Ja daarom touren ze nog steedsquote:Op woensdag 2 februari 2005 10:19 schreef greatgonzo het volgende:
de guano apes zijn uit elkaar dude...
quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:28 schreef greatgonzo het volgende:
vaag, op MTV vertelden ze dat ze uit elkaar zijn?
Misschien een afscheidstournee?
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:57 schreef super-muffin het volgende:
Ik ga ook!
een TVP dus
Ik hoop dat SoaD komt!
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:01 schreef Ibanez het volgende:
De bezoekers aantallen zijn teruggeschroefd van 60.000 naar 55.000 omdat lowlandsgangers veel klaagden dat het te druk was. Wie voor 14 mei een kaartje koopt betaalt 105 euro, ipv de nog te bepalen hogere prijs.
Je bespaart dus 10 euro, dat zijn toch weer drie biertjes.quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:16 schreef FLR het volgende:
Prijs tot 14 mei: 105 euro excl. service kosten
Prijs daarna: 115 euro excl. service kosten
Tof Prep.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:57 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik ga ook (voor het eerst) \o/
jahwel hoor, vorig jaar was het echt heel aantrekkelijk voor mij!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 03:21 schreef GLO het volgende:
[..]
Tof Prep.![]()
Maar ik ben bang dat er niet veel spekkie naar jouw bekkie zal staan.
Oh, OKquote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:52 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
jahwel hoor, vorig jaar was het echt heel aantrekkelijk voor mij!
The Hives, Velvet Revolver, Franz Ferdinand, Dropkick Murphys, Flogging Molly etc
Gheghe, ik heb een heel brede muzieksmaak GLOquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:16 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, OK
Ik verkeerde in de veronderstelling dat jij alleen van singer/songwriters en oude cowboys hield... (en Rod P. in het bijzonder). Je post immers zelden iets anders in het assospel.![]()
Des te beterquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:51 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Gheghe, ik heb een heel brede muzieksmaak GLO![]()
![]()
Weinig kans denk ik. Tenzij ze op tijd met een nieuw album afkomen dat het goed doet in de pers. Zo werkt het nu eenmaal bij de LL-programmeurs.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:54 schreef Bosbeetle het volgende:
stuurbaard bakkebaard mag ook wel weer eens komen
In april/mei komt hun nieuwe album !quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:33 schreef GLO het volgende:
[..]
Weinig kans denk ik. Tenzij ze op tijd met een nieuw album afkomen dat het goed doet in de pers. Zo werkt het nu eenmaal bij de LL-programmeurs.
OK, dat is alvast een goed begin. En nu maar duimen dat-ie aanslaat.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
In april/mei komt hun nieuwe album !
Dus eigenlijk ga jij alleen nog naar Lowlands als ze Dynamo Open Air weer drie dagen maken, er No Doubt en the Cranberries extra bij programmeren en het Lowlands noemen?quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:04 schreef haagse_elfje het volgende:
-verhaal-
niet dat ik het wist ofzo maar dan tochquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:08 schreef Roellio het volgende:
Ik ben overigens nog steeds enigzins verbolgen over het feit dat TS MIJN topic kaapt.
* Roellio is de man van de Lowlands-topics!
drie dagen dynamo open air zou veel goed maken.....quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ga jij alleen nog naar Lowlands als ze Dynamo Open Air weer drie dagen maken, er No Doubt en the Cranberries extra bij programmeren en het Lowlands noemen?
Als er trouwens 1 festival commercieel is dan is het trouwens RaR wel. Alleen maar grote publiektrekkende namen en verder niets teveel uitgeven wat betreft aankleding en extra's.....1 grote geldfabriek.........maar misschien dat ik er dit jaar ook te vinden ben hoor, ligt aan de financieen en de line-ups van de andere festivals
Duidelijk!! KSE is duidlelijk de PERFECTE lowlands band!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:01 schreef Ibanez het volgende:
De bezoekers aantallen zijn teruggeschroefd van 60.000 naar 55.000 omdat lowlandsgangers veel klaagden dat het te druk was. Wie voor 14 mei een kaartje koopt betaalt 105 euro, ipv de nog te bepalen hogere prijs.
* Ibanez blijft hopen op Killswitch Engage
quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:29 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
drie dagen dynamo open air zou veel goed maken.....
Ik moet eerlijk bekenen dat ik geen diehard Lowland-ganger ben. Maar ik ben wel een diehard festivalganger (en heb daarom dus m'n geld er al ruim voor eind augustus doorheen gejaagd altijd, wat een lowlandsbezoek verhinderd). en ik merk eigenlijk overal dat het publiek, en vooral het publiek tot en met een jaartje of 21/20, heel a-relaxed is, in vergelijking met enkele jaren geleden. Zelf wel heel a-sociaal doen, maar niet iets van een ander kunnen hebben....ik heb geen idee of die generatie inderdaad zo is of dat ik op m'n 24ste al last heb van een generatiekloof (onder 21-ers laat u horenquote:Kijk ik vindt het publiek van Lowlands ook niet meer zoals het eerst was toen ik voor de eerste keer ging, kon je gewoon op vrijdag komen en je had nog zat plek overal...lekkere relaxte mensen...
Nu heb je van die breezer sletjes lopen die het leuk vinden om mega veel pillen naar binnen te werken als ik dat wou zien ga ik wle naar Sensation...
Wat is er mis met NERD? Dat ze toevallig top 40 hits scoren? Dat jij het kutmuziek vind? Feit is dat NERD en de neptunes momenteel een heerlijke frisse wind zijn door de vastgeroeste hiphop-scene, en alleen daarom hebben ze alle recht om op een festival als Lowlands te staan. Het kan jouw ding niet zijn, oke, maar gelukkig zijn er meerdere tenten waar je heen kunt gaan. (En dan ook gelukkig ook echt veel meer en niet nog 1 andere zoals op de meeste festivals).quote:come on NERD op LL![]()
![]()
Bij mijn weten heeft Lowlands het nooit moeten hebben van harde bands, hooguit 2 grote namen per jaar en nog een handvol kleintjes....als je dat zoekt moet je idd naar RaR.......of Dynamo, Fields of Rock, Wacken, Graspop, etc...quote:inderdaad R am R is commercieël ze trekken nog wel de goeie grote harde bands aan, wat doet lowlands helemaal niets... Vorig jaar ook eerste beloven dat Soulfly zou komen en dan werd het weer gecanceled
Vreemd genoeg zie ik toch meer van die 16 jarige punkertjes rondlopen dan breezer sletjes met handen vol pillen....quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:29 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Nu heb je van die breezer sletjes lopen die het leuk vinden om mega veel pillen naar binnen te werken als ik dat wou zien ga ik wle naar Sensation...
quote:
Als t afgelopen isquote:Op woensdag 9 februari 2005 16:08 schreef super-muffin het volgende:
wanneer is de officiele lineup bekend?
quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:30 schreef Da hopman het volgende:
Zo heet tie Dommelsch en als je even niet oplet is het opeens het Pinkpodium
[afbeelding]
Ibanez schud handen met jou!! Maar goed.. dat is een programma dat idd beter geschikt is voor dynamo. (ik zou het niet slecht vinden iig)quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:04 schreef haagse_elfje het volgende:
:
Hatebreed
.....
Biohazard
Sepultura of Soulfly
....
Obituary
...
Rammstein
Fear factory
.....
.......
Alice in Chains HAHAHAHAHAHAHAHA
.......
.....
Slayer
System of a Down
etc etc
Ja toch??quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:43 schreef Kletz het volgende:
[..]
Duidelijk!! KSE is duidlelijk de PERFECTE lowlands band!
quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:34 schreef greatgonzo het volgende:
Heb vandaag bij de bieb de dvd van Travis geleend.
Dat zou ook een mooie band voor op LL zijn, heb ik nog nooit live gezien
volgens mij bestaan ze nog..quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:53 schreef greatgonzo het volgende:
bestaat blur nog? Ik dacht dat die uit elkaar waren na dat akkefietje met de Gorilla's?
de Gorillaz is een bij project, Blur bestaat nog gewoonquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:53 schreef greatgonzo het volgende:
bestaat blur nog? Ik dacht dat die uit elkaar waren na dat akkefietje met de Gorilla's?
Van oudsher volgens mij iemand anders, maar op een bepaald moment is die fakkel doorgegevenquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:08 schreef Roellio het volgende:
Ik ben overigens nog steeds enigzins verbolgen over het feit dat TS MIJN topic kaapt.
* Roellio is de man van de Lowlands-topics!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:43 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Van oudsher volgens mij iemand anders, maar op een bepaald moment is die fakkel doorgegeven
By the weg, ik denk dat Jamie Cullum ook wel een goede kanshebber is voor Lowlands. Ik vind het tenminste wel een zeer geschikte LL-artiest.(heerlijk voor een vroege zaterdagmiddagsessie op de heuvels van de Alpha. En hij staat ook op Roskilde dus hij schuwt de festivals in ieder geval niet.
www.jamiecullum.com
Dat zijn veel aa'squote:Op donderdag 17 februari 2005 15:59 schreef Ibanez het volgende:
[..]
-edit, samenvatting tekst: Argh!-
Sjezus, ben jij wel goed bij je hoofd???? NOOOIT die kwijler!! Ouwieje het niveau gaat steevast omlaag!!!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |