is 98 Mute gekapt? Dat wist ik niet!! goeie band!quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:03 schreef Ixnay het volgende:
lijst
Da's denk ik niet echt geschikt. Ze stonden ook op Fields of Rock in 2003, maar dat kwam niet echt goed tot zijn recht (moet toegeven dat ik Opeth toen ook nog niet echt kende). Die moeten gewoon in een kleinere zaal staan, niet in een grote festivaltent met allemaal ongeinteresseerde bierdrinkers die in de weg staan.quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:42 schreef InsaneM666 het volgende:
Of Opeth eindelijk is?Meer metal mag wel
AAAhhhh kom op!! Dat vond ik van D.E.P. in 2004 op lowlands ook niet echt.... Is ook niet echt een lowlands band, maar hebben wel een vette show gegeven. K'ben juist blij dat ze toch wel wat vaker bands contracteren wat niet echt prototype Lowlands zijn, anders was IK er iig niet hoor....quote:Op woensdag 1 december 2004 13:04 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Da's denk ik niet echt geschikt. Ze stonden ook op Fields of Rock in 2003, maar dat kwam niet echt goed tot zijn recht (moet toegeven dat ik Opeth toen ook nog niet echt kende). Die moeten gewoon in een kleinere zaal staan, niet in een grote festivaltent met allemaal ongeinteresseerde bierdrinkers die in de weg staan.
Spinvis zou leuk zijn. Opeth zou ik natuurlijk wel heel gaan als ze er nog staan. Underworld is misschien niet origineel, maar naar mijn mening nog steeds mooi als Alpha afsluiter. Etc etc etc. Qua programmering vind ik het allemaal wel best, als ze maar niet weer 350000 euro neertellen voor een beroerde festivalafsluiting.
Ja Jack en Meg, ik heb het tegen jullie.
quote:
Als we nu eens simpelweg realistisch zijn mensen... Live is al een jaar niet geweest... lijkt me duidelijk.
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:04 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
350000 euro neertellen voor een beroerde festivalafsluiting.
Ja Jack en Meg, ik heb het tegen jullie.
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:07 schreef the_opposite het volgende:
350.000 ???Jezus, das inderdaad wel een beetje overdreven. En als je dan al zoveel geld ervoor betaalt, zorg dan tenminste dat het geluid nog een beetje te pruimen is..
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:49 schreef LintuxCx het volgende:
tvp
Lowlands \o/
Oh, Ixnay, hoe is dat eigenlijk afgelopen met je tent deltaplan van vorig jaar? Foto's gemaakt?
quote:Op woensdag 1 december 2004 10:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op Muse na ben ik het helemaal met je eens
want Muse zuigt.... tenminste, dat vind ik dan...
<insert Aerosmith nummer wat gesampled is door Eminem>quote:Op woensdag 22 december 2004 11:32 schreef sillyzappa het volgende:
liefst onze eigen band natuurlijk ghehehehe.![]()
op een gegeven moment? ik was dr t jaar drvoor al flauw vanquote:Op woensdag 22 december 2004 22:00 schreef Robzilla het volgende:
Beter zijn er volgend jaar geen Theo roepers meer
haha, jezus christus wat was dat op een gegeven moment irirtant
quote:Lowlands heeft in de voorbereiding naar haar 2005 editie een nieuwe website gelanceerd. Veel schokkends staat er nog niet op. Wel is bekend gemaakt dat de voorverkoop van Lowlands op 4 februari 2005 begint. Als er meer te melden is, dan hoor je het op Festivalinfo!
En hij staat er al sinds september, moet je nagaan.quote:Op woensdag 5 januari 2005 02:57 schreef rubbereend het volgende:
wow nu al een topic, da's op tijd
of naar LL en Werchterquote:Op maandag 3 januari 2005 17:53 schreef h4nz het volgende:
Site zier er weer origineel uit. Nu maar hopen dat er gauw wat namen te vinden zijn. Ik ga geen kaartje kopen voordat ik weet dat er een paar goede acts bij zitten. Afgelopen editie zat weinig bij wat ik van te voren ECHT goed vond. Alleen een paar die ik wel aardig vond. Als er nu geen bands komen die ik echt goed vind, en ik niet alleen, dan denk ik eens naar Rock Werchter of RAR te gaan....
....ik er nog vertrouwen in![]()
Met mijn internetverbinding lees ik toch echt: Voorverkoop Zaterdag 5 Februari hoor..quote:
Hoop voor mezelf dat het 'onontkombaar' is. En dan hoop ik ook op een plaatsje in een festivaltent.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:28 schreef savelkoul het volgende:
Wel:
Doves
The Stone Roses
Portishead
The Dears
Pe Daalemmer en Rooie Rinus
Niet:
Takkeherrie (metal), en indien onontkoombaar, dan in die tent helemaal aan het einde van het terrein, met een aparte camping voor de liefhebbers
En geen dans en theater. Balkenende bedankt!
Je kunt ook via opties maar 25 posten per pagina weer laten gevenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:22 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Hoop voor mezelf dat het 'onontkombaar' is. En dan hoop ik ook op een plaatsje in een festivaltent.
AAh, kom op, even realistisch: Zoek maar alvast troost want ik heb zo'n vaag vermoeden dat jouw hoop geen consequensies heeft voor de programmering. (gelukkig)
edit- kan een mod die schijtfoto's weg halen?? Ik scroll me telkens een ongeluk, en we weten allemaal hoe het in Biddinghuizen uitziet ttv lowlands..
Laat die gast toch lekker bekrompen geen respect hebben voor andere muziekstijlen. Daar hoef je verder niet op in te gaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:22 schreef Ibanez het volgende:
AAh, kom op, even realistisch: Zoek maar alvast troost want ik heb zo'n vaag vermoeden dat jouw hoop geen consequensies heeft voor de programmering. (gelukkig)
Dan had je de echte oude meerdaagse Dynamo's moeten meemakenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:05 schreef LintuxCx het volgende:
(Want ik heb op Fields of Rock wel gemerkt dat een festival waar alleen metal komt niet echt voor een fijne sfeer zorgt...
Jah!!!! En ook: Killswitch, killswitch,killswitch (Engage)quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:42 schreef Eglise het volgende:
incubus incubus incubus
Zeker, en dan niet zoals vorig jaar in de India maar dan in een echte tentquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:32 schreef Eglise het volgende:
en razorlight
Dat is inderdaad meer waar dan mijn stelling.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik weet niet, misschien lijkt 't zo omdat ik een oude lul aan 't worden ben (24), maar ik heb 't idee dat sowieso de generaties onder mij allemaal minder tolerant worden op alle festivals en concerten. Volgens mij is 't meer een leeftijdsding dan een metalfan ding.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |