Ho! Ik heb me heul nog nooit voorgesteld eigenlijk!
Geen idee hoe ik in dit topic terecht kom, maar bij deze geef ik hem een rotschop omhoog
Ik ben Marleen, bouwjaar 1984, en ik woon op dit moment samen met mn lief ('82) in het mooie Leiden. Ik ben (eindelijk

) bezig met het laatste jaar van mn Bachelor "Talen en Culturen van China" ofwel "Sinologie" en ik werk als editorial assistant voor een academisch tijdschrift en als personal assistant voor een professor. Lief is afgestudeerd Japanoloog (talen en culturen van Japan dus) en gaat binnenkort aan het werk bij een grote bank. Eind voorjaar 2009 hopen we te verhuizen naar het Brabantse waar lief vandaan komt, en dan wordt het waarschijnlijk Kaatsheuvel (efteling in de achtertuin

) of Loon op Zand. Dit omdat we allebei graag buiten zijn in een mooie omgeving en we Brabant allebei leuk vinden (en omdat schoonouders in Den Bosch zitten

). Andere hobbies en interesses, ehm, koken, hardlopen, cultuur/geschiedenis/taal/religie.
Qua kinderwens, die hebben we allebei al vanaf het begin dat we samen zijn eigenlijk en nu is het dan eindelijk zover, er gaat geprobeerd worden~!

Ik lurk en lees in principe vrijwel overal maar ik hoop binnenkort ook actief mee te kunnen gaan posten in de andere topics

Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回