En dan heb ik ook nog U2 als ultiem niet realistische afsluiter geoppert in dat topicquote:Laat ik dan ook nog maar Manic Street Preachers, Dave Gahan (of uberultiem Depeche Mode), Lacuna Coil, Dog Fashion Disco, Redman, VNV Nation, Wolfsheim en het vers hereenigde Megadeth aan de wishlist toevoegen
(edit: en Azure Ray en Ice Cube en Aphex Twin en Nine Inch Nails en....... en .........)
Mja en op Pinkpop.. dat riep ie tijdens hun concert in Tivoli Utrecht...quote:Op maandag 13 september 2004 12:54 schreef 2nosedT het volgende:
Wat in ieder geval bekend is (als we de zanger van Kaizers Orchestra moeten geloven) is dat Kaizers Orchestra op lowlands staat.
zijn die niet uit elkaar?quote:Op maandag 13 september 2004 13:06 schreef hyperfuzz het volgende:Ach tis nooit te vroeg he
Queens of the Stone Age puhlease!
YEAH nice one!!quote:Op maandag 13 september 2004 13:41 schreef Siegfried het volgende:
Voor mij;
37 Stabwoundz,
dan moet instil er ook nog bij en dan is Garden of Exile helemaal reprezentquote:Op maandag 13 september 2004 14:05 schreef Siegfried het volgende:
I know
Nou 1 band van zo'n klein label lijkt me toch wel meer dan voldoende..quote:Op maandag 13 september 2004 14:08 schreef Kletz het volgende:
[..]
Blah.. reclame...
Otto Orgelquote:Op maandag 13 september 2004 14:11 schreef 2nosedT het volgende:
Orgel Otto (want die wil ik dan volgende keer niet missen)
er is niets mis met supporten van kleine labels toch?quote:Op maandag 13 september 2004 14:11 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nou 1 band van zo'n klein label lijkt me toch wel meer dan voldoende..
en je punt is?quote:Das verdomme 50% van het complete aanbod
De 2 bands die ze hebben zijn cool. En tuurlijk moet je kleine labels supporten, maar niet in een topic als dit.quote:Op maandag 13 september 2004 14:15 schreef Kletz het volgende:
[..]
er is niets mis met supporten van kleine labels toch?
[..]
en je punt is?![]()
Jou punt gaat veel dieper en serieuser. Ik bedoel gewoon te zeggen dat ik het label en beide bands support. En al is dat op de lokale barbie meeting van 9 jarige verstandelijk gehandicapte kindertjes of dit topic; who cares.quote:Op maandag 13 september 2004 14:36 schreef Siegfried het volgende:
[..]
De 2 bands die ze hebben zijn cool. En tuurlijk moet je kleine labels supporten, maar niet in een topic als dit.
Mijn punt is dat zo'n label al blij mag zijn als ze één van hun bands op een groot festival krijgen.
In deze tijd waarin Mojo de sceptor zwaait gaat het écht niet gebeuren dat álle bands van 1 label (in dit geval dus 2) op Lowlands komen te staan..
Maar goed..
Ik vond je spam-reactie een beetje overbodig dus...
Nu weer ontopic!
Juistquote:Op maandag 13 september 2004 14:47 schreef Kletz het volgende:
[..]
Ag ja mojo.. laten we het daar maar niet over hebben.
Ja, lekker herkauwen.quote:Op maandag 13 september 2004 17:53 schreef Komakie het volgende:
Jaya The Cat
Offspring (nog een keer)
Linkin Park
NOFX
Greenday
Drowning Pool
Descendents
Less than Jake
Therapy?
Flogging Molly
Iron Maiden
Metallica
KoRn
TRUST Company
Limp Bizkit
Guano Apes
Godsmack
Disturbed
Niet zo realistisch maar boeie!
herkauwen kan ook erg goed bevallen...quote:Op maandag 13 september 2004 19:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, lekker herkauwen.![]()
Jawel, zo nu en dan. Maar LL is toch vooral een ontdekfestival. Dat maakt het juist zo leuk, net als de variatie.quote:Op maandag 13 september 2004 20:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
herkauwen kan ook erg goed bevallen...
Sorry hoor, maar dat zijn geen Lowlands bands (mijn persoonlijke mening, laat dat duidelijk zijn). Die zijn eigenlijk allemaal gevestigde namen en ik zie op Lowlands graag kleinere acts. Laat dat rijtje maar lekker naar Pinkpop en consorten gaan. Andere lijstjes die ik hier zie zijn VEEL interessanter!quote:Op maandag 13 september 2004 22:35 schreef greatgonzo het volgende:
in het kader van niet realistisch, maar wel heel gaaf
U2 met stip (maar die spelen geen festivals)
RHCP
Metallica
Coldplay
KoRn
Nickelback
wat wel zou kunnen
Underworld
Fatboy Slim
Ja graag! In de lente van 2005 gaan ze een nieuw album opnemen, dus het zou allemaal goed kunnenquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:42 schreef InsaneM666 het volgende:
Of Opeth eindelijk is?
Now you're talkingquote:Op maandag 13 september 2004 17:53 schreef Komakie het volgende:
Flogging Molly
HEt weekend van 20 augustus!quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:15 schreef Stupide het volgende:
Wanneer is het eigenlijk?
Wat?!quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:55 schreef wc-eend het volgende:
wipneus en pim ( of lokolokodisco show)
Laten we hopen dat de Warped Tour 2005 dan WEL al een tijdje is afgelopen, heb het idee namelijk dat een hoop bands anders wel op LL stonden die er nu niet waren.....quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:42 schreef Tu5 het volgende:
[..]
HEt weekend van 20 augustus!
Staat sinds vandaag op de site.![]()
Dat is wel zo.quote:Op maandag 13 september 2004 22:13 schreef GLO het volgende:
[..]
Jawel, zo nu en dan. Maar LL is toch vooral een ontdekfestival. Dat maakt het juist zo leuk, net als de variatie.
OK. Maar wel nieuwe bands die je bijv. al wel van muziek kent maar nog niet live gezien hebt of zo, toch? Of waarover je al wel 's hebt gehoord en die je sowieso nieuwsgierig maken? Zo gaat het bij mij tenminste wel. Mijn lijst van een paar dagen terug staat voor een groot deel vol met dat soort bandsquote:Op woensdag 15 september 2004 17:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is wel zo.
Maar bands die ik nog niet ontdekt heb, kan ik nogal moeilijk noemen he
Ben ik absoluut niet met je eens. Ik ken je niet maar durf toch zomaar te gokken dat er elke LL minstens 20 bands staan die jij niet kent. En dan tel ik al die obscure dj's niet eens mee.quote:Daarnaast begint het karakter van lowlands als ontdek festival steeds minder te worden.
Ja, maar da's altijd zo geweest. LL heeft altijd flink wat publiekstrekkers gehad.quote:De laatste jaren zijn er wel een hoop bekende bands geweest...
Dan heb je toch echt bij de verkeerde tenten gestaan, er zijn wel relatief steeds meer tenten met bekende shit, maar als je bij de Higher Ground of India komt zijn er wel degelijk hele leuke bands te ontdekken!quote:Op woensdag 15 september 2004 17:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daarnaast begint het karakter van lowlands als ontdek festival steeds minder te worden.
...
Eens is.quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:49 schreef Tu5 het volgende:
[..]
Dan heb je toch echt bij de verkeerde tenten gestaan, er zijn wel relatief steeds meer tenten met bekende shit, maar als je bij de Higher Ground of India komt zijn er wel degelijk hele leuke bands te ontdekken!
Ik zeg niet dat het helemaal weg is.quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:49 schreef Tu5 het volgende:
[..]
Dan heb je toch echt bij de verkeerde tenten gestaan, er zijn wel relatief steeds meer tenten met bekende shit, maar als je bij de Higher Ground of India komt zijn er wel degelijk hele leuke bands te ontdekken!
In de Alpha staan altijd alleen maar bekende bands! Daar is-ie voor bedoeld! Groot en zo.quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
In de Alpha staan alleen nog maar bekende bands.
Ook dat klopt.quote:In de Grolsch ook voor het grootste gedeelte.
Euhh... hoe weet je dat als je ze niet kent? Je denkt dat ze niet in je straatje passen, maar check dat eerst 's uit als je je toch loopt te ergeren aan bekende bands. Open your mind weetjewel. Wie weet voor wat voor verrassingen je komt te staan.quote:De acts die bijvoorbeeld in de Higher Ground stond oid kende ik niet, maar dat komt ook omdat die acts niet de stijl hebben waarvoor ik naar lowlands kom.
Misschien ben jij wel meer gaan kennen...quote:Maar bijvoorbeeld bij de India kende ik de bandjes die in mijn genre vallen bijna allemaal wel.
Dat was een paar jaar geleden nog wel anders...
Veel al wel jah... Maar ik vind (ik zeg dus niet dat het zo is, ik vind dat alleen) dat er dit jaar een stuk meer waren dan vorige jaren...quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:12 schreef GLO het volgende:
[..]
In de Alpha staan altijd alleen maar bekende bands! Daar is-ie voor bedoeld! Groot en zo.
[..]
Ook dat klopt.
[..]
A. ik loop me helemaal niet te ergeren aan de bekende bands. Er stonden een aantal bands in de alpha die ik wilde zien.quote:Euhh... hoe weet je dat als je ze niet kent? Je denkt dat ze niet in je straatje passen, maar check dat eerst 's uit als je je toch loopt te ergeren aan bekende bands. Open your mind weetjewel. Wie weet voor wat voor verrassingen je komt te staan.
[..]
Ongetwijfeld!quote:Misschien ben jij wel meer gaan kennen...
prachtlijstje..quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:32 schreef tha_dark het volgende:
RHCP
Dropkick Murphys
Flogging Molly
Metallica
Die link doet het niet, terwijl ik toch graag zou willen laten blijken dat ik vind dat theater en dans op LL thuishoort!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:46 schreef Da hopman het volgende:
En hier vind je de handtekeningenactie: http://groups.msn.com/bac(...)&fc_p=%2FAktie&pps=k
Om de dooie dood niet! Ik vind het schandalig dat LL daar geen geld meer voor krijgt. Terwijl ze goddomme een lintje verdienen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:46 schreef Da hopman het volgende:
Lowlands schrapt theater- en dansprogrammering
Directeur van Eerdenburg: “Kennelijk ben ik de enige die het belangrijk vindt”
Die link klopt niet. Ik krijg een foutmelding:quote:En hier vind je de handtekeningenactie: http://groups.msn.com/bac(...)&fc_p=%2FAktie&pps=k
OK thnx.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:05 schreef Da hopman het volgende:
Hij is in iedergeval ook bereikbaar via www.lowlands.nl daar staat oa ook het persbericht.
Nee, tis andersom: Er is minder geld, dus ze schrappen de dans en het theater...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:18 schreef Ixnay het volgende:
Geen dans en theather meer op Lowlands.
Meer geld voor goeie bands.
Dus als je voor de muziek gaat verandert er niks.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:39 schreef Tu5 het volgende:
[..]
Nee, tis andersom: Er is minder geld, dus ze schrappen de dans en het theater...![]()
Kutregering...![]()
Rammstein? Weer Fields of Rock? Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:31 schreef Da hopman het volgende:
Nu Rammstein ook op Fields of Rock komt, lijkt het me ook wel realistisch dat ze in augustus in de Alpha zullen verschijnen.
Nee, maar waarom zou je alleen voor de muziek naar LL willen? Het unieke aan LL is juist de brede opzet. Het enige popfestival dat NIET alleen maar voor de muziek gaat (en binnen de muziekprogrammering óók een ongekende variatie kent). Uit de jaarlijkse enquête blijkt dat juist dat aspect van LL het festival voor de meerderheid der bezoekers zo speciaal maakt. Het sneuvelen van dans en theater is wat dat betreft een verdere verarming van het aanbod, dat met het afvoeren van de Foxtrot en het openluchtpodium al danig aangetast was. En ik hoor net dat ze volgend jaar ook nog gaan stoppen met de Higher Ground. Een hele slechte zaak. :'(quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:38 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dus als je voor de muziek gaat verandert er niks.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:39 schreef Debs het volgende:
Coldplay ( kans is vrij klein)
Rammstein
The Killers
Flogging Molly ( die was dit jaar zo gaaf)
Radiohead
Muse
Maroon 5
R.E.M.
en doe Robbie Williams dan ook maar of gewoon Band Aid helemaal
www.fieldsofrock.nlquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Rammstein? Weer Fields of Rock? Wat heb ik gemist?
damn dat loop ik al de hele tijd te roepen!!!!!quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:25 schreef StrikeAnywhere het volgende:
Bad Religion leeft nog wel zekerNu geloof ik op tour met Rise Against in Japan.
Rancid lijkt me sterk, aangezien dat ze er vorig jaar nog waren en in 1997 of 1998. Maar natuurlijk helemaal niet erg om die weer te zien
Voor de rest :
- Rise Against
- Killswitch Engage
- Social Distortion
- Thrice (die dit jaar cancelde)
- Propagandhi (wat zeker niet gaat gebeuren) maar toch maar hopen
- Strike Anywhere
- Satanic Surfers
- Avenged Sevenfold
- Unearth
Natuurlijk zil ik deze bands veel liever in kleine zaaltjes zie, ben ik zoiezo wel op lowlands te vinden en ik eis dat de organisatie meer punkrock/hardcore en metalbands toevoegd aan de line-up.
Zou ook mooi zijn jaquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Graag jaWellicht Sisters Of Mercy?
.
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:01 schreef GhostMan84 het volgende:
Pulse Ultra (ofzo? ik weet het niet ... misschien dat ze tegen die tijd al een nieuw album hebben, of zijn ze te onbekend voor Lowlands)
good pointquote:Op woensdag 10 november 2004 00:20 schreef GLO het volgende:
[..]Are you kidding? Sinds wanneer is een band te onbekend voor LL?
Sommige mensen begrijpen het idee van Lowlands niet helemaal geloof ik. Alhoewel ik de bands erg gaaf vind en ze graag live zie spelen... maar dat doen ze maar op andere festivals. Lowlands is voor minder grote bands in mijnogen.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:39 schreef whoops het volgende:
Whishlistje:
Beastie Boys
M.U.S.E.
Pfff, wat een onzin dat sommige mensen 'het idee van Lowlands' niet zouden snappen...quote:Op woensdag 10 november 2004 11:50 schreef paella het volgende:
[..]
Sommige mensen begrijpen het idee van Lowlands niet helemaal geloof ik. Alhoewel ik de bands erg gaaf vind en ze graag live zie spelen... maar dat doen ze maar op andere festivals. Lowlands is voor minder grote bands in mijnogen.
Sterker nog, zowel Muse (ik neem tenminste aan dat je die bedoelt, M.U.S.E. ken ik niet) als de Beastie Boys hebben al eens eerder op LL gespeeld. Het idee van LL is idd niet dat er geen grote namen op thuishoren. Wat niet wegneemt dat ze er vooral als publiekstrekkers fungeren. Het gaat de programmeurs er iig zeker niet om zoveel mogelijk klappers te contracteren, zoals de insteek van de meeste andere festivals is. Ik denk dat paella dat bedoelt. En dat de meeste posters hier gezien hun wensen dat niet lijken te beseffen. Daar heeft-ie wel een punt.quote:Op woensdag 10 november 2004 12:44 schreef whoops het volgende:
[..]
Pfff, wat een onzin dat sommige mensen 'het idee van Lowlands' niet zouden snappen...
Als Korn, Underworld,. Tiesto, Live en weet ik veel wie allemaal ook komen, passen M.U.S.E. en Beastie Boys er ook zeker tussen wat mij betreft...
Dan ga ik héééél hard mijn best doen om geld te sparenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:35 schreef RichardQuest het volgende:
En als de Strokes van New York naar de polder komen?.
Ik heb anders toch een paar hele vette optredens meegemaakt in de Higher Ground.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:06 schreef MCH het volgende:
Hooguit een paar in de Higher Ground, maar die zijn toch boring of uit Z-Amerika.
MCH ga je mond spoelen.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:06 schreef MCH het volgende:
Er komen geen onbekende bands op Lowlands. Hooguit een paar in de Higher Ground, maar die zijn toch boring of uit Z-Amerika.
Ixnay watjequote:Op dinsdag 30 november 2004 23:13 schreef Roellio het volgende:
<Ixnay> tss lowlands camping sucks
<@Henk> nee men
<@Henk> geweldig juist
<Ixnay> echte camping is beter
<roellio> dude
<roellio> blijf volgend jaar lekker thuis ofzo
<roellio> of ga in dat bungalowpark wat ernaast zit
<roellio>
Ik ga voor de bands, niet voor de camp.quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:13 schreef Roellio het volgende:
<Ixnay> tss lowlands camping sucks
<@Henk> nee men
<@Henk> geweldig juist
<Ixnay> echte camping is beter
<roellio> dude
<roellio> blijf volgend jaar lekker thuis ofzo
<roellio> of ga in dat bungalowpark wat ernaast zit
<roellio>
Op Muse na ben ik het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:03 schreef Ixnay het volgende:
Pennywise (mogen toch niet meer komen, hebben het verpest)
NOFX
AFI
No Use For A Name
Strung Out
1208
Deviates
98 Mute (zijn al gestopt)
Lagwagon
Bad Religion
The Offspring
Green Day
Millencolin
Guttermouth
The Living End
The Vandals
TSOL
Thrice
Less Than Jake
BoySetsFire
Anti-Flag
MXPX
Sum 41
Good Riddance
H2O
Minor Threat
Rancid
Sick Of It All
I Against I
New Found Glory
Lit
Bouncing Souls
Sellfish
Area 7
Agnostic Front
Alkaline Trio
Fenix TX
Frenzal Rhomb
Rufio
Flogging Molly
Dropkick Murphys
Yellowcard
Goldfinger
Strike Anywhere
The Descendents
Black Flag
Maar zoiets als Linkin Park, Prodigy, Iron Maiden, Muse, Papa Roach etc. oid zou ook niet mis zijn.
is 98 Mute gekapt? Dat wist ik niet!! goeie band!quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:03 schreef Ixnay het volgende:
lijst
Da's denk ik niet echt geschikt. Ze stonden ook op Fields of Rock in 2003, maar dat kwam niet echt goed tot zijn recht (moet toegeven dat ik Opeth toen ook nog niet echt kende). Die moeten gewoon in een kleinere zaal staan, niet in een grote festivaltent met allemaal ongeinteresseerde bierdrinkers die in de weg staan.quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:42 schreef InsaneM666 het volgende:
Of Opeth eindelijk is?Meer metal mag wel
AAAhhhh kom op!! Dat vond ik van D.E.P. in 2004 op lowlands ook niet echt.... Is ook niet echt een lowlands band, maar hebben wel een vette show gegeven. K'ben juist blij dat ze toch wel wat vaker bands contracteren wat niet echt prototype Lowlands zijn, anders was IK er iig niet hoor....quote:Op woensdag 1 december 2004 13:04 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Da's denk ik niet echt geschikt. Ze stonden ook op Fields of Rock in 2003, maar dat kwam niet echt goed tot zijn recht (moet toegeven dat ik Opeth toen ook nog niet echt kende). Die moeten gewoon in een kleinere zaal staan, niet in een grote festivaltent met allemaal ongeinteresseerde bierdrinkers die in de weg staan.
Spinvis zou leuk zijn. Opeth zou ik natuurlijk wel heel gaan als ze er nog staan. Underworld is misschien niet origineel, maar naar mijn mening nog steeds mooi als Alpha afsluiter. Etc etc etc. Qua programmering vind ik het allemaal wel best, als ze maar niet weer 350000 euro neertellen voor een beroerde festivalafsluiting.
Ja Jack en Meg, ik heb het tegen jullie.
quote:
Als we nu eens simpelweg realistisch zijn mensen... Live is al een jaar niet geweest... lijkt me duidelijk.
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:04 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
350000 euro neertellen voor een beroerde festivalafsluiting.
Ja Jack en Meg, ik heb het tegen jullie.
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:07 schreef the_opposite het volgende:
350.000 ???Jezus, das inderdaad wel een beetje overdreven. En als je dan al zoveel geld ervoor betaalt, zorg dan tenminste dat het geluid nog een beetje te pruimen is..
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:49 schreef LintuxCx het volgende:
tvp
Lowlands \o/
Oh, Ixnay, hoe is dat eigenlijk afgelopen met je tent deltaplan van vorig jaar? Foto's gemaakt?
quote:Op woensdag 1 december 2004 10:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op Muse na ben ik het helemaal met je eens
want Muse zuigt.... tenminste, dat vind ik dan...
<insert Aerosmith nummer wat gesampled is door Eminem>quote:Op woensdag 22 december 2004 11:32 schreef sillyzappa het volgende:
liefst onze eigen band natuurlijk ghehehehe.![]()
op een gegeven moment? ik was dr t jaar drvoor al flauw vanquote:Op woensdag 22 december 2004 22:00 schreef Robzilla het volgende:
Beter zijn er volgend jaar geen Theo roepers meer
haha, jezus christus wat was dat op een gegeven moment irirtant
quote:Lowlands heeft in de voorbereiding naar haar 2005 editie een nieuwe website gelanceerd. Veel schokkends staat er nog niet op. Wel is bekend gemaakt dat de voorverkoop van Lowlands op 4 februari 2005 begint. Als er meer te melden is, dan hoor je het op Festivalinfo!
En hij staat er al sinds september, moet je nagaan.quote:Op woensdag 5 januari 2005 02:57 schreef rubbereend het volgende:
wow nu al een topic, da's op tijd
of naar LL en Werchterquote:Op maandag 3 januari 2005 17:53 schreef h4nz het volgende:
Site zier er weer origineel uit. Nu maar hopen dat er gauw wat namen te vinden zijn. Ik ga geen kaartje kopen voordat ik weet dat er een paar goede acts bij zitten. Afgelopen editie zat weinig bij wat ik van te voren ECHT goed vond. Alleen een paar die ik wel aardig vond. Als er nu geen bands komen die ik echt goed vind, en ik niet alleen, dan denk ik eens naar Rock Werchter of RAR te gaan....
....ik er nog vertrouwen in![]()
Met mijn internetverbinding lees ik toch echt: Voorverkoop Zaterdag 5 Februari hoor..quote:
Hoop voor mezelf dat het 'onontkombaar' is. En dan hoop ik ook op een plaatsje in een festivaltent.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:28 schreef savelkoul het volgende:
Wel:
Doves
The Stone Roses
Portishead
The Dears
Pe Daalemmer en Rooie Rinus
Niet:
Takkeherrie (metal), en indien onontkoombaar, dan in die tent helemaal aan het einde van het terrein, met een aparte camping voor de liefhebbers
En geen dans en theater. Balkenende bedankt!
Je kunt ook via opties maar 25 posten per pagina weer laten gevenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:22 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Hoop voor mezelf dat het 'onontkombaar' is. En dan hoop ik ook op een plaatsje in een festivaltent.
AAh, kom op, even realistisch: Zoek maar alvast troost want ik heb zo'n vaag vermoeden dat jouw hoop geen consequensies heeft voor de programmering. (gelukkig)
edit- kan een mod die schijtfoto's weg halen?? Ik scroll me telkens een ongeluk, en we weten allemaal hoe het in Biddinghuizen uitziet ttv lowlands..
Laat die gast toch lekker bekrompen geen respect hebben voor andere muziekstijlen. Daar hoef je verder niet op in te gaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:22 schreef Ibanez het volgende:
AAh, kom op, even realistisch: Zoek maar alvast troost want ik heb zo'n vaag vermoeden dat jouw hoop geen consequensies heeft voor de programmering. (gelukkig)
Dan had je de echte oude meerdaagse Dynamo's moeten meemakenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:05 schreef LintuxCx het volgende:
(Want ik heb op Fields of Rock wel gemerkt dat een festival waar alleen metal komt niet echt voor een fijne sfeer zorgt...
Jah!!!! En ook: Killswitch, killswitch,killswitch (Engage)quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:42 schreef Eglise het volgende:
incubus incubus incubus
Zeker, en dan niet zoals vorig jaar in de India maar dan in een echte tentquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:32 schreef Eglise het volgende:
en razorlight
Dat is inderdaad meer waar dan mijn stelling.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik weet niet, misschien lijkt 't zo omdat ik een oude lul aan 't worden ben (24), maar ik heb 't idee dat sowieso de generaties onder mij allemaal minder tolerant worden op alle festivals en concerten. Volgens mij is 't meer een leeftijdsding dan een metalfan ding.....
Ja daarom touren ze nog steedsquote:Op woensdag 2 februari 2005 10:19 schreef greatgonzo het volgende:
de guano apes zijn uit elkaar dude...
quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:28 schreef greatgonzo het volgende:
vaag, op MTV vertelden ze dat ze uit elkaar zijn?
Misschien een afscheidstournee?
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:57 schreef super-muffin het volgende:
Ik ga ook!
een TVP dus
Ik hoop dat SoaD komt!
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:01 schreef Ibanez het volgende:
De bezoekers aantallen zijn teruggeschroefd van 60.000 naar 55.000 omdat lowlandsgangers veel klaagden dat het te druk was. Wie voor 14 mei een kaartje koopt betaalt 105 euro, ipv de nog te bepalen hogere prijs.
Je bespaart dus 10 euro, dat zijn toch weer drie biertjes.quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:16 schreef FLR het volgende:
Prijs tot 14 mei: 105 euro excl. service kosten
Prijs daarna: 115 euro excl. service kosten
Tof Prep.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:57 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik ga ook (voor het eerst) \o/
jahwel hoor, vorig jaar was het echt heel aantrekkelijk voor mij!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 03:21 schreef GLO het volgende:
[..]
Tof Prep.![]()
Maar ik ben bang dat er niet veel spekkie naar jouw bekkie zal staan.
Oh, OKquote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:52 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
jahwel hoor, vorig jaar was het echt heel aantrekkelijk voor mij!
The Hives, Velvet Revolver, Franz Ferdinand, Dropkick Murphys, Flogging Molly etc
Gheghe, ik heb een heel brede muzieksmaak GLOquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:16 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, OK
Ik verkeerde in de veronderstelling dat jij alleen van singer/songwriters en oude cowboys hield... (en Rod P. in het bijzonder). Je post immers zelden iets anders in het assospel.![]()
Des te beterquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:51 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Gheghe, ik heb een heel brede muzieksmaak GLO![]()
![]()
Weinig kans denk ik. Tenzij ze op tijd met een nieuw album afkomen dat het goed doet in de pers. Zo werkt het nu eenmaal bij de LL-programmeurs.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:54 schreef Bosbeetle het volgende:
stuurbaard bakkebaard mag ook wel weer eens komen
In april/mei komt hun nieuwe album !quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:33 schreef GLO het volgende:
[..]
Weinig kans denk ik. Tenzij ze op tijd met een nieuw album afkomen dat het goed doet in de pers. Zo werkt het nu eenmaal bij de LL-programmeurs.
OK, dat is alvast een goed begin. En nu maar duimen dat-ie aanslaat.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
In april/mei komt hun nieuwe album !
Dus eigenlijk ga jij alleen nog naar Lowlands als ze Dynamo Open Air weer drie dagen maken, er No Doubt en the Cranberries extra bij programmeren en het Lowlands noemen?quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:04 schreef haagse_elfje het volgende:
-verhaal-
niet dat ik het wist ofzo maar dan tochquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:08 schreef Roellio het volgende:
Ik ben overigens nog steeds enigzins verbolgen over het feit dat TS MIJN topic kaapt.
* Roellio is de man van de Lowlands-topics!
drie dagen dynamo open air zou veel goed maken.....quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ga jij alleen nog naar Lowlands als ze Dynamo Open Air weer drie dagen maken, er No Doubt en the Cranberries extra bij programmeren en het Lowlands noemen?
Als er trouwens 1 festival commercieel is dan is het trouwens RaR wel. Alleen maar grote publiektrekkende namen en verder niets teveel uitgeven wat betreft aankleding en extra's.....1 grote geldfabriek.........maar misschien dat ik er dit jaar ook te vinden ben hoor, ligt aan de financieen en de line-ups van de andere festivals
Duidelijk!! KSE is duidlelijk de PERFECTE lowlands band!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:01 schreef Ibanez het volgende:
De bezoekers aantallen zijn teruggeschroefd van 60.000 naar 55.000 omdat lowlandsgangers veel klaagden dat het te druk was. Wie voor 14 mei een kaartje koopt betaalt 105 euro, ipv de nog te bepalen hogere prijs.
* Ibanez blijft hopen op Killswitch Engage
quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:29 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
drie dagen dynamo open air zou veel goed maken.....
Ik moet eerlijk bekenen dat ik geen diehard Lowland-ganger ben. Maar ik ben wel een diehard festivalganger (en heb daarom dus m'n geld er al ruim voor eind augustus doorheen gejaagd altijd, wat een lowlandsbezoek verhinderd). en ik merk eigenlijk overal dat het publiek, en vooral het publiek tot en met een jaartje of 21/20, heel a-relaxed is, in vergelijking met enkele jaren geleden. Zelf wel heel a-sociaal doen, maar niet iets van een ander kunnen hebben....ik heb geen idee of die generatie inderdaad zo is of dat ik op m'n 24ste al last heb van een generatiekloof (onder 21-ers laat u horenquote:Kijk ik vindt het publiek van Lowlands ook niet meer zoals het eerst was toen ik voor de eerste keer ging, kon je gewoon op vrijdag komen en je had nog zat plek overal...lekkere relaxte mensen...
Nu heb je van die breezer sletjes lopen die het leuk vinden om mega veel pillen naar binnen te werken als ik dat wou zien ga ik wle naar Sensation...
Wat is er mis met NERD? Dat ze toevallig top 40 hits scoren? Dat jij het kutmuziek vind? Feit is dat NERD en de neptunes momenteel een heerlijke frisse wind zijn door de vastgeroeste hiphop-scene, en alleen daarom hebben ze alle recht om op een festival als Lowlands te staan. Het kan jouw ding niet zijn, oke, maar gelukkig zijn er meerdere tenten waar je heen kunt gaan. (En dan ook gelukkig ook echt veel meer en niet nog 1 andere zoals op de meeste festivals).quote:come on NERD op LL![]()
![]()
Bij mijn weten heeft Lowlands het nooit moeten hebben van harde bands, hooguit 2 grote namen per jaar en nog een handvol kleintjes....als je dat zoekt moet je idd naar RaR.......of Dynamo, Fields of Rock, Wacken, Graspop, etc...quote:inderdaad R am R is commercieël ze trekken nog wel de goeie grote harde bands aan, wat doet lowlands helemaal niets... Vorig jaar ook eerste beloven dat Soulfly zou komen en dan werd het weer gecanceled
Vreemd genoeg zie ik toch meer van die 16 jarige punkertjes rondlopen dan breezer sletjes met handen vol pillen....quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:29 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Nu heb je van die breezer sletjes lopen die het leuk vinden om mega veel pillen naar binnen te werken als ik dat wou zien ga ik wle naar Sensation...
quote:
Als t afgelopen isquote:Op woensdag 9 februari 2005 16:08 schreef super-muffin het volgende:
wanneer is de officiele lineup bekend?
quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:30 schreef Da hopman het volgende:
Zo heet tie Dommelsch en als je even niet oplet is het opeens het Pinkpodium
[afbeelding]
Ibanez schud handen met jou!! Maar goed.. dat is een programma dat idd beter geschikt is voor dynamo. (ik zou het niet slecht vinden iig)quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:04 schreef haagse_elfje het volgende:
:
Hatebreed
.....
Biohazard
Sepultura of Soulfly
....
Obituary
...
Rammstein
Fear factory
.....
.......
Alice in Chains HAHAHAHAHAHAHAHA
.......
.....
Slayer
System of a Down
etc etc
Ja toch??quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:43 schreef Kletz het volgende:
[..]
Duidelijk!! KSE is duidlelijk de PERFECTE lowlands band!
quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:34 schreef greatgonzo het volgende:
Heb vandaag bij de bieb de dvd van Travis geleend.
Dat zou ook een mooie band voor op LL zijn, heb ik nog nooit live gezien
volgens mij bestaan ze nog..quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:53 schreef greatgonzo het volgende:
bestaat blur nog? Ik dacht dat die uit elkaar waren na dat akkefietje met de Gorilla's?
de Gorillaz is een bij project, Blur bestaat nog gewoonquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:53 schreef greatgonzo het volgende:
bestaat blur nog? Ik dacht dat die uit elkaar waren na dat akkefietje met de Gorilla's?
Van oudsher volgens mij iemand anders, maar op een bepaald moment is die fakkel doorgegevenquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:08 schreef Roellio het volgende:
Ik ben overigens nog steeds enigzins verbolgen over het feit dat TS MIJN topic kaapt.
* Roellio is de man van de Lowlands-topics!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:43 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Van oudsher volgens mij iemand anders, maar op een bepaald moment is die fakkel doorgegeven
By the weg, ik denk dat Jamie Cullum ook wel een goede kanshebber is voor Lowlands. Ik vind het tenminste wel een zeer geschikte LL-artiest.(heerlijk voor een vroege zaterdagmiddagsessie op de heuvels van de Alpha. En hij staat ook op Roskilde dus hij schuwt de festivals in ieder geval niet.
www.jamiecullum.com
Dat zijn veel aa'squote:Op donderdag 17 februari 2005 15:59 schreef Ibanez het volgende:
[..]
-edit, samenvatting tekst: Argh!-
Sjezus, ben jij wel goed bij je hoofd???? NOOOIT die kwijler!! Ouwieje het niveau gaat steevast omlaag!!!!!![]()
Jamie Cullum is best oke, maar niet voor op LL denk ikquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:43 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Van oudsher volgens mij iemand anders, maar op een bepaald moment is die fakkel doorgegeven
By the weg, ik denk dat Jamie Cullum ook wel een goede kanshebber is voor Lowlands. Ik vind het tenminste wel een zeer geschikte LL-artiest.(heerlijk voor een vroege zaterdagmiddagsessie op de heuvels van de Alpha. En hij staat ook op Roskilde dus hij schuwt de festivals in ieder geval niet.
www.jamiecullum.com
lowlands is altijd leuk en er zijn altijd wel leuke bands die komen...gewoon gaan!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 18:04 schreef mordradead het volgende:
Als de line-up een beetje leuk is ga ik misschien ook welvoor het eerst.
Bands die ik graag zou willen zien..... :
Travis
Futureheads
Razorlight
Dogs Die in Hot Cars
The Zutons
wie?quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:41 schreef rubbereend het volgende:
dan ook maar mijn verlanglijstje....
Goldsfrapp
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:10 schreef mouzzer het volgende:
Ook al komt de organisatie pas na Pinkpop met de bevestiging van de grote namen, ik heb er al eentje. Bevestigd door management anders komt het niet op deze site te staan.
The Prodigy staat 19 augustus op Lowlands!!
http://www.nekozine.co.uk/prodigy/live.html
Goldfrapp stond 2 jaar geleden ook op Lowlands, was een erg vet optredenquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:17 schreef koston het volgende:
[..]
Goldfrapp stond 2 jaar geleden ook op Lowlands, was een erg vet optreden
mooi, dat was de enige band die ik in de hele pinkpop line-up interessant vond dus omdat ik ze ook op lowlands kan zien ga ik met een gerust hart thuis zitten met pinksterenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:10 schreef mouzzer het volgende:
Ook al komt de organisatie pas na Pinkpop met de bevestiging van de grote namen, ik heb er al eentje. Bevestigd door management anders komt het niet op deze site te staan.
The Prodigy staat 19 augustus op Lowlands!!
Inderdaad, blijkbaar te vroeg op de site gezet. Site heeft connecties met management van Prodigy en de gasten van Prodigy zelf en staat het daar dan is het echt zeker. Al eerder met andere festivals had de site aangegeven dan de data pas vrijgegeven mogen worden als de band door het festival zelf bevestigd is nu dus blijkbaar een foutje gemaakt en te vroeg op de site gezet dat wordt dus wachten tot mei.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:30 schreef koston het volgende:
Wazig, net stond de Prodigy nog wel op die site voor 19 augustus en nu niet meer
Maar we kunnen dus concluderen dat de Prodigy wel komt?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:43 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Inderdaad, blijkbaar te vroeg op de site gezet. Site heeft connecties met management van Prodigy en de gasten van Prodigy zelf en staat het daar dan is het echt zeker. Al eerder met andere festivals had de site aangegeven dan de data pas vrijgegeven mogen worden als de band door het festival zelf bevestigd is nu dus blijkbaar een foutje gemaakt en te vroeg op de site gezet dat wordt dus wachten tot mei.
Lowlands 2004 - Pinkpop 2005 dan lijkt me Lowlands 2005 een beetje overdreven. Als ze nog een kertje naar Nederland komen verwacht k ze eerder op Dance Valleyquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:10 schreef Da hopman het volgende:
Chemical brothers verwacht ik eigenlijk ook wel.
Als ik mag kiezen: Fat Boy Slimquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:06 schreef greatgonzo het volgende:
prodigy heeft z'n beste tijd toch wel gehad? 2001 (meen ik) was ook huilen met de pet op.
En Chemical Brothers waren er vorig jaar ook al, waren wel vet, maar dat hoeft niet 2x achter elkaar. Nee in het rijtje dance MOET gewoon een van deze drie komen
- Moby
- Fatboy Slim
- Underworld
En ik zie de lol van de Gorillaz niet in?
Is lastig te zeggen...is een gevoel... het is gewoon grappig... En Clint Eastwood was wel een heel erg lekker nummer. Maar misschien is het live wel niet te pruimen...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:17 schreef greatgonzo het volgende:
leg mij uit wat leuk is aan de gorillaz?
Officeel niet inderdaad, maar niks is onmogelijk lijkt me...aangezien de mannen die erachter zitten in leven zijn....maar ach het lijkt me idd niet erg waarschijnlijk dat ze ooit zullen optreden...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gorillaz bestaan toch helemaal niet "live"? Of zetten ze dan gewoon een videoscherm neer ofzo?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gorillaz bestaan toch helemaal niet "live"? Of zetten ze dan gewoon een videoscherm neer ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |