genomen naar het ouderschap en in blijde verwachting.
Ik werk partime bij een groothandel op kantoor. En heb een paar aparte hobbies. Zo verzorg en kweek ik bijv met reptielen en hebben we nog wat andere beestjes om en rond het huis. En ik verzamel roze paardjes Veel jaren 80 speelgoed. Verder ben ik ook graag creatief bezig, fotografie, webdesign, maar ook kraaltjes rijgen, tekenen, alles wat ik tegen kom en leuk vind; zelfs de openhaard is van mijn hand en de voliere in de tuin heb ik ook zelf ontworpen en mbv vriendlief in elkaar gezet, en zelfs de terrariums zelf in elkaar gebouwd en voorzien van een natuurlijke achterwand, ohw en ook computerkasten neem ik onderhanden

(Ik ben me er terdege bewust van dat ik een hoop van m'n hobby tijd zal in moeten leveren als die kleine er is, maar ik krijg er iets heel moois voor terug, ben nou al helemaal verkikkerd op die kleine, en ik hoop dat die kleine het ook leuk zal vinden met mama te knutselen en diertjes verzorgen )
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 18 januari 2008 @ 10:18:35 #256
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56123077
Het blijft altijd leuk om te lezen wie wie is!
Welkom meiden!
pi_56123504
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:16 schreef Koningin het volgende:
He nog iemand uit Limburg!! Ik woon ook in de buurt van Roermond.
Gezellig!

hoiii
mama van 3 kids!
pi_56123601
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:38 schreef Popples het volgende:

[..]

hoiii
Hoi
Waar in Limburg woon jij?

Llewella, hoe ver ben je in je zwangerschap?
pi_56123831
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:42 schreef Koningin het volgende:

[..]

Hoi
Waar in Limburg woon jij?

Llewella, hoe ver ben je in je zwangerschap?
een half uurtje van roermond af richting venlo
mama van 3 kids!
  vrijdag 18 januari 2008 @ 10:54:59 #260
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_56123938
Ha Limburgers!
Ik ben oorspronkelijk uit de buurt van Venlo maar woon nu in de buurt van Heerlen-Sittard
pi_56124039
gezellig zo met al die limburgers bij elkaar
pi_56124159
ik heb me nog nooit officieel voorgesteld, en kom hier toch al een hele tijd. shame on me!

De naam is Karin (goh)
heb sinds 10 en half jaar een relatie, waarvan we nu 5 jaar samen wonen. Eerst in een huurwoning, nu hebben we zelf een huis gekocht. We hebben een dochter, Meike, ze is geboren op 28-2-2007, wordt straks 1 jaar. We hebben ook nog een kat rondlopen hier in het mooie Drenthe.
Qua hobbies heb ik wel ingeleverd nu Meike er is, en is zij mijn grootste hobby. Verder mag ik graag internetten en lezen, de boeken van Khaled Hosseini vink echt geweldig goed.

Zo genoeg info?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62040480
Ho! Ik heb me heul nog nooit voorgesteld eigenlijk!
Geen idee hoe ik in dit topic terecht kom, maar bij deze geef ik hem een rotschop omhoog

Ik ben Marleen, bouwjaar 1984, en ik woon op dit moment samen met mn lief ('82) in het mooie Leiden. Ik ben (eindelijk ) bezig met het laatste jaar van mn Bachelor "Talen en Culturen van China" ofwel "Sinologie" en ik werk als editorial assistant voor een academisch tijdschrift en als personal assistant voor een professor. Lief is afgestudeerd Japanoloog (talen en culturen van Japan dus) en gaat binnenkort aan het werk bij een grote bank. Eind voorjaar 2009 hopen we te verhuizen naar het Brabantse waar lief vandaan komt, en dan wordt het waarschijnlijk Kaatsheuvel (efteling in de achtertuin ) of Loon op Zand. Dit omdat we allebei graag buiten zijn in een mooie omgeving en we Brabant allebei leuk vinden (en omdat schoonouders in Den Bosch zitten ). Andere hobbies en interesses, ehm, koken, hardlopen, cultuur/geschiedenis/taal/religie.
Qua kinderwens, die hebben we allebei al vanaf het begin dat we samen zijn eigenlijk en nu is het dan eindelijk zover, er gaat geprobeerd worden~!
Ik lurk en lees in principe vrijwel overal maar ik hoop binnenkort ook actief mee te kunnen gaan posten in de andere topics

Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 1 oktober 2008 @ 06:55:56 #264
24188 Belana
kloon van belana
pi_62042027
huup huup wees welkom

ik moet zo lachen om wat je zegt over "eindelijk" aan je laatste jaar beginnen. In mijn ogen is het ontzettend knap dat je zo jong bent en dat al bijna in je zak hebt

succes met proberen!
stormy waters...
sailin'
pi_62042543
Wat Belana zegt! Wat heerlijk dat het oktober is, en jullie echt echt echt gaan proberen!
pi_62043129
Dank dank allebei

@Belana, sja, door allerlei persoonlijke rompslomp heb ik ongeveer vier jaar gedaan over 1 vak, voornamelijk vanwege administratie technische redenen van de universiteit (kan nog niet aan vak 3 beginnen als je vak 2 nog niet af hebt.) Dus ik ben zo enorm blij dat ik daar nu eindelijk vanaf ben
Scriptie heb k al binnen met een 8.5, *trots is*, dus het is echt nog maar 1 dingetje Maar het doet me goed te horen dat anderen me wel jong vinden nog en dergelijke, ik kreeg soms wel eens het idee dat ik er abnormaal lang over deed.

@ Reinhilde, ja oktober de storm, wind en regen is nog nooit zo welkom geweest
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62043950
HAHA Huup, ik ken mensen die 8 jaar over een studie van 4 jaar doen..... Nee hoor heel netjes!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 10:01:54 #268
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_62044274
Welkom dan hé? Leuk dat je je ook even hebt voorgesteld nog
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_62079685
En ook ik ga me voorstellen in OUD. Volgens mij kom ik al op FOK! sinds 2005, maar niet in OUD. Daar had ik tot voor kort geen reden voor. Bovendien zag ik dat mijn laatste bezoek begin 2007 is geweest, dus laten we zeggen dat ik niet zo actief ben geweest de laatste tijd...

Inmiddels ben ik stiefmoeder van twee meiden van 6 en 8 en met het knallen van de kurken op oudjaarsavond gaan we aftrappen voor onze eerste samen. Liefst zouden we het nu al doen, maar we moeten eerst nog wat dingen regelen, zoals een ander huis en trouwen.

De komende tijd zal ik dit forum dus steeds meer gaan volgen, denk ik.
[. [__] .]
[+[__]◊]
  donderdag 2 oktober 2008 @ 16:32:03 #270
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62080238
Welkom CJ, ik zie dan wel in het van kleuter tot puber topic...

Huuphuup, ook jij welkom!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 16:46:19 #271
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62080617
CJ heette jij eerst neit anders ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:52:38 #272
24188 Belana
kloon van belana
pi_62087879
CJ, ook welkom
stormy waters...
sailin'
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:58:30 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62088107
Welkom! Spannend hoor, straks in het nieuwe jaar!
pi_62100554
ik mij ook maar even voorstellen.
Lurk hier veel en post hier weinig.

Ik heb een zoon, hij heet Justin, van 6 jaar (09-01-2002). Hij zit inmiddels in groep 4 en doet het errug goed. Hij is helemaal gek van voetbal, een echt jochie dus.
Ik ben een alleenstaande mama. Justin heeft geen kontakt meer met zijn pa. Zijn pa heeft er geen zin meer in. Triest, maar niets aan te doen. We hebben het prima samen.
Ik hou van, internetten, lezen, knutselen, voetbal en vast nog wel meer.
Keep the faith!!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 10:51:55 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62101135
Even zwaaien dan ook hoor! Welkom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')