Ja daarom touren ze nog steedsquote:Op woensdag 2 februari 2005 10:19 schreef greatgonzo het volgende:
de guano apes zijn uit elkaar dude...
quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:28 schreef greatgonzo het volgende:
vaag, op MTV vertelden ze dat ze uit elkaar zijn?
Misschien een afscheidstournee?
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:57 schreef super-muffin het volgende:
Ik ga ook!
een TVP dus
Ik hoop dat SoaD komt!
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:01 schreef Ibanez het volgende:
De bezoekers aantallen zijn teruggeschroefd van 60.000 naar 55.000 omdat lowlandsgangers veel klaagden dat het te druk was. Wie voor 14 mei een kaartje koopt betaalt 105 euro, ipv de nog te bepalen hogere prijs.
Je bespaart dus 10 euro, dat zijn toch weer drie biertjes.quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:16 schreef FLR het volgende:
Prijs tot 14 mei: 105 euro excl. service kosten
Prijs daarna: 115 euro excl. service kosten
Tof Prep.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:57 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik ga ook (voor het eerst) \o/
jahwel hoor, vorig jaar was het echt heel aantrekkelijk voor mij!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 03:21 schreef GLO het volgende:
[..]
Tof Prep.![]()
Maar ik ben bang dat er niet veel spekkie naar jouw bekkie zal staan.
Oh, OKquote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:52 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
jahwel hoor, vorig jaar was het echt heel aantrekkelijk voor mij!
The Hives, Velvet Revolver, Franz Ferdinand, Dropkick Murphys, Flogging Molly etc
Gheghe, ik heb een heel brede muzieksmaak GLOquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:16 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, OK
Ik verkeerde in de veronderstelling dat jij alleen van singer/songwriters en oude cowboys hield... (en Rod P. in het bijzonder). Je post immers zelden iets anders in het assospel.![]()
Des te beterquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:51 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Gheghe, ik heb een heel brede muzieksmaak GLO![]()
![]()
Weinig kans denk ik. Tenzij ze op tijd met een nieuw album afkomen dat het goed doet in de pers. Zo werkt het nu eenmaal bij de LL-programmeurs.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:54 schreef Bosbeetle het volgende:
stuurbaard bakkebaard mag ook wel weer eens komen
In april/mei komt hun nieuwe album !quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:33 schreef GLO het volgende:
[..]
Weinig kans denk ik. Tenzij ze op tijd met een nieuw album afkomen dat het goed doet in de pers. Zo werkt het nu eenmaal bij de LL-programmeurs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |