quote:Lowlands heeft in de voorbereiding naar haar 2005 editie een nieuwe website gelanceerd. Veel schokkends staat er nog niet op. Wel is bekend gemaakt dat de voorverkoop van Lowlands op 4 februari 2005 begint. Als er meer te melden is, dan hoor je het op Festivalinfo!
En hij staat er al sinds september, moet je nagaan.quote:Op woensdag 5 januari 2005 02:57 schreef rubbereend het volgende:
wow nu al een topic, da's op tijd
of naar LL en Werchterquote:Op maandag 3 januari 2005 17:53 schreef h4nz het volgende:
Site zier er weer origineel uit. Nu maar hopen dat er gauw wat namen te vinden zijn. Ik ga geen kaartje kopen voordat ik weet dat er een paar goede acts bij zitten. Afgelopen editie zat weinig bij wat ik van te voren ECHT goed vond. Alleen een paar die ik wel aardig vond. Als er nu geen bands komen die ik echt goed vind, en ik niet alleen, dan denk ik eens naar Rock Werchter of RAR te gaan....
....ik er nog vertrouwen in![]()
Met mijn internetverbinding lees ik toch echt: Voorverkoop Zaterdag 5 Februari hoor..quote:
Hoop voor mezelf dat het 'onontkombaar' is. En dan hoop ik ook op een plaatsje in een festivaltent.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:28 schreef savelkoul het volgende:
Wel:
Doves
The Stone Roses
Portishead
The Dears
Pe Daalemmer en Rooie Rinus
Niet:
Takkeherrie (metal), en indien onontkoombaar, dan in die tent helemaal aan het einde van het terrein, met een aparte camping voor de liefhebbers
En geen dans en theater. Balkenende bedankt!
Je kunt ook via opties maar 25 posten per pagina weer laten gevenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:22 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Hoop voor mezelf dat het 'onontkombaar' is. En dan hoop ik ook op een plaatsje in een festivaltent.
AAh, kom op, even realistisch: Zoek maar alvast troost want ik heb zo'n vaag vermoeden dat jouw hoop geen consequensies heeft voor de programmering. (gelukkig)
edit- kan een mod die schijtfoto's weg halen?? Ik scroll me telkens een ongeluk, en we weten allemaal hoe het in Biddinghuizen uitziet ttv lowlands..
Laat die gast toch lekker bekrompen geen respect hebben voor andere muziekstijlen. Daar hoef je verder niet op in te gaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:22 schreef Ibanez het volgende:
AAh, kom op, even realistisch: Zoek maar alvast troost want ik heb zo'n vaag vermoeden dat jouw hoop geen consequensies heeft voor de programmering. (gelukkig)
Dan had je de echte oude meerdaagse Dynamo's moeten meemakenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:05 schreef LintuxCx het volgende:
(Want ik heb op Fields of Rock wel gemerkt dat een festival waar alleen metal komt niet echt voor een fijne sfeer zorgt...
Jah!!!! En ook: Killswitch, killswitch,killswitch (Engage)quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:42 schreef Eglise het volgende:
incubus incubus incubus
Zeker, en dan niet zoals vorig jaar in de India maar dan in een echte tentquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:32 schreef Eglise het volgende:
en razorlight
Dat is inderdaad meer waar dan mijn stelling.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik weet niet, misschien lijkt 't zo omdat ik een oude lul aan 't worden ben (24), maar ik heb 't idee dat sowieso de generaties onder mij allemaal minder tolerant worden op alle festivals en concerten. Volgens mij is 't meer een leeftijdsding dan een metalfan ding.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |