Jamie Cullum is best oke, maar niet voor op LL denk ikquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:43 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Van oudsher volgens mij iemand anders, maar op een bepaald moment is die fakkel doorgegeven
By the weg, ik denk dat Jamie Cullum ook wel een goede kanshebber is voor Lowlands. Ik vind het tenminste wel een zeer geschikte LL-artiest.(heerlijk voor een vroege zaterdagmiddagsessie op de heuvels van de Alpha. En hij staat ook op Roskilde dus hij schuwt de festivals in ieder geval niet.
www.jamiecullum.com
lowlands is altijd leuk en er zijn altijd wel leuke bands die komen...gewoon gaan!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 18:04 schreef mordradead het volgende:
Als de line-up een beetje leuk is ga ik misschien ook welvoor het eerst.
Bands die ik graag zou willen zien..... :
Travis
Futureheads
Razorlight
Dogs Die in Hot Cars
The Zutons
wie?quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:41 schreef rubbereend het volgende:
dan ook maar mijn verlanglijstje....
Goldsfrapp
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:10 schreef mouzzer het volgende:
Ook al komt de organisatie pas na Pinkpop met de bevestiging van de grote namen, ik heb er al eentje. Bevestigd door management anders komt het niet op deze site te staan.
The Prodigy staat 19 augustus op Lowlands!!
http://www.nekozine.co.uk/prodigy/live.html
Goldfrapp stond 2 jaar geleden ook op Lowlands, was een erg vet optredenquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:17 schreef koston het volgende:
[..]
Goldfrapp stond 2 jaar geleden ook op Lowlands, was een erg vet optreden
mooi, dat was de enige band die ik in de hele pinkpop line-up interessant vond dus omdat ik ze ook op lowlands kan zien ga ik met een gerust hart thuis zitten met pinksterenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:10 schreef mouzzer het volgende:
Ook al komt de organisatie pas na Pinkpop met de bevestiging van de grote namen, ik heb er al eentje. Bevestigd door management anders komt het niet op deze site te staan.
The Prodigy staat 19 augustus op Lowlands!!
Inderdaad, blijkbaar te vroeg op de site gezet. Site heeft connecties met management van Prodigy en de gasten van Prodigy zelf en staat het daar dan is het echt zeker. Al eerder met andere festivals had de site aangegeven dan de data pas vrijgegeven mogen worden als de band door het festival zelf bevestigd is nu dus blijkbaar een foutje gemaakt en te vroeg op de site gezet dat wordt dus wachten tot mei.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:30 schreef koston het volgende:
Wazig, net stond de Prodigy nog wel op die site voor 19 augustus en nu niet meer
Maar we kunnen dus concluderen dat de Prodigy wel komt?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:43 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Inderdaad, blijkbaar te vroeg op de site gezet. Site heeft connecties met management van Prodigy en de gasten van Prodigy zelf en staat het daar dan is het echt zeker. Al eerder met andere festivals had de site aangegeven dan de data pas vrijgegeven mogen worden als de band door het festival zelf bevestigd is nu dus blijkbaar een foutje gemaakt en te vroeg op de site gezet dat wordt dus wachten tot mei.
Lowlands 2004 - Pinkpop 2005 dan lijkt me Lowlands 2005 een beetje overdreven. Als ze nog een kertje naar Nederland komen verwacht k ze eerder op Dance Valleyquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:10 schreef Da hopman het volgende:
Chemical brothers verwacht ik eigenlijk ook wel.
Als ik mag kiezen: Fat Boy Slimquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:06 schreef greatgonzo het volgende:
prodigy heeft z'n beste tijd toch wel gehad? 2001 (meen ik) was ook huilen met de pet op.
En Chemical Brothers waren er vorig jaar ook al, waren wel vet, maar dat hoeft niet 2x achter elkaar. Nee in het rijtje dance MOET gewoon een van deze drie komen
- Moby
- Fatboy Slim
- Underworld
En ik zie de lol van de Gorillaz niet in?
Is lastig te zeggen...is een gevoel... het is gewoon grappig... En Clint Eastwood was wel een heel erg lekker nummer. Maar misschien is het live wel niet te pruimen...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:17 schreef greatgonzo het volgende:
leg mij uit wat leuk is aan de gorillaz?
Officeel niet inderdaad, maar niks is onmogelijk lijkt me...aangezien de mannen die erachter zitten in leven zijn....maar ach het lijkt me idd niet erg waarschijnlijk dat ze ooit zullen optreden...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gorillaz bestaan toch helemaal niet "live"? Of zetten ze dan gewoon een videoscherm neer ofzo?
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gorillaz bestaan toch helemaal niet "live"? Of zetten ze dan gewoon een videoscherm neer ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |