Dus als je voor de muziek gaat verandert er niks.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:39 schreef Tu5 het volgende:
[..]
Nee, tis andersom: Er is minder geld, dus ze schrappen de dans en het theater...![]()
Kutregering...![]()
Rammstein? Weer Fields of Rock? Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:31 schreef Da hopman het volgende:
Nu Rammstein ook op Fields of Rock komt, lijkt het me ook wel realistisch dat ze in augustus in de Alpha zullen verschijnen.
Nee, maar waarom zou je alleen voor de muziek naar LL willen? Het unieke aan LL is juist de brede opzet. Het enige popfestival dat NIET alleen maar voor de muziek gaat (en binnen de muziekprogrammering óók een ongekende variatie kent). Uit de jaarlijkse enquête blijkt dat juist dat aspect van LL het festival voor de meerderheid der bezoekers zo speciaal maakt. Het sneuvelen van dans en theater is wat dat betreft een verdere verarming van het aanbod, dat met het afvoeren van de Foxtrot en het openluchtpodium al danig aangetast was. En ik hoor net dat ze volgend jaar ook nog gaan stoppen met de Higher Ground. Een hele slechte zaak. :'(quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:38 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dus als je voor de muziek gaat verandert er niks.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:39 schreef Debs het volgende:
Coldplay ( kans is vrij klein)
Rammstein
The Killers
Flogging Molly ( die was dit jaar zo gaaf)
Radiohead
Muse
Maroon 5
R.E.M.
en doe Robbie Williams dan ook maar of gewoon Band Aid helemaal
www.fieldsofrock.nlquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Rammstein? Weer Fields of Rock? Wat heb ik gemist?
damn dat loop ik al de hele tijd te roepen!!!!!quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:25 schreef StrikeAnywhere het volgende:
Bad Religion leeft nog wel zekerNu geloof ik op tour met Rise Against in Japan.
Rancid lijkt me sterk, aangezien dat ze er vorig jaar nog waren en in 1997 of 1998. Maar natuurlijk helemaal niet erg om die weer te zien
Voor de rest :
- Rise Against
- Killswitch Engage
- Social Distortion
- Thrice (die dit jaar cancelde)
- Propagandhi (wat zeker niet gaat gebeuren) maar toch maar hopen
- Strike Anywhere
- Satanic Surfers
- Avenged Sevenfold
- Unearth
Natuurlijk zil ik deze bands veel liever in kleine zaaltjes zie, ben ik zoiezo wel op lowlands te vinden en ik eis dat de organisatie meer punkrock/hardcore en metalbands toevoegd aan de line-up.
Zou ook mooi zijn jaquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Graag jaWellicht Sisters Of Mercy?
.
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:01 schreef GhostMan84 het volgende:
Pulse Ultra (ofzo? ik weet het niet ... misschien dat ze tegen die tijd al een nieuw album hebben, of zijn ze te onbekend voor Lowlands)
good pointquote:Op woensdag 10 november 2004 00:20 schreef GLO het volgende:
[..]Are you kidding? Sinds wanneer is een band te onbekend voor LL?
Sommige mensen begrijpen het idee van Lowlands niet helemaal geloof ik. Alhoewel ik de bands erg gaaf vind en ze graag live zie spelen... maar dat doen ze maar op andere festivals. Lowlands is voor minder grote bands in mijnogen.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:39 schreef whoops het volgende:
Whishlistje:
Beastie Boys
M.U.S.E.
Pfff, wat een onzin dat sommige mensen 'het idee van Lowlands' niet zouden snappen...quote:Op woensdag 10 november 2004 11:50 schreef paella het volgende:
[..]
Sommige mensen begrijpen het idee van Lowlands niet helemaal geloof ik. Alhoewel ik de bands erg gaaf vind en ze graag live zie spelen... maar dat doen ze maar op andere festivals. Lowlands is voor minder grote bands in mijnogen.
Sterker nog, zowel Muse (ik neem tenminste aan dat je die bedoelt, M.U.S.E. ken ik niet) als de Beastie Boys hebben al eens eerder op LL gespeeld. Het idee van LL is idd niet dat er geen grote namen op thuishoren. Wat niet wegneemt dat ze er vooral als publiekstrekkers fungeren. Het gaat de programmeurs er iig zeker niet om zoveel mogelijk klappers te contracteren, zoals de insteek van de meeste andere festivals is. Ik denk dat paella dat bedoelt. En dat de meeste posters hier gezien hun wensen dat niet lijken te beseffen. Daar heeft-ie wel een punt.quote:Op woensdag 10 november 2004 12:44 schreef whoops het volgende:
[..]
Pfff, wat een onzin dat sommige mensen 'het idee van Lowlands' niet zouden snappen...
Als Korn, Underworld,. Tiesto, Live en weet ik veel wie allemaal ook komen, passen M.U.S.E. en Beastie Boys er ook zeker tussen wat mij betreft...
Dan ga ik héééél hard mijn best doen om geld te sparenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:35 schreef RichardQuest het volgende:
En als de Strokes van New York naar de polder komen?.
Ik heb anders toch een paar hele vette optredens meegemaakt in de Higher Ground.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:06 schreef MCH het volgende:
Hooguit een paar in de Higher Ground, maar die zijn toch boring of uit Z-Amerika.
MCH ga je mond spoelen.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:06 schreef MCH het volgende:
Er komen geen onbekende bands op Lowlands. Hooguit een paar in de Higher Ground, maar die zijn toch boring of uit Z-Amerika.
Ixnay watjequote:Op dinsdag 30 november 2004 23:13 schreef Roellio het volgende:
<Ixnay> tss lowlands camping sucks
<@Henk> nee men
<@Henk> geweldig juist
<Ixnay> echte camping is beter
<roellio> dude
<roellio> blijf volgend jaar lekker thuis ofzo
<roellio> of ga in dat bungalowpark wat ernaast zit
<roellio>
Ik ga voor de bands, niet voor de camp.quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:13 schreef Roellio het volgende:
<Ixnay> tss lowlands camping sucks
<@Henk> nee men
<@Henk> geweldig juist
<Ixnay> echte camping is beter
<roellio> dude
<roellio> blijf volgend jaar lekker thuis ofzo
<roellio> of ga in dat bungalowpark wat ernaast zit
<roellio>
Op Muse na ben ik het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:03 schreef Ixnay het volgende:
Pennywise (mogen toch niet meer komen, hebben het verpest)
NOFX
AFI
No Use For A Name
Strung Out
1208
Deviates
98 Mute (zijn al gestopt)
Lagwagon
Bad Religion
The Offspring
Green Day
Millencolin
Guttermouth
The Living End
The Vandals
TSOL
Thrice
Less Than Jake
BoySetsFire
Anti-Flag
MXPX
Sum 41
Good Riddance
H2O
Minor Threat
Rancid
Sick Of It All
I Against I
New Found Glory
Lit
Bouncing Souls
Sellfish
Area 7
Agnostic Front
Alkaline Trio
Fenix TX
Frenzal Rhomb
Rufio
Flogging Molly
Dropkick Murphys
Yellowcard
Goldfinger
Strike Anywhere
The Descendents
Black Flag
Maar zoiets als Linkin Park, Prodigy, Iron Maiden, Muse, Papa Roach etc. oid zou ook niet mis zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |